* tijdelijk buiten gebruik
hier sluit ik me helemaal bij aanquote:Op zondag 28 maart 2021 16:06 schreef Spockjuh_ het volgende:
Nieuwe stok en slot hosselen en weer door
quote:Op zondag 28 maart 2021 16:06 schreef Spockjuh_ het volgende:
Nieuwe stok en slot hosselen en weer door
Ik heb er eentje liggen, bijna klaar voor gebruik. Er hoeft maar een gil gegeven te worden en ik drop hem woensdag wel ergens neer.quote:Op zondag 28 maart 2021 16:09 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Ik lees nu even terug en de boel wordt dus moedwillig gesaboteerd. Een erg zielige actie, wat er dus toe leidt dat de maat vol is voor enkele spelers en ze dus afhaken.. Triest
Maar
[..]
hier sluit ik me helemaal bij aan
Jouw taakquote:Op zondag 28 maart 2021 16:06 schreef Spockjuh_ het volgende:
Nieuwe stok en slot hosselen en weer door
Is ook nergens voor nodig. Er ligt er al eentje bijna gebruiksklaar. Wordt morgen of uiterlijk overmorgen afgewerkt met giethars en woensdag weggelegd.quote:
Zul je net zien dat hij niet overal past..quote:Op zondag 28 maart 2021 19:19 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
Is het niet een idee om een stok te ontwerpen die je in de rand van een bord kan verstoppen?
De huidige manier is erg opvallend.
Want jouw il is wetquote:Op zondag 28 maart 2021 20:41 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Jaaah. Dat heb ik namelijk besloten.
Een ronde een optie? Zoals een bezemsteel?quote:Op zondag 28 maart 2021 21:37 schreef gebrokenglas het volgende:
Dat is zo - de huidige stok valt nogal op door de grootte.
Hij is ooit geel/zwart geweestquote:Op zondag 28 maart 2021 21:37 schreef gebrokenglas het volgende:
Dat is zo - de huidige stok valt nogal op door de grootte.
Hee, blinde vink.quote:Op zondag 28 maart 2021 20:41 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Jaaah. Dat heb ik namelijk besloten.
Dat was vorig topic. Dit topic gaan wel vol goede moed weer verderquote:
Duurt lang !quote:Op maandag 29 maart 2021 17:37 schreef Toverstokje het volgende:
Het zou fijn zijn dat een ieder die alleen maar kan zeuren en zeiken zijn vermaak elders gaat zoeken en wij weer normaal die stok kunnen gaan verplaatsen met de regels die erbij horen.
quote:Op maandag 29 maart 2021 17:37 schreef Toverstokje het volgende:
Het zou fijn zijn dat een ieder die alleen maar kan zeuren en zeiken zijn vermaak elders gaat zoeken en wij weer normaal die stok kunnen gaan verplaatsen met de regels die erbij horen.
Als jullie nog twee dagen geduld hebben, dan ligt er woensdagmiddag een nieuwe stok. @Rob komt vandaag of morgen langs om de laatste hand aan de stok te leggen, daarna kan hij op pad.quote:
+20 likesquote:Op maandag 29 maart 2021 17:37 schreef Toverstokje het volgende:
Het zou fijn zijn dat een ieder die alleen maar kan zeuren en zeiken zijn vermaak elders gaat zoeken en wij weer normaal die stok kunnen gaan verplaatsen met de regels die erbij horen.
Plaatsnaamborden zijn redelijk universeel. De rand aan de achterzijde zal dit ook welzijn. Het valt in ieder geval stukken minder op dan het huidige concept. Desnoods wordt hij magnetisch.quote:Op zondag 28 maart 2021 20:36 schreef Vonkenboer het volgende:
[..]
Zul je net zien dat hij niet overal past..
Sleutels verstoppenquote:Op maandag 29 maart 2021 19:33 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
Plaatsnaamborden zijn redelijk universeel. De rand aan de achterzijde zal dit ook welzijn. Het valt in ieder geval stukken minder op dan het huidige concept. Desnoods wordt hij magnetisch.
Yep!quote:Op maandag 29 maart 2021 20:32 schreef KapiteinIglo het volgende:
Er was toch iemand die een stok aan het maken was? Kan het niet terugvinden
quote:Op maandag 29 maart 2021 18:15 schreef DJMO het volgende:
[..]
[..]
Als jullie nog twee dagen geduld hebben, dan ligt er woensdagmiddag een nieuwe stok. @:Rob komt vandaag of morgen langs om de laatste hand aan de stok te leggen, daarna kan hij op pad.
moest lachenquote:Op maandag 29 maart 2021 20:32 schreef KapiteinIglo het volgende:
Er was toch iemand die een stok aan het maken was? Kan het niet terugvinden
Laat hem maar lekker opvallen. Niets mis mee.quote:Op zondag 28 maart 2021 21:37 schreef gebrokenglas het volgende:
Dat is zo - de huidige stok valt nogal op door de grootte.
Idd, al 14 keer ofzo??quote:Op zondag 28 maart 2021 16:04 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Wat is er nou allemaal aan de hand?
De stok is toch wel vaker verdwenen?
Dramaqueen. Gewoon nieuwe stok en door.quote:Op zondag 28 maart 2021 13:01 schreef Nattekat het volgende:
Al moet ik heel eerlijk zeggen dat een paar figuren met veel te grote ego's het wel echt goed om zeep hebben geholpen hier. In de afgelopen 10 jaar zijn er zat kleine opstootjes geweest, maar die figuren hebben het gewoon voor elkaar om een spel dat al 17 jaar loopt definitief kapot te maken.
Ik hoop dat jullie blij met jezelf zijn.
Was het maar zo makkelijk, maar de verdwenen stok is hier bijzaak. Er is een reden dat deze reeks niet meer in GC staat.quote:Op dinsdag 30 maart 2021 13:50 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Dramaqueen. Gewoon nieuwe stok en door.
@Leonosquote:Op dinsdag 30 maart 2021 13:52 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Was het maar zo makkelijk, maar de verdwenen stok is hier bijzaak. Er is een reden dat deze reeks niet meer in GC staat.
quote:Op dinsdag 30 maart 2021 13:52 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Was het maar zo makkelijk, maar de verdwenen stok is hier bijzaak. Er is een reden dat deze reeks niet meer in GC staat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |