Als een jaar corona mij één ding geleerd heeft dan is het wel dat ik nooit zal stoppen met werkenquote:Op zaterdag 27 maart 2021 13:14 schreef FL_Freak het volgende:
Stoppen jullie met werken wanneer je (denkt) genoeg geld te hebben om je hele leven van te kunnen leven?
WHALEquote:Op zaterdag 27 maart 2021 13:36 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
huis kopen + paar millies in crypto zijn mijn goals
paar maanden nog denk ik
Wat komt er in de garage te staan? En wat moet op de oprijlaan blijven?quote:Op zaterdag 27 maart 2021 13:36 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
paar maanden nog denk ik
stoppen met werkenquote:Op zaterdag 27 maart 2021 13:50 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Als een jaar corona mij één ding geleerd heeft dan is het wel dat ik nooit zal stoppen met werken
2021 ktm super duke 1290 r en 2021 porsche cayenne coupe gts icm lightweight packagequote:Op zaterdag 27 maart 2021 14:17 schreef fathank het volgende:
[..]
Wat komt er in de garage te staan? En wat moet op de oprijlaan blijven?
sats kopen van je studieleningquote:
D66 en VVD de grootste -> gaat niet gebeurenquote:Op zaterdag 27 maart 2021 14:39 schreef aTypisch het volgende:
en dat wordt nog wel kwijtgescholden ook met een beetje geluk
Daar is echt niets mis meequote:Op zaterdag 27 maart 2021 14:39 schreef aTypisch het volgende:
[..]
sats kopen van je studielening
en dat wordt nog wel kwijtgescholden ook met een beetje geluk
OVERHEIDGOD JAAA
edit: (heb ik niet gedaan hoor)
truequote:Op zaterdag 27 maart 2021 14:42 schreef Nattekat het volgende:
[..]
D66 en VVD de grootste -> gaat niet gebeuren
Inderdaad. Op medische gronden ook, dat doen ze pas als je:quote:Op zaterdag 27 maart 2021 14:42 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Daar is echt niets mis mee
Al is dat kwijtschelden wel echt een mythe. Je moet echt falen wil je daarvoor in aanmerking komen
Waaarom paar maanden, welke crypto heb je?quote:Op zaterdag 27 maart 2021 13:36 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
paar maanden nog denk ik
ja dat is alleen een optie (versoepelingen of andere vorm van kwijtschelding) met een kabinet over links, groep stemmers met hoge studieschulden wordt steeds groter en een relevanter puntquote:Op zaterdag 27 maart 2021 14:42 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Daar is echt niets mis mee
Al is dat kwijtschelden wel echt een mythe. Je moet echt falen wil je daarvoor in aanmerking komen
kan met kriptoo snel mis gaan, of met derivatenquote:Op zaterdag 27 maart 2021 14:52 schreef Quotidien het volgende:
Een studieschuld wordt heel relatief als je het een beetje goed doet in crypto.
@Dimachaerus is een Vechain whale.quote:Op zaterdag 27 maart 2021 14:52 schreef Mens-erger-je-niet het volgende:
[..]
Waaarom paar maanden, welke crypto heb je?
heb je al over ION van microsoft gelezen?quote:Op zaterdag 27 maart 2021 14:58 schreef onlogisch het volgende:
[..]
@:Dimachaerus is een Vechain whale.
vertel me allesquote:Op zaterdag 27 maart 2021 14:59 schreef aTypisch het volgende:
[..]
heb je al over ION van microsoft gelezen?
Geinig wel dat juist Jesse dit mede op z'n geweten heeftquote:Op zaterdag 27 maart 2021 14:52 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ja dat is alleen een optie (versoepelingen of andere vorm van kwijtschelding) met een kabinet over links, groep stemmers met hoge studieschulden wordt steeds groter en een relevanter punt
een netwerk voor digitale verificatiesquote:
De markt doet geen kut idd! Hier 350% up in 32 uur...quote:Op zaterdag 27 maart 2021 13:20 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Voorlopig moet er echt iets heel raars gaan gebeuren om ooit nog dat huis van crypto te kunnen komen, want de markt doet geen ene donder en ik ga niet een fortuin in een willekeurige shitcoin stoppen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |