Gebrainwast door de directiequote:Op maandag 8 maart 2021 18:36 schreef Koos1958 het volgende:
Wat valt naomi me nu gigantisch tegen. Ze is een kopie van nick in haar praten
Woensdagavond*quote:
Waarom stel je altijd dome vragen?quote:
Als Zoey er donderdag uit is, gaan we een feestje bouwen in de COS?quote:Op maandag 8 maart 2021 18:39 schreef Jockari het volgende:
Denk zat Zoey en Liese niet meer weten wat ze eigenlijk aan het klaarmaken zijn.
is niet dom,heb erstquote:Op maandag 8 maart 2021 18:41 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Waarom stel je altijd dome vragen?
Je kan toch kijken.
heel zijn intermediate fasting schema in de warquote:Op maandag 8 maart 2021 18:42 schreef utopia2.0 het volgende:
Michel informeert even wanneer het eten klaar is. Hij verhongerd ook bijna. Heeft vier uur lang niets gegeten. Ziet er erg ondervoed uit ook.
quote:Op maandag 8 maart 2021 18:39 schreef Jockari het volgende:
Denk zat Zoey en Liese niet meer weten wat ze eigenlijk aan het klaarmaken zijn.
Ja ma jaquote:Op maandag 8 maart 2021 18:41 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Waarom stel je altijd dome vragen?
Je kan toch kijken.
Als je de streams aan zou zetten Mario, zou je zien dat Zoey en Liese aan het koken zijn.quote:Op maandag 8 maart 2021 18:42 schreef mario390 het volgende:
[..]
is niet dom,heb erst
vergiunnt te tijken
Hij raakt ook al lichtelijk in paniek.quote:Op maandag 8 maart 2021 18:42 schreef FOKoffieleut het volgende:
[..]
heel zijn intermediate fasting schema in de war
Die zit zo diep bij Nick, nu bekneld verstand! 😉quote:Op maandag 8 maart 2021 18:42 schreef Joyce-43 het volgende:
julie en liese zijn nu allemaal nodig maar worden gewoon gebruikt dat moet Naomi toch ook snappen, nu zo op julie inlullen maar zo als eerste dumpen want het is nick michel en naomi die doorgaan hoe vals
Benjamin? Ach Mario is Mario. Je moet hem kennen. Zit niet zoveel slecht in, alleen een beetje onnozel soms, maar dat zijn we allemaal wel eens.quote:
hij is 1 van de hoofdrolspelers hier.quote:Op maandag 8 maart 2021 18:47 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Benjamin? Ach Mario is Mario. Je moet hem kennen. Zit niet zoveel slecht in, alleen een beetje onnozel soms, maar dat zijn we allemaal wel eens.
Jemig terwijl ik dacht dat daar al die pannen voor waren dus voor niks geweest.....quote:Op maandag 8 maart 2021 18:48 schreef Tourniquet het volgende:
Haha, ik dacht het al toen ze het vlees bij de groenten flikkerden, ze hebben geen groenten apart gehouden voor Naomi.
Gelukkig ben ik dat niet. Dat scheeltquote:
Ja, eerst alles expres apart gebakken en dan toch alles bij elkaar gooien.quote:Op maandag 8 maart 2021 18:50 schreef zodeju het volgende:
[..]
Jemig terwijl ik dacht dat daar al die pannen voor waren dus voor niks geweest.....![]()
dat weet je niet. zitten er zeker 10 hierquote:Op maandag 8 maart 2021 18:50 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Gelukkig ben ik dat niet. Dat scheelt
5 Belgen en 3 Nederlanders. Dan moet er idd een Belg uit.quote:Op maandag 8 maart 2021 18:50 schreef capuchon_jongen het volgende:
Big Brother ziet die evolutie graag komen
Zoals men zegt, er moet een Belg uit.
dat kan haast geen aanname zijnquote:Op maandag 8 maart 2021 18:50 schreef Joyce-43 het volgende:
wat lult nick nou dan gaat BB ingrijpen. hij zou dat zoiezo niet moeten weten
Hij heeft met zijn hoofd in de stront gezeten met het schoonmaken van de wc`s. Of bij Michel in zijn reet.quote:Op maandag 8 maart 2021 18:50 schreef Hznootje het volgende:
Heeft Nick makeup op? Zijn gezicht zeker ingesmeerd met de zelfbruiner...zit een mega verschil tussen de kleur van zijn gezicht en de kleur onder zijn kin
Nick kan wat anders gaan doen, die hoeft niet meer te koken.quote:
Doet hij ook. Hij ligt nu op bed.quote:Op maandag 8 maart 2021 18:52 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Nick kan wat anders gaan doen, die hoeft niet meer te koken.
Begrijp ik ook niet. Waarom zou dat moeten? "Ze" beinvloeden echt alles.quote:Op maandag 8 maart 2021 18:49 schreef bb-fan-1999 het volgende:
Er moet voor de finale nog een Belg uit zegt Naomi... ze zeggen wel "snap je", maar ik snap dat niet...
Wat versta jij onder hoofdrolspelers?quote:Op maandag 8 maart 2021 18:50 schreef suzi1 het volgende:
[..]
dat weet je niet. zitten er zeker 10 hier
5 Belgenquote:Op maandag 8 maart 2021 18:53 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Begrijp ik ook niet. Waarom zou dat moeten? "Ze" beinvloeden echt alles.
namen en ava's die je onthoudt vanwege hun teksten. zo heeft iedereen zijn eigen hoofrollers hier.quote:Op maandag 8 maart 2021 18:53 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Wat versta jij onder hoofdrolspelers?
Je bent vervelend.quote:
matt is denk veel te blij dat hem iets in 'vertrouwen' is verteldquote:Op maandag 8 maart 2021 18:56 schreef Joyce-43 het volgende:
als matt ballen heeft vertel hij jill dus wel wat er besproken is
Super, dank je 😉quote:Op maandag 8 maart 2021 18:55 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Met het "wijzig" knopje
[ afbeelding ]
dan is het met recht een lulletje rozenwaterquote:Op maandag 8 maart 2021 18:56 schreef suzi1 het volgende:
[..]
matt is denk veel te blij dat hem iets in 'vertrouwen' is verteld
Ik denk niet dat Matt iets verborgen kan houden of ik vergis mij.quote:Op maandag 8 maart 2021 18:56 schreef suzi1 het volgende:
[..]
matt is denk veel te blij dat hem iets in 'vertrouwen' is verteld
we gaan het zien/horen of een slquote:Op maandag 8 maart 2021 18:58 schreef M.Ritcher het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Matt iets verborgen kan houden of ik vergis mij.
Het zijn mensen, het is niet de ganse tijd game (behalve voor Nick dan)quote:Op maandag 8 maart 2021 18:56 schreef zodeju het volgende:
Mijn broek zakt af.
Zoey tegen Michel het eten is bijna klaar.
Michel tegen Zoey het ruikt super goed.
Zoey tegen Michel Dank je wel.....
Proberen ze ons nu voor de gek te houden of elkaar???
Het kan best heel lekker zijn ,alleen ze verkoken het nu.quote:
Inderdaad overkookt eten.quote:Op maandag 8 maart 2021 19:00 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Het kan best heel lekker zijn ,alleen ze verkoken het nu.
Was dat Michel of Nick die dat zei?quote:Op maandag 8 maart 2021 18:59 schreef Gerrie_55 het volgende:
Gaan die ogen nou niet open van die 2meiden ,hij zegt letterlijk ik heb geen kompasse met maten dus dan moeten ze toch wakker worden
Nickquote:Op maandag 8 maart 2021 19:01 schreef Fasil het volgende:
[..]
Was dat Michel of Nick die dat zei?
Ik heb geen zicht op die stream
nickquote:Op maandag 8 maart 2021 19:01 schreef Fasil het volgende:
[..]
Was dat Michel of Nick die dat zei?
Ik heb geen zicht op die stream
best gek, want je hoort heel duidelijk uit dit gesprek dat ze eigenlijk 2 Hollanders (Jill en Matt) erop willen hebben, maar omdat BB blijkbaar "controleert" kan dat niet..quote:Op maandag 8 maart 2021 19:01 schreef capuchon_jongen het volgende:
Er gaan 4 stemmen op Zoey en Jill dus
Ze zijn Big brother een streepje voor.quote:Op maandag 8 maart 2021 19:04 schreef bb-fan-1999 het volgende:
[..]
best gek, want je hoort heel duidelijk uit dit gesprek dat ze eigenlijk 2 Hollanders (Jill en Matt) erop willen hebben, maar omdat BB blijkbaar "controleert" kan dat niet..
Denk niet dat Mat dat aan Liese zou zeggenquote:Op maandag 8 maart 2021 19:08 schreef Sunflower01 het volgende:
Weet Liese al dat de rest van de Belgen op Zoey gaan stemmen of heeft Matt dat al verklapt?
Liese heeft kenbaar gemaakt haar keus pas in de dagboekkamer te beslissen wat ik begreepquote:Op maandag 8 maart 2021 19:08 schreef Sunflower01 het volgende:
Weet Liese al dat de rest van de Belgen op Zoey gaan stemmen of heeft Matt dat al verklapt?
Ja maar dat moest hij in het leger ook altijd. Strijden voor zijn bestaan.quote:Op maandag 8 maart 2021 19:09 schreef Flow3r het volgende:
Michel schuift zijn eten gauw naar binnen zodat ie nog een tweede bord kan opscheppen voordat het op is
Tja, er zijn ook bewoners die bij alles aan piemels en sperma moeten denken, doe mij maar wat leger verhalen danquote:Op maandag 8 maart 2021 19:07 schreef M.Ritcher het volgende:
Ah Michel doet het weer aan zijn tijd in het leger denken. Ouwe strijder is het ook geweest.
Nee, maar wel aan Jill... En die vertelt het wel door lijkt mij.quote:Op maandag 8 maart 2021 19:09 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Denk niet dat Mat dat aan Liese zou zeggen
Voorlopig lijkt het er op dat hij het nog voor zich zelf heeft gehouden als "echte" vriend van Jill.quote:Op maandag 8 maart 2021 19:11 schreef Sunflower01 het volgende:
[..]
Nee, maar wel aan Jill... En die vertelt het wel door lijkt mij.
Hoezo? ze spelen een spel waar ze moeten proberen zo lang mogelijk in te blijven, met tactische elementen, betekend het dat je niet aardig en vriendelijk mag of kan doen tegen de personen die jij in dat spel op de stoel zet? Als wij thuis een spel spelen blijven we gewoon aardig tegen elkaar, ook als ik lieg over de kaarten die ik bv in handen heb, of als ik de laatste losse straat in monopoly niet wil verkopen aan iemand die die heel graag wil.quote:Op maandag 8 maart 2021 18:56 schreef zodeju het volgende:
Mijn broek zakt af.
Zoey tegen Michel het eten is bijna klaar.
Michel tegen Zoey het ruikt super goed.
Zoey tegen Michel Dank je wel.....
Proberen ze ons nu voor de gek te houden of elkaar???
Zoey is het gevaarlijkst voor hun groepje, dus die moet er inderdaad uit.quote:Op maandag 8 maart 2021 19:06 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ze zijn Big brother een streepje voor.
Best een masterzet van Nick.
Maar dat gaan de Cos'sers hier natuurlijk niet zien.
BFF's blijkbaar...quote:Op maandag 8 maart 2021 19:12 schreef M.Ritcher het volgende:
[..]
Voorlopig lijkt het er op dat hij het nog voor zich zelf heeft gehouden als "echte" vriend van Jill.
quote:Op maandag 8 maart 2021 19:13 schreef Inca het volgende:
Michel zit gewoon het eten bij iemand anders uit het bord te kijken![]()
Dat is toch idioot? Laat die lui daar het zelf uitzoeken. De schijn van onpartijdigheid hoeven ze niet meer op te houden. Het zijn gewoon marionetten die bespeeld worden door de lui van BB. We kijken naar een saai toneelstuk. Zonde hoor. Had me er echt veel van voorgesteld en op verheugd.quote:Op maandag 8 maart 2021 18:54 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
5 Belgen
3 Nederlanders.
Big Brother ziet die aantallen graag gelijk.
Daarom wil Big Brother dat het terug 4-3 wordt.
nee je moet putenvlees googelenquote:Op maandag 8 maart 2021 19:15 schreef rinardo het volgende:
[..]
please gebruik google translate!!!!!!!
Gewoon weggaan en de laatste doet het licht maar uit.quote:Op maandag 8 maart 2021 19:16 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat is toch idioot? Laat die lui daar het zelf uitzoeken. De schijn van onpartijdigheid hoeven ze niet meer op te houden. Het zijn gewoon marionetten die bespeeld worden door de lui van BB. We kijken naar een saai toneelstuk. Zonde hoor. Had me er echt veel van voorgesteld en op verheugd.
Als hij niets zegt, zou je zowat denken dat hij bij het afberen onder de dekens niet aan Jill dacht, maar aan een finale met Nick.quote:Op maandag 8 maart 2021 19:12 schreef M.Ritcher het volgende:
[..]
Voorlopig lijkt het er op dat hij het nog voor zich zelf heeft gehouden als "echte" vriend van Jill.
ohhhhhh wij moeten jou ''niet begrijpende'' woorden googelen???? dit is de tegenovergestelde wereld , het is je de afgelopen weken al door zeker 15 mensen gevraagd hoor!!quote:
Is wel normaal inderdaad, maar het is voor het eerst vandaag dat deze twee zo vriendelijk zijn tegen elkaar. Meestal is het enkel een ja of ok.quote:Op maandag 8 maart 2021 19:12 schreef rinardo het volgende:
[..]
Hoezo? ze spelen een spel waar ze moeten proberen zo lang mogelijk in te blijven, met tactische elementen, betekend het dat je niet aardig en vriendelijk mag of kan doen tegen de personen die jij in dat spel op de stoel zet? Als wij thuis een spel spelen blijven we gewoon aardig tegen elkaar, ook als ik lieg over de kaarten die ik bv in handen heb, of als ik de laatste losse straat in monopoly niet wil verkopen aan iemand die die heel graag wil.
onthoud dat het een spel is!!!
Maak je niet zo druk zeg. Is toch juist grappig.quote:Op maandag 8 maart 2021 19:18 schreef rinardo het volgende:
[..]
ohhhhhh wij moeten jou ''niet begrijpende'' woorden googelen???? dit is de tegenovergestelde wereld , het is je de afgelopen weken al door zeker 15 mensen gevraagd hoor!!
Dat wou Liese stemmen zeiden de andere meidenquote:Op maandag 8 maart 2021 19:04 schreef bb-fan-1999 het volgende:
[..]
best gek, want je hoort heel duidelijk uit dit gesprek dat ze eigenlijk 2 Hollanders (Jill en Matt) erop willen hebben, maar omdat BB blijkbaar "controleert" kan dat niet..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Dat dus, ik zit nog met mn mond open van verbazing, waar haalt hij het lef vandaan ''wij moeten googelen''quote:Op maandag 8 maart 2021 19:19 schreef KnalPoenani het volgende:
[..]
Jij moet Googlen, niet wij. Dit is een Nederlands forum dus we spreken hier Nederlands.
Allez, mag Mario geen Nederlands oefenen met ons?quote:Op maandag 8 maart 2021 19:19 schreef KnalPoenani het volgende:
[..]
Jij moet Googlen, niet wij. Dit is een Nederlands forum dus we spreken hier Nederlands.
quote:
Jill wint van iedereen in dat huisquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Dat wordt een spannende denk ik. Was het niet zo dat Liese een hele provincie achter zich heeft, alleen omdat ze er vandaan komt?quote:
quote:Op maandag 8 maart 2021 19:21 schreef rinardo het volgende:
[..]
Dat dus, ik zit nog met mn mond open van verbazing, waar haalt hij het lef vandaan ''wij moeten googelen''
tegen liese niet,maar dat werd nietquote:Op maandag 8 maart 2021 19:24 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
[..]
Jill wint van iedereen in dat huis
Enkel tegen Nick zal het spannend zijn omdat ie razend populair in Vlaanderen is .
Maar van Nick wint ze uiteindelijk ook.
Liese is leuk maar vrees dat ze niet zal halen van Jill.quote:Op maandag 8 maart 2021 19:26 schreef mario390 het volgende:
[..]
tegen liese niet,maar dat werd niet
jill gaat erder uit
Handig he die autocorrectquote:Op maandag 8 maart 2021 19:25 schreef Windhapper het volgende:
[..]Je zei precies hetzelfde tegen hem. Laat die jongen gaan, doet niemand kwaad en doet zijn best, of neem een abo, zet je 'm op je negeerlijst.
jill gaat erder naar huis denk ikquote:Op maandag 8 maart 2021 19:27 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Liese is leuk maar vrees dat ze niet zal halen van Jill.
Ik zeg ja als het om stemmen gaat van de buitenwereld dan red Jill datquote:Op maandag 8 maart 2021 19:26 schreef mario390 het volgende:
[..]
jill gaat erder uit
quote:Op maandag 8 maart 2021 19:24 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Stemoverleg Michel, Nick en Naomi.Super, bedankt TegengasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En in de sauna erna, hebben Mies en Nick nogmaals enorm ingepraat op Naomi.
Naomi moet dan echt door gehad hebben wat er aan de hand was
Toch volgt ze
Ja Naomi die geeft de winst nog weg aan Nick als het moet.quote:Op maandag 8 maart 2021 19:29 schreef Fasil het volgende:
[..]
Super, bedankt Tegengas
Toch volgt ze
Gesprek in de sauna volgt zometeen ...quote:Op maandag 8 maart 2021 19:29 schreef Fasil het volgende:
Toch volgt ze
Dat zouden we moeten zien in de finalequote:Op maandag 8 maart 2021 19:26 schreef mario390 het volgende:
[..]
jill gaat erder uit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
quote:Op maandag 8 maart 2021 19:32 schreef capuchon_jongen het volgende:
Zou wat zijn moesten ze echt 0,0 privacy hebben. En dat we gewoon in de douche en Toiletten kunnen mee kijkenHangt een camera boven de douches maar mogen alleen de stagaires plezier van hebben.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jullie vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
Juist, en niemand houdt van valsspelers (hier Nick en MIchel)quote:Op maandag 8 maart 2021 19:12 schreef rinardo het volgende:
[..]
Hoezo? ze spelen een spel waar ze moeten proberen zo lang mogelijk in te blijven, met tactische elementen, betekend het dat je niet aardig en vriendelijk mag of kan doen tegen de personen die jij in dat spel op de stoel zet? Als wij thuis een spel spelen blijven we gewoon aardig tegen elkaar, ook als ik lieg over de kaarten die ik bv in handen heb, of als ik de laatste losse straat in monopoly niet wil verkopen aan iemand die die heel graag wil.
onthoud dat het een spel is!!!
Hoezo valsspelen?quote:Op maandag 8 maart 2021 19:35 schreef Fasil het volgende:
[..]
Juist, en niemand houdt van valsspelers (hier Nick en MIchel)
quote:Op maandag 8 maart 2021 19:20 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Goedenavond, oproep voor het boodschappenspel, daarna ging de stream eraf .....
Wanneer ze je de filmpjes van vandaag in de topic filmpjes en videos? dan kan ik ze achter elkaar kijkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leef, alsof het je laatste dag is !!!
wij moeten niets Mario, je bent hier op een nederlands forum, dus het is aan jou om van te voren te vertalen. Of het risico lopen dat er niemand meer op je reageert, omdat we niet begrijpen wat je schrijft.quote:
quote:Op maandag 8 maart 2021 19:32 schreef capuchon_jongen het volgende:
Zou wat zijn moesten ze echt 0,0 privacy hebben. En dat we gewoon in de douche en Toiletten kunnen mee kijkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het was alleen maar nominatie gelul.quote:Op maandag 8 maart 2021 19:38 schreef greysbones het volgende:
Goodevening allerliefsten..
was het weer een enerverende middag met geweldige bezin momenten en totaal geen nominatie talk?
And also Master in Lyingquote:Op maandag 8 maart 2021 18:57 schreef capuchon_jongen het volgende:
Nick is aan het gamen
The master in tactics
Er is degelijk Nominatietalk geweestquote:Op maandag 8 maart 2021 19:38 schreef greysbones het volgende:
Goodevening allerliefsten..
was het weer een enerverende middag met geweldige bezin momenten en totaal geen nominatie talk?
begrijp je niet kipvlees?quote:Op maandag 8 maart 2021 19:37 schreef Verida het volgende:
[..]
wij moeten niets Mario, je bent hier op een nederlands forum, dus het is aan jou om van te voren te vertalen. Of het risico lopen dat er niemand meer op je reageert, omdat we niet begrijpen wat je schrijft.
quote:Op maandag 8 maart 2021 19:39 schreef M.Ritcher het volgende:
[..]
Het was alleen maar nominatie gelul.
Geen idee, voorlopig ben ik net thuis en moet nog fragmenten monteren .... eerste delen sauna gesprek:quote:Op maandag 8 maart 2021 19:36 schreef rinardo het volgende:
Wanneer ze je de filmpjes van vandaag in de topic filmpjes en videos? dan kan ik ze achter elkaar kijken
Kan je ook op casten. Gewoon meer vrijgezelle 'mooie' mensen erin. Maar dan krijg je wel meer Oh Oh Cherso/ Temptation Island dan Big Brother.quote:Op maandag 8 maart 2021 19:36 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ze moeten dat doen bij de volgende BB
Big Brother basic en zero privacy
Big Brother basis betekend geen vaatwas, geen sauna, geen hottub, geen buiten zetels, hier en daar een boomstronk om op te zittten. De woonkamer veel simpeler, geen kachel geen pizzaoven.
Glazen douchedeuren een glazen toilet deur
Iedereen een contractje voorgeschoteld " dit is een extreme versie, en hier mee ga je akkoord"
dan wachten we op het moment dat BB gaat aangeven dat Jill de populairste is en vrijstelling heeft...quote:Op maandag 8 maart 2021 19:39 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Er is degelijk Nominatietalk geweest
Ze gaan met zijn vieren op Zoey en Jill
BB1 eigenlijk die goede oude tijdquote:Op maandag 8 maart 2021 19:36 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ze moeten dat doen bij de volgende BB
Big Brother basic en zero privacy
Big Brother basis betekend geen vaatwas, geen sauna, geen hottub, geen buiten zetels, hier en daar een boomstronk om op te zittten. De woonkamer veel simpeler, geen kachel geen pizzaoven.
Glazen douchedeuren een glazen toilet deur
Iedereen een contractje voorgeschoteld " dit is een extreme versie, en hier mee ga je akkoord"
Uurtje terug kijken. Toen lag hij erop!😇quote:Op maandag 8 maart 2021 19:32 schreef Lillfex het volgende:
Ik zou Michel zo graag op de bank willen zien
typ dan gewoon kipvlees als je kipvlees bedoelt. En ik hoef geen lesje Duitsquote:Op maandag 8 maart 2021 19:40 schreef mario390 het volgende:
[..]
begrijp je niet kipvlees?
kip = pute hoor
hahn,hünchen
Waarom niet? Liese is ook maar een nietszeggend figuur.quote:
Nee. volgens mij niet.quote:Op maandag 8 maart 2021 19:43 schreef Chanel5 het volgende:
Zijn ze nu nog steeds met het eten bezig?
quote:Op maandag 8 maart 2021 19:43 schreef marsan het volgende:
[..]
Waarom niet? Liese is ook maar een nietszeggend figuur.
Nee dat klopt niet. Even vernieuwen waarschijnlijk.quote:Op maandag 8 maart 2021 19:41 schreef Angelflush het volgende:
Klopt het dat stream 1 en 2 nog steeds hetzelfde zijn?
Maak Mario niet boosquote:Op maandag 8 maart 2021 19:43 schreef marsan het volgende:
[..]
Waarom niet? Liese is ook maar een nietszeggend figuur.
Vanaf vanmorgen na het boodschappenspel zijn ze weer verschillend.quote:Op maandag 8 maart 2021 19:41 schreef Angelflush het volgende:
Klopt het dat stream 1 en 2 nog steeds hetzelfde zijn?
I want to break free?quote:Op maandag 8 maart 2021 19:44 schreef capuchon_jongen het volgende:
Michel zien stofzuigen lijkt zo grappig
jepquote:
Kalkoen is toch truthahn oid? Dacht dat pute meer is zoals wij hen zeggen dus vrouwtjesgevogelte zeg maar.quote:
Blijft een bazenliedquote:
en der hand wastquote:Op maandag 8 maart 2021 19:47 schreef zodeju het volgende:
Wat deed Zoey nu in die hoek van de deur....dacht dat ze daar schoonmaakte maar ze draaide haar om en knoopte haar gulp dicht terwijl ze gelijk in de camera keek.
Google videos; Matt voelt zich onzekerquote:
Had je anders verwachtquote:Op maandag 8 maart 2021 19:47 schreef capuchon_jongen het volgende:
IK zie Jill grappig doen en plots kwam Matt tevoorschijn
ja dus dome putequote:Op maandag 8 maart 2021 19:46 schreef Windhapper het volgende:
[..]
Kalkoen is toch truthahn oid? Dacht dat pute meer is zoals wij hen zeggen dus vrouwtjesgevogelte zeg maar.
Dat ze liegen weet ik wel idd. Maar dat doen ze daar allemaal wel. En dat vind ik geen valsspelen.quote:Op maandag 8 maart 2021 19:48 schreef Fasil het volgende:
[..]
Google videos; Matt voelt zich onzeker
Daarin kan je zien dat Nick ongelooflijk goed kan liegen
Daarin zegt Nick tegen Matt, dat er geen sprake van geweest is om Matt te nomineren.
(Tijdens de intense nominatiegesprekken - een week lang- waren Michel en Nick ook duidelijk bezig om eventueel Matt te nomineren, uiteindelijk hebben ze Thomas en Jill genomineerd)
Nick en Michel zuigen van alles uit hun duim, om de anderen aan hun kant te krijgen
Zou kunnen, Google translate zei dat het kalkoenvlees was.quote:Op maandag 8 maart 2021 19:46 schreef Windhapper het volgende:
[..]
Kalkoen is toch truthahn oid? Dacht dat pute meer is zoals wij hen zeggen dus vrouwtjesgevogelte zeg maar.
Dus ze spelen het spel eigenlijk wel goed.. jammer dat die vrouwen zo dom achter hun aan hobbelen...quote:Op maandag 8 maart 2021 19:48 schreef Fasil het volgende:
[..]
Daarin zegt Nick tegen Matt, dat er geen sprake van geweest is om Matt te nomineren.
(Tijdens de intense nominatiegesprekken - een week lang- waren Michel en Nick ook duidelijk bezig om eventueel Matt te nomineren, uiteindelijk hebben ze Thomas en Jill genomineerd)
Nick en Michel zuigen van alles uit hun duim, om de anderen aan hun kant te krijgen
Michel en Nick liegen niet, goudeerlijk die 2,enige 2 in het huis die nog niet op een leugen te betrappen zijn geweest.quote:Op maandag 8 maart 2021 19:48 schreef Fasil het volgende:
[..]
Dat betwijfel ikquote:Op maandag 8 maart 2021 19:30 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Ja Naomi die geeft de winst nog weg aan Nick als het moet.
is grapje toch?quote:Op maandag 8 maart 2021 19:49 schreef Windhapper het volgende:
[..]
Michel en Nick liegen niet, goudeerlijk die 2,enige 2 in het huis die nog niet op een leugen te betrappen zijn geweest.
Windhapper, onder welke steen lag jij de afgelopen weken?quote:Op maandag 8 maart 2021 19:49 schreef Windhapper het volgende:
[..]
Michel en Nick liegen niet, goudeerlijk die 2,enige 2 in het huis die nog niet op een leugen te betrappen zijn geweest.
quote:Op maandag 8 maart 2021 19:49 schreef Windhapper het volgende:
[..]
quote:
Zeiden ze vanmiddag zelf nog in de sauna.quote:Op maandag 8 maart 2021 19:50 schreef Italy1404 het volgende:
[..]
Windhapper, onder welke steen lag jij de afgelopen weken?
quote:Op maandag 8 maart 2021 19:47 schreef zodeju het volgende:
Wat deed Zoey nu in die hoek van de deur....dacht dat ze daar schoonmaakte maar ze draaide haar om en knoopte haar gulp dicht terwijl ze gelijk in de camera keek.
Hoe dweil jij dan?quote:Op maandag 8 maart 2021 19:52 schreef greysbones het volgende:
kan niemand daar nu fatsoenlijk dweilen???
Michel gooit water op de grond en haalt de dweil errover???
Straks weer een sok kwijt zeker.quote:
ja geen idee wat ze doet misschien zat der tampon niet goedquote:Op maandag 8 maart 2021 19:49 schreef zodeju het volgende:
[..]
Terug gekeken, maar ze zit in haar kruis...benen iets wijder uit elkaar.
Daarom mogen Nick en Michel er van mij wel uit. De meiden zijn gewoon schaapjes die de leiders volgen Net een sektequote:Op maandag 8 maart 2021 19:49 schreef Italy1404 het volgende:
[..]
Dus ze spelen het spel eigenlijk wel goed.. jammer dat die vrouwen zo dom achter hun aan hobbelen...
Goudeerlijke, hardwerkende mannen. Kijk Michel zwoegen met die zwabber, zou zo iemand ooit liegen?quote:Op maandag 8 maart 2021 19:52 schreef Windhapper het volgende:
[..]
[..]
Zeiden ze vanmiddag zelf nog in de sauna.![]()
Hey is Wereld vrouwendag... Beetje lief voor onze vrouwen hèquote:Op maandag 8 maart 2021 19:52 schreef mario390 het volgende:
[..]
zeker niet
allgemein is vrouw soms
en dome pute
Ik denk dat Windhapper een grapje maaktquote:Op maandag 8 maart 2021 19:50 schreef Italy1404 het volgende:
[..]
Windhapper, onder welke steen lag jij de afgelopen weken?
Dit zou echt fantastisch zijn!quote:Op maandag 8 maart 2021 19:53 schreef Yolk het volgende:
Nick en Michel spelen het zeker goed, ik hoop alleen dat het niet lukt.
Het mooiste zou zijn, deze week Jill immuun (Matt verliest dan hopelijk van Zoey), volgende week Zoey immuun. Hoe sneller K5 in eigen vlees moet snijden, hoe beter. Leukere tv vooral, dat is het belangrijkste.
Dank uquote:Op maandag 8 maart 2021 19:44 schreef M.Ritcher het volgende:
[..]
Nee dat klopt niet. Even vernieuwen waarschijnlijk.
die dweil kun je van dat ding afhalen.. die spoel je in het water... dan dweil je een stukje en haalt de dweil eraf en spoel je in het water enz.quote:
Het probleem is dat er van de week een Belg uit moet. Nu hoeft BB niet te sturen. Daarom denk ik ook dat er niemand immuniteit kan pakkenquote:Op maandag 8 maart 2021 19:53 schreef Yolk het volgende:
Nick en Michel spelen het zeker goed, ik hoop alleen dat het niet lukt.
Het mooiste zou zijn, deze week Jill immuun (Matt verliest dan hopelijk van Zoey), volgende week Zoey immuun. Hoe sneller K5 in eigen vlees moet snijden, hoe beter. Leukere tv vooral, dat is het belangrijkste.
Ja klopt.. dat kreeg ik later pas door... 😬quote:Op maandag 8 maart 2021 19:54 schreef Fasil het volgende:
[..]
Ik denk dat Windhapper een grapje maakt
Oh, dus je noemt alle vrouwen domme kippen? Oke.quote:Op maandag 8 maart 2021 19:52 schreef mario390 het volgende:
[..]
zeker niet
allgemein is vrouw soms
en dome pute
wat MIchel doet is Vuil verder duwen over de vloerquote:Op maandag 8 maart 2021 19:53 schreef capuchon_jongen het volgende:
Gewoon af en toe je dweil uitwringen
Ja echt hoor. En dan vuil onder de bank gooien. Smeerlapquote:Op maandag 8 maart 2021 19:56 schreef greysbones het volgende:
[..]
wat MIchel doet is Vuil verder duwen over de vloer
serieus Mario..quote:Op maandag 8 maart 2021 19:52 schreef mario390 het volgende:
[..]
zeker niet
allgemein is vrouw soms
en dome pute
moet je mijn tekst niet lezen hahaquote:
Heb je wel eens een oorlogsfilm gekeken?quote:Op maandag 8 maart 2021 19:56 schreef Benny het volgende:
Vraagje... Is Michel aan het dweilen of hoopt hij dat het daar gaat vriezen en legt hij nu een ijsbaan aan?
Een Smeerlap heeft in Vlaanderen een andere betekenisquote:Op maandag 8 maart 2021 19:56 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ja echt hoor. En dan vuil onder de bank gooien. Smeerlap
yep zo doe ik het ookquote:Op maandag 8 maart 2021 19:55 schreef greysbones het volgende:
[..]
die dweil kun je van dat ding afhalen.. die spoel je in het water... dan dweil je een stukje en haalt de dweil eraf en spoel je in het water enz.
als je water te vies wordt pak je schoon water
quote:
Dat laatste waarschijnlijkquote:Op maandag 8 maart 2021 19:56 schreef Benny het volgende:
Vraagje... Is Michel aan het dweilen of hoopt hij dat het daar gaat vriezen en legt hij nu een ijsbaan aan?
Voor laterquote:Op maandag 8 maart 2021 19:56 schreef Flow3r het volgende:
Michel vindt iets op de grond, een olijf? Nootje? En hij pleurt het onder de bank
welke?quote:Op maandag 8 maart 2021 19:58 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Een Smeerlap heeft in Vlaanderen een andere betekenis
Saving Ryan`s privates.quote:Op maandag 8 maart 2021 19:58 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Heb je wel eens een oorlogsfilm gekeken?
Smeerlap is eerder een klootzak in Vlaanderen zoals iemand in de rug aanvallen ofzoquote:
Wat dan?quote:Op maandag 8 maart 2021 19:58 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Een Smeerlap heeft in Vlaanderen een andere betekenis
Ik eerst Nickquote:Op maandag 8 maart 2021 19:32 schreef Lillfex het volgende:
Ik zou Michel zo graag op de bank willen zien
Nou in dit geval dus precies eender hahahaquote:Op maandag 8 maart 2021 19:59 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Smeerlap is eerder een klootzak in Vlaanderen zoals iemand in de rug aanvallen ofzo
Ik Michel.. en dan inzoomen op zijn hoofd bij de bekendmaking...quote:Op maandag 8 maart 2021 20:00 schreef Fasil het volgende:
[..]
Ik eerst Nick
En direct naar huis
Zou er veel verbeteren voor de groep
Daarna Michel
Mijn onderbuurvrouw van 80 speelt dat ook graag. Heb haar mijn wifi gegeven, nu kan ze het weer spelen. Lieve dame wel.quote:Op maandag 8 maart 2021 20:00 schreef Benny het volgende:
[..]
Duimpje omhoog gegeven
Op naar een nieuw potje patience
Het zal in de finale zijnquote:Op maandag 8 maart 2021 20:01 schreef Italy1404 het volgende:
[..]
Ik Michel.. en dan inzoomen op zijn hoofd bij de bekendmaking...
Zucht zucht zuchtquote:Op maandag 8 maart 2021 19:49 schreef marsan het volgende:
[..]
Dat ze liegen weet ik wel idd. Maar dat doen ze daar allemaal wel. En dat vind ik geen valsspelen.
Dat is lief.quote:Op maandag 8 maart 2021 20:01 schreef Sunflower01 het volgende:
[..]
Mijn onderbuurvrouw van 80 speelt dat ook graag. Heb haar mijn wifi gegeven, nu kan ze het weer spelen. Lieve dame wel.
Euh... ik ben vlaming, en merk niet veel van Nicks populariteit hier. Heb bij de collega's eens gepolst, vinden het allemaal nen "bazenpoeper" als het over BB gaat.quote:Op maandag 8 maart 2021 19:24 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
[..]
Jill wint van iedereen in dat huis
Enkel tegen Nick zal het spannend zijn omdat ie razend populair in Vlaanderen is .
Maar van Nick wint ze uiteindelijk ook.
Stuur de link naar de COS ff naar haar doorquote:Op maandag 8 maart 2021 20:01 schreef Sunflower01 het volgende:
[..]
Mijn onderbuurvrouw van 80 speelt dat ook graag. Heb haar mijn wifi gegeven, nu kan ze het weer spelen. Lieve dame wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |