Weg met Ronny!quote:Op zondag 14 maart 2021 09:14 schreef Benny het volgende:
[..]
Voor de beste Big Brother ervaring adviseer ik je om Ronny Retro als wekker in te stellen
BB is dus niet de baas, maar Nickie...quote:Op zondag 14 maart 2021 09:02 schreef Koos1958 het volgende:
Dus nick zijn zin gekregen van BB. Laf van ze Dreigen helpt dus om te krijgen wat je wil.
BB is bang voor de boze twitteraars als Nick niet zijn zin krijgtquote:
BB had het spel al verloren van de bewoners. Hij staat nu alleen nog boven de kijkers, gevolgd door de streamersquote:Op zondag 14 maart 2021 09:17 schreef magnaal het volgende:
[..]
BB is dus niet de baas, maar Nickie...
Heeft BB al een contract gemaakt met Nick misschien?quote:Op zondag 14 maart 2021 09:14 schreef Benny het volgende:
[..]
Voor de beste Big Brother ervaring adviseer ik je om Ronny Retro als wekker in te stellen
Nou belaagd is groot woord, maar wel zich weer opdringerig gedragen.quote:Op zondag 14 maart 2021 09:19 schreef magnaal het volgende:
Heeft Matt, Jill belaagd vannacht?? Dan zijn z'n dagen geteld denk ik
Weinig gemist. BB heeft het feest verpest door er de grote Nick show van te maken.quote:
Heeft hij van papa Michel geleerd. Die doet dat ook de hele dagquote:Op zondag 14 maart 2021 09:19 schreef Koos1958 het volgende:
Je ziet matt ook de hele dag aan die fles lurken.
Ik begrijp dat niet hoor, is dit de nieuwe BB formule?quote:Op zondag 14 maart 2021 09:18 schreef cheanny het volgende:
[..]
BB is bang voor de boze twitteraars als Nick niet zijn zin krijgt
Nadorst wellichtquote:Op zondag 14 maart 2021 09:19 schreef Koos1958 het volgende:
Echt akeligquote:Op zondag 14 maart 2021 09:19 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Nou belaagd is groot woord, maar wel zich weer opdringerig gedragen.
Wakker worden met klassieke tonen. Maar wel keihardquote:Op zondag 14 maart 2021 09:20 schreef engine het volgende:
[..]
Weinig gemist. BB heeft het feest verpest door er de grote Nick show van te maken.
nee maar zij is hem zatquote:Op zondag 14 maart 2021 09:19 schreef magnaal het volgende:
Belaagd is een groot woord maar zijn liefdesverklaring en Jill-verering werd met de minuut erger. Zijn diepste gevoelens blootgelegd!quote:Op zondag 14 maart 2021 09:19 schreef magnaal het volgende:
Zou kunnen hoor..Nick is tevreden met een kleedje en de bank, houdt Naomi in het gareel, doet alles met frisse tegenzin, maakt soms een geintje..En is op de achtergrond, behalve als het over muziek gaatquote:Op zondag 14 maart 2021 09:19 schreef Fasil het volgende:
[..]
Heeft BB al een contract gemaakt met Nick misschien?
quote:Op zondag 14 maart 2021 09:19 schreef Koos1958 het volgende:
He gatverdamme...quote:Op zondag 14 maart 2021 09:25 schreef cheanny het volgende:
[..]
Belaagd is een groot woord maar zijn liefdesverklaring en Jill-verering werd met de minuut erger. Zijn diepste gevoelens blootgelegd!
In het begin was Jill wel geraakt door zijn mooie praatjes en werd er zelfs een beetje emo van maar hij bleef maar door gaan en toen vond ze het niet zo leuk meer.
Vanaf het moment dat hij over zijn ex vriendinnen begon. Dat hij dit gevoel nog nooit eerder had gehad.
Toen was het voor haar denk ik ook overduidelijk dat het niet alleen om vriendschap gaat.
Ja Mijn huis, Mijn regels maar wel erg beïnvloed door de kijkers en verwende bewoners.quote:Op zondag 14 maart 2021 09:21 schreef magnaal het volgende:
Ik begrijp dat niet hoor, is dit de nieuwe BB formule?
Ik had goede hoop dat dit een pittige BB ging worden, toen BB die drie dissidenten er zo'n beetje uitstuurde..maar nee
Ja inderdaad, ik erger me kapot aan die mensen buiten..Hoe die zus van Zoey in tranen was en blij dat ze die sociale media voor Zoey niet meer hoeft te beheren..quote:Op zondag 14 maart 2021 09:29 schreef cheanny het volgende:
[..]
Ja Mijn huis, Mijn regels maar wel erg beïnvloed door de kijkers en verwende bewoners.
Waar gaat dit in hemelsnaam over?quote:Op zondag 14 maart 2021 09:33 schreef Joyce-43 het volgende:
ja het is te hopen dat Tegengas het gesprek kan terug halen helemaal zou zonde voor de mensen zijn die het gemist hebben anders
Denkt Matt misschien dat in oorlog en liefde alles geoorloofd is, dus dat hij er toch voor moet gaan? Of is het BB die dat hem ingefluisterd heeft?quote:Op zondag 14 maart 2021 09:32 schreef Koos1958 het volgende:
Ik snap die Matt niet, hij weet dat jill wil kijken wat het is met Thomas en haar en dan gaat hij een liefdesverklaring aan haar geven. Dan heb je dus echt schijt aan anderen. Terwijl hij verteld dat hij heel veel voor zijn familie doet wat ik heel erg waarder van zo een jonge knul. Maar hierin is hij lastig aan het worden.
En dat weet ze,quote:Op zondag 14 maart 2021 09:12 schreef magnaal het volgende:
[..]
Misschien vinden ze het te vroeg opstaan op een Zondagmorgen? Kan ook he?
Naomi is een angsthaas, ze laat zich voortslepen door Nick, die gaat nog naar de finale ook op die manier
Ik vind het jammer, want in eerste instantie vond ik Naomi een lieve meid...Ik vind nu Liese een droppie..stom eigenlijk, dat het ware karakter van mensen niet te verstoppen isquote:Op zondag 14 maart 2021 09:35 schreef Fasil het volgende:
[..]
En dat weet ze,
Ze zal er wel voor de finale afvallen, heb ik een groot en hoopvol vermoeden.
Ik vond hem ook best pushy vannacht. Hij vond het bijvoorbeeld niet leuk wanneer Jill niet reageerde zoals hij gehoopt had.quote:Op zondag 14 maart 2021 09:32 schreef Koos1958 het volgende:
Ik snap die Matt niet, hij weet dat jill wil kijken wat het is met Thomas en haar en dan gaat hij een liefdesverklaring aan haar geven. Dan heb je dus echt schijt aan anderen. Terwijl hij verteld dat hij heel veel voor zijn familie doet wat ik heel erg waarder van zo een jonge knul. Maar hierin is hij lastig aan het worden.
Ik denk dat laatste. Wellicht zelfs een soort opdracht om Jill te versieren.quote:Op zondag 14 maart 2021 09:34 schreef magnaal het volgende:
[..]
Denkt Matt misschien dat in oorlog en liefde alles geoorloofd is, dus dat hij er toch voor moet gaan? Of is het BB die dat hem ingefluisterd heeft?
Nu kan Jill wel iets hebben, maar een beetje ongemakkelijk zal zij zich toch wel gaan voelen...Eens krijgt Matt een flinke sneer van haar hoor..quote:Op zondag 14 maart 2021 09:39 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ik denk dat laatste. Wellicht zelfs een soort opdracht om Jill te versieren.
nou dat lijkt me echt stug dat is echt te stom voor woordenquote:Op zondag 14 maart 2021 09:39 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Dat denk ik dus niet. Ze heeft grote kans om winnaar te worden. Iedereen vind haar lief, niemand wil haar kwetsen en voor de kijkers heeft ze niks om aan te irriteren. Grijze muizen zijn grote kanshebbers in bb.quote:Op zondag 14 maart 2021 09:35 schreef Fasil het volgende:
[..]
En dat weet ze,
Ze zal er wel voor de finale afvallen, heb ik een groot en hoopvol vermoeden.
gesprek matt en jillquote:
Ben bang dat dat niet helpt. Hij zei gister zelfs dat hij dat leuk vind van haar. Dat ze soms zo bot tegen hem doet.quote:Op zondag 14 maart 2021 09:40 schreef magnaal het volgende:
Nu kan Jill wel iets hebben, maar een beetje ongemakkelijk zal zij zich toch wel gaan voelen...Eens krijgt Matt een flinke sneer van haar hoor..
Niks van aantrekken. Je mag ook reageren op eerdere posten of wat hier gepost wordt.quote:
Liese laat wel niet het achterste van haar tong zienquote:Op zondag 14 maart 2021 09:38 schreef magnaal het volgende:
[..]
Ik vind het jammer, want in eerste instantie vond ik Naomi een lieve meid...Ik vind nu Liese een droppie..stom eigenlijk, dat het ware karakter van mensen niet te verstoppen is
Tuurlijk niet. Daar bemoeit BB zich niet mee.quote:Op zondag 14 maart 2021 09:39 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Zeg dat tegen BBquote:Op zondag 14 maart 2021 09:41 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
nou dat lijkt me echt stug dat is echt te stom voor woorden
dat met die cameras was voor dat ze in bed lagen, en BB heeft puur ingegrepen om matt te beschermenquote:Op zondag 14 maart 2021 09:44 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Tuurlijk niet. Daar bemoeit BB zich niet mee.
Die heeft ingegrepen dat ze moesten gaan slapen.
Ze waren ook steeds met die camera's bezig.
Dus Nick moet nog vrezen voor zijn eigen overwinning? Dat zou wel grappig zijn...Nick voelt zichzelf de big winnerquote:Op zondag 14 maart 2021 09:41 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Dat denk ik dus niet. Ze heeft grote kans om winnaar te worden. Iedereen vind haar lief, niemand wil haar kwetsen en voor de kijkers heeft ze niks om aan te irriteren. Grijze muizen zijn grote kanshebbers in bb.
nou het is niet zo dus hoef niets te zeggenquote:
En ook, vind ik eigenlijk, Naomi nog erger dan Nickquote:Op zondag 14 maart 2021 09:38 schreef magnaal het volgende:
[..]
Ik vind het jammer, want in eerste instantie vond ik Naomi een lieve meid...Ik vind nu Liese een droppie..stom eigenlijk, dat het ware karakter van mensen niet te verstoppen is
Heb het gevoel dat ze dat steeds vaker doen. Steeds een korte SL en een beetje bijsturen om de bewoners maar ook om het programma te beschermen tegen teveel negatieve reacties.quote:Op zondag 14 maart 2021 09:46 schreef Joyce-43 het volgende:
dat met die cameras was voor dat ze in bed lagen, en BB heeft puur ingegrepen om matt te beschermen
Wakker met klassieke muziek.quote:Op zondag 14 maart 2021 09:45 schreef greysbones het volgende:
Zo.. net ff de Cos van vannacht doorgelezen..
Matt zorgt voor veel irritatie![]()
![]()
Hup hup naar huis
En polonaise op klassieke muziek? Tjeezzz BB weet wel alles de nek om te draaien
Vindt dat een prima oplossing.quote:Op zondag 14 maart 2021 09:47 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Wakker met klassieke muziek.
Daarna de polonaise, dus beide regels gehouden.
Dat bewoners zo klagen en BB dus de boel weer aanpast vind ik zwakquote:Op zondag 14 maart 2021 09:47 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Begrijp ik wel. Er is een heel leger boze wappies die elkaar de hersens in willen slaan.quote:Op zondag 14 maart 2021 09:47 schreef cheanny het volgende:
[..]
Heb het gevoel dat ze dat steeds vaker doen. Steeds een korte SL en een beetje bijsturen om de bewoners maar ook om het programma te beschermen tegen teveel negatieve reacties.
Nog niet veel gevolgd, preciesquote:Op zondag 14 maart 2021 09:38 schreef Osvaldo2 het volgende:
Las hier gisteren dat Jill BB-Australie heeft gevolgd... Dat was vroeger net zoiets als hier maar het laatste jaar volgen ze de regels van BB-USA en wordt alles van te voren opgenomen.
Alles draait daar nu om het winnen van competities en daar zou Jill dus geen schijn van kans hebben...
Denk vooral henzelf bij uto waren ze ook banger voor hun eigen hachjequote:Op zondag 14 maart 2021 09:47 schreef cheanny het volgende:
[..]
Heb het gevoel dat ze dat steeds vaker doen. Steeds een korte SL en een beetje bijsturen om de bewoners maar ook om het programma te beschermen tegen teveel negatieve reacties.
Als de klassieke muziek nu ook nog wordt vervangen door de film scrolls van Pirates of the Caribbean en Harry Potter krijgt Nick echt zijn zin.quote:Op zondag 14 maart 2021 09:47 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Lekker laten doen.. is dat probleem ook opgelostquote:Op zondag 14 maart 2021 09:49 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Begrijp ik wel. Er is een heel leger boze wappies die elkaar de hersens in willen slaan.
ja is te gek voor woorden is dus niet reëel kijken zo, maar ja misschien was het voor matt wel goed vannacht maar hij gaf het bijna echt in de echte woorden toe dus niet er omheen draaien meer en toen ja SL dus moment was voor de kijker niet leukquote:Op zondag 14 maart 2021 09:47 schreef cheanny het volgende:
[..]
Dan blijft alleen FOK overquote:Op zondag 14 maart 2021 09:51 schreef greysbones het volgende:
Lekker laten doen.. is dat probleem ook opgelost
Ik vind het niet ok, wat Matt doet. Daar moeten ze ingrijpen.. om hem tegen zichzelf te beschermen. Dit komt op de streams zo verkeerd overquote:Op zondag 14 maart 2021 09:51 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ja is te gek voor woorden is dus niet reëel kijken zo, maar ja misschien was het voor matt wel goed vannacht maar hij gaf het bijna echt in de echte woorden toe dus niet er omheen draaien meer en toen ja SL dus moment was voor de kijker niet leuk
Go COSquote:Op zondag 14 maart 2021 09:52 schreef cheanny het volgende:
[..]
Dan blijft alleen FOK over![]()
Hier valt het nog mee vergeleken met FB-twitter-insta.
Jill doet de meeste spellen best goed.quote:Op zondag 14 maart 2021 09:50 schreef Fasil het volgende:
Nog niet veel gevolgd, precies
Jil is 1 van de beste (zoniet de beste) in de spellen
(Ja, weet het, enkel die 6 cijfers lukte haar niet)
Er zijn hier goede mods. Fok heeft veel ervaring met wappies.quote:Op zondag 14 maart 2021 09:52 schreef cheanny het volgende:
[..]
Dan blijft alleen FOK over![]()
Hier valt het nog mee vergeleken met FB-twitter-insta.
Zo erg, had al gezien dat ze zich graag laat bedienen.quote:Op zondag 14 maart 2021 09:41 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Dat denk ik dus niet. Ze heeft grote kans om winnaar te worden. Iedereen vind haar lief, niemand wil haar kwetsen en voor de kijkers heeft ze niks om aan te irriteren. Grijze muizen zijn grote kanshebbers in bb.
Nick wil eigenlijk overblijven met de bewoners van zijn keus.. hij had zelf niet door de Jill in veel spellen bloedje fanatiek is ..quote:Op zondag 14 maart 2021 09:56 schreef cheanny het volgende:
[..]
Jill doet de meeste spellen best goed.
Julie en Matt zijn de zwakste schakels in de spellen. Dus als Nick en Mies echt met de sterkste willen overblijven moeten ze Jill meenemen
Wat weegt zwaarder, meer geld in de pot maar niet voor Nick als hij met haar overblijft, of wat minder geld maar wel kunnen winnen.quote:Op zondag 14 maart 2021 09:58 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nick wil eigenlijk overblijven met de bewoners van zijn keus.. hij had zelf niet door de Jill in veel spellen bloedje fanatiek is ..
Ja dat is het ook gewoon. Niets mis mee maar dan moet hij niet elke keer roepen dat hij met de sterkste wilt overblijven. Hij zat steeds te klagen dat alleen de sterkste speler het verdient om de finale te halen en niet alleen de populairste.quote:Op zondag 14 maart 2021 09:58 schreef greysbones het volgende:
Nick wil eigenlijk overblijven met de bewoners van zijn keus.. hij had zelf niet door de Jill in veel spellen bloedje fanatiek is ..
Michel wil straks met ze in de sauna zouden ze gaan afspreken wie ze gaan stemmen.quote:Op zondag 14 maart 2021 10:00 schreef Joyce-43 het volgende:
Naomi bemoeit zich net zoveel met de huisregels alsof zijn HM2 is ofzo.
hoezo moet naomi ook komen als michel en nick gaan douchen
Preciesquote:Op zondag 14 maart 2021 10:00 schreef Joyce-43 het volgende:
Naomi bemoeit zich net zoveel met de huisregels alsof zijn HM2 is ofzo.
hoezo moet naomi ook komen als michel en nick gaan douchen
En eerder was Matt niet finale waardig en nu in een wel..quote:Op zondag 14 maart 2021 10:01 schreef cheanny het volgende:
[..]
Ja dat is het ook gewoon. Niets mis mee maar dan moet hij niet elke keer roepen dat hij met de sterkste wilt overblijven. Hij zat steeds te klagen dat alleen de sterkste speler het verdient om de finale te halen en niet alleen de populairste.
Ja doei. Jill gaat in de sauna toch?quote:Op zondag 14 maart 2021 10:01 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Michel wil straks met ze in de sauna zouden ze gaan afspreken wie ze gaan stemmen.
En hadden ze Zoey moeten meenemenquote:Op zondag 14 maart 2021 09:56 schreef cheanny het volgende:
[..]
Jill doet de meeste spellen best goed.
Julie en Matt zijn de zwakste schakels in de spellen. Dus als Nick en Mies echt met de sterkste willen overblijven moeten ze Jill meenemen
Ja die was ze even voor. Nick en Michel hebben het er over met hoeveel er in de finale staan. Ze denken met 3.quote:
Ze gaan niet meer overleggen hebben ze gisteren gezegd.quote:Op zondag 14 maart 2021 10:01 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Michel wil straks met ze in de sauna zouden ze gaan afspreken wie ze gaan stemmen.
Hoop toch echt dat de hersens van BB werken en dat ze zelf wat hebben bedacht en de bewoners dus niet mogen nominerenquote:Op zondag 14 maart 2021 10:03 schreef Rhosyn het volgende:
Oh gets daar gaan ze weer.
Smiezen en smoezelen over het nomineren.
Nick heeft wel veel door, hoorquote:Op zondag 14 maart 2021 09:58 schreef greysbones het volgende:
[..]
Weet het niet, gisteravond ging nog ieder voor zich.....zei Michel....alleen zei hij dat hij nooit op Julli zou stemmen.quote:
Wat deden ze net dan.quote:Op zondag 14 maart 2021 10:04 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Ze gaan niet meer overleggen hebben ze gisteren gezegd.
Dit hoop ik echt nietquote:Op zondag 14 maart 2021 10:04 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hoop toch echt dat de hersens van BB werken en dat ze zelf wat hebben bedacht en de bewoners dus niet mogen nomineren
De sterkste om de pot te spekken, nu komt het straks op het publiek aan en dan beter van niet natuurlijk.quote:
Nou in ieder geval veel op Jill, Nick wil matt erin houden en dat wilde Liese ook geloof ik omdat ze die wel kunnen verslaan op het einde.quote:Op zondag 14 maart 2021 10:06 schreef Fasil het volgende:
[..]
Dit hoop ik echt niet
Wil zien hoe wie wat gaat doen nu
Tegen wie zei Michel dat?quote:Op zondag 14 maart 2021 10:05 schreef zodeju het volgende:
[..]
Weet het niet, gisteravond ging nog ieder voor zich.....zei Michel....alleen zei hij dat hij nooit op Julli zou stemmen.
Zou vooral douchen erna.. al die alcohol eruit zwetenquote:Op zondag 14 maart 2021 10:06 schreef Rhosyn het volgende:
Je moet eerst douchen voor je de sauna in gaat?
Hopelijk niet.
Rennen Jill. Ga in de sauna zitten.
Inderdaad, Jill moet hem ook niet gebruiken als het haar uitkomt. Gister had ze ook gewoon met de groep mee naar bed moeten gaan....En niet gezellig nog een fles open moeten trekken met hem.quote:Op zondag 14 maart 2021 10:06 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Gm Coss
gedrag van Matt
die knul zal echt heel duidelijk van iemand moeten horen
dat zijn gedrag zeer ongepast is ..aka stalker
het gaat met kleine stapjes steeds erger worden
JIll idem .ophouden met aantrekken afstoten
gewoon niet doen!!
Vind dit van Liese dan toch wel weer zwak.. had haar sterker ingeschatquote:Op zondag 14 maart 2021 10:07 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Nou in ieder geval veel op Jill, Nick wil matt erin houden en dat wilde Liese ook geloof ik omdat ze die wel kunnen verslaan op het einde.
Tegen Julli, Michel heeft denk ik ook wel door dat Matt langzaam maar zeker zijn plaats probeert in te nemen met medewerking van Nick.quote:
Dus Jill moet naar bed omdat anders Matt teveel reden heeft om haar te stalken??quote:Op zondag 14 maart 2021 10:09 schreef zodeju het volgende:
[..]
Inderdaad, Jill moet hem ook niet gebruiken als het haar uitkomt. Gister had ze ook gewoon met de groep mee naar bed moeten gaan....En niet gezellig nog een fles open moeten trekken met hem.
Dat noem je gebruiken als je samen wat drinkt. Kom op zeg dus omdat hij haar stalkt vind jij dat ze gelijk met de anderen naar bed moet.quote:Op zondag 14 maart 2021 10:09 schreef zodeju het volgende:
[..]
Inderdaad, Jill moet hem ook niet gebruiken als het haar uitkomt. Gister had ze ook gewoon met de groep mee naar bed moeten gaan....En niet gezellig nog een fles open moeten trekken met hem.
Gistermorgen tegen Nick.quote:
Dat had ik totaal niet doorquote:Op zondag 14 maart 2021 10:00 schreef lonneberga het volgende:
Wat een geluk dat ik niet meer de enige ben die Naomi door gaan krijgen,vanaf dag 1 stond ze mij al tegen,sneaky bitch
Eens Koos..quote:Op zondag 14 maart 2021 10:11 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Dat noem je gebruiken als je samen wat drinkt. Kom op zeg dus omdat hij haar stalkt vind jij dat ze gelijk met de anderen naar bed moet.
Wedden dat het al gebeurd is. Nick en michel hadden heel plan. Zoey tegen JIll. Jill tegen Matt en dan Liese en Jill erop.quote:Op zondag 14 maart 2021 10:12 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Gistermorgen tegen Nick.
Ze zijn alleen aan het speculeren over het verdere spelverloop.
Er worden GEEN stemafspraken gemaakt.
Nee, dat is weer heel wat anders. Jill moet niet Matt gebruiken om nog lekker even door te gaan. Want alleen had ze daar niet blijven zitten.quote:Op zondag 14 maart 2021 10:11 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dus Jill moet naar bed omdat anders Matt teveel reden heeft om haar te stalken??
Gekke redenatie..
Matt moet gewoon stoppen met dat creapy gedrag.. dan is het opgelostquote:Op zondag 14 maart 2021 10:13 schreef zodeju het volgende:
[..]
Nee, dat is weer heel wat anders. Jill moet niet Matt gebruiken om nog lekker even door te gaan. Want alleen had ze daar niet blijven zitten.
Dus ze heeft hem gedwongen om te blijven zitten en nog een wijntje te drinken. Hoe danquote:Op zondag 14 maart 2021 10:13 schreef zodeju het volgende:
[..]
Nee, dat is weer heel wat anders. Jill moet niet Matt gebruiken om nog lekker even door te gaan. Want alleen had ze daar niet blijven zitten.
Op wie zouden ze anders moeten stemmen? Is niet veel keuze toch? Jill is duidelijk inderdaad maar gaan ze dan nu ook al op Liese of Julie?quote:Op zondag 14 maart 2021 10:07 schreef Koos1958 het volgende:
Nou in ieder geval veel op Jill, Nick wil matt erin houden en dat wilde Liese ook geloof ik omdat ze die wel kunnen verslaan op het einde.
Dat krijgt hij nooit voor elkaar bij Julie .. Naomi twijfel ik aanquote:Op zondag 14 maart 2021 10:14 schreef Flow3r het volgende:
Dacht dat Nicks volgende slachtoffer Liese was
Hoezo niet ? Sinds wanneer is Julie close met liese?quote:Op zondag 14 maart 2021 10:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dat krijgt hij nooit voor elkaar bij Julie .. Naomi twijfel ik aan
Tuurlijk moet hij stoppen. Was hij ook al aardig mee bezig. Zijn gedrag werd al minder.quote:Op zondag 14 maart 2021 10:14 schreef greysbones het volgende:
[..]
Matt moet gewoon stoppen met dat creapy gedrag.. dan is het opgelost
Ik denk het echt niet.. Julie is niet heel close maar zal niet maarzo op Liese gaan stemmen..quote:Op zondag 14 maart 2021 10:16 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Hoezo niet ? Sinds wanneer is Julie close met liese?
als niemand hem dat kort en duidelij verteld .zal het toenemenquote:Op zondag 14 maart 2021 10:14 schreef greysbones het volgende:
[..]
Matt moet gewoon stoppen met dat creapy gedrag.. dan is het opgelost
Ik dacht dat hij vanaf het begin met Liese en Naomi ook een afspraak had.quote:Op zondag 14 maart 2021 10:14 schreef Flow3r het volgende:
Dacht dat Nicks volgende slachtoffer Liese was
Vind je het normaal dat je samen met je stalker nog lekker even na drinkt.quote:Op zondag 14 maart 2021 10:14 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Dus ze heeft hem gedwongen om te blijven zitten en nog een wijntje te drinken. Hoe dan
Idem. Vanaf dag 1 heb ik al de pest aan haar.quote:Op zondag 14 maart 2021 10:00 schreef lonneberga het volgende:
Wat een geluk dat ik niet meer de enige ben die Naomi door gaan krijgen,vanaf dag 1 stond ze mij al tegen,sneaky bitch
Hij heeft meerdere malen aangegeven dat hij Liese niet meer vertrouwt, vroeg haar wat haar top 5 was en daar kon ze geen antwoord op geven, dat zei hem genoeg, ook dat ze met Zoey mee zou gaan stemmenquote:Op zondag 14 maart 2021 10:17 schreef cheanny het volgende:
[..]
Ik dacht dat hij vanaf het begin met Liese en Naomi ook een afspraak had.
Maar goed, had hij ook met Michel... en Mike...en nu ook met Matt.
Nick wil met liese en naomi in de finale. Die verdienen het alleen volgend Nickquote:Op zondag 14 maart 2021 10:17 schreef cheanny het volgende:
[..]
Ik dacht dat hij vanaf het begin met Liese en Naomi ook een afspraak had.
Maar goed, had hij ook met Michel... en Mike...en nu ook met Matt.
Met Matt niet echt een afspraak tuurlijk maar hij gunt het Mattje wel
Jill heeft hem gisteren meerdere keren aangegeven dat ze uitspraken van hem niet vond kunnen( je betekend meer voor me dan mijn exen destijds, )quote:Op zondag 14 maart 2021 10:17 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
als niemand hem dat kort en duidelij verteld .zal het toenemen
knul gaat steeds een stapje verder
nare eigenschap
zachte heelmeester methode werkt niet
..
maar goed..als jill maar door blijft gaan met kirren
is het waarschijnlijk alleen maar de ergernis van ons/kijker/streamer
Nick is huismeester, kan niet genomineerd wordenquote:Op zondag 14 maart 2021 10:03 schreef lonneberga het volgende:
als Jill,Michel,Julie en Matt een beetje slim zijn,moeten ze hun krachten bundelen en vol op Nick en Naomi gaan
Denk je nu echt dat Nick niet gaat lopen roddelen?? Dat hij niet gaat aangeven op wie ze het beste kunnen stemmen?quote:Op zondag 14 maart 2021 10:19 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Er wordt hier meer gesproken en gespeculeerd over nomineren dan in het huis momenteel.
Dat er uitgesproken wordt met wie ze het liefst verder zouden willen is normaal.
Speculeren over het spelverloop is ook normaal.
Iedereen doet dat op zijn tijd.
Op dit moment zijn er GEEN stemafspraken gemaakt.
Dan dus Naomiquote:Op zondag 14 maart 2021 10:21 schreef Fasil het volgende:
[..]
Nick is huismeester, kan niet genomineerd worden
Dit heb ik niet gezien. Hilarisch.quote:Op zondag 14 maart 2021 10:18 schreef rinardo het volgende:
voor degene die heeft gemist dat Jill eerst alleen de Polonaise deed op de klassieke muziek , doorscrollen als je geen twitter filmpje wilt zien!!
[ twitter ]
dat is normal,in en wcquote:Op zondag 14 maart 2021 10:15 schreef Rhosyn het volgende:
Jill in de sauna. Eerst nog handdoek halen.
Loopt langs de wc.
Wappert met haar hand voor haar gezicht. Het stinkt naar poep.
nee ze gaan zeker niet op liese misschien 2quote:Op zondag 14 maart 2021 10:15 schreef cheanny het volgende:
[..]
Op wie zouden ze anders moeten stemmen? Is niet veel keuze toch? Jill is duidelijk inderdaad maar gaan ze dan nu ook al op Liese of Julie?
Zou me nog kunnen voorstellen dat Nick en Liese misschien op Jill en Julie gaan als ze echt niet op Matt willen. Ik weet alleen niet of Liese dat nu al kan.
Jaaa maar Naomi ging pas vol toen ze hoorde dat het Nicks liedje was....quote:
knul is 20.. met zn exen destijds gezwamquote:Op zondag 14 maart 2021 10:19 schreef greysbones het volgende:
[..]
Jill heeft hem gisteren meerdere keren aangegeven dat ze uitspraken van hem niet vond kunnen( je betekend meer voor me dan mijn exen destijds, )
Ze geeft aan dat ze hem als vriend zit en en meer niet.
Zodra Jill afwijzend naar hem reageerd draait hij alles weer om wat hij heeft gezegd.
Top! Ook in je eentje kun je een feestje makenquote:
En daarnaast is de keuze om met iemand nog even na te praten met een wijntje erg beperkt in het huis met z'n 7en. Ze ziet Matt nog steeds als een maatje. Soms kan ze inderdaad wel erg vissen naar complimentjes en hij geeft die dan heel graag. Alles voor een beetje aandacht van Jill.quote:Op zondag 14 maart 2021 10:19 schreef greysbones het volgende:
Jill heeft hem gisteren meerdere keren aangegeven dat ze uitspraken van hem niet vond kunnen( je betekend meer voor me dan mijn exen destijds, )
Ze geeft aan dat ze hem als vriend zit en en meer niet.
Zodra Jill afwijzend naar hem reageerd draait hij alles weer om wat hij heeft gezegd.
Helemaal met je eens..quote:Op zondag 14 maart 2021 10:24 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
knul is 20.. met zn exen destijds gezwam![]()
Febo zou hem ff appart kunnen vertellen dat op de social Stalking Matt trend is oid
hem ff wakker schudden hoe hij dr op staat en zn gedrag te drammend is
waarschuwing gewoon . .joh je wrd statlker genoemd . let beter op jezelf zoiets
Is tot nu toe alleen aanname.quote:Op zondag 14 maart 2021 10:22 schreef greysbones het volgende:
[..]
Denk je nu echt dat Nick niet gaat lopen roddelen?? Dat hij niet gaat aangeven op wie ze het beste kunnen stemmen?
Zelfde als wat Matt deed gisteren.. heel sneaky een gesprek daarop brengen en dan mensen een bepaalde richting opduwen
Voor Nick is het zo: ben je niet voor mij dan ben je tegen mij.quote:Op zondag 14 maart 2021 10:19 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Hij heeft meerdere malen aangegeven dat hij Liese niet meer vertrouwt, vroeg haar wat haar top 5 was en daar kon ze geen antwoord op geven, dat zei hem genoeg, ook dat ze met Zoey mee zou gaan stemmen
quote:Op zondag 14 maart 2021 10:07 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Nick en dan heb ik het echt over Nick.. zit vaak(bijnaaltijd) daar te zeveren over het nomineren.quote:Op zondag 14 maart 2021 10:25 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Is tot nu toe alleen aanname.
Ik zie alleen Jill in de sauna.
Michel en Nick zijn aangekleed, dus ook weer totale onwaarheden dat ze in de sauna zouden zitten om te bespreken.
Hopelijk houdt ze dat vol..quote:Op zondag 14 maart 2021 10:26 schreef Toweler het volgende:
Jill die compleet uit de buurt van Matt blijft, en Matt die haar niet aan durft te kijken geeft wel een mooie samenvatting van de ongemakkelijke liefdesverklaring van vannacht aan
Liever Matt er nu uit.. ben er wel klaar mee..quote:Op zondag 14 maart 2021 10:25 schreef Poezewoes het volgende:
Komt het niet in de hoofden op van degene die Matt tot het laatst erin houden, dat de kijkers wel eens uit pure hufferigheid, Matt de meeste stemmen kunnen geven om te blijven?
Oei, Jill mag niet veel doen precies.quote:Op zondag 14 maart 2021 10:09 schreef zodeju het volgende:
[..]
quote:Op zondag 14 maart 2021 10:22 schreef mario390 het volgende:
[..]
is daar ook emmertime?
in brasil ook bij 2
meisje en vent
Bedanktquote:Op zondag 14 maart 2021 10:10 schreef zodeju het volgende:
[..]
Tegen Julli, Michel heeft denk ik ook wel door dat Matt langzaam maar zeker zijn plaats probeert in te nemen met medewerking van Nick.
Stop!quote:Op zondag 14 maart 2021 10:22 schreef mario390 het volgende:
[..]
is daar ook emmertime?
in brasil ook bij 2
meisje en vent
Echt? Is gewoon geen gedrag wat normaal is .. daarvoor zou BB echt eens een praatje met hem moeten houdenquote:Op zondag 14 maart 2021 10:31 schreef D. het volgende:
Ik zou nu eigenlijk team-Matt moeten worden, maar dat gaat me te ver
Ik bedoelde ook omdat ik vaak graag voor de underdog ben, degene die in mijn ogen onterecht (te) veel kritiek krijgtquote:Op zondag 14 maart 2021 10:34 schreef greysbones het volgende:
[..]
Echt? Is gewoon geen gedrag wat normaal is .. daarvoor zou BB echt eens een praatje met hem moeten houden
quote:
quote:Op zondag 14 maart 2021 10:34 schreef greysbones het volgende:
[..]
Echt? Is gewoon geen gedrag wat normaal is .. daarvoor zou BB echt eens een praatje met hem moeten houden
Ik denk dat Matt van Michel en zeker van Julie zou kunnen winnen.quote:Op zondag 14 maart 2021 10:25 schreef Poezewoes het volgende:
Komt het niet in de hoofden op van degene die Matt tot het laatst erin houden, dat de kijkers wel eens uit pure hufferigheid, Matt de meeste stemmen kunnen geven om te blijven?
Nee ik niet.. dan nog liever Matt er uit nu..quote:Op zondag 14 maart 2021 10:37 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ik denk dat Matt van Michel en zeker van Julie zou kunnen winnen.
Fans van Nick en Naomi en Lies en Jill zouden dat kunnen doen.
Ik zou ook Matt laten blijven als hij naast Julie of Michel zat.
Wat ze vandaag gaan doen toch?? Soort dagtherapiequote:
Matt wint van niemand.quote:Op zondag 14 maart 2021 10:37 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ik denk dat Matt van Michel en zeker van Julie zou kunnen winnen.
Fans van Nick en Naomi en Lies en Jill zouden dat kunnen doen.
Ik zou ook Matt laten blijven als hij naast Julie of Michel zat.
Ja dat is waar...Maar Matt is dus de joker nu...quote:Op zondag 14 maart 2021 10:38 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nee ik niet.. dan nog liever Matt er uit nu..
Dan hadden mensen eerder al Michel eruit moeten stemmen.. genoeg kansen voor gehad
Bij Michel geldt dezelfde regel, in real live, geen discussie mogelijk.quote:Op zondag 14 maart 2021 10:25 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Voor Nick is het zo: ben je niet voor mij dan ben je tegen mij.
Geen middenweg mogelijk.
Mike had gewoon moeten blijven.. alle polls op verschillende social media wezen ook die kant op.. dan was Matt allang thuis geweestquote:Op zondag 14 maart 2021 10:39 schreef magnaal het volgende:
[..]
Ja dat is waar...Maar Matt is dus de joker nu...
Zij kunnen jouw stem vast ook niet waarderenquote:Op zondag 14 maart 2021 10:40 schreef Rhosyn het volgende:
Een van de vele nadelen van deze editie BB is dat ik de streams niet onbeheerd aan kan laten staan.
Ik heb, naast dat ik het moeilijk versta, een afkeer van het Belgisch accent gekregen.
Ze heeft hem toch van begin af aan als een maatje gezien. Dat hij meer voor haar voelt is zijn probleem niet die van haar. Ze heeft hem meerdere malen duidelijk gemaakt dat ze voor Thomas gaat. Moet ze dan als ze het gezellig heeft maar naar bed gaan omdat andere allemaal weg gaan en Matt overblijft.quote:Op zondag 14 maart 2021 10:18 schreef zodeju het volgende:
[..]
Vind je het normaal dat je samen met je stalker nog lekker even na drinkt.
Zo zwart wit is het niet maar nu krijgt Matt alleen de schuld en dat klopt ook niet helemaal. Jill hoort graag zijn complimenten en wat weegt zwaarder.
Ze had ook gewoon naar die andere kamer moeten gaan.
Vind het een heerlijk accentquote:Op zondag 14 maart 2021 10:40 schreef Rhosyn het volgende:
Een van de vele nadelen van deze editie BB is dat ik de streams niet onbeheerd aan kan laten staan.
Ik heb, naast dat ik het moeilijk versta, een afkeer van het Belgisch accent gekregen.
Ik heb niks gezegd over een stem. Die van Naomi is sowieso horror.quote:Op zondag 14 maart 2021 10:41 schreef D. het volgende:
[..]
Zij kunnen jouw stem vast ook niet waarderen
Michelgodquote:Op zondag 14 maart 2021 10:44 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Vanavond weer pizza avond.
Michel zal dus wel weer de hele dag druk zijn met de voorbereidingen.
Kijk ook eens naar de positieve dingen.
Michel regelt weer iets leuks voor de groep.
Als ze 'gewoon' praat heb ik er geen last van, maar die lach, daar kan ik niet aan wennenquote:Op zondag 14 maart 2021 10:44 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ik heb niks gezegd over een stem. Die van Naomi is sowieso horror.
Ze had sowieso in de slaapkamer moeten gaan liggen waar ze nu slapen...Had Matt ook zijn mond dicht moeten houden. En als ze Matt nog steeds als maatje ziet waar maken wij ons dan druk over.quote:Op zondag 14 maart 2021 10:41 schreef maryo55 het volgende:
[..]
Ze heeft hem toch van begin af aan als een maatje gezien. Dat hij meer voor haar voelt is zijn probleem niet die van haar. Ze heeft hem meerdere malen duidelijk gemaakt dat ze voor Thomas gaat. Moet ze dan als ze het gezellig heeft maar naar bed gaan omdat andere allemaal weg gaan en Matt overblijft.
Michel regelt dat vast wel voor haar.quote:Op zondag 14 maart 2021 10:48 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Ik hoop dat ze Julie even een boodschap laten sturen naar haar zoontje morgen.
Ze is er al een paar dagen niet lekker van.
Ze moest ineens het huis in en had zoveel te regelen. Had niet verwacht dat ze er nog zou zijn.
Heeft daarom niks geregeld voor zijn verjaardag en voelt zich daar heel schuldig over.
Oeiquote:Op zondag 14 maart 2021 10:40 schreef Rhosyn het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Zou zich beter wat schuldig kunnen voelen dat ze voor 3 maanden in dat huis is gaan zitten.quote:Op zondag 14 maart 2021 10:48 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Ik hoop dat ze Julie even een boodschap laten sturen naar haar zoontje morgen.
Ze is er al een paar dagen niet lekker van.
Ze moest ineens het huis in en had zoveel te regelen. Had niet verwacht dat ze er nog zou zijn.
Heeft daarom niks geregeld voor zijn verjaardag en voelt zich daar heel schuldig over.
Beetje vreemd dat hij de enige is die aan het schoonmaken is.quote:Op zondag 14 maart 2021 10:51 schreef bb-fan-1999 het volgende:
ook positief: Matt is in z'n eentje de badkamer aan het schoonmaken
Hij wil zich graag nuttig maken.quote:Op zondag 14 maart 2021 10:51 schreef bb-fan-1999 het volgende:
ook positief: Matt is in z'n eentje de badkamer aan het schoonmaken
Maar Dutch... pizza hoef je echt niet de hele dag druk mee te zijn.. zo moeilijk is het niet.. je kunt het ook een gezamenlijk iets maken.. is nog veel leuker ookquote:Op zondag 14 maart 2021 10:44 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Gun ik haar ook wel, jaquote:Op zondag 14 maart 2021 10:50 schreef Rhosyn het volgende:
Juli zit sip te kijken. Misschien omdat haar kindje morgen jarig is.
En dan is ze er niet bij.
Lastig wel. Pjnlijk.
Ik denk dat BB haar wel een filmpje laat opnemen om te feliciteren en dat ze snel thuis is.
Of zo iets.
Of juist niet...quote:Op zondag 14 maart 2021 10:58 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Vandaag zal de psych er wel zijn.
Kringen ze wel weer een boost.
quote:Op zondag 14 maart 2021 10:52 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Goedemorgen, wakker worden op stream 1 .....
Heerlijk die sago koppies.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Das een hele goede van jou..quote:Op zondag 14 maart 2021 10:58 schreef KangaP het volgende:
Wat een vraatzucht heeft Michel wel – Al die papkes
Of is dit dwangmatig eetgedrag? om nadien te verbranden met sporten.
Triestig
quote:Op zondag 14 maart 2021 10:52 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Goedemorgen, wakker worden op stream 1 .....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Content geweigerd![]()
Gebeurd misschien ook wel, maar Michel moet toch weer die oven opstoken.quote:Op zondag 14 maart 2021 10:56 schreef greysbones het volgende:
[..]
Maar Dutch... pizza hoef je echt niet de hele dag druk mee te zijn.. zo moeilijk is het niet.. je kunt het ook een gezamenlijk iets maken.. is nog veel leuker ook
hij zal blij zijn dat hij wat te doen heeft gevonden, elke dag de kruidenla opruimen wordt ook zo saai.quote:Op zondag 14 maart 2021 10:44 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Ja is wel iets wat momenteel veel gebeurt onder jongeren.. extreem veel sportenquote:Op zondag 14 maart 2021 11:03 schreef suzi1 het volgende:
[..]
soort van boulimia he. normaal kots je t er dan uit, maar hij sport t eruit
Denk dat het voor niemand leuk is om elke dag op de bank te hangen zonder wat te doen. Maar bij de andere komt het niet op om wat te bedenken.quote:Op zondag 14 maart 2021 11:03 schreef Verida het volgende:
[..]
hij zal blij zijn dat hij wat te doen heeft gevonden, elke dag de kruidenla opruimen wordt ook zo saai.
Ik geloof niet zo in "iets leuks doen voor de groep" Ik zie het echt meer als bezigheidstherapie voor zichzelf waar hij niet teveel bij hoeft na te denken.
Het is nu eenmaal niet het type om de hele dag op de bank te hangen, dat is eerder een straf voor hem dan een aangenaam iets.
Grootste deel van de mannen zijn toch echte pyromanen.. die houden van een vuurtje stokenquote:Op zondag 14 maart 2021 11:00 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Gebeurd misschien ook wel, maar Michel moet toch weer die oven opstoken.
Heeft ook bij BB de spullen gevraagd.
Michel weet heus wel dat hij vanmiddag weer de grote man bij de pizza oven is. Dat heeft hij graag.quote:Op zondag 14 maart 2021 11:03 schreef Verida het volgende:
[..]
hij zal blij zijn dat hij wat te doen heeft gevonden, elke dag de kruidenla opruimen wordt ook zo saai.
Ik geloof niet zo in "iets leuks doen voor de groep" Ik zie het echt meer als bezigheidstherapie voor zichzelf waar hij niet teveel bij hoeft na te denken.
Het is nu eenmaal niet het type om de hele dag op de bank te hangen, dat is eerder een straf voor hem dan een aangenaam iets.
quote:Op zondag 14 maart 2021 11:07 schreef greysbones het volgende:
[..]
Grootste deel van de mannen zijn toch echte pyromanen.. die houden van een vuurtje stoken
Jill vist graag naar complimentjes, maar Michel doet dit wat subtielerquote:Op zondag 14 maart 2021 11:08 schreef engine het volgende:
[..]
Michel weet heus wel dat hij vanmiddag weer de grote man bij de pizza oven is. Dat heeft hij graag.
Ik ook hoor! Niets lekkerder dan een mooi vuurtje maken.. gezellig, lekker warm en heerlijk om hem mooi groot te makenquote:
dat dus. Ik zou er persoonlijk ook knettergek van worden. Hij houdt zichzelf bezig, flink sporten, in de keuken rommelen enz.quote:Op zondag 14 maart 2021 11:07 schreef zodeju het volgende:
[..]
Denk dat het voor niemand leuk is om elke dag op de bank te hangen zonder wat te doen. Maar bij de andere komt het niet op om wat te bedenken.
Ik heb nog nooit wat in de fik gestokenquote:Op zondag 14 maart 2021 11:07 schreef greysbones het volgende:
[..]
Grootste deel van de mannen zijn toch echte pyromanen.. die houden van een vuurtje stoken
Hij is alleen een beetje zijn benen vergeten te trainen, beetje zoals Ruud in Uto.quote:Op zondag 14 maart 2021 11:09 schreef Rhosyn het volgende:
Michel heeft verteld dat hij vroeger gepest werd omdat hij heel mager was.
Dat heeft hem wellicht gepusht spieren te gaan kweken.
Het lijf wat hij nu heeft is van het sporten en proteïne inname.
Stopt hij daarmee wordt hij weer heel dun.
Bedankt voor alle filmpjes die je geplaatst krijgt,@DGK_Tegengasquote:Op zondag 14 maart 2021 11:01 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Was ik al bang voor, muziek rechten enzo ....
Die slome Belg heeft wel vaker zijn zin gekregen, als hij weer ergens om vroeg.quote:Op zondag 14 maart 2021 11:12 schreef Jockari het volgende:
Ik las in begin van deze topic ergens iets van een dreigement van Nick aan BB om zijn zin te krijgen ? Waarover ging dat juist ? Vind er niet direct iets van terug in de streamverslagen.
denk dat Ruud zn Lull ook meer traindequote:Op zondag 14 maart 2021 11:12 schreef Verida het volgende:
[..]
Hij is alleen een beetje zijn benen vergeten te trainen, beetje zoals Ruud in Uto.
Echt nie?quote:Op zondag 14 maart 2021 11:12 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit wat in de fik gestoken
Daar zit wat in inderdaad. de een omdat die dat altijd heeft gekregen en de ander omdat die het nooit heeft gehad van huis uit.quote:Op zondag 14 maart 2021 11:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
Jill vist graag naar complimentjes, maar Michel doet dit wat subtieler
Denk polonaise..quote:Op zondag 14 maart 2021 11:12 schreef Jockari het volgende:
Ik las in begin van deze topic ergens iets van een dreigement van Nick aan BB om zijn zin te krijgen ? Waarover ging dat juist ? Vind er niet direct iets van terug in de streamverslagen.
De een omdat ze altijd voor dom is uitgemaakt door anderen..quote:Op zondag 14 maart 2021 11:15 schreef zodeju het volgende:
[..]
Daar zit wat in inderdaad. de een omdat die dat altijd heeft gekregen en de ander omdat die het nooit heeft gehad van huis uit.
Geloof dat het van hier gezegd is, maar niet van hemzelf.quote:Op zondag 14 maart 2021 11:12 schreef Jockari het volgende:
Die had/heeft echt spillepootjes. Die trainde alleen zijn bovenlichaam.quote:Op zondag 14 maart 2021 11:14 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
denk dat Ruud zn Lull ook meer trainde
spillepootjes
Liese en Matt zie ik niet op de bank te komenquote:Op zondag 14 maart 2021 11:03 schreef lonneberga het volgende:
Had er niet bij stilgestaan dat Nick deze week niet genomineerd kan worden,oké zet ik gewoon Liesel naast Naomi op de bank
Kan ook ..quote:
K3 - K4 - K3 - K5 - K4 - K2quote:Op zondag 14 maart 2021 10:13 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Wedden dat het al gebeurd is. Nick en michel hadden heel plan. Zoey tegen JIll. Jill tegen Matt en dan Liese en Jill erop.
Vrouwelijke pyromaanquote:Op zondag 14 maart 2021 11:19 schreef greysbones het volgende:
[..]
Kan ook ..
Woon buitenaf, dus af en toe lekker fikkie stoken..
Ben ook wel benieuwd als ze dat tegen Naomi zou zeggenquote:Op zondag 14 maart 2021 11:21 schreef Toweler het volgende:
Begin effe over matt jill dan horen we teminste nog iets
Doe geen moeite, staat hierboven al een twitter berichtquote:Op zondag 14 maart 2021 11:26 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Zal het filmje even opnieuw proberen met de muzier eruit gefilterd, even geduld....
quote:Op zondag 14 maart 2021 10:18 schreef rinardo het volgende:
voor degene die heeft gemist dat Jill eerst alleen de Polonaise deed op de klassieke muziek , doorscrollen als je geen twitter filmpje wilt zien!!
[ twitter ]
quote:
Naomi de “subleider”,quote:Op zondag 14 maart 2021 11:18 schreef Rhosyn het volgende:
Naomi stapt de sauna binnen. Jill schrikt.
Naomi subtiel aan Jill..je zit nu al 55 minuten in de sauna. Echt? zegt Jill.
Kom binnen in mijn sauna.
Het is vandaag saunadaaaag.
Echt? zegt Naomi.
Dank je, niet gezien maar dan bespaar ik mij inderdaad de moeite ....quote:Op zondag 14 maart 2021 11:27 schreef Flow3r het volgende:
Doe geen moeite, staat hierboven al een twitter bericht
Denk zelf eerder tegen een Julie daar heeft ze al meerdere dingen tegen gezegdquote:Op zondag 14 maart 2021 11:27 schreef Benny het volgende:
[..]
Ben ook wel benieuwd als ze dat tegen Naomi zou zeggen
AhhwJill doet de solonaisequote:Op zondag 14 maart 2021 11:27 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Doe geen moeite, staat hierboven al een twitter bericht
[..]
[..]
Liese stemt Juliequote:Op zondag 14 maart 2021 10:15 schreef cheanny het volgende:
[..]
Op wie zouden ze anders moeten stemmen? Is niet veel keuze toch? Jill is duidelijk inderdaad maar gaan ze dan nu ook al op Liese of Julie?
Zou me nog kunnen voorstellen dat Nick en Liese misschien op Jill en Julie gaan als ze echt niet op Matt willen. Ik weet alleen niet of Liese dat nu al kan.
Wat tegen Naomi zeggen? Bennyquote:Op zondag 14 maart 2021 11:27 schreef Benny het volgende:
[..]
Ben ook wel benieuwd als ze dat tegen Naomi zou zeggen
Ga er maar wel vanuitquote:Op zondag 14 maart 2021 11:43 schreef greysbones het volgende:
Tis niet te hopen dat dit het vooruitzicht is voor de streams de laatste weken
Dan moeten we zelf maar leuke verhaaltjes gaan vertellen in de Cosquote:
Is er weer eentje uit de bekende duim.quote:Op zondag 14 maart 2021 11:12 schreef Jockari het volgende:
Ja ma jaquote:Op zondag 14 maart 2021 11:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dan moeten we zelf maar leuke verhaaltjes gaan vertellen in de Cos
Ik kijk een slapende vogelquote:Op zondag 14 maart 2021 11:47 schreef greysbones het volgende:
Ga maar eens de F1 wintertest kijken.. is in ieder geval spannender als het BB huis momenteel
Ik heb gisteravond alles gemist. Was niet thuis.quote:Op zondag 14 maart 2021 11:56 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Matt over gisteravond .. wrom die andere kamer ging
laat .gedronken snurken
daarom
oh hij was echt echt hij zweert jonge .niet zat/bezopen
Hoe kan je dat kijken?quote:Op zondag 14 maart 2021 11:47 schreef greysbones het volgende:
Ga maar eens de F1 wintertest kijken.. is in ieder geval spannender als het BB huis momenteel
Nou ik hoorde toch andere dingen vannacht wat hij allemaal zeiquote:Op zondag 14 maart 2021 11:56 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Matt over gisteravond .. wrom die andere kamer ging
laat .gedronken snurken
daarom
oh hij was echt echt hij zweert jonge .niet zat/bezopen
Ik stuur je effe een dmquote:Op zondag 14 maart 2021 12:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
F1 tv heb ziggo sport dan kijk je gratis
loopt een topic op fok kijkquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |