Ik weet niet hoe verstandig het is om blind achter Musk aan te wandelenquote:Op woensdag 24 maart 2021 17:57 schreef Piva het volgende:
Wat ik mij altijd afvraag. Als billionairs 1.5 Miljard dollar alleen in bitcoin steken. Wat laat je denken dat je jou 50 euro moet "diversifiėren"?
Korte termijn kan een shitcoin je wat meer opleveren in een bull run. Wel op tijd uitstappen natuurlijk.quote:Op woensdag 24 maart 2021 17:57 schreef Piva het volgende:
Wat ik mij altijd afvraag. Als billionairs 1.5 Miljard dollar alleen in bitcoin steken. Wat laat je denken dat je jou 50 euro moet "diversifiėren"?
Ik heb neo. Doet het primaquote:Op woensdag 24 maart 2021 19:43 schreef Nattekat het volgende:
Ik overweeg heel erg om NEO in te slaan
@:TheFreshPrince zeg me dat dit een stom idee is, of stap uit nu het nog kan.
Geen idee, niet in verdieptquote:Op woensdag 24 maart 2021 19:43 schreef Nattekat het volgende:
En Michael dan?quote:Op woensdag 24 maart 2021 18:53 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe verstandig het is om blind achter Musk aan te wandelen.
Ik dacht dat je niets meer met Chinese troep te maken wilde hebbenquote:Op woensdag 24 maart 2021 19:43 schreef Nattekat het volgende:
Toen ik daar achter kwam, hoopte ik spontaan dat niemand nog zou reagerenquote:Op woensdag 24 maart 2021 21:00 schreef dimmak het volgende:
[..]
Ik dacht dat je niets meer met Chinese troep te maken wilde hebben
Omdat je met een gokje van 50 piek 50k van maken. En als dat niet gebeurt je slechts 50 piek kwijt bent. oftewel een broodje en een paar biertjes op het terras.quote:Op woensdag 24 maart 2021 17:57 schreef Piva het volgende:
quote:Vroeg of laat klapt de crypto bubbel. En dan is het niks meer waard. Het is ontraceerbaar geld. Ideaal voor criminelen. Gemaakt in crypto farms. Er komt een moment dat bv de Amerikaanse overheid om die reden crypto gaat verbieden.
"Bitcoin is gebakken lucht"quote:Op woensdag 24 maart 2021 21:43 schreef Maikuuul het volgende:
Nu.nl genot
https://www.nu.nl/economi(...)l#coral_talk_wrapper
Wat zijn er toch een hoop verzuurde mensen daar
Ook zoveel moeite doen anderen te overtuigen vooral niet in te stappenwat een verspilling van energie
WTF ????quote:
De gemiddelde persoon snapt er niks van.quote:Op woensdag 24 maart 2021 21:54 schreef Predator40 het volgende:
[..]
WTF ????
zijn die in 2017 blijven hangen ?
en waarom onder andere de BTC stijgt omdat de centrale banken het verneuken op het moment.
lekker 2000 miljard bijprinten, goed bezig, gaat een keer helemaal fout.
tevens zijn er veel mensen klaar met het traceerbare geld die willen ook doen wat de rijkste 1% doet en kan.
waar houd je vriendin wel van?quote:Op woensdag 24 maart 2021 21:56 schreef Quotidien het volgende:
[..]
De gemiddelde persoon snapt er niks van.
Mijn vriendin vindt het maar niks en denkt dat het illegale en duistere praktijkjes zijn.
Op Tweakers heb je ook altijd van die jankende nocoiners over het energieverbruik.quote:Op woensdag 24 maart 2021 21:43 schreef Maikuuul het volgende:
Nu.nl genot
https://www.nu.nl/economi(...)l#coral_talk_wrapper
Wat zijn er toch een hoop verzuurde mensen daar
Ook zoveel moeite doen anderen te overtuigen vooral niet in te stappenwat een verspilling van energie
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |