Maar daar hoor je nooit iemand over opscheppen.quote:Op dinsdag 23 maart 2021 11:56 schreef dimmak het volgende:
[..]
Of de hele top zelfs missen omdat de meeste mensen altijd meer willen. De markt valt niet te timen.
Maar iedereen maakt toch winst met crypto?quote:Op dinsdag 23 maart 2021 11:57 schreef recursief het volgende:
[..]
Maar daar hoor je nooit iemand over opscheppen.
Ik heb schandalig veel winst gemaakt met crypto. Met een investering van oorspronkelijk 1500 euro heb ik mijn hypotheek afgelost, een mooie (tweedehands) auto gekocht, mijn vriendin een (tweedehands) auto kunnen geven, leuk op vakantie geweest en ik zou een paar jaar eerder met pensioen kunnen als ik dat zou willen, maar als ik alles goed gedaan had, op het juiste moment ingestapt, op het juiste moment uitgestapt, dan had ik nu meer dan 100 miljoen euro gehad en dat heb ik niet. Lig ik daar wakker van? Geen moment.quote:Op dinsdag 23 maart 2021 11:59 schreef dimmak het volgende:
[..]
Maar iedereen maakt toch winst met crypto?
Niks mis met spreiden heb zon 15 muntjes en slechts 2 verlies gemaaktquote:Op dinsdag 23 maart 2021 11:01 schreef Blik het volgende:
[..]
Vechain is alleen geen klein muntje meer natuurlijk, dus ondanks dat ik ook hoop dat ze nog een x30 doen is dat best onwaarschijnlijk voor de korte/middellange termijn. Dan had je bij 1 cent in moeten stappen
Maar heeft Coinbase dan genoeg geld cash om dat allemaal te betalen?quote:
wow, heel vroeg ingestapt al met crypto dan? Ben wel benieuwd naar iets meer details (Ik hoop er ook uiteindelijk mijn hypotheek mee af te lossen en dan nog een gedeelte over te houden voor leuke dingen)quote:Op dinsdag 23 maart 2021 12:03 schreef recursief het volgende:
[..]
Ik heb schandalig veel winst gemaakt met crypto. Met een investering van oorspronkelijk 1500 euro heb ik mijn hypotheek afgelost, een mooie (tweedehands) auto gekocht, mijn vriendin een (tweedehands) auto kunnen geven, leuk op vakantie geweest en ik zou een paar jaar eerder met pensioen kunnen als ik dat zou willen, maar als ik alles goed gedaan had, op het juiste moment ingestapt, op het juiste moment uitgestapt, dan had ik nu meer dan 100 miljoen euro gehad en dat heb ik niet. Lig ik daar wakker van? Geen moment.
Zie Coinbase als een doorgeef-luik. Jij wil iets verkopen, en dat lukt pas als er iemand aan de andere kant staat om hem te kopen. Coinbase geeft jou geen geld, dat doet de koper aan de andere kant van het luik. Coinbase pakt wat fee voor de transactie, maar is verder alleen een facilitatorquote:Op dinsdag 23 maart 2021 12:28 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Maar heeft Coinbase dan genoeg geld cash om dat allemaal te betalen?
hmm true idd..quote:Op dinsdag 23 maart 2021 12:35 schreef Thrilled het volgende:
[..]
Zie Coinbase als een doorgeef-luik. Jij wil iets verkopen, en dat lukt pas als er iemand aan de andere kant staat om hem te kopen. Coinbase geeft jou geen geld, dat doet de koper aan de andere kant van het luik. Coinbase pakt wat fee voor de transactie, maar is verder alleen een facilitator
op welke exchange heb je deze?quote:Op dinsdag 23 maart 2021 12:38 schreef MaximumRush het volgende:
Safemoon blijft ook maar gaan als een raket. Zit er nog steeds in, zit inmiddels ook in de top 100 holders.
jou tip? je hebt juist mijn persoonlijke tip aan jou gepost, lekkere maat ben jijquote:Op dinsdag 23 maart 2021 13:59 schreef Quotidien het volgende:
Mijn Poodle tip van een paar dagen geleden is 5 keer over de kop gegaan sinds moment van posten.
https://www.dextools.io/a(...)28708ba6ab484f84bb47
Ik heb jou hier niet gezien, nooit een dm gehad oid en heb de coin van reddit afgehaald 5 dagen geleden. Geen idee waar je het over hebt.quote:Op dinsdag 23 maart 2021 14:19 schreef l1ghted het volgende:
[..]
jou tip? je hebt juist mijn persoonlijke tip aan jou gepost, lekkere maat ben jij
#uit het oog uit het hartquote:Op dinsdag 23 maart 2021 14:32 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Ik heb jou hier niet gezien, nooit een dm gehad oid en heb de coin van reddit afgehaald 5 dagen geleden. Geen idee waar je het over hebt.
In 2010/2011 de whitepaper gelezen en dat vond ik mind-blowing. Door drukte in mijn professionele en persoonlijke leven heb ik daar toen helaas niks mee gedaan. In 2013 ben ik met een maat van me pas wat gaan spelen met crypto. Eerst BTC gekocht, maar dat werd al snel "te duur" (> $100 per BTC)quote:Op dinsdag 23 maart 2021 12:34 schreef Blik het volgende:
[..]
wow, heel vroeg ingestapt al met crypto dan? Ben wel benieuwd naar iets meer details (Ik hoop er ook uiteindelijk mijn hypotheek mee af te lossen en dan nog een gedeelte over te houden voor leuke dingen)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |