Je bent dan ook vast niet zo'n eth sukkeltjequote:Op zaterdag 27 maart 2021 15:13 schreef Piva het volgende:
[..]
De markt doet geen kut idd! Hier 350% up in 32 uur...
quote:Op zaterdag 27 maart 2021 15:14 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Je bent dan ook vast niet zo'n eth sukkeltje
quote:Op zaterdag 27 maart 2021 13:23 schreef Nattekat het volgende:
[..]
80% van mijn portfolio bestaat momenteel uit coins die niet Ethereum heten.
Ik gebruik Zerion maar het is het beste om alles om te rekenen naar btc/eth.quote:Op zaterdag 27 maart 2021 15:08 schreef GlenSpey het volgende:
Noob vraagje, net voor het eerst gehandeld van BTC naar FIL, al volgens een strategie te testen die ik op youtube heb gezien. Waar op binance kan ik zien hoeveel EURO ik om heb gezet naar FIL? Want ik vind het eigenlijk verrekte onhandig werken dat ze alleen laten zien hoeveel BTC ik om heb gezet en hoeveel BTC ik terug kan halen als ik nu zou verkopen
Je hebt BTC omgezet, geen EURquote:Op zaterdag 27 maart 2021 15:08 schreef GlenSpey het volgende:
Noob vraagje, net voor het eerst gehandeld van BTC naar FIL, al volgens een strategie te testen die ik op youtube heb gezien. Waar op binance kan ik zien hoeveel EURO ik om heb gezet naar FIL? Want ik vind het eigenlijk verrekte onhandig werken dat ze alleen laten zien hoeveel BTC ik om heb gezet en hoeveel BTC ik terug kan halen als ik nu zou verkopen
Ja snap ik, maar om er gevoel bij te krijgen of ik winst of verlies eruit haal zie ik het liever in euro's dan in BTCquote:Op zaterdag 27 maart 2021 15:18 schreef D. het volgende:
[..]
Je hebt BTC omgezet, geen EUR
De EUR waarde van het totaal kun je in je wallet zien
Als je in je wallet ziet dat het nu 50 is, en morgen 60, dan weet je het toch?quote:Op zaterdag 27 maart 2021 15:21 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Ja snap ik, maar om er gevoel bij te krijgen of ik winst of verlies eruit haal zie ik het liever in euro's dan in BTC
En hij denkt dat ie daarmee binnen een paar maanden binnen is? Hm 😋quote:Op zaterdag 27 maart 2021 14:58 schreef onlogisch het volgende:
[..]
@:Dimachaerus is een Vechain whale.
Het is nog maar x11 naar een dollar.quote:Op zaterdag 27 maart 2021 16:24 schreef Mens-erger-je-niet het volgende:
[..]
En hij denkt dat ie daarmee binnen een paar maanden binnen is? Hm 😋
Hoeft maar naar een market cap van $60 miljard. Moet lukken.quote:Op zaterdag 27 maart 2021 17:05 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Het is nog maar x11 naar een dollar.
@:fathank
@:Wereldgozer
@:aTypisch
Easy peasy.quote:Op zaterdag 27 maart 2021 17:10 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Hoeft maar naar een market cap van $60 miljard. Moet lukken.
kom je dan naast mij wonen in de appartementen in de oude kuip?quote:Op zaterdag 27 maart 2021 17:05 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Het is nog maar x11 naar een dollar.
@:fathank
@:Wereldgozer
@:aTypisch
makkelijkquote:Op zaterdag 27 maart 2021 17:10 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Hoeft maar naar een market cap van $60 miljard. Moet lukken.
Dat kan ik niet betalen makkerquote:Op zaterdag 27 maart 2021 17:18 schreef aTypisch het volgende:
[..]
kom je dan naast mij wonen in de appartementen in de oude kuip?
Lol AWS verbleekt bij Vechain in 2025quote:Op zaterdag 27 maart 2021 17:18 schreef aTypisch het volgende:
[..]
makkelijk
AWS jongen in 2025 runt de hele wereld op vechain!
Nee dat denkt hij te zijn met PYR en ik ben geneigd hem te gelovenquote:Op zaterdag 27 maart 2021 16:24 schreef Mens-erger-je-niet het volgende:
[..]
En hij denkt dat ie daarmee binnen een paar maanden binnen is? Hm 😋
Die zitten allemaal op bscquote:Op zaterdag 27 maart 2021 18:44 schreef fathank het volgende:
Miljardairs met speelgeld.
Als het nou 100miljoen Afrikanen waren met een tientje Bitcoin dan spreek je over adoptie.
Ja want 100miljoen Afrikanen met een tientje is de graadmeter voor success.quote:Op zaterdag 27 maart 2021 18:44 schreef fathank het volgende:
Miljardairs met speelgeld.
Als het nou 100miljoen Afrikanen waren met een tientje Bitcoin dan spreek je over adoptie.
$WAULT en dan lekker farmen en volgende week nieuwe IDO waar je aan mee kan doenquote:Op zaterdag 27 maart 2021 20:01 schreef xaban06 het volgende:
Ik heb nog een paar BNB over, wat is een coin met een laag mcap waar jullie in zitten? Tips?
Een clubje miljardairs met een speeltje is een graadmeter voor succes inderdaad.quote:Op zaterdag 27 maart 2021 19:34 schreef Piva het volgende:
[..]
Ja want 100miljoen Afrikanen met een tientje is de graadmeter voor success.
Best prijzig daarquote:
Geen idee, ik houd het handmatig bij in de Delta app.quote:Op zaterdag 27 maart 2021 22:21 schreef bleiblei het volgende:
Heeft Binance ergens een overzichtje verstopt zitten met daarin een rendement overzicht van je wallet? Dus rendement van je wallet tov. X (BTC, BNB, Dollar of Euro?)
Ik kom alleen dagscores e.d. tegen.
Je kan Delta ook koppelen met binance via een api, hoef je niet meer met de hand in te vullenquote:Op zaterdag 27 maart 2021 22:22 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Geen idee, ik houd het handmatig bij in de Delta app.
Aha, ik zit zelf niet alleen op Binance dus dan heeft het geen zin.quote:Op zaterdag 27 maart 2021 22:41 schreef fathank het volgende:
[..]
Je kan Delta ook koppelen met binance via een api, hoef je niet meer met de hand in te vullen
Toffe tool! Wel jammer dat de AEX er niet in zit. Heb daarom geen volledig beeld van alles wat niet in cash op de bankrekening staat. Maar dit brengt wel al veel samen!quote:Op zaterdag 27 maart 2021 22:22 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Geen idee, ik houd het handmatig bij in de Delta app.
FEG (met dank aan een andere FOK!ker)quote:Op zaterdag 27 maart 2021 20:01 schreef xaban06 het volgende:
Ik heb nog een paar BNB over, wat is een coin met een laag mcap waar jullie in zitten? Tips?
Eergisteren een paar gekocht, veel te weinigquote:Op zaterdag 27 maart 2021 21:52 schreef Quotidien het volgende:
Hopelijk hebben meer mensen BLES meegepakt
Huh? Geen database?quote:
Lekker maat. Heb er 20k.quote:Op zondag 28 maart 2021 18:21 schreef Dimachaerus het volgende:
+93.750 PYR op mijn chest laten kletteren. 300.000 stuks nu.
Voor 93750 stuks betaal je 30k?quote:Op zondag 28 maart 2021 18:21 schreef Dimachaerus het volgende:
quote:
PYR? Ik kan er nergens info over vinden. Waar moet ik zoeken?quote:Op zondag 28 maart 2021 18:21 schreef Dimachaerus het volgende:
https://vulcanforged.com/quote:Op zondag 28 maart 2021 19:28 schreef tgev het volgende:
[..]
[..]
PYR? Ik kan er nergens info over vinden. Waar moet ik zoeken?
Nee morgen maar je kan niet meer mee doen. Vandaag was 2e presale voor OGs. 8 of 9 april wordt PYR gelist op een nog nader bekend te maken exchange.quote:Op zondag 28 maart 2021 20:24 schreef tgev het volgende:
[..]
Dank! Zal eens kijken. de gewone sale is rond 8 april?
Ah, vandaar! Helaas. Hopelijk brengt het jou mooie winsten!quote:Op zondag 28 maart 2021 20:29 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Nee morgen maar je kan niet meer mee doen. Vandaag was 2e presale voor OGs. 8 of 9 april wordt PYR gelist op een nog nader bekend te maken exchange.
En x5 terugkopen en multimiljonair wordenquote:Op zondag 28 maart 2021 20:52 schreef Quotidien het volgende:
en dan op launch meteen dumpen natuurlijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |