wat doe jij in dit topic dan ?quote:Op vrijdag 26 maart 2021 11:51 schreef fathank het volgende:
[..]
Kut voor je zeg dat iemand op internet zoveel met je doet. Maar loop lekker blind achter de bitcoinpolonaise aan 'muh miljardairs'
Precies wat het is. Een instrument voor de 0.01% om geld ( dollars en satoshis) aan retail te onttrekken.
Denken dat je als kleine man in een ongereguleerde markt ook maar iets in de melk te brokkelen hebt tegen de grote jongens. Dan ben je echt kinderlijk naïef.
mUh decentralisatie hurdurdur
Inb4 je snapt het niet
Universa was een tip van aTypisch.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 11:48 schreef Predator40 het volgende:
[..]
Russian scam coin....die tipjes van Magnet waren niet al te best op het laatst
Ik wist niet dat het hier een circlejerk was. Ofja, eigenlijk ook wel.quote:
Geen idee of het voor jou een argument is geweest maar je gebruikt het wel en daar reageer ik op.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 12:04 schreef Piva het volgende:
[..]
Is dit een argument geweest voor mijzelf om te kopen ja?
Ja natuurlijk gebruik ik het hier als een argument, aangezien het zo tering eenvoudig is nu om te zien waar de wereld heen gaat.
Maar goed met "Slaafje van het systeem " laat je wel zien dat jij er nog steeds geen kloot van begrijpt. Best wel knap eigenlijjk gezien de tijd die je in dit topic hebt rondgebracht.
Gun jezelf anders eens tien uur van je leven voor educatie en luister eens naar één van deze miljardairs...
hele grote partnerships en merken maar nog geen product toch ?quote:Op vrijdag 26 maart 2021 12:10 schreef Mubassie het volgende:
Ik kom hier nog nergens de Chiliz tegen.
Iemand daar wat lovends, of juist niet, over te zeggen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 26 maart 2021 12:33 schreef Plots het volgende:
In 2 dagen verkocht met x 5.
Had ik ff nodig.wat ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
woensdag 28 oktober 2020 15:54 schreef Kyran het volgende:[/b]
Even screenshot gemaakt van dit moment. Predator en sorry zeggen
Precies wat de miljardairs/instituties doen laat zien dat bitcoin hopeloos gefaald heeft.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 10:11 schreef Piva het volgende:
Maar zoals je nu kunt zien wat er voor je neus gaande is, is dit idd wel een goed argument.
$Vancat ...quote:
LOLquote:Op vrijdag 26 maart 2021 12:37 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Precies wat de miljardairs/instituties doen laat zien dat bitcoin hopeloos gefaald heeft.
Het laat zien dat zonder gecentraliseerde grootmachten, je geen tech aan de man kan brengen. En dan nog voegen ze niks toe, hooguit stellen ze hun eigen dukaten veilig op hun chest en zorgen ze voor ludieke koerswaarderingen. Ik snap sowieso niet waarom de bitcoin maxi's hierop geilen. Het gaat om de tech toch? Die zuigt blijkbaar.
Slimme man wel die Sunny Lu, met DNV en PwC als shillers.
Dat mag jij vinden.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 12:52 schreef Predator40 het volgende:
[..]
LOL
Vechain is ook nergens voor nodig
lekker hypocriet
Stalker.....quote:Op vrijdag 26 maart 2021 13:01 schreef Plots het volgende:
Ik zit in die crypto groepen vrouwen aan te spreken op Telegram
Vandaar dat hij ook een nieuw account heeft op fok!quote:Op vrijdag 26 maart 2021 11:48 schreef Predator40 het volgende:
[..]
Russian scam coin....die tipjes van Magnet waren niet al te best op het laatst
Kans dat die vrouwen mannen zijn die zich voordoen als vrouwen om jou weer te scammenquote:Op vrijdag 26 maart 2021 13:01 schreef Plots het volgende:
Wat?quote:Op vrijdag 26 maart 2021 11:49 schreef fathank het volgende:
[..]
Geen idee wie jij bent zoveel indruk heb je gemaakt.
[..]
Dat waren vooral de pareltjes van (a)Typisch en vigen98.
De ene is op zwart gegaan en de ander durfde zich 3 jaar niet te vertonen.
Hilarisch, aangesproken worden op je geslacht in plaats van je kennisquote:Op vrijdag 26 maart 2021 13:01 schreef Plots het volgende:
Komt wel goed schatjequote:Op vrijdag 26 maart 2021 15:01 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Hilarisch, aangesproken worden op je geslacht in plaats van je kennis![]()
Verder mag hier in het algemeen wel wat minder op de man worden gespeeld.
Bitonic toch volgens mij? Gebruikte het zelf nog in 2017quote:Op donderdag 25 maart 2021 08:19 schreef Scrummie het volgende:
Kan je nog ergens BTC kopen zonder verificatie en gewoon via iDeal? Ik kocht eerder wel eens wat via bitonic maar dat lijkt niet meer zo simpel te zijn.
Dat is ook helemaal waar, Vechain is absoluut niet nodig, maar dat is ook niet het idee. Alles wat Vechain probeert te doen, kun je ook zonder blockchain.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 12:52 schreef Predator40 het volgende:
[..]
LOL
Vechain is ook nergens voor nodig
lekker hypocriet
wijs op de pop aan waar bitcoin je pijn gedaan heeftquote:Op vrijdag 26 maart 2021 11:51 schreef fathank het volgende:
[..]
Kut voor je zeg dat iemand op internet zoveel met je doet. Maar loop lekker blind achter de bitcoinpolonaise aan 'muh miljardairs'
Precies wat het is. Een instrument voor de 0.01% om geld ( dollars en satoshis) aan retail te onttrekken.
Denken dat je als kleine man in een ongereguleerde markt ook maar iets in de melk te brokkelen hebt tegen de grote jongens. Dan ben je echt kinderlijk naïef.
mUh decentralisatie hurdurdur
Inb4 je snapt het niet
ik snap het helemaal, en het is zeker een goed product maar sommigen moeten gewoon niet zo hypocriet doen.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 15:24 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Dat is ook helemaal waar, Vechain is absoluut niet nodig, maar dat is ook niet het idee. Alles wat Vechain probeert te doen, kun je ook zonder blockchain.
Echter de oplossing van Vechain met de voordelen die het biedt tov huidige oplossingen is véle malen goedkoper dan vergelijkbare oplossingen zonder blockchain. Dat is de kracht achter het product.
Aangezien bedrijven (en consumenten trouwens ook) altijd meer willen voor minder, is dat waar de waarde van Vechain in zit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |