elke dag 1400%, tuurlijk jongequote:Op dinsdag 30 maart 2021 21:32 schreef Predator40 het volgende:
[..]
zolang ik elke dag 1400% blijf pakken op mijn ( hele kleine investeringen ) vind ik het best.
vandaag weer 1900 dollar in de pocket en nog aardig wat op voorraad.
goedmakertje voor 2018
en nee ik word er geen miljonair van en ik ben allang gestopt met werken dus dat boeit allemaal niet.
die 20k verlies van 2018 was gewoon erg zuur.
totdat mijn NFT's op zijn......maar op het moment wel ja.quote:
Waar koop je, en hoe selecteer je, of duik je in ieder project en slaagt de meerderheid?quote:Op dinsdag 30 maart 2021 21:43 schreef Predator40 het volgende:
[..]
totdat mijn NFT's op zijn......maar op het moment wel ja.
gaat om kleine bedragen en er zit een limiet aan
niet dat ik elke dag voor 10.000 kan kopen en er 1400% op kan pakken.
was het maar waar.
inkoop 125 en verkoop 1900 is prima![]()
1500% zelfs, het bewijs kan ik je doorsturen
p,s ik had ook niet verwacht dat het zoveel waard zou worden.
Ik duik zeker niet in ieder project ( 99.99% op opensea: crypto punks, bitbirds, chubbies bijv vind ik niks ) maar nu slaagt alles wat je koopt, vooral packs en nieuwe releases inkopen ( lastig genoeg vooral nu het zo populair is ) en op de secondary market verkopen, ik koop bijna nooit wat zelf op die market maar ken er genoeg die het wel doen en weer door "flippen", alleen dat risico ga ik niet nemen.quote:Op dinsdag 30 maart 2021 21:58 schreef D. het volgende:
[..]
Waar koop je, en hoe selecteer je, of duik je in ieder project en slaagt de meerderheid?
elke dag 1500 of in totaal 1500 is een heel groot verschilquote:Op dinsdag 30 maart 2021 21:43 schreef Predator40 het volgende:
[..]
totdat mijn NFT's op zijn......maar op het moment wel ja.
gaat om kleine bedragen en er zit een limiet aan
niet dat ik elke dag voor 10.000 kan kopen en er 1400% op kan pakken.
was het maar waar.
inkoop 125 en verkoop 1900 is prima![]()
1500% zelfs, het bewijs kan ik je doorsturen
p,s ik had ook niet verwacht dat het zoveel waard zou worden.
eergister 1400, gister 1400, vandaag 1500quote:Op dinsdag 30 maart 2021 22:17 schreef l1ghted het volgende:
[..]
elke dag 1500 of in totaal 1500 is een heel groot verschil
Als je maar structureel koopt kan je niet zoveel gebeuren. En niet verwachten dat je volgende week miljonair bent maar 40% armer. Zorg dat je altijd wat cash hebt voor zulke momentenquote:Op dinsdag 30 maart 2021 19:01 schreef NaOnsDeZondvloed het volgende:
In hoeverre zouden jullie het aandurven om nu bitcoin bij te kopen?
De stijging is mooi en het lijkt er op dat het wle meer gaat stijgen.
Maar is het ook verstandig om nu bij te kopen?
Ik noem dat geen "heel kleine bedragen" hoor. Waar kan ik tekenen voor dagelijks ¤1400 ? Doe je goed!quote:Op dinsdag 30 maart 2021 22:19 schreef Predator40 het volgende:
[..]
eergister 1400, gister 1400, vandaag 1500
vorige week ook nog een paar van zulke dagen maar dat ging "maar" 1200%
maar wat ik al zei, hele kleine bedragen, veel moeite voor doen en niet ongelimiteerd
gewoon geluk, beetje positieve karma, niks meer niks minder.quote:Op dinsdag 30 maart 2021 22:24 schreef recursief het volgende:
[..]
Ik noem dat geen "heel kleine bedragen" hoor. Waar kan ik tekenen voor dagelijks ¤1400 ? Doe je goed!
En elke keer "is het te duur" om in te stappen. En maar wachten op de dip, en als het dat dipt zeggen dat het niks meer wordquote:Op dinsdag 30 maart 2021 20:32 schreef MaximumRush het volgende:
[..]
Dit.
Hoe vaak ik wel niet hoor van vrienden dat ze de boot hebben gemist. Investeer nu bijna 5 jaar in crypto, en moet ook al 5 jaar lang aanhoren dat ze de boot hebben gemist.
Was december 2017 een goed moment om te kopen? Waarschijnlijk niet volgens de meeste, je had een tijd onderwater gestaan. Maar nu heb je zo'n 200% rendement.. Juist geen tijdige beslissing maken gaat je een hoop rendement kosten. Verder gewoon hodl zolang het kan.quote:Op dinsdag 30 maart 2021 19:29 schreef NaOnsDeZondvloed het volgende:
Het is wel de bedoeling dat het een spaarpotje is, alleen is het met zo'n stijging erg spannend om bij te kopen.
Misschien toch beter heel even aankijken nog.
Daarom ook voor je zelf gewoon een koers vaststellen waarop je wilt instappen. Overigens is het natuurlijk niet zo dat als iets maar blijft stijgen dat je dan geld verloren hebtquote:Op dinsdag 30 maart 2021 22:57 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
En elke keer "is het te duur" om in te stappen. En maar wachten op de dip, en als het dat dipt zeggen dat het niks meer word
Gratis geld = mooi
Bijkopen, eventueel wat stop losses zetten. Als je denkt, zoals de meesten, dat de bull run nog wel een aantal maanden duurt en bitcoin de 100k kan aantikken, is er nog steeds geld te verdienen. Als je van plan bent om bitcoin jaren te houden, maakt het al helemaal weinig meer uit. Je weet niet wat de nieuwe bottom in de bear market gaat zijn. Of er überhaupt een bear market komt zoals vorige cycles.quote:Op dinsdag 30 maart 2021 19:01 schreef NaOnsDeZondvloed het volgende:
In hoeverre zouden jullie het aandurven om nu bitcoin bij te kopen?
De stijging is mooi en het lijkt er op dat het wle meer gaat stijgen.
Maar is het ook verstandig om nu bij te kopen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |