Jij iemand irritant noemen? Hahahahahaha.quote:Op donderdag 18 maart 2021 16:30 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Hooibaal was nog wel een tikkie erger. Gewoon super irritant.
Om zandman kan je nog wel eens lachen om zijn korte antwoorden. En heeft verstand van voetbal.
Maar voor de rest is het niet meer nee.
Nee maar het stoort mij dat ik al maandenlang met 1 bezoeker moet doen, een avondklok aan mijn oren heb, een jaar thuiswerk, en men bij de 2e kamer maar blijft doen alsof er niets aan de hand is.quote:Op donderdag 18 maart 2021 16:29 schreef Tarado het volgende:
[..]
ja want dan worden de regels meteen versoepeld uiteraard
Haha thanks ouwe. Misschien wat minder zeuren met z'n allen op van alles, hoef ik daar niet weer tegenin te gaan en daar wordt niet alleen dit topic maar ook jullie leven een stuk leuker van. Serieuze tipquote:Op donderdag 18 maart 2021 16:30 schreef Gunner het volgende:
Hey Da_Sandman. Misschien een idee om wat meer op inhoud te spelen en minder de man. Je hoeft het niet met ons eens te zijn maar erg inhoudelijk wordt je ook nooit.
Ajax speelt vanavond weer. We weten dat het frustrerend is dat ze niet meer op woensdagavond spelen maar toch. Na een paar jaar went het wel, dat weet ik uit ervaring.
Dude, hooibaal...quote:Op donderdag 18 maart 2021 16:32 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Jij iemand irritant noemen? Hahahahahaha.
Aldus de mod die de duidelijkste op-de-man post van dit topic een like geeft.quote:Op donderdag 18 maart 2021 16:32 schreef AlwaysHappy het volgende:
Laten we vooral op de bal blijven spelen, niet op de man.
Dat is jouw eigen keuze dat jij dat doet.quote:Op donderdag 18 maart 2021 16:34 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Haha thanks ouwe. Misschien wat minder zeuren met z'n allen op van alles, hoef ik daar niet weer tegenin te gaan en daar wordt niet alleen dit topic maar ook jullie leven een stuk leuker van. Serieuze tip.
De pers kan ook prima remote meekijken.quote:Op donderdag 18 maart 2021 16:32 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Nee maar het stoort mij dat ik al maandenlang met 1 bezoeker moet doen, een avondklok aan mijn oren heb, een jaar thuiswerk, en men bij de 2e kamer maar blijft doen alsof er niets aan de hand is.
Doe dan op z'n minst je best zoveel mogelijk vanuit thuis te doen, achter een scherm in de keuken.
Dat kan ook prima met formeren, ik zie geen enkele reden waarom dat zo nodig in een vergaderzaal moet met een berg aan pers erbij.
ik denk dat je dat toch iets te bekrompen ziet maar dat kan komen door je situatie, we zijn dat allemaal zat.quote:Op donderdag 18 maart 2021 16:32 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Nee maar het stoort mij dat ik al maandenlang met 1 bezoeker moet doen, een avondklok aan mijn oren heb, een jaar thuiswerk, en men bij de 2e kamer maar blijft doen alsof er niets aan de hand is.
Doe dan op z'n minst je best zoveel mogelijk vanuit thuis te doen, achter een scherm in de keuken.
Dat kan ook prima met formeren, ik zie geen enkele reden waarom dat zo nodig in een vergaderzaal moet met een berg aan pers erbij.
Nee sorry man, onmogelijk.quote:Op donderdag 18 maart 2021 16:35 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Dat is jouw eigen keuze dat jij dat doet.
Kan jij ook mee stoppen.
Handelsmerk van feyenoord inderdaad. Op de man spelen.quote:Op donderdag 18 maart 2021 16:32 schreef AlwaysHappy het volgende:
Laten we vooral op de bal blijven spelen, niet op de man.
Met het eerste stukje uit die post ben ik het ook gewoon mee eens. Lees daar niet echt een aanval in.quote:Op donderdag 18 maart 2021 16:34 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Aldus de mod die de duidelijkste op-de-man post van dit topic een like geeft.
Misschien niet alles als zeuren interpreteren. Ik zie het zelf liever als kritisch. Belangrijk verschilquote:Op donderdag 18 maart 2021 16:34 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Haha thanks ouwe. Misschien wat minder zeuren met z'n allen op van alles, hoef ik daar niet weer tegenin te gaan en daar wordt niet alleen dit topic maar ook jullie leven een stuk leuker van. Serieuze tip.
Je vindt 'Hey Da_Sandman' niet op de persoon?quote:Op donderdag 18 maart 2021 16:37 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Met het eerste stukje uit die post ben ik het ook gewoon mee eens. Lees daar niet echt een aanval in.
Misschien, maar als men een avondklok onderbouwd door nattevingerwerk door mijn strot blijft duwen, verwacht ik wel iets meer inspanning van de tegenpartij om in elk geval zoveel mogelijk hetzelfde te doen als er van mij verwacht wordt.quote:Op donderdag 18 maart 2021 16:35 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik denk dat je dat toch iets te bekrompen ziet maar dat kan komen door je situatie, we zijn dat allemaal zat.
Je denkt dat ze vanaf nu iedere dag tot 30 maart zo bijeenkomen om te formeren?quote:
Er zit zeker een verschil tussen zeuren en kritisch zijn en helaas is het hier doorgaans zeuren.quote:Op donderdag 18 maart 2021 16:38 schreef Gunner het volgende:
[..]
Misschien niet alles als zeuren interpreteren. Ik zie het zelf liever als kritisch. Belangrijk verschil
en je hoeft er niet op in te gaan natuurlijk. je kan het ook gewoon laten gaan
Om met je eigen woorden te spreken... nu ben je echt 'af' in de discussie hoor want hoe is dat nou weer op de man. Het is een aanspreekvorm. Hoe had ik dat anders dan moeten doen?quote:Op donderdag 18 maart 2021 16:38 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Je vindt 'Hey Da_Sandman' niet op de persoon?
Eens. Fotootje maken kan ook wel op je scherm.quote:Op donderdag 18 maart 2021 16:35 schreef daNpy het volgende:
[..]
De pers kan ook prima remote meekijken.
Wij doen Webexen met meer dan 100 man. En dat werkt gewoon.
Door het niet te posten.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |