abonnement Unibet Coolblue
pi_198664850


Cryptocoins?
Bitcoin is het bekendste voorbeeld van cryptocurrency. Naast Bitcoins zijn er nog heel veel 'altcoins' kijk hier maar eens voor een overzicht; Coingecko. Bitcoin is bedoeld als peer-to-peer geld, je kan geld (Bitcoin) naar iemand overmaken zonder tussenkomst van een bank. De transactie is anoniem en binnen enkele minuten geregeld. Dit gebeurt allemaal door middel van een blockchain.

Blockchain?
De blockchain kun je zien als een kasboek dat wordt gecontroleerd door iedereen die gebruik maakt hiervan. Je kan in dat kasboek elke transactie zien die ooit heeft plaatsgevonden. De blockchain wordt door heel veel pc's gecontroleerd en is niet achteraf wijzigbaar. Een systeem wat moeilijk te manipuleren is dus. In elk block in de blockchain zitten transacties van coins. Kijk maar eens hier om zelf een kijkje te nemen in zo`n blockchain; Bitcoin Block Explorer - Blockchain

Wie houdt de blockchain bij?
Transacties worden door nodes verzonden naar het netwerk. Een node is een computer die de software van Bitcoin draait. Miners stoppen deze transacties in een blok en als dank krijgen zij hiervoor een beloning. Dit is natuurlijk kort door de bocht; bekijk dit filmpje maar eens voor een uitgebreidere uitleg;


Er zijn tegenwoordig twee verschillende technieken die worden gebruikt om de blockchain bij te houden, namelijk; Proof of Work (PoW) en Proof of Stake (PoS). PoW is een vorm van mining, waarbij de rekenkracht van een computer wordt gebruikt ten dienste van de blockchain. De computer lost als het ware mathematische puzzels op en moet intensief werk (de W in PoW) leveren om transacties te controleren en nieuwe blokken te creëren. Deze inspanningen worden beloond in cryptocurrency. PoS is in principe een vorm van virtuele mining. Des te groter het aantal (stake) van een bepaalde cryptocurrency iemand bezit, des te meer transacties er kunnen worden gevalideerd en des te groter de reward voor de persoon in kwestie. Met andere woorden: Des te meer je bezit, des te meer je zult worden beloond.

Minen levert dus geld op?
Ja. Maar op kleine schaal is het minen van Bitcoin eigenlijk niet meer rendabel door de kosten van aanschaf van hardware, stroomkosten etc. Dit omdat het minen van Bitcoin ook steeds moeilijker wordt en er veel concurrentie is. Wellicht als Bitcoin in de toekomst nog veel meer waard word dat het weer rendabel wordt. Het minen van sommige altcoins op kleine schaal kan wel rendabel zijn, helemaal met wellicht een prijsstijging in het verschiet.

En wat zijn de verschillen tussen Bitcoin en verschillende altcoins?
Satoshi Nakamoto zocht een vorm van bescherming tegen centrale banken. Vanaf de jaren 70 waren cyberpunks al op zoek naar zoiets. Met Bitcoin is die oplossing er gekomen. Doordat de software open-source is kan het makkelijk gekloond worden. Dit gebeurde in de eerste jaren dan ook. Later begonnen bedrijfen en individuen andere voordelen te zien in blockchain en zijn daar op door gegaan. Sommige zullen je vertellen dat geld (dus Bitcoin) de enige usecase voor blockchain is, andere zullen je vertellen dat het de oplossing voor alles is. Doe je eigen onderzoek.



Oké. Hoe kom ik aan cryptocurrency?
Cryptocurrency kun je kopen via brokers of via een exchange. De laatstgenoemde is eigenlijk een soort AEX maar dan alleen voor cryptocurrency. Kopen via een exchange is meestal goedkoper dan het kopen van een broker. Dit omdat je nu geen tussenpersoon hebt maar rechtstreeks van een andere gebruiker koopt.

En hoe sla ik mijn digitale geld nu veilig op?
In een wallet. En dat kan op verschillende manieren en plekken, elk met zijn eigen voor en nadelen.
Je kan het in je wallet op een exchange bewaren maar de geschiedenis heeft geleerd dat dit niet altijd een goed idee is. Je kan bij je wallet door middel van een private key, alleen hiermee kun je transacties doen. Omdat de exchange jouw private key beheerd kan de eigenaar van die exchange er in theorie dus met al het geld vandoor gaan. Google maar eens op 'mt. Gox' voor een voorbeeld.

Wil je dagelijks handelen met crypto dan is het handiger om je coins op een exchange te laten. Koop je ze voor de lange termijn dan kun je het beter opslaan in een ander soort wallet.

Wallet? Offline wallet? Hardware wallet? Paper wallet? Wat?
Een wallet komt in verschillende vormen. Je kan een walletprogramma voor desbetreffende coin installeren op je pc / laptop / telefoon / tablet en daar je coin in opslaan. Maakt wel een backup van je private key zodat als deze crasht je je coins nog wel van recoveren.

Daarnaast zijn er ook hardware wallets tekoop zoals de Trezor of de Nano Ledger.

Een paper wallet is heel simpel. Je maakt online een bitcoinadres aan en stuurt naar dat adres je coins. Je print je private key uit. Deze sla je op een aantal plekken veilig op en je coins staan nu op dat adres in de blockchain opgeslagen. Met die key kun je op een later tijdstip een wallet installeren en bij je coins.

Meer info: https://www.coindesk.com/information/paper-wallet-tutorial/

Probeer closed-source wallets te vermijden. Dit zijn Wallets die zijn gemaakt door een partij die niet in eerste instantie bij het team zit dat desbetreffende coin heeft ontwikkeld. Het verleden heeft uitgewezen dat hier nog wel eens misbruikt van is gemaakt.

Wat een hoop info. Waarom moet ik instappen?
Omdat je bank 0.1% rente per jaar geeft en omdat de blockchain de toekomst heeft. Het is niet voor niks dat er steeds meer geld in cryptocurrency omgaat. To the moon motherfuckers!

En wat zorgt er nou voor dat een coin waarde krijgt?
De markt bepaalt de waarde van een coin. Hoe meer mensen er heil in zien, hoe meer het waard wordt.

Maar nu even serieus, ik snap er nog steeds niks van!
Bekijk hier stap voor stap handleidingen:
BTC / [N00B] Crypto beginnerstopic #1 Voor al je kleine en grote vragen

Hoe claim ik een geforkte munt?
Door je private key in een wallet te importeren die de nieuwe munt support (wel eerst je Bitcoins verplaasen naar een ander adres!). Gedetailleerde uitleg voor Bitcoin Cash en Bitcoin Gold: BTC / [N00B] Crypto beginnerstopic #2 Voor al je kleine en grote vragen

Afkortingen en jargon
FOMO - Fear of missing out - Paniekreactie omdat een coin opeens erg veel in waarde stijgt. Paniekaankoop.
FUD - Fear, uncertainty, doubt. Op het moment dat er angst en onzekerheid in de markt zit dan gaan vaak veel mensen hun geld omzetten naar fiat. Dit zorgt voor een dalende trend of crash in de markt.
ICO - Initial Coin Offering. Een nieuwe munt wordt geïntroduceerd. Hier is geld voor nodig. Vroege investeerders kunnen in een ICO investeren in de hoop dat de munt daarna een veelvoud waard wordt.
Fee - Om een transactie te doen moet er fee worden betaald. Dit is een bedrag dat ervoor zorgt dat jouw transactie in behandeling wordt genomen. Sommige exchanges rekenen ook fee om uit te laten betalen.
Hodlen - Je cryptomunten altijd houden (holden).
Holden - Holden is ook traden, alleen zit er meer tijd tussen.

Shorten? Long gaan? Margin trading? Leverage?
Geen zin om nu deze termen nu uit te leggen. Google er maar op :').

Exchanges;
Kraken | Buy, Sell and Margin Trade Bitcoin (BTC) and Ethereum (ETH) - Buy, Sell, Trade Bitcoin
Bittrex.com - Bittrex, The Next Generation Digital Currency Exchange
Binance - Chinese exchange, werkt goed voor handelen tussen crpytomunten

Bedrijven waar je crypto kan kopen buiten een exchange om?
Bitonic
BTC Direct
Satos

Bitcoin block explorers
Blockchain.info
BlockExplorer.com
CryptoGraffiti.info

Crypto koersen
Preev simple bitcoin price
CoinGecko - Cryptocurrency Prices and Market Capitalization
Cryptodashboard.io - Lichtgewicht versie van Coinmarketcap met auto refresh
cryptowat.ch - Live koersen van de belangrijkste exchanges
Agrr - Trades en koers van de grootste exchanges.

Gedetailleerde crypto statistieken
fork.lol
coin.dance
Statoshi.info
Cryptocurrency Mining Profitability
BitcoinWisdom.com

Crypto nieuws
Bitcoin Magazine (NL)
Bitcoin nieuws
Bitcoin Magazine
Coindesk
CoinTelegraph
/r/CryptoCurrency
/r/Bitcoin

Informatie
Bitcoin Information & Resources
Bitcoin-Only (NL)
Bitcoinstart (NL)

Bitcoin en belastingaangifte
Bitcoin als vermogen: box 3
Het bezit van bitcoin en andere crypcurrencies wordt gezien als vermogen. Vermogen moet worden opgegeven in box 3.

De waarde die u opgeeft is de waarde (in euro's) van uw cryptovaluta op 1 januari van het fiscale jaar. Bij uw belastingaangifte over het jaar 2016, geeft u dus aan hoeveel uw cryptocurrencies op 1 januari waard waren. Wij adviseren u om altijd al uw cryptocurrencies op te geven, ook als het om kleine bedragen gaat. Immers kan uw portfolio in een jaar sterk in waarde stijgen, als u het niet eerder heeft opgegeven dan kampt u in de toekomst wellicht met een voor de belastingdienst onverklaarbaar vermogen.

Voor meer informatie kunt u kijken op de website van de Belastingdienst.

Starten met het kopen van bitcoin
- Koop bitcoin (bijvoorbeeld bij Satos of Bitonic). Verzend het naar het adres van een wallet. Betaal met iDeal.
- HODL = win

Starten met het kopen van Altcoins
- Open een account op bijv. Binance.
- Bij de tab 'Deposits/withdrawals' kies je 'Deposit' bij Bitcoin. Kopieer het wallet-adres.
- Koop bitcoin (bijvoorbeeld bij Satos of Bitonic). Verzend het naar het adres van Binance. Betaal met iDeal.
- Na de verwerkingstijd (meestal 20-30 min) staat je saldo in bitcoin op Binance. Via de Exchanges kan je bitcoin kopen/verkopen voor andere Crypto.
(Elke transactie -dus koop/verkoop van crypto op Binance- kost je 0,1% van de transactiesom aan fee. Lagere fee (0,05%) is mogelijk als je BNB-crypto gekocht hebt. In dat geval gaan deze fees direct van je BNB-saldo af.)

DISCLAIMER:
Cryptocurrency is een erg jonge en volatiele markt. Nog meer dan voor elke andere markt geldt hier dat je je goed moet inlezen en investeer enkel geld dat je kan missen. Don't invest recklessly.
Uitvinder van de biersmiley.
pi_198664872
quote:
7s.gif Op woensdag 24 maart 2021 13:32 schreef dimmak het volgende:

[..]

Dit is vooral geen goede graadmeter!
Weet ik, maar je moet wat als totale beginner in de beleggings- en cryptowereld :D
Daarnaast, als ik de 50 euro inleg zou verliezen is er geen man overboord...
  woensdag 24 maart 2021 @ 13:41:45 #3
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_198664996
Beleggen met 50 euro snap ik niet.

Al heb je een moonshot valt het alsnog tegen. Je hebt dus 5 coins voor 10 euro per stuk gekocht?
Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen
pi_198665032
quote:
0s.gif Op woensdag 24 maart 2021 13:41 schreef Quotidien het volgende:
Beleggen met 50 euro snap ik niet.

Al heb je een moonshot valt het alsnog tegen. Je hebt dus 5 coins voor 10 euro per stuk gekocht?
1000 euro, alleen 4 x 50 verdeeld over alts en de rest in BTC. Ik lees overal terug klein beginnen dus leek me best redelijk zo.
  woensdag 24 maart 2021 @ 13:48:35 #5
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_198665103
quote:
7s.gif Op woensdag 24 maart 2021 13:44 schreef GlenSpey het volgende:

[..]

1000 euro, alleen 4 x 50 verdeeld over alts en de rest in BTC. Ik lees overal terug klein beginnen dus leek me best redelijk zo.
^O^
Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen
pi_198665137
quote:
0s.gif Op woensdag 24 maart 2021 13:26 schreef Lenny_Leonard het volgende:

[..]

Ah, ik dacht dat het echt om centen ging daar. :@
Maar ik heb ze alweer twee keer terugverdiend met SafeMars _O- Dat gaat ook nergens over.
Ik ben een kl ⭕⭕n van deze user
  woensdag 24 maart 2021 @ 14:21:45 #7
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_198665547
quote:
0s.gif Op woensdag 24 maart 2021 13:41 schreef Quotidien het volgende:
Beleggen met 50 euro snap ik niet.

Al heb je een moonshot valt het alsnog tegen. Je hebt dus 5 coins voor 10 euro per stuk gekocht?
Is toch meer om uit te proberen hoe het allemaal werkt lijkt me. Pas daarna het grote geld erin :9 niks mis mee
[b]Mag ik niet zeggen voor me moeder
Van het Concert des Levens krijgt niemand een Program
Sokkel Lolleromfg[/b]
pi_198665557
quote:
0s.gif Op woensdag 24 maart 2021 13:48 schreef Quotidien het volgende:

[..]

^O^
Met hoeveel zijn jullie ooit begonnen? Als er hier heel andere inzichten zijn dan hoor ik ze natuurlijk graag :)
  woensdag 24 maart 2021 @ 14:23:49 #9
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_198665579
quote:
0s.gif Op woensdag 24 maart 2021 14:22 schreef GlenSpey het volgende:

[..]

Met hoeveel zijn jullie ooit begonnen? Als er hier heel andere inzichten zijn dan hoor ik ze natuurlijk graag :)
500-1000 euro mee begonnen.

Ben toen begonnen met boomerfondsen kopen en al vrij snel afgedaald naar de uniswapmolen.
Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen
pi_198665706
quote:
0s.gif Op woensdag 24 maart 2021 14:22 schreef GlenSpey het volgende:

[..]

Met hoeveel zijn jullie ooit begonnen? Als er hier heel andere inzichten zijn dan hoor ik ze natuurlijk graag :)
¤1500,-
Maar intussen ben ik alweer een tijdje aan het DCA-en en wat ik er ingestoken heb is dus aanmerkelijk meer.
Ik ben een kl ⭕⭕n van deze user
pi_198665927
DCA is inderdaad ook exact wat ik zelf wil gaan doen. Gewoon iedere maand een vast bedrag erin gooien en vooral geen paniek als de koersen ongunstig zijn. Gewoon geduldig afwachten tot ze weer stijgen en geen geld inzetten wat je niet kan missen. Het echte daytraden vind ik voor nu te ingewikkelde materie, dus ik wacht daar een tijd mee tot ik meer gevoel erbij heb en zeker weet waar ik mee bezig ben.
pi_198666037
quote:
0s.gif Op woensdag 24 maart 2021 14:47 schreef GlenSpey het volgende:
DCA is inderdaad ook exact wat ik zelf wil gaan doen. Gewoon iedere maand een vast bedrag erin gooien en vooral geen paniek als de koersen ongunstig zijn. Gewoon geduldig afwachten tot ze weer stijgen en geen geld inzetten wat je niet kan missen. Het echte daytraden vind ik voor nu te ingewikkelde materie, dus ik wacht daar een tijd mee tot ik meer gevoel erbij heb en zeker weet waar ik mee bezig ben.
daytraden verliest het grootste gedeelte gewoon geld mee

lekker DCA'en met bitcoin

welkom
pi_198666195
twitter
  woensdag 24 maart 2021 @ 15:40:21 #14
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_198666873
Geef je straatmuzikanten ook geld?
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_198669472
Ubix weet ook van geen ophouden :D
Ik ben een kl ⭕⭕n van deze user
pi_198669529
Wat ik mij altijd afvraag. Als billionairs 1.5 Miljard dollar alleen in bitcoin steken. Wat laat je denken dat je jou 50 euro moet "diversifiëren"?
pi_198669552
quote:
0s.gif Op woensdag 24 maart 2021 17:57 schreef Piva het volgende:
Wat ik mij altijd afvraag. Als billionairs 1.5 Miljard dollar alleen in bitcoin steken. Wat laat je denken dat je jou 50 euro moet "diversifiëren"?
troep met goede marketing
pi_198669557
Bitcoin Philosophy with Gigi


leuke podcast

[ Bericht 76% gewijzigd door #ANONIEM op 24-03-2021 17:59:32 ]
pi_198669686
quote:
Gigi god _O_
pi_198669688
quote:
0s.gif Op woensdag 24 maart 2021 17:54 schreef recursief het volgende:
Ubix weet ook van geen ophouden :D
Boh.

Misschien eens tijd om een stukje winst te nemen (was het al een tijd eerder, maar goed).
Je hebt in totaal 88 likes gekregen van onze moderators.
pi_198670108
quote:
Ik trek Peter alleen niet zo erg. Achterlijke dwaas.
Uitvinder van de biersmiley.
pi_198670159
quote:
0s.gif Op woensdag 24 maart 2021 18:23 schreef dimmak het volgende:

[..]

Ik trek Peter alleen niet zo erg. Achterlijke dwaas.
vind zijn podcasts wel lekker rustig wegluisteren, iets minder veel nadenken dan bij tales from the crypt ofzo

wat hij verder op twitter e.d. doet zal mij een worst wezen
  woensdag 24 maart 2021 @ 18:29:36 #23
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_198670240
quote:
0s.gif Op woensdag 24 maart 2021 17:57 schreef Piva het volgende:
Wat ik mij altijd afvraag. Als billionairs 1.5 Miljard dollar alleen in bitcoin steken. Wat laat je denken dat je jou 50 euro moet "diversifiëren"?
Is een meme
Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen
pi_198670765
UBIX _O_
pi_198670792
UBIX _O_
Ik ben een kl ⭕⭕n van deze user
pi_198670800
UBIX _O_
Je hebt in totaal 88 likes gekregen van onze moderators.
  woensdag 24 maart 2021 @ 18:53:29 #27
36431 bleiblei
Toogmakker:copyright:
pi_198670836
quote:
0s.gif Op woensdag 24 maart 2021 17:57 schreef Piva het volgende:
Wat ik mij altijd afvraag. Als billionairs 1.5 Miljard dollar alleen in bitcoin steken. Wat laat je denken dat je jou 50 euro moet "diversifiëren"?
Ik weet niet hoe verstandig het is om blind achter Musk aan te wandelen :X .
pi_198670875
UBIX _O_
pi_198670928
quote:
0s.gif Op woensdag 24 maart 2021 17:57 schreef Piva het volgende:
Wat ik mij altijd afvraag. Als billionairs 1.5 Miljard dollar alleen in bitcoin steken. Wat laat je denken dat je jou 50 euro moet "diversifiëren"?
Korte termijn kan een shitcoin je wat meer opleveren in een bull run. Wel op tijd uitstappen natuurlijk.
  Moderator / Redactie Sport woensdag 24 maart 2021 @ 19:14:45 #30
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_198671391
ETH _O_

Owacht, die doet niets }:|
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  Moderator / Redactie Sport woensdag 24 maart 2021 @ 19:43:35 #31
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_198672290
Ik overweeg heel erg om NEO in te slaan :@

@TheFreshPrince zeg me dat dit een stom idee is, of stap uit nu het nog kan.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  Knapste mannelijke user 2022 woensdag 24 maart 2021 @ 19:55:57 #32
206731 Mortaxx
Doomer
pi_198672685
quote:
0s.gif Op woensdag 24 maart 2021 19:43 schreef Nattekat het volgende:
Ik overweeg heel erg om NEO in te slaan :@

@:TheFreshPrince zeg me dat dit een stom idee is, of stap uit nu het nog kan.
Ik heb neo. Doet het prima
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
pi_198673095
ik heb nog NEO gehad toen het nog antshares was

(lol)
  Moderator / Redactie Sport woensdag 24 maart 2021 @ 20:28:54 #34
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_198673317
quote:
1s.gif Op woensdag 24 maart 2021 19:55 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

Ik heb neo. Doet het prima
Niet al te lang hoop ik voor je :P
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_198673468
quote:
0s.gif Op woensdag 24 maart 2021 19:43 schreef Nattekat het volgende:
Ik overweeg heel erg om NEO in te slaan :@

@:TheFreshPrince zeg me dat dit een stom idee is, of stap uit nu het nog kan.
Geen idee, niet in verdiept :P
pi_198673553
quote:
0s.gif Op woensdag 24 maart 2021 18:53 schreef bleiblei het volgende:

[..]

Ik weet niet hoe verstandig het is om blind achter Musk aan te wandelen :X .
En Michael dan?
pi_198673917
quote:
0s.gif Op woensdag 24 maart 2021 19:43 schreef Nattekat het volgende:
Ik overweeg heel erg om NEO in te slaan :@

@:TheFreshPrince zeg me dat dit een stom idee is, of stap uit nu het nog kan.
Ik dacht dat je niets meer met Chinese troep te maken wilde hebben :P
Uitvinder van de biersmiley.
  Moderator / Redactie Sport woensdag 24 maart 2021 @ 21:05:21 #38
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_198674007
quote:
0s.gif Op woensdag 24 maart 2021 21:00 schreef dimmak het volgende:

[..]

Ik dacht dat je niets meer met Chinese troep te maken wilde hebben :P
Toen ik daar achter kwam, hoopte ik spontaan dat niemand nog zou reageren :')
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  woensdag 24 maart 2021 @ 21:09:54 #39
36431 bleiblei
Toogmakker:copyright:
pi_198674082
quote:
0s.gif Op woensdag 24 maart 2021 20:42 schreef Piva het volgende:

[..]

En Michael dan?
Michael hoe?
  woensdag 24 maart 2021 @ 21:13:43 #40
229935 damsco
Internetheld sinds 2008
pi_198674166
quote:
0s.gif Op woensdag 24 maart 2021 21:09 schreef bleiblei het volgende:

[..]

Michael hoe?
Saylor
pi_198674358
Ik ben nu al helemaal klaar met PYR en hun priority points gedoe voor de listing,
Ik ben in Lympo gestapt dmv een swap naar LMT hun nieuwe coin.

Lympo was een of andere gare ETH coin die Animoca in december heeft overgenomen om NFT's uit te brengen.
en ze komen volgende maand op de BSC chain met hun andere coin: LMT.

als LMT dus gelist is kan je LMT kopen en staken om punten te verdienen om zelf NFT's te minten
met de huidige gekte denk ik dat iedereen wel gek word als ze bijvoorbeeld een Messi kunnen minten ( Bayern, City, FC Barcelona staat in de portfolio van Animoca )

En we weten allemaal wat NFTs kunnen opleveren toch ?
( Ik draai momenteel op bijna elke NFT minimaal 1200% die ik verkoop en dat word iedere dag meer.
( geen meuk van opensea )

kijk naar de merken die Animoca in hun portfolio heeft:



[ Bericht 1% gewijzigd door Predator40 op 24-03-2021 21:27:32 ]
woensdag 28 oktober 2020 15:54 schreef Kyran het volgende:[/b]
Even screenshot gemaakt van dit moment. Predator en sorry zeggen
  woensdag 24 maart 2021 @ 21:43:46 #42
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_198674854
Nu.nl genot :D

https://www.nu.nl/economi(...)l#coral_talk_wrapper

Wat zijn er toch een hoop verzuurde mensen daar :')

Ook zoveel moeite doen anderen te overtuigen vooral niet in te stappen :D wat een verspilling van energie
[b]Mag ik niet zeggen voor me moeder
Van het Concert des Levens krijgt niemand een Program
Sokkel Lolleromfg[/b]
  woensdag 24 maart 2021 @ 21:52:23 #43
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_198675037
quote:
0s.gif Op woensdag 24 maart 2021 17:57 schreef Piva het volgende:
Wat ik mij altijd afvraag. Als billionairs 1.5 Miljard dollar alleen in bitcoin steken. Wat laat je denken dat je jou 50 euro moet "diversifiëren"?
Omdat je met een gokje van 50 piek 50k van maken. En als dat niet gebeurt je slechts 50 piek kwijt bent. oftewel een broodje en een paar biertjes op het terras.

Waarom zou je in een billionaire's toy stappen? Omdat je grote jongen wil zijn? Hetzelfde doen als de top 0.001% is doorgaans een slecht plan voor de kleine man.

[ Bericht 5% gewijzigd door fathank op 24-03-2021 22:00:49 ]
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  woensdag 24 maart 2021 @ 21:52:49 #44
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_198675048
quote:
Vroeg of laat klapt de crypto bubbel. En dan is het niks meer waard. Het is ontraceerbaar geld. Ideaal voor criminelen. Gemaakt in crypto farms. Er komt een moment dat bv de Amerikaanse overheid om die reden crypto gaat verbieden.
Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen
pi_198675052
quote:
0s.gif Op woensdag 24 maart 2021 21:43 schreef Maikuuul het volgende:
Nu.nl genot :D

https://www.nu.nl/economi(...)l#coral_talk_wrapper

Wat zijn er toch een hoop verzuurde mensen daar :')

Ook zoveel moeite doen anderen te overtuigen vooral niet in te stappen :D wat een verspilling van energie
"Bitcoin is gebakken lucht"
"Bitcoin gaat naar 0"

ja en euro's dan ???
en daar snappen ze geen hol van want met fiat kan je toch gewoon betalen ?

"ja euro's zit goud aan gekoppeld"

_O- _O-
woensdag 28 oktober 2020 15:54 schreef Kyran het volgende:[/b]
Even screenshot gemaakt van dit moment. Predator en sorry zeggen
pi_198675083
quote:
0s.gif Op woensdag 24 maart 2021 21:52 schreef Quotidien het volgende:

[..]

WTF ????
zijn die in 2017 blijven hangen ?

en waarom onder andere de BTC stijgt omdat de centrale banken het verneuken op het moment.
lekker 2000 miljard bijprinten, goed bezig, gaat een keer helemaal fout.

tevens zijn er veel mensen klaar met het traceerbare geld die willen ook doen wat de rijkste 1% doet en kan.
woensdag 28 oktober 2020 15:54 schreef Kyran het volgende:[/b]
Even screenshot gemaakt van dit moment. Predator en sorry zeggen
  woensdag 24 maart 2021 @ 21:56:10 #47
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_198675129
quote:
0s.gif Op woensdag 24 maart 2021 21:54 schreef Predator40 het volgende:

[..]

WTF ????
zijn die in 2017 blijven hangen ?

en waarom onder andere de BTC stijgt omdat de centrale banken het verneuken op het moment.
lekker 2000 miljard bijprinten, goed bezig, gaat een keer helemaal fout.

tevens zijn er veel mensen klaar met het traceerbare geld die willen ook doen wat de rijkste 1% doet en kan.

De gemiddelde persoon snapt er niks van.

Mijn vriendin vindt het maar niks en denkt dat het illegale en duistere praktijkjes zijn.
Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen
pi_198675173
quote:
0s.gif Op woensdag 24 maart 2021 21:56 schreef Quotidien het volgende:

[..]

De gemiddelde persoon snapt er niks van.

Mijn vriendin vindt het maar niks en denkt dat het illegale en duistere praktijkjes zijn.
waar houd je vriendin wel van?
pi_198675184
quote:
0s.gif Op woensdag 24 maart 2021 21:43 schreef Maikuuul het volgende:
Nu.nl genot :D

https://www.nu.nl/economi(...)l#coral_talk_wrapper

Wat zijn er toch een hoop verzuurde mensen daar :')

Ook zoveel moeite doen anderen te overtuigen vooral niet in te stappen :D wat een verspilling van energie
Op Tweakers heb je ook altijd van die jankende nocoiners over het energieverbruik.
pi_198675188
quote:
0s.gif Op woensdag 24 maart 2021 21:58 schreef l1ghted het volgende:

[..]

waar houd je vriendin wel van?
:7 :7 :7
woensdag 28 oktober 2020 15:54 schreef Kyran het volgende:[/b]
Even screenshot gemaakt van dit moment. Predator en sorry zeggen
  woensdag 24 maart 2021 @ 21:59:22 #51
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_198675195
quote:
0s.gif Op woensdag 24 maart 2021 21:58 schreef l1ghted het volgende:

[..]

waar houd je vriendin wel van?
Gewoon hard werken en op een eerlijke manier je brood verdienen _O-
Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen
  woensdag 24 maart 2021 @ 22:05:46 #52
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_198675307
quote:
0s.gif Op woensdag 24 maart 2021 21:58 schreef Gehrman het volgende:

[..]

Op Tweakers heb je ook altijd van die jankende nocoiners over het energieverbruik.
Het eeuwige gelul over energieverbruik idd :') echt van die GroenLinks figuren of van die faalhazen die denken met een electrisch (gesubsideerde) auto ze de wereld gaan redden :') ondertussen 6 jarigen in Nigeria fijn naar Cobalt laten graven :9 hypocrieten.

Ik gok dat 90% van die jankballen veel geld in aandelen hebben verloren in het verleden. En daarmee denken te weten hoe de markt werkt :D genieten, niemand weet waar het heengaat. We zien het wel, maar vergeet vooral niet af en toe te cashen :9
[b]Mag ik niet zeggen voor me moeder
Van het Concert des Levens krijgt niemand een Program
Sokkel Lolleromfg[/b]
pi_198675358
quote:
0s.gif Op woensdag 24 maart 2021 21:58 schreef Gehrman het volgende:

[..]

Op Tweakers heb je ook altijd van die jankende nocoiners over het energieverbruik.
Ik moet zeggen, na 2018 was ik er helemaal klaar mee, dik verlies, gare kut teams, Rewardmob exit scam etc etc.
daarna 3 jaar lang hard gespaard etc, kon het gewoon missen.

natuurlijk te laat maar een paar maanden terug Coti tegen gekomen, 500 euro ingestoken wat winst mee gemaakt en een oude kutcoin ( cpchain ) gecashed die x5 was gegaan door BTC en dat in een andere coin gestoken die x4 is gegaan, qua crypto is het nog niet allemaal top maar ook nog wat extra geld in NFTs gestoken, qua crypto is het nog geen moon voor mij maar qua NFT's wel en een stuk minder risico dan crypto ( op dit moment ) aangezien deze niet direct qua prijs aan crypto zijn gekoppeld.
woensdag 28 oktober 2020 15:54 schreef Kyran het volgende:[/b]
Even screenshot gemaakt van dit moment. Predator en sorry zeggen
pi_198675556
quote:
0s.gif Op woensdag 24 maart 2021 21:59 schreef Quotidien het volgende:

[..]

Gewoon hard werken en op een eerlijke manier je brood verdienen _O-
Niks mis met hard werken
Ik ben een kl ⭕⭕n van deze user
pi_198675611
quote:
0s.gif Op woensdag 24 maart 2021 22:19 schreef recursief het volgende:

[..]

Niks mis met hard werken
ik reis liever toch de wereld over ...( kan nu even niet helaas....)
werk in 2015 al mee gestopt, en nee niet veel tonnen op de bank.
woensdag 28 oktober 2020 15:54 schreef Kyran het volgende:[/b]
Even screenshot gemaakt van dit moment. Predator en sorry zeggen
pi_198675679
quote:
0s.gif Op woensdag 24 maart 2021 22:22 schreef Predator40 het volgende:

[..]

ik reis liever toch de wereld over ...( kan nu even niet helaas....)
werk in 2015 al mee gestopt, en nee niet veel tonnen op de bank.
Heb je een gezin? Ik heb twee schoolgaande kinderen en hoe romantisch en mooi het soms ook aandoet ga ik geen Didi-Taihuttutje doen. Verder heb ik een bedrijf en daar heb ik veel lol in. Ik reis graag, wat dat betreft kom ik ook aan mijn trekken (ja nu even niet).
Ik ben een kl ⭕⭕n van deze user
pi_198675835
quote:
0s.gif Op woensdag 24 maart 2021 22:27 schreef recursief het volgende:

[..]

Heb je een gezin? Ik heb twee schoolgaande kinderen en hoe romantisch en mooi het soms ook aandoet ga ik geen Didi-Taihuttutje doen. Verder heb ik een bedrijf en daar heb ik veel lol in. Ik reis graag, wat dat betreft kom ik ook aan mijn trekken (ja nu even niet).
Nope geen gezin, ik wil ook geen kinderen, kan ze zelfs niet meer maken gelukkig.

maar dat maakt het wel wat makkelijker ja, wij doen ook geen taihuttu maar wel 3 of 4 maanden per jaar gewoon ergens anders leven.
woensdag 28 oktober 2020 15:54 schreef Kyran het volgende:[/b]
Even screenshot gemaakt van dit moment. Predator en sorry zeggen
pi_198676879
Sneak peek van de nieuwe UBX website:

https://ubix.network/temp/new/
pi_198677548
Mensen, ik wil gaan investeren in 1 of 2 nieuwe crypto naast de BTC, ETH en XRP die ik al heb.

Heb veel positieve dingen gehoord over Cardano, valt deze aan te raden nu in te kopen op 0,90 euro?
En welke altcoins zijn verder nog interessant?
pi_198677679
Komend 24 uur korting? BTC crash naar 30K of lager? :P
pi_198677723
twitter

(lol)
pi_198678501
quote:
12s.gif Op donderdag 25 maart 2021 01:03 schreef Deathnessr het volgende:
Komend 24 uur korting? BTC crash naar 30K of lager? :P
dat laat Elon niet gebeuren.....
woensdag 28 oktober 2020 15:54 schreef Kyran het volgende:[/b]
Even screenshot gemaakt van dit moment. Predator en sorry zeggen
  donderdag 25 maart 2021 @ 08:04:35 #63
62913 Blik
The one and Only!
pi_198678595
quote:
14s.gif Op donderdag 25 maart 2021 01:15 schreef aTypisch het volgende:
[ twitter ]
(lol)
Maar, what about the flippening? :?
pi_198678691
Kan je nog ergens BTC kopen zonder verificatie en gewoon via iDeal? Ik kocht eerder wel eens wat via bitonic maar dat lijkt niet meer zo simpel te zijn.
pi_198678694
quote:
0s.gif Op donderdag 25 maart 2021 08:04 schreef Blik het volgende:

[..]

Maar, what about the flippening? :?
ETH is toch gewoon pure bagger op het moment.
woensdag 28 oktober 2020 15:54 schreef Kyran het volgende:[/b]
Even screenshot gemaakt van dit moment. Predator en sorry zeggen
pi_198678700
quote:
0s.gif Op donderdag 25 maart 2021 08:19 schreef Scrummie het volgende:
Kan je nog ergens BTC kopen zonder verificatie en gewoon via iDeal? Ik kocht eerder wel eens wat via bitonic maar dat lijkt niet meer zo simpel te zijn.
ik doe het op kucoin via me CC
woensdag 28 oktober 2020 15:54 schreef Kyran het volgende:[/b]
Even screenshot gemaakt van dit moment. Predator en sorry zeggen
pi_198678860
quote:
0s.gif Op woensdag 24 maart 2021 23:17 schreef TheFreshPrince het volgende:
Sneak peek van de nieuwe UBX website:

https://ubix.network/temp/new/
Het kan ook alleen maar beter worden dan het nu is :D
Ik ben een kl ⭕⭕n van deze user
pi_198678927
quote:
0s.gif Op donderdag 25 maart 2021 08:41 schreef recursief het volgende:

[..]

Het kan ook alleen maar beter worden dan het nu is :D
Klopt :P Al zal ik Max Breus z'n ruimtehelm wel missen _O-
pi_198678985
quote:
0s.gif Op woensdag 24 maart 2021 21:59 schreef Quotidien het volgende:

[..]

Gewoon hard werken en op een eerlijke manier je brood verdienen _O-
Dit zoudne meer mensne moeten doen. Teveel scammers als Jia Ruan :r
Op maandag 26 juli 2021 17:30 schreef Ixnay het volgende:[/b]
Van alle terechte klachten ooit is deze het meest terechte.
pi_198679004
quote:
0s.gif Op donderdag 25 maart 2021 08:49 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]

Klopt :P Al zal ik Max Breus z'n ruimtehelm wel missen _O-
dat team ook, doet me denken aan Universaaaaaaaaa
woensdag 28 oktober 2020 15:54 schreef Kyran het volgende:[/b]
Even screenshot gemaakt van dit moment. Predator en sorry zeggen
pi_198679710
quote:
0s.gif Op donderdag 25 maart 2021 08:19 schreef Scrummie het volgende:
Kan je nog ergens BTC kopen zonder verificatie en gewoon via iDeal? Ik kocht eerder wel eens wat via bitonic maar dat lijkt niet meer zo simpel te zijn.
Afhankelijk van je doel kun je kijken bij Relai, Kraken of Binance.
Uitvinder van de biersmiley.
  donderdag 25 maart 2021 @ 10:03:00 #72
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_198679816
quote:
0s.gif Op donderdag 25 maart 2021 09:56 schreef dimmak het volgende:

[..]

Afhankelijk van je doel kun je kijken bij Relai, Kraken of Binance.
Volgens mij moet je wel verifiëren op binance als je Ideal wil gebruiken. Bitvavo is misschien nog een optie?
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_198680054
Heb nog nooit gezien dat je bij Kraken met iDeal kunt betalen waar vind ik dat. Heb steeds handmatige overschrijvingen zitten te lopen te doen :')

Overigens, morgen gaat er van alles gebeuren omdat er dan kwartaalopties aflopen lees ik overal. Wat betekent dat? En is de dip in de markt vandaag en eerder deze week een soort voorbereiding hierop?
What Would Goku Do
pi_198680099
quote:
0s.gif Op woensdag 24 maart 2021 19:14 schreef Nattekat het volgende:
ETH _O_

Owacht, die doet niets }:|
ach.. in 1 jaar is ETH +1.234% gegaan...
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
  Moderator / Redactie Sport donderdag 25 maart 2021 @ 10:22:55 #75
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_198680138
quote:
0s.gif Op donderdag 25 maart 2021 10:20 schreef Black-Death het volgende:

[..]

ach.. in 1 jaar is ETH +1.234% gegaan...
Toch nog een hele procent :o
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_198680156
quote:
0s.gif Op donderdag 25 maart 2021 10:22 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Toch nog een hele procent :o
Nee het is een punt, geen komma ;)
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
pi_198680182
quote:
0s.gif Op donderdag 25 maart 2021 09:01 schreef Predator40 het volgende:

[..]

dat team ook, doet me denken aan Universaaaaaaaaa
Klopt.
Alleen doen ze bij UBIX toch iets goed, prijs is alweer omhoog :+
  Moderator / Redactie Sport donderdag 25 maart 2021 @ 10:27:11 #78
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_198680203
quote:
0s.gif Op donderdag 25 maart 2021 10:24 schreef Black-Death het volgende:

[..]

Nee het is een punt, geen komma ;)
Vergelijken met Bitcoin hè. Meeliften op de markt kan iedereen.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_198680375
quote:
0s.gif Op donderdag 25 maart 2021 10:25 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]

Klopt.
Alleen doen ze bij UBIX toch iets goed, prijs is alweer omhoog :+
zelfs dode shitcoins moonen in deze markt.....
woensdag 28 oktober 2020 15:54 schreef Kyran het volgende:[/b]
Even screenshot gemaakt van dit moment. Predator en sorry zeggen
pi_198680472
quote:
0s.gif Op donderdag 25 maart 2021 10:37 schreef Predator40 het volgende:

[..]

zelfs dode shitcoins moonen in deze markt.....
Klopt.

UBIX is echter verre van dood, die zitten juist midden in hun product lancering en hadden een bijzonder lage marketcap.
pi_198680555
quote:
0s.gif Op donderdag 25 maart 2021 10:27 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Vergelijken met Bitcoin hè. Meeliften op de markt kan iedereen.
fair point
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
pi_198681844
quote:
0s.gif Op donderdag 25 maart 2021 10:43 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]

Klopt.

UBIX is echter verre van dood, die zitten juist midden in hun product lancering en hadden een bijzonder lage marketcap.
Op hoeveel $ gaan we cashen? :P
  Moderator donderdag 25 maart 2021 @ 12:26:45 #83
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_198682116
quote:
14s.gif Op woensdag 24 maart 2021 20:15 schreef aTypisch het volgende:
ik heb nog NEO gehad toen het nog antshares was

(lol)
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_198682182
quote:
0s.gif Op donderdag 25 maart 2021 12:26 schreef onlogisch het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
chinese ethereum
gaat het maken!!

toen maar gekocht door mensen in de cryptoboerderij ( bestaat dat nog op TG?)
  Moderator donderdag 25 maart 2021 @ 12:32:10 #85
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_198682193
quote:
10s.gif Op donderdag 25 maart 2021 12:31 schreef aTypisch het volgende:

[..]

chinese ethereum
gaat het maken!!

toen maar gekocht door mensen in de cryptoboerderij ( bestaat dat nog op TG?)
Heeft het ook gemaakt toch? 212 dollar geweest of zo?
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_198682539
Hoe denken jullie over vechain?
  donderdag 25 maart 2021 @ 13:10:51 #87
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_198682948
quote:
0s.gif Op donderdag 25 maart 2021 12:50 schreef Mens-erger-je-niet het volgende:
Hoe denken jullie over vechain?
Sommige vinden dat je beter een database kan gebruiken, anderen zijn er van overtuigd dat het binnen nu en 5 jaar een monopoliepositie heeft verworven en de halve wereld het gebruikt zonder dat ze het in de gaten hebben. Dus welk verhaal wil je horen?
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_198683032
quote:
0s.gif Op donderdag 25 maart 2021 10:20 schreef Black-Death het volgende:

[..]

ach.. in 1 jaar is ETH +1.234% gegaan...
Daarom nu beter in iets anders investeren.
pi_198683048
quote:
0s.gif Op donderdag 25 maart 2021 07:45 schreef Predator40 het volgende:

[..]

dat laat Elon niet gebeuren.....
Hij komt met 'goed' nieuws voor BTC op de dag dat het dumpt, hij is degene die dumpt.
pi_198683545
quote:
0s.gif Op donderdag 25 maart 2021 10:20 schreef Black-Death het volgende:

[..]

ach.. in 1 jaar is ETH +1.234% gegaan...
Toen was Nattekrant nog niet ingestapt
pi_198683684
quote:
0s.gif Op donderdag 25 maart 2021 12:50 schreef Mens-erger-je-niet het volgende:
Hoe denken jullie over vechain?
Hoe denk jij over een lambo?


(Vandaag wel 500 piek verloren op VET :( )
pi_198683847
quote:
0s.gif Op donderdag 25 maart 2021 13:53 schreef Lenny_Leonard het volgende:

[..]

Hoe denk jij over een lambo?

(Vandaag wel 500 piek verloren op VET :( )
Je hebt pas verloren als je het uitcasht of een slechte trade hebt gemaakt.
I do not agree with what you have to say, but I'll defend to the death your right to say it.
pi_198683860
quote:
0s.gif Op donderdag 25 maart 2021 12:50 schreef Mens-erger-je-niet het volgende:
Hoe denken jullie over vechain?
1 van de weinige crypto's waar ik vertrouwen in heb op de lange termijn. Maar zoals eerder aangegeven zijn er ook tegenstanders in dit topic.
I do not agree with what you have to say, but I'll defend to the death your right to say it.
  Moderator / Redactie Sport donderdag 25 maart 2021 @ 14:16:11 #94
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_198684057
quote:
0s.gif Op donderdag 25 maart 2021 13:43 schreef Wereldgozer het volgende:

[..]

Toen was Nattekrant nog niet ingestapt
Ik hodl al sinds 2015
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  donderdag 25 maart 2021 @ 14:21:02 #95
62913 Blik
The one and Only!
pi_198684134
quote:
0s.gif Op donderdag 25 maart 2021 12:50 schreef Mens-erger-je-niet het volgende:
Hoe denken jullie over vechain?
Mijn grootste hodl, groter als mijn aandeel btc
pi_198684301
Niemand in Chain Games hier?
pi_198684354
quote:
10s.gif Op donderdag 25 maart 2021 13:10 schreef fathank het volgende:

[..]

Sommige vinden dat je beter een database kan gebruiken, anderen zijn er van overtuigd dat het binnen nu en 5 jaar een monopoliepositie heeft verworven en de halve wereld het gebruikt zonder dat ze het in de gaten hebben. Dus welk verhaal wil je horen?
Beide 😀😀
pi_198684819
Vandaag is rood...
pi_198684834
quote:
0s.gif Op donderdag 25 maart 2021 12:50 schreef Mens-erger-je-niet het volgende:
Hoe denken jullie over vechain?
Het enige wat ik weet is dat ze niet volledig gedecentraliseerd zijn. En dat zal veel mensen niet helemaal lekker zitten. Is toch een belangrijk doel van crypto uiteindelijk.

Someone correct me if I'm wrong.
  donderdag 25 maart 2021 @ 15:13:23 #100
265852 Gohf046
Ex - FvD'er
pi_198684852
quote:
0s.gif Op donderdag 25 maart 2021 15:10 schreef viceversa het volgende:
Vandaag is rood...
Dit soort dagen zijn er om je portfolio aan te vullen met een of meerdere crypto('s) naar keuze *O*
I do not agree with what you have to say, but I'll defend to the death your right to say it.
pi_198684871
quote:
0s.gif Op donderdag 25 maart 2021 15:13 schreef Gohf046 het volgende:

[..]

Dit soort dagen zijn er om je portfolio aan te vullen met een of meerdere crypto('s) naar keuze *O*
Nog geen payday ;(
pi_198684887
quote:
0s.gif Op donderdag 25 maart 2021 15:10 schreef viceversa het volgende:
Vandaag is rood...
Ga straks nog even wat in bitcoin pompen
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
  donderdag 25 maart 2021 @ 15:16:25 #103
265852 Gohf046
Ex - FvD'er
pi_198684903
quote:
0s.gif Op donderdag 25 maart 2021 15:14 schreef viceversa het volgende:

[..]

Nog geen payday ;(
Kan geen kwaad om een gedeelte van je portfolio liquide te houden juist voor dit soort dagen :)
I do not agree with what you have to say, but I'll defend to the death your right to say it.
  donderdag 25 maart 2021 @ 15:16:45 #104
265852 Gohf046
Ex - FvD'er
pi_198684912
quote:
0s.gif Op donderdag 25 maart 2021 15:12 schreef viceversa het volgende:

[..]

Het enige wat ik weet is dat ze niet volledig gedecentraliseerd zijn. En dat zal veel mensen niet helemaal lekker zitten. Is toch een belangrijk doel van crypto uiteindelijk.

Someone correct me if I'm wrong.
Klopt.

VeChain differs from other projects in the sector in a few key ways. Primarily, the developers behind this project had no desire to create a fully decentralized platform. Instead, their goal was to integrate the best features from both the DeFi (decentralized finance) and CeFi (centralized finance) sectors. This strategy creates a balanced platform that provides users with transparent information flow, efficient collaboration, and high-speed value transfers.

Maar zijn wel bezig met DeFi:

https://www.reddit.com/r/(...)2_coming_to_vechain/

https://www.crypto-news-f(...)-top-of-vechainthor/

[ Bericht 8% gewijzigd door Gohf046 op 25-03-2021 15:24:31 ]
I do not agree with what you have to say, but I'll defend to the death your right to say it.
pi_198685042
quote:
0s.gif Op donderdag 25 maart 2021 15:13 schreef Gohf046 het volgende:

[..]

Dit soort dagen zijn er om je portfolio aan te vullen met een of meerdere crypto('s) naar keuze *O*
Okay even wat UBIX bijkopen.
Ik ben een kl ⭕⭕n van deze user
pi_198685044
Oh wacht ...
Ik ben een kl ⭕⭕n van deze user
pi_198685047
quote:
0s.gif Op donderdag 25 maart 2021 15:12 schreef viceversa het volgende:

[..]

Het enige wat ik weet is dat ze niet volledig gedecentraliseerd zijn. En dat zal veel mensen niet helemaal lekker zitten. Is toch een belangrijk doel van crypto uiteindelijk.

Someone correct me if I'm wrong.
Ik weet niet of dat een doel is van crypto, hangt van de toepassing af.

Bitcoin als "store of value" of betalingsmiddel wil je niet afhankelijk zijn van 1 of meerdere partijen.

Maar als je wil zien of de schoenen die in de winkel liggen echt van Nike zijn, dan maakt het weinig uit wie de nodes beheert.
pi_198685680
Hoe denken jullie over Cardano? Hoor steeds Chris Woerts bij VI erover. Wat is er zo speciaal/veelbelovend aan?
  donderdag 25 maart 2021 @ 15:59:56 #109
265852 Gohf046
Ex - FvD'er
pi_198685727
quote:
0s.gif Op donderdag 25 maart 2021 15:57 schreef ThijsTH het volgende:
Hoe denken jullie over Cardano? Hoor steeds Chris Woerts bij VI erover. Wat is er zo speciaal/veelbelovend aan?
Geen idee, tot nu toe veel beloftes maar geen usage.
I do not agree with what you have to say, but I'll defend to the death your right to say it.
pi_198686099
Spannende tijden weer even. Wel lekker de dips bijgekocht.
pi_198686369
Ik heb op mijn MetaMask met aftrek 1 BNB op het account gezet volgens deze website:

https://academy.binance.c(...)-binance-smart-chain

Hoe kan ik nu gemakkelijk van die DeFi coins verkrijgen hiermee?

Is dat echt enkel de aangeboden op: https://www.binance.org/en/trade/

Op UniSwap krijg ik alleen maar meldingen dat ik alleen kan aankopen via het Mainnet (Eth dus).
Ik zie de grote voordelen van dit DeFI nu nog niet echt, maar ik ben ook geen pro.
- Met zuidelijke groet -
pi_198686512
quote:
14s.gif Op donderdag 25 maart 2021 16:24 schreef FL_Freak het volgende:
Spannende tijden weer even. Wel lekker de dips bijgekocht.
#metoo
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
pi_198686876
quote:
0s.gif Op donderdag 25 maart 2021 15:59 schreef Gohf046 het volgende:

[..]

Geen idee, tot nu toe veel beloftes maar geen usage.
Staking, tokens, net een hardfork geweest...

Vandaag wordt als het goed is ook wat bekend gemaakt over de Goguen release, smart contracts.

Maar de waardering is wel vrij hoog voor wat het nu nog is.
pi_198686948
quote:
0s.gif Op donderdag 25 maart 2021 16:42 schreef Schnitzels het volgende:
Ik heb op mijn MetaMask met aftrek 1 BNB op het account gezet volgens deze website:

https://academy.binance.c(...)-binance-smart-chain

Hoe kan ik nu gemakkelijk van die DeFi coins verkrijgen hiermee?

Is dat echt enkel de aangeboden op: https://www.binance.org/en/trade/

Op UniSwap krijg ik alleen maar meldingen dat ik alleen kan aankopen via het Mainnet (Eth dus).
Ik zie de grote voordelen van dit DeFI nu nog niet echt, maar ik ben ook geen pro.
Voor BSC gebruik je doorgaans PancakeSwap.
pi_198687287
quote:
0s.gif Op donderdag 25 maart 2021 16:42 schreef Schnitzels het volgende:
Ik heb op mijn MetaMask met aftrek 1 BNB op het account gezet volgens deze website:

https://academy.binance.c(...)-binance-smart-chain

Hoe kan ik nu gemakkelijk van die DeFi coins verkrijgen hiermee?

Is dat echt enkel de aangeboden op: https://www.binance.org/en/trade/

Op UniSwap krijg ik alleen maar meldingen dat ik alleen kan aankopen via het Mainnet (Eth dus).
Ik zie de grote voordelen van dit DeFI nu nog niet echt, maar ik ben ook geen pro.
Je kan op pancakeswap wat kopen. Vaak moet je wel eerst je BNB wisselen voor smart chain BNB of WBNB
.
pi_198688041
ADA ziet er goed uit *O* Ben benieuwd wat er uit Cardano 360 komt vanavond.
pi_198688736
quote:
14s.gif Op woensdag 24 maart 2021 21:52 schreef fathank het volgende:

[..]

Omdat je met een gokje van 50 piek 50k van maken. En als dat niet gebeurt je slechts 50 piek kwijt bent. oftewel een broodje en een paar biertjes op het terras.

Waarom zou je in een billionaire's toy stappen? Omdat je grote jongen wil zijn? Hetzelfde doen als de top 0.001% is doorgaans een slecht plan voor de kleine man.
Lol lol lol!
pi_198688751
twitter


*O*
pi_198689084
Chain Games is dyor zeker waard mensen.
  donderdag 25 maart 2021 @ 19:44:35 #120
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_198689163
quote:
0s.gif Op donderdag 25 maart 2021 19:23 schreef Piva het volgende:

[..]

Lol lol lol!
'ja maar de miljardairs doen het ook' is echt het beste argument wat ik gelezen heb _O-

Niet zien wat er voor je neus gaande is :')
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_198689801
quote:
1s.gif Op donderdag 25 maart 2021 19:40 schreef F.Sinatra het volgende:
Chain Games is dyor zeker waard mensen.
Ik zie een dikke vette groene kaars omhoog en daarom niet echt interessant om verder DYOR te doen.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 25-03-2021 20:12:06 ]
pi_198690221
DTV. Ik heb net voor de eerste keer 5% winst afgeroomd (ADA). Gaat om een klein bedrag want beginner :') Het basisbedrag heb ik laten staan. Is dit de goeie tactiek of had ik beter het gehele bedrag terug kunnen halen en wachten tot de koers weer daalt om het er dan weer opnieuw op te zetten :?
  Knapste mannelijke user 2022 donderdag 25 maart 2021 @ 20:28:48 #123
206731 Mortaxx
Doomer
pi_198690238
quote:
0s.gif Op donderdag 25 maart 2021 20:27 schreef GlenSpey het volgende:
DTV. Ik heb net voor de eerste keer 5% winst afgeroomd (ADA). Gaat om een klein bedrag want beginner :') Het basisbedrag heb ik laten staan. Is dit de goeie tactiek of had ik beter het gehele bedrag terug kunnen halen en wachten tot de koers weer daalt om het er dan weer opnieuw op te zetten :?
Ik pak even mijn glazen bol erbij
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
pi_198690304
quote:
1s.gif Op donderdag 25 maart 2021 20:28 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

Ik pak even mijn glazen bol erbij
De vraag is dus of afromen in het algemeen een goede tactiek is of niet.
  Moderator / Redactie Sport donderdag 25 maart 2021 @ 20:41:25 #125
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_198690499
Is NEO al moon?
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_198691615
yesssssssssss en weer minimaal 1900% binnen een paar uurtjes met NFT's !!!
wat een heerlijke hype is dat zeg en het word elke dag gekker
woensdag 28 oktober 2020 15:54 schreef Kyran het volgende:[/b]
Even screenshot gemaakt van dit moment. Predator en sorry zeggen
pi_198691655
quote:
1s.gif Op donderdag 25 maart 2021 19:40 schreef F.Sinatra het volgende:
Chain Games is dyor zeker waard mensen.
nah te laat helaas......
woensdag 28 oktober 2020 15:54 schreef Kyran het volgende:[/b]
Even screenshot gemaakt van dit moment. Predator en sorry zeggen
pi_198691666
quote:
0s.gif Op donderdag 25 maart 2021 21:32 schreef Predator40 het volgende:
yesssssssssss en weer minimaal 1900% binnen een paar uurtjes met NFT's !!!
wat een heerlijke hype is dat zeg en het word elke dag gekker
Welke coin/token?
pi_198691834
quote:
0s.gif Op donderdag 25 maart 2021 21:33 schreef xaban06 het volgende:

[..]

Welke coin/token?
pi_198692043
quote:
0s.gif Op donderdag 25 maart 2021 21:33 schreef xaban06 het volgende:

[..]

Welke coin/token?
De NFT's zelf .....niet de coin/crypto erachter :)

ja die stijgen ook wel maar op het moment niet zo hard meer.
woensdag 28 oktober 2020 15:54 schreef Kyran het volgende:[/b]
Even screenshot gemaakt van dit moment. Predator en sorry zeggen
pi_198692082
twitter
  Moderator / Redactie Sport donderdag 25 maart 2021 @ 22:08:36 #132
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_198692484
quote:
9s.gif Op donderdag 25 maart 2021 21:51 schreef Gehrman het volgende:
[ twitter ]
Alleen heeft ETH weinig te zeggen :D



Denk dat wij nu ergens bij "belief" zitten. Top is nog niet bereikt, maar een flinke dip is ook niet uit te sluiten, maar geloof nog steeds dat 100k er wel in zit dit jaar.

Edit: Zie dat hij zelf ook zegt dat het bullshit is, dus dit soort dingen posten zonder context is wel gevaarlijk.
pi_198692506
quote:
0s.gif Op donderdag 25 maart 2021 22:08 schreef Evenstar het volgende:

[..]

Alleen heeft ETH weinig te zeggen :D

[ afbeelding ]

Denk dat wij nu ergens bij "belief" zitten. Top is nog niet bereikt, maar een flinke dip is ook niet uit te sluiten, maar geloof nog steeds dat 100k er wel in zit dit jaar.

Edit: Zie dat hij zelf ook zegt dat het bullshit is, dus dit soort dingen posten zonder context is wel gevaarlijk.
Het was een grap Hans.
  Moderator / Redactie Sport donderdag 25 maart 2021 @ 22:11:39 #134
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_198692529
quote:
0s.gif Op donderdag 25 maart 2021 22:10 schreef Gehrman het volgende:

[..]

Het was een grap Hans.
Ja, ik snap dat, maar misschien een newbee niet Piet :P
  Moderator / Redactie Sport donderdag 25 maart 2021 @ 22:12:33 #135
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_198692547
Deze van zelfde gast is ook wel een treffende :D



Bouncing of the line! :D
pi_198692588
quote:
0s.gif Op donderdag 25 maart 2021 22:12 schreef Evenstar het volgende:
Deze van zelfde gast is ook wel een treffende :D

[ afbeelding ]

Bouncing of the line! :D
Mooie kunstwerk, zou je als NFT moeten verkopen.

Check deze grap @aTypisch
pi_198695032
twitter
pi_198695186
UBIX _O_
Je hebt in totaal 88 likes gekregen van onze moderators.
pi_198695231
quote:
0s.gif Op donderdag 25 maart 2021 21:33 schreef Predator40 het volgende:

[..]

nah te laat helaas......
Nee joh. Nog 0 marketing gedaan bijv, werkend product. Ik zie $5,- echt realistisch!
  vrijdag 26 maart 2021 @ 07:45:39 #140
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_198695453
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 maart 2021 06:29 schreef Neef_Wuppie het volgende:
UBIX _O_
Gaat lekker ja, toen het nog SNTR was en hier genoemd werd voor 100$ gekocht, terug naar 9$ :') en nu 300$ waard. Aparte tijden
[b]Mag ik niet zeggen voor me moeder
Van het Concert des Levens krijgt niemand een Program
Sokkel Lolleromfg[/b]
pi_198695538
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 maart 2021 06:49 schreef F.Sinatra het volgende:

[..]

Nee joh. Nog 0 marketing gedaan bijv, werkend product. Ik zie $5,- echt realistisch!
ik heb nog een trauma van Rewardmob waar ik voor 5 ruggen de boot mee ingegaan bent, die ceo heeft trouwens aardig wat rechtzaken aan zijn broek en kan zijn huis verkopen, karma is a bitch.

dus om nu hierin te fomoen, straks tankt btc en krijgen ze delays en dan weet het ik wel weer weer.
misschien mis ik hierdoor een hoop profit maar so be it.
woensdag 28 oktober 2020 15:54 schreef Kyran het volgende:[/b]
Even screenshot gemaakt van dit moment. Predator en sorry zeggen
  Moderator vrijdag 26 maart 2021 @ 08:08:49 #142
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_198695598
quote:
9s.gif Op donderdag 25 maart 2021 21:51 schreef Gehrman het volgende:
[ twitter ]
SELL SELL SELL!!!!!!!!!!!!!!!

Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_198695828
UBIX :D
Ik ben een kl ⭕⭕n van deze user
pi_198695851
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 maart 2021 06:29 schreef Neef_Wuppie het volgende:
UBIX _O_
pi_198696005
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 maart 2021 08:37 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]

Trade jij die dingen op hun eigen exchange of op Kucoin?
Ik ben een kl ⭕⭕n van deze user
  Moderator vrijdag 26 maart 2021 @ 08:56:37 #146
18653 crew  D.
pi_198696041
quote:
0s.gif Op donderdag 25 maart 2021 20:27 schreef GlenSpey het volgende:
DTV. Ik heb net voor de eerste keer 5% winst afgeroomd (ADA). Gaat om een klein bedrag want beginner :') Het basisbedrag heb ik laten staan. Is dit de goeie tactiek of had ik beter het gehele bedrag terug kunnen halen en wachten tot de koers weer daalt om het er dan weer opnieuw op te zetten :?
Je kun na winst ook de inleg eruit halen, dan kan ie naar 0 gaan en heb je nog steeds geen verlies.

Waarom verwacht je dat de koers daalt?
pi_198696085
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 maart 2021 08:00 schreef Predator40 het volgende:
nog een trauma van Rewardmob waar ik voor 5 ruggen de boot mee ingegaan bent, die ceo heeft trouwens aardig wat rechtzaken aan zijn broek en kan zijn huis verkopen, karma
Krijg nog 18000 dollar van ze :+
"This is your life and it's ending one minute at a time." - Tyler Durden
"Sand is overrated. It's just tiny, little rocks." - Joel
pi_198696098
quote:
0s.gif Op donderdag 25 maart 2021 21:50 schreef Predator40 het volgende:

[..]

De NFT's zelf .....niet de coin/crypto erachter :)

ja die stijgen ook wel maar op het moment niet zo hard meer.
Dus je koopt een NFT en zet die dan direct weer te koop ofzo?
"This is your life and it's ending one minute at a time." - Tyler Durden
"Sand is overrated. It's just tiny, little rocks." - Joel
pi_198696116
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 maart 2021 08:53 schreef recursief het volgende:

[..]

Trade jij die dingen op hun eigen exchange of op Kucoin?
Gekocht op Kucoin, nu bewaar ik ze (unwrapped) in de Ubikiri wallet, dan ontvang je 0,1% "rente" per dag.
pi_198696238
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 maart 2021 09:01 schreef Gremen het volgende:

[..]

Krijg nog 18000 dollar van ze :+
holy shit :'(

meneer Todd Koch, blijkt trouwens ook zijn personeel niet betaald te hebben voor een jaar lang.
tyfus scammers.

en daarna nog duizenden met chinese kutcoin cpchain die -98 ging en totaal geen communicatie en vooruitgang ( ik wilde voor een node gaan ), dus dat was een lekker jaartje.

lessons learned !!!! ( tot de volgende bubble burst )
woensdag 28 oktober 2020 15:54 schreef Kyran het volgende:[/b]
Even screenshot gemaakt van dit moment. Predator en sorry zeggen
pi_198696320
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 maart 2021 09:02 schreef Gremen het volgende:

[..]

Dus je koopt een NFT en zet die dan direct weer te koop ofzo?
dat kan ja, moeten ze wel uitverkopen of er moet er weinig van in omloop zijn natuurlijk dat is key !
maar gelijk verkopen is vaak iets minder winst, je kan hem ook houden en met deze hype worden ze vaak nog wat meer waard omdat de vloer omhoog gaat door dat flippen.

zolang er in het nieuws komt dat er NFT's voor tonnen/miljoenen worden verkocht zal deze greed hype wel blijven
vooral omdat de crypto/ICO hype voor velen te moeilijk was en de meesten die gemist hebben.

een top shot pack (bijvoorbeeld ) kan je gewoon met je creditcard betalen het is nergens voor nodig om de coins aan te schaffen.
tevens als BTC/ETH naar beneden klapt heeft dat maar weinig invloed op de NFT's zelf.

veel rijke mensen zoals steve aoki/calvin harris en nog veel meer anderen bieden gewoon tonnen op beeple voor plaatjes :D
woensdag 28 oktober 2020 15:54 schreef Kyran het volgende:[/b]
Even screenshot gemaakt van dit moment. Predator en sorry zeggen
pi_198696457
quote:
9s.gif Op vrijdag 26 maart 2021 01:54 schreef Gehrman het volgende:
[ twitter ]
_O-
Uitvinder van de biersmiley.
pi_198696473
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 maart 2021 09:21 schreef Predator40 het volgende:
veel rijke mensen zoals steve aoki/calvin harris en nog veel meer anderen bieden gewoon tonnen op beeple voor plaatjes :D
Beeple zelf vind het ook maar belachelijk.

Beeple Immediately Converted His $53 Million NFT Earnings From ETH to USD
The artist who sold an NFT artwork for $69 million says NFTs are “absolutely" a bubble.
Uitvinder van de biersmiley.
pi_198696506
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 maart 2021 09:04 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]

Gekocht op Kucoin, nu bewaar ik ze (unwrapped) in de Ubikiri wallet, dan ontvang je 0,1% "rente" per dag.

Ja dat snap ik, maar je hebt een stack verkocht toch? Heb je die ook op Kucoin verkocht?
Ik ben een kl ⭕⭕n van deze user
pi_198696547
quote:
maarja sommigen crypto's zijn ook compleet belachelijk.....69m is wel leip natuurlijk.
mensen met geld vervelen zich blijkbaar

ik koop niet op beeple trouwens, of op opensea want dat is echt troep
woensdag 28 oktober 2020 15:54 schreef Kyran het volgende:[/b]
Even screenshot gemaakt van dit moment. Predator en sorry zeggen
pi_198696593
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 maart 2021 09:45 schreef Predator40 het volgende:

[..]

maarja sommigen crypto's zijn ook compleet belachelijk.....69m is wel leip natuurlijk.
mensen met geld vervelen zich blijkbaar

ik koop niet op beeple trouwens, of op opensea want dat is echt troep
Waar handel je wel dan?
Ik ben een kl ⭕⭕n van deze user
pi_198696839
quote:
14s.gif Op donderdag 25 maart 2021 19:44 schreef fathank het volgende:

[..]

'ja maar de miljardairs doen het ook' is echt het beste argument wat ik gelezen heb _O-

Niet zien wat er voor je neus gaande is :')
Walmart ChinaTM is een veel beter argument idd. Daarnaast heb ik mijn bitcoin gekocht voor deze miljadairs instapten, dus heb het nooit als een argument gebruikt. Maar zoals je nu kunt zien wat er voor je neus gaande is, is dit idd wel een goed argument.

Anyway HFSP

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 26-03-2021 10:12:48 ]
pi_198696941
quote:
14s.gif Op donderdag 25 maart 2021 19:44 schreef fathank het volgende:

[..]

'ja maar de miljardairs doen het ook' is echt het beste argument wat ik gelezen heb _O-

Niet zien wat er voor je neus gaande is :')
nou vertel het eens, wat is er gaande ???
woensdag 28 oktober 2020 15:54 schreef Kyran het volgende:[/b]
Even screenshot gemaakt van dit moment. Predator en sorry zeggen
pi_198696980
brb even een beeple maken om als nft in te dienen
Uitvinder van de biersmiley.
  vrijdag 26 maart 2021 @ 10:31:19 #160
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_198697091
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 maart 2021 10:11 schreef Piva het volgende:

[..]

Walmart ChinaTM is een veel beter argument idd. Daarnaast heb ik mijn bitcoin gekocht voor deze miljadairs instapten, dus heb het nooit als een argument gebruikt. Maar zoals je nu kunt zien wat er voor je neus gaande is, is dit idd wel een goed argument.

Anyway HFSP
quote:
0s.gif Op woensdag 24 maart 2021 17:57 schreef Piva het volgende:
Wat ik mij altijd afvraag. Als billionairs 1.5 Miljard dollar alleen in bitcoin steken. Wat laat je denken dat je jou 50 euro moet "diversifiëren"?
Nooit gebruikt inderdaad.

Slaafje van het systeem maar denk lekker dat je grote jongen bent.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_198697128
quote:
14s.gif Op vrijdag 26 maart 2021 10:31 schreef fathank het volgende:

[..]

[..]

Nooit gebruikt inderdaad.

Slaafje van het systeem maar denk lekker dat je grote jongen bent.
jij bent echt niks veranderd in 3 jaar tijd......wat een figuur _O-
woensdag 28 oktober 2020 15:54 schreef Kyran het volgende:[/b]
Even screenshot gemaakt van dit moment. Predator en sorry zeggen
  vrijdag 26 maart 2021 @ 10:42:22 #162
317945 Repeating
- Kwaliteitposts.
pi_198697237
Na een aantal jaar dit topic weer aan het volgen.

Waar zijn alle Waves hodlers gebleven? En met name die gast die daardoor gestopt is met werken?
pi_198697355
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 maart 2021 10:42 schreef Repeating het volgende:
Na een aantal jaar dit topic weer aan het volgen.

Waar zijn alle Waves hodlers gebleven? En met name die gast die daardoor gestopt is met werken?
Coke aan het snuiven van naakte strippers in de club?
pi_198697424
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 maart 2021 10:42 schreef Repeating het volgende:

Waar zijn alle Waves hodlers gebleven?
Die zitten nu in UBIX _O_
Ik ben een kl ⭕⭕n van deze user
pi_198697947
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 maart 2021 10:58 schreef recursief het volgende:

[..]

Die zitten nu in UBIX _O_
Universaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

hoe gaat het daarmee dan ???
woensdag 28 oktober 2020 15:54 schreef Kyran het volgende:[/b]
Even screenshot gemaakt van dit moment. Predator en sorry zeggen
pi_198698027
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 maart 2021 11:35 schreef Predator40 het volgende:

[..]

Universaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

hoe gaat het daarmee dan ???
Kut.
  Moderator vrijdag 26 maart 2021 @ 11:44:49 #167
18653 crew  D.
pi_198698063
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 maart 2021 11:41 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]

Kut.
Je hebt er nog 3 miljoen, of heb je al wat winst gepakt? :P
pi_198698084
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 maart 2021 11:44 schreef D. het volgende:

[..]

Je hebt er nog 3 miljoen, of heb je al wat winst gepakt? :P
Nee, Universa heb ik eruit gegooid voor RFI, eind november ofzo.
pi_198698116
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 maart 2021 11:41 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]

Kut.
Russian scam coin....die tipjes van Magnet waren niet al te best op het laatst :D
woensdag 28 oktober 2020 15:54 schreef Kyran het volgende:[/b]
Even screenshot gemaakt van dit moment. Predator en sorry zeggen
  vrijdag 26 maart 2021 @ 11:49:24 #170
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_198698130
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 maart 2021 10:34 schreef Predator40 het volgende:

[..]

jij bent echt niks veranderd in 3 jaar tijd......wat een figuur _O-
Geen idee wie jij bent zoveel indruk heb je gemaakt :s).
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 maart 2021 11:48 schreef Predator40 het volgende:

[..]

Russian scam coin....die tipjes van Magnet waren niet al te best op het laatst :D
Dat waren vooral de pareltjes van (a)Typisch en vigen98.

De ene is op zwart gegaan en de ander durfde zich 3 jaar niet te vertonen.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_198698137
quote:
14s.gif Op vrijdag 26 maart 2021 11:49 schreef fathank het volgende:

[..]

Geen idee wie jij bent zoveel indruk heb je gemaakt :s).
of ik indruk moet maken _O-
jij hebt wel indruk gemaakt, in negatieve zin dan :D
woensdag 28 oktober 2020 15:54 schreef Kyran het volgende:[/b]
Even screenshot gemaakt van dit moment. Predator en sorry zeggen
  Moderator vrijdag 26 maart 2021 @ 11:50:58 #172
18653 crew  D.
pi_198698144
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 maart 2021 11:46 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]

Nee, Universa heb ik eruit gegooid voor RFI, eind november ofzo.
Heeft goed uitgepakt geloof ik :Y
  vrijdag 26 maart 2021 @ 11:51:44 #173
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_198698156
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 maart 2021 11:50 schreef Predator40 het volgende:

[..]

of ik indruk moet maken _O-
jij hebt wel indruk gemaakt, in negatieve zin dan :D
Kut voor je zeg dat iemand op internet zoveel met je doet. Maar loop lekker blind achter de bitcoinpolonaise aan 'muh miljardairs'

Precies wat het is. Een instrument voor de 0.01% om geld ( dollars en satoshis) aan retail te onttrekken.

Denken dat je als kleine man in een ongereguleerde markt ook maar iets in de melk te brokkelen hebt tegen de grote jongens. Dan ben je echt kinderlijk naïef.

mUh decentralisatie hurdurdur


Inb4 je snapt het niet :')

[ Bericht 13% gewijzigd door fathank op 26-03-2021 12:06:36 ]
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_198698293
quote:
14s.gif Op vrijdag 26 maart 2021 11:51 schreef fathank het volgende:

[..]

Kut voor je zeg dat iemand op internet zoveel met je doet. Maar loop lekker blind achter de bitcoinpolonaise aan 'muh miljardairs'

Precies wat het is. Een instrument voor de 0.01% om geld aan retail te onttrekken.
Tijd voor een biertje maat.
Uitvinder van de biersmiley.
pi_198698311
quote:
14s.gif Op vrijdag 26 maart 2021 10:31 schreef fathank het volgende:

[..]

[..]

Nooit gebruikt inderdaad.

Slaafje van het systeem maar denk lekker dat je grote jongen bent.
Is dit een argument geweest voor mijzelf om te kopen ja?

Ja natuurlijk gebruik ik het hier als een argument, aangezien het zo tering eenvoudig is nu om te zien waar de wereld heen gaat.

Maar goed met "Slaafje van het systeem " laat je wel zien dat jij er nog steeds geen kloot van begrijpt. Best wel knap eigenlijjk gezien de tijd die je in dit topic hebt rondgebracht.

Gun jezelf anders eens tien uur van je leven voor educatie en luister eens naar één van deze miljardairs...

pi_198698353
quote:
14s.gif Op vrijdag 26 maart 2021 11:51 schreef fathank het volgende:

[..]

Kut voor je zeg dat iemand op internet zoveel met je doet. Maar loop lekker blind achter de bitcoinpolonaise aan 'muh miljardairs'

Precies wat het is. Een instrument voor de 0.01% om geld ( dollars en satoshis) aan retail te onttrekken.

Denken dat je als kleine man in een ongereguleerde markt ook maar iets in de melk te brokkelen hebt tegen de grote jongens. Dan ben je echt kinderlijk naïef.

mUh decentralisatie hurdurdur

Inb4 je snapt het niet :')

wat doe jij in dit topic dan ?
woensdag 28 oktober 2020 15:54 schreef Kyran het volgende:[/b]
Even screenshot gemaakt van dit moment. Predator en sorry zeggen
pi_198698364
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 maart 2021 11:48 schreef Predator40 het volgende:

[..]

Russian scam coin....die tipjes van Magnet waren niet al te best op het laatst :D
Universa was een tip van aTypisch.
pi_198698378
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 maart 2021 11:50 schreef D. het volgende:

[..]

Heeft goed uitgepakt geloof ik :Y
Ja...
  vrijdag 26 maart 2021 @ 12:10:37 #179
319685 Mubassie
Hallo kindertjes
pi_198698385
Ik kom hier nog nergens de Chiliz tegen.
Iemand daar wat lovends, of juist niet, over te zeggen?
  vrijdag 26 maart 2021 @ 12:18:22 #180
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_198698492
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 maart 2021 12:08 schreef Predator40 het volgende:

[..]

wat doe jij in dit topic dan ?
Ik wist niet dat het hier een circlejerk was. Ofja, eigenlijk ook wel.

quote:
0s.gif Op vrijdag 26 maart 2021 12:04 schreef Piva het volgende:

[..]

Is dit een argument geweest voor mijzelf om te kopen ja?

Ja natuurlijk gebruik ik het hier als een argument, aangezien het zo tering eenvoudig is nu om te zien waar de wereld heen gaat.

Maar goed met "Slaafje van het systeem " laat je wel zien dat jij er nog steeds geen kloot van begrijpt. Best wel knap eigenlijjk gezien de tijd die je in dit topic hebt rondgebracht.

Gun jezelf anders eens tien uur van je leven voor educatie en luister eens naar één van deze miljardairs...

Geen idee of het voor jou een argument is geweest maar je gebruikt het wel en daar reageer ik op.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_198698718
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 maart 2021 12:10 schreef Mubassie het volgende:
Ik kom hier nog nergens de Chiliz tegen.
Iemand daar wat lovends, of juist niet, over te zeggen?
hele grote partnerships en merken maar nog geen product toch ?
en dan al in de top40....ik weet wel betere NFT gems met ook hele grote partnerships en rank 400+: Lympo
die beginnen ook net
woensdag 28 oktober 2020 15:54 schreef Kyran het volgende:[/b]
Even screenshot gemaakt van dit moment. Predator en sorry zeggen
  vrijdag 26 maart 2021 @ 12:33:22 #182
139324 Plots
Luctor et Emergo
pi_198698735
In 2 dagen verkocht met x 5.

Had ik ff nodig.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_198698758
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 maart 2021 12:33 schreef Plots het volgende:
In 2 dagen verkocht met x 5.

Had ik ff nodig.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wat ? :)
woensdag 28 oktober 2020 15:54 schreef Kyran het volgende:[/b]
Even screenshot gemaakt van dit moment. Predator en sorry zeggen
pi_198698801
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 maart 2021 10:11 schreef Piva het volgende:
Maar zoals je nu kunt zien wat er voor je neus gaande is, is dit idd wel een goed argument.
Precies wat de miljardairs/instituties doen laat zien dat bitcoin hopeloos gefaald heeft.

Het laat zien dat zonder gecentraliseerde grootmachten, je geen tech aan de man kan brengen. En dan nog voegen ze niks toe, hooguit stellen ze hun eigen dukaten veilig op hun chest en zorgen ze voor ludieke koerswaarderingen. Ik snap sowieso niet waarom de bitcoin maxi's hierop geilen. Het gaat om de tech toch? Die zuigt blijkbaar.

Slimme man wel die Sunny Lu, met DNV en PwC als shillers.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 26-03-2021 12:41:20 ]
  vrijdag 26 maart 2021 @ 12:38:57 #185
139324 Plots
Luctor et Emergo
pi_198698834
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 maart 2021 12:34 schreef Predator40 het volgende:

[..]

wat ? :)
$Vancat ...

Is nog steeds onderweg richting maan: https://unidexbeta.app/bs(...)aab3ba28d661a5dd9830

DYOR
pi_198699037
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 maart 2021 12:37 schreef Dimachaerus het volgende:

[..]

Precies wat de miljardairs/instituties doen laat zien dat bitcoin hopeloos gefaald heeft.

Het laat zien dat zonder gecentraliseerde grootmachten, je geen tech aan de man kan brengen. En dan nog voegen ze niks toe, hooguit stellen ze hun eigen dukaten veilig op hun chest en zorgen ze voor ludieke koerswaarderingen. Ik snap sowieso niet waarom de bitcoin maxi's hierop geilen. Het gaat om de tech toch? Die zuigt blijkbaar.

Slimme man wel die Sunny Lu, met DNV en PwC als shillers.
LOL
Vechain is ook nergens voor nodig

lekker hypocriet
woensdag 28 oktober 2020 15:54 schreef Kyran het volgende:[/b]
Even screenshot gemaakt van dit moment. Predator en sorry zeggen
pi_198699044
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 maart 2021 12:52 schreef Predator40 het volgende:

[..]

LOL
Vechain is ook nergens voor nodig

lekker hypocriet
Dat mag jij vinden.
  vrijdag 26 maart 2021 @ 13:01:09 #188
139324 Plots
Luctor et Emergo
pi_198699175
Ik zit in die crypto groepen vrouwen aan te spreken op Telegram _O-
pi_198699213
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 maart 2021 13:01 schreef Plots het volgende:
Ik zit in die crypto groepen vrouwen aan te spreken op Telegram _O-
Stalker.....
woensdag 28 oktober 2020 15:54 schreef Kyran het volgende:[/b]
Even screenshot gemaakt van dit moment. Predator en sorry zeggen
pi_198699221
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 maart 2021 11:48 schreef Predator40 het volgende:

[..]

Russian scam coin....die tipjes van Magnet waren niet al te best op het laatst :D
Vandaar dat hij ook een nieuw account heeft op fok!
"This is your life and it's ending one minute at a time." - Tyler Durden
"Sand is overrated. It's just tiny, little rocks." - Joel
  vrijdag 26 maart 2021 @ 13:13:57 #191
139324 Plots
Luctor et Emergo
pi_198699388
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 maart 2021 13:03 schreef Predator40 het volgende:

[..]

Stalker.....
Ik houd het netjes.
pi_198699945
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 maart 2021 13:01 schreef Plots het volgende:
Ik zit in die crypto groepen vrouwen aan te spreken op Telegram _O-
Kans dat die vrouwen mannen zijn die zich voordoen als vrouwen om jou weer te scammen :D
pi_198700802
quote:
14s.gif Op vrijdag 26 maart 2021 11:49 schreef fathank het volgende:

[..]

Geen idee wie jij bent zoveel indruk heb je gemaakt :s).
[..]

Dat waren vooral de pareltjes van (a)Typisch en vigen98.

De ene is op zwart gegaan en de ander durfde zich 3 jaar niet te vertonen.

Wat? _O- Een leven hebben is niet zich niet durven vertonen.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 26-03-2021 14:53:47 ]
  vrijdag 26 maart 2021 @ 15:01:23 #194
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_198700911
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 maart 2021 13:01 schreef Plots het volgende:
Ik zit in die crypto groepen vrouwen aan te spreken op Telegram _O-
Hilarisch, aangesproken worden op je geslacht in plaats van je kennis :')

Verder mag hier in het algemeen wel wat minder op de man worden gespeeld.
Spoilers!
  vrijdag 26 maart 2021 @ 15:22:30 #195
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_198701157
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 maart 2021 15:01 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Hilarisch, aangesproken worden op je geslacht in plaats van je kennis :')

Verder mag hier in het algemeen wel wat minder op de man worden gespeeld.
Komt wel goed schatje :*
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
pi_198701191
quote:
0s.gif Op donderdag 25 maart 2021 08:19 schreef Scrummie het volgende:
Kan je nog ergens BTC kopen zonder verificatie en gewoon via iDeal? Ik kocht eerder wel eens wat via bitonic maar dat lijkt niet meer zo simpel te zijn.
Bitonic toch volgens mij? Gebruikte het zelf nog in 2017 :P
  vrijdag 26 maart 2021 @ 15:24:25 #197
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_198701197
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 maart 2021 12:52 schreef Predator40 het volgende:

[..]

LOL
Vechain is ook nergens voor nodig

lekker hypocriet
Dat is ook helemaal waar, Vechain is absoluut niet nodig, maar dat is ook niet het idee. Alles wat Vechain probeert te doen, kun je ook zonder blockchain.

Echter de oplossing van Vechain met de voordelen die het biedt tov huidige oplossingen is véle malen goedkoper dan vergelijkbare oplossingen zonder blockchain. Dat is de kracht achter het product.

Aangezien bedrijven (en consumenten trouwens ook) altijd meer willen voor minder, is dat waar de waarde van Vechain in zit.
Please sir. When moon? When Mustang?
  vrijdag 26 maart 2021 @ 15:28:37 #198
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_198701259
quote:
7s.gif Op vrijdag 26 maart 2021 15:22 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Komt wel goed schatje :*
Gelukkig maar O+
Spoilers!
  vrijdag 26 maart 2021 @ 15:29:03 #199
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_198701266
quote:
14s.gif Op vrijdag 26 maart 2021 11:51 schreef fathank het volgende:

[..]

Kut voor je zeg dat iemand op internet zoveel met je doet. Maar loop lekker blind achter de bitcoinpolonaise aan 'muh miljardairs'

Precies wat het is. Een instrument voor de 0.01% om geld ( dollars en satoshis) aan retail te onttrekken.

Denken dat je als kleine man in een ongereguleerde markt ook maar iets in de melk te brokkelen hebt tegen de grote jongens. Dan ben je echt kinderlijk naïef.

mUh decentralisatie hurdurdur

Inb4 je snapt het niet :')

wijs op de pop aan waar bitcoin je pijn gedaan heeft
Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen
pi_198701324
quote:
3s.gif Op vrijdag 26 maart 2021 15:24 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Dat is ook helemaal waar, Vechain is absoluut niet nodig, maar dat is ook niet het idee. Alles wat Vechain probeert te doen, kun je ook zonder blockchain.

Echter de oplossing van Vechain met de voordelen die het biedt tov huidige oplossingen is véle malen goedkoper dan vergelijkbare oplossingen zonder blockchain. Dat is de kracht achter het product.

Aangezien bedrijven (en consumenten trouwens ook) altijd meer willen voor minder, is dat waar de waarde van Vechain in zit.
ik snap het helemaal, en het is zeker een goed product maar sommigen moeten gewoon niet zo hypocriet doen.

bijv een vechain shiller en fanboy zijn maar andere crypto dingen continu afzeiken |:(
woensdag 28 oktober 2020 15:54 schreef Kyran het volgende:[/b]
Even screenshot gemaakt van dit moment. Predator en sorry zeggen
  vrijdag 26 maart 2021 @ 15:58:11 #201
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_198701621
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 maart 2021 15:29 schreef Quotidien het volgende:

[..]

wijs op de pop aan waar bitcoin je pijn gedaan heeft
Nergens. Alleen de Bitcoin-zendelingen zijn nogal vermoeiend en een tikkeltje naïef. Zoals alle religieuzen.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_198701661
quote:
14s.gif Op vrijdag 26 maart 2021 15:58 schreef fathank het volgende:

[..]

Nergens. Alleen de Bitcoin-zendelingen zijn nogal vermoeiend en een tikkeltje naïef. Zoals alle religieuzen.
zonder BTC was er niet eens vechain man :D
hypocriet
woensdag 28 oktober 2020 15:54 schreef Kyran het volgende:[/b]
Even screenshot gemaakt van dit moment. Predator en sorry zeggen
  vrijdag 26 maart 2021 @ 16:07:26 #203
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_198701722
quote:
10s.gif Op vrijdag 26 maart 2021 16:01 schreef Predator40 het volgende:

[..]

zonder BTC was er niet eens vechain man :D
hypocriet
Dat is een uitspraak die je nooit kan bewijzen :s).

Maar ik heb geen problemen met Bitcoin. Fundamenteel is er weinig mis mee, alleen jammer van de btc-religieuzen die doen alsof ze de wijsheid in pacht hebben. Alsof je op Urk in de kerk zit.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  vrijdag 26 maart 2021 @ 16:29:35 #204
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_198702003
Sowieso lekker boeiend welk concept OG was. Alsof dat elke vorm van inspiratie of voortborduring daarop waardeloos maakt.
Huilen dan.
  vrijdag 26 maart 2021 @ 16:30:55 #205
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_198702020
Kijk eens jongens, een VET- én een BTC-topic voor mensen die last hebben van gesprekken over andere crypto:

BTC / [VET] Vechain #36 - World Domination
BTC / [BTC] Bitcoin #80 | 30,7K!

In dit topic bespreken we gewoon alles, zonder op de man te spelen. Als je je niet in kunt houden, log je uit.
Spoilers!
pi_198702131
Veel coins weer flink in de plus.

Ik ga mij nog eens goed verdiepen in wat nieuwe projecten. Heb een paar cashes gedaan voor het gevoel dus moet dit weer ergens in kunnen doen. _O-
- Met zuidelijke groet -
  vrijdag 26 maart 2021 @ 16:51:53 #207
139324 Plots
Luctor et Emergo
pi_198702302
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 maart 2021 16:40 schreef Schnitzels het volgende:
Veel coins weer flink in de plus.

Ik ga mij nog eens goed verdiepen in wat nieuwe projecten. Heb een paar cashes gedaan voor het gevoel dus moet dit weer ergens in kunnen doen. _O-
Gefelicteerd. Welcome to the party. ~:)
pi_198702500
Binnenkort 100k winst *O* *O* *O* *O*

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 26-03-2021 17:08:05 ]
pi_198702911
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 maart 2021 17:03 schreef vigen98 het volgende:
Binnenkort 100k winst *O* *O* *O* *O*

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
100k sats?
pi_198702920
quote:
7s.gif Op vrijdag 26 maart 2021 16:29 schreef Isdatzo het volgende:
Sowieso lekker boeiend welk concept OG was. Alsof dat elke vorm van inspiratie of voortborduring daarop waardeloos maakt.
denken dat vechain en pannenkoekwissel voortborduren op bitcoin :')
pi_198702932
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 maart 2021 12:37 schreef Dimachaerus het volgende:

[..]

Precies wat de miljardairs/instituties doen laat zien dat bitcoin hopeloos gefaald heeft.

Het laat zien dat zonder gecentraliseerde grootmachten, je geen tech aan de man kan brengen. En dan nog voegen ze niks toe, hooguit stellen ze hun eigen dukaten veilig op hun chest en zorgen ze voor ludieke koerswaarderingen. Ik snap sowieso niet waarom de bitcoin maxi's hierop geilen. Het gaat om de tech toch? Die zuigt blijkbaar.

Slimme man wel die Sunny Lu, met DNV en PwC als shillers.
Je begrijpt de vrije marktwerking niet echt of wel?
pi_198702935
twitter


(lol)
pi_198702949
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 maart 2021 17:33 schreef Piva het volgende:

[..]

Je begrijpt de vrije marktwerking niet echt of wel?
oh nee, grootmachten gebruiken bitcoin als spaarmiddel of belegginsvehikel

inpakken en wegwezen jongens, dit heeft gefaald
pi_198702980
quote:
6s.gif Op vrijdag 26 maart 2021 17:31 schreef aTypisch het volgende:

[..]

100k sats?
Nee :P Harde pegels.
pi_198702986
quote:
14s.gif Op vrijdag 26 maart 2021 17:34 schreef aTypisch het volgende:

[..]

oh nee, grootmachten gebruiken bitcoin als spaarmiddel of belegginsvehikel

inpakken en wegwezen jongens, dit heeft gefaald
https://twitter.com/RaoulGMI/status/1375183204714475520

Bitcoin heeft duidelijk gefaald nu Soros fam ook binnen is. :{w
pi_198702995
twitter

twitter


kijk, een open source netwerkje van nodes voor online verificatie

door wat hobbyisten in elkaar gedraaid

[ Bericht 15% gewijzigd door #ANONIEM op 26-03-2021 17:41:56 ]
pi_198703003
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 maart 2021 17:39 schreef Piva het volgende:

[..]

https://twitter.com/RaoulGMI/status/1375183204714475520

Bitcoin heeft duidelijk gefaald nu Soros fam ook binnen is. :{w
ik krijg een klein stijfje als ik op de breez knop druk om wat sats te streamen naar een podcaster
  vrijdag 26 maart 2021 @ 17:49:20 #218
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_198703094
quote:
6s.gif Op vrijdag 26 maart 2021 17:32 schreef aTypisch het volgende:

[..]

denken dat vechain en pannenkoekwissel voortborduren op bitcoin :')
Ja, dat is echt precies wat ik denk.
Huilen dan.
pi_198703193
quote:
83s.gif Op vrijdag 26 maart 2021 17:49 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Ja, dat is echt precies wat ik denk.
dat dacht ik ook

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 26-03-2021 17:55:52 ]
  Knapste mannelijke user 2022 vrijdag 26 maart 2021 @ 19:19:55 #220
206731 Mortaxx
Doomer
pi_198704292
Ubix, keer 8 gegaan inmiddels _O_
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
  vrijdag 26 maart 2021 @ 19:34:53 #221
62913 Blik
The one and Only!
pi_198704559
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 maart 2021 16:30 schreef Lucky_Strike het volgende:
Kijk eens jongens, een VET- én een BTC-topic voor mensen die last hebben van gesprekken over andere crypto:

BTC / [VET] Vechain #36 - World Domination
BTC / [BTC] Bitcoin #80 | 30,7K!

In dit topic bespreken we gewoon alles, zonder op de man te spelen. Als je je niet in kunt houden, log je uit.
In het Bitcoin topic zijn ze alleen maar op zoek naar de bedenker van Bitcoin :D
pi_198704632
UBIX _O_
Ik ben een kl ⭕⭕n van deze user
pi_198704685
Wat is er zo goed aan UBIX?
pi_198704773
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 maart 2021 19:41 schreef vigen98 het volgende:
Wat is er zo goed aan UBIX?
niks
pi_198704793
quote:
14s.gif Op vrijdag 26 maart 2021 19:47 schreef aTypisch het volgende:

[..]

niks
Ah rug pull inc. dus?
pi_198704841
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 maart 2021 19:48 schreef vigen98 het volgende:

[..]

Ah rug pull inc. dus?
geen idee
pi_198704891

quote:
0s.gif
Op vrijdag 26 maart 2021 19:48 schreef vigen98 het volgende:

[..]

Ah rug pull inc. dus?
Dat niet. Het is geen Uniswap- of PCS-token. Ze zijn al jaren bezig, voortgekomen uit Silent Notary. Waarom ze wel zo hard gaan? Ik denk dat er toch wat mensen zijn die er wat in zien.
Ik ben een kl ⭕⭕n van deze user
  Knapste mannelijke user 2022 vrijdag 26 maart 2021 @ 19:55:59 #228
206731 Mortaxx
Doomer
pi_198704918
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 maart 2021 19:54 schreef recursief het volgende:
[ afbeelding ]
[..]

Dat niet. Het is geen Uniswap- of PCS-token. Ze zijn al jaren bezig, voortgekomen uit Silent Notary. Waarom ze wel zo hard gaan? Ik denk dat er toch wat mensen zijn die er wat in zien.
Ze komen binnenkort op binance
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
pi_198705105
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 maart 2021 19:55 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

Ze komen binnenkort op binance
Oh? Ik weet wel dat een integratie met BSC is aangekondigd.
Ik ben een kl ⭕⭕n van deze user
pi_198705209
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 maart 2021 17:03 schreef vigen98 het volgende:
Binnenkort 100k winst *O* *O* *O* *O*

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Rookienumbers tbh.
pi_198705301
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 maart 2021 20:12 schreef Dimachaerus het volgende:

[..]

Rookienumbers tbh.
Nahja, vanaf begin december weer begonnen. Mwah, niet echt rookienumbers. :)
pi_198705395
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 maart 2021 19:55 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

Ze komen binnenkort op binance
twitter
Ik ben een kl ⭕⭕n van deze user
  vrijdag 26 maart 2021 @ 20:25:02 #233
36431 bleiblei
Toogmakker:copyright:
pi_198705451
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 maart 2021 19:55 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

Ze komen binnenkort op binance
Dus als ik het goed begrijp is het vooral dik cashen voordat iets op binance komt?

Want ik blijf mij verbazen over de giga rendementen van sommigen hiero. Ben zelf nu een week of 2 bezig en heb een lekker rendement tov. mijn aandelen, maar komt niet in de buurt van wat jullie roepen hier.
pi_198705473
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 maart 2021 20:25 schreef bleiblei het volgende:

[..]

Dus als ik het goed begrijp is het vooral dik cashen voordat iets op binance komt?

Want ik blijf mij verbazen over de giga rendementen hier. Ben zelf nu een week of 2 bezig en heb een lekker rendement tov. mijn aandelen, maar komt niet in de buurt van wat jullie roepen hier.
Ik heb ook maar zitten holden sinds 4 maanden. En enige spijt die ik heb is dat ik niet meer heb gekocht :D
pi_198705998
Ik ben vanavond verzand geraakt door een podcast in NFTs.

Denk je eindelijk 40% van crypto te begrijpen komen ze met DeFi en NFTs aanzetten. Je hoort in die wereld heel veel factor 10, 40, 300. En je begrijpt de FOMO is dan huge.

Drie en half jaar geleden begonnen met paar honderd. Ooit op 3k gestaan, te lang gehodled, jarenlang niks meer mee gedaan. Uiteindelijk stond ik net voor de feestdagen 2020 weer op 600 euro. Flink verkocht en 250 euro bijgestort en nu weer op 2k.

De échte stap naar een mooi bedrag moet nu eens komen.
- Met zuidelijke groet -
  Knapste mannelijke user 2022 vrijdag 26 maart 2021 @ 20:49:52 #236
206731 Mortaxx
Doomer
pi_198706021
Defi en nft heb ik me echt nooit in verdiept. En dat is vast verstandig

Hou het gewoon bij de glimmende dukaten
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
pi_198706249
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 maart 2021 20:25 schreef bleiblei het volgende:

[..]

Dus als ik het goed begrijp is het vooral dik cashen voordat iets op binance komt?

Want ik blijf mij verbazen over de giga rendementen van sommigen hiero. Ben zelf nu een week of 2 bezig en heb een lekker rendement tov. mijn aandelen, maar komt niet in de buurt van wat jullie roepen hier.
Zit vast ook wel enige overdrijving tussen, net als in het salaris topic waar iedere Fokker natuurlijk zwaar bovengemiddeld verdiend :D

Waar zit jij nu op qua verdiensten? Ik heb tijdens de dip van gisteren wat extra geïnvesteerd en met name VET en ADA hebben me vandaag voor het eerst in de plus gebracht :)

BTC daarentegen had ik beter mee kunnen wachten met de aanschaf, want die staat nog altijd op min 50 :')

[ Bericht 7% gewijzigd door GlenSpey op 26-03-2021 21:15:24 ]
pi_198706495
Ik ben een kl ⭕⭕n van deze user
pi_198707089
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 maart 2021 20:48 schreef Schnitzels het volgende:
Ik ben vanavond verzand geraakt door een podcast in NFTs.

Denk je eindelijk 40% van crypto te begrijpen komen ze met DeFi en NFTs aanzetten. Je hoort in die wereld heel veel factor 10, 40, 300. En je begrijpt de FOMO is dan huge.

Drie en half jaar geleden begonnen met paar honderd. Ooit op 3k gestaan, te lang gehodled, jarenlang niks meer mee gedaan. Uiteindelijk stond ik net voor de feestdagen 2020 weer op 600 euro. Flink verkocht en 250 euro bijgestort en nu weer op 2k.

De échte stap naar een mooi bedrag moet nu eens komen.
begin gewoon met leren over bitcoin in plaats van dat andere spul

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 26-03-2021 21:34:37 ]
pi_198707137
quote:
14s.gif Op vrijdag 26 maart 2021 21:33 schreef aTypisch het volgende:

[..]

begin gewoon met leren over bitcoin
Bitcoin? Is dat wat?
pi_198707159
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 maart 2021 21:34 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]

Bitcoin? Is dat wat?
2009 wil zijn coin terug :')
Ik ben een kl ⭕⭕n van deze user
  vrijdag 26 maart 2021 @ 21:37:54 #242
36431 bleiblei
Toogmakker:copyright:
pi_198707193
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 maart 2021 20:59 schreef GlenSpey het volgende:

[..]

Zit vast ook wel enige overdrijving tussen, net als in het salaris topic waar iedere Fokker natuurlijk zwaar bovengemiddeld verdiend :D

Waar zit jij nu op qua verdiensten? Ik heb tijdens de dip van gisteren wat extra geïnvesteerd en met name VET en ADA hebben me vandaag voor het eerst in de plus gebracht :)

BTC daarentegen had ik beter mee kunnen wachten met de aanschaf, want die staat nog altijd op min 50 :')
Ik zit nu op 20-30%. Met dank aan ONE. En mijn ADA's en VET's doen niet heel veel. Maar die zitten te renderen dmv. Staking en het genereren van VTHO's. Al klinkt dat allemaal geweldig. Maar 1 dollar aan VTHO's met 500 dollar inleg is ook weer niet echt in verhouding met factor 60 winst in een jaar :P .
pi_198707256
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 maart 2021 21:37 schreef bleiblei het volgende:

[..]

Ik zit nu op 20-30%. Met dank aan ONE. En mijn ADA's en VET's doen niet heel veel. Maar die zitten te renderen dmv. Staking en het genereren van VTHO's. Al klinkt dat allemaal geweldig. Maar 1 dollar aan VTHO's met 500 dollar inleg is ook weer niet echt in verhouding met factor 60 winst in een jaar :P .
Niet een VET whale zijn :') @onlogisch @fathank
  vrijdag 26 maart 2021 @ 21:44:56 #244
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_198707351
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 maart 2021 19:48 schreef vigen98 het volgende:

[..]

Ah rug pull inc. dus?
Het is geen universa

Heb je er genoeg aan over gehouden?
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_198707383
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 maart 2021 21:34 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]

Bitcoin? Is dat wat?
niet voor iedereen, de nieuwe shitcoin van de scammers achter silent notary kan ook dienen als leuke investering zo blijkt
pi_198707402
quote:
14s.gif Op vrijdag 26 maart 2021 21:46 schreef aTypisch het volgende:

[..]

niet voor iedereen, de nieuwe shitcoin van de scammers achter silent notary kan ook dienen als leuke investering zo blijkt
ZetaOS? Ben jij het?
pi_198707442
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 maart 2021 21:47 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]

ZetaOS? Ben jij het?
:D leuke user
die heb ik nog wel eens een note gegeven denk ik
pi_198707444
SilentNotary is overigens een token op UBIX en je kan je oude tokens nog steeds 1:1 omruilen voor de UBSN tokens, mocht je ze nog hebben. Binnenkort listen ze op de UBIX.exchange.
pi_198707449
quote:
14s.gif Op vrijdag 26 maart 2021 21:44 schreef fathank het volgende:

[..]

Het is geen universa

Heb je er genoeg aan over gehouden?
Nahh, dat is troep. Ik heb gelukkig een jaarsalaris van een familie in Nederland verdient met het holden van een goede munt.

Maar hoezo ben jij zo salty dan _O- Niet zoveel geluk gehad in deze bullmarket?

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 26-03-2021 21:51:10 ]
pi_198707458
quote:
6s.gif Op vrijdag 26 maart 2021 21:49 schreef aTypisch het volgende:

[..]

:D leuke user
die heb ik nog wel eens een note gegeven denk ik
Was dat toen hij zijn eigen referrals in de OP had gezet? _O-
pi_198707469
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 maart 2021 21:50 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]

Was dat toen hij zijn eigen referrals in de OP had gezet? _O-
jup, genot
  vrijdag 26 maart 2021 @ 21:53:39 #252
36431 bleiblei
Toogmakker:copyright:
pi_198707512
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 maart 2021 21:41 schreef Wereldgozer het volgende:

[..]

Niet een VET whale zijn :') @:onlogisch @:fathank
Heb je wat meer context? Probeer het cryptogebeuren nog steeds te doorgronden :P . Ik geloof overigens nog steeds niet dat dit blijft. Maar de rendementen en het spel zijn leuk genoeg om er mee te spelen.
pi_198707513
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 maart 2021 21:49 schreef TheFreshPrince het volgende:
SilentNotary is overigens een token op UBIX en je kan je oude tokens nog steeds 1:1 omruilen voor de UBSN tokens, mocht je ze nog hebben. Binnenkort listen ze op de UBIX.exchange.
Is er al eens bekend hoeveel USBN ->UBX je krijgt?
pi_198707530
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 maart 2021 21:53 schreef tgev het volgende:

[..]

Is er al eens bekend hoeveel USBN ->UBX je krijgt?
De prijs van USBN weet je pas als het op de exchange staat en dat is wat de gek er voor geeft.
  vrijdag 26 maart 2021 @ 22:00:48 #255
62913 Blik
The one and Only!
pi_198707638
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 maart 2021 20:25 schreef bleiblei het volgende:

[..]

Dus als ik het goed begrijp is het vooral dik cashen voordat iets op binance komt?

Want ik blijf mij verbazen over de giga rendementen van sommigen hiero. Ben zelf nu een week of 2 bezig en heb een lekker rendement tov. mijn aandelen, maar komt niet in de buurt van wat jullie roepen hier.
Vergeet even niet dat je pas 2 weken bezig bent, merendeel van de mensen hier zijn al meerdere jaren bezig. Merendeel van mijn VET is gekocht <100 sats en < 1 cent, maar wel vooral in 2018/2019
  Knapste mannelijke user 2022 vrijdag 26 maart 2021 @ 22:07:20 #256
206731 Mortaxx
Doomer
pi_198707772
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 maart 2021 21:50 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]

Was dat toen hij zijn eigen referrals in de OP had gezet? _O-
Andermans video's heruploaden op z'n eigen YouTube kanaal was ook wel mooi
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
  vrijdag 26 maart 2021 @ 22:18:25 #257
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_198707944
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 maart 2021 21:50 schreef vigen98 het volgende:

[..]

Nahh, dat is troep. Ik heb gelukkig een jaarsalaris van een familie in Nederland verdient met het holden van een goede munt.

Maar hoezo ben jij zo salty dan _O- Niet zoveel geluk gehad in deze bullmarket?
Mensen die verdwijnen nadat ze een hoop mensen in hun paradepaardje hebben gelokt en vervolgens 3 jaar hun gezicht niet laten zien onder het mom van 'ik had een leven' bekijk ik met enige argwaan. Zeker als ze dan ook ineens met nieuwe pareltjes aankomen om eerst voor zichzelf te houden.

Ik heb geen verborgen agenda (KOOP VECHAIN of HSFP!), dat kun je van een hoop anderen hier niet zeggen.

quote:
6s.gif Op vrijdag 26 maart 2021 21:49 schreef aTypisch het volgende:

[..]

:D leuke user
die heb ik nog wel eens een note gegeven denk ik
Die ken ik vooral uit het Bodybuilding topic. Daar was het af en toe net een badtripbob (rip) on roids _O-

[ Bericht 26% gewijzigd door fathank op 26-03-2021 22:28:13 ]
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_198708078
quote:
14s.gif Op vrijdag 26 maart 2021 22:18 schreef fathank het volgende:

[..]

Mensen die verdwijnen nadat ze een hoop mensen in hun paradepaardje hebben gelokt en vervolgens 3 jaar hun gezicht niet laten zien onder het mom van 'ik had een leven' bekijk ik met enige argwaan. Zeker als ze dan ook ineens met nieuwe pareltjes aankomen om eerst voor zichzelf te houden.

Ik heb geen verborgen agenda (KOOP VECHAIN of HSFP!), dat kun je van een hoop anderen hier niet zeggen.
Sinds wanneer ben ik verantwoordelijk voor wat anderen kopen? _O- Ik heb niemand gelokt. Belachelijke statement. Ik ga inderdaad ook niet op dit moment zeggen waar ik in heb geïnvesteerd want heb geen zin in mensen zoals jij die dan gaan zeuren.

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 26-03-2021 22:29:08 ]
pi_198708122
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 maart 2021 22:07 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

Andermans video's heruploaden op z'n eigen YouTube kanaal was ook wel mooi
Schaamteloos.

Er moet iets ontbreken bij je om dat soort dingen te doen.
pi_198708245
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 maart 2021 21:50 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]

Was dat toen hij zijn eigen referrals in de OP had gezet? _O-
:D
Ik ben een kl ⭕⭕n van deze user
pi_198708450
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 maart 2021 21:49 schreef TheFreshPrince het volgende:
SilentNotary is overigens een token op UBIX en je kan je oude tokens nog steeds 1:1 omruilen voor de UBSN tokens, mocht je ze nog hebben. Binnenkort listen ze op de UBIX.exchange.
Die heb ik nog wel ergens liggen verstoffen. Hoe werkt dat omruilen?
pi_198708506
Ik neem nog even een 25% van UBIX. 2500% _O_ _O_ _O_ _O_
Je hebt in totaal 88 likes gekregen van onze moderators.
  vrijdag 26 maart 2021 @ 22:54:47 #263
36431 bleiblei
Toogmakker:copyright:
pi_198708535
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 maart 2021 22:00 schreef Blik het volgende:

[..]

Vergeet even niet dat je pas 2 weken bezig bent, merendeel van de mensen hier zijn al meerdere jaren bezig. Merendeel van mijn VET is gekocht <100 sats en < 1 cent, maar wel vooral in 2018/2019
Ah vandaar. Ja mijn eerste brokje crypto is van 2017-2018 (300 euro aan ETC en LTC :') ). Maar die zaten pas een maand of 2 geleden op het niveau waar ik ze voor gekocht had :P .
  vrijdag 26 maart 2021 @ 22:59:10 #264
36431 bleiblei
Toogmakker:copyright:
pi_198708611
Maareh, als ik heel eerlijk ben.. ik denk dat er heel veel lucht uit de bubbels (aandelen, crypto, huizen) verdwijnt als we een tijdje uit de coronamaatregelen zijn en mensen hun geld weer uit kunnen geven en de geldpersen van de centrale banken stoppen met drukken. Tenminste, daar hoop ik op. Want de hoeveelheid geld die nu wereldwijd beschikbaar is, is vrij ongezond voor de lange termijn.
  Moderator vrijdag 26 maart 2021 @ 23:01:14 #265
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_198708635
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 maart 2021 22:59 schreef bleiblei het volgende:
Maareh, als ik heel eerlijk ben.. ik denk dat er heel veel lucht uit de bubbels (aandelen, crypto, huizen) verdwijnt als we een tijdje uit de coronamaatregelen zijn en mensen hun geld weer uit kunnen geven en de geldpersen van de centrale banken stoppen met drukken. Tenminste, daar hoop ik op. Want de hoeveelheid geld die nu wereldwijd beschikbaar is, is vrij ongezond voor de lange termijn.
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_198708724
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 maart 2021 22:49 schreef MT10 het volgende:

[..]

Die heb ik nog wel ergens liggen verstoffen. Hoe werkt dat omruilen?
In de UBIX_Network Telegram groep @MaxBreus even een berichtje sturen.
  zaterdag 27 maart 2021 @ 00:14:37 #267
36431 bleiblei
Toogmakker:copyright:
pi_198709516
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 maart 2021 23:07 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]

In de UBIX_Network Telegram groep @:MaxBreus even een berichtje sturen.
Ok... wacht... hoeveel eigen geld steken jullie in dit soort clubs? :o .
Hopelijk niet meer dan eenmalig 1-5% van je maandinkomen? Toch? :{ :o .
pi_198709588
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 maart 2021 22:59 schreef bleiblei het volgende:
Maareh, als ik heel eerlijk ben.. ik denk dat er heel veel lucht uit de bubbels (aandelen, crypto, huizen) verdwijnt als we een tijdje uit de coronamaatregelen zijn en mensen hun geld weer uit kunnen geven en de geldpersen van de centrale banken stoppen met drukken. Tenminste, daar hoop ik op. Want de hoeveelheid geld die nu wereldwijd beschikbaar is, is vrij ongezond voor de lange termijn.
Het wordt alleen maar erger. Hyperinflatie genot.
pi_198709595
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 maart 2021 00:14 schreef bleiblei het volgende:

[..]

Ok... wacht... hoeveel eigen geld steken jullie in dit soort clubs? :o .
Hopelijk niet meer dan eenmalig 1-5% van je maandinkomen? Toch? :{ :o .
In vechain zit gewoon een jaarsalarisje hoor @fathank @onlogisch
pi_198709596
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 maart 2021 00:14 schreef bleiblei het volgende:

[..]

Ok... wacht... hoeveel eigen geld steken jullie in dit soort clubs? :o .
Hopelijk niet meer dan eenmalig 1-5% van je maandinkomen? Toch? :{ :o .


wat meer is wel te verantwoorden hoor als het in bitcoin is :)
pi_198709863
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 maart 2021 21:37 schreef bleiblei het volgende:

[..]

Ik zit nu op 20-30%. Met dank aan ONE. En mijn ADA's en VET's doen niet heel veel. Maar die zitten te renderen dmv. Staking en het genereren van VTHO's. Al klinkt dat allemaal geweldig. Maar 1 dollar aan VTHO's met 500 dollar inleg is ook weer niet echt in verhouding met factor 60 winst in een jaar :P .
Da's al best hoog vind ik anders. Ik ben nu zelf 1 week bezig en zit op 5% winst in totaal voornamelijk omdat VET zo goed ging vandaag. Ben nog steeds aan het twijfelen wat nou wijsheid is, terugtrekken of HODL. ADA en LTC hebben ook een klein beetje winst geboekt vandaag. ONE en UBIX heb ik helaas niet omdat ik het voor nu nog te ingewikkeld vind om met meerdere platformen aan de slag te moeten (ik hoop dat Binance dus ook opschiet en dat UBIX erop knalt). Voor de rest alleen maar verlies in BTC en ETH. Zodra de BTC enigszins rond het niveau zit waar ik het voor gekocht heb trek ik ze ook direct terug en wacht ik tot de munt weer aan de lage kant staat.

[ Bericht 4% gewijzigd door GlenSpey op 27-03-2021 01:10:32 ]
pi_198710706
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 maart 2021 22:59 schreef bleiblei het volgende:
Maareh, als ik heel eerlijk ben.. ik denk dat er heel veel lucht uit de bubbels (aandelen, crypto, huizen) verdwijnt als we een tijdje uit de coronamaatregelen zijn en mensen hun geld weer uit kunnen geven en de geldpersen van de centrale banken stoppen met drukken. Tenminste, daar hoop ik op. Want de hoeveelheid geld die nu wereldwijd beschikbaar is, is vrij ongezond voor de lange termijn.
Ik denk juist dat het tegenovergestelde gaat gebeuren. :)
pi_198710709
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 maart 2021 01:03 schreef GlenSpey het volgende:

[..]

Da's al best hoog vind ik anders. Ik ben nu zelf 1 week bezig en zit op 5% winst in totaal voornamelijk omdat VET zo goed ging vandaag. Ben nog steeds aan het twijfelen wat nou wijsheid is, terugtrekken of HODL. ADA en LTC hebben ook een klein beetje winst geboekt vandaag. ONE en UBIX heb ik helaas niet omdat ik het voor nu nog te ingewikkeld vind om met meerdere platformen aan de slag te moeten (ik hoop dat Binance dus ook opschiet en dat UBIX erop knalt). Voor de rest alleen maar verlies in BTC en ETH. Zodra de BTC enigszins rond het niveau zit waar ik het voor gekocht heb trek ik ze ook direct terug en wacht ik tot de munt weer aan de lage kant staat.
Op binance ben je vaak te laat met dit soort nieuwe projecten.

Zelf waag ik me er niet aan. Ik ben te weinig bezig met crypto om dit soort kansen te spotten.

Sterker nog; mijn portfolio is het afgelopen jaar niet eens noemenswaardig gewijzigd. BTC zou voor mij dan juist weer eentje zijn die ik niet zomaar zou terugtrekken.


Maar als je snelle winsten wil, dan moet je voor munten gaan die nog niet zo'n hoge market cap hebben. Kijk wel uit dat je niet met die shit blijft zitten als iedereen het gedumpt heeft. ;)

[ Bericht 12% gewijzigd door #ANONIEM op 27-03-2021 05:34:11 ]
pi_198710873
Maandag hoef ik gelukkig niet meer te werken dankzij Ubix _O_

En maar technische en fundamentele analyses maken als je aandelen koopt voor die magische 8% per jaar :o
Je hebt in totaal 88 likes gekregen van onze moderators.
pi_198710930
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 maart 2021 06:52 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Maandag hoef ik gelukkig niet meer te werken dankzij Ubix _O_

En maar technische en fundamentele analyses maken als je aandelen koopt voor die magische 8% per jaar :o
Maandag gewoon werken hoor. Volgende week maandag ben ik wel vrij.
Ik ben een kl ⭕⭕n van deze user
  Moderator zaterdag 27 maart 2021 @ 07:46:24 #276
18653 crew  D.
pi_198711083
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 maart 2021 01:03 schreef GlenSpey het volgende:

[..]

Da's al best hoog vind ik anders. Ik ben nu zelf 1 week bezig en zit op 5% winst in totaal voornamelijk omdat VET zo goed ging vandaag. Ben nog steeds aan het twijfelen wat nou wijsheid is, terugtrekken of HODL. ADA en LTC hebben ook een klein beetje winst geboekt vandaag. ONE en UBIX heb ik helaas niet omdat ik het voor nu nog te ingewikkeld vind om met meerdere platformen aan de slag te moeten (ik hoop dat Binance dus ook opschiet en dat UBIX erop knalt). Voor de rest alleen maar verlies in BTC en ETH. Zodra de BTC enigszins rond het niveau zit waar ik het voor gekocht heb trek ik ze ook direct terug en wacht ik tot de munt weer aan de lage kant staat.
Waarom zit je in crypto?
Je lijkt er niet echt een toekomst in te zien.
Iedereen ziet graag zijn muntjes in waarde stijgen, en jij wil er zodra ie atijgt gelijk van af?
pi_198711125
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 maart 2021 01:03 schreef GlenSpey het volgende:

[..]

Da's al best hoog vind ik anders. Ik ben nu zelf 1 week bezig en zit op 5% winst in totaal voornamelijk omdat VET zo goed ging vandaag. Ben nog steeds aan het twijfelen wat nou wijsheid is, terugtrekken of HODL. ADA en LTC hebben ook een klein beetje winst geboekt vandaag. ONE en UBIX heb ik helaas niet omdat ik het voor nu nog te ingewikkeld vind om met meerdere platformen aan de slag te moeten (ik hoop dat Binance dus ook opschiet en dat UBIX erop knalt). Voor de rest alleen maar verlies in BTC en ETH. Zodra de BTC enigszins rond het niveau zit waar ik het voor gekocht heb trek ik ze ook direct terug en wacht ik tot de munt weer aan de lage kant staat.
UBIX komt niet op Binance zover ik weet.
Het komt alleen als token op Binance Smart Chain en het token wordt verhandelbaar via UBIX.exchange.

Listings op Binance worden sowieso niet aangekondigd.
pi_198711177
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 maart 2021 23:07 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]

In de UBIX_Network Telegram groep @:MaxBreus even een berichtje sturen.
Thanks, ga ik dat even doen!
pi_198711263
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 maart 2021 07:46 schreef D. het volgende:

[..]

Waarom zit je in crypto?
Je lijkt er niet echt een toekomst in te zien.
Iedereen ziet graag zijn muntjes in waarde stijgen, en jij wil er zodra ie atijgt gelijk van af?
Ik bedoel, als je er geen toekomst in ziet kan je nog steeds daytraden.
  zaterdag 27 maart 2021 @ 08:27:53 #280
131603 Afwazig
Serious business
pi_198711266
Holy shit, dat NSBT staken heeft me een bizar bedrag opgeleverd vannacht. Lekker wakker worden zo :D
  zaterdag 27 maart 2021 @ 08:40:07 #281
82546 Apekoek
terrorhenk
pi_198711331
Wat is de volgende ubix dan? Iets met lage cap en veel nullen achter de komma? Waar vind je ze, tips, nu!
pi_198711349
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 maart 2021 20:48 schreef Schnitzels het volgende:
Ik ben vanavond verzand geraakt door een podcast in NFTs.

Denk je eindelijk 40% van crypto te begrijpen komen ze met DeFi en NFTs aanzetten. Je hoort in die wereld heel veel factor 10, 40, 300. En je begrijpt de FOMO is dan huge.

Drie en half jaar geleden begonnen met paar honderd. Ooit op 3k gestaan, te lang gehodled, jarenlang niks meer mee gedaan. Uiteindelijk stond ik net voor de feestdagen 2020 weer op 600 euro. Flink verkocht en 250 euro bijgestort en nu weer op 2k.

De échte stap naar een mooi bedrag moet nu eens komen.
Prachtig hoe ze de naam van Alts naar defi en nu NFT veranderen en steeds weer nieuw kapitaal vinden om te vergokken. Mensen :')
pi_198711383
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 maart 2021 22:59 schreef bleiblei het volgende:
en de geldpersen van de centrale banken stoppen met drukken.
Grapjas.
  zaterdag 27 maart 2021 @ 09:09:08 #284
36431 bleiblei
Toogmakker:copyright:
pi_198711547
quote:
14s.gif Op zaterdag 27 maart 2021 00:25 schreef aTypisch het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

wat meer is wel te verantwoorden hoor als het in bitcoin is :)
Ik had het specifiek over UBIX en de voorloper daarvan.
Iemand via telegram een berichtje moeten sturen om crypto om te zetten klinkt vrij knullig en daar zou ik best wat kwartjes op in willen zetten voor de gein. Maar echt grote bedragen... dat komt op mij over als een jaarsalaris overhandige aan een willekeurige gozer op straat met een "briljant" businessplan. Dan moet je wel echt geld te veel hebben als je dat soort gokjes gaat nemen met significante bedragen.
  zaterdag 27 maart 2021 @ 09:11:26 #285
36431 bleiblei
Toogmakker:copyright:
pi_198711577
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 maart 2021 08:47 schreef Piva het volgende:

[..]

Grapjas.
Ik hoop het in ieder geval. Want ieder weldenkend mens ziet dat dit onhoudbaar is en de wereld in hyperinflatie stort. Waarvoor crypto overigens echt no way een goed alternatief is om dat te voorkomen. Wie dat denkt is ook niet lekker in zijn hoofd.
pi_198711591
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 maart 2021 09:09 schreef bleiblei het volgende:

[..]

Ik had het specifiek over UBIX en de voorloper daarvan.
Iemand via telegram een berichtje moeten sturen om crypto om te zetten klinkt vrij knullig en daar zou ik best wat kwartjes op in willen zetten voor de gein. Maar echt grote bedragen... dat komt op mij over als een jaarsalaris overhandige aan een willekeurige gozer op straat met een "briljant" businessplan. Dan moet je wel echt geld te veel hebben als je dat soort gokjes gaat nemen met significante bedragen.
Er zijn in 6 maanden 2 rondes geweest om je SilentNotary te swappen.

Deze oplossing is voor mensen die de swaps gemist hebben.
pi_198711632
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 maart 2021 09:09 schreef bleiblei het volgende:

[..]

Ik had het specifiek over UBIX en de voorloper daarvan.
Iemand via telegram een berichtje moeten sturen om crypto om te zetten klinkt vrij knullig en daar zou ik best wat kwartjes op in willen zetten voor de gein. Maar echt grote bedragen... dat komt op mij over als een jaarsalaris overhandige aan een willekeurige gozer op straat met een "briljant" businessplan. Dan moet je wel echt geld te veel hebben als je dat soort gokjes gaat nemen met significante bedragen.


Zou je hier dan wel een jaarsalaris aan toe vertrouwen? :')

quote:
0s.gif Op zaterdag 27 maart 2021 09:11 schreef bleiblei het volgende:

[..]

Ik hoop het in ieder geval. Want ieder weldenkend mens ziet dat dit onhoudbaar is en de wereld in hyperinflatie stort. Waarvoor crypto overigens echt no way een goed alternatief is om dat te voorkomen. Wie dat denkt is ook niet lekker in zijn hoofd.
Bitcoin doet het al 12 jaar prima als inflatie hedge tegen welke andere fiat dan ook. Dit gaat ook niet snel veranderen, waarom denk je dat het in de toekomst geen goed alternatief gaat zijn?

En natuurlijk gaat de dollar en andere fiat verder zinken, inflatie is het hele idee achter het fiat geld scam.



By design TM



Ipv inflatie aan te pakken, veranderen ze de meetlat gewoon en M2 Supply is inmiddels DISCONTINUED. Dat zegt eigenlijk wel genoeg over hoe ver het gekomen is en waar het heen gaat.

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 27-03-2021 09:19:23 ]
pi_198711841
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 maart 2021 09:12 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]

Er zijn in 6 maanden 2 rondes geweest om je SilentNotary te swappen.

Deze oplossing is voor mensen die de swaps gemist hebben.
Maar de seaps gingen 1:20 tegen UBX als ik me niet vergis. Nu krijg je er 1:1 SNTR tokens op UBX voor terug. Dus 1 ERC20 token = 1 T10 token.
Ik ben een kl ⭕⭕n van deze user
  zaterdag 27 maart 2021 @ 09:35:51 #289
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_198711854
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 maart 2021 08:27 schreef Afwazig het volgende:
Holy shit, dat NSBT staken heeft me een bizar bedrag opgeleverd vannacht. Lekker wakker worden zo :D
Wat moet je daarvoor doen? De buurman aangeven?
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  zaterdag 27 maart 2021 @ 09:38:28 #290
131603 Afwazig
Serious business
pi_198711872
quote:
10s.gif Op zaterdag 27 maart 2021 09:35 schreef fathank het volgende:

[..]

Wat moet je daarvoor doen? De buurman aangeven?
:D

pi_198711878
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 maart 2021 09:16 schreef Piva het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Zou je hier dan wel een jaarsalaris aan toe vertrouwen? :')
[..]

Bitcoin doet het al 12 jaar prima als inflatie hedge tegen welke andere fiat dan ook. Dit gaat ook niet snel veranderen, waarom denk je dat het in de toekomst geen goed alternatief gaat zijn?

En natuurlijk gaat de dollar en andere fiat verder zinken, inflatie is het hele idee achter het fiat geld scam.

[ afbeelding ]

By design TM

[ afbeelding ]

Ipv inflatie aan te pakken, veranderen ze de meetlat gewoon en M2 Supply is inmiddels DISCONTINUED. Dat zegt eigenlijk wel genoeg over hoe ver het gekomen is en waar het heen gaat.
haha, kun je die M2 supply nergens meer vinden?

dan zal het wel niet bestaan
pi_198712072
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 maart 2021 08:40 schreef Apekoek het volgende:
Wat is de volgende ubix dan? Iets met lage cap en veel nullen achter de komma? Waar vind je ze, tips, nu!
Als je ‘m gevonden hebt laat mij het dan ook even weten :D
  zaterdag 27 maart 2021 @ 10:31:28 #293
36431 bleiblei
Toogmakker:copyright:
pi_198712570
ETH2.0 staken, is dat een do of een hele grote don't?
pi_198712595
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 maart 2021 08:40 schreef Apekoek het volgende:
Wat is de volgende ubix dan? Iets met lage cap en veel nullen achter de komma? Waar vind je ze, tips, nu!
Bax?
Your life is your life: go all the way
https://youtu.be/2lK4LrD8Ii4
pi_198712838
twitter


Destroyed lol
  zaterdag 27 maart 2021 @ 11:51:14 #296
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_198713463
Iedereen buig voor Abu Bakr al Bitcoin

Leuk meningkje wel. Kan het er niet helemaal mee oneens zijn. Het Oude Testament is ook niet allemaal waarheid.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  zaterdag 27 maart 2021 @ 11:56:28 #297
82546 Apekoek
terrorhenk
pi_198713535
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 maart 2021 10:33 schreef Hineni het volgende:

[..]

Bax?
Die is ook al x10 gegaan. Bedoel coins die nog moeten vertrekken, maar dan kom je toch als snel richting defi (waar ik al 1 gok heb lopen).
pi_198713567
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 maart 2021 07:46 schreef D. het volgende:

[..]

Waarom zit je in crypto?
Je lijkt er niet echt een toekomst in te zien.
Iedereen ziet graag zijn muntjes in waarde stijgen, en jij wil er zodra ie atijgt gelijk van af?
Ik zie er zeker toekomst in, echter denk ik dat ik bij de BTC te hoog ben ingestapt, munt schommelt heel erg tussen 44 en 48 dus dan is terugtrekken beter en dan bij 44 weer instappen een goede tactiek als ik het spelletje enigszins begrijp :s)
pi_198713592
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 maart 2021 07:55 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]

UBIX komt niet op Binance zover ik weet.
Het komt alleen als token op Binance Smart Chain en het token wordt verhandelbaar via UBIX.exchange.

Listings op Binance worden sowieso niet aangekondigd.
Wat jammer, waarom is dat? Valt me sowieso op dat er vele duizenden crypto's zijn en er maar een klein percentage van op binance staat. Er zit vast een goede reden achter, maar ik heb die nog niet kunnen ontdekken...
pi_198713635
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 maart 2021 12:01 schreef GlenSpey het volgende:

[..]

Wat jammer, waarom is dat? Valt me sowieso op dat er vele duizenden crypto's zijn en er maar een klein percentage van op binance staat. Er zit vast een goede reden achter, maar ik heb die nog niet kunnen ontdekken...
Een listing op Binance kost enkele miljoenen, verwacht ik. Niet ieder project wil (of kan) dat neerleggen.
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 27 maart 2021 @ 12:21:53 #301
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_198713889
Lapo
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')