abonnement Unibet Coolblue
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 27 maart 2021 @ 12:22:05 #1
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_198713891


Cryptocoins?
Bitcoin is het bekendste voorbeeld van cryptocurrency. Naast Bitcoins zijn er nog heel veel 'altcoins' kijk hier maar eens voor een overzicht; Coingecko. Bitcoin is bedoeld als peer-to-peer geld, je kan geld (Bitcoin) naar iemand overmaken zonder tussenkomst van een bank. De transactie is anoniem en binnen enkele minuten geregeld. Dit gebeurt allemaal door middel van een blockchain.

Blockchain?
De blockchain kun je zien als een kasboek dat wordt gecontroleerd door iedereen die gebruik maakt hiervan. Je kan in dat kasboek elke transactie zien die ooit heeft plaatsgevonden. De blockchain wordt door heel veel pc's gecontroleerd en is niet achteraf wijzigbaar. Een systeem wat moeilijk te manipuleren is dus. In elk block in de blockchain zitten transacties van coins. Kijk maar eens hier om zelf een kijkje te nemen in zo`n blockchain; Bitcoin Block Explorer - Blockchain

Wie houdt de blockchain bij?
Transacties worden door nodes verzonden naar het netwerk. Een node is een computer die de software van Bitcoin draait. Miners stoppen deze transacties in een blok en als dank krijgen zij hiervoor een beloning. Dit is natuurlijk kort door de bocht; bekijk dit filmpje maar eens voor een uitgebreidere uitleg;


Er zijn tegenwoordig twee verschillende technieken die worden gebruikt om de blockchain bij te houden, namelijk; Proof of Work (PoW) en Proof of Stake (PoS). PoW is een vorm van mining, waarbij de rekenkracht van een computer wordt gebruikt ten dienste van de blockchain. De computer lost als het ware mathematische puzzels op en moet intensief werk (de W in PoW) leveren om transacties te controleren en nieuwe blokken te creren. Deze inspanningen worden beloond in cryptocurrency. PoS is in principe een vorm van virtuele mining. Des te groter het aantal (stake) van een bepaalde cryptocurrency iemand bezit, des te meer transacties er kunnen worden gevalideerd en des te groter de reward voor de persoon in kwestie. Met andere woorden: Des te meer je bezit, des te meer je zult worden beloond.

Minen levert dus geld op?
Ja. Maar op kleine schaal is het minen van Bitcoin eigenlijk niet meer rendabel door de kosten van aanschaf van hardware, stroomkosten etc. Dit omdat het minen van Bitcoin ook steeds moeilijker wordt en er veel concurrentie is. Wellicht als Bitcoin in de toekomst nog veel meer waard word dat het weer rendabel wordt. Het minen van sommige altcoins op kleine schaal kan wel rendabel zijn, helemaal met wellicht een prijsstijging in het verschiet.

En wat zijn de verschillen tussen Bitcoin en verschillende altcoins?
Satoshi Nakamoto zocht een vorm van bescherming tegen centrale banken. Vanaf de jaren 70 waren cyberpunks al op zoek naar zoiets. Met Bitcoin is die oplossing er gekomen. Doordat de software open-source is kan het makkelijk gekloond worden. Dit gebeurde in de eerste jaren dan ook. Later begonnen bedrijfen en individuen andere voordelen te zien in blockchain en zijn daar op door gegaan. Sommige zullen je vertellen dat geld (dus Bitcoin) de enige usecase voor blockchain is, andere zullen je vertellen dat het de oplossing voor alles is. Doe je eigen onderzoek.



Ok. Hoe kom ik aan cryptocurrency?
Cryptocurrency kun je kopen via brokers of via een exchange. De laatstgenoemde is eigenlijk een soort AEX maar dan alleen voor cryptocurrency. Kopen via een exchange is meestal goedkoper dan het kopen van een broker. Dit omdat je nu geen tussenpersoon hebt maar rechtstreeks van een andere gebruiker koopt.

En hoe sla ik mijn digitale geld nu veilig op?
In een wallet. En dat kan op verschillende manieren en plekken, elk met zijn eigen voor en nadelen.
Je kan het in je wallet op een exchange bewaren maar de geschiedenis heeft geleerd dat dit niet altijd een goed idee is. Je kan bij je wallet door middel van een private key, alleen hiermee kun je transacties doen. Omdat de exchange jouw private key beheerd kan de eigenaar van die exchange er in theorie dus met al het geld vandoor gaan. Google maar eens op 'mt. Gox' voor een voorbeeld.

Wil je dagelijks handelen met crypto dan is het handiger om je coins op een exchange te laten. Koop je ze voor de lange termijn dan kun je het beter opslaan in een ander soort wallet.

Wallet? Offline wallet? Hardware wallet? Paper wallet? Wat?
Een wallet komt in verschillende vormen. Je kan een walletprogramma voor desbetreffende coin installeren op je pc / laptop / telefoon / tablet en daar je coin in opslaan. Maakt wel een backup van je private key zodat als deze crasht je je coins nog wel van recoveren.

Daarnaast zijn er ook hardware wallets tekoop zoals de Trezor of de Nano Ledger.

Een paper wallet is heel simpel. Je maakt online een bitcoinadres aan en stuurt naar dat adres je coins. Je print je private key uit. Deze sla je op een aantal plekken veilig op en je coins staan nu op dat adres in de blockchain opgeslagen. Met die key kun je op een later tijdstip een wallet installeren en bij je coins.

Meer info: https://www.coindesk.com/information/paper-wallet-tutorial/

Probeer closed-source wallets te vermijden. Dit zijn Wallets die zijn gemaakt door een partij die niet in eerste instantie bij het team zit dat desbetreffende coin heeft ontwikkeld. Het verleden heeft uitgewezen dat hier nog wel eens misbruikt van is gemaakt.

Wat een hoop info. Waarom moet ik instappen?
Omdat je bank 0.1% rente per jaar geeft en omdat de blockchain de toekomst heeft. Het is niet voor niks dat er steeds meer geld in cryptocurrency omgaat. To the moon motherfuckers!

En wat zorgt er nou voor dat een coin waarde krijgt?
De markt bepaalt de waarde van een coin. Hoe meer mensen er heil in zien, hoe meer het waard wordt.

Maar nu even serieus, ik snap er nog steeds niks van!
Bekijk hier stap voor stap handleidingen:
BTC / [N00B] Crypto beginnerstopic #1 Voor al je kleine en grote vragen

Hoe claim ik een geforkte munt?
Door je private key in een wallet te importeren die de nieuwe munt support (wel eerst je Bitcoins verplaasen naar een ander adres!). Gedetailleerde uitleg voor Bitcoin Cash en Bitcoin Gold: BTC / [N00B] Crypto beginnerstopic #2 Voor al je kleine en grote vragen

Afkortingen en jargon
FOMO - Fear of missing out - Paniekreactie omdat een coin opeens erg veel in waarde stijgt. Paniekaankoop.
FUD - Fear, uncertainty, doubt. Op het moment dat er angst en onzekerheid in de markt zit dan gaan vaak veel mensen hun geld omzetten naar fiat. Dit zorgt voor een dalende trend of crash in de markt.
ICO - Initial Coin Offering. Een nieuwe munt wordt gentroduceerd. Hier is geld voor nodig. Vroege investeerders kunnen in een ICO investeren in de hoop dat de munt daarna een veelvoud waard wordt.
Fee - Om een transactie te doen moet er fee worden betaald. Dit is een bedrag dat ervoor zorgt dat jouw transactie in behandeling wordt genomen. Sommige exchanges rekenen ook fee om uit te laten betalen.
Hodlen - Je cryptomunten altijd houden (holden).
Holden - Holden is ook traden, alleen zit er meer tijd tussen.

Shorten? Long gaan? Margin trading? Leverage?
Geen zin om nu deze termen nu uit te leggen. Google er maar op :').

Exchanges;
Kraken | Buy, Sell and Margin Trade Bitcoin (BTC) and Ethereum (ETH) - Buy, Sell, Trade Bitcoin
Bittrex.com - Bittrex, The Next Generation Digital Currency Exchange
Binance - Chinese exchange, werkt goed voor handelen tussen crpytomunten

Bedrijven waar je crypto kan kopen buiten een exchange om?
Bitonic
BTC Direct
Satos

Bitcoin block explorers
Blockchain.info
BlockExplorer.com
CryptoGraffiti.info

Crypto koersen
Preev simple bitcoin price
CoinGecko - Cryptocurrency Prices and Market Capitalization
Cryptodashboard.io - Lichtgewicht versie van Coinmarketcap met auto refresh
cryptowat.ch - Live koersen van de belangrijkste exchanges
Agrr - Trades en koers van de grootste exchanges.

Gedetailleerde crypto statistieken
fork.lol
coin.dance
Statoshi.info
Cryptocurrency Mining Profitability
BitcoinWisdom.com

Crypto nieuws
Bitcoin Magazine (NL)
Bitcoin nieuws
Bitcoin Magazine
Coindesk
CoinTelegraph
/r/CryptoCurrency
/r/Bitcoin

Informatie
Bitcoin Information & Resources
Bitcoin-Only (NL)
Bitcoinstart (NL)

Bitcoin en belastingaangifte
Bitcoin als vermogen: box 3
Het bezit van bitcoin en andere crypcurrencies wordt gezien als vermogen. Vermogen moet worden opgegeven in box 3.

De waarde die u opgeeft is de waarde (in euro's) van uw cryptovaluta op 1 januari van het fiscale jaar. Bij uw belastingaangifte over het jaar 2016, geeft u dus aan hoeveel uw cryptocurrencies op 1 januari waard waren. Wij adviseren u om altijd al uw cryptocurrencies op te geven, ook als het om kleine bedragen gaat. Immers kan uw portfolio in een jaar sterk in waarde stijgen, als u het niet eerder heeft opgegeven dan kampt u in de toekomst wellicht met een voor de belastingdienst onverklaarbaar vermogen.

Voor meer informatie kunt u kijken op de website van de Belastingdienst.

Starten met het kopen van bitcoin
- Koop bitcoin (bijvoorbeeld bij Satos of Bitonic). Verzend het naar het adres van een wallet. Betaal met iDeal.
- HODL = win

Starten met het kopen van Altcoins
- Open een account op bijv. Binance.
- Bij de tab 'Deposits/withdrawals' kies je 'Deposit' bij Bitcoin. Kopieer het wallet-adres.
- Koop bitcoin (bijvoorbeeld bij Satos of Bitonic). Verzend het naar het adres van Binance. Betaal met iDeal.
- Na de verwerkingstijd (meestal 20-30 min) staat je saldo in bitcoin op Binance. Via de Exchanges kan je bitcoin kopen/verkopen voor andere Crypto.
(Elke transactie -dus koop/verkoop van crypto op Binance- kost je 0,1% van de transactiesom aan fee. Lagere fee (0,05%) is mogelijk als je BNB-crypto gekocht hebt. In dat geval gaan deze fees direct van je BNB-saldo af.)

DISCLAIMER:
Cryptocurrency is een erg jonge en volatiele markt. Nog meer dan voor elke andere markt geldt hier dat je je goed moet inlezen en investeer enkel geld dat je kan missen. Don't invest recklessly.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 27 maart 2021 @ 12:22:28 #2
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_198713896
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 maart 2021 12:04 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]

Een listing op Binance kost enkele miljoenen, verwacht ik. Niet ieder project wil (of kan) dat neerleggen.
Wat een mooie tijd was dat, dat je alle shitcoins als eerste op Binance kon verhandelen omdat ze toen nog echt gaven om de technologie en markt _O_

Nu is het gewoon een geldhongerig kutbedrijf geworden.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_198714183
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 maart 2021 12:22 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Wat een mooie tijd was dat, dat je alle shitcoins als eerste op Binance kon verhandelen omdat ze toen nog echt gaven om de technologie en markt _O_

Nu is het gewoon een geldhongerig kutbedrijf geworden.
als ze dat niet waren dan is het snel klaar in die markt, dan stomen andere die wel lekker graaien je zo voorbij
pi_198714382
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 maart 2021 12:22 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Nu is het gewoon een geldhongerig kutbedrijf geworden.
En terecht.
  zaterdag 27 maart 2021 @ 13:12:38 #5
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_198714460
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 maart 2021 12:22 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Wat een mooie tijd was dat, dat je alle shitcoins als eerste op Binance kon verhandelen omdat ze toen nog echt gaven om de technologie en markt _O_

Nu is het gewoon een geldhongerig kutbedrijf geworden.
Dat is het altijd geweest, ze zijn nu alleen de grootste dus kunnen ze zich bijna alles permitteren.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_198714487
Stoppen jullie met werken wanneer je (denkt) genoeg geld te hebben om je hele leven van te kunnen leven?
  zaterdag 27 maart 2021 @ 13:15:46 #7
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_198714509
Je kunt op Binance wel in 5 minuten fiat omzetten naar crypto en als je het terugstort staat het de volgende dag op je rekening. Daar kan geen enkele exchange of iets als bitonic aan tippen.
Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 27 maart 2021 @ 13:16:37 #8
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_198714519
quote:
7s.gif Op zaterdag 27 maart 2021 13:14 schreef FL_Freak het volgende:
Stoppen jullie met werken wanneer je (denkt) genoeg geld te hebben om je hele leven van te kunnen leven?
Nee, want ik ga nooit genoeg hebben voor dat :P

Zodra ik er een huis van kan kopen gaat alles eruit.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 27 maart 2021 @ 13:17:35 #9
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_198714531
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 maart 2021 13:15 schreef Quotidien het volgende:
Je kunt op Binance wel in 5 minuten fiat omzetten naar crypto en als je het terugstort staat het de volgende dag op je rekening. Daar kan geen enkele exchange of iets als bitonic aan tippen.
Want dat is ook echt iets wat ik meerdere malen per maand doe ja.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_198714536
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 maart 2021 13:16 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Nee, want ik ga nooit genoeg hebben voor dat :P

Zodra ik er een huis van kan kopen gaat alles eruit.
Huis kopen inderdaad is een mooi doel. Is ook mijn doel en zou nog mooier zijn om dan 32 uur te werken in plaats van 40 ^O^
  zaterdag 27 maart 2021 @ 13:18:20 #11
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_198714541
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 maart 2021 13:17 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Want dat is ook echt iets wat ik meerdere malen per maand doe ja.
Wat doe je dan meerdere malen per maand wat je niet op Binance kunt doen?
Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 27 maart 2021 @ 13:19:35 #12
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_198714553
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 maart 2021 13:18 schreef Quotidien het volgende:

[..]

Wat doe je dan meerdere malen per maand wat je niet op Binance kunt doen?
Wat is in godsnaam de toegevoegde waarde van Binance voor fiat dingen, als ik hooguit 2 of 3 keer per jaar iets van mijn rekening in crypto stop of andersom?
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  zaterdag 27 maart 2021 @ 13:19:42 #13
62913 Blik
The one and Only!
pi_198714554
quote:
7s.gif Op zaterdag 27 maart 2021 13:14 schreef FL_Freak het volgende:
Stoppen jullie met werken wanneer je (denkt) genoeg geld te hebben om je hele leven van te kunnen leven?
Mijn idee is om volledig uit te stappen zodra ik de hypotheek kan aflossen van ons nieuwe huis en een mooi pakket aandelen kan kopen a 500k. Of ik dan niet meer hoef te werken weet ik niet, maar het is wel een enorme kickstart die richting op.

Uiteraard hou ik nog 0.01 btc aan, blijkbaar maakt me dat miljonair over 10 jaar
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 27 maart 2021 @ 13:20:29 #14
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_198714560
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 maart 2021 13:18 schreef FL_Freak het volgende:

[..]

Huis kopen inderdaad is een mooi doel. Is ook mijn doel en zou nog mooier zijn om dan 32 uur te werken in plaats van 40 ^O^
Voorlopig moet er echt iets heel raars gaan gebeuren om ooit nog dat huis van crypto te kunnen komen, want de markt doet geen ene donder en ik ga niet een fortuin in een willekeurige shitcoin stoppen.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  zaterdag 27 maart 2021 @ 13:20:59 #15
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_198714574
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 maart 2021 13:19 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Wat is in godsnaam de toegevoegde waarde van Binance voor fiat dingen, als ik hooguit 2 of 3 keer per jaar iets van mijn rekening in crypto stop of andersom?
Dus je argument dat een crypto-exchange kut is, is dat je nooit iets met crypto doet?
Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen
pi_198714586
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 maart 2021 13:20 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Voorlopig moet er echt iets heel raars gaan gebeuren om ooit nog dat huis van crypto te kunnen komen, want de markt doet geen ene donder en ik ga niet een fortuin in een willekeurige shitcoin stoppen.
Zijn mensen wel ziek rijk meegeworden haha. Maar ik houd het ook bij 'veilige' coins en wacht geduldig af en soms dips bijkopen.
  zaterdag 27 maart 2021 @ 13:21:35 #17
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_198714587
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 maart 2021 13:20 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Voorlopig moet er echt iets heel raars gaan gebeuren om ooit nog dat huis van crypto te kunnen komen, want de markt doet geen ene donder en ik ga niet een fortuin in een willekeurige shitcoin stoppen.
De markt doet vanalles. Jouw 5B market cap "altcoins" doen niks, dat is wat anders.
Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 27 maart 2021 @ 13:22:29 #18
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_198714601
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 maart 2021 13:20 schreef Quotidien het volgende:

[..]

Dus je argument dat een crypto-exchange kut is, is dat je nooit iets met crypto doet?
Van crypto A naar crypto B gaat op elke exchange direct en iets van of naar een exchange halen is volledig afhankelijk van het netwerk van de coin zelf. En daarvoor steun ik liever een iets kleinere exchange dan dat ik de walgelijke praktijken van Binance steun.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 27 maart 2021 @ 13:23:47 #19
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_198714619
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 maart 2021 13:21 schreef Quotidien het volgende:

[..]

De markt doet vanalles. Jouw 5B market cap "altcoins" doen niks, dat is wat anders.
80% van mijn portfolio bestaat momenteel uit coins die niet Ethereum heten.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  zaterdag 27 maart 2021 @ 13:25:30 #20
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_198714645
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 maart 2021 13:22 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Van crypto A naar crypto B gaat op elke exchange direct en iets van of naar een exchange halen is volledig afhankelijk van het netwerk van de coin zelf. En daarvoor steun ik liever een iets kleinere exchange dan dat ik de walgelijke praktijken van Binance steun.
Moet jij weten. Ik ga voor gebruikersgemak net als de andere hordes mensen die nu met iDeal in 5 minuten crypto kunnen kopen.
Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 27 maart 2021 @ 13:26:39 #21
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_198714662
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 maart 2021 13:25 schreef Quotidien het volgende:

[..]

Moet jij weten. Ik ga voor gebruikersgemak net als de andere hordes mensen die nu met iDeal in 5 minuten crypto kunnen kopen.
Ik heb heel dat iDeal niet iedere week nodig, ik heb dat in het afgelopen jaar pas 2 keer gebruikt. Dan doe ik dat met alle plezier gewoon via Bl3p, want het is toch maar eenmalig. Iedere keer over en weer is gigantisch nutteloos.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  zaterdag 27 maart 2021 @ 13:28:51 #22
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_198714710
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 maart 2021 13:26 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Ik heb heel dat iDeal niet iedere week nodig, ik heb dat in het afgelopen jaar pas 2 keer gebruikt. Dan doe ik dat met alle plezier gewoon via Bl3p, want het is toch maar eenmalig. Iedere keer over en weer is gigantisch nutteloos.
Ja had je al verteld.
Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen
  zaterdag 27 maart 2021 @ 13:29:24 #23
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_198714719
Ik heb ERN en LABS allebei een paar weken terug op de bottom verkocht.

Herkansing op ERN met $BLES momenteel.
Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen
pi_198714826
quote:
7s.gif Op zaterdag 27 maart 2021 13:14 schreef FL_Freak het volgende:
Stoppen jullie met werken wanneer je (denkt) genoeg geld te hebben om je hele leven van te kunnen leven?
Nee denk dat ik dan wel part-time zou blijven werken. Het geeft toch iets van structuur en sociale contacten. Ik denk dat ik zonder baan te lui zou worden.

Maar zou niet blijven hangen bij een bedrijf waar ik niet veel passie of betrokkenheid voel.
pi_198714831
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 maart 2021 13:16 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Nee, want ik ga nooit genoeg hebben voor dat :P

Zodra ik er een huis van kan kopen gaat alles eruit.
huis kopen + paar millies in crypto zijn mijn goals

paar maanden nog denk ik
  Moderator zaterdag 27 maart 2021 @ 13:50:36 #26
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_198714982
quote:
7s.gif Op zaterdag 27 maart 2021 13:14 schreef FL_Freak het volgende:
Stoppen jullie met werken wanneer je (denkt) genoeg geld te hebben om je hele leven van te kunnen leven?
Als een jaar corona mij n ding geleerd heeft dan is het wel dat ik nooit zal stoppen met werken :)
Recordhouder aantal posts op n dag.
4045
onlogisch
  Moderator zaterdag 27 maart 2021 @ 13:51:21 #27
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_198714989
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 maart 2021 13:36 schreef Dimachaerus het volgende:

[..]

huis kopen + paar millies in crypto zijn mijn goals

paar maanden nog denk ik
WHALE
Recordhouder aantal posts op n dag.
4045
onlogisch
  zaterdag 27 maart 2021 @ 14:17:43 #28
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_198715345
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 maart 2021 13:36 schreef Dimachaerus het volgende:

[..]

huis kopen + paar millies in crypto zijn mijn goals

paar maanden nog denk ik
Wat komt er in de garage te staan? En wat moet op de oprijlaan blijven?
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_198715503
quote:
7s.gif Op zaterdag 27 maart 2021 13:50 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Als een jaar corona mij n ding geleerd heeft dan is het wel dat ik nooit zal stoppen met werken :)
stoppen met werken :')
pi_198715531
Beginnen met werken :')
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
pi_198715532
quote:
14s.gif Op zaterdag 27 maart 2021 14:17 schreef fathank het volgende:

[..]

Wat komt er in de garage te staan? En wat moet op de oprijlaan blijven?
2021 ktm super duke 1290 r en 2021 porsche cayenne coupe gts icm lightweight package :7

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 27-03-2021 14:38:05 ]
pi_198715555
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 maart 2021 14:36 schreef Mortaxx het volgende:
Beginnen met werken :')
sats kopen van je studielening _O_

en dat wordt nog wel kwijtgescholden ook met een beetje geluk

OVERHEIDGOD JAAA

edit: (heb ik niet gedaan hoor)

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 27-03-2021 14:39:31 ]
  Moderator zaterdag 27 maart 2021 @ 14:42:18 #33
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_198715585
quote:
14s.gif Op zaterdag 27 maart 2021 14:33 schreef aTypisch het volgende:

[..]

stoppen met werken :')
Echt h.
Recordhouder aantal posts op n dag.
4045
onlogisch
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 27 maart 2021 @ 14:42:24 #34
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_198715589
quote:
10s.gif Op zaterdag 27 maart 2021 14:39 schreef aTypisch het volgende:
en dat wordt nog wel kwijtgescholden ook met een beetje geluk
D66 en VVD de grootste -> gaat niet gebeuren
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_198715593
quote:
10s.gif Op zaterdag 27 maart 2021 14:39 schreef aTypisch het volgende:

[..]

sats kopen van je studielening _O_

en dat wordt nog wel kwijtgescholden ook met een beetje geluk

OVERHEIDGOD JAAA

edit: (heb ik niet gedaan hoor)
Daar is echt niets mis mee

Al is dat kwijtschelden wel echt een mythe. Je moet echt falen wil je daarvoor in aanmerking komen
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
pi_198715616
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 maart 2021 14:42 schreef Nattekat het volgende:

[..]

D66 en VVD de grootste -> gaat niet gebeuren
true

al doen ze dat al door inflatie, schulden worden daardoor minder zwaar
pi_198715684
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 maart 2021 14:42 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

Daar is echt niets mis mee

Al is dat kwijtschelden wel echt een mythe. Je moet echt falen wil je daarvoor in aanmerking komen
Inderdaad. Op medische gronden ook, dat doen ze pas als je:

- in coma ligt
- terminaal bent

Nou dan ga je dus sowieso al dood en als je dood bent dan wordt de studieschuld sowieso al kwijtgescholden,.

- of als je psychisch er zo doorheen zit dat je een uitzichtloos bestaan hebt en niet kan meedoen in de maatschappij (lees: voor altijd in de bijstand of wajong zit)

Kortom: je moet gewoon altijd betalen tenzij je dood gaat of bent of gewoon echt niks meer kan.

(En oh dit komt heel erg kil over, maar zo bedoel ik het niet. Als je doodgaat vanwege ziekte is dat vreselijk natuurlijk.)
pi_198715742
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 maart 2021 13:36 schreef Dimachaerus het volgende:

[..]

huis kopen + paar millies in crypto zijn mijn goals

paar maanden nog denk ik
Waaarom paar maanden, welke crypto heb je?
pi_198715748
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 maart 2021 14:42 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

Daar is echt niets mis mee

Al is dat kwijtschelden wel echt een mythe. Je moet echt falen wil je daarvoor in aanmerking komen
ja dat is alleen een optie (versoepelingen of andere vorm van kwijtschelding) met een kabinet over links, groep stemmers met hoge studieschulden wordt steeds groter en een relevanter punt
  zaterdag 27 maart 2021 @ 14:52:57 #40
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_198715750
Een studieschuld wordt heel relatief als je het een beetje goed doet in crypto.
Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen
pi_198715776
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 maart 2021 14:52 schreef Quotidien het volgende:
Een studieschuld wordt heel relatief als je het een beetje goed doet in crypto.
kan met kriptoo snel mis gaan, of met derivaten

wel eens een leuk verhaaltje gelezen van een amerikaan die helemaal rekt is gegaan door met leverage te traden met een deel van zijn studielening :D

en daar is het niet met die lieve rente als hier, daar is het gewoon keihard betalen
pi_198715795
twitter


het lot van altcoins
  Moderator zaterdag 27 maart 2021 @ 14:58:50 #43
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_198715809
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 maart 2021 14:52 schreef Mens-erger-je-niet het volgende:

[..]

Waaarom paar maanden, welke crypto heb je?
@Dimachaerus is een Vechain whale.
Recordhouder aantal posts op n dag.
4045
onlogisch
  Moderator zaterdag 27 maart 2021 @ 14:59:08 #44
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_198715810
quote:
6s.gif Op zaterdag 27 maart 2021 14:57 schreef aTypisch het volgende:
[ twitter ]

het lot van altcoins
ETH staat al 5 jaar in de top 5 :?
Recordhouder aantal posts op n dag.
4045
onlogisch
pi_198715813
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 maart 2021 14:58 schreef onlogisch het volgende:

[..]

@:Dimachaerus is een Vechain whale.
heb je al over ION van microsoft gelezen? :)
  Moderator zaterdag 27 maart 2021 @ 14:59:37 #46
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_198715817
quote:
14s.gif Op zaterdag 27 maart 2021 14:59 schreef aTypisch het volgende:

[..]

heb je al over ION van microsoft gelezen? :)
vertel me alles
Recordhouder aantal posts op n dag.
4045
onlogisch
  zaterdag 27 maart 2021 @ 14:59:49 #47
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_198715819
quote:
14s.gif Op zaterdag 27 maart 2021 14:52 schreef aTypisch het volgende:

[..]

ja dat is alleen een optie (versoepelingen of andere vorm van kwijtschelding) met een kabinet over links, groep stemmers met hoge studieschulden wordt steeds groter en een relevanter punt
Geinig wel dat juist Jesse dit mede op z'n geweten heeft _O-

Links Nederland :')
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_198715841
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 maart 2021 14:59 schreef onlogisch het volgende:

[..]

vertel me alles
een netwerk voor digitale verificaties

dat moet jou wel aanspreken

https://bitcoinmagazine.c(...)h-on-bitcoin-mainnet

[ Bericht 18% gewijzigd door #ANONIEM op 27-03-2021 15:04:00 ]
pi_198715899
Noob vraagje, net voor het eerst gehandeld van BTC naar FIL, al volgens een strategie te testen die ik op youtube heb gezien. Waar op binance kan ik zien hoeveel EURO ik om heb gezet naar FIL? Want ik vind het eigenlijk verrekte onhandig werken dat ze alleen laten zien hoeveel BTC ik om heb gezet en hoeveel BTC ik terug kan halen als ik nu zou verkopen :')
pi_198715948
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 maart 2021 13:20 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Voorlopig moet er echt iets heel raars gaan gebeuren om ooit nog dat huis van crypto te kunnen komen, want de markt doet geen ene donder en ik ga niet een fortuin in een willekeurige shitcoin stoppen.
De markt doet geen kut idd! Hier 350% up in 32 uur...
pi_198715962
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 maart 2021 15:13 schreef Piva het volgende:

[..]

De markt doet geen kut idd! Hier 350% up in 32 uur...
Je bent dan ook vast niet zo'n eth sukkeltje
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 27 maart 2021 @ 15:15:09 #52
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_198715978
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 maart 2021 15:14 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

Je bent dan ook vast niet zo'n eth sukkeltje
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 maart 2021 13:23 schreef Nattekat het volgende:

[..]

80% van mijn portfolio bestaat momenteel uit coins die niet Ethereum heten.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  zaterdag 27 maart 2021 @ 15:16:12 #53
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_198715997
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 maart 2021 15:08 schreef GlenSpey het volgende:
Noob vraagje, net voor het eerst gehandeld van BTC naar FIL, al volgens een strategie te testen die ik op youtube heb gezien. Waar op binance kan ik zien hoeveel EURO ik om heb gezet naar FIL? Want ik vind het eigenlijk verrekte onhandig werken dat ze alleen laten zien hoeveel BTC ik om heb gezet en hoeveel BTC ik terug kan halen als ik nu zou verkopen :')
Ik gebruik Zerion maar het is het beste om alles om te rekenen naar btc/eth.
Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen
  Moderator zaterdag 27 maart 2021 @ 15:18:47 #54
18653 crew  D.
pi_198716028
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 maart 2021 15:08 schreef GlenSpey het volgende:
Noob vraagje, net voor het eerst gehandeld van BTC naar FIL, al volgens een strategie te testen die ik op youtube heb gezien. Waar op binance kan ik zien hoeveel EURO ik om heb gezet naar FIL? Want ik vind het eigenlijk verrekte onhandig werken dat ze alleen laten zien hoeveel BTC ik om heb gezet en hoeveel BTC ik terug kan halen als ik nu zou verkopen :')
Je hebt BTC omgezet, geen EUR ;)

De EUR waarde van het totaal kun je in je wallet zien
pi_198716055
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 maart 2021 15:18 schreef D. het volgende:

[..]

Je hebt BTC omgezet, geen EUR ;)

De EUR waarde van het totaal kun je in je wallet zien
Ja snap ik, maar om er gevoel bij te krijgen of ik winst of verlies eruit haal zie ik het liever in euro's dan in BTC :P
  zaterdag 27 maart 2021 @ 15:23:03 #56
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_198716075
Delta gebruiken als je alleen op Binance zit.
Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen
  Moderator zaterdag 27 maart 2021 @ 15:25:43 #57
18653 crew  D.
pi_198716111
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 maart 2021 15:21 schreef GlenSpey het volgende:

[..]

Ja snap ik, maar om er gevoel bij te krijgen of ik winst of verlies eruit haal zie ik het liever in euro's dan in BTC :P
Als je in je wallet ziet dat het nu 50 is, en morgen 60, dan weet je het toch? :P

En anders moet je in FIL/USDT gaan handelen (met EUR is er geen pair)
pi_198717064
Wie heeft er nog meer Enjin? HODL als sinds 2017, dus nu is het zeker leuk. Maar denk er nu toch aan om het in te ruilen
pi_198717139
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 maart 2021 14:58 schreef onlogisch het volgende:

[..]

@:Dimachaerus is een Vechain whale.
En hij denkt dat ie daarmee binnen een paar maanden binnen is? Hm 😋
  Moderator zaterdag 27 maart 2021 @ 17:05:54 #60
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_198718102
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 maart 2021 16:24 schreef Mens-erger-je-niet het volgende:

[..]

En hij denkt dat ie daarmee binnen een paar maanden binnen is? Hm 😋
Het is nog maar x11 naar een dollar.

@fathank
@Wereldgozer
@aTypisch
Recordhouder aantal posts op n dag.
4045
onlogisch
  zaterdag 27 maart 2021 @ 17:10:01 #61
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_198718196
quote:
6s.gif Op zaterdag 27 maart 2021 17:05 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Het is nog maar x11 naar een dollar.

@:fathank
@:Wereldgozer
@:aTypisch
Hoeft maar naar een market cap van $60 miljard. Moet lukken.
Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen
  zaterdag 27 maart 2021 @ 17:15:09 #62
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_198718312
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 maart 2021 17:10 schreef Quotidien het volgende:

[..]

Hoeft maar naar een market cap van $60 miljard. Moet lukken.
Easy peasy.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_198718388
quote:
6s.gif Op zaterdag 27 maart 2021 17:05 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Het is nog maar x11 naar een dollar.

@:fathank
@:Wereldgozer
@:aTypisch
kom je dan naast mij wonen in de appartementen in de oude kuip?
pi_198718395
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 maart 2021 17:10 schreef Quotidien het volgende:

[..]

Hoeft maar naar een market cap van $60 miljard. Moet lukken.
makkelijk

AWS jongen in 2025 runt de hele wereld op vechain!
  Moderator zaterdag 27 maart 2021 @ 17:30:27 #65
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_198718609
quote:
14s.gif Op zaterdag 27 maart 2021 17:18 schreef aTypisch het volgende:

[..]

kom je dan naast mij wonen in de appartementen in de oude kuip?
Dat kan ik niet betalen makker :{

Bevalt Rotterdam?
Recordhouder aantal posts op n dag.
4045
onlogisch
  zaterdag 27 maart 2021 @ 17:49:13 #66
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_198718928
quote:
14s.gif Op zaterdag 27 maart 2021 17:18 schreef aTypisch het volgende:

[..]

makkelijk

AWS jongen in 2025 runt de hele wereld op vechain!
Lol AWS verbleekt bij Vechain in 2025 :s)
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  zaterdag 27 maart 2021 @ 17:55:42 #67
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_198719050
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 maart 2021 16:24 schreef Mens-erger-je-niet het volgende:

[..]

En hij denkt dat ie daarmee binnen een paar maanden binnen is? Hm 😋
Nee dat denkt hij te zijn met PYR en ik ben geneigd hem te geloven
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
pi_198719679
Zal vast wel niets zijn maar: "billionaire ystein Stray Spetalen has in another interview said he has changed his mind and now owns Bitcoin!"
  zaterdag 27 maart 2021 @ 18:44:30 #69
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_198720201
Miljardairs met speelgeld.

Als het nou 100miljoen Afrikanen waren met een tientje Bitcoin dan spreek je over adoptie.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  zaterdag 27 maart 2021 @ 19:00:22 #70
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_198720464
quote:
14s.gif Op zaterdag 27 maart 2021 18:44 schreef fathank het volgende:
Miljardairs met speelgeld.

Als het nou 100miljoen Afrikanen waren met een tientje Bitcoin dan spreek je over adoptie.
Die zitten allemaal op bsc
Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen
pi_198721281
quote:
14s.gif Op zaterdag 27 maart 2021 18:44 schreef fathank het volgende:
Miljardairs met speelgeld.

Als het nou 100miljoen Afrikanen waren met een tientje Bitcoin dan spreek je over adoptie.
Ja want 100miljoen Afrikanen met een tientje is de graadmeter voor success.
pi_198721655
UBX op Pancakeswap _O_
pi_198721932
Ik heb nog een paar BNB over, wat is een coin met een laag mcap waar jullie in zitten? Tips?
  zaterdag 27 maart 2021 @ 20:03:58 #74
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_198721969
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 maart 2021 20:01 schreef xaban06 het volgende:
Ik heb nog een paar BNB over, wat is een coin met een laag mcap waar jullie in zitten? Tips?
$WAULT en dan lekker farmen en volgende week nieuwe IDO waar je aan mee kan doen
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
  zaterdag 27 maart 2021 @ 20:14:41 #75
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_198722143
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 maart 2021 19:34 schreef Piva het volgende:

[..]

Ja want 100miljoen Afrikanen met een tientje is de graadmeter voor success.
Een clubje miljardairs met een speeltje is een graadmeter voor succes inderdaad.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_198722795
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 maart 2021 19:48 schreef xaban06 het volgende:
UBX op Pancakeswap _O_
Best prijzig daar :D Zal wel bijtrekken.

Ik heb er twee miljoen kunnen verkopen in kleine transacties voor 1.7 ETH. Dat is 0.9 ETH meet dan op Kucoin. De prijs is intussen aardig naar de Kucoinprijs toegeslopen.

[ Bericht 11% gewijzigd door recursief op 27-03-2021 22:25:48 ]
Ik ben een kl ⭕⭕n van deze user
  zaterdag 27 maart 2021 @ 21:52:01 #77
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_198723729
Hopelijk hebben meer mensen BLES meegepakt
Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen
  zaterdag 27 maart 2021 @ 22:21:31 #78
36431 bleiblei
Toogmakker:copyright:
pi_198724236
Heeft Binance ergens een overzichtje verstopt zitten met daarin een rendement overzicht van je wallet? Dus rendement van je wallet tov. X (BTC, BNB, Dollar of Euro?)

Ik kom alleen dagscores e.d. tegen :{ .
pi_198724261
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 maart 2021 22:21 schreef bleiblei het volgende:
Heeft Binance ergens een overzichtje verstopt zitten met daarin een rendement overzicht van je wallet? Dus rendement van je wallet tov. X (BTC, BNB, Dollar of Euro?)

Ik kom alleen dagscores e.d. tegen :{ .
Geen idee, ik houd het handmatig bij in de Delta app.
Je hebt in totaal 88 likes gekregen van onze moderators.
  zaterdag 27 maart 2021 @ 22:41:43 #80
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_198724585
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 maart 2021 22:22 schreef Neef_Wuppie het volgende:

[..]

Geen idee, ik houd het handmatig bij in de Delta app.
Je kan Delta ook koppelen met binance via een api, hoef je niet meer met de hand in te vullen
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_198724601
quote:
14s.gif Op zaterdag 27 maart 2021 22:41 schreef fathank het volgende:

[..]

Je kan Delta ook koppelen met binance via een api, hoef je niet meer met de hand in te vullen
Aha, ik zit zelf niet alleen op Binance dus dan heeft het geen zin.
Je hebt in totaal 88 likes gekregen van onze moderators.
pi_198724784
50% uit UBX gehaald.

De rest laat ik staan tot het echt de spuigaten uit loopt.
Je hebt in totaal 88 likes gekregen van onze moderators.
  zaterdag 27 maart 2021 @ 23:47:03 #83
36431 bleiblei
Toogmakker:copyright:
pi_198725857
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 maart 2021 22:22 schreef Neef_Wuppie het volgende:

[..]

Geen idee, ik houd het handmatig bij in de Delta app.
Toffe tool! Wel jammer dat de AEX er niet in zit. Heb daarom geen volledig beeld van alles wat niet in cash op de bankrekening staat. Maar dit brengt wel al veel samen!
pi_198727726
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 maart 2021 20:01 schreef xaban06 het volgende:
Ik heb nog een paar BNB over, wat is een coin met een laag mcap waar jullie in zitten? Tips?
FEG (met dank aan een andere FOK!ker)

[ Bericht 87% gewijzigd door #ANONIEM op 28-03-2021 08:32:38 ]
  Moderator zondag 28 maart 2021 @ 08:42:24 #85
18653 crew  D.
pi_198727765
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 maart 2021 21:52 schreef Quotidien het volgende:
Hopelijk hebben meer mensen BLES meegepakt
Eergisteren een paar gekocht, veel te weinig :P
pi_198728982
twitter
pi_198737856
+93.750 PYR op mijn chest laten kletteren. 300.000 stuks nu.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 28-03-2021 18:31:08 ]
  zondag 28 maart 2021 @ 18:46:33 #88
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_198738632
quote:
14s.gif Op zondag 28 maart 2021 11:03 schreef aTypisch het volgende:
[ twitter ]
Huh? Geen database?
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  zondag 28 maart 2021 @ 18:47:10 #89
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_198738656
quote:
0s.gif Op zondag 28 maart 2021 18:21 schreef Dimachaerus het volgende:
+93.750 PYR op mijn chest laten kletteren. 300.000 stuks nu.
Lekker maat. Heb er 20k.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_198738981
quote:
0s.gif Op zondag 28 maart 2021 18:21 schreef Dimachaerus het volgende:
+93.750 PYR op mijn chest laten kletteren. 300.000 stuks nu.
Voor 93750 stuks betaal je 30k?
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
pi_198739020
quote:
1s.gif Op zondag 28 maart 2021 18:58 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

Voor 93750 stuks betaal je 30k?
ja
pi_198739098
quote:
0s.gif Op zondag 28 maart 2021 19:00 schreef Dimachaerus het volgende:

[..]

ja
Wat een gok
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
pi_198739579
quote:
1s.gif Op zondag 28 maart 2021 18:58 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

Voor 93750 stuks betaal je 30k?
quote:
0s.gif Op zondag 28 maart 2021 18:21 schreef Dimachaerus het volgende:
+93.750 PYR op mijn chest laten kletteren. 300.000 stuks nu.
PYR? Ik kan er nergens info over vinden. Waar moet ik zoeken? :{
pi_198739940
quote:
11s.gif Op zondag 28 maart 2021 19:28 schreef tgev het volgende:

[..]

[..]

PYR? Ik kan er nergens info over vinden. Waar moet ik zoeken? :{
https://vulcanforged.com/
pi_198740773
quote:
Dank! Zal eens kijken. de gewone sale is rond 8 april?
pi_198740897
quote:
0s.gif Op zondag 28 maart 2021 20:24 schreef tgev het volgende:

[..]

Dank! Zal eens kijken. de gewone sale is rond 8 april?
Nee morgen maar je kan niet meer mee doen. Vandaag was 2e presale voor OGs. 8 of 9 april wordt PYR gelist op een nog nader bekend te maken exchange.
pi_198740955
quote:
0s.gif Op zondag 28 maart 2021 20:29 schreef Dimachaerus het volgende:

[..]

Nee morgen maar je kan niet meer mee doen. Vandaag was 2e presale voor OGs. 8 of 9 april wordt PYR gelist op een nog nader bekend te maken exchange.
Ah, vandaar! Helaas. Hopelijk brengt het jou mooie winsten!
  zondag 28 maart 2021 @ 20:52:12 #98
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_198741394
en dan op launch meteen dumpen natuurlijk
Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen
  zondag 28 maart 2021 @ 21:16:56 #99
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_198741990
quote:
0s.gif Op zondag 28 maart 2021 20:52 schreef Quotidien het volgende:
en dan op launch meteen dumpen natuurlijk
En x5 terugkopen en multimiljonair worden

DimaGOD _O_
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_198742112
quote:
0s.gif Op zondag 28 maart 2021 19:00 schreef Dimachaerus het volgende:

[..]

ja
Al gesolliciteerd bij maccie?
pi_198742129


hopen dat volkanforgedthestory goed uitpakt dan
pi_198742870
quote:
1s.gif Op zondag 28 maart 2021 21:22 schreef Wereldgozer het volgende:

[..]

Al gesolliciteerd bij maccie?


[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 28-03-2021 22:03:50 ]
pi_198746331
quote:
14s.gif Op zaterdag 27 maart 2021 20:14 schreef fathank het volgende:

[..]

Een clubje miljardairs met een speeltje is een graadmeter voor succes inderdaad.


Het is wel mooi om te zien hoeveel onzin je verzonnen krijgt.

[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 29-03-2021 09:00:20 ]
pi_198746415
quote:
0s.gif Op maandag 29 maart 2021 08:56 schreef Piva het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Het is wel mooi om te zien hoeveel onzin je verzonnen krijgt.
En wat is hiervan de implicatie dan? Een snellere adoptie dan het internet zegt an sich niet zo veel, toch?
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
  maandag 29 maart 2021 @ 09:08:33 #105
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_198746452
quote:
0s.gif Op maandag 29 maart 2021 09:05 schreef Black-Death het volgende:

[..]

En wat is hiervan de implicatie dan? Een snellere adoptie dan het internet zegt an sich niet zo veel, toch?
Inderdaad, wie gebruikt anno 2021 het Internet nou nog :')
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
  maandag 29 maart 2021 @ 09:17:23 #106
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_198746556
quote:
0s.gif Op maandag 29 maart 2021 08:56 schreef Piva het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Het is wel mooi om te zien hoeveel onzin je verzonnen krijgt.
Nee posten welke miljardair Bitcoin heeft gekocht van z'n fuck you money is hoogstaand :').

Is er geen bitcoinkerk waar je vooraan kunt gaan zitten?
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  maandag 29 maart 2021 @ 09:31:45 #107
62913 Blik
The one and Only!
pi_198746724
Kan dat bitcoin gezeik in het bitcoin topic, dan hebben ze het daar tenminste ook een keer over iets anders dan wie het berhaupt ooit bedacht heeft
pi_198746806
quote:
0s.gif Op maandag 29 maart 2021 08:56 schreef Piva het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Het is wel mooi om te zien hoeveel onzin je verzonnen krijgt.
Resultaten uit het verleden...
pi_198747404
pi_198747535
quote:
  maandag 29 maart 2021 @ 10:59:53 #111
36431 bleiblei
Toogmakker:copyright:
pi_198747680
quote:
0s.gif Op maandag 29 maart 2021 08:56 schreef Piva het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Het is wel mooi om te zien hoeveel onzin je verzonnen krijgt.
Slaat idd. nergens op. Hoeveel % van de cryptokunstelaars koopt crypto/bitcoin als investering en Hoeveel koopt crypto/bitcoin als technologie of valuta voor regulier gebruik? Ik denk dat die verhouding aardig uit balans is en extreem uit slaat richting de investeringen. Dus kan je het niet vergelijken met de adoption lifecycle van gebruiksproducten.
pi_198747773
quote:
0s.gif Op maandag 29 maart 2021 10:59 schreef bleiblei het volgende:

[..]

Slaat idd. nergens op. Hoeveel % van de cryptokunstelaars koopt crypto/bitcoin als investering en Hoeveel koopt crypto/bitcoin als technologie of valuta voor regulier gebruik? Ik denk dat die verhouding aardig uit balans is en extreem uit slaat richting de investeringen. Dus kan je het niet vergelijken met de adoption lifecycle van gebruiksproducten.
Het opslaan van waarde is geen legitiem gebruiksfunctie?
pi_198748834
quote:
0s.gif Op maandag 29 maart 2021 10:59 schreef bleiblei het volgende:

[..]

Slaat idd. nergens op. Hoeveel % van de cryptokunstelaars koopt crypto/bitcoin als investering en Hoeveel koopt crypto/bitcoin als technologie of valuta voor regulier gebruik? Ik denk dat die verhouding aardig uit balans is en extreem uit slaat richting de investeringen. Dus kan je het niet vergelijken met de adoption lifecycle van gebruiksproducten.
Ik denk dat het altijd waardevol zal zijn zo lang fiat onderhevig is aan inflatie. Zeker nu er met de corona crisis een hoop extra dollars in de economie zijn gepompt.
  maandag 29 maart 2021 @ 12:27:36 #114
36431 bleiblei
Toogmakker:copyright:
pi_198748909
quote:
0s.gif Op maandag 29 maart 2021 11:08 schreef Piva het volgende:

[..]

Het opslaan van waarde is geen legitiem gebruiksfunctie?
Dit is geen opslaan van waarde. Dit is een investering met als bedoeling er rendement uit te halen.
Of wil je zeggen dat er ook maar iemand in dit subforum zijn geld in crypto weg zet omdat ie bang is dat de Euro onderuit gaat? _O-
Jullie zitten alleen in Crypto (net als ik) vanwege de achterlijke rendementen.
En er zijn er veel hier op Fok! die er ook nog in zit omdat het wel wat weg heeft van gokken. 30k-100k wegzetten in een coin voordat ie live gaat met de hoop dat het daarna cashen is.

Nee, ja, dat doen we omdat we ons inkomen willen opslaan omdat we bang zijn dat de waarde ervan verdampt :') .
Dat hier de kiet bij elkaar gebluft wordt is 1, maar met dit soort onzin aan komen zetten is ronduit lachwekkend.
pi_198748949
quote:
0s.gif Op maandag 29 maart 2021 12:27 schreef bleiblei het volgende:

[..]

Dit is geen opslaan van waarde. Dit is een investering met als bedoeling er rendement uit te halen.
Of wil je zeggen dat er ook maar iemand in dit subforum zijn geld in crypto weg zet omdat ie bang is dat de Euro onderuit gaat? _O-
Beiden. Rendement is natuurlijk erg lekker, maar aan de andere kant: QE is een gigantisch risico voor fiat currencies.
Ik ben een kl ⭕⭕n van deze user
  maandag 29 maart 2021 @ 12:41:00 #116
62913 Blik
The one and Only!
pi_198749109
quote:
0s.gif Op maandag 29 maart 2021 12:27 schreef bleiblei het volgende:

[..]

Dit is geen opslaan van waarde. Dit is een investering met als bedoeling er rendement uit te halen.
Of wil je zeggen dat er ook maar iemand in dit subforum zijn geld in crypto weg zet omdat ie bang is dat de Euro onderuit gaat? _O-
Jullie zitten alleen in Crypto (net als ik) vanwege de achterlijke rendementen.
En er zijn er veel hier op Fok! die er ook nog in zit omdat het wel wat weg heeft van gokken. 30k-100k wegzetten in een coin voordat ie live gaat met de hoop dat het daarna cashen is.

Nee, ja, dat doen we omdat we ons inkomen willen opslaan omdat we bang zijn dat de waarde ervan verdampt :') .
Dat hier de kiet bij elkaar gebluft wordt is 1, maar met dit soort onzin aan komen zetten is ronduit lachwekkend.
Daarvoor hou ik 0.01 btc aan, dan ben ik over 10 jaar miljonair begreep ik laatst. De rest is gewoon om euro’s bijeen te sprokkelen
pi_198749266

lekkere kaarsen wel

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 29-03-2021 12:51:01 ]
pi_198749397
quote:
0s.gif Op maandag 29 maart 2021 12:27 schreef bleiblei het volgende:

[..]

Dit is geen opslaan van waarde. Dit is een investering met als bedoeling er rendement uit te halen.
Of wil je zeggen dat er ook maar iemand in dit subforum zijn geld in crypto weg zet omdat ie bang is dat de Euro onderuit gaat? _O-
Jullie zitten alleen in Crypto (net als ik) vanwege de achterlijke rendementen.
En er zijn er veel hier op Fok! die er ook nog in zit omdat het wel wat weg heeft van gokken. 30k-100k wegzetten in een coin voordat ie live gaat met de hoop dat het daarna cashen is.

Nee, ja, dat doen we omdat we ons inkomen willen opslaan omdat we bang zijn dat de waarde ervan verdampt :') .
Dat hier de kiet bij elkaar gebluft wordt is 1, maar met dit soort onzin aan komen zetten is ronduit lachwekkend.
For starters, bitcoin not "crypto"...

Bitcoin bied geen enkel rendement. Dus wat het jou dan precies zo aantrekt begrijp ik niet helemaal. Het rendement komt of van ponzi scheme achtig tafereel waarbij het rendement komt van de volgende participant. Maar geen wel dekend mens gaat daar zijn zuur verdiende spaargeld in investeren.

Of de bitcoin maxi's hebben wel degelijk een punt en het rendement komt omdat bitcoin steeds breeder geaccepteerd wordt. Waardoor de waarde toeneemt en de eerdere holders dus een rendement hebben (gemeten in fiat). Een game theory totdat het alle waarde heeft geabsorbeerd.

Bitcoins 12 jaar trackrecord laat wel degelijk zien dat het prima functioneert om of waarde of energie in op te slaan. Neem nog eens een kijkje op het grafiek zou ik zeggen.

En zeggen dat de euro/fiat niet onderuit gaat in een jaar waar oneindig geldcreatie heeft plaatsgevonden is een zr gedurfde uitspraak. Historie is het niet helemaal met je eens.
pi_198749459
quote:
0s.gif Op maandag 29 maart 2021 12:59 schreef Piva het volgende:
For starters, bitcoin not "crypto"...

:') :r
  maandag 29 maart 2021 @ 13:13:10 #120
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_198749551
quote:
0s.gif Op maandag 29 maart 2021 12:27 schreef bleiblei het volgende:

[..]

Dit is geen opslaan van waarde. Dit is een investering met als bedoeling er rendement uit te halen.
Of wil je zeggen dat er ook maar iemand in dit subforum zijn geld in crypto weg zet omdat ie bang is dat de Euro onderuit gaat? _O-
Jullie zitten alleen in Crypto (net als ik) vanwege de achterlijke rendementen.
En er zijn er veel hier op Fok! die er ook nog in zit omdat het wel wat weg heeft van gokken. 30k-100k wegzetten in een coin voordat ie live gaat met de hoop dat het daarna cashen is.

Nee, ja, dat doen we omdat we ons inkomen willen opslaan omdat we bang zijn dat de waarde ervan verdampt :') .
Dat hier de kiet bij elkaar gebluft wordt is 1, maar met dit soort onzin aan komen zetten is ronduit lachwekkend.
Ik zit er absoluut in om geld te verdienen. De hele al dan niet bestaande use case van de meeste coins kan me gestolen worden.
Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen
  maandag 29 maart 2021 @ 14:13:07 #121
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_198750233
quote:
0s.gif Op maandag 29 maart 2021 12:30 schreef recursief het volgende:

[..]

Beiden. Rendement is natuurlijk erg lekker, maar aan de andere kant: QE is een gigantisch risico voor fiat currencies.
Maar je wil toch niet serieus beweren dat je in BTC zit nu om je risico te beperken?

Je boodschappen en hypotheek zijn gewoon in euro, en die wijken de komende 5 jaar geen 30% af van de huidge waarde. Bitcoin zo goed als zeker.
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
pi_198750311
quote:
0s.gif Op maandag 29 maart 2021 14:13 schreef LXIV het volgende:

[..]

Je boodschappen en hypotheek zijn gewoon in euro, en die wijken de komende 5 jaar geen 30% af van de huidge waarde.
Misschien geen 30% omlaag maar je weet zo goed als zeker dat het omlaag zal gaan dankzij monetair beleid/QE. De kans dat het gelijk blijft of toeneemt is bijna nihil. Voor Bitcoin geldt het tegenovergestelde en staat los van monetair beleid/QE.
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
  maandag 29 maart 2021 @ 14:24:41 #123
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_198750325
quote:
0s.gif Op maandag 29 maart 2021 14:22 schreef Ronald-Koeman het volgende:

[..]

Misschien geen 30% omlaag maar je weet zo goed als zeker dat het omlaag zal gaan dankzij monetair beleid/QE. De kans dat het gelijk blijft of toeneemt is bijna nihil. Voor Bitcoin geldt het tegenovergestelde en staat los van monetair beleid/QE.
Dat fiat langzaam afkabbelt alf gevolg van inflatie is een feit. Wat bitcoin doet is de vraag. Maar in crypto gaan zitten omdat je geen risico wil lopen is klets. Bijna niks is meer volatiler dus riskanter dat crypto op dit moment.
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
pi_198750368
quote:
0s.gif Op maandag 29 maart 2021 12:27 schreef bleiblei het volgende:

[..]

Dit is geen opslaan van waarde. Dit is een investering met als bedoeling er rendement uit te halen.
Of wil je zeggen dat er ook maar iemand in dit subforum zijn geld in crypto weg zet omdat ie bang is dat de Euro onderuit gaat? _O-
Jullie zitten alleen in Crypto (net als ik) vanwege de achterlijke rendementen.
En er zijn er veel hier op Fok! die er ook nog in zit omdat het wel wat weg heeft van gokken. 30k-100k wegzetten in een coin voordat ie live gaat met de hoop dat het daarna cashen is.

Nee, ja, dat doen we omdat we ons inkomen willen opslaan omdat we bang zijn dat de waarde ervan verdampt :') .
Dat hier de kiet bij elkaar gebluft wordt is 1, maar met dit soort onzin aan komen zetten is ronduit lachwekkend.
ah kijk, iemand die voor de rest van de wereld spreekt

en dan de plank nog eens compleet misslaan

genot

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 29-03-2021 14:29:54 ]
pi_198750444
quote:
0s.gif Op maandag 29 maart 2021 14:13 schreef LXIV het volgende:

[..]

Maar je wil toch niet serieus beweren dat je in BTC zit nu om je risico te beperken?

Je boodschappen en hypotheek zijn gewoon in euro, en die wijken de komende 5 jaar geen 30% af van de huidge waarde. Bitcoin zo goed als zeker.
Moet je voor de lol eens 5 jaar alleen maar in euro's sparen (dus geen andere investeringen) en dan proberen met dat geld een zelfde hoeveelheid boodschappen te doen of een huis te kopen

kom je er met een stuk minder vanaf

en dat weet jij ook wel dacht ik
  maandag 29 maart 2021 @ 14:40:35 #126
36431 bleiblei
Toogmakker:copyright:
pi_198750538
quote:
0s.gif Op maandag 29 maart 2021 12:59 schreef Piva het volgende:

[..]

For starters, bitcoin not "crypto"...

Bitcoin bied geen enkel rendement. Dus wat het jou dan precies zo aantrekt begrijp ik niet helemaal. Het rendement komt of van ponzi scheme achtig tafereel waarbij het rendement komt van de volgende participant. Maar geen wel dekend mens gaat daar zijn zuur verdiende spaargeld in investeren.

Of de bitcoin maxi's hebben wel degelijk een punt en het rendement komt omdat bitcoin steeds breeder geaccepteerd wordt. Waardoor de waarde toeneemt en de eerdere holders dus een rendement hebben (gemeten in fiat). Een game theory totdat het alle waarde heeft geabsorbeerd.

Bitcoins 12 jaar trackrecord laat wel degelijk zien dat het prima functioneert om of waarde of energie in op te slaan. Neem nog eens een kijkje op het grafiek zou ik zeggen.

En zeggen dat de euro/fiat niet onderuit gaat in een jaar waar oneindig geldcreatie heeft plaatsgevonden is een zr gedurfde uitspraak. Historie is het niet helemaal met je eens.
Dus als je ff de euro een huis en een bitcoin naast elkaar legt.
In 2010 kocht je een leuk rijtjeshuis in een middelgrote stad voor zeg 3ton euro. Dat was toe 3.3mln btc. In 2017 kon je datzelfde huis kopen voor 270k euro. In bitcoin was ie op het verkeerde moment 900btc en een paar maanden later op het goede moment 13 bitcoin. Maar een jaar later was het huis zeg 300k euro of 45 btc.

En nu in 2021 koop je dat huis voor 450k euro of 5 btc.

Dus even in een tabelletje:
1
2
3
4
5
6
7
Waarde huis
Jaartal    Euro    Bitcoin
2010       300k    3.3mln
2017-1     270k    900
2017-2     270k    13
2018       300k    45
2020       400k    5

Kijk, de rendementen zijn gaaf, zal ik niet ontkennen. Risico daarentegen ook behoorlijk hoog. Ja, ook voor btc. En de inflatie op fiat ga ik ook niet ontkennen, al is de volatiliteit van fiat wel stukken beter in control dan die van fiat. En daarom is ook btc echt niet geschikt om inkomen weg te zetten met het idee dat het zijn waarde behoudt. Want het risicoprofiel is gewoon gierend hoog. Als je wil dat je geld z'n waarde behoudt moet je het gewoon weg zetten in een aandeel als Ahold ofzo.
pi_198750594
twitter


genot
pi_198750601
quote:
1s.gif Op maandag 29 maart 2021 14:40 schreef bleiblei het volgende:

[..]

Dus als je ff de euro een huis en een bitcoin naast elkaar legt.
In 2010 kocht je een leuk rijtjeshuis in een middelgrote stad voor zeg 3ton euro. Dat was toe 3.3mln btc. In 2017 kon je datzelfde huis kopen voor 270k euro. In bitcoin was ie op het verkeerde moment 900btc en een paar maanden later op het goede moment 13 bitcoin. Maar een jaar later was het huis zeg 300k euro of 45 btc.

En nu in 2021 koop je dat huis voor 450k euro of 5 btc.

Dus even in een tabelletje:
[ code verwijderd ]

Kijk, de rendementen zijn gaaf, zal ik niet ontkennen. Risico daarentegen ook behoorlijk hoog. Ja, ook voor btc. En de inflatie op fiat ga ik ook niet ontkennen, al is de volatiliteit van fiat wel stukken beter in control dan die van fiat. En daarom is ook btc echt niet geschikt om inkomen weg te zetten met het idee dat het zijn waarde behoudt. Want het risicoprofiel is gewoon gierend hoog. Als je wil dat je geld z'n waarde behoudt moet je het gewoon weg zetten in een aandeel als Ahold ofzo.
neen

bitcoin is geld dat je niet per se nog in Ahold moet stoppen om niet teveel van je koopkracht te verliezen

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 29-03-2021 14:46:05 ]
pi_198750701
Meerdere mensen in dit topic maken de fout om Bitcoin op n hoop te gooien met altcoins en crypto in het algemeen. Als je dat doet snap ik dat je een mega groot risico ziet. Waarschijnlijk denk je dan ook dat de prijshistorie van Bitcoin een kwestie van geluk is geweest en niet dat er daadwerkelijk iets waardevols is aan Bitcoin. Fundamentele verschillen waardoor we het totaal niet met elkaar eens zijn. Bitcoin heeft zeker z'n risico's maar niet dusdanig om bang van te worden terwijl de weg omhoog mega waarschijnlijk is.
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
  maandag 29 maart 2021 @ 14:59:17 #130
390300 FCsuarez
voetbal is niet lopen
pi_198750801
quote:
1s.gif Op maandag 29 maart 2021 14:40 schreef bleiblei het volgende:

[..]

Dus als je ff de euro een huis en een bitcoin naast elkaar legt.
In 2010 kocht je een leuk rijtjeshuis in een middelgrote stad voor zeg 3ton euro. Dat was toe 3.3mln btc. In 2017 kon je datzelfde huis kopen voor 270k euro. In bitcoin was ie op het verkeerde moment 900btc en een paar maanden later op het goede moment 13 bitcoin. Maar een jaar later was het huis zeg 300k euro of 45 btc.

En nu in 2021 koop je dat huis voor 450k euro of 5 btc.

Dus even in een tabelletje:
[ code verwijderd ]

Kijk, de rendementen zijn gaaf, zal ik niet ontkennen. Risico daarentegen ook behoorlijk hoog. Ja, ook voor btc. En de inflatie op fiat ga ik ook niet ontkennen, al is de volatiliteit van fiat wel stukken beter in control dan die van fiat. En daarom is ook btc echt niet geschikt om inkomen weg te zetten met het idee dat het zijn waarde behoudt. Want het risicoprofiel is gewoon gierend hoog. Als je wil dat je geld z'n waarde behoudt moet je het gewoon weg zetten in een aandeel als Ahold ofzo.
Laten we zeggen dat als je je zuur verdiende centjes uitgeeft aan een aandeeltje ahold je koopkracht niet zo snel achteruit gaat als wanneer je het op de bank laat staan. Maar echt rijk ga je er natuurlijk niet mee worden.

Dat technologie de wereld veranderd en de bedrijven die dit doen goed geld verdienen is algemeen bekend. Ergens in de hele crypto markt zit een nieuwe google facebook amazon. Welke dat is, is op dit moment alleen nog maar gissen.

Dat blockchain de wereld gaat veranderen zal ook niemand ontkennen. Dat de bitcoin daar altijd de eerste en grootste van zal blijven is ook zeer waarschijnlijk. Kan je met bitcoin misschien nog een x5 of misschien zelfs nog wel een x20 uit je geld halen? ja zeker. Dat maakt je iets rijker als je ahold aandeel.

Zet je je geld op een of andere obscure crypto heb je in theorie de beste kans om echt loaded te worden. Het risico is alleen ook het grootst :s) Nu kopen hodlen en over 15 jaar naar kijken kan je verschillende scenario's opleveren. Je kunt de nieuwe tesla gekocht hebben en een lambo halen, of je hebt zojuist op 17 Maart 2000 aandeeltjes world online gekocht en ziet je geld verdampen.

Uiteindelijk blijft het zo dat spreiding van het risico gezond is en je met een portfolio waar "de grote" namen voor een groot deel in vertegenwoordigd zijn je de meeste kans maakt om het hoogste rendement te maken over een langere periode.
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz
pi_198750832
quote:
1s.gif Op maandag 29 maart 2021 14:40 schreef bleiblei het volgende:

[..]

Als je wil dat je geld z'n waarde behoudt moet je het gewoon weg zetten in een aandeel als Ahold ofzo.
Index trackers komen historisch gezien als beste uit de bus. Veel beter dan aandelen in specifieke bedrijven. Alleen is het rendement flink lager en heeft het langer de tijd nodig dan Bitcoin. Terwijl het risico van Bitcoin hoger maar niet veel hoger ligt. Als je het safe wil spelen moet je gewoon in beide zitten.
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
  maandag 29 maart 2021 @ 15:07:12 #132
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_198750902
quote:
9s.gif Op maandag 29 maart 2021 14:34 schreef aTypisch het volgende:

[..]

Moet je voor de lol eens 5 jaar alleen maar in euro's sparen (dus geen andere investeringen) en dan proberen met dat geld een zelfde hoeveelheid boodschappen te doen of een huis te kopen

kom je er met een stuk minder vanaf

en dat weet jij ook wel dacht ik
Dat weet ik heel goed. Ik ga zelfs van een ruime 30% uit in mijn post.
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
pi_198750942
quote:
0s.gif Op maandag 29 maart 2021 14:59 schreef FCsuarez het volgende:

[..]

Laten we zeggen dat als je je zuur verdiende centjes uitgeeft aan een aandeeltje ahold je koopkracht niet zo snel achteruit gaat als wanneer je het op de bank laat staan. Maar echt rijk ga je er natuurlijk niet mee worden.

Dat technologie de wereld veranderd en de bedrijven die dit doen goed geld verdienen is algemeen bekend. Ergens in de hele crypto markt zit een nieuwe google facebook amazon. Welke dat is, is op dit moment alleen nog maar gissen.

Dat blockchain de wereld gaat veranderen zal ook niemand ontkennen. Dat de bitcoin daar altijd de eerste en grootste van zal blijven is ook zeer waarschijnlijk. Kan je met bitcoin misschien nog een x5 of misschien zelfs nog wel een x20 uit je geld halen? ja zeker. Dat maakt je iets rijker als je ahold aandeel.

Zet je je geld op een of andere obscure crypto heb je in theorie de beste kans om echt loaded te worden. Het risico is alleen ook het grootst :s) Nu kopen hodlen en over 15 jaar naar kijken kan je verschillende scenario's opleveren. Je kunt de nieuwe tesla gekocht hebben en een lambo halen, of je hebt zojuist op 17 Maart 2000 aandeeltjes world online gekocht en ziet je geld verdampen.

Uiteindelijk blijft het zo dat spreiding van het risico gezond is en je met een portfolio waar "de grote" namen voor een groot deel in vertegenwoordigd zijn je de meeste kans maakt om het hoogste rendement te maken over een langere periode.
jij gelooft groots in vechain biefstuk op de blockchain en niet in bitcoin toch?
pi_198750985
quote:
0s.gif Op maandag 29 maart 2021 14:13 schreef LXIV het volgende:

[..]

Maar je wil toch niet serieus beweren dat je in BTC zit nu om je risico te beperken?

Je boodschappen en hypotheek zijn gewoon in euro, en die wijken de komende 5 jaar geen 30% af van de huidge waarde. Bitcoin zo goed als zeker.
Welke hypotheek :D (dankzij Bitcoin ;) )
Ik ben een kl ⭕⭕n van deze user
  maandag 29 maart 2021 @ 15:18:02 #135
390300 FCsuarez
voetbal is niet lopen
pi_198751045
quote:
6s.gif Op maandag 29 maart 2021 15:10 schreef aTypisch het volgende:

[..]

jij gelooft groots in vechain biefstuk op de blockchain en niet in bitcoin toch?
Ik geloof groots in vechain dat klopt zeker O-)
Toch is Vechain maar 20% van het geld dat nu in mijn portfolio zit.
20% EFT
20% Bitcoin
10% aandelen van mijn werkgever
10% Ethereum
10% Polkadot
en dan nog 10% in overige coins.

Maar als je vraagt welke mij rijk gaat maken, ja dan Vechain.
Eigenlijk zou je dus kunnen zeggen dat ik net zoveel geloof in Bitcoin als Vechain :Y)
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz
pi_198751130
quote:
1s.gif Op maandag 29 maart 2021 15:14 schreef recursief het volgende:

[..]

Welke hypotheek :D (dankzij Bitcoin ;) )
ja maar dat telt niet
  maandag 29 maart 2021 @ 15:44:31 #137
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_198751460
quote:
1s.gif Op maandag 29 maart 2021 14:40 schreef bleiblei het volgende:

En nu in 2021 koop je dat huis voor 450k euro of 5 btc.

Op welke exchange kan ik mijn BTC verkopen voor 90k euro? Dat gaan we dan meteen doen *O*
Please sir. When moon? When Mustang?
  maandag 29 maart 2021 @ 15:53:16 #138
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_198751573
Graag een update van welke miljardair vandaag btc heeft gekocht. Ben echt benieuwd ik hou het niet meer zo spannend.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_198751595
Toch mijn litecoin maar verkocht (bijna verdubbeld) en nu meer Vet en Ada gekocht *O*
  maandag 29 maart 2021 @ 16:41:46 #141
36431 bleiblei
Toogmakker:copyright:
pi_198752169
quote:
3s.gif Op maandag 29 maart 2021 15:44 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Op welke exchange kan ik mijn BTC verkopen voor 90k euro? Dat gaan we dan meteen doen *O*
Ja kak, ik had nog 300K in mijn excel staan :P .
Maar punt is duidelijk ;) .
pi_198752416
quote:
9s.gif Op maandag 29 maart 2021 14:34 schreef aTypisch het volgende:

[..]

Moet je voor de lol eens 5 jaar alleen maar in euro's sparen (dus geen andere investeringen) en dan proberen met dat geld een zelfde hoeveelheid boodschappen te doen of een huis te kopen

kom je er met een stuk minder vanaf

en dat weet jij ook wel dacht ik
Maar bitcoin muy volatiliteit en dus gevaarlijk!
pi_198752518
quote:
1s.gif Op maandag 29 maart 2021 14:40 schreef bleiblei het volgende:
Want het risicoprofiel is gewoon gierend hoog.
Vanwege de enorme potentie is het risico in bitcoin juist EXTREEM laag.. Weet je wel waar je over praat?

Een 1% bitcoin 99% euro portfolio zal elke andere model waarmee je komt verslaan. Het enige probleem van volatiliteit dat je niet lijkt te begrijpen is positie sizing en hedging...

twitter


Het grootste gevaar van bitcoin is dat je een verkeerde inschatting maakt over waar het naartoe gaat..

[ Bericht 24% gewijzigd door #ANONIEM op 29-03-2021 17:12:00 ]
  Moderator maandag 29 maart 2021 @ 17:37:35 #144
42184 crew  DaMart
pi_198752836
quote:
Wacht je ook met smart op de loting van de inhoud van de eieren? :+.
Winterwonderland (een kerstverhaal) | Gevangen in sepia (kort verhaal)
Forumsmileys | Het is patat!
pi_198753131
PYR public sale in 2 min uitverkocht.
pi_198753210
quote:
0s.gif Op maandag 29 maart 2021 18:03 schreef Dimachaerus het volgende:
PYR public sale in 2 min uitverkocht.
Heb je bijgekocht? Het is niet helemaal mijn kopje thee, maar FOMO. Ik heb een bescheiden pakketje gekocht.
Ik ben een kl ⭕⭕n van deze user
pi_198753315
quote:
0s.gif Op maandag 29 maart 2021 18:10 schreef recursief het volgende:

[..]

Heb je bijgekocht? Het is niet helemaal mijn kopje thee, maar FOMO. Ik heb een bescheiden pakketje gekocht.
Nee kon niet omdat ik gister in de early access mee had gedaan.

Nice.
pi_198753626
play stupid games win stupid prizes
twitter


twitter


[ Bericht 40% gewijzigd door #ANONIEM op 29-03-2021 18:44:10 ]
  maandag 29 maart 2021 @ 19:54:46 #149
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_198754804
DeFi _O_
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_198755054
quote:
0s.gif Op maandag 29 maart 2021 18:03 schreef Dimachaerus het volgende:
PYR public sale in 2 min uitverkocht.
zoals elke public (NFT) listing op het moment
woensdag 28 oktober 2020 15:54 schreef Kyran het volgende:[/b]
Even screenshot gemaakt van dit moment. Predator en sorry zeggen
pi_198755069
quote:
14s.gif Op maandag 29 maart 2021 19:54 schreef fathank het volgende:
DeFi _O_
NFTs *O* *O* *O*
woensdag 28 oktober 2020 15:54 schreef Kyran het volgende:[/b]
Even screenshot gemaakt van dit moment. Predator en sorry zeggen
  maandag 29 maart 2021 @ 20:36:23 #152
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_198755618
quote:
0s.gif Op maandag 29 maart 2021 18:03 schreef Dimachaerus het volgende:
PYR public sale in 2 min uitverkocht.
Weer 5K in PYR erbij
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
pi_198759249
twitter


play stupid games, win stupid prizes
pi_198759615
twitter


next on the list..
pi_198759621
quote:
9s.gif Op dinsdag 30 maart 2021 02:21 schreef aTypisch het volgende:
[ twitter ]

next on the list..
LBRY ken ik nog uit 2017. Werd toen geshilled als YouTube op de blockchain :')
  dinsdag 30 maart 2021 @ 09:30:40 #156
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_198760747
quote:
0s.gif Op maandag 29 maart 2021 20:07 schreef Predator40 het volgende:

[..]

NFTs *O* *O* *O*
Vastgoed op NFT's _O_

https://www.ubitquity.io/mynfts-org/

Gewoon je huis (ver)kopen zonder notaris automatisch in de database _O_

Soon
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_198760881
quote:
14s.gif Op dinsdag 30 maart 2021 00:19 schreef aTypisch het volgende:
[ twitter ]

play stupid games, win stupid prizes
Ik snap hier dus echt helemaal niks van.
Dus een een NFT bevat niks anders dan een URI, die URI wijst naar json bestand op een willekeurige server. En in dat json bestand staat dan weer de link naar het daadwerkelijke bestand, ook op een willekeurige server (dezelfde?).

Nu klagen ze dat die URI niet naar een json op een willekeurige server wijst, maar naar een server van nifty. Zodat als nifty down gaat je niet meer bij je bestand kan.
Maar datzelfde geldt toch ook als die willekeurige server gewoon de stekker eruit trekt? 8)7
Dan kan de eigenaar van de NFT ook nooit meer bij zijn foto....

Ik dacht echt dat die "digitale art" gewoon in een block werden opgeslagen, met de NFT erbij
"This is your life and it's ending one minute at a time." - Tyler Durden
"Sand is overrated. It's just tiny, little rocks." - Joel
pi_198760890
quote:
14s.gif Op dinsdag 30 maart 2021 09:30 schreef fathank het volgende:

[..]

Vastgoed op NFT's _O_

https://www.ubitquity.io/mynfts-org/

Gewoon je huis (ver)kopen zonder notaris automatisch in de database _O_

Soon
En als je je private key kwijt bent ben je je huis kwijt?
Ik ben een kl ⭕⭕n van deze user
  dinsdag 30 maart 2021 @ 09:58:05 #159
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_198761016
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 maart 2021 09:46 schreef recursief het volgende:

[..]

En als je je private key kwijt bent ben je je huis kwijt?
Zoals het een goeie NFT-scam betaamt inderdaad :Y
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_198761939
hahaha vastgoed op de bloktsjeen

het is echt gewoon de 2017 hype cycle
pi_198762130
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 maart 2021 09:46 schreef recursief het volgende:

[..]

En als je je private key kwijt bent ben je je huis kwijt?
Not your keys, not your house.
pi_198762148
quote:
10s.gif Op dinsdag 30 maart 2021 11:05 schreef aTypisch het volgende:
hahaha vastgoed op de bloktsjeen

het is echt gewoon de 2017 hype cycle
Met een 51% attack inbreken ipv met een koevoet.
Uitvinder van de biersmiley.
  Moderator dinsdag 30 maart 2021 @ 11:33:29 #163
18653 crew  D.
pi_198762448
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 maart 2021 09:46 schreef recursief het volgende:

[..]

En als je je private key kwijt bent ben je je huis kwijt?
Afspraak maken met de blockchain-slotenmaker :Y
pi_198762604
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 maart 2021 11:33 schreef D. het volgende:

[..]

Afspraak maken met de blockchain-slotenmaker :Y
Locksmith "Dr Hashkey"
  Eindredactie Games dinsdag 30 maart 2021 @ 11:58:53 #165
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_198762966
twitter
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
  Eindredactie Games dinsdag 30 maart 2021 @ 11:59:29 #166
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_198762976
De FOMO is real
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
pi_198763080
Waarom stijgt BTC nou weer, moet ik met al dat geld :(
pi_198763164
quote:
4s.gif Op dinsdag 30 maart 2021 12:04 schreef Leonos het volgende:
Waarom stijgt BTC nou weer, moet ik met al dat geld :(
:D
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
  dinsdag 30 maart 2021 @ 12:09:47 #169
82546 Apekoek
terrorhenk
pi_198763166
Fack! Ik moet nog wat kopen kopen kopen kopen!?! Maar wat!?
pi_198763173
Gaat hard afgelopen 24 uur
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
pi_198763510
Kruipt langzaam weer naar de ath
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
pi_198764652
quote:
0s.gif Op maandag 1 maart 2021 12:08 schreef TheFreshPrince het volgende:
Ik denk dat UBIX op het punt staat uit te breken. Zou mooi zijn.
$1M marketcap is natuurlijk ook een schijntje.

Over 30 dagen haal ik deze quote terug en hopelijk hoef ik mezelf niet uit te lachen :P
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 30 maart 2021 @ 14:23:42 #173
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_198764677
Dat moment wanneer Ethereum hodlen netto meer had opgeleverd dan de portfolio opsplitsen.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_198764815
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 maart 2021 14:23 schreef Nattekat het volgende:
Dat moment wanneer Ethereum hodlen netto meer had opgeleverd dan de portfolio opsplitsen.
Mja, nu wel, maar het is niet dat ethereum afgelopen maand heel veel heeft gedaan.

In april nog een hard fork. :)
pi_198764857
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 maart 2021 14:33 schreef viceversa het volgende:

[..]

Mja, nu wel, maar het is niet dat ethereum afgelopen maand heel veel heeft gedaan.

In april nog een hard fork. :)
en los van alle glazen bol opmerkingen; wat is de verwachting van die hard fork qua koers? Wat houdt dat precies in eigenlijk?
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
pi_198765139
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 maart 2021 14:38 schreef Black-Death het volgende:

[..]

en los van alle glazen bol opmerkingen; wat is de verwachting van die hard fork qua koers? Wat houdt dat precies in eigenlijk?
Het is een stap in de transitie van Proof of Work naar Proof of Stake. Met de hard fork zelf verandert er voor de consument niet zoveel. Denk een kleine prijsstijging en correctie daarna.
  dinsdag 30 maart 2021 @ 15:08:35 #177
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_198765237
quote:
10s.gif Op dinsdag 30 maart 2021 11:05 schreef aTypisch het volgende:
hahaha vastgoed op de bloktsjeen

het is echt gewoon de 2021 adoptie cycle
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_198765496
Ik zat te wachten op een flinke correctie. Al maanden eigenlijk. Maar het blijft stijgen. Man man man
Love is in the air!
pi_198765713
Is het Twitter kanaal PlanB ook voor jullie niet meer zichtbaar?
Love is in the air!
  Eindredactie Games dinsdag 30 maart 2021 @ 16:14:53 #180
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_198765868
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 maart 2021 15:01 schreef viceversa het volgende:
Denk een kleine prijsstijging en correctie daarna.
Water is nat.
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
pi_198766021
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 maart 2021 15:28 schreef Landgeld het volgende:
Ik zat te wachten op een flinke correctie. Al maanden eigenlijk. Maar het blijft stijgen. Man man man
Huh? De bull market is net begonnen en jij zat al maanden te wachten op een corretie? :')
pi_198766031
quote:
4s.gif Op dinsdag 30 maart 2021 11:58 schreef Oscar. het volgende:
[ twitter ]
Ja maar ik kan nog steeds geen koffie betalen met PayPal !?!
pi_198766116
De listing van Safemoon op Whitebit komt steeds dichterbij zo te zien. Staat inmiddels als coin in de wallet.
pi_198766845
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 maart 2021 15:28 schreef Landgeld het volgende:
Ik zat te wachten op een flinke correctie. Al maanden eigenlijk. Maar het blijft stijgen. Man man man
Er is al een correctie geweest.
pi_198766850
quote:
4s.gif Op dinsdag 30 maart 2021 16:14 schreef Oscar. het volgende:

[..]

Water is nat.
Desniettemin wel iets waar je op kunt anticiperen.
  Eindredactie Games dinsdag 30 maart 2021 @ 18:03:03 #186
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_198767024
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 maart 2021 17:49 schreef viceversa het volgende:

[..]

Desniettemin wel iets waar je op kunt anticiperen.
Het kan vriezen, het kan dooien. Winter- in summersale!
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
pi_198767556
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 maart 2021 16:32 schreef Piva het volgende:

[..]

Huh? De bull market is net begonnen en jij zat al maanden te wachten op een corretie? :')
Sinds december, al 3 maanden aan de gang. En al 30x gestegen
Love is in the air!
  dinsdag 30 maart 2021 @ 19:01:27 #188
315461 NaOnsDeZondvloed
Hoe dan ook.....
pi_198767840
In hoeverre zouden jullie het aandurven om nu bitcoin bij te kopen?
De stijging is mooi en het lijkt er op dat het wle meer gaat stijgen.
Maar is het ook verstandig om nu bij te kopen?
pi_198767934
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 maart 2021 19:01 schreef NaOnsDeZondvloed het volgende:
In hoeverre zouden jullie het aandurven om nu bitcoin bij te kopen?
De stijging is mooi en het lijkt er op dat het wle meer gaat stijgen.
Maar is het ook verstandig om nu bij te kopen?
Bijkopen was mooi geweest tijdens die laatste dip.
pi_198768134
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 maart 2021 19:01 schreef NaOnsDeZondvloed het volgende:
In hoeverre zouden jullie het aandurven om nu bitcoin bij te kopen?
De stijging is mooi en het lijkt er op dat het wle meer gaat stijgen.
Maar is het ook verstandig om nu bij te kopen?
Wil je er voor long term inzitten, dan is ieder moment een goed moment om bij te kopen.
  dinsdag 30 maart 2021 @ 19:29:02 #191
315461 NaOnsDeZondvloed
Hoe dan ook.....
pi_198768321
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 maart 2021 19:07 schreef FL_Freak het volgende:

[..]

Bijkopen was mooi geweest tijdens die laatste dip.
Daar heb je gelijk in. Helaas flink de boot gemist.

quote:
0s.gif Op dinsdag 30 maart 2021 19:19 schreef MaximumRush het volgende:

[..]

Wil je er voor long term inzitten, dan is ieder moment een goed moment om bij te kopen.
Het is wel de bedoeling dat het een spaarpotje is, alleen is het met zo'n stijging erg spannend om bij te kopen.
Misschien toch beter heel even aankijken nog.
pi_198768427
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 maart 2021 19:01 schreef NaOnsDeZondvloed het volgende:
In hoeverre zouden jullie het aandurven om nu bitcoin bij te kopen?
De stijging is mooi en het lijkt er op dat het wle meer gaat stijgen.
Maar is het ook verstandig om nu bij te kopen?
Als je weet dat Bitcoin 288.000 euro kan bereiken is elk moment goed.

**heeft vandaag weer ingelegd**
Love is in the air!
pi_198768467
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 maart 2021 19:29 schreef NaOnsDeZondvloed het volgende:

[..]

Daar heb je gelijk in. Helaas flink de boot gemist.
[..]

Het is wel de bedoeling dat het een spaarpotje is, alleen is het met zo'n stijging erg spannend om bij te kopen.
Misschien toch beter heel even aankijken nog.
Maak je geen illusies. Die boot heb je al een jaar of 5 geleden gemist. Die kleine swings nu gaan daar geen verschil in maken.

Elon Musk heeft 4 weken geleden nog zo'n 1.5 miljard ingelegd.

Als je long term in wilt stappen is elk moment goed. Kijk dan weer eens over 5 jaar oid.
Love is in the air!
  dinsdag 30 maart 2021 @ 19:48:45 #194
315461 NaOnsDeZondvloed
Hoe dan ook.....
pi_198768753
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 maart 2021 19:35 schreef Landgeld het volgende:

[..]

Maak je geen illusies. Die boot heb je al een jaar of 5 geleden gemist. Die kleine swings nu gaan daar geen verschil in maken.

Elon Musk heeft 4 weken geleden nog zo'n 1.5 miljard ingelegd.

Als je long term in wilt stappen is elk moment goed. Kijk dan weer eens over 5 jaar oid.
Bedankt voor je reactie. Ik ga even nadenken wat de beste keuze is.
  dinsdag 30 maart 2021 @ 20:20:14 #195
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_198769254
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 maart 2021 19:01 schreef NaOnsDeZondvloed het volgende:
In hoeverre zouden jullie het aandurven om nu bitcoin bij te kopen?
De stijging is mooi en het lijkt er op dat het wle meer gaat stijgen.
Maar is het ook verstandig om nu bij te kopen?
Het gaat niet om het koopmoment, dat is voor niemand te timen. Het gaat om de verdeling van je assets. Dus voor welk deel je crypto wil, voor welk deel cash, voor welk deel aandelen etc. Hoe jonger je bent, hoe meer riskante beleggingen je mag hebben.
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
pi_198769446
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 maart 2021 19:35 schreef Landgeld het volgende:

[..]

Maak je geen illusies. Die boot heb je al een jaar of 5 geleden gemist. Die kleine swings nu gaan daar geen verschil in maken.

Elon Musk heeft 4 weken geleden nog zo'n 1.5 miljard ingelegd.

Als je long term in wilt stappen is elk moment goed. Kijk dan weer eens over 5 jaar oid.
Dit.

Hoe vaak ik wel niet hoor van vrienden dat ze de boot hebben gemist. Investeer nu bijna 5 jaar in crypto, en moet ook al 5 jaar lang aanhoren dat ze de boot hebben gemist. :')
pi_198770614
De boot gemist? De boot is nog niet eens vertrokken.
  dinsdag 30 maart 2021 @ 21:24:18 #198
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_198770880
Time in the market >>> Timing the market
  Moderator dinsdag 30 maart 2021 @ 21:24:56 #199
18653 crew  D.
pi_198770910
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 maart 2021 21:17 schreef TheFreshPrince het volgende:
De boot gemist? De boot is nog niet eens vertrokken.
Geloof dat ie is vastgelopen :Y

https://twitter.com/doubloon_boat

Het heerst :P
pi_198771179
quote:
10s.gif Op dinsdag 30 maart 2021 11:05 schreef aTypisch het volgende:
hahaha vastgoed op de bloktsjeen

het is echt gewoon de 2017 hype cycle
zolang ik elke dag 1400% blijf pakken op mijn ( hele kleine investeringen ) vind ik het best.
vandaag weer 1900 dollar in de pocket en nog aardig wat op voorraad.

goedmakertje voor 2018

en nee ik word er geen miljonair van en ik ben allang gestopt met werken dus dat boeit allemaal niet.
het 20k verlies van 2018 was gewoon erg zuur :P

[ Bericht 4% gewijzigd door Predator40 op 30-03-2021 21:42:28 ]
woensdag 28 oktober 2020 15:54 schreef Kyran het volgende:[/b]
Even screenshot gemaakt van dit moment. Predator en sorry zeggen
pi_198771430
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 maart 2021 21:32 schreef Predator40 het volgende:

[..]

zolang ik elke dag 1400% blijf pakken op mijn ( hele kleine investeringen ) vind ik het best.
vandaag weer 1900 dollar in de pocket en nog aardig wat op voorraad.

goedmakertje voor 2018

en nee ik word er geen miljonair van en ik ben allang gestopt met werken dus dat boeit allemaal niet.
die 20k verlies van 2018 was gewoon erg zuur.

elke dag 1400%, tuurlijk jonge
pi_198771442
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 maart 2021 14:21 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]

_O_
pi_198771447
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 maart 2021 21:42 schreef l1ghted het volgende:

[..]

elke dag 1400%, tuurlijk jonge
totdat mijn NFT's op zijn......maar op het moment wel ja.
gaat om kleine bedragen en er zit een limiet aan

niet dat ik elke dag voor 10.000 kan kopen en er 1400% op kan pakken.
was het maar waar.

inkoop 125 en verkoop 1900 is prima :D
1500% zelfs, het bewijs kan ik je doorsturen

p,s ik had ook niet verwacht dat het zoveel waard zou worden.
woensdag 28 oktober 2020 15:54 schreef Kyran het volgende:[/b]
Even screenshot gemaakt van dit moment. Predator en sorry zeggen
  Moderator dinsdag 30 maart 2021 @ 21:58:45 #204
18653 crew  D.
pi_198771910
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 maart 2021 21:43 schreef Predator40 het volgende:

[..]

totdat mijn NFT's op zijn......maar op het moment wel ja.
gaat om kleine bedragen en er zit een limiet aan

niet dat ik elke dag voor 10.000 kan kopen en er 1400% op kan pakken.
was het maar waar.

inkoop 125 en verkoop 1900 is prima :D
1500% zelfs, het bewijs kan ik je doorsturen

p,s ik had ook niet verwacht dat het zoveel waard zou worden.

Waar koop je, en hoe selecteer je, of duik je in ieder project en slaagt de meerderheid?
pi_198772395
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 maart 2021 21:58 schreef D. het volgende:

[..]

Waar koop je, en hoe selecteer je, of duik je in ieder project en slaagt de meerderheid?
Ik duik zeker niet in ieder project ( 99.99% op opensea: crypto punks, bitbirds, chubbies bijv vind ik niks ) maar nu slaagt alles wat je koopt, vooral packs en nieuwe releases inkopen ( lastig genoeg vooral nu het zo populair is ) en op de secondary market verkopen, ik koop bijna nooit wat zelf op die market maar ken er genoeg die het wel doen en weer door "flippen", alleen dat risico ga ik niet nemen.

Top shot, Wax, TVK, Omi.

ik investeer ook in de crypto erachter

en er komt nog een nieuwe aan met Animoca brands erachter: Lympo.
dan kan je ZELF NFT's minten als je een coin staked ( LMT )
word in april gelist.

p.s ik ben wel van mening dat 99.99% van alle NFT's gewoon waardeloos worden na deze hype.
daar zit je dan met je 8 bit plaatje van 10ETH :D

ik koop trouwens ook alleen maar NFT's onder de 100 dollar in.
of het moet echt wat bijzonders zijn wat heel snel uitverkoopt.
woensdag 28 oktober 2020 15:54 schreef Kyran het volgende:[/b]
Even screenshot gemaakt van dit moment. Predator en sorry zeggen
pi_198772509
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 maart 2021 21:43 schreef Predator40 het volgende:

[..]

totdat mijn NFT's op zijn......maar op het moment wel ja.
gaat om kleine bedragen en er zit een limiet aan

niet dat ik elke dag voor 10.000 kan kopen en er 1400% op kan pakken.
was het maar waar.

inkoop 125 en verkoop 1900 is prima :D
1500% zelfs, het bewijs kan ik je doorsturen

p,s ik had ook niet verwacht dat het zoveel waard zou worden.

elke dag 1500 of in totaal 1500 is een heel groot verschil
pi_198772551
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 maart 2021 22:17 schreef l1ghted het volgende:

[..]

elke dag 1500 of in totaal 1500 is een heel groot verschil
eergister 1400, gister 1400, vandaag 1500
vorige week ook nog een paar van zulke dagen maar dat ging "maar" 1200%

maar wat ik al zei, hele kleine bedragen, veel moeite voor doen en niet ongelimiteerd
woensdag 28 oktober 2020 15:54 schreef Kyran het volgende:[/b]
Even screenshot gemaakt van dit moment. Predator en sorry zeggen
  dinsdag 30 maart 2021 @ 22:20:21 #208
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_198772596
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 maart 2021 19:01 schreef NaOnsDeZondvloed het volgende:
In hoeverre zouden jullie het aandurven om nu bitcoin bij te kopen?
De stijging is mooi en het lijkt er op dat het wle meer gaat stijgen.
Maar is het ook verstandig om nu bij te kopen?
Als je maar structureel koopt kan je niet zoveel gebeuren. En niet verwachten dat je volgende week miljonair bent maar 40% armer. Zorg dat je altijd wat cash hebt voor zulke momenten
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_198772740
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 maart 2021 22:19 schreef Predator40 het volgende:

[..]

eergister 1400, gister 1400, vandaag 1500
vorige week ook nog een paar van zulke dagen maar dat ging "maar" 1200%

maar wat ik al zei, hele kleine bedragen, veel moeite voor doen en niet ongelimiteerd

Ik noem dat geen "heel kleine bedragen" hoor. Waar kan ik tekenen voor dagelijks 1400 ? Doe je goed!
Ik ben een kl ⭕⭕n van deze user
pi_198772976
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 maart 2021 22:24 schreef recursief het volgende:

[..]

Ik noem dat geen "heel kleine bedragen" hoor. Waar kan ik tekenen voor dagelijks 1400 ? Doe je goed!
gewoon geluk, beetje positieve karma, niks meer niks minder.

totdat het hele kaartenhuis weer in elkaar stort maar daarom ben ik al langzaam beetjes naar usdt aan het zetten.
wijze lessen geleerd in 2018 :'(

maar idd ik zit me iedereen keer weer te verbazen, vanmiddag nog iemand die een NFT wilde voor de verjaardag van zijn zoon, 595 dollar 8)7
woensdag 28 oktober 2020 15:54 schreef Kyran het volgende:[/b]
Even screenshot gemaakt van dit moment. Predator en sorry zeggen
  dinsdag 30 maart 2021 @ 22:57:42 #211
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_198773711
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 maart 2021 20:32 schreef MaximumRush het volgende:

[..]

Dit.

Hoe vaak ik wel niet hoor van vrienden dat ze de boot hebben gemist. Investeer nu bijna 5 jaar in crypto, en moet ook al 5 jaar lang aanhoren dat ze de boot hebben gemist. :')
En elke keer "is het te duur" om in te stappen. En maar wachten op de dip, en als het dat dipt zeggen dat het niks meer word :')

Gratis geld = mooi
[b]Mag ik niet zeggen voor me moeder
Van het Concert des Levens krijgt niemand een Program
Sokkel Lolleromfg[/b]
pi_198774446
Hele mooie dag voor HOLO :)

Heb nu maar eens gecashed. Heb mijn portfolio van shitcoins wat meer omgezet naar USDT, zodat ik iig meer safe zit en ik weer iets heb om mee bij te kopen tijdens de uitverkoop die ongetwijfeld snel komt. Too long too green.
- Met zuidelijke groet -
pi_198774531
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 maart 2021 19:29 schreef NaOnsDeZondvloed het volgende:
Het is wel de bedoeling dat het een spaarpotje is, alleen is het met zo'n stijging erg spannend om bij te kopen.
Misschien toch beter heel even aankijken nog.
Was december 2017 een goed moment om te kopen? Waarschijnlijk niet volgens de meeste, je had een tijd onderwater gestaan. Maar nu heb je zo'n 200% rendement.. Juist geen tijdige beslissing maken gaat je een hoop rendement kosten. Verder gewoon hodl zolang het kan.
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 30 maart 2021 @ 23:50:10 #214
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_198774532
Ik ben diep ongelukkig met mijn keuzes
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_198774554
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 maart 2021 23:50 schreef Nattekat het volgende:
Ik ben diep ongelukkig met mijn keuzes
Welke coins?
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 30 maart 2021 @ 23:55:18 #216
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_198774572
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 maart 2021 23:52 schreef Dimachaerus het volgende:

[..]

Welke coins?
NEO en Bondly
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_198774646
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 maart 2021 23:50 schreef Nattekat het volgende:
Ik ben diep ongelukkig met mijn keuzes
Goh
pi_198774683
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 maart 2021 23:55 schreef Nattekat het volgende:

[..]

NEO en Bondly
Geen eth meer?
  Moderator / Redactie Sport woensdag 31 maart 2021 @ 00:09:18 #219
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_198774702
quote:
0s.gif Op woensdag 31 maart 2021 00:07 schreef Dimachaerus het volgende:

[..]

Geen eth meer?
Nog een deel.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  woensdag 31 maart 2021 @ 01:29:03 #220
226677 revpolen
Skysong Fireworks Liuyang
pi_198775073
Gaat Binance pundi automatisch omzetten?

Btw.. waarom wist ik Binance earn niet eerder.. mijn coins hebben 4 jaar nutteloos gestaan ( ben een hodler..) nu $4,- rente per dag
Skysong Fireworks Liuyang "The BEST fireworks direct to you!"
pi_198775146
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 maart 2021 23:55 schreef Nattekat het volgende:

[..]

NEO en Bondly
Waarom NEO? Niemand heeft interesse in 2017 coins.
pi_198775168
Wie beschikt over BNB en heeft het op Binance staan?

Binance gaat snapshots nemen van je BNB en over een week ontvangen we Tokocrypto (TKO).

Lees dit en laat het weten of je meedoet en of ik het goed begrepen heb dat we 'gratis' geld krijgen op 7 april?
https://www.binance.com/e(...)42978519750964af7aa4

Heb net maar voor $1000 BNB gekocht. De hele week worden er snapshots genomen dus misschien koop ik nog meer maar ik wacht op jullie reacties.

Dit is de reden geweest voor de BNB pump van 30 maart en wie weet gaat ie nog meer pumpen deze week.
pi_198775283
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 maart 2021 22:57 schreef Maikuuul het volgende:

[..]

En elke keer "is het te duur" om in te stappen. En maar wachten op de dip, en als het dat dipt zeggen dat het niks meer word :')

Gratis geld = mooi
Daarom ook voor je zelf gewoon een koers vaststellen waarop je wilt instappen. Overigens is het natuurlijk niet zo dat als iets maar blijft stijgen dat je dan geld verloren hebt :)
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_198775580
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 maart 2021 19:01 schreef NaOnsDeZondvloed het volgende:
In hoeverre zouden jullie het aandurven om nu bitcoin bij te kopen?
De stijging is mooi en het lijkt er op dat het wle meer gaat stijgen.
Maar is het ook verstandig om nu bij te kopen?
Bijkopen, eventueel wat stop losses zetten. Als je denkt, zoals de meesten, dat de bull run nog wel een aantal maanden duurt en bitcoin de 100k kan aantikken, is er nog steeds geld te verdienen. Als je van plan bent om bitcoin jaren te houden, maakt het al helemaal weinig meer uit. Je weet niet wat de nieuwe bottom in de bear market gaat zijn. Of er berhaupt een bear market komt zoals vorige cycles.
pi_198775728
Sell wall bij 60k wordt langzaam afgebroken *O*
  Moderator woensdag 31 maart 2021 @ 08:49:54 #226
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_198775787
quote:
0s.gif Op maandag 29 maart 2021 15:18 schreef FCsuarez het volgende:

[..]

Ik geloof groots in vechain dat klopt zeker O-)
Toch is Vechain maar 20% van het geld dat nu in mijn portfolio zit.
20% EFT
20% Bitcoin
10% aandelen van mijn werkgever
10% Ethereum
10% Polkadot
en dan nog 10% in overige coins.

Maar als je vraagt welke mij rijk gaat maken, ja dan Vechain.
Eigenlijk zou je dus kunnen zeggen dat ik net zoveel geloof in Bitcoin als Vechain :Y)
Nog steeds na die shady berichten over de fees? :D
Recordhouder aantal posts op n dag.
4045
onlogisch
  Moderator / Redactie Sport woensdag 31 maart 2021 @ 09:30:15 #227
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_198776184
quote:
1s.gif Op woensdag 31 maart 2021 02:02 schreef Gehrman het volgende:

[..]

Waarom NEO? Niemand heeft interesse in 2017 coins.
Die hebben een grote update gehad en de koers is keihard gekelderd. Klein gokje.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_198776379
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 maart 2021 23:50 schreef Piva het volgende:

[..]

Was december 2017 een goed moment om te kopen? Waarschijnlijk niet volgens de meeste, je had een tijd onderwater gestaan. Maar nu heb je zo'n 200% rendement.. Juist geen tijdige beslissing maken gaat je een hoop rendement kosten. Verder gewoon hodl zolang het kan.
dat HODL heeft mij niet heel veel goeds gebracht.....zelfs bijkopen om te averagen niet.
woensdag 28 oktober 2020 15:54 schreef Kyran het volgende:[/b]
Even screenshot gemaakt van dit moment. Predator en sorry zeggen
pi_198776384
quote:
0s.gif Op woensdag 31 maart 2021 01:29 schreef revpolen het volgende:
Gaat Binance pundi automatisch omzetten?

Btw.. waarom wist ik Binance earn niet eerder.. mijn coins hebben 4 jaar nutteloos gestaan ( ben een hodler..) nu $4,- rente per dag
$4 rente per dag op welke coin ??? een stablecoin ?
woensdag 28 oktober 2020 15:54 schreef Kyran het volgende:[/b]
Even screenshot gemaakt van dit moment. Predator en sorry zeggen
  woensdag 31 maart 2021 @ 09:47:35 #230
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_198776388
quote:
80s.gif Op woensdag 31 maart 2021 08:49 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Nog steeds na die shady berichten over de fees? :D
Bijgekocht.

Alles volgens White paper. Als je dit shady vindt heb je jezelf niet goed ingelezen.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_198776499
Gisteren goede dag op origin protocol. Zit nu een beetje te wachten op de grote verkoop die vast gaat komen
pi_198776774
quote:
0s.gif Op woensdag 31 maart 2021 09:57 schreef Den_Haag het volgende:
Gisteren goede dag op origin protocol. Zit nu een beetje te wachten op de grote verkoop die vast gaat komen
Die jij gaat doen of?
  woensdag 31 maart 2021 @ 10:35:22 #233
226677 revpolen
Skysong Fireworks Liuyang
pi_198776892
quote:
0s.gif Op woensdag 31 maart 2021 09:47 schreef Predator40 het volgende:

[..]

$4 rente per dag op welke coin ??? een stablecoin ?
Vechain natuurlijk!
Skysong Fireworks Liuyang "The BEST fireworks direct to you!"
pi_198776917
quote:
4s.gif Op woensdag 31 maart 2021 10:25 schreef Leonos het volgende:

[..]

Die jij gaat doen of?
Ik gok dat die er weer aankomt. Staan te veel dingen plots heel hoog. BTC is net alweer ruim onder de 50k gegaan
pi_198777132
Iedereen die sell order op 60k dollar had staan weer blij :P
What Would Goku Do
  woensdag 31 maart 2021 @ 12:00:50 #236
390300 FCsuarez
voetbal is niet lopen
pi_198777913
quote:
80s.gif Op woensdag 31 maart 2021 08:49 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Nog steeds na die shady berichten over de fees? :D
Natuurlijk zit er in voor de long run. Zie ook niet in waarom je dit shady vind.
Ik denk dat ethereum dit ook heel graag had kunnen doen :o die hebben alleen nog maar aangegeven dat het goed komt over 3 jaar en de prijs gaat omhoog.
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz
pi_198778081
quote:
0s.gif Op woensdag 31 maart 2021 12:00 schreef FCsuarez het volgende:
die hebben alleen nog maar aangegeven dat het goed komt over 3 jaar en de prijs gaat omhoog.
:D
  woensdag 31 maart 2021 @ 12:27:08 #238
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_198778150
quote:
80s.gif Op woensdag 31 maart 2021 08:49 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Nog steeds na die shady berichten over de fees? :D
Mooi man, Vechain roept dat de fees te duur zijn voor tx'es maar ze hebben bijna geen tx'es hahahahaha
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
pi_198778379
quote:
0s.gif Op woensdag 31 maart 2021 12:00 schreef FCsuarez het volgende:

[..]

Natuurlijk zit er in voor de long run. Zie ook niet in waarom je dit shady vind.
Ik denk dat ethereum dit ook heel graag had kunnen doen :o die hebben alleen nog maar aangegeven dat het goed komt over 3 jaar en de prijs gaat omhoog.
:')
pi_198778402
quote:
7s.gif Op woensdag 31 maart 2021 12:27 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Mooi man, Vechain roept dat de fees te duur zijn voor tx'es maar ze hebben bijna geen tx'es hahahahaha
passen ze dat ook weer aan als in de ideale vechain wereld een WaLmArT cHiNa 100 miljoen miljard transacties doet op dat netwerkje?
pi_198778446
quote:
0s.gif Op woensdag 31 maart 2021 09:46 schreef Predator40 het volgende:

[..]

dat HODL heeft mij niet heel veel goeds gebracht.....zelfs bijkopen om te averagen niet.
Best knap. Aangezien de prijs maximaal een aantal dagen hoger is dan de huidige koers.
  woensdag 31 maart 2021 @ 13:07:56 #242
390300 FCsuarez
voetbal is niet lopen
pi_198778483
quote:
14s.gif Op woensdag 31 maart 2021 12:57 schreef aTypisch het volgende:

[..]

:')
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz
  woensdag 31 maart 2021 @ 14:22:33 #243
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_198779353
quote:
9s.gif Op woensdag 31 maart 2021 13:00 schreef aTypisch het volgende:

[..]

passen ze dat ook weer aan als in de ideale vechain wereld een WaLmArT cHiNa 100 miljoen miljard transacties doet op dat netwerkje?
Zou dat zijn voor of nadat btc van de troon gestoten is :?
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_198779743
quote:
14s.gif Op maandag 29 maart 2021 15:53 schreef fathank het volgende:
Graag een update van welke miljardair vandaag btc heeft gekocht. Ben echt benieuwd ik hou het niet meer zo spannend.
twitter


Is vasts niets natuurlijk!

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 31-03-2021 14:58:42 ]
pi_198779830
quote:
0s.gif Op woensdag 31 maart 2021 14:58 schreef Piva het volgende:

[..]

[ twitter ]

Is vasts niets natuurlijk!
ben benieuwd wanneer walmart china hier mee gaat testen :{
  woensdag 31 maart 2021 @ 15:06:55 #246
104963 ETA
European Travel Author
pi_198779831
Met mijn bag ook maar eens dit volgen. Heb wat BTC, ETH, ADA als main portfolio, en dan nog 20% in kleinere coins zoals VET, ONE, DOT. Af en toe ook wat leverage traden om iets harder te groeien (of te zakken).

Ben nu voornamelijk bezig een goede portfolio management strategie uit te werken, dat moet een balans creren tussen winst nemen tijdens een bull market zodat je niet met lege handen staat + DCA blijven inkopen zodra geld binnenkomt. Nog niet zo makkelijk.
Totaal Travel 04-24: 87 reizen, 151 vliegtickets, 58 landen, 6 continenten, 949 reisdagen, 163.804 foto's
Mijn reisfotos!
pi_198780053
quote:
0s.gif Op woensdag 31 maart 2021 14:58 schreef Piva het volgende:

[..]

[ twitter ]

Is vasts niets natuurlijk!
Zijn de unbanked al banked?

Lekker de rijken nog rijker maken.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 31-03-2021 15:22:59 ]
  woensdag 31 maart 2021 @ 15:25:41 #248
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_198780097
quote:
10s.gif Op woensdag 31 maart 2021 15:22 schreef Dimachaerus het volgende:

[..]

Zijn de unbanked al banked?

Lekker de rijken nog rijker maken.
Hey Dima

Hoeveel $PYR heb je
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
pi_198780104


[ Bericht 27% gewijzigd door #ANONIEM op 31-03-2021 15:34:18 ]
  woensdag 31 maart 2021 @ 15:30:34 #250
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_198780154
quote:
10s.gif Op woensdag 31 maart 2021 15:26 schreef Dimachaerus het volgende:

[..]

300k

volgens mij ben ik serieus #1 wallet
https://explorer-mainnet.(...)B380A9/token-holders

Nee, 300K wallet bestaat niet :P niet jokken boefje
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
pi_198780166


[ Bericht 37% gewijzigd door #ANONIEM op 31-03-2021 15:34:05 ]
pi_198780200
https://explorer-mainnet.(...)6f207B03bD2F5/tokens

alleen met die info die je net deelt


wel leuk dit, maar niet erg handig

[ Bericht 24% gewijzigd door #ANONIEM op 31-03-2021 15:33:40 ]
pi_198780210
quote:
10s.gif Op woensdag 31 maart 2021 15:32 schreef aTypisch het volgende:
https://explorer-mainnet.(...)6f207B03bD2F5/tokens

alleen met die info die je net deelt

wel leuk dit, maar niet erg handig
toevallig is dat nou net weer niet mijn wallet
pi_198780453
quote:
7s.gif Op woensdag 31 maart 2021 15:30 schreef Scorpie het volgende:

[..]

https://explorer-mainnet.(...)B380A9/token-holders

Nee, 300K wallet bestaat niet :P niet jokken boefje
_O- _O- _O-
valt hier iemand zwaar door de mand nu
woensdag 28 oktober 2020 15:54 schreef Kyran het volgende:[/b]
Even screenshot gemaakt van dit moment. Predator en sorry zeggen
pi_198780477
:D
  woensdag 31 maart 2021 @ 16:16:57 #256
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_198780855
quote:
0s.gif Op woensdag 31 maart 2021 14:58 schreef Piva het volgende:

[..]

[ twitter ]

Is vasts niets natuurlijk!
Wat ben je nou voor neppe bitcoinmaxi dan.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_198781557
quote:
14s.gif Op woensdag 31 maart 2021 16:16 schreef fathank het volgende:

[..]

Wat ben je nou voor neppe bitcoinmaxi dan.
heeft vechain de troon van BTC al overgenomen ?
woensdag 28 oktober 2020 15:54 schreef Kyran het volgende:[/b]
Even screenshot gemaakt van dit moment. Predator en sorry zeggen
  woensdag 31 maart 2021 @ 17:08:11 #258
390300 FCsuarez
voetbal is niet lopen
pi_198781636
quote:
0s.gif Op woensdag 31 maart 2021 17:02 schreef Predator40 het volgende:

[..]

heeft vechain de troon van BTC al overgenomen ?
Hoogmoed komt voor de val
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz
  Moderator woensdag 31 maart 2021 @ 17:14:22 #259
42184 crew  DaMart
pi_198781751
Zitten meer mensen hier in Moonshot? Eergisteren gokje gewaagd met 0.4 BNB... inmiddels 26 BNB waard :D.
Winterwonderland (een kerstverhaal) | Gevangen in sepia (kort verhaal)
Forumsmileys | Het is patat!
pi_198781787
quote:
0s.gif Op woensdag 31 maart 2021 17:08 schreef FCsuarez het volgende:

[..]

Hoogmoed komt voor de val
die val is allang geweest .....
woensdag 28 oktober 2020 15:54 schreef Kyran het volgende:[/b]
Even screenshot gemaakt van dit moment. Predator en sorry zeggen
pi_198781794
quote:
0s.gif Op woensdag 31 maart 2021 17:14 schreef DaMart het volgende:
Zitten meer mensen hier in Moonshot? Eergisteren gokje gewaagd met 0.4 BNB... inmiddels 26 BNB waard :D.
holy shit.....doe je goed.
woensdag 28 oktober 2020 15:54 schreef Kyran het volgende:[/b]
Even screenshot gemaakt van dit moment. Predator en sorry zeggen
  Moderator woensdag 31 maart 2021 @ 17:19:34 #262
18653 crew  D.
pi_198781819
quote:
0s.gif Op woensdag 31 maart 2021 17:14 schreef DaMart het volgende:
Zitten meer mensen hier in Moonshot? Eergisteren gokje gewaagd met 0.4 BNB... inmiddels 26 BNB waard :D.
Als je pas tipt nadat ie moon is schiet dat niet op natuurlijk :P
  Moderator woensdag 31 maart 2021 @ 17:22:09 #263
42184 crew  DaMart
pi_198781854
quote:
0s.gif Op woensdag 31 maart 2021 17:19 schreef D. het volgende:

[..]

Als je pas tipt nadat ie moon is schiet dat niet op natuurlijk :P
Zoals ik al zei: het was een gok... maar volgende keer zal ik het hier wel melden als ik een gok neem. Meestal pakken die echter niet zo goed uit :D.
Winterwonderland (een kerstverhaal) | Gevangen in sepia (kort verhaal)
Forumsmileys | Het is patat!
  Moderator woensdag 31 maart 2021 @ 17:26:06 #264
18653 crew  D.
pi_198781920
quote:
0s.gif Op woensdag 31 maart 2021 17:22 schreef DaMart het volgende:

[..]

Zoals ik al zei: het was een gok... maar volgende keer zal ik het hier wel melden als ik een gok neem. Meestal pakken die echter niet zo goed uit :D.
Volgens mij posten de meeste mensen hier hun gok pas nadat ie goed uitgepakt is :P

En, winst gepakt, of nog hoop/zicht op meer?
  woensdag 31 maart 2021 @ 17:27:32 #265
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_198781934
quote:
0s.gif Op woensdag 31 maart 2021 17:02 schreef Predator40 het volgende:

[..]

heeft vechain de troon van BTC al overgenomen ?
Sneller dan je denkt

Mondjes zullen schuimen
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  Moderator woensdag 31 maart 2021 @ 17:29:57 #266
42184 crew  DaMart
pi_198781964
quote:
0s.gif Op woensdag 31 maart 2021 17:26 schreef D. het volgende:

[..]

Volgens mij posten de meeste mensen hier hun gok pas nadat ie goed uitgepakt is :P

En, winst gepakt, of nog hoop/zicht op meer?
Ik heb mijn inleg eruit gehaald met kleine winst. Maar ga niet lang wachten met cashen dit keer... heb mijn lesje wel geleerd met Grumpy. 0.2 ETH werd 13 ETH waard... hoopte op meer, maar uiteindelijk na de delisting door Uniswap via een omweg nog voor 1 ETH kunnen verkopen :').
Winterwonderland (een kerstverhaal) | Gevangen in sepia (kort verhaal)
Forumsmileys | Het is patat!
pi_198781970
quote:
10s.gif Op woensdag 31 maart 2021 17:27 schreef fathank het volgende:

[..]

Sneller dan je denkt

Mondjes zullen schuimen
dat zei je 3 jaar geleden ook al..... _O-
woensdag 28 oktober 2020 15:54 schreef Kyran het volgende:[/b]
Even screenshot gemaakt van dit moment. Predator en sorry zeggen
pi_198781982
quote:
0s.gif Op woensdag 31 maart 2021 17:29 schreef DaMart het volgende:

[..]

Ik heb mijn inleg eruit gehaald met kleine winst. Maar ga niet lang wachten met cashen dit keer... heb mijn lesje wel geleerd met Grumpy. 0.2 ETH werd 13 ETH waard... hoopte op meer, maar uiteindelijk na de delisting door Uniswap via een omweg nog voor 1 ETH kunnen verkopen :').
ouch :{
woensdag 28 oktober 2020 15:54 schreef Kyran het volgende:[/b]
Even screenshot gemaakt van dit moment. Predator en sorry zeggen
pi_198782070
quote:
14s.gif Op woensdag 31 maart 2021 16:16 schreef fathank het volgende:

[..]

Wat ben je nou voor neppe bitcoinmaxi dan.
Dit past prima in de thesis van een bitcoinmaxi.

HNWI gaat bitcoin kopen nudat inflatie op de loer licht. En slimme banken zoals goldman en JP spelen daar slim op in. Wat een verrassing man!

Wacht tot centrale banken gaan stacken, dan krijg je zeker helemaal een hartverzakking?

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 31-03-2021 17:40:48 ]
  woensdag 31 maart 2021 @ 17:50:20 #270
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_198782194
quote:
10s.gif Op woensdag 31 maart 2021 17:30 schreef Predator40 het volgende:

[..]

dat zei je 3 jaar geleden ook al..... _O-
Stalker.
quote:
0s.gif Op woensdag 31 maart 2021 17:38 schreef Piva het volgende:

[..]

Dit past prima in de thesis van een bitcoinmaxi.

HNWI gaat bitcoin kopen nudat inflatie op de loer licht. En slimme banken zoals goldman en JP spelen daar slim op in. Wat een verrassing man!

Wacht tot centrale banken gaan stacken, dan krijg je zeker helemaal een hartverzakking?
Van m'n gains misschien.

Lekker opstaan en een vers eitje uit de tuin halen, de geitjes voeren en vervolgens doen waar ik zin in heb. Dus laat maar komen. Misschien ga ik wel alpacawandelingen organiseren, of een crossbaan aanleggen in de tuin.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_198782731
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 maart 2021 22:19 schreef Predator40 het volgende:

[..]

eergister 1400, gister 1400, vandaag 1500
vorige week ook nog een paar van zulke dagen maar dat ging "maar" 1200%

maar wat ik al zei, hele kleine bedragen, veel moeite voor doen en niet ongelimiteerd

bewijs dan
  Eindredactie Games woensdag 31 maart 2021 @ 18:45:18 #272
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_198782864
Hoezo schiet TRON weer omhoog? Omdat de eigenaar een NFT heeft gekocht ?
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
  Moderator woensdag 31 maart 2021 @ 18:49:15 #273
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_198782919
quote:
10s.gif Op woensdag 31 maart 2021 17:30 schreef Predator40 het volgende:

[..]

dat zei je 3 jaar geleden ook al..... _O-
Bron????
Recordhouder aantal posts op n dag.
4045
onlogisch
  woensdag 31 maart 2021 @ 19:22:36 #274
390300 FCsuarez
voetbal is niet lopen
pi_198783568
quote:
14s.gif Op woensdag 31 maart 2021 17:50 schreef fathank het volgende:

[..]

Stalker.
[..]

Van m'n gains misschien.

Lekker opstaan en een vers eitje uit de tuin halen, de geitjes voeren en vervolgens doen waar ik zin in heb. Dus laat maar komen. Misschien ga ik wel alpacawandelingen organiseren, of een crossbaan aanleggen in de tuin.
ah ik zie dat jij je in gaat zetten voor een betere wereld als je straks niet meer weet wat je met je tijd moet doen :)
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz
pi_198783912
quote:
14s.gif Op woensdag 31 maart 2021 17:50 schreef fathank het volgende:

[..]

Stalker.
[..]

Van m'n gains misschien.

Lekker opstaan en een vers eitje uit de tuin halen, de geitjes voeren en vervolgens doen waar ik zin in heb. Dus laat maar komen. Misschien ga ik wel alpacawandelingen organiseren, of een crossbaan aanleggen in de tuin.
Dit klinkt leuk 😀
pi_198784020
@Nattekat zeker net je $neo verkocht
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
pi_198784071
quote:
14s.gif Op woensdag 31 maart 2021 17:50 schreef fathank het volgende:

[..]

Stalker.
[..]

Van m'n gains misschien.

Lekker opstaan en een vers eitje uit de tuin halen, de geitjes voeren en vervolgens doen waar ik zin in heb. Dus laat maar komen. Misschien ga ik wel alpacawandelingen organiseren, of een crossbaan aanleggen in de tuin.
Alpacawandelingen, booming business.
Ik ben een kl ⭕⭕n van deze user
pi_198784403
Polkadot waarom?
Ik ben een kl ⭕⭕n van deze user
pi_198784410
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 maart 2021 16:21 schreef Missgroen het volgende:
Wie heeft er nog meer Enjin? HODL als sinds 2017, dus nu is het zeker leuk. Maar denk er nu toch aan om het in te ruilen
Helemaal niemand? Had nog niks gedaan. Nu blij
  woensdag 31 maart 2021 @ 20:07:30 #280
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_198784498
quote:
1s.gif Op woensdag 31 maart 2021 19:48 schreef recursief het volgende:

[..]

Alpacawandelingen, booming business.
Sowieso gouden beesten. Als ik niet meer hoef te werken komt er een hele kinderboerderij. En dan woensdagmiddag geopend voor kids met een beperking.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_198784517
quote:
14s.gif Op woensdag 31 maart 2021 17:50 schreef fathank het volgende:

Van m'n gains misschien.

Lekker opstaan en een vers eitje uit de tuin halen, de geitjes voeren en vervolgens doen waar ik zin in heb. Dus laat maar komen. Misschien ga ik wel alpacawandelingen organiseren, of een crossbaan aanleggen in de tuin.
De droom O+
pi_198784695
quote:
14s.gif Op woensdag 31 maart 2021 20:07 schreef fathank het volgende:

[..]

Sowieso gouden beesten. Als ik niet meer hoef te werken komt er een hele kinderboerderij. En dan woensdagmiddag geopend voor kids met een beperking.
jij bent ziek
pi_198784743
quote:
14s.gif Op woensdag 31 maart 2021 20:07 schreef fathank het volgende:

[..]

Sowieso gouden beesten. Als ik niet meer hoef te werken komt er een hele kinderboerderij. En dan woensdagmiddag geopend voor kids met een beperking.
En ga je dan ook alpacakaas maken?
Ik ben een kl ⭕⭕n van deze user
pi_198785144
quote:
14s.gif Op woensdag 31 maart 2021 17:50 schreef fathank het volgende:

[..]

Stalker.
[..]

Van m'n gains misschien.

Lekker opstaan en een vers eitje uit de tuin halen, de geitjes voeren en vervolgens doen waar ik zin in heb. Dus laat maar komen. Misschien ga ik wel alpacawandelingen organiseren, of een crossbaan aanleggen in de tuin.
Lekker is dat. Ik heb soortgelijks in het kleins, maar dan in het buitenland. Dus zo vaak ben ik er helaas niet.

Stukje grond (4000m2), met verschillende fruitbomen. Je eigen groente plukken. Kids die vrij rond kunnen rennen. Heerlijk.

Als VET nou ff gaat knallen kan ik het uitbreiden en er vaker zijn :D
  woensdag 31 maart 2021 @ 21:22:33 #285
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_198785624
Verge gaat ook prima de afgelopen dagen :9
[b]Mag ik niet zeggen voor me moeder
Van het Concert des Levens krijgt niemand een Program
Sokkel Lolleromfg[/b]
pi_198785638
quote:
0s.gif Op woensdag 31 maart 2021 18:33 schreef l1ghted het volgende:

[..]

bewijs dan
ja ik ga me transacties op een openbaar forum gooien slimmerd.......
dm kan je krijgen met bewijs.
woensdag 28 oktober 2020 15:54 schreef Kyran het volgende:[/b]
Even screenshot gemaakt van dit moment. Predator en sorry zeggen
pi_198785660
hoeveel % winst is van 0 naar 3000 dollar ?

had een gratis NFT gekregen vanwege wat bugs in het systeem en verkoop die nu voor 3000 dollar _O-
woensdag 28 oktober 2020 15:54 schreef Kyran het volgende:[/b]
Even screenshot gemaakt van dit moment. Predator en sorry zeggen
pi_198785687
quote:
14s.gif Op woensdag 31 maart 2021 17:50 schreef fathank het volgende:

[..]

Stalker.
[..]

Van m'n gains misschien.

Lekker opstaan en een vers eitje uit de tuin halen
, de geitjes voeren en vervolgens doen waar ik zin in heb. Dus laat maar komen. Misschien ga ik wel alpacawandelingen organiseren, of een crossbaan aanleggen in de tuin.
klinkt beetje als mijn leven nu :)
helaas kunnen we nu niet reizen anders ben ik ook nog eens 3/4 maanden per jaar weg.
woensdag 28 oktober 2020 15:54 schreef Kyran het volgende:[/b]
Even screenshot gemaakt van dit moment. Predator en sorry zeggen
pi_198786060
ik was er helaas te laat bij, average ROI ligt op 7800% van de 14 duurste.

-reactie op verwijderde quote verwijderd-

[ Bericht 50% gewijzigd door Lucky_Strike op 31-03-2021 22:52:27 ]
woensdag 28 oktober 2020 15:54 schreef Kyran het volgende:[/b]
Even screenshot gemaakt van dit moment. Predator en sorry zeggen
pi_198786107
Ik weet echt geen raad met mijn miljoenen straks!!
pi_198786124
quote:
0s.gif Op woensdag 31 maart 2021 21:54 schreef Dimachaerus het volgende:
Ik weet echt geen raad met mijn miljoenen straks!!
Vraag @aTypisch wat hij met z'n universajaja miljoenen heeft gedaan
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
pi_198786128
quote:
0s.gif Op woensdag 31 maart 2021 21:54 schreef Dimachaerus het volgende:
Ik weet echt geen raad met mijn miljoenen straks!!
stress!!
een lambo is kut en al veel te populair onder de youtubers
mooie villa kopen in een ander land ?
woensdag 28 oktober 2020 15:54 schreef Kyran het volgende:[/b]
Even screenshot gemaakt van dit moment. Predator en sorry zeggen
pi_198786135
quote:
1s.gif Op woensdag 31 maart 2021 21:55 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

Vraag @:atypisch wat hij met z'n universajaja miljoenen heeft gedaan
Russische kut scam coin.
gelukkig niet al teveel ingestoken
woensdag 28 oktober 2020 15:54 schreef Kyran het volgende:[/b]
Even screenshot gemaakt van dit moment. Predator en sorry zeggen
pi_198786360
quote:
10s.gif Op woensdag 31 maart 2021 21:50 schreef Predator40 het volgende:

[..]

ik eis je excuses hier na mijn dm....p.s 1500% is nog laag :D

ik was er helaas te laat bij, average ROI ligt op 7800% van de 14 duurste.

Met dank aan Mrs. Florentine natuurlijk, mijn rendement ligt inmiddels ook al op 6400% *)
  woensdag 31 maart 2021 @ 22:26:16 #295
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_198786672
Minder op de man graag.

Bewijs eisen gaan we niet de standaard maken. Dat is nergens voor nodig voorlopig.
Spoilers!
pi_198787139
quote:
0s.gif Op woensdag 31 maart 2021 17:14 schreef DaMart het volgende:
Zitten meer mensen hier in Moonshot? Eergisteren gokje gewaagd met 0.4 BNB... inmiddels 26 BNB waard :D.
Wel goed dat je af en toe wat casht, FOMO is dodelijk ;)
  woensdag 31 maart 2021 @ 22:56:19 #297
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_198787176
Zullen we er per komend topic maar "[SC] Crypto #nummer 'topic titel'" van maken?
Spoilers!
pi_198787226
quote:
1s.gif Op woensdag 31 maart 2021 22:56 schreef Lucky_Strike het volgende:
Zullen we er per komend topic maar "[SC] Crypto #nummer 'topic titel'" van maken?
Mss wel handig, zie je op mobiel de TT ook nog :+
pi_198787260
Ik dacht meer aan [sc] vechain en andere cryptocurrency
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
  Moderator / Redactie Sport woensdag 31 maart 2021 @ 23:09:58 #300
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_198787377
quote:
1s.gif Op woensdag 31 maart 2021 19:45 schreef Mortaxx het volgende:
@:nattekat zeker net je $neo verkocht
Ik heb wel een sell-order staan, maar volgens mij staat ie nog steeds.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  woensdag 31 maart 2021 @ 23:10:19 #301
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_198787380
quote:
1s.gif Op woensdag 31 maart 2021 23:00 schreef Mortaxx het volgende:
Ik dacht meer aan [sc] vechain en andere cryptocurrency
Doe maar niet :D
Spoilers!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')