Zolang die politici gewoon fysiek bijeenkomen om hun succesjes te vieren moet Rutte niet zeuren.quote:Op donderdag 18 maart 2021 15:24 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Dan worden we buiten allemaal aangevallen door het virus dat uit de bosjes komt zetten. Volgens Rutte was er ook een schaatspiek, dus buiten is nu ook niet meer veilig.
Ik verwacht ook geen verdere versoepelingen voor 1 april.quote:Op donderdag 18 maart 2021 15:31 schreef Jor_Dii het volgende:
[ afbeelding ]
Zie hier waarom er volgende week niet versoepeld gaat worden.
Is dat van het RIVM zelf? Dat kunnen ze toch wel wat beter visualiseren ipv die irritante kleurtjes waar je de hele tijd heen en weer moet kijken.quote:Op donderdag 18 maart 2021 15:19 schreef _serial_ het volgende:
[ afbeelding ]
link: https://rivm.useless.nl/bedden.php
[ afbeelding ]
link: https://rivm.useless.nl/beddenic.php
Misschien moet je zelf gaan maken.quote:Op donderdag 18 maart 2021 15:33 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Is dat van het RIVM zelf? Dat kunnen ze toch wel wat beter visualiseren ipv die irritante kleurtjes waar je de hele tijd heen en weer moet kijken.
De vitamine D vecht dan tegen het bosjesvirusquote:Op donderdag 18 maart 2021 15:24 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Dan worden we buiten allemaal aangevallen door het virus dat uit de bosjes komt zetten. Volgens Rutte was er ook een schaatspiek, dus buiten is nu ook niet meer veilig.
Is toch gewoon feedback. Kun je daar niet tegen?quote:Op donderdag 18 maart 2021 15:34 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Misschien moet je zelf gaan maken.
Ik doe het vrijwillig, en hier zul je het mee moeten doen.
Wat wil je daarmee bereiken?quote:Op donderdag 18 maart 2021 15:37 schreef Jor_Dii het volgende:
Wat ik overigens toch wel opvallend vind is dat onze buurlanden echt record aantallen besmettingen noteren en er blijkbaar geen enkele reden wordt gezien om aan de grenzen strengere controles uit te voeren (hoe praktisch moeilijk dat dan ook is).
Een eventuele (extra) opvlamming van het virus de kop indrukken?quote:
Er moet iets met de avondklok want zomertijd gaat in. Ben erg benieuwd hoe ze dat gaan spinnen.quote:Op donderdag 18 maart 2021 15:32 schreef Michie_ het volgende:
Winkels zullen toch echt een keer open moeten en die avondklok kunnen ze niet eeuwig verlengen
Avondklok een uurtje vervroegen om te compenseren.quote:Op donderdag 18 maart 2021 15:43 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Er moet iets met de avondklok want zomertijd gaat in. Ben erg benieuwd hoe ze dat gaan spinnen.
Het virus verspreid zich niet meer als de klok een uur vooruit gaat? Leuk en aardig dat het begin April tot 20u licht is, maar dat is natuurlijk geen argument om die avondklok maar op te heffen.quote:Op donderdag 18 maart 2021 15:43 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Er moet iets met de avondklok want zomertijd gaat in. Ben erg benieuwd hoe ze dat gaan spinnen.
We hebben in Nederland 100K besmette mensen, maakt allemaal niet zoveel uit als er af en toe een besmet iemand van over de grens in Nederland is, dat zou alleen interessant zijn als je in het stadium zit waar je het nog kan inperken via contact onderzoek.quote:Op donderdag 18 maart 2021 15:43 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Een eventuele (extra) opvlamming van het virus de kop indrukken?
Het draagvlak en de naleving is ook van belang natuurlijk.quote:Op donderdag 18 maart 2021 15:44 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Het virus verspreid zich niet meer als de klok een uur vooruit gaat? Leuk en aardig dat het begin April tot 20u licht is, maar dat is natuurlijk geen argument om die avondklok maar op te heffen.
We groeien natuurlijk ook mee met alle maatregelen.quote:Op donderdag 18 maart 2021 15:46 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Het draagvlak en de naleving is ook van belang natuurlijk.
Laat Jaap eerst maar eens cijfers tonen over wat de avondklok doet, is hem nu 2 keer gevraagd, en 2 keer: De volgende keer zit het in mijn dia.quote:Op donderdag 18 maart 2021 15:44 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Het virus verspreid zich niet meer als de klok een uur vooruit gaat? Leuk en aardig dat het begin April tot 20u licht is, maar dat is natuurlijk geen argument om die avondklok maar op te heffen.
Voor wie?quote:Op donderdag 18 maart 2021 15:46 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Het draagvlak en de naleving is ook van belang natuurlijk.
Het enige wat groeit is het haar op mijn hoofd.quote:Op donderdag 18 maart 2021 15:47 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
We groeien natuurlijk ook mee met alle maatregelen.
Sec gezien zou het natuurlijk niet uit moeten maken of het donker of licht is.quote:Op donderdag 18 maart 2021 15:43 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Bij mij alleen me frustratie en ergenis.quote:Op donderdag 18 maart 2021 15:48 schreef raptorix het volgende:
[..]
Het enige wat groeit is het haar op mijn hoofd.
Ik kan daar prima tegen, maar het is de toon van de muziek, als je een idee hebt hoe het beter zou kunnen, kan ik daar daadwerkelijk wat mee, nu is het “die irrritante kleurtjes” - terwijl dat naar mijn idee juist duidelijk is op deze manier.quote:Op donderdag 18 maart 2021 15:40 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Is toch gewoon feedback. Kun je daar niet tegen?
Verder helemaal prima hoor, als jij dat leuk vind moet je dat doen.
Dat hoeft ook niet, je kunt gewoon naar buiten. Ook na 21u als je wilt, alleen dan riskeer je een boete.quote:Op donderdag 18 maart 2021 15:49 schreef raptorix het volgende:
Ze zullen wel weer eerst andere scholen/universiteiten open gooien zodat ze ons kunnen chanteren met die kut avondklok, nou ik heb er schijt aan, ik ben graag s'avonds nog buiten en houd me prima aan alle andere regels, ik laat me niet opsluiten.
Hier vooral onrecht, als de situatie echt zorgelijk was en het ook zou helpen doe ik het met alle plezier, zelfs een jaar lang, maar als je als RIVM niet eens inzichtelijk kunt maken hoeveel het nu helpt vind ik dat een schoffering.quote:Op donderdag 18 maart 2021 15:49 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
Bij mij alleen me frustratie en ergenis.
Ik ben niet meer in de groei.quote:Op donderdag 18 maart 2021 15:47 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
We groeien natuurlijk ook mee met alle maatregelen.
Ja ik kan ook een bank overvallen, riskeer alleen een gevangenisstraf.quote:Op donderdag 18 maart 2021 15:50 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Dat hoeft ook niet, je kunt gewoon naar buiten. Ook na 21u als je wilt, alleen dan riskeer je een boete.
Ja eens, vind die avondklok echt verschrikkelijk. Zoveelste leugen van Teflon Rutte waar het calvinistische volk hun schouders voor ophaalt.quote:Op donderdag 18 maart 2021 15:50 schreef raptorix het volgende:
[..]
Hier vooral onrecht, als de situatie echt zorgelijk was en het ook zou helpen doe ik het met alle plezier, zelfs een jaar lang, maar als je als RIVM niet eens inzichtelijk kunt maken hoeveel het nu helpt vind ik dat een schoffering.
De logica zit 'm in dat niemand je tegen houd. Als je het wil, kun je het doen.quote:Op donderdag 18 maart 2021 15:51 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ja ik kan ook een bank overvallen, riskeer alleen een gevangenisstraf.
Man wat is dat nou voor logica?
Ik sta inmiddels op het punt die boete maar te gaan riskerenquote:Op donderdag 18 maart 2021 15:50 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Dat hoeft ook niet, je kunt gewoon naar buiten. Ook na 21u als je wilt, alleen dan riskeer je een boete.
Prima toch, dat is de vrijheid die je hebt.quote:Op donderdag 18 maart 2021 15:53 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Ik sta inmiddels op het punt die boete maar te gaan riskeren
Dat doe ik al sinds de start.quote:Op donderdag 18 maart 2021 15:53 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Ik zie ze er ergens in april wel een nachtklok van maken. Dan hebben we het virus zo bang gemaakt dat 12 tot 4 's nachts ook al dekkend genoeg is om de scholen te openen, kappers te openen, etc.quote:Op donderdag 18 maart 2021 15:43 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Hier zijn er 2 agenten in één gemeente. Allerlei jongeren zijn elke avond op hunt maar niks. Ik denk dat die agenten wel voor de avondklok binnenzitten.quote:Op donderdag 18 maart 2021 15:53 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Wat ben jij cynisch de laatste dagen..quote:Op donderdag 18 maart 2021 15:55 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Ik zie ze er ergens in april wel een nachtklok van maken. Dan hebben we het virus zo bang gemaakt dat 12 tot 4 's nachts ook al dekkend genoeg is om de scholen te openen, kappers te openen, etc.
Laatste dagen pas?quote:Op donderdag 18 maart 2021 15:56 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Wat ben jij cynisch de laatste dagen..
Ja always happy doet zijn naam even geen eer aan. Kan alleen cynisme zijn, maar ik het gevoel dat je er niet zo lekker in zit de afgelopen dagen.quote:
Ooit wel eens een meeting gehad met 10 over afstand?quote:Op donderdag 18 maart 2021 15:57 schreef Gunner het volgende:
[ afbeelding ]
Als het gaat om het goede voorbeeld geven als het gaat om aantal mensen in een ruimte, het advies van thuis te werken... wat vinden we dan van zo'n foto?
Uiteraard ken ik de uitzonderingen voor de Staten-Generaal maar ja, practice what you preach natuurlijk
Is er al bewezen dat die avondklok werkt dan?quote:Op donderdag 18 maart 2021 15:44 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Toevallig wel. Met m'n collega's Sinds maart 2020. Ideaal? Nee.quote:Op donderdag 18 maart 2021 15:59 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ooit wel eens een meeting gehad met 10 over afstand?
Dat is niet te doen.
Ooit wel eens les gegeven aan middelbare scholieren over afstand? Dat is niet te doen. Maar hé, dat moeten we al maanden.quote:Op donderdag 18 maart 2021 15:59 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ooit wel eens een meeting gehad met 10 over afstand?
Dat is niet te doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |