abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_198572470

Houd minimaal 1.5 meter afstand met anderen buiten je huishouden in alle gevallen.

Vragen over je eigen gezondheid: huisarts of GGD
Andere vragen: 0800-1351 (08:00-22:00)

Bij klachten, blijf thuis, en laat je testen!
Om een afspraak te maken voor een Coronatest bel je tussen 08:00 en 20:00 met 0800-1202.
Je kunt ook online een afspraak maken voor een Coronatest via https://coronatest.nl/, hier heb je wel een DigiD voor nodig.

Helpen?
https://www.extrahandenvoordezorg.nl/
https://www.rodekruis.nl/hulp-in-nederland/ready2help/

Nederland:
RIVM Rijksinstituut voor Volksgezondheid en Milieu - actuele informatie
Covid dashboard
Voor de dagrapporten van ziekenhuisopnames: MedischInfo
Zie ook BD Dataplan voor allerlei cijfers en statistieken, bv. per veiligheidsregio of gemeente
Reconstructie NRC: Hoe Nederland de controle verloor
Reconstructie NRC: Het testbeleid van de minister: te laat, te traag en niet goed doordacht
Reconstructie Volkskrant: Een jaar in het voetspoor van vijf OMT-leden
De Groene: Hoe Nederland werd overvallen door het virus
De Groene: 'We moeten een coronageneraal hebben'
Coronabeeld: Vaccinatie in beeld
SignaalWaarde: wekelijkse podcast over coronastatistiek en coronacijfers

Internationaal:
ECDC European Centre for Disease Prevention and Control
WHO World Health Organisation
Overzicht WHO
Overzicht Worldometers
Overzicht BNO News
Spreadsheet met cijfers die user joyvke tot 15apr20 bijhield
Wikipedia
Dhr.John Campbell met een dagelijkse update
Dit doet corona met je, als je pech hebt.

Wetenschap:
Alle artikelen over Covid zijn gratis te lezen op de financial times
Wetenschappelijk Covid19 HUB voor publicaties (dus voor wetenschappelijk geinteresseerden)
Universiteitsindex Leiden
De wetenschappelijke basis achter het Nederlandse coronabeleid (RIVM)
• Artikelen over effect van maatregelen zoals restaurants, winkels, scholen sluiten etc.:
Nature1,Nature2,JKMS,The Lancet,Science Magazine
• Artikelen over (niet-)medische mondkapjes:
University of Tokyo,PubMed/

Vaccinaties :

https://ourworldindata.org/covid-vaccinations
• Hugo de Jonge heeft gezegd dat wij in Nederland 8 januari beginnen met vaccinaties
Volgorde vaccinaties Nederland (voorlopig?)
Coronavirus Vaccine Tracker
Vaccinatie tegen het coronavirus - Rijksoverheid
Bestelde vacccins door Nederland (wanneer)
Bestelde vacccins door Nederland (financieel)
• Wetenschappelijk onderzoek van resultaten bij deze vaccins:
Phase 1/2 Study Pfizer, Phase 1/2 Study Pfizer,Phase 2/3 Pfizer
Phase 1 Moderna,Phase 3 Moderna
Phase 1/2 Oxford,Phase 2/3 Oxford
• Hier de protocollen van:
Oxford/AstraZeneca, Pfizer, Moderna en Johnson&Johnson (Janssen).

Oversterfte met als oorzaak griep (2018) en Covid-19 (2020/2021)

Heb ik covid, verkoudheid of griep? (laat je sowieso testen!)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dagcijfers :
• RIVM deelt alleen weekcijfers op dinsdag, al updaten ze wel hun database elke dag om 15:15
• Op twitter zijn er een aantal mensen gelukkig die grafieken en kaartjes maken van de dagcijfers, ziekenhuiscijfers, mobiliteit, verpleeghuizen etc. hier zijn er een aantal
Thom-Ivar voor dagcijfers en kaartjes elke dag op provincie en gemeente
Yorick Bleijenberg voor ziekenhuiscijfers, verpleeghuiscijfers, mobiliteitsplaatjes, nivel peildata, verdeling naar leeftijd etc.
Edwin Veldhuizen voor snelle dagcijfers naar gemeente
Marino van Zelst voor de snelste landelijke cijfers elke dag en wetenschappelijke duiding
𝓢tephan Okhuijsen de man achter Datagraver, met databases voor coronacijfers
Corona-patiënten op de Nederlandse IC's lcps
Stichting NICE: Huidige ziekenhuisopnames(en IC-opnames)
Uitleg verschillende manieren van tellen van LCPS, RIVM, NICE
Datagraver, zelf grafieken maken

Gedragsregels in dit topic:
• Dit is een serieus subforum, ONZ is een deur verder
• Bij nieuws: graag een bron
• Geen opruiende berichten
• Speel de bal, niet de persoon.
• Geen termen als muilkorven/deugers/wappies etc.
• WO2 referenties zijn niet grappig
• Volg de aanwijzingen van de moderatie op
• Ga niet teveel off-topic of op sc modus
• Geen "grappige" gifjes

Gelieve Trouw, NRC en Volkskrant niet geheel te citeren. Een link en de header (dat dik gedrukte deel) mag wel. Of zeg het in je eigen woorden, met een link erbij.
pi_198572478
quote:
0s.gif Op donderdag 18 maart 2021 16:00 schreef Janneke141 het volgende:

[..]

Ooit wel eens les gegeven aan middelbare scholieren over afstand? Dat is niet te doen. Maar hé, dat moeten we al maanden.
"niet te doen" :')
  donderdag 18 maart 2021 @ 16:03:16 #3
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_198572479
quote:
2s.gif Op donderdag 18 maart 2021 15:57 schreef Gunner het volgende:
[ afbeelding ]

Als het gaat om het goede voorbeeld geven als het gaat om aantal mensen in een ruimte, het advies van thuis te werken... wat vinden we dan van zo'n foto?

Uiteraard ken ik de uitzonderingen voor de Staten-Generaal maar ja, practice what you preach natuurlijk
Do as we say, don't do as we do.
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
pi_198572480
quote:
0s.gif Op donderdag 18 maart 2021 15:59 schreef raptorix het volgende:

[..]

Ooit wel eens een meeting gehad met 10 over afstand?
Dat is niet te doen.
En toch moeten veel bedrijven dat wel organiseren. Ook al is het onhandig. Mensen worden er wel raar op aangekeken als ze onnodig naar hun werk gaan, want dat kan toch ook digitaal? Volgens de overheid e.d. dan he.

Dan mogen ze zelf best het goede voorbeeld geven. Zelfde met die feestjes van gisteren (van de partijen).

Mede daarom zijn al die maatregelen makkelijk voor hun om in te voeren; ze maken gewoon een uitzondering voor zichzelf. En als het te ver gaat en ze ermee geconfronteerd worden? Dan zeggen ze ''oops, dat was niet handig'' en gaan ze door alsof er niks aan de hand is.

quote:
0s.gif Op donderdag 18 maart 2021 15:58 schreef aartstyle het volgende:

[..]

Ja always happy doet zijn naam even geen eer aan. Kan alleen cynisme zijn, maar ik het gevoel dat je er niet zo lekker in zit de afgelopen dagen.
Maak je over mij maar geen zorgen hoor. Ik ben kritisch op het beleid; that's it.

[ Bericht 19% gewijzigd door #ANONIEM op 18-03-2021 16:05:28 ]
pi_198572497
Sjonge, ik post weer door een slotje heen.

quote:
0s.gif Op donderdag 18 maart 2021 15:59 schreef raptorix het volgende:

[..]

Ooit wel eens een meeting gehad met 10 over afstand?
Dat is niet te doen.
Ik vind Zoomen met 6 mensen al vrij dramatisch. Maar 't gaat goed genoeg. Het is niet of er een alternatief is.
(Un)masking for the greater good.
pi_198572499
quote:
[ afbeelding ]

Als het gaat om het goede voorbeeld geven als het gaat om aantal mensen in een ruimte, het advies van thuis te werken... wat vinden we dan van zo'n foto?

Uiteraard ken ik de uitzonderingen voor de Staten-Generaal maar ja, practice what you preach natuurlijk
Voor de politici zelf gelden blijkbaar andere regels. Stel huichelaars, maar dat wisten we al.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  donderdag 18 maart 2021 @ 16:04:30 #7
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_198572503
quote:
0s.gif Op donderdag 18 maart 2021 16:01 schreef raptorix het volgende:

[..]

Ik ook, het probleem is dat als 1 iemand een meeting goed leiding geeft dan is het nog te doen, maar je hebt bij dit soort overleggen natuurlijk veel meer dynamiek.
Goed voorbeeld doet goed volgen. Het is voor ons kut. Waarom hoeft het voor hen niet kut te zijn?

HEY JE MICROFOON STAAT NOG UIT

(de meest gehoorde kreet tijdens de meetings in 2020 o|O )
Where law ends, tyrrany begins.
pi_198572505
quote:
[ afbeelding ]

Niets mis mee.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_198572515
quote:
[ afbeelding ]

Geen problemen mee eigenlijk.
  donderdag 18 maart 2021 @ 16:06:11 #10
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_198572526
quote:
0s.gif Op donderdag 18 maart 2021 16:04 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Niets mis mee.
Is dat een act van je om pertinent ergens een andere mening over te hebben om zo op die manier reacties te ontlokken?

Waarom heb je er geen problemen mee?
pi_198572530
quote:
2s.gif Op donderdag 18 maart 2021 16:03 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

En toch moeten veel bedrijven dat wel organiseren. Ook al is het onhandig. Mensen worden er wel raar op aangekeken als ze onnodig naar hun werk gaan, want dat kan toch ook digitaal? Volgens de overheid e.d. dan he.

Dan mogen ze zelf best het goede voorbeeld geven. Zelfde met die feestjes van gisteren (van de partijen).
De kamerleden doen ook al veel meer thuis, je moet niet denken dat kamerleden de hele tijd in de bankjes aan het vergaderen zijn, dat komt omdat het meeste gewoon in kleine commissies gebeurt.

Het is een beetje verneukeratief omdat meestal alleen de kamerbrede debatten op TV zijn.

Daarnaast is een debat doen of een coalitie vormen bijna niet te doen over skype.

Overigens zouden ze wel het goede voorbeeld kunnen geven door gewoon verplicht te testen zoals nu ook in de topsport gebeurt.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  Moderator donderdag 18 maart 2021 @ 16:06:56 #12
5428 crew  miss_sly
pi_198572537
quote:
2s.gif Op donderdag 18 maart 2021 16:06 schreef Gunner het volgende:

[..]

Is dat een act van je om pertinent een andere mening over te hebben om zo op die manier reacties te ontlokken?
Ze zitten toch op afstand?
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  donderdag 18 maart 2021 @ 16:08:26 #13
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_198572556
Ik heb er geen problemen mee dat ze daar zitten hoor. Alleen is het excuus dat het alternatief (digitaal vergaderen) zo slecht zou werken nogal idioot, aangezien heel Nederland al maanden gedwongen zit te zoomen.
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
  donderdag 18 maart 2021 @ 16:08:49 #14
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_198572561
quote:
0s.gif Op donderdag 18 maart 2021 16:06 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Ze zitten toch op afstand?
Dat is moeilijk om te beoordelen op basis van de foto. Maar daar gaat het toch niet om? Ze volgen hun eigen adviezen naar het volk niet op omdat ze voor zichzelf een uitzondering hebben gecreëerd. De laatste maanden zijn daar inmiddels zoveel voorbeelden van "do as i say, not as i do"

Als we het dan toch over solidariteit hebben in deze crisis.... we doen het samen etc etc.... dat rijmt dan niet echt.
pi_198572564
quote:

[..]

Is dat een act van je om pertinent een andere mening over te hebben om zo op die manier reacties te ontlokken?

Nou nee, ik vind hier gewoon weinig mis mee. Je kunt ook overal een probleem van maken.

Geen problemen mee omdat ze afstand houden, het niet de werknemers van zomaar een bedrijf zijn maar het land moeten runnen (in deze tijd) en ik niet in dat kinderachtige ja maar hullie doen het zelf ook mee ga.
In Southern Sun
  donderdag 18 maart 2021 @ 16:09:26 #16
131800 Tarado
capô de fusca
pi_198572574
quote:

[..]

Is dat een act van je om pertinent ergens een andere mening over te hebben om zo op die manier reacties te ontlokken?

Welke regel wordt er hier overtreden? Ja mag toch met 30 in 1 ruimte mits genoeg afstand en iedereen een zitplaats heeft
  Moderator donderdag 18 maart 2021 @ 16:10:57 #17
5428 crew  miss_sly
pi_198572594
quote:
0s.gif Op donderdag 18 maart 2021 16:08 schreef Janneke141 het volgende:
Ik heb er geen problemen mee dat ze daar zitten hoor. Alleen is het excuus dat het alternatief (digitaal vergaderen) zo slecht zou werken nogal idioot, aangezien heel Nederland al maanden gedwongen zit te zoomen.
Indien mogelijk, werk zoveel mogelijk thuis.

Dat is het devies.
Veel bedrijven houden zich daaraan, veel ook niet. Ze zitten dan ook helemaal niet gedwongen al maanden te zoomen, want als ze vinden dat dat niet werkt, doen ze dat niet.
Dat het met zoiets als dit niet werkt, lijkt me ook evident.
  donderdag 18 maart 2021 @ 16:11:30 #18
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_198572605
quote:
0s.gif Op donderdag 18 maart 2021 16:09 schreef Tarado het volgende:

[..]

Welke regel wordt er hier overtreden? Ja mag toch met 30 in 1 ruimte mits genoeg afstand en iedereen een zitplaats heeft
Dat is toch ook het punt niet? Mijn werkgever heeft ook vergaderingen op locatie verboden ondanks dat het prima mogelijk is om 1,5 aan te houden.

(en die fotografen hebben geen zitplaats :6 )
  donderdag 18 maart 2021 @ 16:12:45 #19
131800 Tarado
capô de fusca
pi_198572622
quote:
0s.gif Op donderdag 18 maart 2021 16:10 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Indien mogelijk, werk zoveel mogelijk thuis.

Dat is het devies.
Veel bedrijven houden zich daaraan, veel ook niet. Ze zitten dan ook helemaal niet gedwongen al maanden te zoomen, want als ze vinden dat dat niet werkt, doen ze dat niet.
Dat het met zoiets als dit niet werkt, lijkt me ook evident.
Het enige wat je ze zou kunnen verwijten is of ze het uberhaupt wel geprobeerd hebben
  donderdag 18 maart 2021 @ 16:13:09 #20
131800 Tarado
capô de fusca
pi_198572626
quote:
2s.gif Op donderdag 18 maart 2021 16:11 schreef Gunner het volgende:

[..]

Dat is toch ook het punt niet? Mijn werkgever heeft ook vergaderingen op locatie verboden ondanks dat het prima mogelijk is om 1,5 aan te houden.

(en die fotografen hebben geen zitplaats :6 )
wat is het punt wel dan?
pi_198572631
quote:
0s.gif Op donderdag 18 maart 2021 16:08 schreef Janneke141 het volgende:
Dit zijn nogal uitzonderlijke, persgevoelige momenten en landelijk nieuws. Niet te vergelijken met de zoveelste zoom meeting van Henk en Ingrid.
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
  donderdag 18 maart 2021 @ 16:13:58 #22
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_198572646
quote:
0s.gif Op donderdag 18 maart 2021 16:09 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Nou nee, ik vind hier gewoon weinig mis mee. Je kunt ook overal een probleem van maken.
Het probleem is m.i. ook niet dat ze zelf samen zitten, of een rondje schaatsen, of wat dan ook.
Het probleem is dat de burgers voor wie zíj de regels maken, telkens met allerlei nieuwe maatregelen of "de schuld" opgezadeld worden, terwijl ze er zelf compleet schijt aan hebben.
Volgens Grappenhaus ben je een aso als je je niet aan de maatregelen houd, gaat zelf trouwen incl mooi feestje. Hoekstra gaat lekker schaatsen, want "sporten is gezond mensen! Blijf bewegen!". Maar Wopke, er is een avondklok, de sportscholen zijn dicht en buitensporten in teamverband was op dat moment flink beperkt.
Iedereen moet thuis werken, (dat gebeurt te weinig en daarom is het virus nog veel te veel actief - volgens Rutte een maand of wat geleden) maar zelf zitten ze lekker bij elkaar te keuvelen. Zonder mondkapje.
En ze laten zich ook niet preventief testen zoals in de top- & teamsport, want "ik hep geen symptonen".

Het verbaast dan ook enorm dat de VVD weer de grootste partij is. Mensen zien inderdaad niet dat de politiek geen binding met de rest van NL heeft.
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
  donderdag 18 maart 2021 @ 16:14:26 #23
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_198572653
quote:

[..]

Dat van die 30 wist ik niet eens, maar wij hebben enige tijd geleden bij de voetbalclub ook gewoon met zes man weer een keer fysiek vergaderd. Gewoon lekker voor het sociale aspect ook.

Keer daarna overigens wel weer online, maar dat kwam toen gewoon beter uit omdat een paar mensen niet veel tijd hadden.
  Moderator donderdag 18 maart 2021 @ 16:14:46 #24
5428 crew  miss_sly
pi_198572658
quote:
0s.gif Op donderdag 18 maart 2021 16:12 schreef Tarado het volgende:

[..]

Het enige wat je ze zou kunnen verwijten is of ze het uberhaupt wel geprobeerd hebben
Ik vind dat in ieder geval voor deze gelegenheid eigenlijk niet aan de orde. Dit vind ik heel goed te rechtvaardigen als iets dat je sowieso on site doet en niet online.
  donderdag 18 maart 2021 @ 16:14:50 #25
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_198572659
quote:
0s.gif Op donderdag 18 maart 2021 16:13 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]

Dit zijn nogal uitzonderlijke, persgevoelige momenten en landelijk nieuws. Niet te vergelijken met de zoveelste zoom meeting van Henk en Ingrid.
Akkoord die wil ik dan nog wel toegeven. Maar het is een voorbeeld van velen.
pi_198572661
quote:
0s.gif Op donderdag 18 maart 2021 16:13 schreef daNpy het volgende:

[..]

Het probleem is m.i. ook niet dat ze zelf samen zitten, of een rondje schaatsen, of wat dan ook.
Het probleem is dat de burgers voor wie zíj de regels maken, telkens met allerlei nieuwe maatregelen of "de schuld" opgezadeld worden, terwijl ze er zelf compleet schijt aan hebben.
Volgens Grappenhaus ben je een aso als je je niet aan de maatregelen houd, gaat zelf trouwen incl mooi feestje. Hoekstra gaat lekker schaatsen, want "sporten is gezond mensen! Blijf bewegen!". Maar Wopke, er is een avondklok, de sportscholen zijn dicht en buitensporten in teamverband was op dat moment flink beperkt.
Iedereen moet thuis werken, (dat gebeurt te weinig en daarom is het virus nog veel te veel actief - volgens Rutte een maand of wat geleden) maar zelf zitten ze lekker bij elkaar te keuvelen. Zonder mondkapje.
En ze laten zich ook niet preventief testen zoals in de top- & teamsport, want "ik hep geen symptonen".

Het verbaast dan ook enorm dat de VVD weer de grootste partij is. Mensen zien inderdaad niet dat de politiek geen binding met de rest van NL heeft.
Als je nu echt nog met dat Grapperhaus-verhaal aan moet komen ben je wel af hoor.

Al vermoed ik dat je vast ook nog wil zeggen dat je nog 1000 euro van oprutte krijgt.
In Southern Sun
  donderdag 18 maart 2021 @ 16:19:18 #27
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_198572735
quote:
0s.gif Op donderdag 18 maart 2021 16:14 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Als je nu echt nog met dat Grapperhaus-verhaal aan moet komen ben je wel af hoor.

Al vermoed ik dat je vast ook nog wil zeggen dat je nog 1000 euro van oprutte krijgt.
Maar kun je ook argumenten geven of heb je niks meer dan one-liners die nergens op slaan?
pi_198572743
quote:

[..]

Als dat volgens de overheid blijkbaar veilig genoeg kan (ze doen het immers zelf); gooi dan ook gewoon de terrasjes open (om mer wat te noemen). Genoeg ruimte tussen elkaar; iedereen een zitplek. Hetzelfde verhaal. Zelfs de buitenlucht als bonus.

Maar dat is anders.
pi_198572748
quote:

[..]

Dan kunnen veel kantoren ook weer open, ik ga morgen gelijk weer.
  donderdag 18 maart 2021 @ 16:21:26 #30
131800 Tarado
capô de fusca
pi_198572768
quote:
0s.gif Op donderdag 18 maart 2021 16:20 schreef Wirelessmouse het volgende:

[..]

Dan kunnen veel kantoren ook weer open, ik ga morgen gelijk weer.
die zijn toch niet dicht
pi_198572769
quote:

[..]

Als 30 man in een ruimte mag, dan mag ik ook 30 man bezoek ontvangen :?
wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.
pi_198572770
Geen enorme exponentiële groei, volgende week een stuk beter weer en richting april. Nog 1 weekje behoorlijk wat ziekenhuisopname en daarna vooruit kijken naar definitieve versoepelingen.
- verwijderd door admin -
pi_198572792
quote:
0s.gif Op donderdag 18 maart 2021 16:19 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Als dat volgens de overheid blijkbaar veilig genoeg kan (ze doen het immers zelf); gooi dan ook gewoon de terrasjes open (om mer wat te noemen). Genoeg ruimte tussen elkaar; iedereen een zitplek. Hetzelfde verhaal. Zelfs de buitenlucht als bonus.

Maar dat is anders.
Ja, dat is nogal heel erg anders ja.

Maar dat constateer je zelf gelukkig ook al.
  donderdag 18 maart 2021 @ 16:23:21 #34
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_198572793
quote:
0s.gif Op donderdag 18 maart 2021 16:21 schreef _serial_ het volgende:

[..]

Als de ruimte 60m2 is wel. Oh wacht, als je in de politiek werkt dan he.

De rest niet.
pi_198572795
quote:
0s.gif Op donderdag 18 maart 2021 16:19 schreef daNpy het volgende:

[..]

Maar kun je ook argumenten geven of heb je niks meer dan one-liners die nergens op slaan?
Aldus de user die vindt dat politici 'complete schijt' hebben aan de regels.
In Southern Sun
  donderdag 18 maart 2021 @ 16:24:09 #36
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_198572809
quote:
0s.gif Op donderdag 18 maart 2021 16:23 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Aldus de user die vindt dat politici 'complete schijt' hebben aan de regels.
Met voorbeelden, waarna jij al 2 posts zonder argumenten post.
Om in je eigen woorden te blijven, zodat je het hopelijk begrijpt: je bent af.
pi_198572812
quote:
0s.gif Op donderdag 18 maart 2021 16:03 schreef Scrummie het volgende:

[..]

"niet te doen" :')
Zij zit al tijden te zeiken over "de scholen". :')
pi_198572814
quote:
0s.gif Op donderdag 18 maart 2021 16:23 schreef daNpy het volgende:

[..]

Als de ruimte 60m2 is wel. Oh wacht, als je in de politiek werkt dan he.

De rest niet.
Haha, je had die 1000 euro van Rutte al uitgegeven he :D.
In Southern Sun
pi_198572815
quote:
0s.gif Op donderdag 18 maart 2021 16:21 schreef Tarado het volgende:

[..]

die zijn toch niet dicht
Nee maar wel zo veel mogelijk thuis werken. Maar als 30 in 1 ruimte kan, dan hoeft denk ik bijna niemand meer thuis te werken.
pi_198572839
Stiekem hoop ik zo dat er een enorme Coronauitbraak komt in en rond de 2e kamer.
(je mag mensen eigenlijk niets slechts gunnen maar soms...)
wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.
pi_198572847
quote:
0s.gif Op donderdag 18 maart 2021 16:24 schreef daNpy het volgende:

[..]

Met voorbeelden, waarna jij al 2 posts zonder argumenten post.
Om in je eigen woorden te blijven, zodat je het hopelijk begrijpt: je bent af.
Drie voorbeelden waarvan één koe zo oud als Methusalem en ze hebben 'complete schijt' aan de maatregelen.
Applaus.
In Southern Sun
  donderdag 18 maart 2021 @ 16:26:17 #42
131800 Tarado
capô de fusca
pi_198572848
quote:
0s.gif Op donderdag 18 maart 2021 16:21 schreef _serial_ het volgende:

[..]

ik verzin de regels niet

quote:
U kunt alleen naar uw werk als uw aanwezigheid essentieel is voor de voortgang van een bedrijfsproces en als dat werk niet thuis kan worden uitgevoerd.
quote:
Binnen mogen maximaal 30 personen in 1 ruimte aanwezig zijn, mits hierbij voldoende afstand kan worden gehouden.
pi_198572861
quote:
0s.gif Op donderdag 18 maart 2021 16:25 schreef _serial_ het volgende:
Stiekem hoop ik zo dat er een enorme Coronauitbraak komt in en rond de 2e kamer.
Bijzonder sneu.
In Southern Sun
pi_198572881
quote:
0s.gif Op donderdag 18 maart 2021 16:19 schreef daNpy het volgende:

[..]

Da_sandman is een beetje als hooibaal, de luis in de pels.
pi_198572886
quote:
U kunt alleen naar uw werk als uw aanwezigheid essentieel is voor de voortgang van een bedrijfsproces en als dat werk niet thuis kan worden uitgevoerd.
Formeren kan prima via teams.
  donderdag 18 maart 2021 @ 16:29:16 #46
131800 Tarado
capô de fusca
pi_198572889
quote:
ja want dan worden de regels meteen versoepeld uiteraard
  donderdag 18 maart 2021 @ 16:30:07 #47
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_198572903
Hey Da_Sandman. Misschien een idee om wat meer op inhoud te spelen en minder de man. Je hoeft het niet met ons eens te zijn maar erg inhoudelijk wordt je ook nooit.

Ajax speelt vanavond weer. We weten dat het frustrerend is dat ze niet meer op woensdagavond spelen maar toch. Na een paar jaar went het wel, dat weet ik uit ervaring.
pi_198572904
quote:
0s.gif Op donderdag 18 maart 2021 16:28 schreef Wirelessmouse het volgende:

[..]

Da_sandman is een beetje als hooibaal, de luis in de pels.
Hooibaal was nog wel een tikkie erger. Gewoon super irritant.

Om zandman kan je nog wel eens lachen om zijn korte antwoorden. En heeft verstand van voetbal.
Maar voor de rest is het niet meer nee.
1947-2016
pi_198572926
quote:
0s.gif Op donderdag 18 maart 2021 16:28 schreef _serial_ het volgende:

[..]

Formeren kan prima via teams.
Exact. Zit al een jaar met meetings via teams. Ook belangrijke. Gaat prima. Niet leuker dan in t eggie, maar het gaat.

We moeten dit doen van politici, dus doen zijn het ook maar. Practice what you preach.
1947-2016
  donderdag 18 maart 2021 @ 16:31:57 #50
345631 Scjvb
Genieten op z'n Haarlems!
pi_198572927
quote:
HUh? :{w
-Het leven is goed in het beschaafde en welgestelde milieu op Haarlemse bodem, waar wij met volle teugen van het leven genieten! :Y)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')