Als jij instapt krijgen we een bearrunquote:Op maandag 22 maart 2021 12:38 schreef Nattekat het volgende:
Ik denk eigenlijk ook wel dat er nog een flinke bullrun aan zit te komen op de hele korte termijn. Het is alleen de vraag of het voor of na mijn loon gaat komen
Waarom zou je encrypted met iemand willen communiceren?quote:Op maandag 22 maart 2021 14:43 schreef aTypisch het volgende:
podcast om bullish van te worden
Listen to Tales from the Crypt: A Bitcoin Podcast on Spotify. Tales from the Crypt is a podcast hosted by Marty Bent about Bitcoin. Join Marty, Editor in Chief of "the best newsletter in Bitcoin", as he sits down to discuss Bitcoin with interesting people.
zelf ook wat mee zitten klooien en je kunt dus compleet encrypted communiceren met elkaar
wauwquote:Op maandag 22 maart 2021 15:11 schreef Leonos het volgende:
[..]
Waarom zou je encrypted met iemand willen communiceren?
Ik sta gigantisch dik in het groen met alles wat ik geïnvesteerd heb sinds septemberquote:Op maandag 22 maart 2021 14:46 schreef Oscar. het volgende:
[..]
Als jij instapt krijgen we een bearrun
Waarschijnlijk vlak ervoor... en dan eindigt die run als door de fomo je loon op isquote:Op maandag 22 maart 2021 12:38 schreef Nattekat het volgende:
Ik denk eigenlijk ook wel dat er nog een flinke bullrun aan zit te komen op de hele korte termijn. Het is alleen de vraag of het voor of na mijn loon gaat komen
Ik haat ook dat schreeuwende maar hij zit wel vaak on point.quote:Op maandag 22 maart 2021 12:15 schreef aTypisch het volgende:
[..]
jij kijkt serieus dit soort video's?
pro-tip op youtube:quote:Op maandag 22 maart 2021 18:12 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ik haat ook dat schreeuwende maar hij zit wel vaak on point.
Niks te verbergen ja tochquote:
Gewoon laten staan.quote:Op maandag 22 maart 2021 20:18 schreef NaOnsDeZondvloed het volgende:
[..]
Ik zag het ja. Wat zou je doen? de helft verkopen? Of lekker laten staan?
hodlen natuurlijk!quote:Op maandag 22 maart 2021 20:18 schreef NaOnsDeZondvloed het volgende:
[..]
Ik zag het ja. Wat zou je doen? de helft verkopen? Of lekker laten staan?
He bhought? Damp it.quote:Op maandag 22 maart 2021 22:09 schreef Maikuuul het volgende:
Ook maar eens handvol VET opgepikt omdat hij zo populair op Fok! Is, eigenlijk moeten doen op 1c. Achja je moet ergens beginnen.
Er worden zo veel coins geshilld, maar velen halen het nietquote:Op maandag 22 maart 2021 23:35 schreef Blik het volgende:
Godver, het werd al geshilled toen het <1 cent stond en dan koopt die het bij 10 cent
Overigens komen er op tweakers ook opeens een hoop VET-holders naar boven. Die werden eerder finaal afgemaakt maar dat durven ze nu niet meer
quote:Op maandag 22 maart 2021 14:42 schreef aTypisch het volgende:
https://sphinx.chat/
SPHINX GODEN jaaa
geniaal spul
quote:IT’S FOOD ON THE TABLE, IT’S MONEY FOR THEIR FAMILIES AND IT’S SAVING THEM WHEN THEY CANNOT EVEN LEAVE THE HOUSE.
quote:THIS VIDEO GAME HAS CAPTURED THE HEARTS AND MINDS OF AN ENTIRE COMMUNITY IN THE RURAL PHILIPPINES - DEMONSTRATING A STRONG USE CASE FOR DAPPS.
VET is zo'n beetje de enige die het gehaald heeft/gaat halen tbhquote:Op maandag 22 maart 2021 23:36 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Er worden zo veel coins geshilld, maar velen halen het niet
Fomoquote:Op maandag 22 maart 2021 22:09 schreef Maikuuul het volgende:
Ook maar eens handvol VET opgepikt omdat hij zo populair op Fok! Is, eigenlijk moeten doen op 1c. Achja je moet ergens beginnen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |