Ik schat zo in dat we nu ongeveer op de piek zitten, zie ook mijn grafiek.quote:Op donderdag 18 maart 2021 15:19 schreef aartstyle het volgende:
[..]
Ja dan neemt de groei af. Maar dat is wat anders dan dat we de piek gehad hebben.
Lijkt op een stuiterbal piek.quote:
Niet naar gekeken. Alleen afgeleide berekend adh van de besmettingen en postieve %quote:
Dan worden we buiten allemaal aangevallen door het virus dat uit de bosjes komt zetten. Volgens Rutte was er ook een schaatspiek, dus buiten is nu ook niet meer veilig.quote:Op donderdag 18 maart 2021 15:23 schreef aartstyle het volgende:
Volgende week mooier weer. Einde van de week richting de 15 graden of misschien wel hoger?? Zonkracht loopt nu aanzienlijk op en helpt voor het vitamine D gehalte. Ik krijg weer een beetje hoop.
Dat is toch echt wel om te huilen hoor. 30K met 800K op de plank. Dan kan je bijna een maand vooruit prikken zonder aanvulling. is er al nieuws van AZ?quote:
Hooikoorts en contact onderzoek.........quote:Op donderdag 18 maart 2021 15:24 schreef Noek het volgende:
[..]
Waren het maar vaccinaties.
Maar fuck hey, ik vind dat echt heel veel.
Zwartewaterland, geloof ik.quote:
Als je nog steeds niet weet dat er miljoenen vaccins geleverd worden in de komende maanden wel ja.quote:Op donderdag 18 maart 2021 15:24 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Dan hebben we volgend jaar mei iedereen gevaccineerd
Bovenkant biblebelt.quote:
Ja hahaha, de lullo. Scholen openen en dan zeggen dat de buitenlucht de oorzaak is.quote:Op donderdag 18 maart 2021 15:24 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Dan worden we buiten allemaal aangevallen door het virus dat uit de bosjes komt zetten. Volgens Rutte was er ook een schaatspiek, dus buiten is nu ook niet meer veilig.
Iedereen laat zich met enkel een snotneus nu ook testen daarom.quote:Op donderdag 18 maart 2021 15:24 schreef Noek het volgende:
[..]
Waren het maar vaccinaties.
Maar fuck hey, ik vind dat echt heel veel.
Laten we het hopenquote:Op donderdag 18 maart 2021 15:25 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Als je nog steeds niet weet dat er miljoenen vaccins geleverd worden in de komende maanden wel ja.
Komt zeker goed, al denk ik wel dat we rekening moeten blijven houden met een lang traject. Het uitgestippelde plan voor 1 Juli lijkt me inmiddels al op losse schroeven te staan. Daarom houd ik er rekening mee dat we einde zomer / begin najaar weer relatief normaal kunnen gaan leven.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |