nah te laat helaas......quote:Op donderdag 25 maart 2021 19:40 schreef F.Sinatra het volgende:
Chain Games is dyor zeker waard mensen.
Welke coin/token?quote:Op donderdag 25 maart 2021 21:32 schreef Predator40 het volgende:
yesssssssssss en weer minimaal 1900% binnen een paar uurtjes met NFT's !!!
wat een heerlijke hype is dat zeg en het word elke dag gekker
De NFT's zelf .....niet de coin/crypto erachterquote:
Alleen heeft ETH weinig te zeggenquote:
Het was een grap Hans.quote:Op donderdag 25 maart 2021 22:08 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Alleen heeft ETH weinig te zeggen
[ afbeelding ]
Denk dat wij nu ergens bij "belief" zitten. Top is nog niet bereikt, maar een flinke dip is ook niet uit te sluiten, maar geloof nog steeds dat 100k er wel in zit dit jaar.
Edit: Zie dat hij zelf ook zegt dat het bullshit is, dus dit soort dingen posten zonder context is wel gevaarlijk.
Mooie kunstwerk, zou je als NFT moeten verkopen.quote:Op donderdag 25 maart 2021 22:12 schreef Evenstar het volgende:
Deze van zelfde gast is ook wel een treffende
[ afbeelding ]
Bouncing of the line!
Gaat lekker ja, toen het nog SNTR was en hier genoemd werd voor 100$ gekocht, terug naar 9$quote:
ik heb nog een trauma van Rewardmob waar ik voor 5 ruggen de boot mee ingegaan bent, die ceo heeft trouwens aardig wat rechtzaken aan zijn broek en kan zijn huis verkopen, karma is a bitch.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 06:49 schreef F.Sinatra het volgende:
[..]
Nee joh. Nog 0 marketing gedaan bijv, werkend product. Ik zie $5,- echt realistisch!
Je kun na winst ook de inleg eruit halen, dan kan ie naar 0 gaan en heb je nog steeds geen verlies.quote:Op donderdag 25 maart 2021 20:27 schreef GlenSpey het volgende:
DTV. Ik heb net voor de eerste keer 5% winst afgeroomd (ADA). Gaat om een klein bedrag want beginnerHet basisbedrag heb ik laten staan. Is dit de goeie tactiek of had ik beter het gehele bedrag terug kunnen halen en wachten tot de koers weer daalt om het er dan weer opnieuw op te zetten
Krijg nog 18000 dollar van zequote:Op vrijdag 26 maart 2021 08:00 schreef Predator40 het volgende:
nog een trauma van Rewardmob waar ik voor 5 ruggen de boot mee ingegaan bent, die ceo heeft trouwens aardig wat rechtzaken aan zijn broek en kan zijn huis verkopen, karma
Dus je koopt een NFT en zet die dan direct weer te koop ofzo?quote:Op donderdag 25 maart 2021 21:50 schreef Predator40 het volgende:
[..]
De NFT's zelf .....niet de coin/crypto erachter
ja die stijgen ook wel maar op het moment niet zo hard meer.
Gekocht op Kucoin, nu bewaar ik ze (unwrapped) in de Ubikiri wallet, dan ontvang je 0,1% "rente" per dag.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 08:53 schreef recursief het volgende:
[..]
Trade jij die dingen op hun eigen exchange of op Kucoin?
holy shitquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |