Tweakers, wat een zelfverklaarde genieën zitten daar zegquote:Op maandag 22 maart 2021 23:35 schreef Blik het volgende:
Godver, het werd al geshilled toen het <1 cent stond en dan koopt die het bij 10 cent
Overigens komen er op tweakers ook opeens een hoop VET-holders naar boven. Die werden eerder finaal afgemaakt maar dat durven ze nu niet meer
Ik zou het geen fomo durven noemen. Ik zie ETH niet snel naar 3/4k knallen. Maar een muntje onder de 10cent zal mijn insziens veel sneller verdubbelen. Door velen hier afgedaan als onzin, maar mijn gehele portfolio heb ik zo opgebouwd.quote:Op dinsdag 23 maart 2021 00:27 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Fomo![]()
Maar vet gaat echt nog wel omhoog dus
Maar is het risico bij zo'n kleine munt ook niet veel groter?quote:Op dinsdag 23 maart 2021 07:44 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Ik zou het geen fomo durven noemen. Ik zie ETH niet snel naar 3/4k knallen. Maar een muntje onder de 10cent zal mijn insziens veel sneller verdubbelen. Door velen hier afgedaan als onzin, maar mijn gehele portfolio heb ik zo opgebouwd.
Gewoon ¤ 50 a 100 voor kleine muntjes. Doge van 30$ naar 1000 gegaan. Matic van 80 naar 1900 . XVG 50 naar ... was mijn grootste. En af en toe wat omzetten naar btc/uitcashen. Werkt primaquote:Op dinsdag 23 maart 2021 07:45 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Maar is het risico bij zo'n kleine munt ook niet veel groter?
Ik ben er niet happig op om daar ineens 5k in te steken ofzo.. (want met tientjes-werk verdien je ook niks..)
Dat zijn wel mooie cijfers ja!quote:Op dinsdag 23 maart 2021 08:04 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Gewoon ¤ 50 a 100 voor kleine muntjes. Doge van 30$ naar 1000 gegaan. Matic van 80 naar 1900 . XVG 50 naar ... was mijn grootste. En af en toe wat omzetten naar btc/uitcashen. Werkt prima
Ja, dus?quote:Op dinsdag 23 maart 2021 00:30 schreef aTypisch het volgende:
[..]
dat is de koers van rippol tegenover bitcoin
3 weken geleden ¤50 in Safemoon is nu ¤125.000quote:Op dinsdag 23 maart 2021 07:45 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Maar is het risico bij zo'n kleine munt ook niet veel groter?
Ik ben er niet happig op om daar ineens 5k in te steken ofzo.. (want met tientjes-werk verdien je ook niks..)
boohh haha.. maarja je moet er ook geluk mee hebben natuurlijk.. maargoed, 20x ergens 50 euro insteken en 1x 125k verdienen is niet verkeerdquote:Op dinsdag 23 maart 2021 08:33 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
3 weken geleden ¤50 in Safemoon is nu ¤125.000
Waarom niet?quote:Op dinsdag 23 maart 2021 08:54 schreef Black-Death het volgende:
Hoe zit dat trouwens op zo'n exchange.. stel ik heb jaaaaren geleden 500 bitcoins gekocht op Coinbase ofzo. Die zijn nu meer dan 20 miljoen waard.. Coinbase trekt het financieel toch niet als ik dat in 1x wil laten utibetalen? En zeker niet als veel mensen dat tegelijk willen?
De prijs van Bitcoin is zo ‘hoog’ omdat er mensen zijn die die prijs ook willen betalen. Het is niet zo dat ze 20 mijoen uit een potje halen en jouw btc op de plank leggenquote:Op dinsdag 23 maart 2021 08:54 schreef Black-Death het volgende:
Hoe zit dat trouwens op zo'n exchange.. stel ik heb jaaaaren geleden 500 bitcoins gekocht op Coinbase ofzo. Die zijn nu meer dan 20 miljoen waard.. Coinbase trekt het financieel toch niet als ik dat in 1x wil laten utibetalen? En zeker niet als veel mensen dat tegelijk willen?
Hoe sick is dat! Maar waar vind je die dingen eerst?quote:Op dinsdag 23 maart 2021 08:33 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
3 weken geleden ¤50 in Safemoon is nu ¤125.000
Daar tegenover staan waarschijnlijk 10 andere projecten die geflopt zijn.. als je dan 1 topper hebt, dan compenseert die het weer voor de restquote:Op dinsdag 23 maart 2021 09:14 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Hoe sick is dat! Maar waar vind je die dingen eerst?
Ik zit nu zwaar moeilijk te doen om mn doelen te halen, kan het gewoon 1x met 50 dollar :’)
Ik probeerde dit dus laatst uit, maar kreeg het niet voor elkaar met mijn node. Bleek dat je ook een channel naar hun moet openen. De documentatie mag dus wel iets beter.quote:Op maandag 22 maart 2021 14:42 schreef aTypisch het volgende:
https://sphinx.chat/
SPHINX GODEN jaaa
geniaal spul
Voor elke Safemoon zijn er honderd coins die floppen.quote:Op dinsdag 23 maart 2021 09:23 schreef Thrilled het volgende:
[..]
Daar tegenover staan waarschijnlijk 10 andere projecten die geflopt zijn.. als je dan 1 topper hebt, dan compenseert die het weer voor de rest
Er zijn honderden van dergelijke projecten. De kans dat je precies goed zit en er ook nog genoeg in steekt om zo'n enorme moon mee te maken is heel klein.quote:Op dinsdag 23 maart 2021 09:14 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Hoe sick is dat! Maar waar vind je die dingen eerst?
Ik zit nu zwaar moeilijk te doen om mn doelen te halen, kan het gewoon 1x met 50 dollar :’)
Vechain is alleen geen klein muntje meer natuurlijk, dus ondanks dat ik ook hoop dat ze nog een x30 doen is dat best onwaarschijnlijk voor de korte/middellange termijn. Dan had je bij 1 cent in moeten stappenquote:Op dinsdag 23 maart 2021 08:04 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Gewoon ¤ 50 a 100 voor kleine muntjes. Doge van 30$ naar 1000 gegaan. Matic van 80 naar 1900 . XVG 50 naar ... was mijn grootste. En af en toe wat omzetten naar btc/uitcashen. Werkt prima
Afscheid nemen van die paar euro.quote:Op dinsdag 23 maart 2021 11:42 schreef 111210 het volgende:
Iemand enig idee wat ik met mn Crown moet, op Litebit gaan ze m delisten, maar er staat nog een paar euro op die ik niet kan opnemen (want onder het minimum order bedrag)
Plus dat je ook nog eens moet hodlen tot de top. Ik denk dat heel veel mensen ergens onderweg de winst wel mooi vinden en bij een x10 zijn uitgestapt.quote:Op dinsdag 23 maart 2021 10:56 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Er zijn honderden van dergelijke projecten. De kans dat je precies goed zit en er ook nog genoeg in steekt om zo'n enorme moon mee te maken is heel klein.
Zie het niet als gemiste kans, zie het als een kogel ontweken van een ander project dat de afgrond is in gegaan
Of de hele top zelfs missen omdat de meeste mensen altijd meer willen. De markt valt niet te timen.quote:Op dinsdag 23 maart 2021 11:50 schreef recursief het volgende:
[..]
Plus dat je ook nog eens moet hodlen tot de top. Ik denk dat heel veel mensen ergens onderweg de winst wel mooi vinden en bij een x10 zijn uitgestapt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |