Alpacawandelingen, booming business.quote:Op woensdag 31 maart 2021 17:50 schreef fathank het volgende:
[..]
Stalker.
[..]
Van m'n gains misschien.
Lekker opstaan en een vers eitje uit de tuin halen, de geitjes voeren en vervolgens doen waar ik zin in heb. Dus laat maar komen. Misschien ga ik wel alpacawandelingen organiseren, of een crossbaan aanleggen in de tuin.
Helemaal niemand? Had nog niks gedaan. Nu blijquote:Op zaterdag 27 maart 2021 16:21 schreef Missgroen het volgende:
Wie heeft er nog meer Enjin? HODL als sinds 2017, dus nu is het zeker leuk. Maar denk er nu toch aan om het in te ruilen
Sowieso gouden beesten. Als ik niet meer hoef te werken komt er een hele kinderboerderij. En dan woensdagmiddag geopend voor kids met een beperking.quote:Op woensdag 31 maart 2021 19:48 schreef recursief het volgende:
[..]
Alpacawandelingen, booming business.
De droomquote:Op woensdag 31 maart 2021 17:50 schreef fathank het volgende:
Van m'n gains misschien.
Lekker opstaan en een vers eitje uit de tuin halen, de geitjes voeren en vervolgens doen waar ik zin in heb. Dus laat maar komen. Misschien ga ik wel alpacawandelingen organiseren, of een crossbaan aanleggen in de tuin.
jij bent ziekquote:Op woensdag 31 maart 2021 20:07 schreef fathank het volgende:
[..]
Sowieso gouden beesten. Als ik niet meer hoef te werken komt er een hele kinderboerderij. En dan woensdagmiddag geopend voor kids met een beperking.
En ga je dan ook alpacakaas maken?quote:Op woensdag 31 maart 2021 20:07 schreef fathank het volgende:
[..]
Sowieso gouden beesten. Als ik niet meer hoef te werken komt er een hele kinderboerderij. En dan woensdagmiddag geopend voor kids met een beperking.
Lekker is dat. Ik heb soortgelijks in het kleins, maar dan in het buitenland. Dus zo vaak ben ik er helaas niet.quote:Op woensdag 31 maart 2021 17:50 schreef fathank het volgende:
[..]
Stalker.
[..]
Van m'n gains misschien.
ja ik ga me transacties op een openbaar forum gooien slimmerd.......quote:
klinkt beetje als mijn leven nuquote:Op woensdag 31 maart 2021 17:50 schreef fathank het volgende:
[..]
Stalker.
[..]
Van m'n gains misschien.
Vraag @aTypisch wat hij met z'n universajaja miljoenen heeft gedaanquote:Op woensdag 31 maart 2021 21:54 schreef Dimachaerus het volgende:
Ik weet echt geen raad met mijn miljoenen straks!!
stress!!quote:Op woensdag 31 maart 2021 21:54 schreef Dimachaerus het volgende:
Ik weet echt geen raad met mijn miljoenen straks!!
Russische kut scam coin.quote:Op woensdag 31 maart 2021 21:55 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Vraag @:atypisch wat hij met z'n universajaja miljoenen heeft gedaan
Met dank aan Mrs. Florentine natuurlijk, mijn rendement ligt inmiddels ook al op 6400%quote:Op woensdag 31 maart 2021 21:50 schreef Predator40 het volgende:
[..]
ik eis je excuses hier na mijn dm....p.s 1500% is nog laag![]()
ik was er helaas te laat bij, average ROI ligt op 7800% van de 14 duurste.
Wel goed dat je af en toe wat casht, FOMO is dodelijkquote:Op woensdag 31 maart 2021 17:14 schreef DaMart het volgende:
Zitten meer mensen hier in Moonshot? Eergisteren gokje gewaagd met 0.4 BNB... inmiddels 26 BNB waard.
Mss wel handig, zie je op mobiel de TT ook nogquote:Op woensdag 31 maart 2021 22:56 schreef Lucky_Strike het volgende:
Zullen we er per komend topic maar "[SC] Crypto #nummer 'topic titel'" van maken?
Ik heb wel een sell-order staan, maar volgens mij staat ie nog steeds.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |