hier sluit ik me helemaal bij aanquote:Op zondag 28 maart 2021 16:06 schreef Spockjuh_ het volgende:
Nieuwe stok en slot hosselen en weer door
quote:Op zondag 28 maart 2021 16:06 schreef Spockjuh_ het volgende:
Ik heb er eentje liggen, bijna klaar voor gebruik. Er hoeft maar een gil gegeven te worden en ik drop hem woensdag wel ergens neer.quote:Op zondag 28 maart 2021 16:09 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Ik lees nu even terug en de boel wordt dus moedwillig gesaboteerd. Een erg zielige actie, wat er dus toe leidt dat de maat vol is voor enkele spelers en ze dus afhaken.. Triest
Maar
[..]
hier sluit ik me helemaal bij aan
Jouw taakquote:Op zondag 28 maart 2021 16:06 schreef Spockjuh_ het volgende:
Is ook nergens voor nodig. Er ligt er al eentje bijna gebruiksklaar. Wordt morgen of uiterlijk overmorgen afgewerkt met giethars en woensdag weggelegd.quote:
Zul je net zien dat hij niet overal past..quote:Op zondag 28 maart 2021 19:19 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
Is het niet een idee om een stok te ontwerpen die je in de rand van een bord kan verstoppen?
De huidige manier is erg opvallend.
Want jouw il is wetquote:Op zondag 28 maart 2021 20:41 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Jaaah. Dat heb ik namelijk besloten.
Een ronde een optie? Zoals een bezemsteel?quote:Op zondag 28 maart 2021 21:37 schreef gebrokenglas het volgende:
Dat is zo - de huidige stok valt nogal op door de grootte.
Hij is ooit geel/zwart geweestquote:Op zondag 28 maart 2021 21:37 schreef gebrokenglas het volgende:
Hee, blinde vink.quote:Op zondag 28 maart 2021 20:41 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Jaaah. Dat heb ik namelijk besloten.
Dat was vorig topic. Dit topic gaan wel vol goede moed weer verderquote:
Duurt lang !quote:Op maandag 29 maart 2021 17:37 schreef Toverstokje het volgende:
Het zou fijn zijn dat een ieder die alleen maar kan zeuren en zeiken zijn vermaak elders gaat zoeken en wij weer normaal die stok kunnen gaan verplaatsen met de regels die erbij horen.
quote:Op maandag 29 maart 2021 17:37 schreef Toverstokje het volgende:
Het zou fijn zijn dat een ieder die alleen maar kan zeuren en zeiken zijn vermaak elders gaat zoeken en wij weer normaal die stok kunnen gaan verplaatsen met de regels die erbij horen.
Als jullie nog twee dagen geduld hebben, dan ligt er woensdagmiddag een nieuwe stok. @Rob komt vandaag of morgen langs om de laatste hand aan de stok te leggen, daarna kan hij op pad.quote:
+20 likesquote:Op maandag 29 maart 2021 17:37 schreef Toverstokje het volgende:
Plaatsnaamborden zijn redelijk universeel. De rand aan de achterzijde zal dit ook welzijn. Het valt in ieder geval stukken minder op dan het huidige concept. Desnoods wordt hij magnetisch.quote:Op zondag 28 maart 2021 20:36 schreef Vonkenboer het volgende:
[..]
Zul je net zien dat hij niet overal past..
Sleutels verstoppenquote:Op maandag 29 maart 2021 19:33 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
Plaatsnaamborden zijn redelijk universeel. De rand aan de achterzijde zal dit ook welzijn. Het valt in ieder geval stukken minder op dan het huidige concept. Desnoods wordt hij magnetisch.
Yep!quote:Op maandag 29 maart 2021 20:32 schreef KapiteinIglo het volgende:
Er was toch iemand die een stok aan het maken was? Kan het niet terugvinden
quote:Op maandag 29 maart 2021 18:15 schreef DJMO het volgende:
[..]
[..]
Als jullie nog twee dagen geduld hebben, dan ligt er woensdagmiddag een nieuwe stok. @:Rob komt vandaag of morgen langs om de laatste hand aan de stok te leggen, daarna kan hij op pad.
moest lachenquote:Op maandag 29 maart 2021 20:32 schreef KapiteinIglo het volgende:
Er was toch iemand die een stok aan het maken was? Kan het niet terugvinden
Laat hem maar lekker opvallen. Niets mis mee.quote:Op zondag 28 maart 2021 21:37 schreef gebrokenglas het volgende:
Idd, al 14 keer ofzo??quote:Op zondag 28 maart 2021 16:04 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Wat is er nou allemaal aan de hand?
De stok is toch wel vaker verdwenen?
Dramaqueen. Gewoon nieuwe stok en door.quote:Op zondag 28 maart 2021 13:01 schreef Nattekat het volgende:
Al moet ik heel eerlijk zeggen dat een paar figuren met veel te grote ego's het wel echt goed om zeep hebben geholpen hier. In de afgelopen 10 jaar zijn er zat kleine opstootjes geweest, maar die figuren hebben het gewoon voor elkaar om een spel dat al 17 jaar loopt definitief kapot te maken.
Ik hoop dat jullie blij met jezelf zijn.
Was het maar zo makkelijk, maar de verdwenen stok is hier bijzaak. Er is een reden dat deze reeks niet meer in GC staat.quote:Op dinsdag 30 maart 2021 13:50 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Dramaqueen. Gewoon nieuwe stok en door.
@Leonosquote:Op dinsdag 30 maart 2021 13:52 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Was het maar zo makkelijk, maar de verdwenen stok is hier bijzaak. Er is een reden dat deze reeks niet meer in GC staat.
quote:Op dinsdag 30 maart 2021 13:52 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Was het maar zo makkelijk, maar de verdwenen stok is hier bijzaak. Er is een reden dat deze reeks niet meer in GC staat.
Jahoorquote:
Cool, goed gedaan! En nice dat er nu een qr code en stok.fok.nl op staat.quote:Op dinsdag 30 maart 2021 14:32 schreef DJMO het volgende:
[ afbeelding ]
Ligt uit te harden. Kan morgen op reis.
Het enige wat ik er aan gedaan heb is de tekst lamineren en de stok zwart spuiten en een nieuw slot gekocht. Het meeste werk heeft @Rob gedaan. (boren van het gat, printen van de tekst, giethars bestellen en de stok afmaken).quote:Op dinsdag 30 maart 2021 14:36 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Cool, goed gedaan! En nice dat er nu een qr code en stok.fok.nl op staat.
Ik had destijds fokstok.nl geregistreerd en was de 1e met een qr code die ik er op heb geplakt geloof ik
HIj ziet er degelijk uitquote:Op dinsdag 30 maart 2021 14:39 schreef DJMO het volgende:
[..]
Het enige wat ik er aan gedaan heb is de tekst lamineren en de stok zwart spuiten en een nieuw slot gekocht. Het meeste werk heeft @:Rob gedaan. (boren van het gat, printen van de tekst, giethars bestellen en de stok afmaken).
Netjesquote:Op dinsdag 30 maart 2021 14:45 schreef DJMO het volgende:
en dat stok.fok.nl was ineens een think out of the box idea zeg maar. Ik zat naar de url van het fotoboek te staren en dacht, als het goed is kan een subdomein ook geforward worden naar een andere url. Ik dacht dat zo'n korte url makkelijker te onthouden is dan een url met een reeks cijfers. Idee bij de admins gedropt en voila. stok.foknl linkt automatisch naar de laatste pagina in de reeks.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |