abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_198572935
quote:
0s.gif Op donderdag 18 maart 2021 16:30 schreef Red_85 het volgende:

[..]

Hooibaal was nog wel een tikkie erger. Gewoon super irritant.

Om zandman kan je nog wel eens lachen om zijn korte antwoorden. En heeft verstand van voetbal.
Maar voor de rest is het niet meer nee.
Jij iemand irritant noemen? Hahahahahaha.
pi_198572938
quote:
0s.gif Op donderdag 18 maart 2021 16:29 schreef Tarado het volgende:

[..]

ja want dan worden de regels meteen versoepeld uiteraard
Nee maar het stoort mij dat ik al maandenlang met 1 bezoeker moet doen, een avondklok aan mijn oren heb, een jaar thuiswerk, en men bij de 2e kamer maar blijft doen alsof er niets aan de hand is.

Doe dan op z'n minst je best zoveel mogelijk vanuit thuis te doen, achter een scherm in de keuken.
Dat kan ook prima met formeren, ik zie geen enkele reden waarom dat zo nodig in een vergaderzaal moet met een berg aan pers erbij.
wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.
pi_198572939
Laten we vooral op de bal blijven spelen, niet op de man.
pi_198572957
quote:
2s.gif Op donderdag 18 maart 2021 16:30 schreef Gunner het volgende:
Hey Da_Sandman. Misschien een idee om wat meer op inhoud te spelen en minder de man. Je hoeft het niet met ons eens te zijn maar erg inhoudelijk wordt je ook nooit.

Ajax speelt vanavond weer. We weten dat het frustrerend is dat ze niet meer op woensdagavond spelen maar toch. Na een paar jaar went het wel, dat weet ik uit ervaring.
Haha thanks ouwe. Misschien wat minder zeuren met z'n allen op van alles, hoef ik daar niet weer tegenin te gaan en daar wordt niet alleen dit topic maar ook jullie leven een stuk leuker van. Serieuze tip :).
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_198572958
quote:
0s.gif Op donderdag 18 maart 2021 16:32 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Jij iemand irritant noemen? Hahahahahaha.
Dude, hooibaal...

Maar prima dat je mij irritant noemt hoor. Misschien zie je mij als irritant omdat je qua inhoud niet tegen mij op kan ;) :P

En jij hebt in tegenstelling tot zandman weer geen verstand van voetbal.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_198572963
quote:
2s.gif Op donderdag 18 maart 2021 16:32 schreef AlwaysHappy het volgende:
Aldus de mod die de duidelijkste op-de-man post van dit topic een like geeft.
In Southern Sun
pi_198572966
quote:
0s.gif Op donderdag 18 maart 2021 16:34 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Haha thanks ouwe. Misschien wat minder zeuren met z'n allen op van alles, hoef ik daar niet weer tegenin te gaan en daar wordt niet alleen dit topic maar ook jullie leven een stuk leuker van. Serieuze tip :).
Dat is jouw eigen keuze dat jij dat doet.
Kan jij ook mee stoppen.
1947-2016
  donderdag 18 maart 2021 @ 16:35:20 #58
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_198572969
quote:
0s.gif Op donderdag 18 maart 2021 16:32 schreef _serial_ het volgende:

[..]

Nee maar het stoort mij dat ik al maandenlang met 1 bezoeker moet doen, een avondklok aan mijn oren heb, een jaar thuiswerk, en men bij de 2e kamer maar blijft doen alsof er niets aan de hand is.

Doe dan op z'n minst je best zoveel mogelijk vanuit thuis te doen, achter een scherm in de keuken.
Dat kan ook prima met formeren, ik zie geen enkele reden waarom dat zo nodig in een vergaderzaal moet met een berg aan pers erbij.
De pers kan ook prima remote meekijken.
Wij doen Webexen met meer dan 100 man. En dat werkt gewoon.
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
  donderdag 18 maart 2021 @ 16:35:23 #59
131800 Tarado
capô de fusca
pi_198572970
quote:
0s.gif Op donderdag 18 maart 2021 16:32 schreef _serial_ het volgende:

[..]

ik denk dat je dat toch iets te bekrompen ziet maar dat kan komen door je situatie, we zijn dat allemaal zat.
pi_198572971
quote:
0s.gif Op donderdag 18 maart 2021 16:35 schreef Red_85 het volgende:

[..]

Dat is jouw eigen keuze dat jij dat doet.
Kan jij ook mee stoppen.
Nee sorry man, onmogelijk.
In Southern Sun
  donderdag 18 maart 2021 @ 16:36:18 #61
222927 Lurf
All you need is Lurf
pi_198572980
Het stomme van de coronaregels vind ik vooral dat de overheid het aanpakt als een spelletje Stratego en er niet slaagt om uit te leggen waarom dat zo is. Er wordt met maatregelen (en dus met mensen) geschoven om een strategisch doel te bereiken, maar welke pionnetjes ingezet worden is tamelijk willekeurig. Het is vooral de vermeende epidemiologische uitkomst die telt, en wie daarvoor opgeofferd wordt is secundair.

Het lijkt maar niet door te dringen dat het perspectief van de individuele burger heel anders is dan het perspectief van de overheid. Het is in feite hetzelfde als met vaccineren: vanuit de populatie als geheel bezien is het een no-brainer, maar jij zult maar net die ene persoon zijn die overlijdt door bijwerkingen.
Never explain, never apologize.
pi_198572989
quote:
2s.gif Op donderdag 18 maart 2021 16:32 schreef AlwaysHappy het volgende:
Handelsmerk van feyenoord inderdaad. Op de man spelen.
Stelletje schoppers bij elkaar dit:

Stonden ze bekend om.
1947-2016
pi_198572999
quote:

[..]

Aldus de mod die de duidelijkste op-de-man post van dit topic een like geeft.
Met het eerste stukje uit die post ben ik het ook gewoon mee eens. Lees daar niet echt een aanval in.
  donderdag 18 maart 2021 @ 16:38:37 #64
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_198573019
quote:

[..]

Misschien niet alles als zeuren interpreteren. Ik zie het zelf liever als kritisch. Belangrijk verschil :)

en je hoeft er niet op in te gaan natuurlijk. je kan het ook gewoon laten gaan :)
Where law ends, tyrrany begins.
pi_198573022
quote:
7s.gif Op donderdag 18 maart 2021 16:37 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Met het eerste stukje uit die post ben ik het ook gewoon mee eens. Lees daar niet echt een aanval in.
Je vindt 'Hey Da_Sandman' niet op de persoon?
In Southern Sun
pi_198573035
quote:
0s.gif Op donderdag 18 maart 2021 16:35 schreef Tarado het volgende:

[..]

ik denk dat je dat toch iets te bekrompen ziet maar dat kan komen door je situatie, we zijn dat allemaal zat.
Misschien, maar als men een avondklok onderbouwd door nattevingerwerk door mijn strot blijft duwen, verwacht ik wel iets meer inspanning van de tegenpartij om in elk geval zoveel mogelijk hetzelfde te doen als er van mij verwacht wordt.
wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.
  donderdag 18 maart 2021 @ 16:41:02 #67
131800 Tarado
capô de fusca
pi_198573052
quote:
0s.gif Op donderdag 18 maart 2021 16:40 schreef _serial_ het volgende:
de tegenpartij
die zitten (nog) niet in de regering
  Moderator donderdag 18 maart 2021 @ 16:41:16 #68
5428 crew  miss_sly
pi_198573053
quote:
0s.gif Op donderdag 18 maart 2021 16:28 schreef _serial_ het volgende:

[..]

Formeren kan prima via teams.
Je denkt dat ze vanaf nu iedere dag tot 30 maart zo bijeenkomen om te formeren?
Of zou dit een eerste bijeenkomst zijn na de verkiezingen om even iedereen, vooral ook de nieuwe mensen, bij elkaar te hebben, even wat kennis te maken?
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_198573054
quote:
2s.gif Op donderdag 18 maart 2021 16:38 schreef Gunner het volgende:

[..]

Misschien niet alles als zeuren interpreteren. Ik zie het zelf liever als kritisch. Belangrijk verschil :)

en je hoeft er niet op in te gaan natuurlijk. je kan het ook gewoon laten gaan :)
Er zit zeker een verschil tussen zeuren en kritisch zijn en helaas is het hier doorgaans zeuren.

En je hoeft als ik het niet met je eens ben ook niet meteen over een act te beginnen.

Pot, ketel.
In Southern Sun
  donderdag 18 maart 2021 @ 16:41:52 #70
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_198573060
quote:
0s.gif Op donderdag 18 maart 2021 16:38 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Je vindt 'Hey Da_Sandman' niet op de persoon?
Om met je eigen woorden te spreken... nu ben je echt 'af' in de discussie hoor want hoe is dat nou weer op de man. Het is een aanspreekvorm. Hoe had ik dat anders dan moeten doen?
pi_198573068
quote:
0s.gif Op donderdag 18 maart 2021 16:35 schreef daNpy het volgende:

[..]

De pers kan ook prima remote meekijken.
Wij doen Webexen met meer dan 100 man. En dat werkt gewoon.
Eens. Fotootje maken kan ook wel op je scherm.
In Southern Sun
  Moderator donderdag 18 maart 2021 @ 16:43:02 #72
5428 crew  miss_sly
pi_198573076
En nu weer verder zonder peroonlijke aanvallen in welke vorm dan ook.
pi_198573093
quote:
2s.gif Op donderdag 18 maart 2021 16:41 schreef Gunner het volgende:

Hoe had ik dat anders dan moeten doen?
Door het niet te posten.
In Southern Sun
  donderdag 18 maart 2021 @ 16:45:51 #74
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_198573109
nou ja nevermind
pi_198573134
quote:
2s.gif Op donderdag 18 maart 2021 16:45 schreef Gunner het volgende:

Succes vanavond :)
Dankjewel!
In Southern Sun
  donderdag 18 maart 2021 @ 16:49:20 #76
321210 jcdragon
It's complicated.
pi_198573142
quote:
2s.gif Op donderdag 18 maart 2021 15:57 schreef Gunner het volgende:
[ afbeelding ]

Als het gaat om het goede voorbeeld geven als het gaat om aantal mensen in een ruimte, het advies van thuis te werken... wat vinden we dan van zo'n foto?

Uiteraard ken ik de uitzonderingen voor de Staten-Generaal maar ja, practice what you preach natuurlijk
Horecaopen.gif
Isn't it ironic, don't you think
Het had een stuk slechter kunnen zijn.
Be kind, you'll never know what a person is going through deep inside.
pi_198573147
Het is toch wel erg triest te noemen dat dit kabinet, na al zijn falen, het totaal ongeorganiseerde, soms debiele coronabeleid, na al het gedraai, de leugens, de problemen met testen, vaccinaties, etc. weer een mandaat heeft gekregen om vier jaar verder te gaan. Nederlanders zijn echt te dom om te poepen blijkbaar!
Gaat voor de BHFH-award 2005!
Humanitas est in bestias bonitas.
I am the hole I can't get out of.
pi_198573159
Hoe zou het met Hugo z'n quarantaine zijn? Zou 'ie in huispak op de bank werken of gewoon in pak achter een bureau?
In Southern Sun
pi_198573173
quote:
0s.gif Op donderdag 18 maart 2021 16:49 schreef JohnDDD het volgende:
Het is toch wel erg triest te noemen dat dit kabinet, na al zijn falen, het totaal ongeorganiseerde, soms debiele coronabeleid, na al het gedraai, de leugens, de problemen met testen, vaccinaties, etc. weer een mandaat heeft gekregen om vier jaar verder te gaan. Nederlanders zijn echt te dom om te poepen blijkbaar!
Oh ik dacht iets luchtigs erin te gooien maar er was toch weer een 'kritische' post me voor.
In Southern Sun
pi_198573282
quote:
Gelukkig is JohnDDD van het Fok!forum niet zo dom! :).
  Moderator donderdag 18 maart 2021 @ 17:00:56 #81
5428 crew  miss_sly
pi_198573318
quote:
Of ze kijken anders naar de zaken dan jij en maken op basis daarvan andere keuzes.
  donderdag 18 maart 2021 @ 17:05:50 #82
131800 Tarado
capô de fusca
pi_198573384
quote:
0s.gif Op donderdag 18 maart 2021 16:50 schreef Da_Sandman het volgende:
Hoe zou het met Hugo z'n quarantaine zijn? Zou 'ie in huispak op de bank werken of gewoon in pak achter een bureau?
huispak met puntschoenen
  donderdag 18 maart 2021 @ 17:10:46 #83
160086 GemMagic
Summum ius summa iniura
pi_198573438
quote:
0s.gif Op donderdag 18 maart 2021 17:00 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Of ze kijken anders naar de zaken dan jij en maken op basis daarvan andere keuzes.
Onmogelijk; Je moet eerst je eigen perspectief voor de eeuwigheid fixeren en daarna is alles wat er tegenin strijkt dom. De reactie dat anderen dom zijn zie je veel gebruikt worden in de corona maatregelen discussie, ook weer bij de verkiezingen ten aanzien van partij voorkeuren die mensen uitten. Ik denk dat het dom is om te denken dat iedereen die het niet met je eens is, tot die 'verkeerde' conclusie is gekomen omdat hij of zij minder intelligent is. Precies hetzelfde als iedereen met enig kritiek een wappie noemen. Heerlijke die cultuur; mensen buitenspel proberen te zetten door het toekennen van een enkel label.. vul maar in... dom.. wappie.. boomer.. facist :')
Sui cuique mores fingunt fortunam
pi_198573482
quote:
0s.gif Op donderdag 18 maart 2021 17:00 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Het staat als een paal boven water dat Rutte gelogen heeft, dat er veel mis is (geweest) met het coronabeleid en dat er grote schandalen zijn geweest (toeslagenaffaire). Dan moeten politici daarop wel worden afgestraft en dat is niet gebeurd.
pi_198573502
EMA: AZ is veilig om te gebruiken, geen batch problemen geconstateerd, de voordelen van vaccin wegen veel zwaarder dan de enkele individuele gevallen die optreden, deze aantallen zijn lager dan trombose gevallen in de algemene bevolking van de landen.

Onzekerheden zijn er wel bij enkele gevallen waar ook de bloedplaatjes erg laag waren na vaccineren, deze worden verder onderzocht.

Er wordt een waarschuwing aan de bijsluiter toegevoegd voor deze bijzondere cases.

pi_198573505
quote:
0s.gif Op donderdag 18 maart 2021 17:13 schreef JohnDDD het volgende:

[..]

Het staat als een paal boven water dat Rutte gelogen heeft, dat er veel mis is (geweest) met het coronabeleid en dat er grote schandalen zijn geweest (toeslagenaffaire). Dan moeten politici daarop wel worden afgestraft en dat is niet gebeurd.
Dus kijken ze anders naar de zaken dan jij en maken op basis daarvan andere keuzes.
In Southern Sun
pi_198573513
quote:
0s.gif Op donderdag 18 maart 2021 17:15 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Dus kijken ze anders naar de zaken dan jij en maken op basis daarvan andere keuzes.
Dat kan ik niet ontkennen, maar dan vind ik dat wel dom.
pi_198573521
quote:
0s.gif Op donderdag 18 maart 2021 17:15 schreef _serial_ het volgende:
EMA: AZ is veilig om te gebruiken, geen batch problemen geconstateerd, de voordelen van vaccin wegen veel zwaarder dan de enkele individuele gevallen die optreden, deze aantallen zijn lager dan trombose gevallen in de algemene bevolking van de landen.

Onzekerheden zijn er wel bij enkele gevallen waar ook de bloedplaatjes erg laag waren na vaccineren, deze worden verder onderzocht.

Er wordt een waarschuwing aan de bijsluiter toegevoegd voor deze bijzondere cases.
:') Ja, voordelen wegen zwaarder dan de nadelen. Maar ik ben jong en gezond, dus ik neem echt geen AstraZeneca.
pi_198573535
quote:
0s.gif Op donderdag 18 maart 2021 17:15 schreef JohnDDD het volgende:

[..]

Dat kan ik niet ontkennen, maar dan vind ik dat wel dom.
Dat mag, dat is een democratie.

Wat heb je zelf gestemd?
In Southern Sun
pi_198573568
quote:
0s.gif Op donderdag 18 maart 2021 17:16 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Dat mag, dat is een democratie.

Wat heb je zelf gestemd?
Partij voor de Dieren.
pi_198573619
quote:
0s.gif Op donderdag 18 maart 2021 17:19 schreef JohnDDD het volgende:

[..]

Partij voor de Dieren.
Dat vind ik dan weer dom, op een niche-partij stemmen.
Zo zie je maar.
In Southern Sun
pi_198573624
quote:
0s.gif Op donderdag 18 maart 2021 17:23 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Dat vind ik dan weer dom, op een niche-partij stemmen.
Zo zie je maar.
:) Het is wel de enige partij die over het algemeen verwoordt wat ik denk. Heb ook aan Volt zitten denken.
pi_198573651
quote:
0s.gif Op donderdag 18 maart 2021 17:24 schreef JohnDDD het volgende:

[..]

:) Het is wel de enige partij die over het algemeen verwoordt wat ik denk. Heb ook aan Volt zitten denken.
En zo zullen er heel veel mensen op een partij uit het huidige kabinet hebben gestemd. Omdat ze over het algemeen verwoorden wat ze denken. Dat heeft niets met domheid verder te maken, net als jij ook echt niet dom bent omdat je op een niche-partij stemt.

Zelfs FvD-stemmers zijn niet dom. Dat zijn gewoon fascisten.
In Southern Sun
  donderdag 18 maart 2021 @ 17:32:27 #94
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_198573728
quote:

[ afbeelding ]

POMPEN!!!
pi_198573739
quote:
0s.gif Op donderdag 18 maart 2021 17:32 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]

POMPEN!!!
  donderdag 18 maart 2021 @ 17:48:00 #96
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_198573866
quote:

[ afbeelding ]

* Celestien stroopt mouw op en wacht op prik.

[ Bericht 0% gewijzigd door Natalie op 18-03-2021 18:00:25 ]
(Un)masking for the greater good.
pi_198573981
quote:
0s.gif Op donderdag 18 maart 2021 17:16 schreef JohnDDD het volgende:

[..]

:') Ja, voordelen wegen zwaarder dan de nadelen. Maar ik ben jong en gezond, dus ik neem echt geen AstraZeneca.
Je hebt sowieso niet veel te winnen als je jong bent en dat vaccin neemt. Ouderen daarentegen wel weer ontzettend veel.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
  donderdag 18 maart 2021 @ 18:02:29 #98
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_198574034
Ik hoop op het Janssen vaccin, maar als het AZ wordt: fine by me. :Y
(Un)masking for the greater good.
pi_198574054
Ik wil Sputnik
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_198574080
quote:
0s.gif Op donderdag 18 maart 2021 18:02 schreef Celestien het volgende:
Ik hoop op het Janssen vaccin, maar als het AZ wordt: fine by me. :Y
Same here ja.

Liefst zo snel mogelijk.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')