Oohja, want een factcheck is laster en smaad natuurlijkquote:Op maandag 7 juni 2021 22:10 schreef AchJa het volgende:
[..]
Harry Hol..._!
Die wordt nogal eens bedreigd is het niet?
[ twitter ]
[ twitter ]
En oh ja, hij is zelf ook niet vies van een potje laster en smaad:
[..]
Die komediant kan wel meer zeggen...quote:Op maandag 7 juni 2021 22:12 schreef Starhopper het volgende:
Oohja, want een factcheck is laster en smaad natuurlijk
In de video weerlegt Hol uitspraken die gedaan zijn in een recente video van de omroep.
De uitspraken/factchecks kan hij onderbouwen. Hij plaatst onder elke video een lijstje bronnen.quote:
Ik heb het tot op heden geen adressen of telefoonnummers zien langskomen in de Telegram groep waar ik sinds eind deze middag lid van ben.quote:Op maandag 7 juni 2021 21:59 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Dat doen de volgers van VoL. Net als de figuren die dreigtelefoontjes doen.
VoL weet dondersgoed dat als ze telefoonnummers en adressen plaatsen dat er mensen zijn die gaan dreigen en intimideren.
Omdat ze voorzichtiger zijn geworden misschien?quote:Op maandag 7 juni 2021 22:21 schreef DarkwingDuck het volgende:
[..]
Ik heb het tot op heden geen adressen of telefoonnummers zien langskomen in de Telegram groep waar ik sinds eind deze middag lid van ben.
Als oud-politici het smaad en laster vinden zal er wel een kern van waarheid in zitten.quote:Op maandag 7 juni 2021 22:21 schreef Starhopper het volgende:
De uitspraken/factchecks kan hij onderbouwen. Hij plaatst onder elke video een lijstje bronnen.
Jij bent goed op de hoogte? Zat je ook in die groep?quote:Op maandag 7 juni 2021 22:23 schreef Starhopper het volgende:
Omdat ze voorzichtiger zijn geworden misschien?
Dat je het nu niet ziet wil niet zeggen dat ze het in het verleden niet regelmatig hebben gedaan.
Ik heb daar een tijdje meegelezen inderdaad.quote:Op maandag 7 juni 2021 22:24 schreef AchJa het volgende:
[..]
Jij bent goed op de hoogte? Zat ook in die groep?
Hoeveel nummers en adressen heb je voorbij zien komen?quote:Op maandag 7 juni 2021 22:25 schreef Starhopper het volgende:
Ik heb daar een tijdje meegelezen inderdaad.
Nou, mooi dan toch dat ze zich hebben aangepast. Win/win voor iedereen.quote:Op maandag 7 juni 2021 22:23 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Omdat ze voorzichtiger zijn geworden misschien?
Dat je het nu niet ziet wil niet zeggen dat ze het in het verleden niet regelmatig hebben gedaan.
Ik heb niet zitten turven maar best veel.quote:Op maandag 7 juni 2021 22:26 schreef AchJa het volgende:
[..]
Hoeveel nummers en adressen heb je voorbij zien komen?
Uiteraard...quote:Op maandag 7 juni 2021 22:40 schreef Starhopper het volgende:
Ik heb niet zitten turven maar best veel.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |