Als je nu echt nog met dat Grapperhaus-verhaal aan moet komen ben je wel af hoor.quote:Op donderdag 18 maart 2021 16:13 schreef daNpy het volgende:
[..]
Het probleem is m.i. ook niet dat ze zelf samen zitten, of een rondje schaatsen, of wat dan ook.
Het probleem is dat de burgers voor wie zíj de regels maken, telkens met allerlei nieuwe maatregelen of "de schuld" opgezadeld worden, terwijl ze er zelf compleet schijt aan hebben.
Volgens Grappenhaus ben je een aso als je je niet aan de maatregelen houd, gaat zelf trouwen incl mooi feestje. Hoekstra gaat lekker schaatsen, want "sporten is gezond mensen! Blijf bewegen!". Maar Wopke, er is een avondklok, de sportscholen zijn dicht en buitensporten in teamverband was op dat moment flink beperkt.
Iedereen moet thuis werken, (dat gebeurt te weinig en daarom is het virus nog veel te veel actief - volgens Rutte een maand of wat geleden) maar zelf zitten ze lekker bij elkaar te keuvelen. Zonder mondkapje.
En ze laten zich ook niet preventief testen zoals in de top- & teamsport, want "ik hep geen symptonen".
Het verbaast dan ook enorm dat de VVD weer de grootste partij is. Mensen zien inderdaad niet dat de politiek geen binding met de rest van NL heeft.
Maar kun je ook argumenten geven of heb je niks meer dan one-liners die nergens op slaan?quote:Op donderdag 18 maart 2021 16:14 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Als je nu echt nog met dat Grapperhaus-verhaal aan moet komen ben je wel af hoor.
Al vermoed ik dat je vast ook nog wil zeggen dat je nog 1000 euro van oprutte krijgt.
Als dat volgens de overheid blijkbaar veilig genoeg kan (ze doen het immers zelf); gooi dan ook gewoon de terrasjes open (om mer wat te noemen). Genoeg ruimte tussen elkaar; iedereen een zitplek. Hetzelfde verhaal. Zelfs de buitenlucht als bonus.quote:Op donderdag 18 maart 2021 16:09 schreef Tarado het volgende:
[..]
Welke regel wordt er hier overtreden? Ja mag toch met 30 in 1 ruimte mits genoeg afstand en iedereen een zitplaats heeft
Dan kunnen veel kantoren ook weer open, ik ga morgen gelijk weer.quote:Op donderdag 18 maart 2021 16:09 schreef Tarado het volgende:
[..]
Welke regel wordt er hier overtreden? Ja mag toch met 30 in 1 ruimte mits genoeg afstand en iedereen een zitplaats heeft
die zijn toch niet dichtquote:Op donderdag 18 maart 2021 16:20 schreef Wirelessmouse het volgende:
[..]
Dan kunnen veel kantoren ook weer open, ik ga morgen gelijk weer.
Als 30 man in een ruimte mag, dan mag ik ook 30 man bezoek ontvangenquote:Op donderdag 18 maart 2021 16:09 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ja, dat is nogal heel erg anders ja.quote:Op donderdag 18 maart 2021 16:19 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Als dat volgens de overheid blijkbaar veilig genoeg kan (ze doen het immers zelf); gooi dan ook gewoon de terrasjes open (om mer wat te noemen). Genoeg ruimte tussen elkaar; iedereen een zitplek. Hetzelfde verhaal. Zelfs de buitenlucht als bonus.
Maar dat is anders.
Als de ruimte 60m2 is wel. Oh wacht, als je in de politiek werkt dan he.quote:Op donderdag 18 maart 2021 16:21 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Als 30 man in een ruimte mag, dan mag ik ook 30 man bezoek ontvangen
Aldus de user die vindt dat politici 'complete schijt' hebben aan de regels.quote:Op donderdag 18 maart 2021 16:19 schreef daNpy het volgende:
[..]
Maar kun je ook argumenten geven of heb je niks meer dan one-liners die nergens op slaan?
Met voorbeelden, waarna jij al 2 posts zonder argumenten post.quote:Op donderdag 18 maart 2021 16:23 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Aldus de user die vindt dat politici 'complete schijt' hebben aan de regels.
Haha, je had die 1000 euro van Rutte al uitgegeven hequote:Op donderdag 18 maart 2021 16:23 schreef daNpy het volgende:
[..]
Als de ruimte 60m2 is wel. Oh wacht, als je in de politiek werkt dan he.
De rest niet.
Nee maar wel zo veel mogelijk thuis werken. Maar als 30 in 1 ruimte kan, dan hoeft denk ik bijna niemand meer thuis te werken.quote:
Drie voorbeelden waarvan één koe zo oud als Methusalem en ze hebben 'complete schijt' aan de maatregelen.quote:Op donderdag 18 maart 2021 16:24 schreef daNpy het volgende:
[..]
Met voorbeelden, waarna jij al 2 posts zonder argumenten post.
Om in je eigen woorden te blijven, zodat je het hopelijk begrijpt: je bent af.
ik verzin de regels nietquote:Op donderdag 18 maart 2021 16:21 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Als 30 man in een ruimte mag, dan mag ik ook 30 man bezoek ontvangen
quote:U kunt alleen naar uw werk als uw aanwezigheid essentieel is voor de voortgang van een bedrijfsproces en als dat werk niet thuis kan worden uitgevoerd.
quote:Binnen mogen maximaal 30 personen in 1 ruimte aanwezig zijn, mits hierbij voldoende afstand kan worden gehouden.
Bijzonder sneu.quote:Op donderdag 18 maart 2021 16:25 schreef _serial_ het volgende:
Stiekem hoop ik zo dat er een enorme Coronauitbraak komt in en rond de 2e kamer.
(je mag mensen eigenlijk niets slechts gunnen maar soms...)
Da_sandman is een beetje als hooibaal, de luis in de pels.quote:Op donderdag 18 maart 2021 16:19 schreef daNpy het volgende:
[..]
Maar kun je ook argumenten geven of heb je niks meer dan one-liners die nergens op slaan?
Formeren kan prima via teams.quote:U kunt alleen naar uw werk als uw aanwezigheid essentieel is voor de voortgang van een bedrijfsproces en als dat werk niet thuis kan worden uitgevoerd.
ja want dan worden de regels meteen versoepeld uiteraardquote:Op donderdag 18 maart 2021 16:25 schreef _serial_ het volgende:
Stiekem hoop ik zo dat er een enorme Coronauitbraak komt in en rond de 2e kamer.
Hooibaal was nog wel een tikkie erger. Gewoon super irritant.quote:Op donderdag 18 maart 2021 16:28 schreef Wirelessmouse het volgende:
[..]
Da_sandman is een beetje als hooibaal, de luis in de pels.
Exact. Zit al een jaar met meetings via teams. Ook belangrijke. Gaat prima. Niet leuker dan in t eggie, maar het gaat.quote:
HUh?quote:Op donderdag 18 maart 2021 16:25 schreef _serial_ het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |