Nergens. Alleen de Bitcoin-zendelingen zijn nogal vermoeiend en een tikkeltje naïef. Zoals alle religieuzen.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 15:29 schreef Quotidien het volgende:
[..]
wijs op de pop aan waar bitcoin je pijn gedaan heeft
zonder BTC was er niet eens vechain manquote:Op vrijdag 26 maart 2021 15:58 schreef fathank het volgende:
[..]
Nergens. Alleen de Bitcoin-zendelingen zijn nogal vermoeiend en een tikkeltje naïef. Zoals alle religieuzen.
Dat is een uitspraak die je nooit kan bewijzenquote:Op vrijdag 26 maart 2021 16:01 schreef Predator40 het volgende:
[..]
zonder BTC was er niet eens vechain man![]()
hypocriet
Gefelicteerd. Welcome to the party.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 16:40 schreef Schnitzels het volgende:
Veel coins weer flink in de plus.
Ik ga mij nog eens goed verdiepen in wat nieuwe projecten. Heb een paar cashes gedaan voor het gevoel dus moet dit weer ergens in kunnen doen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 26-03-2021 17:08:05 ]
quote:Op vrijdag 26 maart 2021 17:03 schreef vigen98 het volgende:
Binnenkort 100k winst![]()
![]()
![]()
100k sats?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
denken dat vechain en pannenkoekwissel voortborduren op bitcoinquote:Op vrijdag 26 maart 2021 16:29 schreef Isdatzo het volgende:
Sowieso lekker boeiend welk concept OG was. Alsof dat elke vorm van inspiratie of voortborduring daarop waardeloos maakt.
Je begrijpt de vrije marktwerking niet echt of wel?quote:Op vrijdag 26 maart 2021 12:37 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Precies wat de miljardairs/instituties doen laat zien dat bitcoin hopeloos gefaald heeft.
Het laat zien dat zonder gecentraliseerde grootmachten, je geen tech aan de man kan brengen. En dan nog voegen ze niks toe, hooguit stellen ze hun eigen dukaten veilig op hun chest en zorgen ze voor ludieke koerswaarderingen. Ik snap sowieso niet waarom de bitcoin maxi's hierop geilen. Het gaat om de tech toch? Die zuigt blijkbaar.
Slimme man wel die Sunny Lu, met DNV en PwC als shillers.
oh nee, grootmachten gebruiken bitcoin als spaarmiddel of belegginsvehikelquote:Op vrijdag 26 maart 2021 17:33 schreef Piva het volgende:
[..]
Je begrijpt de vrije marktwerking niet echt of wel?
https://twitter.com/RaoulGMI/status/1375183204714475520quote:Op vrijdag 26 maart 2021 17:34 schreef aTypisch het volgende:
[..]
oh nee, grootmachten gebruiken bitcoin als spaarmiddel of belegginsvehikel
inpakken en wegwezen jongens, dit heeft gefaald
ik krijg een klein stijfje als ik op de breez knop druk om wat sats te streamen naar een podcasterquote:Op vrijdag 26 maart 2021 17:39 schreef Piva het volgende:
[..]
https://twitter.com/RaoulGMI/status/1375183204714475520
Bitcoin heeft duidelijk gefaald nu Soros fam ook binnen is.
Ja, dat is echt precies wat ik denk.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 17:32 schreef aTypisch het volgende:
[..]
denken dat vechain en pannenkoekwissel voortborduren op bitcoin
dat dacht ik ookquote:Op vrijdag 26 maart 2021 17:49 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ja, dat is echt precies wat ik denk.
In het Bitcoin topic zijn ze alleen maar op zoek naar de bedenker van Bitcoinquote:Op vrijdag 26 maart 2021 16:30 schreef Lucky_Strike het volgende:
Kijk eens jongens, een VET- én een BTC-topic voor mensen die last hebben van gesprekken over andere crypto:
BTC / [VET] Vechain #36 - World Domination
BTC / [BTC] Bitcoin #80 | 30,7K!
In dit topic bespreken we gewoon alles, zonder op de man te spelen. Als je je niet in kunt houden, log je uit.
Dat niet. Het is geen Uniswap- of PCS-token. Ze zijn al jaren bezig, voortgekomen uit Silent Notary. Waarom ze wel zo hard gaan? Ik denk dat er toch wat mensen zijn die er wat in zien.quote:
Ze komen binnenkort op binancequote:Op vrijdag 26 maart 2021 19:54 schreef recursief het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Dat niet. Het is geen Uniswap- of PCS-token. Ze zijn al jaren bezig, voortgekomen uit Silent Notary. Waarom ze wel zo hard gaan? Ik denk dat er toch wat mensen zijn die er wat in zien.
quote:Op vrijdag 26 maart 2021 17:03 schreef vigen98 het volgende:
Binnenkort 100k winst![]()
![]()
![]()
Rookienumbers tbh.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dus als ik het goed begrijp is het vooral dik cashen voordat iets op binance komt?quote:
Ik heb ook maar zitten holden sinds 4 maanden. En enige spijt die ik heb is dat ik niet meer heb gekochtquote:Op vrijdag 26 maart 2021 20:25 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Dus als ik het goed begrijp is het vooral dik cashen voordat iets op binance komt?
Want ik blijf mij verbazen over de giga rendementen hier. Ben zelf nu een week of 2 bezig en heb een lekker rendement tov. mijn aandelen, maar komt niet in de buurt van wat jullie roepen hier.
Zit vast ook wel enige overdrijving tussen, net als in het salaris topic waar iedere Fokker natuurlijk zwaar bovengemiddeld verdiendquote:Op vrijdag 26 maart 2021 20:25 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Dus als ik het goed begrijp is het vooral dik cashen voordat iets op binance komt?
Want ik blijf mij verbazen over de giga rendementen van sommigen hiero. Ben zelf nu een week of 2 bezig en heb een lekker rendement tov. mijn aandelen, maar komt niet in de buurt van wat jullie roepen hier.
begin gewoon met leren over bitcoin in plaats van dat andere spulquote:Op vrijdag 26 maart 2021 20:48 schreef Schnitzels het volgende:
Ik ben vanavond verzand geraakt door een podcast in NFTs.
Denk je eindelijk 40% van crypto te begrijpen komen ze met DeFi en NFTs aanzetten. Je hoort in die wereld heel veel factor 10, 40, 300. En je begrijpt de FOMO is dan huge.
Drie en half jaar geleden begonnen met paar honderd. Ooit op 3k gestaan, te lang gehodled, jarenlang niks meer mee gedaan. Uiteindelijk stond ik net voor de feestdagen 2020 weer op 600 euro. Flink verkocht en 250 euro bijgestort en nu weer op 2k.
De échte stap naar een mooi bedrag moet nu eens komen.
Bitcoin? Is dat wat?quote:Op vrijdag 26 maart 2021 21:33 schreef aTypisch het volgende:
[..]
begin gewoon met leren over bitcoin
Ik zit nu op 20-30%. Met dank aan ONE. En mijn ADA's en VET's doen niet heel veel. Maar die zitten te renderen dmv. Staking en het genereren van VTHO's. Al klinkt dat allemaal geweldig. Maar 1 dollar aan VTHO's met 500 dollar inleg is ook weer niet echt in verhouding met factor 60 winst in een jaarquote:Op vrijdag 26 maart 2021 20:59 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Zit vast ook wel enige overdrijving tussen, net als in het salaris topic waar iedere Fokker natuurlijk zwaar bovengemiddeld verdiend
Waar zit jij nu op qua verdiensten? Ik heb tijdens de dip van gisteren wat extra geïnvesteerd en met name VET en ADA hebben me vandaag voor het eerst in de plus gebracht
BTC daarentegen had ik beter mee kunnen wachten met de aanschaf, want die staat nog altijd op min 50
Niet een VET whale zijnquote:Op vrijdag 26 maart 2021 21:37 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Ik zit nu op 20-30%. Met dank aan ONE. En mijn ADA's en VET's doen niet heel veel. Maar die zitten te renderen dmv. Staking en het genereren van VTHO's. Al klinkt dat allemaal geweldig. Maar 1 dollar aan VTHO's met 500 dollar inleg is ook weer niet echt in verhouding met factor 60 winst in een jaar.
Het is geen universaquote:
niet voor iedereen, de nieuwe shitcoin van de scammers achter silent notary kan ook dienen als leuke investering zo blijktquote:
ZetaOS? Ben jij het?quote:Op vrijdag 26 maart 2021 21:46 schreef aTypisch het volgende:
[..]
niet voor iedereen, de nieuwe shitcoin van de scammers achter silent notary kan ook dienen als leuke investering zo blijkt
Nahh, dat is troep. Ik heb gelukkig een jaarsalaris van een familie in Nederland verdient met het holden van een goede munt.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 21:44 schreef fathank het volgende:
[..]
Het is geen universa
Heb je er genoeg aan over gehouden?
Was dat toen hij zijn eigen referrals in de OP had gezet?quote:Op vrijdag 26 maart 2021 21:49 schreef aTypisch het volgende:
[..]leuke user
die heb ik nog wel eens een note gegeven denk ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |