abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 21 maart 2021 @ 12:54:33 #1
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_198616943
quote:
Linkse twitteraars geïntimideerd met huisbezoek extreemrechts

Volgers van het extreemrechtse twitteraccount Vizier Op Links hebben prominente linkse twitteraars thuis opgezocht en geïntimideerd. Daarbij werden flyers achtergelaten met het logo van het extremistische account en de boodschap dat de woning ‘geobserveerd’ wordt. Ook wordt op de flyer gevraagd tips over linkse personen door te geven aan Vizier Op Links.

Het gaat om historicus Nadia Bouras en GroenLinkser Huub Bellemakers. Bouras deelde zondag een foto van de bij haar thuis aangetroffen flyer, waarna Bellemakers hetzelfde deed. Hij ontving de flyers al eerder, maar besloot er toen niets over te zeggen om geen negatieve aandacht te genereren. Wel deed hij aangifte.

Op Twitter spreken veel mensen zich uit tegen de fascistische tactieken van het Vizier op Links-account, ook wordt Twitter zelf opgeroepen het account offline te halen. Het account is al tijden bezig om uitgesproken linkse mensen een doelwit te maken, onder andere door persoons- en adresgegevens online te zetten waarna volgers van het account die personen belagen. Dat gebeurde bijvoorbeeld eerder dit jaar bij een lid van antiracisme-organisatie We Promise. Nadat Vizier Op Links haar adres bekendmaakte, ontving ze op haar thuisadres bedreigingen. Ook zorgde een gerichte haatcampagne richting haar werkgever ervoor dat de vrouw haar baan kwijtraakte.

Dat het anonieme account onverbloemd rechtsextremistisch is, was voor enkele media eerder geen probleem om Vizier Op Links als bron op te voeren. Onder meer de NOS had er geen probleem mee om de verdachtmakingen vanaf het account te gebruiken als ‘neutraal’ onderdeel van berichtgeving en ook het Algemeen Dagblad noemde het simpelweg een ‘activistisch platform’.

twitter

twitter

twitter

https://joop.bnnvara.nl/n(...)bezoek-extreemrechts

--------------------

Manmanman....... dit gaat wel erg ver. :{ :{ :r :r Hopelijk gaat de politie hier iets tegen doen.
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  zondag 21 maart 2021 @ 12:55:48 #2
482094 Mikeytt
Any/All. 1997
pi_198616963
Zag de tweet van mevrouw Bouras ook langskomen op Twitter.

Snap niet hoe dat Vizier op Links nog niet aangepakt is??
Revolutions are the locomotives of history.
[img]https://i.imgur.com/jDiUACq.png[/img]
pi_198616982
Jezus dat extremisme in Nederland is wel echt dreiging van de hoogste plank

Sterkte aan alle nabestaanden slachtoffers.

quote:
89s.gif Op zondag 21 maart 2021 12:55 schreef Mikeytt het volgende:

Tja verdient niet echt de schoonheidsprijs maar wat kun je aan dat account doen? Dit gaat daar buiten om toch?
"Ik heb nog met hem gekoerst"
  zondag 21 maart 2021 @ 12:57:09 #4
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_198616986
quote:
0s.gif Op zondag 21 maart 2021 12:54 schreef Starhopper het volgende:
Manmanman....... dit gaat wel erg ver. :{ :{ :r :r Hopelijk gaat de politie hier iets tegen doen.
Eigenlijk is dit oud nieuws en het OM doet hier niets aan.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
  zondag 21 maart 2021 @ 12:59:23 #5
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_198617019
quote:

Ja. Me2 en na wat googlen kwam ik erachter dat bij veel meer mensen een boodschap is achtergelaten.

De mensen achter Vizier op Links lijken mij voor de politie niet moeilijk te vinden.
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 zondag 21 maart 2021 @ 13:02:27 #6
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_198617065
De antifa wordt niet aangepakt, dus waarom moet dit dan wel aangepakt worden? Vanwege de intimiderende factor?
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
pi_198617093
quote:
0s.gif Op zondag 21 maart 2021 13:02 schreef Netsplitter het volgende:
De antifa wordt niet aangepakt, dus waarom moet dit dan wel aangepakt worden? Vanwege de intimiderende factor?
De whataboutism is ook gemaakt. Ik heb de bingokaart bijna vol.
Ik ben een kl ⭕⭕n van deze user
pi_198617128
Haha wat een topic
pi_198617172
quote:
1s.gif Op zondag 21 maart 2021 13:03 schreef recursief het volgende:

[..]

klopt heb er nog wel een. Wie zaait die oogst. Wat zei RaRa ook al weer uit monde van die terrorist?
Ik noem een henkie spanky, tinny treus en natuurlijk willy wortel. Allemaal helden uit de brouwerij.
pi_198617185
Fascistoide intimidatiepraktijken. Opsporen en berechten.

En de eerste fascist die dit goedpraat is ook al gesignaleerd. :r
pi_198617228
VizierOpLinks _O_

[ Bericht % gewijzigd door sp3c op 21-03-2021 14:35:44 ]
  zondag 21 maart 2021 @ 13:14:35 #12
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_198617236
Not done dit.

Dit soort gasten dienen een hele grote hond tegen te komen die deuren open kan maken.
Kijken of ze dan nog zo stoer zijn.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
  zondag 21 maart 2021 @ 13:17:22 #13
66083 Platina
78th Element
pi_198617274
quote:
0s.gif Op zondag 21 maart 2021 12:54 schreef Starhopper het volgende:

[..]

[ twitter ]

--------------------

De opening van de envelop is te klein voor de brief die eruit is gekomen.

[ Bericht 0% gewijzigd door Platina op 21-03-2021 13:29:49 ]
  zondag 21 maart 2021 @ 13:20:46 #14
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_198617334
Gaarne geen JOOP propaganda in Nieuws. Dat past beter in ONZ.
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
pi_198617354
Ik vind het te ver gaan om dat bij huisadressen te doen, en het is in die zin extreem. Maar ik heb van VoL nog nooit iets extreem-rechts gelezen. Dus de TT klopt niet.

quote:
1s.gif Op zondag 21 maart 2021 13:03 schreef recursief het volgende:

[..]

Als je met twee maten meet ben je een hypocriet, daar helpt whataboutism roepen niet tegne.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  zondag 21 maart 2021 @ 13:22:49 #16
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_198617358
quote:
0s.gif Op zondag 21 maart 2021 13:20 schreef thedeedster het volgende:
Gaarne geen JOOP propaganda in Nieuws. Dat past beter in ONZ.
Een andere nieuwssite heeft er nog niet over geschreven. Ik had graag een andere bron gepakt. Maar de tweets spreken voor zich. Dat lijkt mij verder geen reden om dit topic naar ONZ te verbannen.
pi_198617380
quote:
1s.gif Op zondag 21 maart 2021 13:09 schreef Farenji het volgende:
Fascistoide intimidatiepraktijken. Opsporen en berechten.

En de eerste fascist die dit goedpraat is ook al gesignaleerd. :r
Alhoewel ik het schandalig onfatsoenlijk en kwalijk vind deze praktijken, is het denk ik op het moment niet mogelijk om dit aan te pakken omdat er geen sprake is van een echte bedreiging. Wel is dit intimidatie naar mijn mening.

Een zieke Rob Jetten kreeg thuis bezoek van Farmers Defence Force die hem een fruit- en vleespakket kwamen brengen. Rob Jetten is vegetariër. Hij wilde hiervan aangifte doen, maar ik weet niet hoe dit is afgelopen.

Personeel van het IND en politici (en hun gezinnen) die zich bezig houden met asielbeleid kregen te maken met ernstige bedreigingen en vernielingen vanuit een bepaalde links-extremistische hoek. Daar kan natuurlijk wel tegen opgetreden worden omdat het daadwerkelijk gaat om bedreigingen en vernielingen.

[ Bericht 0% gewijzigd door rutger05 op 21-03-2021 13:36:40 ]
  zondag 21 maart 2021 @ 13:25:08 #18
182233 thedeedster
pi_198617391
quote:
84s.gif Op zondag 21 maart 2021 13:22 schreef Starhopper het volgende:

[..]

Een andere nieuwssite heeft er nog niet over geschreven. Ik had graag een andere bron gepakt. Maar de tweets spreken voor zich. Dat lijkt mij verder geen reden om dit topic naar ONZ te verbannen.
Ik vind JOOP een virulente haatsite. Ik kom er desalniettemin graag. Uit leedvermaak, dat dan weer wel.

Was genieten deze week. :Y
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
  zondag 21 maart 2021 @ 13:25:14 #19
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_198617395
False flag?
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_198617475
quote:
Ook zorgde een gerichte haatcampagne richting haar werkgever ervoor dat de vrouw haar baan kwijtraakte.
Aan deze tekst kunnen geen rechten worden ontleend.
Ik ben geen robot.
niet bang voor ban
I stand with (the) Netherlands. w/
  Moderator zondag 21 maart 2021 @ 13:33:57 #21
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_198617521
“Veel sterkte!!!”

lol. Voor zo’n kutbriefje.
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
pi_198617581
Mensen thuis lastig proberen te vallen of intimideren kan echt niet. En ook zal zijn het maar flyers, dit valt naar mijn mening zeker in de categorie grensoverschrijdend.

quote:
0s.gif Op zondag 21 maart 2021 13:22 schreef Weltschmerz het volgende:
Ik vind het te ver gaan om dat bij huisadressen te doen, en het is in die zin extreem. Maar ik heb van VoL nog nooit iets extreem-rechts gelezen. Dus de TT klopt niet.
[..]

Als je met twee maten meet ben je een hypocriet, daar helpt whataboutism roepen niet tegne.
Het idee is dat men alleen rechts in de gaten mag worden houden, links niet want die zijn moreel verlicht. Dus überhaupt het al in je hoofd halen om een twitteracount te runnen over links getuigd van extremisme.

Zoals je zelf al aangeeft is hier de dubbele standaard weer duidelijk zichtbaar.
pi_198617680
Als we bedreigingen van links accepteren, zoals dit jaar al genoeg is gedaan, zal dat ook bij rechts gebeuren
"An idiot admires complexity, while a genius appreciates simplicity" - Terry A. Davis
  zondag 21 maart 2021 @ 13:46:35 #24
358523 IkStampOpTacos
Tacostamper extraordinaire
pi_198617692
quote:
0s.gif Op zondag 21 maart 2021 13:45 schreef KroketBroodje het volgende:
Als we bedreigingen van links accepteren, zoals dit jaar al genoeg is gedaan, zal dat ook bij rechts gebeuren
:')
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
pi_198617694
quote:
7s.gif Op zondag 21 maart 2021 13:38 schreef Dejannn het volgende:
Mensen thuis lastig proberen te vallen of intimideren kan echt niet. En ook zal zijn het maar flyers, dit valt naar mijn mening zeker in de categorie grensoverschrijdend.
Klopt, dit zijn Antifa en Blackstapo methoden. Ik vond het prima dat ze allerlei netwerkjes en geldstromen in beeld brachten, en zo'n sticker plakken bij kantoren van ProDemos, het OM of de Postcodeloterij of zo vind ik prima kunnen. Maar kantoor en huisadres zijn wezenlijk verschillende dingen.

quote:
Het idee is dat men alleen rechts in de gaten mag worden houden, links niet want die zijn moreel verlicht. Dus überhaupt het al in je hoofd halen om een twitteracount te runnen over links getuigd van extremisme.

Zoals je zelf al aangeeft is hier de dubbele standaard weer duidelijk zichtbaar.
Tja, taal en propaganda. Maak een woordje als 'whataboutism' en een heleboel simpele zielen denken gewoon weer met twee maten te kunnen meten. Nee, dezelfde maat is een geldig en sterk argument.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_198617845
quote:
0s.gif Op zondag 21 maart 2021 13:22 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]

Ja maar hullie!
pi_198617860
quote:

Hetzelfde dat Baudet al meermaals zijn huis beklad is en beplakt, door 1 persoon die meermaals is geïdentificeerd. Het OM doet niets tegen zulke lui.

Treurig maar waar.
Een pijnlijke anus is niet fijn
Een geknede kut van marsepein
pi_198617962
Over het algemeen kan ik Vizier op Links prima hebben. De boel laten zien voor wat het is. Maar je moet niet naar mensen hun huis gaan of adressen bekend maken. Dat is laag. Hou het bij feiten.
  zondag 21 maart 2021 @ 14:10:31 #29
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_198617994
Links?

Welk links? _O-
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_198618043
quote:
3s.gif Op zondag 21 maart 2021 14:08 schreef Treinhoer het volgende:
Over het algemeen kan ik Vizier op Links prima hebben. De boel laten zien voor wat het is. Maar je moet niet naar mensen hun huis gaan of adressen bekend maken. Dat is laag. Hou het bij feiten.
Ze doxen en intimideren hun targets zeer regelmatig. Dat kan ik niet rijmen met jouw eerste zin.
pi_198618064
Dit soort achterlijke intimidatie goedpraten :')
Schandalig is het, en niks anders.
zie email 27 oktober
pi_198618074
Ach een beetje stickers plakken moet toch kunnen, is niet dat ze meteen overgaan op geweld, intimidatie en censuur naar linkse maatstaven? Wat een gehuil over wat stickers uit een kamp wat ik nog nooit heb gehoord over het bekladden of het ingooien van ruiten bij PVV of forum stemmers. :')

Duidelijk dat het linkse kamp weer moord en brand schreeuwt zodra ze geconfronteerd worden met hun eigen tactieken.
pi_198618077
quote:
1s.gif Op zondag 21 maart 2021 14:12 schreef recursief het volgende:

[..]

Ze doxen en intimideren hun targets zeer regelmatig. Dat kan ik niet rijmen met jouw eerste zin.
Ik wist niet dat ze doxen. Dat is net zo goed not done. Intimidatie vind ik dubbel. Als je laat zien wat iemand aan daden heeft gedaan is dat niets mis mee. Dat dat intimiderend overkomt voor lijdend voorwerp is vervelend.

Maar ronduit zeggen: Dit is X, die moet dood want Y, nee dat doen ze niet.
  zondag 21 maart 2021 @ 14:15:54 #34
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_198618094
quote:
0s.gif Op zondag 21 maart 2021 14:14 schreef trein2000 het volgende:
Dit soort achterlijke intimidatie goedpraten :')
Schandalig is het, en niks anders.
'Rechts' (lees: anti-immigratie en complotmeuk) heeft al een tijdje een vrijbrief onder het mom van vaderlandsliefde.

Je zult je verbazen hoeveel mensen dit soort acties helemaal geweldig vinden.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  zondag 21 maart 2021 @ 14:16:43 #35
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_198618106
quote:
1s.gif Op zondag 21 maart 2021 14:14 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
Ach een beetje stickers plakken moet toch kunnen, is niet dat ze meteen overgaan op geweld, intimidatie en censuur naar linkse maatstaven? Wat een gehuil over wat stickers uit een kamp wat ik nog nooit heb gehoord over het bekladden of het ingooien van ruiten bij PVV of forum stemmers. :')

Duidelijk dat het linkse kamp weer moord en brand schreeuwt zodra ze geconfronteerd worden met hun eigen tactieken.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_198618169
Het valt denk ik niet aan te tonen dat de eigenaar van het account ook echt achter die flyers zit. Genoeg rechtse gekkies die die soort acties op eigen initiatief opzetten, en zich gewoon door het account laten inspireren.

Als je je bezig houdt met dit soort praktijken ben je echt een compleet geschifte werkloze loser, en ga je die linkse partijen nog hard nodig hebben, dit soort trieste gevallen hebben we ons sociale vangnet voor, don't shit where you eat.
-nee-
pi_198618207
quote:
0s.gif Op zondag 21 maart 2021 14:16 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

Niet dan? Is toch niet dat ze met taarten in het gezicht gooien vol met ontlasting of menstruatie bloed? Zijn maar stickers, en daar is dan vanuit het bekende kamp weer ophef over terwijl ze die extremere tactieken uit hun eigen kamp doodzwijgen of toejuichen. Hypocriet gehuil allemaal. In Venlo nu een hoop mafklappers dis straatbordjes beplakken tegen de racistische blanke man, waarom daar geen ophef over?

Valt me al jaren op dat zodra links geconfronteerd wordt met hun eigen argumenten en tactieken de schuim weer in hun mondhoeken staat, hypocriet clubje is het.
  zondag 21 maart 2021 @ 14:26:04 #38
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_198618248
quote:
1s.gif Op zondag 21 maart 2021 14:23 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:

[..]

Niet dan? Is toch niet dat ze met taarten in het gezicht gooien vol met ontlasting of menstruatie bloed? Zijn maar stickers, en daar is dan vanuit het bekende kamp weer ophef over terwijl ze die extremere tactieken uit hun eigen kamp doodzwijgen of toejuichen. Hypocriet gehuil allemaal. In Venlo nu een hoop mafklappers dis straatbordjes beplakken tegen de racistische blanke man, waarom daar geen ophef over?
Welk kamp? Welke kampen? Is jouw wereldbeeld echt zo ontiegelijk dualistisch? Denk je nou echt dat normale linkse en rechtse mensen hier achter staan? Dat die tuthola met d'r taart of die pang pang roeper het summum van links (alle 9 zetels, lol) betreft?

Daarbij: wat is precies links nog, tegenwoordig? Aangezien je zelf niet eens de discrepantie ziet wanneer je PVV en Forum in een adem noemt.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  zondag 21 maart 2021 @ 14:26:50 #39
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_198618260
quote:
1s.gif Op zondag 21 maart 2021 14:23 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:

[..]

Valt me al jaren op dat zodra links geconfronteerd wordt met hun eigen argumenten en tactieken de schuim weer in hun mondhoeken staat, hypocriet clubje is het.
Aangezien je zelf niet eens weet waar links en rechts voor staan, getuige je gelijktrekking van PVV met Forum, zou ik eerst nog eens een cursus politiek volgen aleer je weer staat te briesen.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  zondag 21 maart 2021 @ 14:27:19 #40
6484 ExTec
Would you like to know more?
pi_198618264
Dit gaat zeer ruim over de scheef, natuurlijk.

Prima dat je het niet met iemand eens bent, maar daar heb je social media voor.

Alhoewel een sticker plakken een leuke studentikoze grap is, kun je natuurlijk op je theewater aanvoelen dat de ontvangende partij daar een ander idee over heeft.

Je houd het algemeen, abstract. Niet tastbaar door die mensen hun huis te bezoeken.
pi_198618274
quote:
0s.gif Op zondag 21 maart 2021 14:26 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

Aangezien je zelf niet eens weet waar links en rechts voor staan, getuige je gelijktrekking van PVV met Forum, zou ik eerst nog eens een cursus politiek volgen aleer je weer staat te briesen.
Mooie opmerking, TT trouwens niet gelezen? Of past de opmerking "extreem-rechts" wel in jouw straatje?
pi_198618298
Maar ze is toch links?
pi_198618303
quote:

[..]

Welk kamp? Welke kampen? Is jouw wereldbeeld echt zo ontiegelijk dualistisch? Denk je nou echt dat normale linkse en rechtse mensen hier achter staan? Dat die tuthola met d'r taart of die pang pang roeper het summum van links (alle 9 zetels, lol) betreft?

Daarbij: wat is precies links nog, tegenwoordig? Aangezien je zelf niet eens de discrepantie ziet wanneer je PVV en Forum in een adem noemt.
Ik heb jou niet gehoord toen dat dierenasiel doodsbedreigingen kreeg na een interview met wilders? Heb jou ook niet gehoord toen ze het huis van Baudet hadden beklad? Nee dat wordt doodgezwegen of zelfs toegejuicht, daar hoef ik nog niet eens voor terug te zoeken want ik weet inmiddels hoe de geesteszieke en hypocriete geest van menig linksmens werkt.

Als jij en andere linksmensen zich zo storen aan de groeiende cultuur van intimidatie, censuur en dreigementen dan raad ik jullie allen eens aan om eens voor je eigen deur te vegen voordat jullie weer beginnen met roeptoeteren dat deze cultuur ontstaat door mensen zoals Wilders en Baudet.
  zondag 21 maart 2021 @ 14:31:06 #44
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_198618306
quote:
1s.gif Op zondag 21 maart 2021 14:28 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:

[..]

Mooie opmerking, TT trouwens niet gelezen? Of past de opmerking "extreem-rechts" wel in jouw straatje?
Als we het hebben over mensen die werkelijk in alles wat afwijkt van een anti-immigratiestandpunt 'links' menen op te merken, klopt dat heel aardig ja. Typisch namelijk dat dat 'vizier op links' voornamelijk, zeg maar enkel, inzoomt op zaken als islam, immigratie en integratie.

Maar goed, je hebt je zin wat dat betreft: links is kapot, en dankzij simpele zielen die werkelijk denken dat rechts alleen maar voor kaas en klompen en dichte moskeeën staat, en daarom maar vol rechts stemmen en alles wat neigt naar links afdoen als het kwade zelve, mogen Jan Modaal, jij en ik dus, straks in de heerlijke rechtse samenleving flexibel jobhoppen tot de dood.

Gefeliciteerd nog met de 'overwinning'.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_198618310
quote:

[..]

Volgens mij ben jij de enige die hier staat te briesen. Je bent weer dusdanig getriggered door dit topic dat je drie keer achter elkaar moet posten ;).

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 21-03-2021 14:31:41 ]
  zondag 21 maart 2021 @ 14:31:45 #46
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_198618317
quote:
1s.gif Op zondag 21 maart 2021 14:30 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:

[..]

Ik heb jou niet gehoord toen dat dierenasiel doodsbedreigingen kreeg na een interview met wilders? Heb jou ook niet gehoord toen ze het huis van Baudet hadden beklad? Nee dat wordt doodgezwegen of zelfs toegejuicht, daar hoef ik nog niet eens voor terug te zoeken want ik weet inmiddels hoe de geesteszieke en hypocriete geest van menig linksmens werkt.
Uiteraard kun je daar een quote van vinden, dat ik dergelijke zaken heb 'toegejuicht'.

Neem verder even een chill pilletje.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  zondag 21 maart 2021 @ 14:32:18 #47
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_198618328
quote:
7s.gif Op zondag 21 maart 2021 14:31 schreef Dejannn het volgende:

[..]

Volgens mij ben jij de enige die hier staat te briesen. Je bent weer dusdanig getriggered door dit topic dat je drie keer achter elkaar moet posten ;).
Welnee, als ik getriggered was ging ik stickers bij mensen thuis opplakken.

Oh, en een website bouwen. :')
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  Moderator zondag 21 maart 2021 @ 14:36:03 #48
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_198618409
Verder gaat dit op een gegeven moment compleet fout aflopen. Dit soort accounts ruien op een dusdanige manier dat er op een dag een lone wolf komt die iets gewelddadigs doet. Voorbeelden genoeg van uit de USA hoe dat kan gaan. :{
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
pi_198618472
quote:
0s.gif Op zondag 21 maart 2021 14:31 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

Als we het hebben over mensen die werkelijk in alles wat afwijkt van een anti-immigratiestandpunt 'links' menen op te merken, klopt dat heel aardig ja. Typisch namelijk dat dat 'vizier op links' voornamelijk, zeg maar enkel, inzoomt op zaken als islam, immigratie en integratie.

Maar goed, je hebt je zin wat dat betreft: links is kapot, en dankzij simpele zielen die werkelijk denken dat rechts alleen maar voor kaas en klompen en dichte moskeeën staat, en daarom maar vol rechts stemmen en alles wat neigt naar links afdoen als het kwade zelve, mogen Jan Modaal, jij en ik dus, straks in de heerlijke rechtse samenleving flexibel jobhoppen tot de dood.

Ja goed punt maar aan de andere kant heb je dus ook gewoon datzelfde geklaag. Alleen dan is het geen Islam en immigratie, maar diversiteit en de LGBT.

Henk en Ingrid zien gejank over zwarte Piet, genderneutrale omroepberichten op het station en denken flikker op met die onzin en stemmen populistisch rechts. Dus daar gaat dan je kans om het milieuprobleem of de verziekte huizenmarkt aan te pakken. Want het volk ziet links als Sylvana die alleen maar loopt te janken op de witte mensen.
pi_198618519
quote:
0s.gif Op zondag 21 maart 2021 14:31 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

Hier komt dus toch boven water waarom jij zo linksgeoriënteerd bent. Interessant om te zien.
  zondag 21 maart 2021 @ 14:45:31 #51
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_198618568
quote:
7s.gif Op zondag 21 maart 2021 14:41 schreef Dejannn het volgende:

[..]

Hier komt dus toch boven water waarom jij zo linksgeoriënteerd bent. Interessant om te zien.
Niet georiënteerd hoor. Gewoon links.

Maar daar kom je nog wel achter wanneer je zelf ontdekt hoe het arbeidsproces eruit ziet, wat rechts en links is.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  zondag 21 maart 2021 @ 14:45:34 #52
117098 Hathor
Effe niet
pi_198618569
Zulk soort praktijken kunnen en mogen nooit getolereerd worden, pak die lui van die site maar aan.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
  zondag 21 maart 2021 @ 14:46:00 #53
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_198618581
quote:
0s.gif Op zondag 21 maart 2021 14:38 schreef Sapstengel het volgende:

[..]

Ja goed punt maar aan de andere kant heb je dus ook gewoon datzelfde geklaag. Alleen dan is het geen Islam en immigratie, maar diversiteit en de LGBT.

Henk en Ingrid zien gejank over zwarte Piet, genderneutrale omroepberichten op het station en denken flikker op met die onzin en stemmen populistisch rechts. Dus daar gaat dan je kans om het milieuprobleem of de verziekte huizenmarkt aan te pakken. Want het volk ziet links als Sylvana die alleen maar loopt te janken op de witte mensen.
Hoeveel zetels heeft Syl?
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_198618616
quote:
0s.gif Op zondag 21 maart 2021 14:46 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

Hoeveel zetels heeft Syl?
Ik dacht één? Maar wat ik bedoel is links heeft erg sterke punten en op veel punten gewoon gelijk. Maar omdat alles in het extreme trekt schrikt het veel mensen juist af.

De SP maakte zich bijvoorbeeld erg sterk tijdens de toeslagenaffaire. Dat is iets wat linkse partijen ook horen te doen vind ik. Alleen dan krijg je dus weer mensen van "ja maar dan komen er ook weer meer moslims naar Nederland als ik links stem."
  zondag 21 maart 2021 @ 14:49:30 #55
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_198618639
quote:
0s.gif Op zondag 21 maart 2021 14:48 schreef Sapstengel het volgende:

[..]

Ik dacht één? Maar wat ik bedoel is links heeft erg sterke punten en op veel punten gewoon gelijk. Maar omdat alles in het extreme trekt schrikt het veel mensen juist af.

De SP maakte zich bijvoorbeeld erg sterk tijdens de toeslagenaffaire. Dat is iets wat linkse partijen ook horen te doen vind ik. Alleen dan krijg je dus weer mensen van "ja maar dan komen er ook weer meer moslims naar Nederland als ik links stem."
SP is dan ook de enige linkse partij die er nog is.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_198618644
quote:
0s.gif Op zondag 21 maart 2021 14:45 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

Niet georiënteerd hoor. Gewoon links.

Maar daar kom je nog wel achter wanneer je zelf ontdekt hoe het arbeidsproces eruit ziet, wat rechts en links is.
Nou, ik kan mij ook nog wel herinneren dat je eens stelde dat het niet om jezelf ging, jij had alle schaapjes op het droge zei je. Het ging om de anderen. Dat blijkt dus nu niet te kloppen, het gaat je ook om jezelf. En omdat je dus ziet dat anderen het (veel) beter hebben dan jijzelf, triggert dat jaloezie en afgunst. Iets dat dan weer terug is te vinden in jouw soms heetgebakerde rants over de economische aspecten van rechtse politiek ;).
pi_198618695
quote:
0s.gif Op zondag 21 maart 2021 14:45 schreef Hathor het volgende:
Zulk soort praktijken kunnen en mogen nooit getolereerd worden, pak die lui van die site maar aan.
  zondag 21 maart 2021 @ 14:53:48 #58
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_198618700
quote:
7s.gif Op zondag 21 maart 2021 14:49 schreef Dejannn het volgende:

[..]

Nou, ik kan mij ook nog wel herinneren dat je eens stelde dat het niet om jezelf ging, jij had alle schaapjes op het droge zei je. Het ging om de anderen. Dat blijkt dus nu niet te kloppen, het gaat je ook om jezelf. En omdat je dus ziet dat anderen het (veel) beter hebben dan jijzelf, triggert dat jaloezie en afgunst. Iets dat dan weer terug is te vinden in jouw soms heetgebakerde rants over de economische aspecten van rechtse politiek ;).
Ik heb ook mijn schaapjes op het droge. Weet je hoe dat komt? Door daar keihard voor te werken en te sparen. En als ik de rest straks kan beleggen in goud of vastgoed, dan ga ik dat ook doen, juist om deze hele ratrace voorgoed achter te kunnen laten. Zou echter graag zien dat de rest van Nederland dat ook kan doen.

Punt is: ik ben en blijf Jan Modaal, en JARVIS ook, en de enige manier waarop wij, en het gros van Nederland, iets op kan bouwen, is wanneer er fatsoenlijk arbeidsrecht en sociale zekerheid is.

Maar ik zei al: dat moet jij allemaal nog ontdekken, hoe dat werkt: werken.

Verder, wanneer studenten het gaan hebben over jaloezie en afgunst, weet ik wel hoe laat het is. Ga eerst eens wat doen voor deze maatschappij waar je zo'n fikse mening over hebt.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_198618781
quote:
0s.gif Op zondag 21 maart 2021 14:53 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

Ik heb ook mijn schaapjes op het droge. Weet je hoe dat komt? Door daar keihard voor te werken en te sparen. En als ik de rest straks kan beleggen in goud of vastgoed, dan ga ik dat ook doen, juist om deze hele ratrace voorgoed achter te kunnen laten. Zou echter graag zien dat de rest van Nederland dat ook kan doen.

Punt is: ik ben en blijf Jan Modaal, en JARVIS ook, en de enige manier waarop wij, en het gros van Nederland, iets op kan bouwen, is wanneer er fatsoenlijk arbeidsrecht en sociale zekerheid is.

Verder, wanneer studenten het gaan hebben over jaloezie en afgunst, weet ik wel hoe laat het is. Ga eerst eens wat doen voor deze maatschappij waar je zo'n fikse mening over hebt.
Grappig, hoe zie je voor je dat er arbeidsrecht en sociale zekerheid kan zijn als je ondertussen de grenzen open gooit en globalisme propageert?
  zondag 21 maart 2021 @ 14:58:37 #60
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_198618803
quote:
0s.gif Op zondag 21 maart 2021 14:57 schreef 4moreyears het volgende:

[..]

Grappig, hoe zie je voor je dat er arbeidsrecht en sociale zekerheid kan zijn als je ondertussen de grenzen open gooit en globalisme propageerd?
Waar propageer ik open grenzen en globalisme?

Ben juist degene geweest die altijd heeft gesteld dat dit leidt tot oneerlijke concurrentie op de arbeidsmarkt, vooral in de lagere klassen.

De simpelheid :')
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_198618831
quote:
3s.gif Op zondag 21 maart 2021 14:01 schreef Treinhoer het volgende:

[..]

Hetzelfde dat Baudet al meermaals zijn huis beklad is en beplakt, door 1 persoon die meermaals is geïdentificeerd. Het OM doet niets tegen zulke lui.

Treurig maar waar.
Dat vond Nadia ook niet kunnen.

Oh wacht....
twitter
pi_198618887
quote:
4s.gif Op zondag 21 maart 2021 15:00 schreef SpaceOddity het volgende:

[..]

Oh wacht....
[ twitter ]
Ha, bevestigt meteen mijn argumentatie in dit topic. Typisch gedrag uit die hoek, had niet anders verwacht.
pi_198618892
Gaat vanzelf over. Binnenkort krijgen ze een nieuwe naam: Vergrootglas op links.
En het domein Microscoop op links is ook al vastgelegd begreep ik.

[ Bericht 2% gewijzigd door quo_ op 21-03-2021 15:53:51 ]
-
  zondag 21 maart 2021 @ 15:06:12 #64
495022 Fcu030
tittel noch jota
pi_198618921
Vizier op links en aangezien in Nederland altijd iedereen maar links is en het eens tijd wordt voor een rechts kabinet!1!11 Het vizier op iedereen!
Appletje-Ez houdt van soep
Shine sight on the eternal darkness of the shadow people!
pi_198618926
quote:
0s.gif Op zondag 21 maart 2021 14:58 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

Waar propageer ik open grenzen en globalisme?

Ben juist degene geweest die altijd heeft gesteld dat dit leidt tot oneerlijke concurrentie op de arbeidsmarkt, vooral in de lagere klassen.

De simpelheid :')
Ik snap dan niet hoe je zo anti-trump was. dat is namelijk de essentie van de hele trump beweging
pi_198618961
quote:
Dat kan ook, met de juiste keuzes, inzet en ambitie om te willen leren en jezelf te ontwikkelen. Dat laatste was ook iets wat jij zo'n vervelende tendens vond stelde je nog.

quote:
Dat is er ook, alleen we gaan niet nog meer gratis geld uitdelen. Jammer hé ;).

quote:

Ik heb je dit argument al meermaals zien maken, en ook ben je geregeld aan het vissen geweest naar wat ik dan zou doen. Maar je slaat de plank hier een beetje mis. Ik heb redelijk wat bijbaantjes gehad en werk nu ook naast mijn studie. Ik ben ook door mijn ouders al op jonge leeftijd aangespoord (min of meer gedwongen) om vrijwilligerswerk te gaan doen. Ik weet dus heel goed waar ik het over heb. Alleen onze visie is wat anders, ik steek in op eigen verantwoordelijkheid en juiste keuzes, waar jij wil dat de overheid jouw zakken nog extra vult door kapitaal af te pakken van mensen die meer hebben dan jij. Een zeer egoïstische en jaloerse insteek naar mijn mening.
  zondag 21 maart 2021 @ 15:10:25 #67
182233 thedeedster
pi_198618985
quote:
4s.gif Op zondag 21 maart 2021 15:00 schreef SpaceOddity het volgende:

[..]

Oh wacht....
[ twitter ]
Witte verf... -O-
  zondag 21 maart 2021 @ 15:11:51 #68
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_198619008
quote:
7s.gif Op zondag 21 maart 2021 15:08 schreef Dejannn het volgende:

[..]

Dat kan ook, met de juiste keuzes, inzet en ambitie om te willen leren en jezelf te ontwikkelen. Dat laatste was ook iets wat jij zo'n vervelende tendens vond stelde je nog.
[..]

Dat is er ook, alleen we gaan niet nog meer gratis geld uitdelen. Jammer hé ;).
[..]

Ik heb je dit argument al meermaals zien maken, en ook ben je geregeld aan het vissen geweest naar wat ik dan zou doen. Maar je slaat de plank hier een beetje mis. Ik heb redelijk wat bijbaantjes gehad en werk nu ook naast mijn studie. Ik ben ook door mijn ouders al op jonge leeftijd aangespoord (min of meer gedwongen) om vrijwilligerswerk te gaan doen. Ik weet dus heel goed waar ik het over heb. Alleen onze visie is wat anders, ik steek in op eigen verantwoordelijkheid en juiste keuzes, waar jij wil dat de overheid jouw zakken nog extra vult door kapitaal af te pakken van mensen die meer hebben dan jij. Een zeer egoïstische en jaloerse insteek naar mijn mening.
Dat je een lage kijk op arbeiders hebt was al wel langer duidelijk. Je verder hier nu profileren als 'harde werker' die de juiste keuzes maakt, en dat mensen die vragen om sociale zekerheid en een vast contract dat doen vanuit een 'egocentrische afgunst en jaloezie' geeft enkel aan dat je werkelijk geen idee hebt hoe de wereld in elkaar steekt. Alleen al dat dedain: dat is 'kapitaal afpakken' om 'zakken te vullen'. De arrogantie. En dan overal 'morele verhevenheid' in zien... tenenkrommend.

Werk ze, dejannn :')
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_198619026
quote:

[..]

Ik raad je crypto aan etto. Beleggen in vastgoed is moreel verwerpelijk
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
  zondag 21 maart 2021 @ 15:13:16 #70
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_198619035
quote:
1s.gif Op zondag 21 maart 2021 15:12 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

Crypto vertrouw ik niet.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_198619312
twitter
pi_198619331
quote:
1s.gif Op zondag 21 maart 2021 15:12 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

Hoezo is beleggen in vastgoed moreel verwerpelijk? Ik zou dan eerder het beleggen in crypto moreel verwerpelijk vinden vanwege het enorme energieverbruik dat hiermee gepaard gaat is en omdat veel criminelen er gebruik van maken.

Maar goed, dit is een onderwerp eigenlijk voor een ander topic.
pi_198619424
Mensen thuis opzoeken, en dat lekker anoniem doen :')
Op dinsdag 25 februari 2020 12:55 schreef Pumpalov het volgende:
een beetje zo'n lichtgetinte inteeltkop als dat filosoofert heeft.
  zondag 21 maart 2021 @ 15:30:43 #74
182233 thedeedster
pi_198619443
quote:
4s.gif Op zondag 21 maart 2021 15:24 schreef SpaceOddity het volgende:
[ twitter ]
En nu maar afwachten af deze mevrouw óók uit haar groep wordt verstoten, omdat Wilders iets over je tweet.
pi_198619472
quote:
0s.gif Op zondag 21 maart 2021 15:11 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

Dat je een lage kijk op arbeiders hebt was al wel langer duidelijk. Je verder hier nu profileren als 'harde werker' die de juiste keuzes maakt, en dat mensen die vragen om sociale zekerheid en een vast contract dat doen vanuit een 'egocentrische afgunst en jaloezie' geeft enkel aan dat je werkelijk geen idee hebt hoe de wereld in elkaar steekt. Alleen al dat dedain: dat is 'kapitaal afpakken' om 'zakken te vullen'. De arrogantie. En dan overal 'morele verhevenheid' in zien... tenenkrommend.

Werk ze, dejannn :')
Dit is weer één van jouw uiterst vreemde conclusies. Als eerste, wat is een arbeider? Voor mij is dat iedereen die werkt voor een loon, kortom een heel groot deel van Nederland. En of iemand dan 2000 euro of 6000 euro salaris krijgt maakt daarin weinig verschil.

quote:
ar·bei·der (de; m,v; meervoud: arbeiders)

1 iem. die in dienst van een ander (hand)werk verricht

https://www.vandale.nl/gr(...)s/betekenis/arbeider
Alleen jij wil het idee pushen dat "arbeiders" een soort onderdrukte klasse zijn. En als de persoon die 6000 euro krijgt, niet grof wil inleveren om het leven van de persoon die 2000 euro krijgt, van meer luxe te voorzien, dan kijk je neer op arbeiders. Helaas, maar zo werkt het dus niet ;).

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 21-03-2021 15:32:10 ]
  zondag 21 maart 2021 @ 15:35:04 #76
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_198619541
quote:
7s.gif Op zondag 21 maart 2021 15:31 schreef Dejannn het volgende:

[..]

Dit is weer één van jouw uiterst vreemde conclusies. Als eerste, wat is een arbeider? Voor mij is dat iedereen die werkt voor een loon, kortom een heel groot deel van Nederland. En of iemand dan 2000 euro of 6000 euro salaris krijgt maakt daarin weinig verschil.
[..]

Alleen jij wil het idee pushen dat "arbeiders" een soort onderdrukte klasse zijn. En als de persoon die 6000 euro krijgt, niet grof wil inleveren om het leven van de persoon die 2000 euro krijgt, van meer luxe te voorzien, dan kijk je neer op arbeiders. Helaas, maar zo werkt het dus niet ;).
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  zondag 21 maart 2021 @ 15:46:52 #77
489794 Poem_
Brightness of Loss
pi_198619775
quote:
7s.gif Op zondag 21 maart 2021 15:31 schreef Dejannn het volgende:

[..]

[..]

Was het maar waar dat arbeiders 2000 euro krijgen. In de regel is dat toch wel wat minder.
  zondag 21 maart 2021 @ 15:49:22 #78
13456 AchJa
Shut up!!!
  zondag 21 maart 2021 @ 15:50:37 #79
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_198619849
Vizier op Links. Extreem-rechtse terroristen. Hopelijk worden ze snel opgesloten.

Niet verwonderlijk dat het Trump webcare-team ook deze groepering omarmt heeft.
pi_198619911
quote:
0s.gif Op zondag 21 maart 2021 15:49 schreef AchJa het volgende:

[..]

Floripas...
Dat zag ik ook.

Floripas. _O_

Ik vind het heel jammer dat deze intelligente vrouw niet meer op Fok aanwezig is.
pi_198619925
quote:
0s.gif Op zondag 21 maart 2021 15:50 schreef mcmlxiv het volgende:
Vizier op Links. Extreem-rechtse terroristen. Hopelijk worden ze snel opgesloten.
Terroristen nog wel, nou nou.
pi_198620108
Heeft Leo Lucassen er ook één mogen ontvangen? Dat is toch wel de allergrootste opperdeugerd, denk dat hij gekrenkt is als hij overgeslagen is.
  zondag 21 maart 2021 @ 16:05:39 #83
403588 mcmlxiv
pi_198620225
quote:
10s.gif Op zondag 21 maart 2021 15:53 schreef Dejannn het volgende:

[..]

Terroristen nog wel, nou nou.
Jazeker. Deze beweging is de lijn overgegaan van fundamentalisten naar terrorisme. Stap 1 over de lijn is intimidatie en terreur, daar zijn ze nu.. Stap 2, vernieling, brandstichting, geweld zal wel niet lang op zich laten wachten.

Of ze ooit bij stap 3 komen is nog onvoorspelbaar. Veel zal afhangen van justitie.
  zondag 21 maart 2021 @ 16:06:57 #84
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_198620259
twitter
  zondag 21 maart 2021 @ 16:08:22 #85
182233 thedeedster
pi_198620297
quote:
0s.gif Op zondag 21 maart 2021 16:00 schreef Alpha0 het volgende:
Heeft Leo Lucassen er ook één mogen ontvangen? Dat is toch wel de allergrootste opperdeugerd, denk dat hij gekrenkt is als hij overgeslagen is.
Leo heeft al twee stickervellen besteld. ;)
  Moderator / Redactie Sport zondag 21 maart 2021 @ 16:10:01 #86
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_198620342
quote:
0s.gif Op zondag 21 maart 2021 13:30 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:

[..]

Klinkt als: zij is helemaal geen lievertje, en heeft een koekje van eigen deeg gekregen. 2x fout is nog niet meteen goed, maar iets eenzijdig belichten is ook weer een uiterste.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_198620419
Twitter gekkies die met elkaar rollebollen. Misschien gewoon twitter of andere gekkies plekken offline halen. Scheelt veel van die soort links/rechts ellende die nu vrij spel hebben elkaar te zieken.
pi_198620625
quote:
0s.gif Op zondag 21 maart 2021 16:05 schreef mcmlxiv het volgende:

[..]

Jazeker. Deze beweging is de lijn overgegaan van fundamentalisten naar terrorisme. Stap 1 over de lijn is intimidatie en terreur, daar zijn ze nu.. Stap 2, vernieling, brandstichting, geweld zal wel niet lang op zich laten wachten.

Of ze ooit bij stap 3 komen is nog onvoorspelbaar. Veel zal afhangen van justitie.
Interessant. Fundamentalisme, waar moet ik dan precies aan denken? Het creëren van twitteraccount dat zich focust op linksgeoriënteerde groeperingen en individuen valt hieronder?

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 21-03-2021 16:24:28 ]
pi_198620800
Gezellig weer.
  Moderator zondag 21 maart 2021 @ 16:34:28 #90
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_198620838
quote:
11s.gif Op zondag 21 maart 2021 16:23 schreef Dejannn het volgende:

[..]

Interessant. Fundamentalisme, waar moet ik dan precies aan denken? Het creëren van twitteraccount dat zich focust op linksgeoriënteerde groeperingen en individuen valt hieronder?
Mwah, de toon en aard van Vizier op Links is moet niet gedownplayed worden hoor pure opruiing.
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
  Moderator zondag 21 maart 2021 @ 16:37:41 #91
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_198620883
quote:
0s.gif Op zondag 21 maart 2021 16:10 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Klinkt als: zij is helemaal geen lievertje, en heeft een koekje van eigen deeg gekregen. 2x fout is nog niet meteen goed, maar iets eenzijdig belichten is ook weer een uiterste.
Een wat cynisch grapje/post over die verf bij baduet is toch mag ik hopen geen legitimatie voor dit soort praktijken.
  Moderator zondag 21 maart 2021 @ 16:38:42 #92
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_198620898
Verder vond ik dit ook wel een goede:

twitter
  Moderator / Redactie Sport zondag 21 maart 2021 @ 16:40:17 #93
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_198620917
quote:
1s.gif Op zondag 21 maart 2021 16:37 schreef ijs_beer het volgende:

[..]

Een wat cynisch grapje/post over die verf bij baduet is toch mag ik geen legitimatie voor dit soort praktijken.
Lijkt me ook niet dat iemand daarom ontslagen wordt.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  zondag 21 maart 2021 @ 16:41:19 #94
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_198620937
quote:
14s.gif Op zondag 21 maart 2021 16:38 schreef ijs_beer het volgende:
Verder vond ik dit ook wel een goede:

[ twitter ]
Deze man is ook links. Het is altijd sterker om zoiets te zeggen terwijl je het voor een tegenstander opneemt.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
  Moderator zondag 21 maart 2021 @ 16:42:15 #95
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_198620946
quote:
0s.gif Op zondag 21 maart 2021 16:41 schreef -XOR- het volgende:

[..]

Deze man is ook links. Het is altijd sterker om zoiets te zeggen terwijl je het voor een tegenstander opneemt.
Gelachen, waarvoor dank. :D
  zondag 21 maart 2021 @ 16:43:57 #96
403588 mcmlxiv
pi_198620985
quote:
11s.gif Op zondag 21 maart 2021 16:23 schreef Dejannn het volgende:

[..]

Aha, ik begrijp dat jij het normaal vindt dat een groepering mensen thuis opzoekt en intimiderende stickers op hun deuren/ruiten plakt. Interessant
  zondag 21 maart 2021 @ 16:45:14 #97
89287 robber57
Lets go Brandon!
pi_198621009
Achosie mevrouw bouras en haar compaantjes krijgen een koekje van eigen deeg, want als het een ander gebeurt, iemand die rechts is dan is dat uiteraard "een hilarische actie" en reden voor grapjes, totdat je natuurlijk zelf dat klapje vd zweep krijgt, dan is het in ene huilen geblazen, de hypocriete kut.
Zo rolt links.

https://twitter.com/seven__/status/1373629048140795907?s=20

https://mobile.twitter.co(...)048140795907/photo/2

[ Bericht 12% gewijzigd door robber57 op 21-03-2021 16:57:57 ]
  Moderator / Redactie Sport zondag 21 maart 2021 @ 16:46:36 #98
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_198621040
Ik denk dat het punt is dat de 'slachtoffers' in deze zaak mogelijk net zo hard mee hadden gedaan als de rollen andersom waren, en dat dit ook gewoon gebeurt. Het is aan twee kanten pure ellende, en doordat media keer op keer een kant kiezen, wordt het alleen maar erger.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_198621100
Persoonlijk vond ik dit vele malen kwalijker:

Wat te doen als Thierry Baudet je verdacht maakt met je huisadres erbij?

Deze man kreeg te maken met bedreigingen nadat Baudet zijn naam en adres op Twitter gooide. Wat heeft hij dat aan verdiend?
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_198621146
quote:
0s.gif Op zondag 21 maart 2021 16:46 schreef Nattekat het volgende:
Ik denk dat het punt is dat de 'slachtoffers' in deze zaak mogelijk net zo hard mee hadden gedaan als de rollen andersom waren, en dat dit ook gewoon gebeurt. Het is aan twee kanten pure ellende, en doordat media keer op keer een kant kiezen, wordt het alleen maar erger.
Ho ho, het is de bedoeling dat je de dubbele standaard hier negeert ;).
quote:
0s.gif Op zondag 21 maart 2021 16:43 schreef mcmlxiv het volgende:

[..]

Aha, ik begrijp dat jij het normaal vindt dat een groepering mensen thuis opzoekt en intimiderende stickers op hun deuren/ruiten plakt. Interessant
Ik heb eerder in dit topic deze hele actie al sterk zitten afkeuren, dus dit punt gaat niet op. Maar jij stelde dat dit terrorisme was, en voordien was er al sprake van fundamentalisme. Dus ik vroeg daarom wat je dan bedoelde met fundamentalisme ..

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 21-03-2021 16:52:42 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')