abonnement Unibet Coolblue
pi_198584392


Cryptocoins?
Bitcoin is het bekendste voorbeeld van cryptocurrency. Naast Bitcoins zijn er nog heel veel 'altcoins' kijk hier maar eens voor een overzicht; Coingecko. Bitcoin is bedoeld als peer-to-peer geld, je kan geld (Bitcoin) naar iemand overmaken zonder tussenkomst van een bank. De transactie is anoniem en binnen enkele minuten geregeld. Dit gebeurt allemaal door middel van een blockchain.

Blockchain?
De blockchain kun je zien als een kasboek dat wordt gecontroleerd door iedereen die gebruik maakt hiervan. Je kan in dat kasboek elke transactie zien die ooit heeft plaatsgevonden. De blockchain wordt door heel veel pc's gecontroleerd en is niet achteraf wijzigbaar. Een systeem wat moeilijk te manipuleren is dus. In elk block in de blockchain zitten transacties van coins. Kijk maar eens hier om zelf een kijkje te nemen in zo`n blockchain; Bitcoin Block Explorer - Blockchain

Wie houdt de blockchain bij?
Transacties worden door nodes verzonden naar het netwerk. Een node is een computer die de software van Bitcoin draait. Miners stoppen deze transacties in een blok en als dank krijgen zij hiervoor een beloning. Dit is natuurlijk kort door de bocht; bekijk dit filmpje maar eens voor een uitgebreidere uitleg;


Er zijn tegenwoordig twee verschillende technieken die worden gebruikt om de blockchain bij te houden, namelijk; Proof of Work (PoW) en Proof of Stake (PoS). PoW is een vorm van mining, waarbij de rekenkracht van een computer wordt gebruikt ten dienste van de blockchain. De computer lost als het ware mathematische puzzels op en moet intensief werk (de W in PoW) leveren om transacties te controleren en nieuwe blokken te creren. Deze inspanningen worden beloond in cryptocurrency. PoS is in principe een vorm van virtuele mining. Des te groter het aantal (stake) van een bepaalde cryptocurrency iemand bezit, des te meer transacties er kunnen worden gevalideerd en des te groter de reward voor de persoon in kwestie. Met andere woorden: Des te meer je bezit, des te meer je zult worden beloond.

Minen levert dus geld op?
Ja. Maar op kleine schaal is het minen van Bitcoin eigenlijk niet meer rendabel door de kosten van aanschaf van hardware, stroomkosten etc. Dit omdat het minen van Bitcoin ook steeds moeilijker wordt en er veel concurrentie is. Wellicht als Bitcoin in de toekomst nog veel meer waard word dat het weer rendabel wordt. Het minen van sommige altcoins op kleine schaal kan wel rendabel zijn, helemaal met wellicht een prijsstijging in het verschiet.

En wat zijn de verschillen tussen Bitcoin en verschillende altcoins?
Satoshi Nakamoto zocht een vorm van bescherming tegen centrale banken. Vanaf de jaren 70 waren cyberpunks al op zoek naar zoiets. Met Bitcoin is die oplossing er gekomen. Doordat de software open-source is kan het makkelijk gekloond worden. Dit gebeurde in de eerste jaren dan ook. Later begonnen bedrijfen en individuen andere voordelen te zien in blockchain en zijn daar op door gegaan. Sommige zullen je vertellen dat geld (dus Bitcoin) de enige usecase voor blockchain is, andere zullen je vertellen dat het de oplossing voor alles is. Doe je eigen onderzoek.



Ok. Hoe kom ik aan cryptocurrency?
Cryptocurrency kun je kopen via brokers of via een exchange. De laatstgenoemde is eigenlijk een soort AEX maar dan alleen voor cryptocurrency. Kopen via een exchange is meestal goedkoper dan het kopen van een broker. Dit omdat je nu geen tussenpersoon hebt maar rechtstreeks van een andere gebruiker koopt.

En hoe sla ik mijn digitale geld nu veilig op?
In een wallet. En dat kan op verschillende manieren en plekken, elk met zijn eigen voor en nadelen.
Je kan het in je wallet op een exchange bewaren maar de geschiedenis heeft geleerd dat dit niet altijd een goed idee is. Je kan bij je wallet door middel van een private key, alleen hiermee kun je transacties doen. Omdat de exchange jouw private key beheerd kan de eigenaar van die exchange er in theorie dus met al het geld vandoor gaan. Google maar eens op 'mt. Gox' voor een voorbeeld.

Wil je dagelijks handelen met crypto dan is het handiger om je coins op een exchange te laten. Koop je ze voor de lange termijn dan kun je het beter opslaan in een ander soort wallet.

Wallet? Offline wallet? Hardware wallet? Paper wallet? Wat?
Een wallet komt in verschillende vormen. Je kan een walletprogramma voor desbetreffende coin installeren op je pc / laptop / telefoon / tablet en daar je coin in opslaan. Maakt wel een backup van je private key zodat als deze crasht je je coins nog wel van recoveren.

Daarnaast zijn er ook hardware wallets tekoop zoals de Trezor of de Nano Ledger.

Een paper wallet is heel simpel. Je maakt online een bitcoinadres aan en stuurt naar dat adres je coins. Je print je private key uit. Deze sla je op een aantal plekken veilig op en je coins staan nu op dat adres in de blockchain opgeslagen. Met die key kun je op een later tijdstip een wallet installeren en bij je coins.

Meer info: https://www.coindesk.com/information/paper-wallet-tutorial/

Probeer closed-source wallets te vermijden. Dit zijn Wallets die zijn gemaakt door een partij die niet in eerste instantie bij het team zit dat desbetreffende coin heeft ontwikkeld. Het verleden heeft uitgewezen dat hier nog wel eens misbruikt van is gemaakt.

Wat een hoop info. Waarom moet ik instappen?
Omdat je bank 0.1% rente per jaar geeft en omdat de blockchain de toekomst heeft. Het is niet voor niks dat er steeds meer geld in cryptocurrency omgaat. To the moon motherfuckers!

En wat zorgt er nou voor dat een coin waarde krijgt?
De markt bepaalt de waarde van een coin. Hoe meer mensen er heil in zien, hoe meer het waard wordt.

Maar nu even serieus, ik snap er nog steeds niks van!
Bekijk hier stap voor stap handleidingen:
BTC / [N00B] Crypto beginnerstopic #1 Voor al je kleine en grote vragen

Hoe claim ik een geforkte munt?
Door je private key in een wallet te importeren die de nieuwe munt support (wel eerst je Bitcoins verplaasen naar een ander adres!). Gedetailleerde uitleg voor Bitcoin Cash en Bitcoin Gold: BTC / [N00B] Crypto beginnerstopic #2 Voor al je kleine en grote vragen

Afkortingen en jargon
FOMO - Fear of missing out - Paniekreactie omdat een coin opeens erg veel in waarde stijgt. Paniekaankoop.
FUD - Fear, uncertainty, doubt. Op het moment dat er angst en onzekerheid in de markt zit dan gaan vaak veel mensen hun geld omzetten naar fiat. Dit zorgt voor een dalende trend of crash in de markt.
ICO - Initial Coin Offering. Een nieuwe munt wordt gentroduceerd. Hier is geld voor nodig. Vroege investeerders kunnen in een ICO investeren in de hoop dat de munt daarna een veelvoud waard wordt.
Fee - Om een transactie te doen moet er fee worden betaald. Dit is een bedrag dat ervoor zorgt dat jouw transactie in behandeling wordt genomen. Sommige exchanges rekenen ook fee om uit te laten betalen.
Hodlen - Je cryptomunten altijd houden (holden).
Holden - Holden is ook traden, alleen zit er meer tijd tussen.

Shorten? Long gaan? Margin trading? Leverage?
Geen zin om nu deze termen nu uit te leggen. Google er maar op :').

Exchanges;
Kraken | Buy, Sell and Margin Trade Bitcoin (BTC) and Ethereum (ETH) - Buy, Sell, Trade Bitcoin
Bittrex.com - Bittrex, The Next Generation Digital Currency Exchange
Binance - Chinese exchange, werkt goed voor handelen tussen crpytomunten

Bedrijven waar je crypto kan kopen buiten een exchange om?
Bitonic
BTC Direct
Satos

Bitcoin block explorers
Blockchain.info
BlockExplorer.com
CryptoGraffiti.info

Crypto koersen
Preev simple bitcoin price
CoinGecko - Cryptocurrency Prices and Market Capitalization
Cryptodashboard.io - Lichtgewicht versie van Coinmarketcap met auto refresh
cryptowat.ch - Live koersen van de belangrijkste exchanges
Agrr - Trades en koers van de grootste exchanges.

Gedetailleerde crypto statistieken
fork.lol
coin.dance
Statoshi.info
Cryptocurrency Mining Profitability
BitcoinWisdom.com

Crypto nieuws
Bitcoin Magazine (NL)
Bitcoin nieuws
Bitcoin Magazine
Coindesk
CoinTelegraph
/r/CryptoCurrency
/r/Bitcoin

Informatie
Bitcoin Information & Resources
Bitcoin-Only (NL)
Bitcoinstart (NL)

Bitcoin en belastingaangifte
Bitcoin als vermogen: box 3
Het bezit van bitcoin en andere crypcurrencies wordt gezien als vermogen. Vermogen moet worden opgegeven in box 3.

De waarde die u opgeeft is de waarde (in euro's) van uw cryptovaluta op 1 januari van het fiscale jaar. Bij uw belastingaangifte over het jaar 2016, geeft u dus aan hoeveel uw cryptocurrencies op 1 januari waard waren. Wij adviseren u om altijd al uw cryptocurrencies op te geven, ook als het om kleine bedragen gaat. Immers kan uw portfolio in een jaar sterk in waarde stijgen, als u het niet eerder heeft opgegeven dan kampt u in de toekomst wellicht met een voor de belastingdienst onverklaarbaar vermogen.

Voor meer informatie kunt u kijken op de website van de Belastingdienst.

Starten met het kopen van bitcoin
- Koop bitcoin (bijvoorbeeld bij Satos of Bitonic). Verzend het naar het adres van een wallet. Betaal met iDeal.
- HODL = win

Starten met het kopen van Altcoins
- Open een account op bijv. Binance.
- Bij de tab 'Deposits/withdrawals' kies je 'Deposit' bij Bitcoin. Kopieer het wallet-adres.
- Koop bitcoin (bijvoorbeeld bij Satos of Bitonic). Verzend het naar het adres van Binance. Betaal met iDeal.
- Na de verwerkingstijd (meestal 20-30 min) staat je saldo in bitcoin op Binance. Via de Exchanges kan je bitcoin kopen/verkopen voor andere Crypto.
(Elke transactie -dus koop/verkoop van crypto op Binance- kost je 0,1% van de transactiesom aan fee. Lagere fee (0,05%) is mogelijk als je BNB-crypto gekocht hebt. In dat geval gaan deze fees direct van je BNB-saldo af.)

DISCLAIMER:
Cryptocurrency is een erg jonge en volatiele markt. Nog meer dan voor elke andere markt geldt hier dat je je goed moet inlezen en investeer enkel geld dat je kan missen. Don't invest recklessly.
  Moderator vrijdag 19 maart 2021 @ 11:09:26 #2
18653 crew  D.
pi_198584629
Er is al een bitcointopic :Y
  Moderator vrijdag 19 maart 2021 @ 11:12:42 #3
18653 crew  D.
pi_198584693
Of ga je nu ook een aparte SC voor ‘...overige cryptocurrencies’?
pi_198584998
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 maart 2021 11:09 schreef D. het volgende:
Er is al een bitcointopic :Y
alles is een bitcointopic

  Moderator vrijdag 19 maart 2021 @ 11:44:06 #5
18653 crew  D.
pi_198585241
quote:
14s.gif Op vrijdag 19 maart 2021 11:29 schreef aTypisch het volgende:

[..]

alles is een bitcointopic

[ afbeelding ]
Alles (in dit subforum) is een crypto-topic :Y

Dus misschien BTC maar uit de TT en het gewoon crypo-sc noemen :Y
  vrijdag 19 maart 2021 @ 12:26:36 #6
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_198585868
Schopje naar MLN bitte.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  vrijdag 19 maart 2021 @ 12:35:16 #7
364924 CommissarisMissionaris
Keizerlijk uitzonderlijk.
pi_198585991
Zojuist de KYC van de PYR public sale gefixed *O*
pi_198586099
iemand in ONE? Gaat hard
  vrijdag 19 maart 2021 @ 12:52:58 #9
364924 CommissarisMissionaris
Keizerlijk uitzonderlijk.
pi_198586186
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 maart 2021 12:44 schreef l1ghted het volgende:
iemand in ONE? Gaat hard
Nee, wel in Behodler.io ($EYE). Gaat ook wel lekker en is nog low market cap :P
  Moderator vrijdag 19 maart 2021 @ 12:59:05 #10
18653 crew  D.
pi_198586267
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 maart 2021 12:44 schreef l1ghted het volgende:
iemand in ONE? Gaat hard
Paar weken terug wat gekocht :Y
pi_198586377
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 maart 2021 12:52 schreef CommissarisMissionaris het volgende:

[..]

Nee, wel in Behodler.io ($EYE). Gaat ook wel lekker en is nog low market cap :P
beauty is in the eye of the behodler?
pi_198586555
Hoop dat litecoin lekker gaat lopen op een gegeven moment. Tot nu toe verdubbeld, maar wil toch een 5x halen.
  vrijdag 19 maart 2021 @ 13:16:37 #13
364924 CommissarisMissionaris
Keizerlijk uitzonderlijk.
pi_198586567
quote:
9s.gif Op vrijdag 19 maart 2021 13:06 schreef aTypisch het volgende:

[..]

beauty is in the eye of the behodler?
_O_
pi_198586616
quote:
14s.gif Op vrijdag 19 maart 2021 13:16 schreef FL_Freak het volgende:
Hoop dat litecoin lekker gaat lopen op een gegeven moment. Tot nu toe verdubbeld, maar wil toch een 5x halen.


de geschiedenis van de prijs van litecoin tegenover bitcoin

kies verstandig :)
pi_198586644
quote:
14s.gif Op vrijdag 19 maart 2021 13:20 schreef aTypisch het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

de geschiedenis van de prijs van litecoin tegenover bitcoin

kies verstandig :)
Ja alleen wat nu wel anders is, is dat litecoin op een gegeven moment de goedkoopste optie wordt om mee te betalen op Paypal. Dus wellicht dat de prijs dan goed zal opdrijven.

Maar misschien dan maar sell the news doen wanneer dat live gaat :')
pi_198586671
quote:
10s.gif Op vrijdag 19 maart 2021 13:22 schreef FL_Freak het volgende:

[..]

Ja alleen wat nu wel anders is, is dat litecoin op een gegeven moment de goedkoopste optie wordt om mee te betalen op Paypal. Dus wellicht dat de prijs dan goed zal opdrijven.

Maar misschien dan maar sell the news doen wanneer dat live gaat :')
wat
pi_198586698
quote:
14s.gif Op vrijdag 19 maart 2021 13:23 schreef aTypisch het volgende:

[..]

wat

Vanaf 4:26
pi_198591932


UNI V3 soon.
  vrijdag 19 maart 2021 @ 20:11:52 #19
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_198592846
https://www.nrc.nl/nieuws(...)efoonwinkel-a4036506

Goed verhaal van die guy van de beltoko.
Huilen dan.
pi_198594310
UBX network blijft maar pompen, jullie al een tp genomen?
Je hebt in totaal 88 likes gekregen van onze moderators.
pi_198594911
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 maart 2021 11:44 schreef D. het volgende:

[..]

Alles (in dit subforum) is een crypto-topic :Y

Dus misschien BTC maar uit de TT en het gewoon crypo-sc noemen :Y
TT is aangepast. Wat mij betreft wordt de TT gewoon iets van [SC] Crypto currencies #1234 *tt*.

Waarom Bitcoin er in genoemd wordt is me een raadsel eigenlijk.
Spoilers!
pi_198594921
quote:
9s.gif Op vrijdag 19 maart 2021 13:06 schreef aTypisch het volgende:

[..]

beauty is in the eye of the behodler?
_O-
Spoilers!
pi_198594935
Bax gaat ook al dagen lekker
Your life is your life: go all the way
https://youtu.be/2lK4LrD8Ii4
  Moderator vrijdag 19 maart 2021 @ 21:39:51 #24
18653 crew  D.
pi_198595025
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 maart 2021 21:36 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

TT is aangepast. Wat mij betreft wordt de TT gewoon iets van [SC] Crypto currencies #1234 *tt*.

Waarom Bitcoin er in genoemd wordt is me een raadsel eigenlijk.
Wat mij betreft ook :Y

Denk dat de oorspronkelijke TT is ontstaan toen BTC nog 90+% market dominance had :Y
pi_198595233
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 maart 2021 21:15 schreef Neef_Wuppie het volgende:
UBX network blijft maar pompen, jullie al een tp genomen?
Mag inderdaad niet klagen over UBX.
Ik ben een kl ⭕⭕n van deze user
pi_198595851
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 maart 2021 21:49 schreef recursief het volgende:

[..]

Mag inderdaad niet klagen over UBX.
Ik ken die hele munt niet hoor, zit er potentie in of is het gewoon een leuke pump?

Inzet gaat vies over de kop.

Leukste zijn nog die coins op pcs met een lage marketcap.
Je hebt in totaal 88 likes gekregen van onze moderators.
pi_198595886
quote:
14s.gif Op vrijdag 19 maart 2021 13:20 schreef aTypisch het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

de geschiedenis van de prijs van litecoin tegenover bitcoin

kies verstandig :)
De tijd dat Litecoin het zilver was t.o.v. het goud van Bitcoin is al jaren voorbij idd. Wel een leuke testcoin om mee te spelen en ervaring op te doen zonder het risico te lopen dat je je waardevolle BTC kwijtraakt door een fout of onnodige bits verspilt aan fees. Bitcoin testnet heb ik me nog nooit in verdiept maar is toch meer iets voor de technisch onderlegden en ontwikkelaars volgens mij.
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
pi_198596049
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 maart 2021 22:14 schreef Neef_Wuppie het volgende:

[..]

Ik ken die hele munt niet hoor, zit er potentie in of is het gewoon een leuke pump?
Ik kan slecht in de toekomst kijken, maar het is een platformcoin (of zoals ze hetzelf noemen: een ecosysten), op een DAG (directed acyclic graph), en dat lijkt op een blockchain maar is eerder een netwerk. Ze hebben een exchange met nu nog maar 1 trading pair (UBX-ETH) maar de bedoeling is om daar meer trading pairs op toe te laten. Verder zie: https://ubix.network/ Let even op dat je ERC20 tokens, zoals die op Kucoin worden verhandeld, en native coins op de DAG. Die kun je swappen ("wrappen" en "unwrappen") in je account op https://Ubikiri.com.

Dus ja: het is wel echt een serieus project, maar hoe het zich gaat ontwikkelen? Geen idee eerlijk gezegd.

[ Bericht 0% gewijzigd door recursief op 19-03-2021 22:43:31 ]
Ik ben een kl ⭕⭕n van deze user
pi_198596337
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 maart 2021 22:26 schreef recursief het volgende:

[..]

Ik kan slecht in de toekomst kijken, maar het is een platformcoin (of zoals ze hetzelf noemen: een ecosysten), op een DAG (directed acyclic graph), en dat lijkt op een blockchain maar is eerder een netwerk. Ze hebben een exchange met nu nog maar 1 trading pair (UBX-ETH) maar de bedoeling is om daar meer trading pairs op toe te laten. Verder zie: https://ubix.network/ Let even op dat je native UBX coins hebt, en ERC20 tokens, zoals die op Kucoin worden verhandeld, en native coins op de DAG. Die kun je swappen ("wrappen" en "unwrappen") in je account op https://Ubikiri.com.

Dus ja: het is wel echt een serieus project, maar hoe het zich gaat ontwikkelen? Geen idee eerlijk gezegd.
Thanks dat je de tijd neemt hiervoor, waardevol :)

Ik kan hier zelf geen pijl op trekken.
Je hebt in totaal 88 likes gekregen van onze moderators.
pi_198597351
twitter


gaat leuk worden
pi_198597454
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 maart 2021 22:26 schreef recursief het volgende:

[..]

Ik kan slecht in de toekomst kijken, maar het is een platformcoin (of zoals ze hetzelf noemen: een ecosysten), op een DAG (directed acyclic graph), en dat lijkt op een blockchain maar is eerder een netwerk. Ze hebben een exchange met nu nog maar 1 trading pair (UBX-ETH) maar de bedoeling is om daar meer trading pairs op toe te laten. Verder zie: https://ubix.network/ Let even op dat je ERC20 tokens, zoals die op Kucoin worden verhandeld, en native coins op de DAG. Die kun je swappen ("wrappen" en "unwrappen") in je account op https://Ubikiri.com.

Dus ja: het is wel echt een serieus project, maar hoe het zich gaat ontwikkelen? Geen idee eerlijk gezegd.
Mooi project.
Ik heb nog 500 miljoen UBX over, rest verkocht inmiddels.
pi_198598828
StormX gaat lekker. Ben geneigd alvast wat eruit te trekken aan winst. Maar ze staan pas op 515m market cap en nog niet eens in de top100.
.
pi_198603867
twitter
pi_198603912
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 maart 2021 15:05 schreef Gehrman het volgende:
[ twitter ]
wie zegt dat dat niet kan of mag?
  zaterdag 20 maart 2021 @ 15:10:40 #35
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_198603942
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 maart 2021 21:36 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

TT is aangepast. Wat mij betreft wordt de TT gewoon iets van [SC] Crypto currencies #1234 *tt*.

Waarom Bitcoin er in genoemd wordt is me een raadsel eigenlijk.
-doe eens lief-

[ Bericht 5% gewijzigd door Lucky_Strike op 20-03-2021 17:05:08 ]
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 20 maart 2021 @ 15:13:09 #36
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_198603970


Er gebeurt hier echt helemaal niets, al weken :O
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_198604006
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 maart 2021 15:05 schreef Gehrman het volgende:
[ twitter ]
Lekker draadje wel.
pi_198604050
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 maart 2021 15:05 schreef Gehrman het volgende:
[ twitter ]
(lol)
twitter
pi_198604304
quote:
14s.gif Op zaterdag 20 maart 2021 15:16 schreef Dimachaerus het volgende:

[..]

Lekker draadje wel.
twitter
pi_198606913
quote:
9s.gif Op zaterdag 20 maart 2021 15:32 schreef Gehrman het volgende:

[..]

[ twitter ]
ik vind het maar een smerig spelletje tussen die twee
twitter


leave elkaar alone
pi_198607097
quote:
6s.gif Op zaterdag 20 maart 2021 18:30 schreef aTypisch het volgende:

[..]

ik vind het maar een smerig spelletje tussen die twee
[ twitter ]

leave elkaar alone
Opgeblazen egotjes die elkaar het daglicht niet gunnen.
pi_198607264
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 maart 2021 15:13 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]

Er gebeurt hier echt helemaal niets, al weken :O
tijd om te stoppen met shitcoins
pi_198607295
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 maart 2021 18:53 schreef Wereldgozer het volgende:

[..]

tijd om te stoppen met shitcoins
IS TOCH WERELDS MAN WILFJED
pi_198607498
quote:
14s.gif Op zaterdag 20 maart 2021 18:54 schreef aTypisch het volgende:

[..]

IS TOCH WERELDS MAN WILFJED
We schakelen over naar Chris Woerts
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 20 maart 2021 @ 19:11:33 #45
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_198607542
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 maart 2021 18:53 schreef Wereldgozer het volgende:

[..]

tijd om te stoppen met shitcoins
Gelukkig is dit geen shitcoin, maar een coin die volwassen is een redelijk vastgeketend zit aan de rest van de markt.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_198607707
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 maart 2021 19:11 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Gelukkig is dit geen shitcoin, maar een coin die volwassen is een redelijk vastgeketend zit aan de rest van de markt.
Universa!
pi_198609321
quote:
6s.gif Op zaterdag 20 maart 2021 19:22 schreef Gehrman het volgende:

[..]

Universa!
is het al dood ?
heb ergens nog coins staan van dat kut project
woensdag 28 oktober 2020 15:54 schreef Kyran het volgende:[/b]
Even screenshot gemaakt van dit moment. Predator en sorry zeggen
  zaterdag 20 maart 2021 @ 21:25:22 #48
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_198609753
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 maart 2021 19:11 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Gelukkig is dit geen shitcoin, maar een coin die volwassen is een redelijk vastgeketend zit aan de rest van de markt.
Eth sterft een langzame dood. Geen bestaansrecht behalve huismeester der scamprojecten.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 20 maart 2021 @ 21:27:37 #49
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_198609799
quote:
14s.gif Op zaterdag 20 maart 2021 21:25 schreef fathank het volgende:

[..]

Eth sterft een langzame dood. Geen bestaansrecht behalve huismeester der scamprojecten.
Voorlopig helemaal vastgeketend aan Bitcoin qua waarde. Als Bitcoin stijgt, stijgt ETH mee.

Hopelijk komen de grote updates voordat we de afgrond in gaan, want dan wordt het heel erg leuk *O*
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  Moderator zaterdag 20 maart 2021 @ 21:28:13 #50
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_198609810
quote:
14s.gif Op zaterdag 20 maart 2021 21:25 schreef fathank het volgende:

[..]

Eth sterft een langzame dood. Geen bestaansrecht behalve huismeester der scamprojecten.
100 dollar per transactie betalen _O_
Recordhouder aantal posts op n dag.
4045
onlogisch
pi_198609821
quote:
14s.gif Op zaterdag 20 maart 2021 21:25 schreef fathank het volgende:

[..]

Eth sterft een langzame dood. Geen bestaansrecht behalve huismeester der scamprojecten.
eens !!
woensdag 28 oktober 2020 15:54 schreef Kyran het volgende:[/b]
Even screenshot gemaakt van dit moment. Predator en sorry zeggen
pi_198609834
quote:
9s.gif Op zaterdag 20 maart 2021 21:28 schreef onlogisch het volgende:

[..]

100 dollar per transactie betalen _O_
sommige projecten kunnen amper nog wat minten door de hoge fees.....wat een bagger netwerk.
woensdag 28 oktober 2020 15:54 schreef Kyran het volgende:[/b]
Even screenshot gemaakt van dit moment. Predator en sorry zeggen
pi_198610022
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 maart 2021 21:27 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Voorlopig helemaal vastgeketend aan Bitcoin qua waarde. Als Bitcoin stijgt, stijgt ETH mee.

Hopelijk komen de grote updates voordat we de afgrond in gaan, want dan wordt het heel erg leuk *O*
Maar geven die updates dan nog respijt voorafgaand aan de afgrond of hoe moet ik dat zien?
What Would Goku Do
  Moderator / Redactie Sport zondag 21 maart 2021 @ 00:35:15 #54
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_198612829
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 maart 2021 21:38 schreef viagraap het volgende:

[..]

Maar geven die updates dan nog respijt voorafgaand aan de afgrond of hoe moet ik dat zien?
De afgrond is de grote correctie van de hele cryptomarkt.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_198614596
Waar houden jullie het nieuws bij omtrent bitcoins en de altcoins en wat ze doen?
-Er valt elke dag wel wat te klagen. :)
pi_198614739
Sunday dumpday *O*
pi_198614911
quote:
0s.gif Op zondag 21 maart 2021 10:08 schreef spierbal het volgende:
Waar houden jullie het nieuws bij omtrent bitcoins en de altcoins en wat ze doen?
ik gebruik dit topic
  zondag 21 maart 2021 @ 10:33:30 #58
62913 Blik
The one and Only!
pi_198614928
quote:
0s.gif Op zondag 21 maart 2021 10:22 schreef viceversa het volgende:
Sunday dumpday *O*
+5% :?
pi_198614968
De Doge hodlers op reddit zijn weer wat aan het bekokstoven.
What Would Goku Do
pi_198615136
quote:
0s.gif Op zondag 21 maart 2021 10:33 schreef Blik het volgende:

[..]

+5% :?
Bij mij alles in het rood :')
pi_198615811
quote:
9s.gif Op zondag 21 maart 2021 10:32 schreef aTypisch het volgende:

[..]

ik gebruik dit topic
Hoe is het met de RFI-helden?

https://coinmarketcap.com/currencies/reflect-finance/
pi_198615858
quote:
10s.gif Op zondag 21 maart 2021 11:37 schreef Wereldgozer het volgende:

[..]

Hoe is het met de RFI-helden?

https://coinmarketcap.com/currencies/reflect-finance/


lekker hoor, buitenkansje
pi_198616506
quote:
0s.gif Op zondag 21 maart 2021 10:22 schreef viceversa het volgende:
Sunday dumpday *O*
?
  zondag 21 maart 2021 @ 12:26:44 #64
62913 Blik
The one and Only!
pi_198616557
quote:
0s.gif Op zondag 21 maart 2021 12:23 schreef Dimachaerus het volgende:

[..]

?
+6% in euro en +10% in sats :?
pi_198616582
quote:
0s.gif Op zondag 21 maart 2021 12:23 schreef Dimachaerus het volgende:

[..]

?
Zondag is vaak in het rood.
  Knapste mannelijke user 2022 zondag 21 maart 2021 @ 12:29:17 #66
206731 Mortaxx
Doomer
pi_198616593
Vechain gewoon +15%
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
pi_198616599
quote:
1s.gif Op zondag 21 maart 2021 12:29 schreef Mortaxx het volgende:
Vechain gewoon +15%
Bij mij staat die +9%?
  zondag 21 maart 2021 @ 12:39:03 #68
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_198616723
Is maar net welke ijkpunt je neemt h. Ik zie +12%.
Huilen dan.
  Moderator zondag 21 maart 2021 @ 13:17:56 #69
18653 crew  D.
pi_198617286
quote:
0s.gif Op zondag 21 maart 2021 10:22 schreef viceversa het volgende:
Sunday dumpday *O*
Vanmorgen nieuwe ATH :Y
pi_198617712
quote:
0s.gif Op zondag 21 maart 2021 13:17 schreef D. het volgende:

[..]

Vanmorgen nieuwe ATH :Y
Ik heb geen VET ;(
  zondag 21 maart 2021 @ 13:59:24 #71
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_198617834
Leuk project gevonden wat als eerste leverage traden en shorten met crypto mogelijk maakt. Allemaal peer to peer en gedecentraliseerd. Voor mij een langere hold omdat het een daadwerkelijke usecase heeft en mensen dit waarschijnlijk gewoon gaan gebruiken.

https://www.dexmex.info/
Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen
  Moderator zondag 21 maart 2021 @ 14:00:22 #72
138438 crew  Pizzakoppo
pi_198617846
Wat is Nucypher? Letterlijk de enige coin die groen is op coinbase lol
pi_198618092
quote:
0s.gif Op zondag 21 maart 2021 13:59 schreef Quotidien het volgende:
Leuk project gevonden wat als eerste leverage traden en shorten met crypto mogelijk maakt. Allemaal peer to peer en gedecentraliseerd. Voor mij een langere hold omdat het een daadwerkelijke usecase heeft en mensen dit waarschijnlijk gewoon gaan gebruiken.

https://www.dexmex.info/
tuurlijk joh, wat een gelul

voorbeeldje:
https://lnmarkets.com/
  Moderator zondag 21 maart 2021 @ 14:19:47 #74
18653 crew  D.
pi_198618147
quote:
0s.gif Op zondag 21 maart 2021 13:48 schreef viceversa het volgende:

[..]

Ik heb geen VET ;(
En geen ONE gok ik :P
  zondag 21 maart 2021 @ 14:56:44 #75
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_198618762
quote:
14s.gif Op zondag 21 maart 2021 14:15 schreef aTypisch het volgende:

[..]

tuurlijk joh, wat een gelul

voorbeeldje:
https://lnmarkets.com/
Ok, dus niet de eerste. Alsnog gewoon een solide project en de meest veilige keuze die ik in mijn portfolio heb.
Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen
pi_198619154
Hoe houden jullie je portfolio bij?

Ik heb zoveel shitcoins op allerlei exchanges en aandelen bij de Giro dat ik gewoon kwijt raak wat ik uitgeef en wat ik terug krijg als ik converteer en verpats.

Ik heb deze gevonden, maar verder niet gekeken of dit wat is, wlelicht iemand hier?

https://coinmarketcap.com/portfolio-tracker/
Op maandag 26 juli 2021 17:30 schreef Ixnay het volgende:[/b]
Van alle terechte klachten ooit is deze het meest terechte.
  zondag 21 maart 2021 @ 15:35:53 #77
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_198619555
Delta

Exchange accounts koppelen dmv een api. Dus geen handmatig trades invoeren.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  zondag 21 maart 2021 @ 15:36:41 #78
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_198619570
quote:
0s.gif Op zondag 21 maart 2021 14:56 schreef Quotidien het volgende:

[..]

Ok, dus niet de eerste. Alsnog gewoon een solide project en de meest veilige keuze die ik in mijn portfolio heb.
Dat zegt meer over je portfolio dan over het project _O-
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  zondag 21 maart 2021 @ 15:51:35 #79
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_198619876
quote:
14s.gif Op zondag 21 maart 2021 15:36 schreef fathank het volgende:

[..]

Dat zegt meer over je portfolio dan over het project _O-
Ik laat de rendementen voor zich spreken. De gemiddelde kwaliteit van de coins staat daar los van.

Op termijn ga ik wel een deel in de veilige coins gooien.
Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen
pi_198619986
Vanochtend dan ook eindelijk maar de eerste stap gezet en voor 250 aan cryptomunten gekocht. Binance als app en 150 in BTC, 50 in ETH en 50 in XRP. Waar ik benieuwd naar ben, met hoeveel startgeld zijn jullie begonnen op je allereerste investering? Volgen jullie ook de lijn van 10% van je maandelijkse inkomen wat ik her en der teruglees?
  Knapste mannelijke user 2022 zondag 21 maart 2021 @ 16:07:14 #81
206731 Mortaxx
Doomer
pi_198620266
quote:
0s.gif Op zondag 21 maart 2021 15:56 schreef GlenSpey het volgende:
Vanochtend dan ook eindelijk maar de eerste stap gezet en voor 250 aan cryptomunten gekocht. Binance als app en 150 in BTC, 50 in ETH en 50 in XRP. Waar ik benieuwd naar ben, met hoeveel startgeld zijn jullie begonnen op je allereerste investering? Volgen jullie ook de lijn van 10% van je maandelijkse inkomen wat ik her en der teruglees?
Ik zou je niet vastpinnen op een percentage van je inkomen maar alleen investeren wat je bereid bent te verliezen

En dan grootste deel in relatief waardevaste crypto als BTC en eth is wel verstandig.
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
  zondag 21 maart 2021 @ 16:10:38 #82
62913 Blik
The one and Only!
pi_198620352
quote:
0s.gif Op zondag 21 maart 2021 15:56 schreef GlenSpey het volgende:
Vanochtend dan ook eindelijk maar de eerste stap gezet en voor 250 aan cryptomunten gekocht. Binance als app en 150 in BTC, 50 in ETH en 50 in XRP. Waar ik benieuwd naar ben, met hoeveel startgeld zijn jullie begonnen op je allereerste investering? Volgen jullie ook de lijn van 10% van je maandelijkse inkomen wat ik her en der teruglees?
10% heb ik nooit gedaan, gewoon een keer lumpsum wat gekocht. Wat zit er achter je aankoopbeleid? Is er een reden waarom je xrp hebt gekocht?
pi_198621678
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 maart 2021 12:59 schreef D. het volgende:

[..]

Paar weken terug wat gekocht :Y
+40% oid vandaag, wow

ONE
pi_198621887
quote:
1s.gif Op zondag 21 maart 2021 17:24 schreef l1ghted het volgende:

[..]

+40% oid vandaag, wow

ONE

Met een deel van m'n bitcoins doe ik altijd wat kopen en verkopen in Alts, had ze laatst verkocht :(
-Er valt elke dag wel wat te klagen. :)
  Moderator zondag 21 maart 2021 @ 17:47:48 #85
18653 crew  D.
pi_198622012
quote:
1s.gif Op zondag 21 maart 2021 17:24 schreef l1ghted het volgende:

[..]

+40% oid vandaag, wow

ONE

:Y
Vandaar...
quote:
0s.gif Op zondag 21 maart 2021 13:17 schreef D. het volgende:

[..]

Vanmorgen nieuwe ATH :Y
pi_198623139
quote:
0s.gif Op zondag 21 maart 2021 15:56 schreef GlenSpey het volgende:
Vanochtend dan ook eindelijk maar de eerste stap gezet en voor 250 aan cryptomunten gekocht. Binance als app en 150 in BTC, 50 in ETH en 50 in XRP. Waar ik benieuwd naar ben, met hoeveel startgeld zijn jullie begonnen op je allereerste investering? Volgen jullie ook de lijn van 10% van je maandelijkse inkomen wat ik her en der teruglees?
Ik investeer alles waarvan ik het niet mis als het morgen 0 euro waard zou zijn.
pi_198623692
Ik ben sinds een paar weken begonnen met het kopen van crypto en ben van plan om alles lang te laten staan, mede omdat ik (nog) geen verstand heb van daytraden.

Nu heb ik een 6-tal munten die gelijk staan of aardig in de plus staan (Harmony One bijv).
Nou lees ik dat mensen een bepaald percentage eraf halen als ze “lekker gaan”.

Ik heb naar mijn idee redelijk tot goed onderzoek gedaan naar de coins, maar zou graag tips hebben mbt “hoe nu verder...”

Ik zie het als een leuk extraatje en besef dat ik ontzettend veel moet leren nog.
Ik kom echt net kijken.....

[ Bericht 0% gewijzigd door Canadre op 21-03-2021 19:31:34 (Toevoeging) ]
pi_198623827
quote:
1s.gif Op zondag 21 maart 2021 19:30 schreef Canadre het volgende:
Ik ben sinds een paar weken begonnen met het kopen van crypto en ben van plan om alles lang te laten staan, mede omdat ik (nog) geen verstand heb van daytraden.

Nu heb ik een 6-tal munten die gelijk staan of aardig in de plus staan (Harmony One bijv).
Nou lees ik dat mensen een bepaald percentage eraf halen als ze “lekker gaan”.

Ik heb naar mijn idee redelijk tot goed onderzoek gedaan naar de coins, maar zou graag tips hebben mbt “hoe nu verder...”

Ik zie het als een leuk extraatje en besef dat ik ontzettend veel moet leren nog.
Ik kom echt net kijken.....
start met bitcoin en blijf daar

tenzij je actief je portfolio wil gaan managen en met alts de markt wil gaan timen om ergens op winst te verkopen op korte of middellange termijn
  zondag 21 maart 2021 @ 21:09:33 #89
315461 NaOnsDeZondvloed
Hoe dan ook.....
pi_198625643
Ook ik ben aan het kijken en ga laag inzetten.
Uiteraard zal het bitcoin worden en XRP lijkt me ook interessant vanwege de diepe dalen en hoge pieken.
De winst op XRP wil ik dan in bitcoin steken.
Wat is verstandig wat verkopen betreft?
De helft verkopen op een hoog punt en kopen laag?
Of niets verkopen en laten staan?
pi_198627228
quote:
0s.gif Op zondag 21 maart 2021 16:10 schreef Blik het volgende:

[..]

10% heb ik nooit gedaan, gewoon een keer lumpsum wat gekocht. Wat zit er achter je aankoopbeleid? Is er een reden waarom je xrp hebt gekocht?
XRP stond in een top lijstje van een youtuber waar ik wat filmpjes van heb zitten kijken, sowieso wil ik het grootste deel gewoon in BTC investeren en een paar kleine beetjes in wat 'alts'. ETH, XRP, VET etc. Eventuele winsten die ik bij die alts boek wil ik dan weer gaan splitten en deels herinvesteren in BTC.
pi_198627650
Even wat $GLQ opgepikt. Staat net een paar uur op Uniswap.

Vergelijkbaar project met The Graph. Dit soort protocollen doen het meestal wel goed.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 21-03-2021 23:04:49 ]
  maandag 22 maart 2021 @ 02:20:44 #92
332000 Oerbeer
Sinds 2009
pi_198628581
quote:
0s.gif Op zondag 21 maart 2021 21:09 schreef NaOnsDeZondvloed het volgende:
Ook ik ben aan het kijken en ga laag inzetten.
Uiteraard zal het bitcoin worden en XRP lijkt me ook interessant vanwege de diepe dalen en hoge pieken.
De winst op XRP wil ik dan in bitcoin steken.
Wat is verstandig wat verkopen betreft?
De helft verkopen op een hoog punt en kopen laag?
Of niets verkopen en laten staan?
Wat betreft koop/verkoop zijn net zoveel verschillende strategien als er crypto is en iedereen houdt er zijn eigen ideen op na. Als starter kan DCA een idee zijn. Mocht je nog meer alts wilen kopen laat je dan in ieder geval niet meeslepen door de hypetrein van anderen en investeer alleen in coins waar je zelf onderzoek naar hebt gedaan en vertrouwen in hebt. Daar gaat wel even wat tijd in zitten, wees bereid om die tijd te nemen.

Je winst op altcoins omzetten naar BTC kan een idee zijn maar weet wel dat BTC niet waardevast is en je dus ook zomaar op verlies uit zou kunnen komen, zeker als de market bear dreigt te gaan. Vraag jezelf tevens af voor welke termijn je in de crypto zit en maak daarop een goed exitplan voor jezelf.

Tot slot; gooi er niet zomaar geld tegenaan zonder dat je echt voor jezelf duidelijk hebt wat je aan het doen bent. De kans dat je uiteindelijk alleen maar verliest is dan groter. De drempel om in de crypto te stappen is dan misschien wel klein, maar het wereldje erachter is niet met een paar zoekopdrachten te begrijpen en je doet er goed aan je eerst een tijdje te verdiepen in de materie. Uiteraard kun je daarnaast nog prima een klein pf opbouwen om wat mee te lessen. Succes.
pi_198628585
quote:
7s.gif Op maandag 22 maart 2021 02:20 schreef Oerbeer het volgende:

[..]

Wat betreft koop/verkoop zijn net zoveel verschillende strategien als er crypto is en iedereen houdt er zijn eigen ideen op na. Als starter kan DCA een idee zijn. Mocht je nog meer alts wilen kopen laat je dan in ieder geval niet meeslepen door de hypetrein van anderen en investeer alleen in coins waar je zelf onderzoek naar hebt gedaan en vertrouwen in hebt. Daar gaat wel even wat tijd in zitten, wees bereid om die tijd te nemen.

Je winst op altcoins omzetten naar BTC kan een idee zijn maar weet wel dat BTC niet waardevast is en je dus ook zomaar op verlies uit zou kunnen komen, zeker als de market bear dreigt te gaan. Vraag jezelf tevens af voor welke termijn je in de crypto zit en maak daarop een goed exitplan voor jezelf.

Tot slot; gooi er niet zomaar geld tegenaan zonder dat je echt voor jezelf duidelijk hebt wat je aan het doen bent. De kans dat je uiteindelijk alleen maar verliest is dan groter. De drempel om in de crypto te stappen is dan misschien wel klein, maar het wereldje erachter is niet met een paar zoekopdrachten te begrijpen en je doet er goed aan je eerst een tijdje te verdiepen in de materie. Uiteraard kun je daarnaast nog prima een klein pf opbouwen om wat mee te lessen. Succes.
gewoon bij bitcoin houden :)
pi_198628638
Wat is een 'klein' portfolio om mee op te bouwen en te lessen? Over wat voor bedragen hebben we het ongeveer als je naar een beginner kijkt, die verder geen ervaring heeft in het 'wereldje'? Ik kan eigenlijk vrijwel niks vinden over de startbedragen waarmee mensen beginnen (op een paar droom scenario's van 1000 inleggen en er als miljonair uitkomen na) en juist daar ben ik nou zo benieuwd naar :D
pi_198628648
quote:
0s.gif Op maandag 22 maart 2021 03:08 schreef GlenSpey het volgende:
Wat is een 'klein' portfolio om mee op te bouwen en te lessen? Over wat voor bedragen hebben we het ongeveer als je naar een beginner kijkt, die verder geen ervaring heeft in het 'wereldje'? Ik kan eigenlijk vrijwel niks vinden over de startbedragen waarmee mensen beginnen (op een paar droom scenario's van 1000 inleggen en er als miljonair uitkomen na) en juist daar ben ik nou zo benieuwd naar :D
Speltip 1: stop er alleen geld in dat je kunt missen.
  maandag 22 maart 2021 @ 04:15:00 #96
332000 Oerbeer
Sinds 2009
pi_198628678
quote:
0s.gif Op maandag 22 maart 2021 03:08 schreef GlenSpey het volgende:
Wat is een 'klein' portfolio om mee op te bouwen en te lessen? Over wat voor bedragen hebben we het ongeveer als je naar een beginner kijkt, die verder geen ervaring heeft in het 'wereldje'? Ik kan eigenlijk vrijwel niks vinden over de startbedragen waarmee mensen beginnen (op een paar droom scenario's van 1000 inleggen en er als miljonair uitkomen na) en juist daar ben ik nou zo benieuwd naar :D
Ik kan niet in jouw portemonnee kijken maar leg alleen in wat je bereid bent te verliezen, al dan niet DCA. Het voordeel van DCA is dat je naast de gemiddelde inkoopprijs ook niet direct je hele fiat op de exchange of bij de broker hoeft te zetten maar dit prima in meerdere transacties kan.
pi_198628879
quote:
0s.gif Op zondag 21 maart 2021 13:59 schreef Quotidien het volgende:
Leuk project gevonden wat als eerste leverage traden en shorten met crypto mogelijk maakt. Allemaal peer to peer en gedecentraliseerd. Voor mij een langere hold omdat het een daadwerkelijke usecase heeft en mensen dit waarschijnlijk gewoon gaan gebruiken.

https://www.dexmex.info/
Zeker een leuk project! Ik zit erin vanaf 13 cent, nu weer wat gezakt tov ath, maar vind het niet erg om deze een tijdje te hodlen.
pi_198629773
quote:
1s.gif Op zondag 21 maart 2021 19:30 schreef Canadre het volgende:
Ik ben sinds een paar weken begonnen met het kopen van crypto en ben van plan om alles lang te laten staan, mede omdat ik (nog) geen verstand heb van daytraden.

Nu heb ik een 6-tal munten die gelijk staan of aardig in de plus staan (Harmony One bijv).
Nou lees ik dat mensen een bepaald percentage eraf halen als ze “lekker gaan”.

Ik heb naar mijn idee redelijk tot goed onderzoek gedaan naar de coins, maar zou graag tips hebben mbt “hoe nu verder...”

Ik zie het als een leuk extraatje en besef dat ik ontzettend veel moet leren nog.
Ik kom echt net kijken.....
Als je probeert winst te maken met altcoins zet dan gewoon een sell limit op die coin bij een bepaalde waarde die weleens gehaald kunnen worden met pieken, hoef je er niet naar om te kijken als het om je korte termijn wist gaat.
-Er valt elke dag wel wat te klagen. :)
pi_198629958
quote:
1s.gif Op zondag 21 maart 2021 19:30 schreef Canadre het volgende:
Ik ben sinds een paar weken begonnen met het kopen van crypto en ben van plan om alles lang te laten staan, mede omdat ik (nog) geen verstand heb van daytraden.

Nu heb ik een 6-tal munten die gelijk staan of aardig in de plus staan (Harmony One bijv).
Nou lees ik dat mensen een bepaald percentage eraf halen als ze “lekker gaan”.

Ik heb naar mijn idee redelijk tot goed onderzoek gedaan naar de coins, maar zou graag tips hebben mbt “hoe nu verder...”

Ik zie het als een leuk extraatje en besef dat ik ontzettend veel moet leren nog.
Ik kom echt net kijken.....
Bekijk docu's op dit kanaal zodat je de achtergrond leert kennen
https://www.youtube.com/channel/UC316GY-U17BkwN8D7oKM0iw

Ga daarna verder op dit kanaal om mee inhoudelijk te leren over diverse altcoins
https://www.youtube.com/results?search_query=coin+bureau

Veel kijkplezier
pi_198630156
pi_198630318
quote:
0s.gif Op maandag 22 maart 2021 03:08 schreef GlenSpey het volgende:
Wat is een 'klein' portfolio om mee op te bouwen en te lessen? Over wat voor bedragen hebben we het ongeveer als je naar een beginner kijkt, die verder geen ervaring heeft in het 'wereldje'? Ik kan eigenlijk vrijwel niks vinden over de startbedragen waarmee mensen beginnen (op een paar droom scenario's van 1000 inleggen en er als miljonair uitkomen na) en juist daar ben ik nou zo benieuwd naar :D
Je kan er vanuit gaan dat de meeste retailers beginnen met een paar honderd euro. Je koopt nu relatief hoog in. Je kan je winkansen vergroten door te dca-en. Dat betekend dus ook kopen wanneer de boel in elkaar dondert wat tegenstrijdig kan aanvoelen.

Time in the market beats timing the market
pi_198630344
De paar tientjes die ik had in Cardano eens omgewisseld naar Vechain. Ben benieuwd
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
  Moderator maandag 22 maart 2021 @ 09:56:39 #103
18653 crew  D.
pi_198630476
quote:
0s.gif Op maandag 22 maart 2021 09:46 schreef Black-Death het volgende:
De paar tientjes die ik had in Cardano eens omgewisseld naar Vechain. Ben benieuwd
Jij denkt, beter je geld steken in een coin die net gestegen is? :P
pi_198630516
quote:
0s.gif Op maandag 22 maart 2021 09:56 schreef D. het volgende:

[..]

Jij denkt, beter je geld steken in een coin die net gestegen is? :P
Wacht maar totdat VET een euro waard is 8-)
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
  Moderator maandag 22 maart 2021 @ 10:05:39 #105
18653 crew  D.
pi_198630577
quote:
1s.gif Op zondag 21 maart 2021 19:30 schreef Canadre het volgende:
Ik ben sinds een paar weken begonnen met het kopen van crypto en ben van plan om alles lang te laten staan, mede omdat ik (nog) geen verstand heb van daytraden.

Nu heb ik een 6-tal munten die gelijk staan of aardig in de plus staan (Harmony One bijv).
Nou lees ik dat mensen een bepaald percentage eraf halen als ze “lekker gaan”.

Ik heb naar mijn idee redelijk tot goed onderzoek gedaan naar de coins, maar zou graag tips hebben mbt “hoe nu verder...”

Ik zie het als een leuk extraatje en besef dat ik ontzettend veel moet leren nog.
Ik kom echt net kijken.....
Er is natuurlijk ook een middenweg tussen lang laten staan en daytraden ;)

En over dat percentage

Je zou als de prijs een paar honderd procent gestegen is bijvoorbeeld je inleg (en wellicht een beetje winst) eruit kunnen halen :Y
  Moderator maandag 22 maart 2021 @ 10:06:53 #106
18653 crew  D.
pi_198630598
quote:
0s.gif Op maandag 22 maart 2021 10:00 schreef Black-Death het volgende:

[..]

Wacht maar totdat VET een euro waard is 8-)
Daar wacht ik al sinds 2017 op :D
pi_198630749
quote:
0s.gif Op maandag 22 maart 2021 10:06 schreef D. het volgende:

[..]

Daar wacht ik al sinds 2017 op :D
Haha dan gaan we nu samen wachten.
Hoeveel heb je er van?
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
  Moderator maandag 22 maart 2021 @ 10:26:28 #108
18653 crew  D.
pi_198630884
quote:
0s.gif Op maandag 22 maart 2021 10:17 schreef Black-Death het volgende:

[..]

Haha dan gaan we nu samen wachten.
Hoeveel heb je er van?
Altijd te weinig :Y

En sinds gisteren 20% minder :P
pi_198631624
Super bedankt voor jullie reacties!
Ik ben weer wat wijzer geworden, en ga me er nog meer in verdiepen.
pi_198631638
quote:
0s.gif Op maandag 22 maart 2021 10:26 schreef D. het volgende:

[..]

Altijd te weinig :Y

En sinds gisteren 20% minder :P
  Moderator maandag 22 maart 2021 @ 11:42:59 #111
18653 crew  D.
pi_198631895
quote:
Nee, hodlen viel me wat tegen na de vorige bull run :Y
pi_198631940

Poeh onze mmcrypto verwacht wat de komende 72 uur.
pi_198632314
Weet niet of deze al voorbij is gekomen. Tijdje geleden zijn er wat mensen opgepakt voor sim swapping. Dit is het gevolg:

Cryptoaccounts van tientallen T-Mobile-klanten gekraakt via Limburgse telefoonwinkel
pi_198632339
quote:
11s.gif Op maandag 22 maart 2021 11:46 schreef FL_Freak het volgende:

Poeh onze mmcrypto verwacht wat de komende 72 uur.
jij kijkt serieus dit soort video's?
  Moderator / Redactie Sport maandag 22 maart 2021 @ 12:38:20 #115
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_198632631
Ik denk eigenlijk ook wel dat er nog een flinke bullrun aan zit te komen op de hele korte termijn. Het is alleen de vraag of het voor of na mijn loon gaat komen :')
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_198632662
quote:
11s.gif Op maandag 22 maart 2021 11:46 schreef FL_Freak het volgende:

Poeh onze mmcrypto verwacht wat de komende 72 uur.
jezus wat een irritante gast :')
pi_198632666
quote:
11s.gif Op maandag 22 maart 2021 11:46 schreef FL_Freak het volgende:

Poeh onze mmcrypto verwacht wat de komende 72 uur.
Jezus. Soms ontdek je een stukje internet waar je blij mee bent dat je het verder nooit tegenkomt.
What Would Goku Do
pi_198632719
quote:
11s.gif Op maandag 22 maart 2021 11:46 schreef FL_Freak het volgende:

Poeh onze mmcrypto verwacht wat de komende 72 uur.
Godstering mijn netvlies
pi_198633293
Als ie nou gelijk heeft en bitcoin beweegt tussen vandaag en vrijdag met 70% omhoog of omlaag moeten we ons hier wel even achter de oren krabben.
What Would Goku Do
pi_198633438
Ik zie niet wat zo'n enorme stijging teweeg kan brengen, behalve als Apple betalingen met BTC gaat toestaan of een ander heel groot bedrijf in BTC stapt.
Gaat voor de BHFH-award 2005!
Humanitas est in bestias bonitas.
I am the hole I can't get out of.
  maandag 22 maart 2021 @ 13:57:40 #121
476957 Ciclon
San Lorenzo de Almagro
pi_198633522
quote:
11s.gif Op maandag 22 maart 2021 13:37 schreef viagraap het volgende:
Als ie nou gelijk heeft en bitcoin beweegt tussen vandaag en vrijdag met 70% omhoog of omlaag moeten we ons hier wel even achter de oren krabben.
Het zijn best veel mensen die hem een tijd volgen. Zit vaak in de aardig goede richting heb ik mij laten vertellen.
pi_198633561
quote:
0s.gif Op maandag 22 maart 2021 13:57 schreef Ciclon het volgende:

[..]

Het zijn best veel mensen die hem een tijd volgen. Zit vaak in de aardig goede richting heb ik mij laten vertellen.
oh oke
pi_198633564
quote:
11s.gif Op maandag 22 maart 2021 13:37 schreef viagraap het volgende:
Als ie nou gelijk heeft en bitcoin beweegt tussen vandaag en vrijdag met 70% omhoog of omlaag moeten we ons hier wel even achter de oren krabben.
nee
  maandag 22 maart 2021 @ 14:01:51 #124
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_198633591
Clickbaitvideos :')
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_198634117
https://sphinx.chat/

SPHINX GODEN jaaa

geniaal spul

[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 22-03-2021 14:43:04 ]
pi_198634124
podcast om bullish van te worden
Listen to Tales from the Crypt: A Bitcoin Podcast on Spotify. Tales from the Crypt is a podcast hosted by Marty Bent about Bitcoin. Join Marty, Editor in Chief of "the best newsletter in Bitcoin", as he sits down to discuss Bitcoin with interesting people.


zelf ook wat mee zitten klooien en je kunt dus compleet encrypted communiceren met elkaar

[ Bericht 17% gewijzigd door #ANONIEM op 22-03-2021 14:44:20 ]
  Eindredactie Games maandag 22 maart 2021 @ 14:46:24 #127
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_198634165
quote:
0s.gif Op maandag 22 maart 2021 12:38 schreef Nattekat het volgende:
Ik denk eigenlijk ook wel dat er nog een flinke bullrun aan zit te komen op de hele korte termijn. Het is alleen de vraag of het voor of na mijn loon gaat komen :')
Als jij instapt krijgen we een bearrun
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
pi_198634596
quote:
Waarom zou je encrypted met iemand willen communiceren?
pi_198634639
quote:
4s.gif Op maandag 22 maart 2021 15:11 schreef Leonos het volgende:

[..]

Waarom zou je encrypted met iemand willen communiceren?
wauw
  Moderator / Redactie Sport maandag 22 maart 2021 @ 15:30:58 #130
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_198634899
quote:
4s.gif Op maandag 22 maart 2021 14:46 schreef Oscar. het volgende:

[..]

Als jij instapt krijgen we een bearrun
Ik sta gigantisch dik in het groen met alles wat ik genvesteerd heb sinds september :6
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  Moderator maandag 22 maart 2021 @ 15:31:48 #131
42184 crew  DaMart
pi_198634911
quote:
0s.gif Op maandag 22 maart 2021 12:38 schreef Nattekat het volgende:
Ik denk eigenlijk ook wel dat er nog een flinke bullrun aan zit te komen op de hele korte termijn. Het is alleen de vraag of het voor of na mijn loon gaat komen :')
Waarschijnlijk vlak ervoor... en dan eindigt die run als door de fomo je loon op is :P.
Winterwonderland (een kerstverhaal) | Gevangen in sepia (kort verhaal)
Forumsmileys | Het is patat!
pi_198636902
Het is een beetje zo'n moment waarop iedereen weer zit te wachten op een tweet van Elon of een of andere aankondiging, maar ik zie momenteel ook nog niets bearish in de markt.
Gaat voor de BHFH-award 2005!
Humanitas est in bestias bonitas.
I am the hole I can't get out of.
pi_198637137
quote:
9s.gif Op maandag 22 maart 2021 12:15 schreef aTypisch het volgende:

[..]

jij kijkt serieus dit soort video's?
Ik haat ook dat schreeuwende maar hij zit wel vaak on point.
pi_198637747
quote:
10s.gif Op maandag 22 maart 2021 18:12 schreef FL_Freak het volgende:

[..]

Ik haat ook dat schreeuwende maar hij zit wel vaak on point.
pro-tip op youtube:


puur genieten
  maandag 22 maart 2021 @ 19:03:06 #135
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_198638041
quote:
99s.gif Op maandag 22 maart 2021 15:14 schreef aTypisch het volgende:

[..]

wauw
Niks te verbergen ja toch
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_198638805
twitter
Ik ben een kl ⭕⭕n van deze user
pi_198639195
twitter


Jaaaaaaa!
  Knapste mannelijke user 2022 maandag 22 maart 2021 @ 20:05:15 #138
206731 Mortaxx
Doomer
pi_198639361
Zo m'n rippeltjes gaan lekker
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
  maandag 22 maart 2021 @ 20:18:10 #139
315461 NaOnsDeZondvloed
Hoe dan ook.....
pi_198639681
quote:
1s.gif Op maandag 22 maart 2021 20:05 schreef Mortaxx het volgende:
Zo m'n rippeltjes gaan lekker
Ik zag het ja. Wat zou je doen? de helft verkopen? Of lekker laten staan?
  Knapste mannelijke user 2022 maandag 22 maart 2021 @ 20:22:04 #140
206731 Mortaxx
Doomer
pi_198639744
quote:
0s.gif Op maandag 22 maart 2021 20:18 schreef NaOnsDeZondvloed het volgende:

[..]

Ik zag het ja. Wat zou je doen? de helft verkopen? Of lekker laten staan?
Gewoon laten staan.
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
pi_198639748
quote:
0s.gif Op maandag 22 maart 2021 20:18 schreef NaOnsDeZondvloed het volgende:

[..]

Ik zag het ja. Wat zou je doen? de helft verkopen? Of lekker laten staan?
hodlen natuurlijk!
  maandag 22 maart 2021 @ 20:39:28 #142
230730 Koelkastje
Mental Madness
pi_198640070
quote:
14s.gif Op maandag 22 maart 2021 20:22 schreef aTypisch het volgende:

[..]

hodlen natuurlijk!
[ afbeelding ]
Wat heeft BTC hiermee te maken?
Hmz...
  maandag 22 maart 2021 @ 22:09:35 #143
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_198642011
Ook maar eens handvol VET opgepikt omdat hij zo populair op Fok! Is :'), eigenlijk moeten doen op 1c. Achja je moet ergens beginnen.

[ Bericht 2% gewijzigd door Maikuuul op 22-03-2021 22:30:39 ]
[b]Mag ik niet zeggen voor me moeder
Van het Concert des Levens krijgt niemand een Program
Sokkel Lolleromfg[/b]
pi_198642703
quote:
1s.gif Op maandag 22 maart 2021 22:09 schreef Maikuuul het volgende:
Ook maar eens handvol VET opgepikt omdat hij zo populair op Fok! Is :'), eigenlijk moeten doen op 1c. Achja je moet ergens beginnen.
He bhought? Damp it.
  maandag 22 maart 2021 @ 23:35:46 #145
62913 Blik
The one and Only!
pi_198643097
Godver, het werd al geshilled toen het <1 cent stond en dan koopt die het bij 10 cent :D

Overigens komen er op tweakers ook opeens een hoop VET-holders naar boven. Die werden eerder finaal afgemaakt maar dat durven ze nu niet meer
  Moderator / Redactie Sport maandag 22 maart 2021 @ 23:36:52 #146
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_198643107
quote:
0s.gif Op maandag 22 maart 2021 23:35 schreef Blik het volgende:
Godver, het werd al geshilled toen het <1 cent stond en dan koopt die het bij 10 cent :D

Overigens komen er op tweakers ook opeens een hoop VET-holders naar boven. Die werden eerder finaal afgemaakt maar dat durven ze nu niet meer
Er worden zo veel coins geshilld, maar velen halen het niet :P
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_198643124
quote:
14s.gif Op maandag 22 maart 2021 14:42 schreef aTypisch het volgende:
https://sphinx.chat/

SPHINX GODEN jaaa

geniaal spul
:')

Niemand geeft een neuk voor dit soort shit applicaties.

Zijn de unbanked al banked trouwens?

Bitcoin heeft echt hopeloos gefaald. Zie hieronder.

The NFT Game That Makes Cents for Filipinos During COVID

quote:
IT’S FOOD ON THE TABLE, IT’S MONEY FOR THEIR FAMILIES AND IT’S SAVING THEM WHEN THEY CANNOT EVEN LEAVE THE HOUSE.
quote:
THIS VIDEO GAME HAS CAPTURED THE HEARTS AND MINDS OF AN ENTIRE COMMUNITY IN THE RURAL PHILIPPINES - DEMONSTRATING A STRONG USE CASE FOR DAPPS.
14.gifEn de maxi's maar haten op NFTs.


Blijft een sterke toepasselijke tweetdraadje dit.

twitter


SATS stacken zorgt ook echt voor gevulde maagjes.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 22-03-2021 23:46:57 ]
pi_198643142
quote:
0s.gif Op maandag 22 maart 2021 23:36 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Er worden zo veel coins geshilld, maar velen halen het niet :P
VET is zo'n beetje de enige die het gehaald heeft/gaat halen tbh :')

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 22-03-2021 23:49:45 ]
pi_198643230
Ik moet dringend wat coins gaan omzetten naar Usdt. Afgelopen weken veel coins met 30-50% winsten gehad. Heb nu 13 coins, waarvan de meest exotische WINK, Selfkey, Nervos, Reef, Orchid, Holo en Zilliqa.

Ook nog wat BTC, VET, XRP en ETH staan.

Alles hebbennnn *O*
- Met zuidelijke groet -
pi_198643332
quote:
1s.gif Op maandag 22 maart 2021 22:09 schreef Maikuuul het volgende:
Ook maar eens handvol VET opgepikt omdat hij zo populair op Fok! Is :'), eigenlijk moeten doen op 1c. Achja je moet ergens beginnen.
Fomo _O-

Maar vet gaat echt nog wel omhoog dus :)
pi_198643340
quote:
11s.gif Op maandag 22 maart 2021 20:39 schreef Koelkastje het volgende:

[..]

Wat heeft BTC hiermee te maken?
dat is de koers van rippol tegenover bitcoin :+
  dinsdag 23 maart 2021 @ 06:56:41 #152
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_198643792
quote:
0s.gif Op maandag 22 maart 2021 23:35 schreef Blik het volgende:
Godver, het werd al geshilled toen het <1 cent stond en dan koopt die het bij 10 cent :D

Overigens komen er op tweakers ook opeens een hoop VET-holders naar boven. Die werden eerder finaal afgemaakt maar dat durven ze nu niet meer
Tweakers, wat een zelfverklaarde genien zitten daar zeg :').
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  dinsdag 23 maart 2021 @ 07:44:19 #153
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_198644016
quote:
10s.gif Op dinsdag 23 maart 2021 00:27 schreef FL_Freak het volgende:

[..]

Fomo _O-

Maar vet gaat echt nog wel omhoog dus :)
Ik zou het geen fomo durven noemen. Ik zie ETH niet snel naar 3/4k knallen. Maar een muntje onder de 10cent zal mijn insziens veel sneller verdubbelen. Door velen hier afgedaan als onzin, maar mijn gehele portfolio heb ik zo opgebouwd.
[b]Mag ik niet zeggen voor me moeder
Van het Concert des Levens krijgt niemand een Program
Sokkel Lolleromfg[/b]
pi_198644024
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 maart 2021 07:44 schreef Maikuuul het volgende:

[..]

Ik zou het geen fomo durven noemen. Ik zie ETH niet snel naar 3/4k knallen. Maar een muntje onder de 10cent zal mijn insziens veel sneller verdubbelen. Door velen hier afgedaan als onzin, maar mijn gehele portfolio heb ik zo opgebouwd.
Maar is het risico bij zo'n kleine munt ook niet veel groter?
Ik ben er niet happig op om daar ineens 5k in te steken ofzo.. (want met tientjes-werk verdien je ook niks..)
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
  dinsdag 23 maart 2021 @ 08:04:52 #155
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_198644136
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 maart 2021 07:45 schreef Black-Death het volgende:

[..]

Maar is het risico bij zo'n kleine munt ook niet veel groter?
Ik ben er niet happig op om daar ineens 5k in te steken ofzo.. (want met tientjes-werk verdien je ook niks..)
Gewoon 50 a 100 voor kleine muntjes. Doge van 30$ naar 1000 gegaan. Matic van 80 naar 1900 . XVG 50 naar ... was mijn grootste. En af en toe wat omzetten naar btc/uitcashen. Werkt prima
[b]Mag ik niet zeggen voor me moeder
Van het Concert des Levens krijgt niemand een Program
Sokkel Lolleromfg[/b]
pi_198644169
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 maart 2021 08:04 schreef Maikuuul het volgende:

[..]

Gewoon 50 a 100 voor kleine muntjes. Doge van 30$ naar 1000 gegaan. Matic van 80 naar 1900 . XVG 50 naar ... was mijn grootste. En af en toe wat omzetten naar btc/uitcashen. Werkt prima
Dat zijn wel mooie cijfers ja!
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
  dinsdag 23 maart 2021 @ 08:15:41 #157
230730 Koelkastje
Mental Madness
pi_198644199
quote:
14s.gif Op dinsdag 23 maart 2021 00:30 schreef aTypisch het volgende:

[..]

dat is de koers van rippol tegenover bitcoin :+
Ja, dus?
Hmz...
pi_198644330
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 maart 2021 07:45 schreef Black-Death het volgende:

[..]

Maar is het risico bij zo'n kleine munt ook niet veel groter?
Ik ben er niet happig op om daar ineens 5k in te steken ofzo.. (want met tientjes-werk verdien je ook niks..)
3 weken geleden 50 in Safemoon is nu 125.000
pi_198644542
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 maart 2021 08:33 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]

3 weken geleden 50 in Safemoon is nu 125.000
boohh haha.. maarja je moet er ook geluk mee hebben natuurlijk.. maargoed, 20x ergens 50 euro insteken en 1x 125k verdienen is niet verkeerd

Waar worden die nieuwe coins verhandeld?
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
pi_198644561
Hoe zit dat trouwens op zo'n exchange.. stel ik heb jaaaaren geleden 500 bitcoins gekocht op Coinbase ofzo. Die zijn nu meer dan 20 miljoen waard.. Coinbase trekt het financieel toch niet als ik dat in 1x wil laten utibetalen? En zeker niet als veel mensen dat tegelijk willen?
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
pi_198644597
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 maart 2021 08:54 schreef Black-Death het volgende:
Hoe zit dat trouwens op zo'n exchange.. stel ik heb jaaaaren geleden 500 bitcoins gekocht op Coinbase ofzo. Die zijn nu meer dan 20 miljoen waard.. Coinbase trekt het financieel toch niet als ik dat in 1x wil laten utibetalen? En zeker niet als veel mensen dat tegelijk willen?
Waarom niet?
  Moderator dinsdag 23 maart 2021 @ 09:12:12 #162
18653 crew  D.
pi_198644717
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 maart 2021 08:54 schreef Black-Death het volgende:
Hoe zit dat trouwens op zo'n exchange.. stel ik heb jaaaaren geleden 500 bitcoins gekocht op Coinbase ofzo. Die zijn nu meer dan 20 miljoen waard.. Coinbase trekt het financieel toch niet als ik dat in 1x wil laten utibetalen? En zeker niet als veel mensen dat tegelijk willen?
De prijs van Bitcoin is zo ‘hoog’ omdat er mensen zijn die die prijs ook willen betalen. Het is niet zo dat ze 20 mijoen uit een potje halen en jouw btc op de plank leggen :P
  Moderator dinsdag 23 maart 2021 @ 09:13:34 #163
18653 crew  D.
pi_198644726
Is de nieuwe Safemoon al bekend trouwens?
  dinsdag 23 maart 2021 @ 09:14:26 #164
82546 Apekoek
terrorhenk
pi_198644738
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 maart 2021 08:33 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]

3 weken geleden 50 in Safemoon is nu 125.000
Hoe sick is dat! Maar waar vind je die dingen eerst?

Ik zit nu zwaar moeilijk te doen om mn doelen te halen, kan het gewoon 1x met 50 dollar :’)
pi_198644839
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 maart 2021 09:14 schreef Apekoek het volgende:

[..]

Hoe sick is dat! Maar waar vind je die dingen eerst?

Ik zit nu zwaar moeilijk te doen om mn doelen te halen, kan het gewoon 1x met 50 dollar :’)
Daar tegenover staan waarschijnlijk 10 andere projecten die geflopt zijn.. als je dan 1 topper hebt, dan compenseert die het weer voor de rest :P
pi_198645198
quote:
14s.gif Op maandag 22 maart 2021 14:42 schreef aTypisch het volgende:
https://sphinx.chat/

SPHINX GODEN jaaa

geniaal spul
Ik probeerde dit dus laatst uit, maar kreeg het niet voor elkaar met mijn node. Bleek dat je ook een channel naar hun moet openen. De documentatie mag dus wel iets beter. :P
Uitvinder van de biersmiley.
  dinsdag 23 maart 2021 @ 10:26:15 #167
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_198645659
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 maart 2021 09:23 schreef Thrilled het volgende:

[..]

Daar tegenover staan waarschijnlijk 10 andere projecten die geflopt zijn.. als je dan 1 topper hebt, dan compenseert die het weer voor de rest :P
Voor elke Safemoon zijn er honderd coins die floppen.
Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 23 maart 2021 @ 10:56:16 #168
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_198646045
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 maart 2021 09:14 schreef Apekoek het volgende:

[..]

Hoe sick is dat! Maar waar vind je die dingen eerst?

Ik zit nu zwaar moeilijk te doen om mn doelen te halen, kan het gewoon 1x met 50 dollar :’)
Er zijn honderden van dergelijke projecten. De kans dat je precies goed zit en er ook nog genoeg in steekt om zo'n enorme moon mee te maken is heel klein.

Zie het niet als gemiste kans, zie het als een kogel ontweken van een ander project dat de afgrond is in gegaan :P
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  dinsdag 23 maart 2021 @ 11:01:32 #169
62913 Blik
The one and Only!
pi_198646123
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 maart 2021 08:04 schreef Maikuuul het volgende:

[..]

Gewoon 50 a 100 voor kleine muntjes. Doge van 30$ naar 1000 gegaan. Matic van 80 naar 1900 . XVG 50 naar ... was mijn grootste. En af en toe wat omzetten naar btc/uitcashen. Werkt prima
Vechain is alleen geen klein muntje meer natuurlijk, dus ondanks dat ik ook hoop dat ze nog een x30 doen is dat best onwaarschijnlijk voor de korte/middellange termijn. Dan had je bij 1 cent in moeten stappen
pi_198646579
https://bitcoinmagazine.n(...)f-bitonic-rechtszaak

De rechtszaak van Bitonic tegen DNB is nu aan de gang.
Uitvinder van de biersmiley.
pi_198646775
Iemand enig idee wat ik met mn Crown moet, op Litebit gaan ze m delisten, maar er staat nog een paar euro op die ik niet kan opnemen (want onder het minimum order bedrag)
pi_198646803
quote:
14s.gif Op maandag 22 maart 2021 20:22 schreef aTypisch het volgende:

[..]

hodlen natuurlijk!
[ afbeelding ]
pi_198646820
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 maart 2021 11:42 schreef 111210 het volgende:
Iemand enig idee wat ik met mn Crown moet, op Litebit gaan ze m delisten, maar er staat nog een paar euro op die ik niet kan opnemen (want onder het minimum order bedrag)
Afscheid nemen van die paar euro.
Uitvinder van de biersmiley.
pi_198646900
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 maart 2021 10:56 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Er zijn honderden van dergelijke projecten. De kans dat je precies goed zit en er ook nog genoeg in steekt om zo'n enorme moon mee te maken is heel klein.

Zie het niet als gemiste kans, zie het als een kogel ontweken van een ander project dat de afgrond is in gegaan :P
Plus dat je ook nog eens moet hodlen tot de top. Ik denk dat heel veel mensen ergens onderweg de winst wel mooi vinden en bij een x10 zijn uitgestapt.
Ik ben een kl ⭕⭕n van deze user
pi_198646968
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 maart 2021 11:50 schreef recursief het volgende:

[..]

Plus dat je ook nog eens moet hodlen tot de top. Ik denk dat heel veel mensen ergens onderweg de winst wel mooi vinden en bij een x10 zijn uitgestapt.
Of de hele top zelfs missen omdat de meeste mensen altijd meer willen. De markt valt niet te timen.
Uitvinder van de biersmiley.
pi_198646977
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 maart 2021 11:56 schreef dimmak het volgende:

[..]

Of de hele top zelfs missen omdat de meeste mensen altijd meer willen. De markt valt niet te timen.
Maar daar hoor je nooit iemand over opscheppen.
Ik ben een kl ⭕⭕n van deze user
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 23 maart 2021 @ 11:58:23 #177
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_198646988
Ik had ook gezwommen in het geld als ik mijn investering in ETH had gehodl, zelfs na dat hele dae debacle. Of nog beter: pas toen was ingestapt.

Achteraf is het makkelijk lullen :P
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_198646997
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 maart 2021 11:57 schreef recursief het volgende:

[..]

Maar daar hoor je nooit iemand over opscheppen.
Maar iedereen maakt toch winst met crypto? :?
Uitvinder van de biersmiley.
pi_198647047
quote:
7s.gif Op dinsdag 23 maart 2021 11:59 schreef dimmak het volgende:

[..]

Maar iedereen maakt toch winst met crypto? :?
Ik heb schandalig veel winst gemaakt met crypto. Met een investering van oorspronkelijk 1500 euro heb ik mijn hypotheek afgelost, een mooie (tweedehands) auto gekocht, mijn vriendin een (tweedehands) auto kunnen geven, leuk op vakantie geweest en ik zou een paar jaar eerder met pensioen kunnen als ik dat zou willen, maar als ik alles goed gedaan had, op het juiste moment ingestapt, op het juiste moment uitgestapt, dan had ik nu meer dan 100 miljoen euro gehad en dat heb ik niet. Lig ik daar wakker van? Geen moment.
Ik ben een kl ⭕⭕n van deze user
  dinsdag 23 maart 2021 @ 12:08:03 #180
139324 Plots
Luctor et Emergo
pi_198647131
Dit is mn derde bull run en ben nog steeds geen miljonair kutleven
  dinsdag 23 maart 2021 @ 12:09:20 #181
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_198647147
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 maart 2021 11:01 schreef Blik het volgende:

[..]

Vechain is alleen geen klein muntje meer natuurlijk, dus ondanks dat ik ook hoop dat ze nog een x30 doen is dat best onwaarschijnlijk voor de korte/middellange termijn. Dan had je bij 1 cent in moeten stappen
Niks mis met spreiden heb zon 15 muntjes en slechts 2 verlies gemaakt :') en dat verlies is dan -50 euro. Verwaarloosbaar dus
[b]Mag ik niet zeggen voor me moeder
Van het Concert des Levens krijgt niemand een Program
Sokkel Lolleromfg[/b]
pi_198647431
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 maart 2021 08:58 schreef Roellie80 het volgende:

[..]

Waarom niet?
Maar heeft Coinbase dan genoeg geld cash om dat allemaal te betalen?
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
  dinsdag 23 maart 2021 @ 12:34:39 #183
62913 Blik
The one and Only!
pi_198647507
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 maart 2021 12:03 schreef recursief het volgende:

[..]

Ik heb schandalig veel winst gemaakt met crypto. Met een investering van oorspronkelijk 1500 euro heb ik mijn hypotheek afgelost, een mooie (tweedehands) auto gekocht, mijn vriendin een (tweedehands) auto kunnen geven, leuk op vakantie geweest en ik zou een paar jaar eerder met pensioen kunnen als ik dat zou willen, maar als ik alles goed gedaan had, op het juiste moment ingestapt, op het juiste moment uitgestapt, dan had ik nu meer dan 100 miljoen euro gehad en dat heb ik niet. Lig ik daar wakker van? Geen moment.
wow, heel vroeg ingestapt al met crypto dan? Ben wel benieuwd naar iets meer details (Ik hoop er ook uiteindelijk mijn hypotheek mee af te lossen en dan nog een gedeelte over te houden voor leuke dingen)
pi_198647512
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 maart 2021 12:28 schreef Black-Death het volgende:

[..]

Maar heeft Coinbase dan genoeg geld cash om dat allemaal te betalen?
Zie Coinbase als een doorgeef-luik. Jij wil iets verkopen, en dat lukt pas als er iemand aan de andere kant staat om hem te kopen. Coinbase geeft jou geen geld, dat doet de koper aan de andere kant van het luik. Coinbase pakt wat fee voor de transactie, maar is verder alleen een facilitator ;)
pi_198647562
Safemoon blijft ook maar gaan als een raket. Zit er nog steeds in, zit inmiddels ook in de top 100 holders.
pi_198647569
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 maart 2021 12:35 schreef Thrilled het volgende:

[..]

Zie Coinbase als een doorgeef-luik. Jij wil iets verkopen, en dat lukt pas als er iemand aan de andere kant staat om hem te kopen. Coinbase geeft jou geen geld, dat doet de koper aan de andere kant van het luik. Coinbase pakt wat fee voor de transactie, maar is verder alleen een facilitator ;)
hmm true idd.. ^O^
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
pi_198647606
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 maart 2021 12:38 schreef MaximumRush het volgende:
Safemoon blijft ook maar gaan als een raket. Zit er nog steeds in, zit inmiddels ook in de top 100 holders.
op welke exchange heb je deze?
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
pi_198647617
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 maart 2021 12:40 schreef Black-Death het volgende:

[..]

op welke exchange heb je deze?
Staat nog niet op exchanges, alleen via Pancakeswap te swappen.
  dinsdag 23 maart 2021 @ 13:59:21 #189
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_198648842
Mijn Poodle tip van een paar dagen geleden is 5 keer over de kop gegaan sinds moment van posten.

https://www.dextools.io/a(...)28708ba6ab484f84bb47
Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen
pi_198649166
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 maart 2021 13:59 schreef Quotidien het volgende:
Mijn Poodle tip van een paar dagen geleden is 5 keer over de kop gegaan sinds moment van posten.

https://www.dextools.io/a(...)28708ba6ab484f84bb47
jou tip? je hebt juist mijn persoonlijke tip aan jou gepost, lekkere maat ben jij
  dinsdag 23 maart 2021 @ 14:32:52 #191
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_198649378
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 maart 2021 14:19 schreef l1ghted het volgende:

[..]

jou tip? je hebt juist mijn persoonlijke tip aan jou gepost, lekkere maat ben jij
Ik heb jou hier niet gezien, nooit een dm gehad oid en heb de coin van reddit afgehaald 5 dagen geleden. Geen idee waar je het over hebt.
Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen
pi_198649391
Geef mij ook paar tips dan :(
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 23 maart 2021 @ 14:39:01 #193
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_198649472
quote:
4s.gif Op dinsdag 23 maart 2021 14:34 schreef Leonos het volgende:
Geef mij ook paar tips dan :(
@Toto69
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_198649477
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 maart 2021 14:39 schreef Nattekat het volgende:

[..]

@:Toto69
?
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 23 maart 2021 @ 14:40:07 #195
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_198649484
quote:
4s.gif Op dinsdag 23 maart 2021 14:39 schreef Leonos het volgende:

[..]

?
De og gang snapt 8-)
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_198649493
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 maart 2021 14:40 schreef Nattekat het volgende:

[..]

De og gang snapt 8-)
OK
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 23 maart 2021 @ 14:41:45 #197
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_198649517
quote:
4s.gif Op dinsdag 23 maart 2021 14:40 schreef Leonos het volgende:

[..]

OK
Je had erbij moeten zijn, mooie tijd.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_198649535
Graag mention volgende keer voor gratis geld :(


Vandaag behoorlijk wat verloren :@
pi_198649544
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 maart 2021 14:32 schreef Quotidien het volgende:

[..]

Ik heb jou hier niet gezien, nooit een dm gehad oid en heb de coin van reddit afgehaald 5 dagen geleden. Geen idee waar je het over hebt.
#uit het oog uit het hart

je DM ging eerst over je aambeien, zoek maar terug
pi_198649546
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 maart 2021 12:34 schreef Blik het volgende:

[..]

wow, heel vroeg ingestapt al met crypto dan? Ben wel benieuwd naar iets meer details (Ik hoop er ook uiteindelijk mijn hypotheek mee af te lossen en dan nog een gedeelte over te houden voor leuke dingen)
In 2010/2011 de whitepaper gelezen en dat vond ik mind-blowing. Door drukte in mijn professionele en persoonlijke leven heb ik daar toen helaas niks mee gedaan. In 2013 ben ik met een maat van me pas wat gaan spelen met crypto. Eerst BTC gekocht, maar dat werd al snel "te duur" (> $100 per BTC) :') dus daarna werd het LTC. Ook nog wat gespeeld met XRP destijds maar dat vond ik niks. Die maat heeft er destijds voor bijna niks een miljoen van gekocht en daar uiteindelijk goed op verdiend.

Mijn grote klapper kwam toen ik in 2016 een hele zwik ETH kocht voor tussen $1 en $2 per stuk. Die zijn er in 2017 grotendeels uitgegaan. Eerst een stuk op $10, daarna een stuk op $50 en een flink deel op $370. Met allerlei ICO's heb ik nog e.e.a. bijeengeharkt. In die periode werd ik ingehuurd door een cryptobedrijf dus ik kreeg nogal wat info van mensen die zich de hele dag betaald met crypto bezighielden. Dat heeft goede en slechte beslissingen opgeleverd, maar per saldo ben ik daar wel beter van geworden. In die tijd ben ik wel langzaam uit de alts gegaan en heb ik BTC een groter gewicht in mijn portfolio gegeven. Dat is denk ik de belangrijkste les geweest: je kan x1000 gaan op een alt, maar stap op tijd uit anders ga je nat. Uitzonderingen zijn er natuurlijk. Ik heb nog steeds stakes in ETH, ADA, LINK, DOT en dat soort "premium" alts. Maar ik zie BTC toch als de veilige haven onder de crypto's. Met obscure alts spelen doe ik nog steeds, maar met relatief kleine bedragen.
Ik ben een kl ⭕⭕n van deze user
pi_198649581
Overigens zit ik in SafeMars (SafeMoon kloon op PCS) en die is vandaag ook al aardig over de kop gegaan

geen advies, DYOR
Ik ben een kl ⭕⭕n van deze user
  dinsdag 23 maart 2021 @ 14:57:24 #202
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_198649774
Ik trade alleen vet-btc

Zijn de enige 2 waarin ik geloof en dus niet erg vind als ik er mee blijf zitten

4k cash erin gestopt, begin 2018 een mooie keuken + vloerverwarming van gekocht en nu opweg naar vervroegd pensioen.

Jaar geleden stond m'n portfolio op 1k :').
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_198650061
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 maart 2021 14:45 schreef recursief het volgende:
Overigens zit ik in SafeMars (SafeMoon kloon op PCS) en die is vandaag ook al aardig over de kop gegaan

geen advies, DYOR
Zeker oppassen met die onzincoins momenteel, SafeStar, SafeMars, SafeUranus, FROG, ga zo maar door. Ze pumpen allemaal heel even na de launch en dan donderen ze zo terug naar 0. En genoeg mensen die er nog intrappen helaas.
pi_198650419
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 maart 2021 15:16 schreef Oriente het volgende:

[..]

Zeker oppassen met die onzincoins momenteel, SafeStar, SafeMars, SafeUranus, FROG, ga zo maar door. Ze pumpen allemaal heel even na de launch en dan donderen ze zo terug naar 0. En genoeg mensen die er nog intrappen helaas.
Zeker, korte ritjes maken, niet te hebberig zijn en hopen dat je op tijd kunt uitstappen. Maar dat geldt voor SafeMoon ook. En voor een hele hoop grotere alts. Dit zijn geen coins met een hoop fundamentals.
Ik ben een kl ⭕⭕n van deze user
pi_198651044
ik heb net naar tales from the crypt geluisterd

met de Breez wallet wat sats gestreamd voor het luisteren :D

https://medium.com/breez-(...)g-ideas-d9361ae8a627

per minuut wat overgemaakt en de podcasters ontvangen dat geld direct

[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 23-03-2021 16:14:18 ]
  Moderator dinsdag 23 maart 2021 @ 16:17:07 #206
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_198651121
quote:
14s.gif Op dinsdag 23 maart 2021 14:57 schreef fathank het volgende:
Ik trade alleen vet-btc


Jaar geleden stond m'n portfolio op 1k :').
Dan heb je ook weinig bitcoin
Recordhouder aantal posts op n dag.
4045
onlogisch
  dinsdag 23 maart 2021 @ 16:19:15 #207
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_198651161
quote:
6s.gif Op dinsdag 23 maart 2021 16:17 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Dan heb je ook weinig bitcoin
Overpriced rommel

Alleen maar goed om VET te stacken
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  Moderator dinsdag 23 maart 2021 @ 16:22:42 #208
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_198651210
quote:
14s.gif Op dinsdag 23 maart 2021 16:19 schreef fathank het volgende:

[..]

Overpriced rommel

Alleen maar goed om VET te stacken
Recordhouder aantal posts op n dag.
4045
onlogisch
pi_198651750
quote:
99s.gif Op dinsdag 23 maart 2021 16:12 schreef aTypisch het volgende:
ik heb net naar tales from the crypt geluisterd

met de Breez wallet wat sats gestreamd voor het luisteren :D

https://medium.com/breez-(...)g-ideas-d9361ae8a627

per minuut wat overgemaakt en de podcasters ontvangen dat geld direct

De mogelijkheden zijn oneindig. Denk bijv. aan muzikanten die nu moeten vechten voor wat royalties. :o
Uitvinder van de biersmiley.
pi_198652066
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 maart 2021 14:45 schreef recursief het volgende:
Overigens zit ik in SafeMars (SafeMoon kloon op PCS) en die is vandaag ook al aardig over de kop gegaan

geen advies, DYOR
_O_

Ik dacht dat ik mijn SafeMars alweer verkocht had, maar niet dus. Leuke meevaller zo.
  dinsdag 23 maart 2021 @ 17:33:13 #211
476957 Ciclon
San Lorenzo de Almagro
pi_198652175
quote:
14s.gif Op dinsdag 23 maart 2021 14:57 schreef fathank het volgende:
Ik trade alleen vet-btc

Zijn de enige 2 waarin ik geloof en dus niet erg vind als ik er mee blijf zitten

4k cash erin gestopt, begin 2018 een mooie keuken + vloerverwarming van gekocht en nu opweg naar vervroegd pensioen.

Jaar geleden stond m'n portfolio op 1k :').
En nu?
pi_198652302
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 maart 2021 08:54 schreef Black-Death het volgende:
Hoe zit dat trouwens op zo'n exchange.. stel ik heb jaaaaren geleden 500 bitcoins gekocht op Coinbase ofzo. Die zijn nu meer dan 20 miljoen waard.. Coinbase trekt het financieel toch niet als ik dat in 1x wil laten utibetalen? En zeker niet als veel mensen dat tegelijk willen?
Ze kunnen die 500 bitcoin dan verkopen en daarmee kunnen ze jou dollars/euro’s geven. Als veel mensen dit willen, zal de koers wat zakken.

Maar met een lagere koers zullen meer mensen weer willen kopen.
.
pi_198652404
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 maart 2021 08:54 schreef Black-Death het volgende:
Hoe zit dat trouwens op zo'n exchange.. stel ik heb jaaaaren geleden 500 bitcoins gekocht op Coinbase ofzo. Die zijn nu meer dan 20 miljoen waard.. Coinbase trekt het financieel toch niet als ik dat in 1x wil laten utibetalen? En zeker niet als veel mensen dat tegelijk willen?
Een coinbase heeft wel iets meer dan 20 miljoen fiat als liquide middelen.
pi_198652862
Zit ballsdeep in CHAIN GAME. Ziet er zeker interessant uit.
pi_198652933
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 maart 2021 18:17 schreef F.Sinatra het volgende:
Zit ballsdeep in CHAIN GAME. Ziet er zeker interessant uit.
Foto?
"This is your life and it's ending one minute at a time." - Tyler Durden
"Sand is overrated. It's just tiny, little rocks." - Joel
pi_198652972
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 maart 2021 18:22 schreef Gremen het volgende:

[..]

Foto?
Van je zus?
pi_198653242
quote:
14s.gif Op dinsdag 23 maart 2021 14:57 schreef fathank het volgende:
Ik trade alleen vet-btc

Zijn de enige 2 waarin ik geloof en dus niet erg vind als ik er mee blijf zitten

4k cash erin gestopt, begin 2018 een mooie keuken + vloerverwarming van gekocht en nu opweg naar vervroegd pensioen.

Jaar geleden stond m'n portfolio op 1k :').
Wat maakt VET zo speciaal? Zie dat elke dag terugkomen hier sinds ik dit topic volg :')

Mijn 50 euro van een paar dagen terug staat nu op 46,5 te chillen, heb er ook geen enkele keer een plus op gezien.

[ Bericht 5% gewijzigd door GlenSpey op 23-03-2021 18:47:20 ]
pi_198653322
Ik heb wat BNB’s over. Niemand die een coin wilt shillen? :D
pi_198653377
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 maart 2021 18:45 schreef xaban06 het volgende:
Ik heb wat BNB’s over. Niemand die een coin wilt shillen? :D
Safemoon, precies dipje nu om in te stappen
"This is your life and it's ending one minute at a time." - Tyler Durden
"Sand is overrated. It's just tiny, little rocks." - Joel
pi_198653574
Kan je safemoon niet verkrijgen via Binance ?
pi_198653704
Die buy high, sell low strategie die je overal hoort werkt ook niet fatsoenslijk. :{
Vakman pur sang
  dinsdag 23 maart 2021 @ 19:06:43 #222
139324 Plots
Luctor et Emergo
pi_198653795
Als je denkt dat het niet hoger kan, gaat het x 5 tegenwoordig.
pi_198654233
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 maart 2021 18:40 schreef GlenSpey het volgende:

[..]

Wat maakt VET zo speciaal? Zie dat elke dag terugkomen hier sinds ik dit topic volg :')

Mijn 50 euro van een paar dagen terug staat nu op 46,5 te chillen, heb er ook geen enkele keer een plus op gezien.

niks, maar wel goed de wind in de zeilen in het bullshit casino, dus wie weet kun je er ook nog op verdienen

https://trends.google.nl/trends/explore?q=vechain

vechain wordt nergens zoveel opgezocht als in NL :+

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 23-03-2021 19:19:05 ]
pi_198654537
70% omhoog *O* *O* *O* *O* Hoe gaat het met jullie?
pi_198655410
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 maart 2021 18:59 schreef GlenSpey het volgende:
Kan je safemoon niet verkrijgen via Binance ?
Nee, moet je BNB naar BSC wallet sturen en dan via Pancakeswap kopen

[ Bericht 2% gewijzigd door Gremen op 23-03-2021 23:30:37 ]
"This is your life and it's ending one minute at a time." - Tyler Durden
"Sand is overrated. It's just tiny, little rocks." - Joel
pi_198655464
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 maart 2021 19:27 schreef vigen98 het volgende:
70% omhoog *O* *O* *O* *O* Hoe gaat het met jullie?
100% omhoog maar tegen het middaguur neemt het toch weer af.
Vakman pur sang
  FOK!fotograaf dinsdag 23 maart 2021 @ 20:04:07 #227
842 Zorro
Z
pi_198655680
Verkeerden topiek
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kmmert sich dodrmm.
D piss hchstens e " Zet " en der Schnie
  dinsdag 23 maart 2021 @ 20:12:59 #228
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_198655927
$WAULT _O_
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
pi_198656171
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 maart 2021 19:54 schreef Gremen het volgende:

[..]

Nee, moet je BNB naar BSC wallet sturen en dan via Pancakeswap kopen
Daar begrijp ik nog niet zoveel van vrees ik. Heb wel wat pancakeswap in bezit overigens.
pi_198656213
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 maart 2021 20:22 schreef GlenSpey het volgende:

[..]

Daar begrijp ik nog niet zoveel van vrees ik. Heb wel wat pancakeswap in bezit overigens.
https://academy.binance.c(...)-binance-smart-chain
"This is your life and it's ending one minute at a time." - Tyler Durden
"Sand is overrated. It's just tiny, little rocks." - Joel
  Eindredactie Games dinsdag 23 maart 2021 @ 20:55:18 #231
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_198656859
Wat is er met WAVES aan de hand?
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
pi_198656917
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 maart 2021 20:55 schreef Oscar. het volgende:
Wat is er met WAVES aan de hand?
Het is daar even hoog water.
Ik heb trouwens recent mijn laatste Waves verkocht :'(
Ik ben een kl ⭕⭕n van deze user
pi_198659634
WAVES was drie jaar te vroeg met hun DEX enzo. Nu boeit niemand ze nog wat
"This is your life and it's ending one minute at a time." - Tyler Durden
"Sand is overrated. It's just tiny, little rocks." - Joel
pi_198659765
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 maart 2021 19:27 schreef vigen98 het volgende:
70% omhoog *O* *O* *O* *O* Hoe gaat het met jullie?
rookienumbers tbh
pi_198660486
pi_198660969
Elon is Bitcoin aan het promoten, let op koers omhoog :)
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  woensdag 24 maart 2021 @ 08:19:01 #237
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_198660988
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 maart 2021 18:40 schreef GlenSpey het volgende:

[..]

Wat maakt VET zo speciaal? Zie dat elke dag terugkomen hier sinds ik dit topic volg :')

Mijn 50 euro van een paar dagen terug staat nu op 46,5 te chillen, heb er ook geen enkele keer een plus op gezien.

Enige platform dat klaar is voor massa-adoptie, gebruikt door de grootste retailer ter wereld. Binnen 5 jaar DE BaaS-provider waar men niet meer omheen kan.

quote:
0s.gif Op woensdag 24 maart 2021 08:16 schreef raptorix het volgende:
Elon is Bitcoin aan het promoten, let op koers omhoog :)
twitter


quote:
0s.gif Op dinsdag 23 maart 2021 17:33 schreef Ciclon het volgende:

[..]

En nu?
De hypotheek zou een aardig eind afgelost kunnen worden.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_198661020
quote:
9s.gif Op woensdag 24 maart 2021 06:41 schreef Gehrman het volgende:
[ afbeelding ]
Jikes.
pi_198661078
quote:
0s.gif Op woensdag 24 maart 2021 08:16 schreef raptorix het volgende:
Elon is Bitcoin aan het promoten, let op koers omhoog :)
Vrijdag lopen er weer veel contracten af.
Ik ben een kl ⭕⭕n van deze user
pi_198661091
FOMO voor ONE en LTO :{
  Moderator woensdag 24 maart 2021 @ 08:44:46 #241
18653 crew  D.
pi_198661217
quote:
0s.gif Op woensdag 24 maart 2021 08:30 schreef viceversa het volgende:
FOMO voor ONE en LTO :{
Op naar de ONE Dollar 8-)
  Moderator woensdag 24 maart 2021 @ 08:46:54 #242
18653 crew  D.
pi_198661241
quote:
9s.gif Op woensdag 24 maart 2021 06:41 schreef Gehrman het volgende:
[ afbeelding ]
Charles gaat die tweet verkopen en schenken aan de nabestaanden van de shooting :Y
pi_198661405
quote:
0s.gif Op woensdag 24 maart 2021 08:44 schreef D. het volgende:

[..]

Op naar de ONE Dollar 8-)
ONE DOLLAH DOLLAH DOLLAH is what I need
  woensdag 24 maart 2021 @ 09:14:55 #244
62913 Blik
The one and Only!
pi_198661503
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 maart 2021 18:40 schreef GlenSpey het volgende:

[..]

Wat maakt VET zo speciaal? Zie dat elke dag terugkomen hier sinds ik dit topic volg :')

Mijn 50 euro van een paar dagen terug staat nu op 46,5 te chillen, heb er ook geen enkele keer een plus op gezien.

Diamond hands, stack die vtho op je wallet en laat de rijkdom langzaamaan naar je toe komen
pi_198661547
quote:
0s.gif Op woensdag 24 maart 2021 08:16 schreef raptorix het volgende:
Elon is Bitcoin aan het promoten, let op koers omhoog :)
Satoshi's vision.
  woensdag 24 maart 2021 @ 09:22:10 #246
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_198661586
quote:
0s.gif Op woensdag 24 maart 2021 08:46 schreef D. het volgende:

[..]

Charles gaat die tweet verkopen en schenken aan de nabestaanden van de shooting :Y
Lol Cardanooitklaar :')
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  Moderator woensdag 24 maart 2021 @ 09:23:28 #247
18653 crew  D.
pi_198661601
Alles groen! Lente! *O*
pi_198661914
twitter


JAAA ELON
pi_198661920
je bitcoin inleveren voor een auto :')
pi_198662065
quote:
6s.gif Op woensdag 24 maart 2021 09:54 schreef aTypisch het volgende:
[ twitter ]

JAAA ELON
Het failliet van bitcoin.
  woensdag 24 maart 2021 @ 10:11:54 #251
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_198662119
https://github.com/demlabs-cellframe

Kan iemand met kennis hier even naar kijken?
Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen
  woensdag 24 maart 2021 @ 10:18:35 #252
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_198662216
Niet genoeg Bitcoin hebben voor 100 auto's :')
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_198662233
quote:
1s.gif Op woensdag 24 maart 2021 10:11 schreef Quotidien het volgende:
https://github.com/demlabs-cellframe

Kan iemand met kennis hier even naar kijken?
en dan?
  woensdag 24 maart 2021 @ 10:21:20 #254
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_198662255
quote:
9s.gif Op woensdag 24 maart 2021 10:19 schreef aTypisch het volgende:

[..]

en dan?
Weet ik of ik straks in de tonnen of de miljoenen regio eindig nadat dit gemoond is.
Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen
pi_198662354
quote:
1s.gif Op woensdag 24 maart 2021 10:21 schreef Quotidien het volgende:

[..]

Weet ik of ik straks in de tonnen of de miljoenen regio eindig nadat dit gemoond is.
betaal je mij dan wel eindelijk terug?
pi_198662549
brb even een tesla kopen
Uitvinder van de biersmiley.
  woensdag 24 maart 2021 @ 10:44:21 #257
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_198662601
Niet je Tesla verkopen om btc te halen :') .
Huilen dan.
pi_198662660
Tesla :') niet in een Opel Zafira rijden _O_

[ Bericht 26% gewijzigd door #ANONIEM op 24-03-2021 10:48:37 ]
  woensdag 24 maart 2021 @ 10:51:02 #259
139324 Plots
Luctor et Emergo
pi_198662696
Geen Bitcoin van de zaak krijgen :')
  Moderator woensdag 24 maart 2021 @ 10:51:05 #260
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_198662697
Flexible savingsgenot

@fathank _O_

#gratisgeld
Recordhouder aantal posts op n dag.
4045
onlogisch
  woensdag 24 maart 2021 @ 10:51:29 #261
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_198662700
quote:
4s.gif Op woensdag 24 maart 2021 10:48 schreef Leonos het volgende:
Tesla :') niet in een Opel Zafira rijden _O_
Als je naar de tip had geluisterd had je die Tesla op termijn zo af kunnen tikken
Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen
  woensdag 24 maart 2021 @ 10:53:23 #262
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_198662728
Poodl staat inmiddels op 30. Toen ik die hier noemde nog 4.
Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen
pi_198662779
quote:
1s.gif Op woensdag 24 maart 2021 10:51 schreef Quotidien het volgende:

[..]

Als je naar de tip had geluisterd had je die Tesla op termijn zo af kunnen tikken
Ja maar, ik snap al die pancake shit niet :P
  woensdag 24 maart 2021 @ 10:57:09 #264
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_198662781
quote:
6s.gif Op woensdag 24 maart 2021 10:51 schreef onlogisch het volgende:
Flexible savingsgenot

@:Fathank _O_

#gratisgeld
Als ik m'n wallet leeg richting binance kan ik er van leven bij de huidige koers _O-
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  woensdag 24 maart 2021 @ 10:58:00 #265
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_198662792
quote:
1s.gif Op woensdag 24 maart 2021 10:53 schreef Quotidien het volgende:
Poodl staat inmiddels op 30. Toen ik die hier noemde nog 4.
Begin een Crypto_Quotidien_NL account
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  woensdag 24 maart 2021 @ 11:00:26 #266
139324 Plots
Luctor et Emergo
pi_198662817
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 maart 2021 16:31 schreef TheFreshPrince het volgende:
Ben zojuist ook in Poodl gestapt (Telegram: https://t.me/poodl )
Vergelijkbaar concept als Hoge en Safemoon maar dan met een magere $500k marketcap.
De originele "dev" had het na een paar dagen al gezien en heeft de hodlers in de steek gelaten maar ze hebben deze poedel geadopteerd en er is een "community reboot".

Geen idee of het ook zo'n succes wordt (en de fees op ETH zijn wat minder vriendelijk) maar voorlopig sta ik in de plus :+

Wederom geen aankoopadvies, de kans dat ik 2x achter elkaar een succesvol project vind is nihil.
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 maart 2021 12:49 schreef Quotidien het volgende:
Een gouden tip nu is Poodl
The Fresh Prince was wederom de eerste volgens mij _O_

Gaat HOGE binnenkort ook weer vertrekken?
  woensdag 24 maart 2021 @ 11:01:51 #267
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_198662837
quote:
0s.gif Op woensdag 24 maart 2021 11:00 schreef Plots het volgende:

[..]


[..]

The Fresh Prince was wederom de eerste volgens mij _O_

Gaat HOGE binnenkort ook weer vertrekken?
TFP is er altijd als eerste bij lijkt het _O-

Trouwens wel hetzelfde instapmoment maar ik wacht even altijd even met shillen _O-
Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen
pi_198662978
twitter


_O_
  woensdag 24 maart 2021 @ 11:16:50 #269
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_198663027
quote:
14s.gif Op woensdag 24 maart 2021 11:12 schreef aTypisch het volgende:
[ twitter ]

_O_
Leuke hobby.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_198663513
Hoe snel pakken jullie winsten op shitcoins?

Ik wil graag winsten pakken, maar soms is deze winst pas 40-80% en ik wil een 400% niet mislopen. Maar soms wacht ik ook weer te lang en is het uiteindelijk maar 10%
- Met zuidelijke groet -
pi_198663575
quote:
0s.gif Op woensdag 24 maart 2021 11:55 schreef Schnitzels het volgende:
Hoe snel pakken jullie winsten op shitcoins?

Ik wil graag winsten pakken, maar soms is deze winst pas 40-80% en ik wil een 400% niet mislopen. Maar soms wacht ik ook weer te lang en is het uiteindelijk maar 10%
Ligt eraan welke coins. In het low marketcap casino kun je grotere winsten en verliezen pakken dan bij de top 100.
Uitvinder van de biersmiley.
pi_198663648
quote:
0s.gif Op woensdag 24 maart 2021 11:58 schreef dimmak het volgende:

[..]

Ligt eraan welke coins. In het low marketcap casino kun je grotere winsten en verliezen pakken dan bij de top 100.
Ik heb ooit Verge gehad en met factor 6 verkocht. Terwijl dit uiteindelijk factor 50 had kunnen zijn. Dat is altijd zo zonde. Enjin idem dito. Factor 10, had factor 200 kunnen zijn. Selling too soon, holding too long.
- Met zuidelijke groet -
pi_198663691
quote:
0s.gif Op woensdag 24 maart 2021 12:03 schreef Schnitzels het volgende:

[..]

Ik heb ooit Verge gehad en met factor 6 verkocht. Terwijl dit uiteindelijk factor 50 had kunnen zijn. Dat is altijd zo zonde. Enjin idem dito. Factor 10, had factor 200 kunnen zijn. Selling too soon, holding too long.
Je kan niet alles mee pakken. Focus je op de winsten die je haalt of stop met traden. Ga je de focus leggen op wat je mis bent gelopen heb je echt een kut leven.
Uitvinder van de biersmiley.
  woensdag 24 maart 2021 @ 12:07:30 #274
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_198663733
quote:
0s.gif Op woensdag 24 maart 2021 12:05 schreef dimmak het volgende:

[..]

Je kan niet alles mee pakken. Focus je op de winsten die je haalt of stop met traden. Ga je de focus leggen op wat je mis bent gelopen heb je echt een kut leven.
herkenbaar
Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen
pi_198663752
Ja, kut leven hebben wij wel ;(
  woensdag 24 maart 2021 @ 12:08:58 #276
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_198663761
quote:
0s.gif Op woensdag 24 maart 2021 12:03 schreef Schnitzels het volgende:

[..]

Ik heb ooit Verge gehad en met factor 6 verkocht. Terwijl dit uiteindelijk factor 50 had kunnen zijn. Dat is altijd zo zonde. Enjin idem dito. Factor 10, had factor 200 kunnen zijn. Selling too soon, holding too long.
Hierom focus ik me nu vooral op projecten die niet pump en dumpen en waar je gewoon rustig kan slapen zonder dat je coin met 90% keldert opeens.
Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen
pi_198663767
quote:
0s.gif Op woensdag 24 maart 2021 12:05 schreef dimmak het volgende:

[..]

Je kan niet alles mee pakken. Focus je op de winsten die je haalt of stop met traden. Ga je de focus leggen op wat je mis bent gelopen heb je echt een kut leven.
Ik wil mij daar ook niet op focussen.

Maar het timing moment bepalen, 'Dit is genoeg' vind ik lastig.
- Met zuidelijke groet -
pi_198664287
Jongens en meisjes, check waar je je coins heenstuurt voor je op send clickt. Ik heb zojuist 10 BNB naar een adres gestuurd dat niet van mij is :'(
Ik ben een kl ⭕⭕n van deze user
  woensdag 24 maart 2021 @ 12:52:06 #279
139324 Plots
Luctor et Emergo
pi_198664371
quote:
1s.gif Op woensdag 24 maart 2021 12:45 schreef recursief het volgende:
Jongens en meisjes, check waar je je coins heenstuurt voor je op send clickt. Ik heb zojuist 10 BNB naar een adres gestuurd dat niet van mij is :'(
Damn balen. Hopelijk is dit een les voor de volgende keer.

Het rondsturen van Crypto vind ik nog riskanter dan investeren in projecten. Want je kan het verloren geld niet bij een instantie terugkrijgen ofzo.
pi_198664430
quote:
1s.gif Op woensdag 24 maart 2021 12:45 schreef recursief het volgende:
Jongens en meisjes, check waar je je coins heenstuurt voor je op send clickt. Ik heb zojuist 10 BNB naar een adres gestuurd dat niet van mij is :'(
Hoe dat? Klembord vervangen door virus of je eigen fout?
Uitvinder van de biersmiley.
pi_198664439
Gokje wagen?

Koop SAFEMOON. Elke transactie heeft ren fee van 10% waarvan de helft verdeeld word over de holders.
  Moderator / Redactie Sport woensdag 24 maart 2021 @ 12:59:31 #282
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_198664453
quote:
0s.gif Op woensdag 24 maart 2021 12:58 schreef Roellie80 het volgende:
Gokje wagen?

Koop SAFEMOON. Elke transactie heeft ren fee van 10% waarvan de helft verdeeld word over de holders.
En dan stort de piramide in elkaar en heb je niets meer
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_198664456
Klopt het dat ik via de Binance app (lite) geen geld over kan maken terug naar mijn bank? Zou vanuit beveilingsoogpunt (gestolen foon bijv.) ook wel zo prettig zijn, maar kan geen uitsluitsel vinden...
  woensdag 24 maart 2021 @ 13:01:23 #284
139324 Plots
Luctor et Emergo
pi_198664474
quote:
0s.gif Op woensdag 24 maart 2021 12:58 schreef Roellie80 het volgende:
Gokje wagen?

Koop SAFEMOON. Elke transactie heeft ren fee van 10% waarvan de helft verdeeld word over de holders.
Spuit 11.

Welcome to the party.
  woensdag 24 maart 2021 @ 13:02:41 #285
139324 Plots
Luctor et Emergo
pi_198664489
quote:
0s.gif Op woensdag 24 maart 2021 12:59 schreef Nattekat het volgende:

[..]

En dan stort de piramide in elkaar en heb je niets meer
Safemoon was vannacht ook 60% gedumpt ongeveer.
  woensdag 24 maart 2021 @ 13:05:15 #286
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_198664516
quote:
0s.gif Op woensdag 24 maart 2021 12:59 schreef Nattekat het volgende:

[..]

En dan stort de piramide in elkaar en heb je niets meer
Boeie.

Doe je toch met hoeveelheden waarbij je niet gaat huilen wanneer het poef zegt? Zit er nu een week of 2 in, m'n inleg er ruimschots uitgetrokken. Sta nu in elk geval op leuke winst en zie wel waar 't schip strandt.
Huilen dan.
pi_198664520
quote:
0s.gif Op woensdag 24 maart 2021 12:57 schreef dimmak het volgende:

[..]

Hoe dat? Klembord vervangen door virus of je eigen fout?
Eigen fout. Ik dacht mijn eigen adres te kopieren maar dat was een token contract address.
Ik ben een kl ⭕⭕n van deze user
pi_198664534
quote:
1s.gif Op woensdag 24 maart 2021 13:05 schreef recursief het volgende:

[..]

Eigen fout. Ik dacht mijn eigen adres te kopieren maar dat was een token contract address.
;( Balen man.
Uitvinder van de biersmiley.
  woensdag 24 maart 2021 @ 13:09:26 #289
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_198664578
quote:
1s.gif Op woensdag 24 maart 2021 13:05 schreef recursief het volgende:

[..]

Eigen fout. Ik dacht mijn eigen adres te kopieren maar dat was een token contract address.
* Isdatzo kaarsje brandt.
Huilen dan.
pi_198664637
quote:
1s.gif Op woensdag 24 maart 2021 12:45 schreef recursief het volgende:
Jongens en meisjes, check waar je je coins heenstuurt voor je op send clickt. Ik heb zojuist 10 BNB naar een adres gestuurd dat niet van mij is :'(
10 BNB? Dat is toch niks?
pi_198664662
quote:
0s.gif Op woensdag 24 maart 2021 13:14 schreef Lenny_Leonard het volgende:

[..]

10 BNB? Dat is toch niks?
Ongeveer 2240. Er zijn dagen dat ik het niet verdien.
Ik ben een kl ⭕⭕n van deze user
pi_198664700
quote:
0s.gif Op woensdag 24 maart 2021 11:55 schreef Schnitzels het volgende:
Hoe snel pakken jullie winsten op shitcoins?

Ik wil graag winsten pakken, maar soms is deze winst pas 40-80% en ik wil een 400% niet mislopen. Maar soms wacht ik ook weer te lang en is het uiteindelijk maar 10%
Doel van te voren zetten en daarna verder niet over inzitten.
pi_198664723
quote:
0s.gif Op woensdag 24 maart 2021 12:59 schreef GlenSpey het volgende:
Klopt het dat ik via de Binance app (lite) geen geld over kan maken terug naar mijn bank? Zou vanuit beveilingsoogpunt (gestolen foon bijv.) ook wel zo prettig zijn, maar kan geen uitsluitsel vinden...
Sowieso niet gaan beginnen met traden als je de lite versie gaat gebruiken...je hebt die info in de pro versie echt nodig voor trades etc.
pi_198664757
quote:
0s.gif Op woensdag 24 maart 2021 13:22 schreef FL_Freak het volgende:

[..]

Sowieso niet gaan beginnen met traden als je de lite versie gaat gebruiken...je hebt die info in de pro versie echt nodig voor trades etc.
Het echte daytraden doe ik ook niet aan, daar heb ik helemaal geen kennis over en ik weet niet goed hoe ik daarmee moet beginnen. Ik heb uberhaupt nog nooit belegd verder. Bovendien heb ik het lef niet om te beginnen met een groter startbedrag. Ik heb nu 4 x 50 ingelegd over wat alts en 1 keer een iets groter bedrag op de BTC. 1 alt staat op wat winst maar die kan ik er niet eens afhalen omdat je er minimaal 50 vanaf moet halen en dat wil ik dus juist laten staan :')
pi_198664765
quote:
1s.gif Op woensdag 24 maart 2021 12:45 schreef recursief het volgende:
Jongens en meisjes, check waar je je coins heenstuurt voor je op send clickt. Ik heb zojuist 10 BNB naar een adres gestuurd dat niet van mij is :'(
:(
rip
pi_198664767
quote:
1s.gif Op woensdag 24 maart 2021 13:16 schreef recursief het volgende:

[..]

Ongeveer 2240. Er zijn dagen dat ik het niet verdien.
Ah, ik dacht dat het echt om centen ging daar. :@
pi_198664769
quote:
0s.gif Op woensdag 24 maart 2021 12:08 schreef Quotidien het volgende:

[..]

Hierom focus ik me nu vooral op projecten die niet pump en dumpen en waar je gewoon rustig kan slapen zonder dat je coin met 90% keldert opeens.
welke zijn dat?
pi_198664782
quote:
0s.gif Op woensdag 24 maart 2021 13:26 schreef GlenSpey het volgende:

[..]

Het echte daytraden doe ik ook niet aan, daar heb ik helemaal geen kennis over en ik weet niet goed hoe ik daarmee moet beginnen. Ik heb uberhaupt nog nooit belegd verder. Bovendien heb ik het lef niet om te beginnen met een groter startbedrag. Ik heb nu 4 x 50 ingelegd over wat alts en 1 keer een iets groter bedrag op de BTC. 1 alt staat op wat winst maar die kan ik er niet eens afhalen omdat je er minimaal 50 vanaf moet halen en dat wil ik dus juist laten staan :')
Welke coins heb je gepakt? Gewoon random?
pi_198664805
quote:
0s.gif Op woensdag 24 maart 2021 13:28 schreef FL_Freak het volgende:

[..]

Welke coins heb je gepakt? Gewoon random?
ETH, XRP, VET, CAKE. Die eerste twee omdat ik die namen enkele keren voorbij heb zien komen als zijnde 'stabiele' munten, die derde omdat men er hier op Fok zo lyrisch over is :')
pi_198664841
M
quote:
0s.gif Op woensdag 24 maart 2021 13:29 schreef GlenSpey het volgende:

[..]

ETH, XRP, VET, CAKE. Die eerste twee omdat ik die namen enkele keren voorbij heb zien komen als zijnde 'stabiele' munten, die derde omdat men er hier op Fok zo lyrisch over is :')
Met eth en vet zit je altijd wel goed. XRP (ripple) zit nu nog in rechtzaak proces. Dat kan goed uitpakken als de uiteindelijke uitspraak goed uitvalt of kan daarna helemaal crashen.

Cake heb ik zelf weinig research naar gedaan dus kan ik niets over zeggen.
pi_198664846
quote:
0s.gif Op woensdag 24 maart 2021 13:29 schreef GlenSpey het volgende:
omdat men er hier op Fok zo lyrisch over is
Dit is vooral geen goede graadmeter!
Uitvinder van de biersmiley.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')