Nee die is uitgezet door Erdogan.quote:Op woensdag 24 maart 2021 18:45 schreef Drekkoning het volgende:
Er is toch gewoon doellijntechnologie?
Meer bewijs heb je niet nodig toch?quote:Op woensdag 24 maart 2021 18:46 schreef DonDruiper het volgende:
Turkse regie laat m gewoon niet zien
Geen lastige vragen meer voor Sylvana Wijnaldumquote:Op woensdag 24 maart 2021 18:46 schreef _UserName_ het volgende:
Dit is gewoon een manier om niet naar Qatar te hoeven gaan.
quote:Op woensdag 24 maart 2021 18:46 schreef DonDruiper het volgende:
Turkse regie laat m gewoon niet zien
Was geen doelpunt, anders zouden ze het 10 keer herhalen om te trollen.quote:Op woensdag 24 maart 2021 18:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
Geen herhaling, de Turkse regie weet gewoon dat het een goal is.
quote:Op woensdag 24 maart 2021 18:47 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Nee die is uitgezet door Erdogan.
Hij doet ook de regie overigens.
Dat zijn weer andere films.quote:
Daar speelde je ook gewoon veel beter, dat was echt uiterst zuur. En toen liet Frankrijk ineens lopen tegen Zweden waardoor je er uit lagquote:Op woensdag 24 maart 2021 18:49 schreef Slobeend het volgende:
Dit doet me denken aan Zweden-Nederland van een paar naar geleden waar ook alles tegenzat.
En berghuis komt niet aan de bal. Lekker zo zonder flanken.quote:Op woensdag 24 maart 2021 18:49 schreef Toiletgebruiker het volgende:
Wat Malen aan het doen is slaat helemaal nergens op, trouwens. Levert werkelijk alles in.
Omdat de FIFA geen fuck geeft.quote:Op woensdag 24 maart 2021 18:50 schreef Tallie1982 het volgende:
Waarom geen var in dit soort belangrijke wedstrijden?
Dat was wel een mooie.quote:
Raakt hem niet eens manquote:Op woensdag 24 maart 2021 18:51 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Tweede goal fout van Malen (en dus fout van Frank dat ie 'm opstelt). Eerste goal gewoon pech.
Heerlijke avond!quote:Op woensdag 24 maart 2021 18:50 schreef de_boswachter het volgende:
Genot dat de verwende mongooltjes met 2-0 achterstaan.
bos zinquote:
Schuld van Schmidt.quote:Op woensdag 24 maart 2021 18:49 schreef Toiletgebruiker het volgende:
Wat Malen aan het doen is slaat helemaal nergens op, trouwens. Levert werkelijk alles in.
Wat moet dit oranje op de WK...elke dooie tegen counter is een goal.quote:Op woensdag 24 maart 2021 18:52 schreef GotenSSJ het volgende:
WK kwalificatie wedstrijden spelen zonder doellijn technologie en VAR, wat een farce.
Eensquote:Op woensdag 24 maart 2021 18:55 schreef tompsv18 het volgende:
Luuk voor Malen
Stengs voor Berghuis
Gravenberch voor De Roon
Half Nederland heeft die 'grap' wel bedachtquote:
Alleen jammer dat het geen grap blijkt.quote:Op woensdag 24 maart 2021 18:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Half Nederland heeft die 'grap' wel bedacht
Hoi Wesley, uuuuuuuuuquote:Op woensdag 24 maart 2021 18:55 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Wesley Sneijder leest mee in dit topic.
Maakt dat uit? Ik vind het vrij belachelijk dat VAR en doellijn technologie nu alweer jaren in gebruik is, om het dan bij wedstrijden als deze niet te gebruiken.quote:Op woensdag 24 maart 2021 18:54 schreef hanns het volgende:
[..]
Wat moet dit oranje op de WK...elke dooie tegen counter is een goal.
Probleem is dat die technologie niet zit in het stadion van astana of gibraltarquote:Op woensdag 24 maart 2021 18:58 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Maakt dat uit? Ik vind het vrij belachelijk dat VAR en doellijn technologie nu alweer jaren in gebruik is, om het dan bij wedstrijden als deze niet te gebruiken.
We weten in ieder geval weer waarom we er ooit aan begonnen zijn.quote:Op woensdag 24 maart 2021 18:58 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Maakt dat uit? Ik vind het vrij belachelijk dat VAR en doellijn technologie nu alweer jaren in gebruik is, om het dan bij wedstrijden als deze niet te gebruiken.
FIFA laat wat dat betreft grote steken vallen..quote:Op woensdag 24 maart 2021 18:58 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Kokcu gaat winnenquote:Op woensdag 24 maart 2021 19:02 schreef Freak188 het volgende:
Ze spelen met te weinig Ajacieden. Gelijk verliezen. Dat krijg je met Feyenoorders en psvers in de ploeg.
Tot zondag!quote:Op woensdag 24 maart 2021 19:02 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Als Malen en Berghuis mogen blijven staan dan zet ik hem uit.
Oké doei danquote:Op woensdag 24 maart 2021 19:02 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Geniet van de rust zo zonder tv aanquote:Op woensdag 24 maart 2021 19:02 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Ik denk dat we afscheid van je gaan nemen.quote:Op woensdag 24 maart 2021 19:02 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Frank de boer wisselt pas vanaf minuut 75quote:Op woensdag 24 maart 2021 19:02 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Heerlijk rustigquote:Op woensdag 24 maart 2021 19:03 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Geniet van de rust zo zonder tv aan
Mourinho is het met je eens.quote:Op woensdag 24 maart 2021 19:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
Frank de Boer is zo'n leuke rubriek.
Ik stopte helemaal niet, idioot.quote:Op woensdag 24 maart 2021 19:06 schreef GGMM het volgende:
Jammer dat @:scrummie zo gefrustreerd is met zijn leven dat hij midden in het potje stopt met spelen.
Daar wacht je dan een half uur op
Na Oranje weer, wanneer iedereen zijn emoties weer wat gedaald zijn.quote:
quote:Op woensdag 24 maart 2021 19:06 schreef GGMM het volgende:
Jammer dat @:scrummie zo gefrustreerd is met zijn leven dat hij midden in het potje stopt met spelen.
Daar wacht je dan een half uur op
Nederland staat voor op basis van xGquote:Op woensdag 24 maart 2021 19:06 schreef Pleun2011 het volgende:
Waar slaat dit op joh.. 3x op goal geschoten en 3 doelpunten
Drie wedstrijden. Dan is het voorbij.quote:Op woensdag 24 maart 2021 19:06 schreef _UserName_ het volgende:
Scheelt, we hebben het EK deze zomer.
teringharsquote:Op woensdag 24 maart 2021 19:06 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik stopte helemaal niet, idioot.
Jij hebt deze sessie gewoon teringhars verpest. Zonde.
Sfeer zakte ineens in toen @Bluedisplay geblesseerd was.quote:Op woensdag 24 maart 2021 19:06 schreef T3hTommay het volgende:
Rare sfeer net bij Haxball.
Wel alles gewonnen
Schot Turkije.quote:Op woensdag 24 maart 2021 19:07 schreef GGMM het volgende:
3-0 gemist trouwens
Graag een gedetailleerde beschrijving van de goal!
Nee, GGMM meent weer eens zijn frustraties op anderen af te moeten reageren. Wat een rare gast is het ook.quote:
Zijn ze niet. Dat is nog het ergste.quote:
Nou dat weet die Turk dan blijkbaar niet.quote:
Als je dan toch over de regels begint, lees ze zou ik zeggenquote:Op woensdag 24 maart 2021 19:00 schreef VelitoX het volgende:
lol Pierre "gevoelsmatig is het geen hands"
Wat een droplul is het ook, tis gewoon de regel dat dat hands is, mot je niet met meningen komen lol.
Laat je avond niet verpesten door zo'n chagrijnige idioot!quote:Op woensdag 24 maart 2021 19:08 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nee, GGMM meent weer eens zijn frustraties op anderen af te moeten reageren. Wat een rare gast is het ook.
Dan toch liever Frankquote:Op woensdag 24 maart 2021 19:07 schreef WaikikiWim het volgende:
[..]
Ja want die moest weg bij Leverkusen omdat hij het zo goed deed hoorde ik!
Waar hebben we dat eerder gezien?quote:Op woensdag 24 maart 2021 19:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
Uiterst geflatteerde stand trouwens, Turkije bakt er heel weinig van maar werkelijk alles vliegt er in.
Eigen goal van Weghorst.quote:Op woensdag 24 maart 2021 19:07 schreef GGMM het volgende:
3-0 gemist trouwens
beintquote:Op woensdag 24 maart 2021 19:08 schreef Drxx het volgende:
[..]
Als je dan toch over de regels beint, lees ze zou ik zeggen
ADO - PSV?quote:
Wel een goed centrumquote:Op woensdag 24 maart 2021 19:08 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Zijn ze niet. Dat is nog het ergste.
Niet geklikt.quote:
Een soort Feyenoord - PSVquote:Op woensdag 24 maart 2021 19:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
Uiterst geflatteerde stand trouwens, Turkije bakt er heel weinig van maar werkelijk alles vliegt er in.
Turkije trapt af, schiet op doel, BOEM doelpunt.quote:Op woensdag 24 maart 2021 19:07 schreef GGMM het volgende:
3-0 gemist trouwens
Peter bosz heb ik wel vertrouwen in.quote:Op woensdag 24 maart 2021 19:09 schreef WaikikiWim het volgende:
[..]
1 pot nat. We gaan toch niet de ene loser voor de andere vervangen.
quote:Op woensdag 24 maart 2021 19:09 schreef WheeledWarrior het volgende:
Ik haalde net mijn pizza met döner uit de oven
Lekker zijn systeem er in drie maanden full time inslijpen, dat gaat goedkomen.quote:Op woensdag 24 maart 2021 19:10 schreef Poefbank het volgende:
[..]
Peter bosz heb ik wel vertrouwen in.
Ja, laten we dit maar als een tussenjaar zien.quote:Op woensdag 24 maart 2021 19:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
Oranje moet nu al bezig zijn met volgend seizoen.
Absoluutquote:Op woensdag 24 maart 2021 19:11 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Lekker zijn systeem er in drie maanden full time inslijpen, dat gaat goedkomen.
Eerst zaterdag verliezen.quote:Op woensdag 24 maart 2021 19:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
Gaan we volgende week ook van Gibraltar verliezen?
Wat zouden ze moeten halen?quote:Op woensdag 24 maart 2021 19:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
Blijft in alle opzichten verder een betere trainer dan de boer dus je gaat er niet op achteruitquote:Op woensdag 24 maart 2021 19:11 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Lekker zijn systeem er in drie maanden full time inslijpen, dat gaat goedkomen.
Alles op het EKquote:Op woensdag 24 maart 2021 19:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
Mwoahquote:Op woensdag 24 maart 2021 19:14 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Blijft in alle opzichten verder een betere trainer dan de boer dus je gaat er niet op achteruit
Waarom zou je daar een statement over maken? Is toch iets heel anders....quote:Op woensdag 24 maart 2021 19:14 schreef tong80 het volgende:
Een fascistisch-racismeland op een dictatoreaal land, dat het WK mag organiseren.
watquote:Op woensdag 24 maart 2021 19:14 schreef tong80 het volgende:
Een fascistisch-racismeland op een dictatoreaal land, dat het WK mag organiseren.
Dit dus.quote:Op woensdag 24 maart 2021 19:14 schreef DKUp het volgende:
[..]
Waarom zou je daar een statement over maken? Is toch iets heel anders....
Ik zou in ieder geval alles op alles zettenquote:Op woensdag 24 maart 2021 19:15 schreef Themeparktommy het volgende:
Moeten we hierna alle wedstrijden winnen denken jullie?
Nee joh geen vuiltje aan de lucht. Turkije is de sterkste in de groep, daar mag je van verliezen.quote:Op woensdag 24 maart 2021 19:15 schreef Themeparktommy het volgende:
Een fascistisch-racismeland op een dictatoreaal land, dat het WK mag organiseren.quote:Op woensdag 24 maart 2021 19:15 schreef KennyPowers het volgende:
Ja. Onmogelijke opgave.quote:Op woensdag 24 maart 2021 19:15 schreef Themeparktommy het volgende:
Winnaar EL en doelpuntenmaker finale.quote:Op woensdag 24 maart 2021 19:16 schreef tja77 het volgende:
[..]
Die legt ze in de Primera Division er aan de lopende band in ja.
Die speelt voor Marokko toch?quote:Op woensdag 24 maart 2021 19:17 schreef -XOR- het volgende:
Straks laat Noa LangGod even zien hoe het wel moet.
Viesdun vooral.quote:Op woensdag 24 maart 2021 19:13 schreef -XOR- het volgende:
Liquor The Farmer ziet er trouwens uit alsof hij drie nachten niet heeft geslapen en zijn vrouw bij hem weg is.
Wordt hij een stuk minder opgesteld omdat er een betere is.quote:
quote:Op woensdag 24 maart 2021 19:18 schreef Bolasie het volgende:
Mourinho had ons gewaarschuwd over Frank.
Had leuk geweest als hier beelden van waren.quote:Op woensdag 24 maart 2021 19:18 schreef Bolasie het volgende:
Mourinho had ons gewaarschuwd over Frank.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |