Van dat verkrachttekippevlees ga je dood Gevolg een dode ajaxied. Ja dat is inderdaad positiefquote:Op vrijdag 19 maart 2021 18:20 schreef DJMO het volgende:
[..]
En KFC eten terwijl je onder een Ajax dekentje op de bank hangt dan?
Dubbel negatief is positief
quote:Op vrijdag 19 maart 2021 18:22 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Van dat verkrachttekippevlees ga je dood Gevolg een dode ajaxied. Ja dat is inderdaad positief
Wens je me nou dood?quote:Op vrijdag 19 maart 2021 18:22 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Van dat verkrachttekippevlees ga je dood Gevolg een dode ajaxied. Ja dat is inderdaad positief
Ik geef niet om voetbal. Ik heb dus ook geen favoriete club.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 18:24 schreef gebrokenglas het volgende:
SBE: wat is jouw favoriete voetbalclub? Of clubs, meervoud?
O, dat dacht ik, vanwege dat Ajax kleed...quote:Op vrijdag 19 maart 2021 18:26 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik geef niet om voetbal. Ik heb dus ook geen favoriete club.
Dat boeit mij niets hoor.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 18:27 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
O, dat dacht ik, vanwege dat Ajax kleed...
Ajax Amsterdamquote:Op vrijdag 19 maart 2021 18:26 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik geef niet om voetbal. Ik heb dus ook geen favoriete club.
Nou.....quote:Op vrijdag 19 maart 2021 18:30 schreef aloa het volgende:
[..]
Ajax Amsterdam
Beste club van Nederland.
Hmmm,en Cambuur dan?quote:Op vrijdag 19 maart 2021 18:30 schreef aloa het volgende:
[..]
Ajax Amsterdam
Ik heb er geen verstand van. Mijn vader was altijd voor Feijenoord dus als ik iets zou moeten kiezen...quote:Op vrijdag 19 maart 2021 18:30 schreef aloa het volgende:
[..]
Ajax Amsterdam
Dat weet ik niet, zou kunnen. Maar bovenaan staan wil niet zeggen dat je de beste bent.quote:
lolquote:Op vrijdag 19 maart 2021 18:32 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat weet ik niet, zou kunnen. Maar bovenaan staan wil niet zeggen dat je de beste bent.
Dan is dat natuurlijk Ajaxquote:Op vrijdag 19 maart 2021 18:32 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb er geen verstand van. Mijn vader was altijd voor Feijenoord dus als ik iets zou moeten kiezen...
Van mij mag heel het voetbal kapot. Begin maar met wat grote clubs die omvallen, dan volgt de rest vanzelf.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 18:33 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik kijk alleen maar voetbal bij een EK of WK. Maar vaak is dat verplicht meekijken, of kijken vanuit een ooghoek terwijl ik nuttiger dingen aan het doen ben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |