Half Nederland heeft die 'grap' wel bedachtquote:
Alleen jammer dat het geen grap blijkt.quote:Op woensdag 24 maart 2021 18:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Half Nederland heeft die 'grap' wel bedacht
Hoi Wesley, uuuuuuuuuquote:Op woensdag 24 maart 2021 18:55 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Wesley Sneijder leest mee in dit topic.
Maakt dat uit? Ik vind het vrij belachelijk dat VAR en doellijn technologie nu alweer jaren in gebruik is, om het dan bij wedstrijden als deze niet te gebruiken.quote:Op woensdag 24 maart 2021 18:54 schreef hanns het volgende:
[..]
Wat moet dit oranje op de WK...elke dooie tegen counter is een goal.
Probleem is dat die technologie niet zit in het stadion van astana of gibraltarquote:Op woensdag 24 maart 2021 18:58 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Maakt dat uit? Ik vind het vrij belachelijk dat VAR en doellijn technologie nu alweer jaren in gebruik is, om het dan bij wedstrijden als deze niet te gebruiken.
We weten in ieder geval weer waarom we er ooit aan begonnen zijn.quote:Op woensdag 24 maart 2021 18:58 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Maakt dat uit? Ik vind het vrij belachelijk dat VAR en doellijn technologie nu alweer jaren in gebruik is, om het dan bij wedstrijden als deze niet te gebruiken.
FIFA laat wat dat betreft grote steken vallen..quote:Op woensdag 24 maart 2021 18:58 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Kokcu gaat winnenquote:Op woensdag 24 maart 2021 19:02 schreef Freak188 het volgende:
Ze spelen met te weinig Ajacieden. Gelijk verliezen. Dat krijg je met Feyenoorders en psvers in de ploeg.
Tot zondag!quote:Op woensdag 24 maart 2021 19:02 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Als Malen en Berghuis mogen blijven staan dan zet ik hem uit.
Oké doei danquote:Op woensdag 24 maart 2021 19:02 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Als Malen en Berghuis mogen blijven staan dan zet ik hem uit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |