Dat krijg je er van als je het land defacto laat leiden door een stel gasten met tunnelvisie. Zo zijn ze opgeleid, zo gaan ze te werk. Alleen denken vanuit hun vakgebied. Het virus, 'het zou zo moeten zijn dan'.quote:Op zondag 21 maart 2021 10:38 schreef vipergts het volgende:
2 maanden dan moet je toch wel knettergek zijn als je denkt dat dat zonder morren gaat gebeuren.
Hoop niet dat het zover komt, maar ik houd er wel rekening mee.quote:Op zondag 21 maart 2021 11:36 schreef capricia het volgende:
[..]
Dat kan wel eens sneller komen dan je denkt.
Geweldige burgemeester. Hij is erg betrokken bij zijn burgers. Deze actie vind ik wel iets minder.quote:Op zondag 21 maart 2021 11:45 schreef Fred het volgende:
[..]
"De politie voerde de controle uit op verzoek van burgemeester Melis van de Groep."
Wat een rat van een burgemeester ben je dan
Als we 200.000 mensen gaan testen zeker.quote:Op zondag 21 maart 2021 11:55 schreef Celestien het volgende:
[..]
Hoop niet dat het zover komt, maar ik houd er wel rekening mee.
En zelfs dat hoeft niet per definitie een probleem te zijn naarmate meer kwetsbaren gevaccineerd zijn. Nooit het doel geweest (al twijfel ik daar de laatste weken wel over) om elke besmetting te voorkomen. Zolang de zorg het maar aan kan.quote:Op zondag 21 maart 2021 11:55 schreef Celestien het volgende:
[..]
Hoop niet dat het zover komt, maar ik houd er wel rekening mee.
Nou nou, een burgemeester die de regels handhaaft, moet niet gekker worden zeg!quote:Op zondag 21 maart 2021 11:45 schreef Fred het volgende:
[..]
"De politie voerde de controle uit op verzoek van burgemeester Melis van de Groep."
Wat een rat van een burgemeester ben je dan
Het gaat niet goed in de ziekenhuizen. Op dit moment volgens NICE weer 602 op de Ic. Dat is enige tijd geleden. Het fluctueert en kan best straks of morgen weer wat lager zijn, maar het fluctueer al een tijdje toch wel steeds verder omhoog.quote:Op zondag 21 maart 2021 11:58 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
En zelfs dat hoeft niet per definitie een probleem te zijn naarmate meer kwetsbaren gevaccineerd zijn. Nooit het doel geweest (al twijfel ik daar de laatste weken wel over) om elke besmetting te voorkomen. Zolang de zorg het maar aan kan.
na een jaar lang kapotregelen beloont de kiezer de huidige demissionaire coalitie met méér zetelsquote:Op zondag 21 maart 2021 10:26 schreef Janneke141 het volgende:
Na een jaar lang kapotregelen van de samenleving is het gewoon tijd om een andere benadering te kiezen.
Dat vind ik dan weer niet in december hadden ze gewoon eerlijk moeten zijn en moeten zeggen dat de avondklok wel tot eind maart zou blijven vanwege het jaargetijdeen omdat we nog moesten starten met vaccineren. Nu moet je zeggen het kan nu nog niet maar over 2 weken kijken we weer. Want als de rest van Europa een maand voorloopt dan heben wij echt met beter weer geen 2 maanden zonder versoepeling meer nodig.quote:Op zondag 21 maart 2021 11:52 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Dat krijg je er van als je het land defacto laat leiden door een stel gasten met tunnelvisie. Zo zijn ze opgeleid, zo gaan ze te werk. Alleen denken vanuit hun vakgebied. Het virus, 'het zou zo moeten zijn dan'.
De balans is al een half jaar compleet zoek.
had dan FVD gestemd, die hebben voor alles de juiste entlösungquote:Op zondag 21 maart 2021 12:01 schreef vosss het volgende:
[..]
na een jaar lang kapotregelen beloont de kiezer de huidige demissionaire coalitie met méér zetels
Ho ho, zorgvuldigquote:Op zondag 21 maart 2021 12:03 schreef nostra het volgende:
Die Koopmans."Ergens in juni zal het wel anders zijn. En de GGD's bereiden zich voor om heel massaal te gaan vaccineren." Wat hebben die in godsnaam de afgelopen maanden gedaan dan als ze nu nog met de warming-up bezig zijn.
Snap ik. Daarom zei ik ook ‘naarmate meer kwetsbaren gevaccineerd zijn’. Dus zolang die enorme stijging in besmettingen lang genoeg op zich laat wachten hoeft het geen probleem te zijn op dat moment.quote:Op zondag 21 maart 2021 12:01 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Het gaat niet goed in de ziekenhuizen. Op dit moment volgens NICE weer 602 op de Ic. Dat is enige tijd geleden. Het fluctueert en kan best straks of morgen weer wat lager zijn, maar het fluctueer al een tijdje toch wel steeds verder omhoog.
De GGD's kunnen zich voorbereiden tot ze een ons wegen, maar we gaan in Europa pas voldoende vaccins krijgen wanneer de VS en het VK hun hele bevolking gevaccineerd hebben en het leven daar weer zijn normale gangetje gaat. Bedank daar von der Leyen en Co. maar voor...quote:Op zondag 21 maart 2021 12:03 schreef nostra het volgende:
Die Koopmans."Ergens in juni zal het wel anders zijn. En de GGD's bereiden zich voor om heel massaal te gaan vaccineren." Wat hebben die in godsnaam de afgelopen maanden gedaan dan als ze nu nog met de warming-up bezig zijn.
En datquote:
Eerder werd steeds gezegd dat het was om de kwetsbaren te beschermen en te zorgen dat de ziekenhuizen 't aankunnen, en daar kan ik me in vinden. Maar idd, het lijkt of het aan het verschuiven is. Als straks de kwetsbaren en prik hebben gehad, blijven we dan vastzitten in deze houtgreep? Ik hoop van harte van niet.quote:Op zondag 21 maart 2021 11:58 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
En zelfs dat hoeft niet per definitie een probleem te zijn naarmate meer kwetsbaren gevaccineerd zijn. Nooit het doel geweest (al twijfel ik daar de laatste weken wel over) om elke besmetting te voorkomen. Zolang de zorg het maar aan kan.
Heel Frigo ligt inmiddels vol, dus daar zit nu de bottleneck niet.quote:Op zondag 21 maart 2021 12:08 schreef DDDDDaaf het volgende:
De GGD's kunnen zich voorbereiden tot ze een ons wegen, maar we gaan in Europa pas voldoende vaccins krijgen wanneer de VS en het VK hun hele bevolking gevaccineerd hebben en het leven daar weer zijn normale gangetje gaat.
Ik denk dat er echt nog meer opties zijn. Het is wat mij betreft allemaal niet zo zwart-zit, ook al breng je met deze post in ieder geval al behoorlijk wat nuance aan. Wat mij telkens verweten wordt, want genuanceerd zijn mag niet.quote:Op zondag 21 maart 2021 11:06 schreef galantis het volgende:
[..]
Ik denk dat de fundamentele meningsverschillen doorgaans volgen uit het feit dat mensen ook zo verschillend worden geraakt door de crisis.
De één meer door (de dreiging van) een besmetting, dus die zal maatregelen meer dan omarmen. De ander juist door de maatregelen zelf, dus die zal ten allen tijde pleiten voor diverse versoepelingen (en nee, dat betekent niet per se de intentie meteen alles af te schaffen). En zolang dit binnen de grenzen is van de grondwet enerzijds en de zorgcapaciteit anderzijds, bestaat hier geen definitieve goed of fout.
En dan heb je nog een groep die door beide nauwelijks tot niet worden geraakt. En dan komt het aan op welke waarden je belangrijk vindt. Is persoonlijke vrijheid je grootste goed, dan ga je alleen voor het broodnodige wat maatregelen betreft. Heb je daarentegen orde, regelmaat en veiligheid hoger in het vaandel dan zijn de maatregelen meer dan welkom. Wat ook weer niet vreemd is, aangezien er zelfs complete landen zijn ingericht op dit principe. Wederom geen goed of fout.
Geen idee, locaties hier in de omgeving zijn al opgebouwd en staan leeg. Wel met 24/7 bewaking voor de deur. Denk dat ze nog wachten op de vraag vanuit Hugo of ze alsjeblieft die extra locaties willen gaan gebruiken.quote:Op zondag 21 maart 2021 12:03 schreef nostra het volgende:
Nog even geduld tot de VS en het VK klaar zijn met vaccineren, dan krijgen wij ook eindelijk ons spuitje! Tenzij iemand anders in de tussentijd een deal sluit met de pharmaceuten, dan sluit de EU weer braaf achter in de rij aan.quote:
Die blijven daar waarschijnlijk in liggen tot de juiste prijs er voor geboden wordt.quote:Op zondag 21 maart 2021 12:10 schreef nostra het volgende:
[..]
Heel Frigo ligt inmiddels vol, dus daar zit nu de bottleneck niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |