Horecaopen.gifquote:Op donderdag 18 maart 2021 15:57 schreef Gunner het volgende:
[ afbeelding ]
Als het gaat om het goede voorbeeld geven als het gaat om aantal mensen in een ruimte, het advies van thuis te werken... wat vinden we dan van zo'n foto?
Uiteraard ken ik de uitzonderingen voor de Staten-Generaal maar ja, practice what you preach natuurlijk
Oh ik dacht iets luchtigs erin te gooien maar er was toch weer een 'kritische' post me voor.quote:Op donderdag 18 maart 2021 16:49 schreef JohnDDD het volgende:
Het is toch wel erg triest te noemen dat dit kabinet, na al zijn falen, het totaal ongeorganiseerde, soms debiele coronabeleid, na al het gedraai, de leugens, de problemen met testen, vaccinaties, etc. weer een mandaat heeft gekregen om vier jaar verder te gaan. Nederlanders zijn echt te dom om te poepen blijkbaar!
Gelukkig is JohnDDD van het Fok!forum niet zo dom!quote:Op donderdag 18 maart 2021 16:49 schreef JohnDDD het volgende:
Het is toch wel erg triest te noemen dat dit kabinet, na al zijn falen, het totaal ongeorganiseerde, soms debiele coronabeleid, na al het gedraai, de leugens, de problemen met testen, vaccinaties, etc. weer een mandaat heeft gekregen om vier jaar verder te gaan. Nederlanders zijn echt te dom om te poepen blijkbaar!
Of ze kijken anders naar de zaken dan jij en maken op basis daarvan andere keuzes.quote:Op donderdag 18 maart 2021 16:49 schreef JohnDDD het volgende:
huispak met puntschoenenquote:Op donderdag 18 maart 2021 16:50 schreef Da_Sandman het volgende:
Hoe zou het met Hugo z'n quarantaine zijn? Zou 'ie in huispak op de bank werken of gewoon in pak achter een bureau?
Onmogelijk; Je moet eerst je eigen perspectief voor de eeuwigheid fixeren en daarna is alles wat er tegenin strijkt dom. De reactie dat anderen dom zijn zie je veel gebruikt worden in de corona maatregelen discussie, ook weer bij de verkiezingen ten aanzien van partij voorkeuren die mensen uitten. Ik denk dat het dom is om te denken dat iedereen die het niet met je eens is, tot die 'verkeerde' conclusie is gekomen omdat hij of zij minder intelligent is. Precies hetzelfde als iedereen met enig kritiek een wappie noemen. Heerlijke die cultuur; mensen buitenspel proberen te zetten door het toekennen van een enkel label.. vul maar in... dom.. wappie.. boomer.. facistquote:Op donderdag 18 maart 2021 17:00 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Of ze kijken anders naar de zaken dan jij en maken op basis daarvan andere keuzes.
Het staat als een paal boven water dat Rutte gelogen heeft, dat er veel mis is (geweest) met het coronabeleid en dat er grote schandalen zijn geweest (toeslagenaffaire). Dan moeten politici daarop wel worden afgestraft en dat is niet gebeurd.quote:Op donderdag 18 maart 2021 17:00 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Of ze kijken anders naar de zaken dan jij en maken op basis daarvan andere keuzes.
Dus kijken ze anders naar de zaken dan jij en maken op basis daarvan andere keuzes.quote:Op donderdag 18 maart 2021 17:13 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
Het staat als een paal boven water dat Rutte gelogen heeft, dat er veel mis is (geweest) met het coronabeleid en dat er grote schandalen zijn geweest (toeslagenaffaire). Dan moeten politici daarop wel worden afgestraft en dat is niet gebeurd.
Dat kan ik niet ontkennen, maar dan vind ik dat wel dom.quote:Op donderdag 18 maart 2021 17:15 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Dus kijken ze anders naar de zaken dan jij en maken op basis daarvan andere keuzes.
quote:Op donderdag 18 maart 2021 17:15 schreef _serial_ het volgende:
EMA: AZ is veilig om te gebruiken, geen batch problemen geconstateerd, de voordelen van vaccin wegen veel zwaarder dan de enkele individuele gevallen die optreden, deze aantallen zijn lager dan trombose gevallen in de algemene bevolking van de landen.
Onzekerheden zijn er wel bij enkele gevallen waar ook de bloedplaatjes erg laag waren na vaccineren, deze worden verder onderzocht.
Er wordt een waarschuwing aan de bijsluiter toegevoegd voor deze bijzondere cases.
Dat mag, dat is een democratie.quote:Op donderdag 18 maart 2021 17:15 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
Dat kan ik niet ontkennen, maar dan vind ik dat wel dom.
Partij voor de Dieren.quote:Op donderdag 18 maart 2021 17:16 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Dat mag, dat is een democratie.
Wat heb je zelf gestemd?
Dat vind ik dan weer dom, op een niche-partij stemmen.quote:
quote:Op donderdag 18 maart 2021 17:23 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Dat vind ik dan weer dom, op een niche-partij stemmen.
Zo zie je maar.
En zo zullen er heel veel mensen op een partij uit het huidige kabinet hebben gestemd. Omdat ze over het algemeen verwoorden wat ze denken. Dat heeft niets met domheid verder te maken, net als jij ook echt niet dom bent omdat je op een niche-partij stemt.quote:Op donderdag 18 maart 2021 17:24 schreef JohnDDD het volgende:
[..]Het is wel de enige partij die over het algemeen verwoordt wat ik denk. Heb ook aan Volt zitten denken.
POMPEN!!!quote:Op donderdag 18 maart 2021 17:15 schreef _serial_ het volgende:
EMA: AZ is veilig om te gebruiken, geen batch problemen geconstateerd, de voordelen van vaccin wegen veel zwaarder dan de enkele individuele gevallen die optreden, deze aantallen zijn lager dan trombose gevallen in de algemene bevolking van de landen.
Onzekerheden zijn er wel bij enkele gevallen waar ook de bloedplaatjes erg laag waren na vaccineren, deze worden verder onderzocht.
Er wordt een waarschuwing aan de bijsluiter toegevoegd voor deze bijzondere cases.
[ afbeelding ]
* Celestien stroopt mouw op en wacht op prik.quote:Op donderdag 18 maart 2021 17:15 schreef _serial_ het volgende:
[ afbeelding ]
Je hebt sowieso niet veel te winnen als je jong bent en dat vaccin neemt. Ouderen daarentegen wel weer ontzettend veel.quote:Op donderdag 18 maart 2021 17:16 schreef JohnDDD het volgende:
[..]Ja, voordelen wegen zwaarder dan de nadelen. Maar ik ben jong en gezond, dus ik neem echt geen AstraZeneca.
Same here ja.quote:Op donderdag 18 maart 2021 18:02 schreef Celestien het volgende:
Ik hoop op het Janssen vaccin, maar als het AZ wordt: fine by me.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |