iedereen doet mee aan de puntentelling
De DTS-regels staan in de OP in een spoiler. Regels en afspraken die niet in de OP staan gelden niet.
voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt
geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geupdate door MonitorSPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: Ode aan MarkOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Markdeajaxfan topicOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS RegelsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar februariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
![]()
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
![]()
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
Ja dat wordt vuurwerk in de tweede kamer. Er komt genoeg voer voor pittige debatten.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 17:56 schreef FreshFruit het volgende:
https://i.gyazo.com/b53a64ed65009f54e31eb2b843f3daba.png
Geduld
(zelfst. naamw.)
Iets dat op is tegen de middag.![]()
Ik heb zo'n hekel aan die Sylvana.quote:Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Lovely: Na veel gedoe,maar gelukt dankzij @Superbadeendje![]()
Kan die kop van Sylvana niet onder een spoiler bah wat een naar mens is datquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Ik ook, walg al als ik haar ziequote:Op vrijdag 19 maart 2021 17:58 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb zo'n hekel aan die Sylvana.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Zoiets tijdens etenstijd plaatsen moeten strafpunten opleveren.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 17:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kan die kop van Sylvana niet onder een spoiler bah wat een naar mens is dat
Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
kapen kutTrots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!![]()
Dubbele strafpunten.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 17:59 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Zoiets tijdens etenstijd plaatsen moeten strafpunten opleveren.![]()
quote:Op vrijdag 19 maart 2021 17:59 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Zoiets tijdens etenstijd plaatsen moeten strafpunten opleveren.Heb het gelukkig net op
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Je bent de enige niet.quote:Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Zie jullie liever mij dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb er één en ik ben er trots op
quote:Op vrijdag 19 maart 2021 18:01 schreef DJMO het volgende:
Zie jullie liever mij dan?Verkeerde foto.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heer GG,daar kijk ik nu al naar uit.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 17:57 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja dat wordt vuurwerk in de tweede kamer. Er komt genoeg voer voor pittige debatten.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
#metoo is gewoon een aandachtshoer die dat wil krijgen door constant de rascime kaart te trekkenquote:Op vrijdag 19 maart 2021 17:58 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb zo'n hekel aan die Sylvana.![]()
![]()
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Want?quote:
Het gif spuit uit haar ogenquote:Op vrijdag 19 maart 2021 18:02 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
#metoo is gewoon een aandachtshoer die dat wil krijgen door constant de rascime kaart te trekken![]()
Ik had ook billen vewacht.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:Op vrijdag 19 maart 2021 18:01 schreef DJMO het volgende:
Zie jullie liever mij dan?Twee dingen:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Je kijkt niet zo vrolijk en
• dat FOK! logo van dat kapje zit op de kop!
En of wij jou liever zien dan Sylvana... uiteraard...Geduld
(zelfst. naamw.)
Die houdt ze nu voor @Robquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dit worden vier intens zware jaren. Werkelijk alles gaat om racisme. Vermquote:eiend
Zonder wrijving geen glans![]()
quote:Moet ik nog antwoord geven?quote:
Op den duur hoort niemand dat meer. Het wordt net als ruis, op den duur valt het niet meer op.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 18:03 schreef Haags het volgende:
[..]
Dit worden vier intens zware jaren. Werkelijk alles gaat om racisme. Vermeiend
Geduld
(zelfst. naamw.)
Niet op de kop maar spiegelbeeldquote:Op vrijdag 19 maart 2021 18:02 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Twee dingen:
• Je kijkt niet zo vrolijk en
• dat FOK! logo van dat kapje zit op de kop!
En of wij jou liever zien dan Sylvana... uiteraard...![]()
O dat kan ja.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 18:04 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Niet op de kop maar spiegelbeeld
Maar dan moet DJMO de foto even spiegelen en opnieuw posten. En dan zien we haar ook zoals ze is.Geduld
(zelfst. naamw.)
Ik ga stuk hier
De blanke mens is niets meer dan racistisch. Dat we het even weten.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 18:04 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Op den duur hoort niemand dat meer. Het wordt net als ruis, op den duur valt het niet meer op.Zonder wrijving geen glans![]()
Of op de kop gaan staan.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 18:05 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
O dat kan ja.
Maar dan moet DJMO de foto even spiegelen en opnieuw posten. En dan zien we haar ook zoals ze is.I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2026: Peru, België, Nederland, St. Maarten
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta![]()
Is een prima foto toch.. anders zelf maar spiegelenquote:Op vrijdag 19 maart 2021 18:05 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
O dat kan ja.
Maar dan moet DJMO de foto even spiegelen en opnieuw posten. En dan zien we haar ook zoals ze is.![]()
![]()
Kan, maar dat is me teveel werk.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 18:06 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Is een prima foto toch.. anders zelf maar spiegelenGeduld
(zelfst. naamw.)
Ik stiekem ook ja.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 18:02 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Heer GG,daar kijk ik nu al naar uit.Geduld
(zelfst. naamw.)
quote:Op vrijdag 19 maart 2021 18:06 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Kan, maar dat is me teveel werk.![]()
![]()
![]()
Ik dacht geen moment aan die foto. Maar de rest hier kennelijk welquote:Op vrijdag 19 maart 2021 18:06 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Omdat het over jouw billen gaat?
Natuurlijk, het was toen een hot item en de kwestie suddert nog wat na.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 18:08 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik dacht geen moment aan die foto. Maar de rest hier kennelijk welGeduld
(zelfst. naamw.)
quote:Op vrijdag 19 maart 2021 18:09 schreef Mrsloveable het volgende:
Mannen onthouden niet veel dingen, maar dat dan weer wel
Geduld
(zelfst. naamw.)
Was laatst nogal een ding in BB,raciesme kon alleen worden ondervonden door zwarte mensen.Iemand die aangaf in China niet een bus of restaurant inmocht was geen raciesme.Want hij was blank,snap jij deze?quote:Op vrijdag 19 maart 2021 18:05 schreef Haags het volgende:
[..]
De blanke mens is niets meer dan racistisch. Dat we het even weten.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Maar dat komt toch alleen omdat ze op een fout Ajax kleed lag.quote:
quote:Op vrijdag 19 maart 2021 18:10 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Was laatst nogal een ding in BB,raciesme kon alleen worden ondervonden door zwarte mensen.Iemand die aangaf in China niet een bus of restaurant inmocht was geen raciesme.Want hij was blank,snap jij deze?
Dat slaat ook nergens opZonder wrijving geen glans![]()
Het zit waarschijnlijk nog bij de sommige mannen in hun geheugen gegriftquote:Op vrijdag 19 maart 2021 18:08 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik dacht geen moment aan die foto. Maar de rest hier kennelijk wel
Zelfs dat weet je nog.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 18:11 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Maar dat komt toch alleen omdat ze op een fout Ajax kleed lag.
Nee. Die mensen die dat zeggen hebben het begrip racisme dus niet begrepen.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 18:10 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Was laatst nogal een ding in BB,raciesme kon alleen worden ondervonden door zwarte mensen.Iemand die aangaf in China niet een bus of restaurant inmocht was geen raciesme.Want hij was blank,snap jij deze?Geduld
(zelfst. naamw.)
Oeps.quote:
Lovely: Na veel gedoe,maar gelukt dankzij @Superbadeendje
Forum Opties Forumhop: Hop naar: