Alcohol mag in zijn algeheel toch niet als moslim?quote:Op vrijdag 19 maart 2021 18:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
roken mag ook niet is ook geen eten. Drinken mag na zonsondergang maar alcohol niet
Dat linker, zijn dat de billen van DJMO?quote:
Apart. Heb je het ook de hele periode volgehouden? Ik neem aan dat je geen moslim bent en dat je daardoor minder ‘drive’ hebt zeg maar.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 18:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik ook, heb wel eens meegedaan, was getrouwd met een moslim ( Egyptenaar)
Ik zat er ook al naar te kijken. Geen idee wat het isquote:Op vrijdag 19 maart 2021 18:52 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat linker, zijn dat de billen van DJMO?
Ja echt, hij is in april `1993 overleden aan longkankerquote:
Kloptquote:Op vrijdag 19 maart 2021 18:51 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Alcohol mag in zijn algeheel toch niet als moslim?
quote:Op vrijdag 19 maart 2021 18:51 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Alcohol mag in zijn algeheel toch niet als moslim?
Nee, heb het twee weken gedaan, dat had ik ook gezegd.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 18:53 schreef Fogel het volgende:
[..]
Apart. Heb je het ook de hele periode volgehouden? Ik neem aan dat je geen moslim bent en dat je daardoor minder ‘drive’ hebt zeg maar.
Dat is lang geledenquote:Op vrijdag 19 maart 2021 18:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja echt, hij is in april `1993 overleden aan longkanker
Toch wel netjes.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 18:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, heb het twee weken gedaan, dat had ik ook gezegd.
Ik ken een moslim die wel aan de ramadan (heeft) meegedaan vroeger, maar daarbuiten wel gewoon alcohol dronk als hij mee uit gingquote:
Doe er hee bij van mijquote:Op vrijdag 19 maart 2021 18:56 schreef Paul het volgende:
Gedicht van @:freshfruit en @:tong80 toegevoegd aan mn fotoboek
als je een gedicht over me maakt of iets anders geks doet kom je ook in mn fotoboekquote:
Laat eerst maar je billuh sien.quote:
Heee nee dank jequote:Op vrijdag 19 maart 2021 18:58 schreef Paul het volgende:
[..]
als je een gedicht over me maakt of iets anders geks doet kom je ook in mn fotoboek
Aangifte gedaan.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 18:56 schreef Paul het volgende:
Gedicht van @:freshfruit en @:tong80 toegevoegd aan mn fotoboek
Ik ken heel veel moslims die drinken hoor zijn er best veel.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 18:56 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik ken een moslim die wel aan de ramadan (heeft) meegedaan vroeger, maar daarbuiten wel gewoon alcohol dronk als hij mee uit ging
quote:Op vrijdag 19 maart 2021 18:53 schreef FreshFruit het volgende:
Paul kwam in DTS,
dat was soms leuk.
Hij kreeg gelijk les,
dat gaf hem geen deuk.
Hij wilde verkeren,
met elke mooie vrouw,
En kon niet leren,
dat niemand hem wou.
Ik denk dat 3/4e van de gelovigen zich niet strikt aan de regels van hun geloof houdenquote:Op vrijdag 19 maart 2021 19:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik ken heel veel moslims die drinken hoor zijn er best veel.
quote:
Sow...dat is idd heel jong voor zo'n rotziektequote:
Dat kon je wel eens goed hebben 😛quote:Op vrijdag 19 maart 2021 19:02 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik denk dat 3/4e van de gelovigen zich niet strikt aan de regels van hun geloof houden
Ik heb het katholieke vasten wel een paar jaar strik volgehouden, maar dat was in de tijd dat ik bij een carnaval groep zat waar we echt van donderdag tot de volgende woensdag van 11 uur 's ochtends tot 12 uur in de nacht aan de drank zaten en alleen maar vettig voer naar binnen werkte. Toen was ik wel effe een maandje klaar met alcohol en junkfoodquote:Op vrijdag 19 maart 2021 18:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, heb het twee weken gedaan, dat had ik ook gezegd.
Zekr wetenquote:Op vrijdag 19 maart 2021 19:02 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik denk dat 3/4e van de gelovigen zich niet strikt aan de regels van hun geloof houden
Ja was al uit gezaaid.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 19:05 schreef aloa het volgende:
[..]
Sow...dat is idd heel jong voor zo'n rotziekte
Dan is het vaak snel voorbij...quote:
Zo´n sprookjesboek en dito sprookjesfiguur is dan ook absoluut geen fata morgana.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 19:02 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ging je dan ook het askruisje halen?quote:Op vrijdag 19 maart 2021 19:05 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb het katholieke vasten wel een paar jaar strik volgehouden, maar dat was in de tijd dat ik bij een carnaval groep zat waar we echt van donderdag tot de volgende woensdag van 11 uur 's ochtends tot 12 uur in de nacht aan de drank zaten en alleen maar vettig voer naar binnen werkte. Toen was ik wel effe een maandje klaar met alcohol en junkfood
Achja, ik zie geloof ook meer als psychologisch stuk houvast dat heel nuttig is voor mensen om zich aan vast te houden bij verdriet en overlijden van geliefde.quote:
Volgend jaar mag je mosterd halen 😉quote:
Elk geloof is een sprookje.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 19:07 schreef Haags het volgende:
[..]
Zo´n sprookjesboek en dito sprookjesfiguur is dan ook absoluut geen fata morgana.
Jij bent zo niet grappig nu.quote:
Als ze daar kracht uithalen waarom nietquote:Op vrijdag 19 maart 2021 19:08 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Achja, ik zie geloof ook meer als psychologisch stuk houvast dat heel nuttig is voor mensen om zich aan vast te houden bij verdriet en overlijden van geliefde.
Ik heb het wel een paar keer gehaald. Toen ik nog jonger was vaker met mijn grootouders mee en daarna nog een paar keer, een keer of 3 of 4 denk ik toen ik nog bijles kreeg van een pastoor met latijn en ik het ergens niet vond kunnen om hem wel te gebruiken daarvoor maar omdat niet naar 'belangrijke' missen te gaan ofzoquote:Op vrijdag 19 maart 2021 19:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ging je dan ook het askruisje halen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |