dat kan ja, moeten ze wel uitverkopen of er moet er weinig van in omloop zijn natuurlijk dat is key !quote:Op vrijdag 26 maart 2021 09:02 schreef Gremen het volgende:
[..]
Dus je koopt een NFT en zet die dan direct weer te koop ofzo?
Beeple zelf vind het ook maar belachelijk.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 09:21 schreef Predator40 het volgende:
veel rijke mensen zoals steve aoki/calvin harris en nog veel meer anderen bieden gewoon tonnen op beeple voor plaatjes![]()
Ja dat snap ik, maar je hebt een stack verkocht toch? Heb je die ook op Kucoin verkocht?quote:Op vrijdag 26 maart 2021 09:04 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Gekocht op Kucoin, nu bewaar ik ze (unwrapped) in de Ubikiri wallet, dan ontvang je 0,1% "rente" per dag.
maarja sommigen crypto's zijn ook compleet belachelijk.....69m is wel leip natuurlijk.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 09:39 schreef dimmak het volgende:
[..]
Beeple zelf vind het ook maar belachelijk.
Beeple Immediately Converted His $53 Million NFT Earnings From ETH to USD
The artist who sold an NFT artwork for $69 million says NFTs are “absolutely" a bubble.
Waar handel je wel dan?quote:Op vrijdag 26 maart 2021 09:45 schreef Predator40 het volgende:
[..]
maarja sommigen crypto's zijn ook compleet belachelijk.....69m is wel leip natuurlijk.
mensen met geld vervelen zich blijkbaar
ik koop niet op beeple trouwens, of op opensea want dat is echt troep
Walmart ChinaTM is een veel beter argument idd. Daarnaast heb ik mijn bitcoin gekocht voor deze miljadairs instapten, dus heb het nooit als een argument gebruikt. Maar zoals je nu kunt zien wat er voor je neus gaande is, is dit idd wel een goed argument.quote:Op donderdag 25 maart 2021 19:44 schreef fathank het volgende:
[..]
'ja maar de miljardairs doen het ook' is echt het beste argument wat ik gelezen heb
Niet zien wat er voor je neus gaande is
nou vertel het eens, wat is er gaande ???quote:Op donderdag 25 maart 2021 19:44 schreef fathank het volgende:
[..]
'ja maar de miljardairs doen het ook' is echt het beste argument wat ik gelezen heb
Niet zien wat er voor je neus gaande is
quote:Op vrijdag 26 maart 2021 10:11 schreef Piva het volgende:
[..]
Walmart ChinaTM is een veel beter argument idd. Daarnaast heb ik mijn bitcoin gekocht voor deze miljadairs instapten, dus heb het nooit als een argument gebruikt. Maar zoals je nu kunt zien wat er voor je neus gaande is, is dit idd wel een goed argument.
Anyway HFSP
Nooit gebruikt inderdaad.quote:Op woensdag 24 maart 2021 17:57 schreef Piva het volgende:
Wat ik mij altijd afvraag. Als billionairs 1.5 Miljard dollar alleen in bitcoin steken. Wat laat je denken dat je jou 50 euro moet "diversifiëren"?
jij bent echt niks veranderd in 3 jaar tijd......wat een figuurquote:Op vrijdag 26 maart 2021 10:31 schreef fathank het volgende:
[..]
[..]
Nooit gebruikt inderdaad.
Slaafje van het systeem maar denk lekker dat je grote jongen bent.
Coke aan het snuiven van naakte strippers in de club?quote:Op vrijdag 26 maart 2021 10:42 schreef Repeating het volgende:
Na een aantal jaar dit topic weer aan het volgen.
Waar zijn alle Waves hodlers gebleven? En met name die gast die daardoor gestopt is met werken?
Die zitten nu in UBIXquote:Op vrijdag 26 maart 2021 10:42 schreef Repeating het volgende:
Waar zijn alle Waves hodlers gebleven?
Universaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:
Kut.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 11:35 schreef Predator40 het volgende:
[..]
Universaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
hoe gaat het daarmee dan ???
Nee, Universa heb ik eruit gegooid voor RFI, eind november ofzo.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 11:44 schreef D. het volgende:
[..]
Je hebt er nog 3 miljoen, of heb je al wat winst gepakt?
Russian scam coin....die tipjes van Magnet waren niet al te best op het laatstquote:
Geen idee wie jij bent zoveel indruk heb je gemaaktquote:Op vrijdag 26 maart 2021 10:34 schreef Predator40 het volgende:
[..]
jij bent echt niks veranderd in 3 jaar tijd......wat een figuur
Dat waren vooral de pareltjes van (a)Typisch en vigen98.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 11:48 schreef Predator40 het volgende:
[..]
Russian scam coin....die tipjes van Magnet waren niet al te best op het laatst
of ik indruk moet makenquote:Op vrijdag 26 maart 2021 11:49 schreef fathank het volgende:
[..]
Geen idee wie jij bent zoveel indruk heb je gemaakt.
Heeft goed uitgepakt geloof ikquote:Op vrijdag 26 maart 2021 11:46 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Nee, Universa heb ik eruit gegooid voor RFI, eind november ofzo.
Kut voor je zeg dat iemand op internet zoveel met je doet. Maar loop lekker blind achter de bitcoinpolonaise aan 'muh miljardairs'quote:Op vrijdag 26 maart 2021 11:50 schreef Predator40 het volgende:
[..]
of ik indruk moet maken![]()
jij hebt wel indruk gemaakt, in negatieve zin dan
Tijd voor een biertje maat.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 11:51 schreef fathank het volgende:
[..]
Kut voor je zeg dat iemand op internet zoveel met je doet. Maar loop lekker blind achter de bitcoinpolonaise aan 'muh miljardairs'
Precies wat het is. Een instrument voor de 0.01% om geld aan retail te onttrekken.
Is dit een argument geweest voor mijzelf om te kopen ja?quote:Op vrijdag 26 maart 2021 10:31 schreef fathank het volgende:
[..]
[..]
Nooit gebruikt inderdaad.
Slaafje van het systeem maar denk lekker dat je grote jongen bent.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |