quote:
Moet ik nog antwoord geven?quote:
Op den duur hoort niemand dat meer. Het wordt net als ruis, op den duur valt het niet meer op.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 18:03 schreef Haags het volgende:
[..]
Dit worden vier intens zware jaren. Werkelijk alles gaat om racisme. Vermeiend
Niet op de kop maar spiegelbeeldquote:Op vrijdag 19 maart 2021 18:02 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Twee dingen:
• Je kijkt niet zo vrolijk en
• dat FOK! logo van dat kapje zit op de kop!
En of wij jou liever zien dan Sylvana... uiteraard...
O dat kan ja.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 18:04 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Niet op de kop maar spiegelbeeld
De blanke mens is niets meer dan racistisch. Dat we het even weten.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 18:04 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Op den duur hoort niemand dat meer. Het wordt net als ruis, op den duur valt het niet meer op.
Of op de kop gaan staan.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 18:05 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
O dat kan ja.
Maar dan moet DJMO de foto even spiegelen en opnieuw posten. En dan zien we haar ook zoals ze is.
Is een prima foto toch.. anders zelf maar spiegelenquote:Op vrijdag 19 maart 2021 18:05 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
O dat kan ja.
Maar dan moet DJMO de foto even spiegelen en opnieuw posten. En dan zien we haar ook zoals ze is.
Kan, maar dat is me teveel werk.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 18:06 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Is een prima foto toch.. anders zelf maar spiegelen
Ik stiekem ook ja.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 18:02 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Heer GG,daar kijk ik nu al naar uit.
quote:Op vrijdag 19 maart 2021 18:06 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Kan, maar dat is me teveel werk.
Ik dacht geen moment aan die foto. Maar de rest hier kennelijk welquote:Op vrijdag 19 maart 2021 18:06 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Omdat het over jouw billen gaat?
Natuurlijk, het was toen een hot item en de kwestie suddert nog wat na.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 18:08 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik dacht geen moment aan die foto. Maar de rest hier kennelijk wel
quote:Op vrijdag 19 maart 2021 18:09 schreef Mrsloveable het volgende:
Mannen onthouden niet veel dingen, maar dat dan weer wel
Was laatst nogal een ding in BB,raciesme kon alleen worden ondervonden door zwarte mensen.Iemand die aangaf in China niet een bus of restaurant inmocht was geen raciesme.Want hij was blank,snap jij deze?quote:Op vrijdag 19 maart 2021 18:05 schreef Haags het volgende:
[..]
De blanke mens is niets meer dan racistisch. Dat we het even weten.
Maar dat komt toch alleen omdat ze op een fout Ajax kleed lag.quote:
quote:Op vrijdag 19 maart 2021 18:10 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Was laatst nogal een ding in BB,raciesme kon alleen worden ondervonden door zwarte mensen.Iemand die aangaf in China niet een bus of restaurant inmocht was geen raciesme.Want hij was blank,snap jij deze?
Het zit waarschijnlijk nog bij de sommige mannen in hun geheugen gegriftquote:Op vrijdag 19 maart 2021 18:08 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik dacht geen moment aan die foto. Maar de rest hier kennelijk wel
Zelfs dat weet je nog.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 18:11 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Maar dat komt toch alleen omdat ze op een fout Ajax kleed lag.
Nee. Die mensen die dat zeggen hebben het begrip racisme dus niet begrepen.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 18:10 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Was laatst nogal een ding in BB,raciesme kon alleen worden ondervonden door zwarte mensen.Iemand die aangaf in China niet een bus of restaurant inmocht was geen raciesme.Want hij was blank,snap jij deze?
Oeps.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |