iedereen doet mee aan de puntentelling
De DTS-regels staan in de OP in een spoiler. Regels en afspraken die niet in de OP staan gelden niet.
voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt
geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geupdate door MonitorSPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: Ode aan MarkOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Markdeajaxfan topicOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS RegelsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar februariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
![]()
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
![]()
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
Ja dat wordt vuurwerk in de tweede kamer. Er komt genoeg voer voor pittige debatten.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 17:56 schreef FreshFruit het volgende:
https://i.gyazo.com/b53a64ed65009f54e31eb2b843f3daba.png
Geduld
(zelfst. naamw.)
Iets dat op is tegen de middag.![]()
Ik heb zo'n hekel aan die Sylvana.quote:Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Lovely: Na veel gedoe,maar gelukt dankzij @Superbadeendje![]()
Kan die kop van Sylvana niet onder een spoiler bah wat een naar mens is datquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Ik ook, walg al als ik haar ziequote:Op vrijdag 19 maart 2021 17:58 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb zo'n hekel aan die Sylvana.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Zoiets tijdens etenstijd plaatsen moeten strafpunten opleveren.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 17:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kan die kop van Sylvana niet onder een spoiler bah wat een naar mens is dat
Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
kapen kutTrots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!![]()
Dubbele strafpunten.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 17:59 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Zoiets tijdens etenstijd plaatsen moeten strafpunten opleveren.![]()
quote:Op vrijdag 19 maart 2021 17:59 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Zoiets tijdens etenstijd plaatsen moeten strafpunten opleveren.Heb het gelukkig net op
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Je bent de enige niet.quote:Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Zie jullie liever mij dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb er één en ik ben er trots op
quote:Op vrijdag 19 maart 2021 18:01 schreef DJMO het volgende:
Zie jullie liever mij dan?Verkeerde foto.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heer GG,daar kijk ik nu al naar uit.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 17:57 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja dat wordt vuurwerk in de tweede kamer. Er komt genoeg voer voor pittige debatten.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
#metoo is gewoon een aandachtshoer die dat wil krijgen door constant de rascime kaart te trekkenquote:Op vrijdag 19 maart 2021 17:58 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb zo'n hekel aan die Sylvana.![]()
![]()
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Want?quote:
Het gif spuit uit haar ogenquote:Op vrijdag 19 maart 2021 18:02 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
#metoo is gewoon een aandachtshoer die dat wil krijgen door constant de rascime kaart te trekken![]()
Ik had ook billen vewacht.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:Op vrijdag 19 maart 2021 18:01 schreef DJMO het volgende:
Zie jullie liever mij dan?Twee dingen:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Je kijkt niet zo vrolijk en
• dat FOK! logo van dat kapje zit op de kop!
En of wij jou liever zien dan Sylvana... uiteraard...Geduld
(zelfst. naamw.)
Die houdt ze nu voor @Robquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dit worden vier intens zware jaren. Werkelijk alles gaat om racisme. Vermquote:eiend
Zonder wrijving geen glans![]()
quote:Moet ik nog antwoord geven?quote:
Op den duur hoort niemand dat meer. Het wordt net als ruis, op den duur valt het niet meer op.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 18:03 schreef Haags het volgende:
[..]
Dit worden vier intens zware jaren. Werkelijk alles gaat om racisme. Vermeiend
Geduld
(zelfst. naamw.)
Niet op de kop maar spiegelbeeldquote:Op vrijdag 19 maart 2021 18:02 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Twee dingen:
• Je kijkt niet zo vrolijk en
• dat FOK! logo van dat kapje zit op de kop!
En of wij jou liever zien dan Sylvana... uiteraard...![]()
O dat kan ja.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 18:04 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Niet op de kop maar spiegelbeeld
Maar dan moet DJMO de foto even spiegelen en opnieuw posten. En dan zien we haar ook zoals ze is.Geduld
(zelfst. naamw.)
Ik ga stuk hier
De blanke mens is niets meer dan racistisch. Dat we het even weten.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 18:04 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Op den duur hoort niemand dat meer. Het wordt net als ruis, op den duur valt het niet meer op.Zonder wrijving geen glans![]()
Of op de kop gaan staan.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 18:05 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
O dat kan ja.
Maar dan moet DJMO de foto even spiegelen en opnieuw posten. En dan zien we haar ook zoals ze is.I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2026: Peru, België, Nederland, St. Maarten
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta![]()
Is een prima foto toch.. anders zelf maar spiegelenquote:Op vrijdag 19 maart 2021 18:05 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
O dat kan ja.
Maar dan moet DJMO de foto even spiegelen en opnieuw posten. En dan zien we haar ook zoals ze is.![]()
![]()
Kan, maar dat is me teveel werk.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 18:06 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Is een prima foto toch.. anders zelf maar spiegelenGeduld
(zelfst. naamw.)
Ik stiekem ook ja.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 18:02 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Heer GG,daar kijk ik nu al naar uit.Geduld
(zelfst. naamw.)
quote:Op vrijdag 19 maart 2021 18:06 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Kan, maar dat is me teveel werk.![]()
![]()
![]()
Ik dacht geen moment aan die foto. Maar de rest hier kennelijk welquote:Op vrijdag 19 maart 2021 18:06 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Omdat het over jouw billen gaat?
Natuurlijk, het was toen een hot item en de kwestie suddert nog wat na.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 18:08 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik dacht geen moment aan die foto. Maar de rest hier kennelijk welGeduld
(zelfst. naamw.)
quote:Op vrijdag 19 maart 2021 18:09 schreef Mrsloveable het volgende:
Mannen onthouden niet veel dingen, maar dat dan weer wel
Geduld
(zelfst. naamw.)
Was laatst nogal een ding in BB,raciesme kon alleen worden ondervonden door zwarte mensen.Iemand die aangaf in China niet een bus of restaurant inmocht was geen raciesme.Want hij was blank,snap jij deze?quote:Op vrijdag 19 maart 2021 18:05 schreef Haags het volgende:
[..]
De blanke mens is niets meer dan racistisch. Dat we het even weten.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Maar dat komt toch alleen omdat ze op een fout Ajax kleed lag.quote:
quote:Op vrijdag 19 maart 2021 18:10 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Was laatst nogal een ding in BB,raciesme kon alleen worden ondervonden door zwarte mensen.Iemand die aangaf in China niet een bus of restaurant inmocht was geen raciesme.Want hij was blank,snap jij deze?
Dat slaat ook nergens opZonder wrijving geen glans![]()
Het zit waarschijnlijk nog bij de sommige mannen in hun geheugen gegriftquote:Op vrijdag 19 maart 2021 18:08 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik dacht geen moment aan die foto. Maar de rest hier kennelijk wel
Zelfs dat weet je nog.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 18:11 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Maar dat komt toch alleen omdat ze op een fout Ajax kleed lag.
Nee. Die mensen die dat zeggen hebben het begrip racisme dus niet begrepen.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 18:10 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Was laatst nogal een ding in BB,raciesme kon alleen worden ondervonden door zwarte mensen.Iemand die aangaf in China niet een bus of restaurant inmocht was geen raciesme.Want hij was blank,snap jij deze?Geduld
(zelfst. naamw.)
Oeps.quote:
Die gozer zei: "Ik kijk niet naar kleur."Woest werd ze.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Daar slaap ik elke nacht onder. Ajaxquote:Op vrijdag 19 maart 2021 18:11 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Maar dat komt toch alleen omdat ze op een fout Ajax kleed lag.
quote:Op vrijdag 19 maart 2021 18:13 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Die gozer zei: "Ik kijk niet naar kleur."Woest werd ze.
Zonder wrijving geen glans![]()
Achja, wat je ook zegt, niks is goed. Alles wordt fout opgevat. Zelfs als je niks zegt is het niet goed.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 18:13 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Die gozer zei: "Ik kijk niet naar kleur."Woest werd ze.
Niets mee te beginnen.Geduld
(zelfst. naamw.)
Gediscrimineerd worden is kut, maar hier in het westen en vooral NL word het wel heel extreem overtrokkenquote:Op vrijdag 19 maart 2021 18:10 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Was laatst nogal een ding in BB,raciesme kon alleen worden ondervonden door zwarte mensen.Iemand die aangaf in China niet een bus of restaurant inmocht was geen raciesme.Want hij was blank,snap jij deze?![]()
Ik heb een half jaar in zuid oost Azië gewoond en daar is nog steeds discriminatie op allerlei kleine manieren tegen 'blanken'Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Dat soort mensen houden racisme alleen maar in squote:Op vrijdag 19 maart 2021 18:13 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Achja, wat je ook zegt, niks is goed. Alles wordt fout opgevat. Zelfs als je niks zegt is het niet goed.
Niets mee te beginnen.Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Wat is erger? KFC of dat Ajax kleed?quote:Op vrijdag 19 maart 2021 18:15 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Ik wist dat je foute dingen deed maar dit is zo ergGeduld
(zelfst. naamw.)
Ik vond dit best een soort van naar,en klopt wat je zegt alles is per definitie fout.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 18:13 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Achja, wat je ook zegt, niks is goed. Alles wordt fout opgevat. Zelfs als je niks zegt is het niet goed.
Niets mee te beginnen.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
En dit zit nu dus in de Tweede Kamer. Samen met DENK, PVV en die BBB.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 18:16 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik vond dit best een soort van naar,en klopt wat je zegt alles is per definitie fout.
Nou, dat wordt wat.Geduld
(zelfst. naamw.)
Het zijn alle 2 doodzondenquote:Op vrijdag 19 maart 2021 18:16 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Wat is erger? KFC of dat Ajax kleed?![]()
Dat gaf hij dus ook aan,maar dat vond zij geen vergelijking.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 18:15 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Gediscrimineerd worden is kut, maar hier in het westen en vooral NL word het wel heel extreem overtrokken![]()
Ik heb een half jaar in zuid oost Azië gewoond en daar is nog steeds discriminatie op allerlei kleine manieren tegen 'blanken'“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Daarom zeg ik er ook liever niets over. Ik had eens een collega die zwarter was dan Zwarte Piet. Zelfs hij vond de hetse belachelijk.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 18:16 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik vond dit best een soort van naar,en klopt wat je zegt alles is per definitie fout.Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Daar zijn genoeg mensen die donkerder zijn dan ZP die het raar vinden en balen dat het afgelopen is.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 18:18 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Daarom zeg ik er ook liever niets over. Ik had eens een collega die zwarter was dan Zwarte Piet. Zelfs hij vond de hetse belachelijk.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
Net als een BLM demonstratie hier. Ging iemand (blank) bijstaan met een bord all live matters. Ze werd door die demonstranten weggetrapt.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 18:17 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat gaf hij dus ook aan,maar dat vond zij geen vergelijking.Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
En KFC eten terwijl je onder een Ajax dekentje op de bank hangt dan?quote:
Dubbel negatief is positief
Ik vond de unicorn toch leuker.
Dat snap je toch niet?quote:Op vrijdag 19 maart 2021 18:20 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Net als een BLM demonstratie hier. Ging iemand (blank) bijstaan met een bord all live matters. Ze werd door die demonstranten weggetrapt.Geduld
(zelfst. naamw.)
Doe maar niet.quote:
Achja, debiel wijfquote:Op vrijdag 19 maart 2021 18:17 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat gaf hij dus ook aan,maar dat vond zij geen vergelijking.![]()
Maar wat ik daar vooral merkte is dat er gediscrimineerd word op vooroordelen en stereo types. Als blanke betaal je daar op markten en restaurants vaak 10 tot 15 % meer omdat veel mensen daar Europeanen en Amerikanen als rijk zien wat weer komt van het feit dat 90% van de blanken die daar komen meer geld hebben dan de gemiddelde Aziaat en allemaal dikkere vakantie huizen hebben dan de lokale bevolking.
Niet om het goed te praten, maar zo werkt het menselijk brein gewoon
Van dat verkrachttekippevlees ga je dood Gevolg een dode ajaxied. Ja dat is inderdaad positiefquote:Op vrijdag 19 maart 2021 18:20 schreef DJMO het volgende:
[..]
En KFC eten terwijl je onder een Ajax dekentje op de bank hangt dan?
Dubbel negatief is positief![]()
OBLM - only blm?I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta![]()
quote:Op vrijdag 19 maart 2021 18:22 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Van dat verkrachttekippevlees ga je dood Gevolg een dode ajaxied. Ja dat is inderdaad positief
SBE: wat is jouw favoriete voetbalclub? Of clubs, meervoud?Geduld
(zelfst. naamw.)
Wens je me nou dood?quote:Op vrijdag 19 maart 2021 18:22 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Van dat verkrachttekippevlees ga je dood Gevolg een dode ajaxied. Ja dat is inderdaad positief
Ik geef niet om voetbal. Ik heb dus ook geen favoriete club.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 18:24 schreef gebrokenglas het volgende:
SBE: wat is jouw favoriete voetbalclub? Of clubs, meervoud?Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
O, dat dacht ik, vanwege dat Ajax kleed...quote:Op vrijdag 19 maart 2021 18:26 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik geef niet om voetbal. Ik heb dus ook geen favoriete club.Geduld
(zelfst. naamw.)
Kiloknallerplofkip met kfc kruiden... meest mogelijk dierenleed voor meest mogelijk winst
I'm surrounded by morons!
Dat boeit mij niets hoor.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 18:27 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
O, dat dacht ik, vanwege dat Ajax kleed...
Ajax Amsterdamquote:Op vrijdag 19 maart 2021 18:26 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik geef niet om voetbal. Ik heb dus ook geen favoriete club.
Beste club van Nederland.![]()
Nou.....quote:Op vrijdag 19 maart 2021 18:30 schreef aloa het volgende:
[..]
Ajax Amsterdam
Beste club van Nederland.Geduld
(zelfst. naamw.)
Hmmm,en Cambuur dan?quote:Op vrijdag 19 maart 2021 18:30 schreef aloa het volgende:
[..]
Ajax Amsterdam
Beste club van Nederland.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik heb er geen verstand van. Mijn vader was altijd voor Feijenoord dus als ik iets zou moeten kiezen...quote:Op vrijdag 19 maart 2021 18:30 schreef aloa het volgende:
[..]
Ajax Amsterdam
Beste club van Nederland.
Dat weet ik niet, zou kunnen. Maar bovenaan staan wil niet zeggen dat je de beste bent.quote:Geduld
(zelfst. naamw.)
lolquote:Op vrijdag 19 maart 2021 18:32 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat weet ik niet, zou kunnen. Maar bovenaan staan wil niet zeggen dat je de beste bent.![]()
![]()
Dan is dat natuurlijk Ajaxquote:Op vrijdag 19 maart 2021 18:32 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb er geen verstand van. Mijn vader was altijd voor Feijenoord dus als ik iets zou moeten kiezen...
Ik kijk alleen maar voetbal bij een EK of WK. Maar vaak is dat verplicht meekijken, of kijken vanuit een ooghoek terwijl ik nuttiger dingen aan het doen ben.Geduld
(zelfst. naamw.)
Van mij mag heel het voetbal kapot. Begin maar met wat grote clubs die omvallen, dan volgt de rest vanzelf.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 18:33 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik kijk alleen maar voetbal bij een EK of WK. Maar vaak is dat verplicht meekijken, of kijken vanuit een ooghoek terwijl ik nuttiger dingen aan het doen ben.Zonder wrijving geen glans![]()
@DJMO,je hoodie is besteld.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Brood en circus voor de plebs
quote:
Ik heb gewoon een privé bus naar huis
Straks een filmpje dat je hem in de fik steekt?quote:
Dat is waar, heerlijk was het. Direct 's ochtends al een mooi zonnetje. Wordt het dit weekend ook zo?quote:Geduld
(zelfst. naamw.)
Ik zal wel een selfie posten dat ik KFC zit te eten met een Ajax deken over m'n schoot terwijl ik die hoodie aan hebquote:Op vrijdag 19 maart 2021 18:36 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Straks een filmpje dat je hem in de fik steekt?
Wat is een iftar?I'm surrounded by morons!
Is je Google stuk?quote:Ik heb er één en ik ben er trots op
Iftar is het het eten tijdens rammadan.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Maaltijd in de Ramadan.quote:Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Ja.quote:I'm surrounded by morons!
Spuit 11.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Die muts krijg alles wat ze wil door zielig te zijn. Huldequote:
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen![]()
Het ziet er goed uit.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 18:37 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat is waar, heerlijk was het. Direct 's ochtends al een mooi zonnetje. Wordt het dit weekend ook zo?![]()
![]()
![]()
Iftar is de maaltijd die gedurende de vastenmaand ramadan door moslims genuttigd wordt direct na zonsondergang. Tijdens ramadan eten en drinken moslims niets tussen dageraad en zonsondergang. Voordat het vasten begint, wordt vaak nog een maaltijd genuttigd, sahoor genaamd. Daarna volgt het ochtendgebed fajr.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Thanks FF en SBE![]()
Wel fijn dat ze in ieder geval iets mogen eten. Anders kan dat vast ook niet zo heel lang goed gaan.I'm surrounded by morons!
Sahoor ga ik morgen maar met bacon en ei doen
Ze mogen alleen niet tussen zon's op- en ondergang niet eten. Uitzonderingen daar gelaten.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 18:41 schreef Fogel het volgende:
Thanks FF en SBE![]()
Wel fijn dat ze in ieder geval iets mogen eten. Anders kan dat vast ook niet zo heel lang goed gaan.Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Ik met Griekse Yoghurtquote:Op vrijdag 19 maart 2021 18:42 schreef Fogel het volgende:
Sahoor ga ik morgen maar met bacon en ei doenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Een collega van me stond strak van de coke tijdens ramadandat schijnt wel te mogen.,quote:Op vrijdag 19 maart 2021 18:41 schreef Fogel het volgende:
Thanks FF en SBE![]()
Wel fijn dat ze in ieder geval iets mogen eten. Anders kan dat vast ook niet zo heel lang goed gaan.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Nederland is mooier dan men denkt.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 18:44 schreef DJMO het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
Tja, het is geen eten... maar vast niet helemaal de bedoeling.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 18:44 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Een collega van me stond strak van de coke tijdens ramadandat schijnt wel te mogen.,I'm surrounded by morons!
lolquote:Op vrijdag 19 maart 2021 18:44 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Een collega van me stond strak van de coke tijdens ramadandat schijnt wel te mogen.,![]()
Dat heb ik tijdens mijn wandelingen al menig maal mogen ervarenquote:
quote:Op vrijdag 19 maart 2021 18:44 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Een collega van me stond strak van de coke tijdens ramadandat schijnt wel te mogen.,
quote:Op vrijdag 19 maart 2021 18:05 schreef tong80 het volgende:
Het mooie van Paul is, dat-ie niemand kwaad doet.
Paul is trots om FOK!-mod te zijn.
Daar kunnen sommige mods-,
en users nog een puntje aan zuigen.
Zonder de Pauls
van deze wereld
en van deze site,
was FOK! er allang niet meer.
Mensen/users vergeten snel.
Hebben geen idee hoe groot FOK!
ooit was.
Geen internetforum.........
dat of-die ooit kan tippen
aan FOK!
in de hoogtijdagen
Uniek in zijn soort
Ik preek niet,
ik lul nie uit m'n nek.
Zelf bans gehad vanaf Sint Juttemus.
Go for it Paulus.
Dan kan ik je blijven afzeiken.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Ook niet. Sterker nog ze mogen helemaal geen geestbedwelmende middelen gebruiken.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 18:44 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Een collega van me stond strak van de coke tijdens ramadandat schijnt wel te mogen.,Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
quote:Op vrijdag 19 maart 2021 18:44 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Een collega van me stond strak van de coke tijdens ramadandat schijnt wel te mogen.,
roken mag ook niet is ook geen eten. Drinken mag na zonsondergang maar alcohol nietquote:Op vrijdag 19 maart 2021 18:45 schreef Fogel het volgende:
[..]
Tja, het is geen eten... maar vast niet helemaal de bedoeling.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Mooie post en ik ben het er mee eens.quote:Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
quote:
Spuit 11.quote:
Gamr! Gargamel!I'm surrounded by morons!
Dat weet men echt wel hoor.quote:
Ik ben blij dat ik me niet aan zulke regels hoef te houdenquote:Op vrijdag 19 maart 2021 18:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
roken mag ook niet is ook geen eten. Drinken mag na zonsondergang maar alcohol niet
Zelfde sec gepostquote:
De blinde en de domme of zoiets.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 18:48 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Mooie post en ik ben het er mee eens.Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen![]()
Ik ook, heb wel eens meegedaan, was getrouwd met een moslim ( Egyptenaar)quote:Op vrijdag 19 maart 2021 18:50 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ik me niet aan zulke regels hoef te houdenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Echt?quote:Op vrijdag 19 maart 2021 18:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik ook, heb wel eens meegedaan, was getrouwd met een moslim ( Egyptenaar)![]()
Alcohol mag in zijn algeheel toch niet als moslim?quote:Op vrijdag 19 maart 2021 18:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
roken mag ook niet is ook geen eten. Drinken mag na zonsondergang maar alcohol nietOnce you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Dat linker, zijn dat de billen van DJMO?quote:
Apart. Heb je het ook de hele periode volgehouden? Ik neem aan dat je geen moslim bent en dat je daardoor minder ‘drive’ hebt zeg maar.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 18:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik ook, heb wel eens meegedaan, was getrouwd met een moslim ( Egyptenaar)I'm surrounded by morons!
Ik zat er ook al naar te kijken. Geen idee wat het isquote:Op vrijdag 19 maart 2021 18:52 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat linker, zijn dat de billen van DJMO?
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Paul kwam in DTS,
dat was soms leuk.
Hij kreeg gelijk les,
dat gaf hem geen deuk.
Hij wilde verkeren,
met elke mooie vrouw,
En kon niet leren,
dat niemand hem wou.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ja echt, hij is in april `1993 overleden aan longkankerquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Kloptquote:Op vrijdag 19 maart 2021 18:51 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Alcohol mag in zijn algeheel toch niet als moslim?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op vrijdag 19 maart 2021 18:51 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Alcohol mag in zijn algeheel toch niet als moslim?![]()
Die lui roken allemaal heb ik het idee ..![]()
Nee, heb het twee weken gedaan, dat had ik ook gezegd.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 18:53 schreef Fogel het volgende:
[..]
Apart. Heb je het ook de hele periode volgehouden? Ik neem aan dat je geen moslim bent en dat je daardoor minder ‘drive’ hebt zeg maar.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dat is lang geledenquote:Op vrijdag 19 maart 2021 18:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja echt, hij is in april `1993 overleden aan longkanker![]()
![]()
Toch wel netjes.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 18:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, heb het twee weken gedaan, dat had ik ook gezegd.
Ik ken een moslim die wel aan de ramadan (heeft) meegedaan vroeger, maar daarbuiten wel gewoon alcohol dronk als hij mee uit gingquote:
Niemand die mijn gedicht leest.
Doe er hee bij van mijquote:Op vrijdag 19 maart 2021 18:56 schreef Paul het volgende:
Gedicht van @:freshfruit en @:tong80 toegevoegd aan mn fotoboekIedereen is een kutlultrut
als je een gedicht over me maakt of iets anders geks doet kom je ook in mn fotoboekquote:Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Laat eerst maar je billuh sien.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Heee nee dank jequote:Op vrijdag 19 maart 2021 18:58 schreef Paul het volgende:
[..]
als je een gedicht over me maakt of iets anders geks doet kom je ook in mn fotoboekIedereen is een kutlultrut
Ja. Hij was ook nog jong 32quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Aangifte gedaan.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 18:56 schreef Paul het volgende:
Gedicht van @:freshfruit en @:tong80 toegevoegd aan mn fotoboek
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !![]()
Ik ken heel veel moslims die drinken hoor zijn er best veel.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 18:56 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik ken een moslim die wel aan de ramadan (heeft) meegedaan vroeger, maar daarbuiten wel gewoon alcohol dronk als hij mee uit gingWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op vrijdag 19 maart 2021 18:53 schreef FreshFruit het volgende:
Paul kwam in DTS,
dat was soms leuk.
Hij kreeg gelijk les,
dat gaf hem geen deuk.
Hij wilde verkeren,
met elke mooie vrouw,
En kon niet leren,
dat niemand hem wou.![]()
![]()
Ik denk dat 3/4e van de gelovigen zich niet strikt aan de regels van hun geloof houdenquote:Op vrijdag 19 maart 2021 19:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik ken heel veel moslims die drinken hoor zijn er best veel.
Er was eens een Paul in DTS,
die lustte wel een fles.
We gaven hem jenever,
dat kostte hem zijn lever.
Dat was voor hem een mooie les.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:
Dat kon je wel eens goed hebben 😛quote:Op vrijdag 19 maart 2021 19:02 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik denk dat 3/4e van de gelovigen zich niet strikt aan de regels van hun geloof houdenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik heb het katholieke vasten wel een paar jaar strik volgehouden, maar dat was in de tijd dat ik bij een carnaval groep zat waar we echt van donderdag tot de volgende woensdag van 11 uur 's ochtends tot 12 uur in de nacht aan de drank zaten en alleen maar vettig voer naar binnen werkte. Toen was ik wel effe een maandje klaar met alcohol en junkfoodquote:Op vrijdag 19 maart 2021 18:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, heb het twee weken gedaan, dat had ik ook gezegd.
Ja was ook heel jongquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Zekr wetenquote:Op vrijdag 19 maart 2021 19:02 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik denk dat 3/4e van de gelovigen zich niet strikt aan de regels van hun geloof houden![]()
![]()
Ja was al uit gezaaid.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 19:05 schreef aloa het volgende:
[..]
Sow...dat is idd heel jong voor zo'n rotziekteWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik ben pas jong.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Zo´n sprookjesboek en dito sprookjesfiguur is dan ook absoluut geen fata morgana.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 19:02 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik denk dat 3/4e van de gelovigen zich niet strikt aan de regels van hun geloof houdenZonder wrijving geen glans![]()
Ging je dan ook het askruisje halen?quote:Op vrijdag 19 maart 2021 19:05 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb het katholieke vasten wel een paar jaar strik volgehouden, maar dat was in de tijd dat ik bij een carnaval groep zat waar we echt van donderdag tot de volgende woensdag van 11 uur 's ochtends tot 12 uur in de nacht aan de drank zaten en alleen maar vettig voer naar binnen werkte. Toen was ik wel effe een maandje klaar met alcohol en junkfoodWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Achja, ik zie geloof ook meer als psychologisch stuk houvast dat heel nuttig is voor mensen om zich aan vast te houden bij verdriet en overlijden van geliefde.quote:Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Volgend jaar mag je mosterd halen 😉quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Elk geloof is een sprookje.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 19:07 schreef Haags het volgende:
[..]
Zo´n sprookjesboek en dito sprookjesfiguur is dan ook absoluut geen fata morgana.![]()
Weekend!Bier
en BOLK!
![]()
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Jij bent zo niet grappig nu.quote:![]()
Als ze daar kracht uithalen waarom nietquote:Op vrijdag 19 maart 2021 19:08 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Achja, ik zie geloof ook meer als psychologisch stuk houvast dat heel nuttig is voor mensen om zich aan vast te houden bij verdriet en overlijden van geliefde.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik heb het wel een paar keer gehaald. Toen ik nog jonger was vaker met mijn grootouders mee en daarna nog een paar keer, een keer of 3 of 4 denk ik toen ik nog bijles kreeg van een pastoor met latijn en ik het ergens niet vond kunnen om hem wel te gebruiken daarvoor maar omdat niet naar 'belangrijke' missen te gaan ofzoquote:Op vrijdag 19 maart 2021 19:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ging je dan ook het askruisje halen?
Trut.quote:
Mag je eindelijk naar Maria boodschap 😛quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Deze manquote:Op vrijdag 19 maart 2021 19:04 schreef FreshFruit het volgende:
Er was eens een Paul in DTS,
die lustte wel een fles.
We gaven hem jenever,
dat kostte hem zijn lever.
Dat was voor hem een mooie les.
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Idd.quote:
In mijn jeugd haalde ik hem ook 😉quote:Op vrijdag 19 maart 2021 19:10 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb het wel een paar keer gehaald. Toen ik nog jonger was vaker met mijn grootouders mee en daarna nog een paar keer, een keer of 3 of 4 denk ik toen ik nog bijles kreeg van een pastoor met latijn en ik het ergens niet vond kunnen om hem wel te gebruiken daarvoor maar omdat niet naar 'belangrijke' missen te gaan ofzoWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik heb absoluut geen problemen met gelovige die het in rust en privé belijden. Zolang ze mij er maar niet mee lastig vallen of het geloof voor de verkeerde redenen gebruiken.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 19:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Als ze daar kracht uithalen waarom nietOnce you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Het worden wel een alcoholische drie dagen ja.quote:![]()
Zal blij zijn als ik weer naar het werk kan om bij te komen."It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Ja de eerste aap die corona kreeg toch?quote:Op vrijdag 19 maart 2021 19:10 schreef SoS87 het volgende:
Jeugdjournaal....mensapen krijgen prik tegen corona, en wij maar wachtenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
70 jaar geleden?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Dat dus. Helemaal met je eens.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 19:11 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb absoluut geen problemen met gelovige die het in rust en privé belijden. Zolang ze mij er maar niet mee lastig vallen of het geloof voor de verkeerde redenen gebruiken.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Weet niet, ik ving het op, ik kijk zelf nietquote:Op vrijdag 19 maart 2021 19:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja de eerste aap die corona kreeg toch?![]()
![]()
Gewoon shoarmaschotel bestellen middernacht met halve liters dan komt het goed. Doe je dat nog?quote:Op vrijdag 19 maart 2021 19:10 schreef SoS87 het volgende:
Jeugdjournaal....mensapen krijgen prik tegen corona, en wij maar wachtenUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Hoi SoS.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 19:12 schreef SoS87 het volgende:
[..]
Weet niet, ik ving het op, ik kijk zelf niet
Dit jaar precies 75 jaar geleden. Ik was toen 15.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Zag het ergens in de krant voor bij komenquote:Op vrijdag 19 maart 2021 19:12 schreef SoS87 het volgende:
[..]
Weet niet, ik ving het op, ik kijk zelf nietWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Mooie leeftijd.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 19:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dit jaar precies 75 jaar geleden. Ik was toen 15.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik drink niet veel meerquote:Op vrijdag 19 maart 2021 19:13 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Gewoon shoarmaschotel bestellen middernacht met halve liters dan komt het goed. Doe je dat nog?![]()
![]()
Ja toch. Nu weet je gelijk waarom ik soms zo traag reageer.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Bolk aloa!quote:
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Daar merk ik niks van.Jij bent sneller dan Speedy Gonzaly.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 19:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja toch. Nu weet je gelijk waarom ik soms zo traag reageer.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Nimmer!!quote:
Om 20:00 heb ik trouwens mijn livestream, GC / Live streaming Phoenyx met als streaminggame... hier post ik dan de link![]()
Niet geklikt.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 19:17 schreef phoenyx het volgende:
Om 20:00 heb ik trouwens mijn livestream, GC / Live streaming Phoenyx met als streaminggame... hier post ik dan de link“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Alleen als je in beeld komt kijk ikquote:Op vrijdag 19 maart 2021 19:17 schreef phoenyx het volgende:
Om 20:00 heb ik trouwens mijn livestream, GC / Live streaming Phoenyx met als streaminggame... hier post ik dan de linkWinnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Vinden jullie het ook zo spannend wat de formatie ons gaat brengen?
Hey 🖐🏻quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hey phoenyx 🖐🏻quote:Op vrijdag 19 maart 2021 19:17 schreef phoenyx het volgende:
Om 20:00 heb ik trouwens mijn livestream, GC / Live streaming Phoenyx met als streaminggame... hier post ik dan de linkWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dat vind ik niet.quote:
Ik ook niet.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:
Curling is wel leuk.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ongeveer net zo leuk als naar de secondewijzer vd klok kijken.quote:Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Bijna net zo 'leuk' als jeu de boulesquote:
Het zal wel worden: VVD, D66 en CDA.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 19:25 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Vinden jullie het ook zo spannend wat de formatie ons gaat brengen?Geduld
(zelfst. naamw.)
Dikke storing,FOK! klapt er ook zo uit.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
![]()
Hier wordt bijna geen ijshockey gespeeld.quote:Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Maar daar moet dan wel nog wat bij voor een meerderheid.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 19:33 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Het zal wel worden: VVD, D66 en CDA.
Ik vind de formatie serieus altijd het leukste stukje politiek. Die wil niet met die en die niet met die tenzij of anders maar dit dat
zekersquote:Op vrijdag 19 maart 2021 19:27 schreef Paul het volgende:
[..]
klopt, vond het wel een geinig plaatjen![]()
Welkomquote:Op vrijdag 19 maart 2021 19:36 schreef jerney het volgende:
Zo, mijn nieuwsbrief is weer de deur uit, ik mag weer even met jullie spelen![]()
![]()
BiemWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Gezelligquote:Op vrijdag 19 maart 2021 19:36 schreef jerney het volgende:
Zo, mijn nieuwsbrief is weer de deur uit, ik mag weer even met jullie spelen![]()
![]()
Al een uurtje ofzo zo traag als dikke stront, maargoed dat is het al tijdenquote:Op vrijdag 19 maart 2021 19:33 schreef FreshFruit het volgende:
Dikke storing,FOK! klapt er ook zo uit.
* SBE bed opengooit.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 19:36 schreef jerney het volgende:
Zo, mijn nieuwsbrief is weer de deur uit, ik mag weer even met jullie spelen
Zijn het niet genoeg zetels? Ik dacht dat dit net genoeg was?quote:Op vrijdag 19 maart 2021 19:35 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Maar daar moet dan wel nog wat bij voor een meerderheid.
Ik vind de formatie serieus altijd het leukste stukje politiek. Die wil niet met die en die niet met die tenzij of anders maar dit datGeduld
(zelfst. naamw.)
Laatste dagen wel.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 19:37 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Al een uurtje ofzo zo traag als dikke stront, maargoed dat is het al tijden![]()
ik weet ik kenn ookquote:Op vrijdag 19 maart 2021 19:34 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Hier wordt bijna geen ijshockey gespeeld.
geen nederlandse speler![]()
Ja het is een terugkerende ellendequote:Op vrijdag 19 maart 2021 19:37 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Al een uurtje ofzo zo traag als dikke stront, maargoed dat is het al tijdenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Laatste weken zeg maarquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op vrijdag 19 maart 2021 19:38 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Komt omdat ik heel veel warmte in mijn hart heb![]()
![]()
quote:Op vrijdag 19 maart 2021 19:38 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Komt omdat ik heel veel warmte in mijn hart heb![]()
![]()
Daar ben ik ook wel redelijk zeker van ja![]()
![]()
VVD: 35quote:Op vrijdag 19 maart 2021 19:35 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Maar daar moet dan wel nog wat bij voor een meerderheid.
Ik vind de formatie serieus altijd het leukste stukje politiek. Die wil niet met die en die niet met die tenzij of anders maar dit dat
D66: 23
CDA: 15
Totaal: 73Geduld
(zelfst. naamw.)
Als het al niet langer is.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op vrijdag 19 maart 2021 19:38 schreef jerney het volgende:
[..]![]()
* jerney probeert dit te visualiseren
Het is net het levenquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
spel in brasil was om 17 00 nach 13 uren weg
xixi over,en dann was ruzie weg
xixi en coco
ik had maar erder pc uitgemakt
en nu erst weer an![]()
Er zijn er wel een paar maar die spelen in Canada.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 19:37 schreef mario390 het volgende:
[..]
ik weet ik kenn ook
geen nederlandse spelerActioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Stikstof legt nu al bom onder formatie: mogelijk minder vee, langzamer rijden én stikstoftaks
De formatie van een nieuw kabinet dreigt nu al extra ingewikkeld te worden door de stikstofcrisis. In twee rapporten stellen topambtenaren dat er meer impopulaire maatregelen nodig zullen zijn om het stikstofprobleem de baas te worden.![]()
Nope, of ze moeten nog een zooi restzetels scoren.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 19:37 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Zijn het niet genoeg zetels? Ik dacht dat dit net genoeg was?
En dan heb je nog het issue dat ze geen meerderheid in de Eerste Kamer hebben. Maar ik denk dat dat van secundair belang zal zijn aangezien het vormen van een meerderheid in tweede kamer al moeilijk genoeg zal zijn."It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: