Wat een mooie tijd was dat, dat je alle shitcoins als eerste op Binance kon verhandelen omdat ze toen nog echt gaven om de technologie en marktquote:Op zaterdag 27 maart 2021 12:04 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Een listing op Binance kost enkele miljoenen, verwacht ik. Niet ieder project wil (of kan) dat neerleggen.
als ze dat niet waren dan is het snel klaar in die markt, dan stomen andere die wel lekker graaien je zo voorbijquote:Op zaterdag 27 maart 2021 12:22 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Wat een mooie tijd was dat, dat je alle shitcoins als eerste op Binance kon verhandelen omdat ze toen nog echt gaven om de technologie en markt
Nu is het gewoon een geldhongerig kutbedrijf geworden.
En terecht.quote:Op zaterdag 27 maart 2021 12:22 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat is het altijd geweest, ze zijn nu alleen de grootste dus kunnen ze zich bijna alles permitteren.quote:Op zaterdag 27 maart 2021 12:22 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Wat een mooie tijd was dat, dat je alle shitcoins als eerste op Binance kon verhandelen omdat ze toen nog echt gaven om de technologie en markt
Nee, want ik ga nooit genoeg hebben voor datquote:Op zaterdag 27 maart 2021 13:14 schreef FL_Freak het volgende:
Stoppen jullie met werken wanneer je (denkt) genoeg geld te hebben om je hele leven van te kunnen leven?
Want dat is ook echt iets wat ik meerdere malen per maand doe ja.quote:Op zaterdag 27 maart 2021 13:15 schreef Quotidien het volgende:
Je kunt op Binance wel in 5 minuten fiat omzetten naar crypto en als je het terugstort staat het de volgende dag op je rekening. Daar kan geen enkele exchange of iets als bitonic aan tippen.
Huis kopen inderdaad is een mooi doel. Is ook mijn doel en zou nog mooier zijn om dan 32 uur te werken in plaats van 40quote:Op zaterdag 27 maart 2021 13:16 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee, want ik ga nooit genoeg hebben voor dat
Zodra ik er een huis van kan kopen gaat alles eruit.
Wat doe je dan meerdere malen per maand wat je niet op Binance kunt doen?quote:Op zaterdag 27 maart 2021 13:17 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Want dat is ook echt iets wat ik meerdere malen per maand doe ja.
Wat is in godsnaam de toegevoegde waarde van Binance voor fiat dingen, als ik hooguit 2 of 3 keer per jaar iets van mijn rekening in crypto stop of andersom?quote:Op zaterdag 27 maart 2021 13:18 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Wat doe je dan meerdere malen per maand wat je niet op Binance kunt doen?
Mijn idee is om volledig uit te stappen zodra ik de hypotheek kan aflossen van ons nieuwe huis en een mooi pakket aandelen kan kopen a 500k. Of ik dan niet meer hoef te werken weet ik niet, maar het is wel een enorme kickstart die richting op.quote:Op zaterdag 27 maart 2021 13:14 schreef FL_Freak het volgende:
Stoppen jullie met werken wanneer je (denkt) genoeg geld te hebben om je hele leven van te kunnen leven?
Voorlopig moet er echt iets heel raars gaan gebeuren om ooit nog dat huis van crypto te kunnen komen, want de markt doet geen ene donder en ik ga niet een fortuin in een willekeurige shitcoin stoppen.quote:Op zaterdag 27 maart 2021 13:18 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Huis kopen inderdaad is een mooi doel. Is ook mijn doel en zou nog mooier zijn om dan 32 uur te werken in plaats van 40
Dus je argument dat een crypto-exchange kut is, is dat je nooit iets met crypto doet?quote:Op zaterdag 27 maart 2021 13:19 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Wat is in godsnaam de toegevoegde waarde van Binance voor fiat dingen, als ik hooguit 2 of 3 keer per jaar iets van mijn rekening in crypto stop of andersom?
Zijn mensen wel ziek rijk meegeworden haha. Maar ik houd het ook bij 'veilige' coins en wacht geduldig af en soms dips bijkopen.quote:Op zaterdag 27 maart 2021 13:20 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Voorlopig moet er echt iets heel raars gaan gebeuren om ooit nog dat huis van crypto te kunnen komen, want de markt doet geen ene donder en ik ga niet een fortuin in een willekeurige shitcoin stoppen.
De markt doet vanalles. Jouw 5B market cap "altcoins" doen niks, dat is wat anders.quote:Op zaterdag 27 maart 2021 13:20 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Voorlopig moet er echt iets heel raars gaan gebeuren om ooit nog dat huis van crypto te kunnen komen, want de markt doet geen ene donder en ik ga niet een fortuin in een willekeurige shitcoin stoppen.
Van crypto A naar crypto B gaat op elke exchange direct en iets van of naar een exchange halen is volledig afhankelijk van het netwerk van de coin zelf. En daarvoor steun ik liever een iets kleinere exchange dan dat ik de walgelijke praktijken van Binance steun.quote:Op zaterdag 27 maart 2021 13:20 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Dus je argument dat een crypto-exchange kut is, is dat je nooit iets met crypto doet?
80% van mijn portfolio bestaat momenteel uit coins die niet Ethereum heten.quote:Op zaterdag 27 maart 2021 13:21 schreef Quotidien het volgende:
[..]
De markt doet vanalles. Jouw 5B market cap "altcoins" doen niks, dat is wat anders.
Moet jij weten. Ik ga voor gebruikersgemak net als de andere hordes mensen die nu met iDeal in 5 minuten crypto kunnen kopen.quote:Op zaterdag 27 maart 2021 13:22 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Van crypto A naar crypto B gaat op elke exchange direct en iets van of naar een exchange halen is volledig afhankelijk van het netwerk van de coin zelf. En daarvoor steun ik liever een iets kleinere exchange dan dat ik de walgelijke praktijken van Binance steun.
Ik heb heel dat iDeal niet iedere week nodig, ik heb dat in het afgelopen jaar pas 2 keer gebruikt. Dan doe ik dat met alle plezier gewoon via Bl3p, want het is toch maar eenmalig. Iedere keer over en weer is gigantisch nutteloos.quote:Op zaterdag 27 maart 2021 13:25 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Moet jij weten. Ik ga voor gebruikersgemak net als de andere hordes mensen die nu met iDeal in 5 minuten crypto kunnen kopen.
Ja had je al verteld.quote:Op zaterdag 27 maart 2021 13:26 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb heel dat iDeal niet iedere week nodig, ik heb dat in het afgelopen jaar pas 2 keer gebruikt. Dan doe ik dat met alle plezier gewoon via Bl3p, want het is toch maar eenmalig. Iedere keer over en weer is gigantisch nutteloos.
Nee denk dat ik dan wel part-time zou blijven werken. Het geeft toch iets van structuur en sociale contacten. Ik denk dat ik zonder baan te lui zou worden.quote:Op zaterdag 27 maart 2021 13:14 schreef FL_Freak het volgende:
huis kopen + paar millies in crypto zijn mijn goalsquote:Op zaterdag 27 maart 2021 13:16 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee, want ik ga nooit genoeg hebben voor dat
Zodra ik er een huis van kan kopen gaat alles eruit.
Als een jaar corona mij één ding geleerd heeft dan is het wel dat ik nooit zal stoppen met werkenquote:Op zaterdag 27 maart 2021 13:14 schreef FL_Freak het volgende:
WHALEquote:Op zaterdag 27 maart 2021 13:36 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
huis kopen + paar millies in crypto zijn mijn goals
paar maanden nog denk ik
Wat komt er in de garage te staan? En wat moet op de oprijlaan blijven?quote:Op zaterdag 27 maart 2021 13:36 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
paar maanden nog denk ik
stoppen met werkenquote:Op zaterdag 27 maart 2021 13:50 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Als een jaar corona mij één ding geleerd heeft dan is het wel dat ik nooit zal stoppen met werken
2021 ktm super duke 1290 r en 2021 porsche cayenne coupe gts icm lightweight packagequote:Op zaterdag 27 maart 2021 14:17 schreef fathank het volgende:
[..]
Wat komt er in de garage te staan? En wat moet op de oprijlaan blijven?
sats kopen van je studieleningquote:
D66 en VVD de grootste -> gaat niet gebeurenquote:Op zaterdag 27 maart 2021 14:39 schreef aTypisch het volgende:
en dat wordt nog wel kwijtgescholden ook met een beetje geluk
Daar is echt niets mis meequote:Op zaterdag 27 maart 2021 14:39 schreef aTypisch het volgende:
[..]
sats kopen van je studielening
en dat wordt nog wel kwijtgescholden ook met een beetje geluk
OVERHEIDGOD JAAA
edit: (heb ik niet gedaan hoor)
truequote:Op zaterdag 27 maart 2021 14:42 schreef Nattekat het volgende:
[..]
D66 en VVD de grootste -> gaat niet gebeuren
Inderdaad. Op medische gronden ook, dat doen ze pas als je:quote:Op zaterdag 27 maart 2021 14:42 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Daar is echt niets mis mee
Al is dat kwijtschelden wel echt een mythe. Je moet echt falen wil je daarvoor in aanmerking komen
Waaarom paar maanden, welke crypto heb je?quote:Op zaterdag 27 maart 2021 13:36 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
paar maanden nog denk ik
ja dat is alleen een optie (versoepelingen of andere vorm van kwijtschelding) met een kabinet over links, groep stemmers met hoge studieschulden wordt steeds groter en een relevanter puntquote:Op zaterdag 27 maart 2021 14:42 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Daar is echt niets mis mee
Al is dat kwijtschelden wel echt een mythe. Je moet echt falen wil je daarvoor in aanmerking komen
kan met kriptoo snel mis gaan, of met derivatenquote:Op zaterdag 27 maart 2021 14:52 schreef Quotidien het volgende:
Een studieschuld wordt heel relatief als je het een beetje goed doet in crypto.
@Dimachaerus is een Vechain whale.quote:Op zaterdag 27 maart 2021 14:52 schreef Mens-erger-je-niet het volgende:
[..]
Waaarom paar maanden, welke crypto heb je?
heb je al over ION van microsoft gelezen?quote:Op zaterdag 27 maart 2021 14:58 schreef onlogisch het volgende:
[..]
@:Dimachaerus is een Vechain whale.
vertel me allesquote:Op zaterdag 27 maart 2021 14:59 schreef aTypisch het volgende:
[..]
heb je al over ION van microsoft gelezen?
Geinig wel dat juist Jesse dit mede op z'n geweten heeftquote:Op zaterdag 27 maart 2021 14:52 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ja dat is alleen een optie (versoepelingen of andere vorm van kwijtschelding) met een kabinet over links, groep stemmers met hoge studieschulden wordt steeds groter en een relevanter punt
een netwerk voor digitale verificatiesquote:
De markt doet geen kut idd! Hier 350% up in 32 uur...quote:Op zaterdag 27 maart 2021 13:20 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je bent dan ook vast niet zo'n eth sukkeltjequote:Op zaterdag 27 maart 2021 15:13 schreef Piva het volgende:
[..]
De markt doet geen kut idd! Hier 350% up in 32 uur...
quote:Op zaterdag 27 maart 2021 15:14 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Je bent dan ook vast niet zo'n eth sukkeltje
quote:Op zaterdag 27 maart 2021 13:23 schreef Nattekat het volgende:
[..]
80% van mijn portfolio bestaat momenteel uit coins die niet Ethereum heten.
Ik gebruik Zerion maar het is het beste om alles om te rekenen naar btc/eth.quote:Op zaterdag 27 maart 2021 15:08 schreef GlenSpey het volgende:
Noob vraagje, net voor het eerst gehandeld van BTC naar FIL, al volgens een strategie te testen die ik op youtube heb gezien. Waar op binance kan ik zien hoeveel EURO ik om heb gezet naar FIL? Want ik vind het eigenlijk verrekte onhandig werken dat ze alleen laten zien hoeveel BTC ik om heb gezet en hoeveel BTC ik terug kan halen als ik nu zou verkopen
Je hebt BTC omgezet, geen EURquote:Op zaterdag 27 maart 2021 15:08 schreef GlenSpey het volgende:
Noob vraagje, net voor het eerst gehandeld van BTC naar FIL, al volgens een strategie te testen die ik op youtube heb gezien. Waar op binance kan ik zien hoeveel EURO ik om heb gezet naar FIL? Want ik vind het eigenlijk verrekte onhandig werken dat ze alleen laten zien hoeveel BTC ik om heb gezet en hoeveel BTC ik terug kan halen als ik nu zou verkopen
Ja snap ik, maar om er gevoel bij te krijgen of ik winst of verlies eruit haal zie ik het liever in euro's dan in BTCquote:Op zaterdag 27 maart 2021 15:18 schreef D. het volgende:
[..]
Je hebt BTC omgezet, geen EUR
De EUR waarde van het totaal kun je in je wallet zien
Als je in je wallet ziet dat het nu 50 is, en morgen 60, dan weet je het toch?quote:Op zaterdag 27 maart 2021 15:21 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Ja snap ik, maar om er gevoel bij te krijgen of ik winst of verlies eruit haal zie ik het liever in euro's dan in BTC
En hij denkt dat ie daarmee binnen een paar maanden binnen is? Hm 😋quote:Op zaterdag 27 maart 2021 14:58 schreef onlogisch het volgende:
[..]
@:Dimachaerus is een Vechain whale.
Het is nog maar x11 naar een dollar.quote:Op zaterdag 27 maart 2021 16:24 schreef Mens-erger-je-niet het volgende:
[..]
En hij denkt dat ie daarmee binnen een paar maanden binnen is? Hm 😋
Hoeft maar naar een market cap van $60 miljard. Moet lukken.quote:Op zaterdag 27 maart 2021 17:05 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Het is nog maar x11 naar een dollar.
@:fathank
@:Wereldgozer
@:aTypisch
Easy peasy.quote:Op zaterdag 27 maart 2021 17:10 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Hoeft maar naar een market cap van $60 miljard. Moet lukken.
kom je dan naast mij wonen in de appartementen in de oude kuip?quote:Op zaterdag 27 maart 2021 17:05 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Het is nog maar x11 naar een dollar.
@:fathank
@:Wereldgozer
@:aTypisch
makkelijkquote:Op zaterdag 27 maart 2021 17:10 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Hoeft maar naar een market cap van $60 miljard. Moet lukken.
Dat kan ik niet betalen makkerquote:Op zaterdag 27 maart 2021 17:18 schreef aTypisch het volgende:
[..]
kom je dan naast mij wonen in de appartementen in de oude kuip?
Lol AWS verbleekt bij Vechain in 2025quote:Op zaterdag 27 maart 2021 17:18 schreef aTypisch het volgende:
[..]
makkelijk
AWS jongen in 2025 runt de hele wereld op vechain!
Nee dat denkt hij te zijn met PYR en ik ben geneigd hem te gelovenquote:Op zaterdag 27 maart 2021 16:24 schreef Mens-erger-je-niet het volgende:
[..]
En hij denkt dat ie daarmee binnen een paar maanden binnen is? Hm 😋
Die zitten allemaal op bscquote:Op zaterdag 27 maart 2021 18:44 schreef fathank het volgende:
Miljardairs met speelgeld.
Als het nou 100miljoen Afrikanen waren met een tientje Bitcoin dan spreek je over adoptie.
Ja want 100miljoen Afrikanen met een tientje is de graadmeter voor success.quote:Op zaterdag 27 maart 2021 18:44 schreef fathank het volgende:
Miljardairs met speelgeld.
Als het nou 100miljoen Afrikanen waren met een tientje Bitcoin dan spreek je over adoptie.
$WAULT en dan lekker farmen en volgende week nieuwe IDO waar je aan mee kan doenquote:Op zaterdag 27 maart 2021 20:01 schreef xaban06 het volgende:
Ik heb nog een paar BNB over, wat is een coin met een laag mcap waar jullie in zitten? Tips?
Een clubje miljardairs met een speeltje is een graadmeter voor succes inderdaad.quote:Op zaterdag 27 maart 2021 19:34 schreef Piva het volgende:
[..]
Ja want 100miljoen Afrikanen met een tientje is de graadmeter voor success.
Best prijzig daarquote:
Geen idee, ik houd het handmatig bij in de Delta app.quote:Op zaterdag 27 maart 2021 22:21 schreef bleiblei het volgende:
Heeft Binance ergens een overzichtje verstopt zitten met daarin een rendement overzicht van je wallet? Dus rendement van je wallet tov. X (BTC, BNB, Dollar of Euro?)
Ik kom alleen dagscores e.d. tegen.
Je kan Delta ook koppelen met binance via een api, hoef je niet meer met de hand in te vullenquote:Op zaterdag 27 maart 2021 22:22 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Geen idee, ik houd het handmatig bij in de Delta app.
Aha, ik zit zelf niet alleen op Binance dus dan heeft het geen zin.quote:Op zaterdag 27 maart 2021 22:41 schreef fathank het volgende:
[..]
Je kan Delta ook koppelen met binance via een api, hoef je niet meer met de hand in te vullen
Toffe tool! Wel jammer dat de AEX er niet in zit. Heb daarom geen volledig beeld van alles wat niet in cash op de bankrekening staat. Maar dit brengt wel al veel samen!quote:Op zaterdag 27 maart 2021 22:22 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Geen idee, ik houd het handmatig bij in de Delta app.
FEG (met dank aan een andere FOK!ker)quote:Op zaterdag 27 maart 2021 20:01 schreef xaban06 het volgende:
Ik heb nog een paar BNB over, wat is een coin met een laag mcap waar jullie in zitten? Tips?
Eergisteren een paar gekocht, veel te weinigquote:Op zaterdag 27 maart 2021 21:52 schreef Quotidien het volgende:
Hopelijk hebben meer mensen BLES meegepakt
Huh? Geen database?quote:
Lekker maat. Heb er 20k.quote:Op zondag 28 maart 2021 18:21 schreef Dimachaerus het volgende:
+93.750 PYR op mijn chest laten kletteren. 300.000 stuks nu.
Voor 93750 stuks betaal je 30k?quote:Op zondag 28 maart 2021 18:21 schreef Dimachaerus het volgende:
quote:
PYR? Ik kan er nergens info over vinden. Waar moet ik zoeken?quote:Op zondag 28 maart 2021 18:21 schreef Dimachaerus het volgende:
https://vulcanforged.com/quote:Op zondag 28 maart 2021 19:28 schreef tgev het volgende:
[..]
[..]
PYR? Ik kan er nergens info over vinden. Waar moet ik zoeken?
Nee morgen maar je kan niet meer mee doen. Vandaag was 2e presale voor OGs. 8 of 9 april wordt PYR gelist op een nog nader bekend te maken exchange.quote:Op zondag 28 maart 2021 20:24 schreef tgev het volgende:
[..]
Dank! Zal eens kijken. de gewone sale is rond 8 april?
Ah, vandaar! Helaas. Hopelijk brengt het jou mooie winsten!quote:Op zondag 28 maart 2021 20:29 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Nee morgen maar je kan niet meer mee doen. Vandaag was 2e presale voor OGs. 8 of 9 april wordt PYR gelist op een nog nader bekend te maken exchange.
En x5 terugkopen en multimiljonair wordenquote:Op zondag 28 maart 2021 20:52 schreef Quotidien het volgende:
en dan op launch meteen dumpen natuurlijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |