Gebrainwast door de directiequote:Op maandag 8 maart 2021 18:36 schreef Koos1958 het volgende:
Wat valt naomi me nu gigantisch tegen. Ze is een kopie van nick in haar praten
Woensdagavond*quote:
Waarom stel je altijd dome vragen?quote:
Als Zoey er donderdag uit is, gaan we een feestje bouwen in de COS?quote:Op maandag 8 maart 2021 18:39 schreef Jockari het volgende:
Denk zat Zoey en Liese niet meer weten wat ze eigenlijk aan het klaarmaken zijn.
is niet dom,heb erstquote:Op maandag 8 maart 2021 18:41 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Waarom stel je altijd dome vragen?
Je kan toch kijken.
heel zijn intermediate fasting schema in de warquote:Op maandag 8 maart 2021 18:42 schreef utopia2.0 het volgende:
Michel informeert even wanneer het eten klaar is. Hij verhongerd ook bijna. Heeft vier uur lang niets gegeten. Ziet er erg ondervoed uit ook.
quote:Op maandag 8 maart 2021 18:39 schreef Jockari het volgende:
Denk zat Zoey en Liese niet meer weten wat ze eigenlijk aan het klaarmaken zijn.
Ja ma jaquote:Op maandag 8 maart 2021 18:41 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Waarom stel je altijd dome vragen?
Je kan toch kijken.
Als je de streams aan zou zetten Mario, zou je zien dat Zoey en Liese aan het koken zijn.quote:Op maandag 8 maart 2021 18:42 schreef mario390 het volgende:
[..]
is niet dom,heb erst
vergiunnt te tijken
Hij raakt ook al lichtelijk in paniek.quote:Op maandag 8 maart 2021 18:42 schreef FOKoffieleut het volgende:
[..]
heel zijn intermediate fasting schema in de war
Die zit zo diep bij Nick, nu bekneld verstand! 😉quote:Op maandag 8 maart 2021 18:42 schreef Joyce-43 het volgende:
julie en liese zijn nu allemaal nodig maar worden gewoon gebruikt dat moet Naomi toch ook snappen, nu zo op julie inlullen maar zo als eerste dumpen want het is nick michel en naomi die doorgaan hoe vals
Benjamin? Ach Mario is Mario. Je moet hem kennen. Zit niet zoveel slecht in, alleen een beetje onnozel soms, maar dat zijn we allemaal wel eens.quote:
hij is 1 van de hoofdrolspelers hier.quote:Op maandag 8 maart 2021 18:47 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Benjamin? Ach Mario is Mario. Je moet hem kennen. Zit niet zoveel slecht in, alleen een beetje onnozel soms, maar dat zijn we allemaal wel eens.
Jemig terwijl ik dacht dat daar al die pannen voor waren dus voor niks geweest.....quote:Op maandag 8 maart 2021 18:48 schreef Tourniquet het volgende:
Haha, ik dacht het al toen ze het vlees bij de groenten flikkerden, ze hebben geen groenten apart gehouden voor Naomi.
Gelukkig ben ik dat niet. Dat scheeltquote:
Ja, eerst alles expres apart gebakken en dan toch alles bij elkaar gooien.quote:Op maandag 8 maart 2021 18:50 schreef zodeju het volgende:
[..]
Jemig terwijl ik dacht dat daar al die pannen voor waren dus voor niks geweest.....![]()
dat weet je niet. zitten er zeker 10 hierquote:Op maandag 8 maart 2021 18:50 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Gelukkig ben ik dat niet. Dat scheelt
5 Belgen en 3 Nederlanders. Dan moet er idd een Belg uit.quote:Op maandag 8 maart 2021 18:50 schreef capuchon_jongen het volgende:
Big Brother ziet die evolutie graag komen
Zoals men zegt, er moet een Belg uit.
dat kan haast geen aanname zijnquote:Op maandag 8 maart 2021 18:50 schreef Joyce-43 het volgende:
wat lult nick nou dan gaat BB ingrijpen. hij zou dat zoiezo niet moeten weten
Hij heeft met zijn hoofd in de stront gezeten met het schoonmaken van de wc`s. Of bij Michel in zijn reet.quote:Op maandag 8 maart 2021 18:50 schreef Hznootje het volgende:
Heeft Nick makeup op? Zijn gezicht zeker ingesmeerd met de zelfbruiner...zit een mega verschil tussen de kleur van zijn gezicht en de kleur onder zijn kin
Nick kan wat anders gaan doen, die hoeft niet meer te koken.quote:
Doet hij ook. Hij ligt nu op bed.quote:Op maandag 8 maart 2021 18:52 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Nick kan wat anders gaan doen, die hoeft niet meer te koken.
Begrijp ik ook niet. Waarom zou dat moeten? "Ze" beinvloeden echt alles.quote:Op maandag 8 maart 2021 18:49 schreef bb-fan-1999 het volgende:
Er moet voor de finale nog een Belg uit zegt Naomi... ze zeggen wel "snap je", maar ik snap dat niet...
Wat versta jij onder hoofdrolspelers?quote:Op maandag 8 maart 2021 18:50 schreef suzi1 het volgende:
[..]
dat weet je niet. zitten er zeker 10 hier
5 Belgenquote:Op maandag 8 maart 2021 18:53 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Begrijp ik ook niet. Waarom zou dat moeten? "Ze" beinvloeden echt alles.
namen en ava's die je onthoudt vanwege hun teksten. zo heeft iedereen zijn eigen hoofrollers hier.quote:Op maandag 8 maart 2021 18:53 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Wat versta jij onder hoofdrolspelers?
Je bent vervelend.quote:
matt is denk veel te blij dat hem iets in 'vertrouwen' is verteldquote:Op maandag 8 maart 2021 18:56 schreef Joyce-43 het volgende:
als matt ballen heeft vertel hij jill dus wel wat er besproken is
Super, dank je 😉quote:Op maandag 8 maart 2021 18:55 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Met het "wijzig" knopje
[ afbeelding ]
dan is het met recht een lulletje rozenwaterquote:Op maandag 8 maart 2021 18:56 schreef suzi1 het volgende:
[..]
matt is denk veel te blij dat hem iets in 'vertrouwen' is verteld
Ik denk niet dat Matt iets verborgen kan houden of ik vergis mij.quote:Op maandag 8 maart 2021 18:56 schreef suzi1 het volgende:
[..]
matt is denk veel te blij dat hem iets in 'vertrouwen' is verteld
we gaan het zien/horen of een slquote:Op maandag 8 maart 2021 18:58 schreef M.Ritcher het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Matt iets verborgen kan houden of ik vergis mij.
Het zijn mensen, het is niet de ganse tijd game (behalve voor Nick dan)quote:Op maandag 8 maart 2021 18:56 schreef zodeju het volgende:
Mijn broek zakt af.
Zoey tegen Michel het eten is bijna klaar.
Michel tegen Zoey het ruikt super goed.
Zoey tegen Michel Dank je wel.....
Proberen ze ons nu voor de gek te houden of elkaar???
Het kan best heel lekker zijn ,alleen ze verkoken het nu.quote:
Inderdaad overkookt eten.quote:Op maandag 8 maart 2021 19:00 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Het kan best heel lekker zijn ,alleen ze verkoken het nu.
Was dat Michel of Nick die dat zei?quote:Op maandag 8 maart 2021 18:59 schreef Gerrie_55 het volgende:
Gaan die ogen nou niet open van die 2meiden ,hij zegt letterlijk ik heb geen kompasse met maten dus dan moeten ze toch wakker worden
Nickquote:Op maandag 8 maart 2021 19:01 schreef Fasil het volgende:
[..]
Was dat Michel of Nick die dat zei?
Ik heb geen zicht op die stream
nickquote:Op maandag 8 maart 2021 19:01 schreef Fasil het volgende:
[..]
Was dat Michel of Nick die dat zei?
Ik heb geen zicht op die stream
best gek, want je hoort heel duidelijk uit dit gesprek dat ze eigenlijk 2 Hollanders (Jill en Matt) erop willen hebben, maar omdat BB blijkbaar "controleert" kan dat niet..quote:Op maandag 8 maart 2021 19:01 schreef capuchon_jongen het volgende:
Er gaan 4 stemmen op Zoey en Jill dus
Ze zijn Big brother een streepje voor.quote:Op maandag 8 maart 2021 19:04 schreef bb-fan-1999 het volgende:
[..]
best gek, want je hoort heel duidelijk uit dit gesprek dat ze eigenlijk 2 Hollanders (Jill en Matt) erop willen hebben, maar omdat BB blijkbaar "controleert" kan dat niet..
Denk niet dat Mat dat aan Liese zou zeggenquote:Op maandag 8 maart 2021 19:08 schreef Sunflower01 het volgende:
Weet Liese al dat de rest van de Belgen op Zoey gaan stemmen of heeft Matt dat al verklapt?
Liese heeft kenbaar gemaakt haar keus pas in de dagboekkamer te beslissen wat ik begreepquote:Op maandag 8 maart 2021 19:08 schreef Sunflower01 het volgende:
Weet Liese al dat de rest van de Belgen op Zoey gaan stemmen of heeft Matt dat al verklapt?
Ja maar dat moest hij in het leger ook altijd. Strijden voor zijn bestaan.quote:Op maandag 8 maart 2021 19:09 schreef Flow3r het volgende:
Michel schuift zijn eten gauw naar binnen zodat ie nog een tweede bord kan opscheppen voordat het op is
Tja, er zijn ook bewoners die bij alles aan piemels en sperma moeten denken, doe mij maar wat leger verhalen danquote:Op maandag 8 maart 2021 19:07 schreef M.Ritcher het volgende:
Ah Michel doet het weer aan zijn tijd in het leger denken. Ouwe strijder is het ook geweest.
Nee, maar wel aan Jill... En die vertelt het wel door lijkt mij.quote:Op maandag 8 maart 2021 19:09 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Denk niet dat Mat dat aan Liese zou zeggen
Voorlopig lijkt het er op dat hij het nog voor zich zelf heeft gehouden als "echte" vriend van Jill.quote:Op maandag 8 maart 2021 19:11 schreef Sunflower01 het volgende:
[..]
Nee, maar wel aan Jill... En die vertelt het wel door lijkt mij.
Hoezo? ze spelen een spel waar ze moeten proberen zo lang mogelijk in te blijven, met tactische elementen, betekend het dat je niet aardig en vriendelijk mag of kan doen tegen de personen die jij in dat spel op de stoel zet? Als wij thuis een spel spelen blijven we gewoon aardig tegen elkaar, ook als ik lieg over de kaarten die ik bv in handen heb, of als ik de laatste losse straat in monopoly niet wil verkopen aan iemand die die heel graag wil.quote:Op maandag 8 maart 2021 18:56 schreef zodeju het volgende:
Mijn broek zakt af.
Zoey tegen Michel het eten is bijna klaar.
Michel tegen Zoey het ruikt super goed.
Zoey tegen Michel Dank je wel.....
Proberen ze ons nu voor de gek te houden of elkaar???
Zoey is het gevaarlijkst voor hun groepje, dus die moet er inderdaad uit.quote:Op maandag 8 maart 2021 19:06 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ze zijn Big brother een streepje voor.
Best een masterzet van Nick.
Maar dat gaan de Cos'sers hier natuurlijk niet zien.
BFF's blijkbaar...quote:Op maandag 8 maart 2021 19:12 schreef M.Ritcher het volgende:
[..]
Voorlopig lijkt het er op dat hij het nog voor zich zelf heeft gehouden als "echte" vriend van Jill.
quote:Op maandag 8 maart 2021 19:13 schreef Inca het volgende:
Michel zit gewoon het eten bij iemand anders uit het bord te kijken![]()
Dat is toch idioot? Laat die lui daar het zelf uitzoeken. De schijn van onpartijdigheid hoeven ze niet meer op te houden. Het zijn gewoon marionetten die bespeeld worden door de lui van BB. We kijken naar een saai toneelstuk. Zonde hoor. Had me er echt veel van voorgesteld en op verheugd.quote:Op maandag 8 maart 2021 18:54 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
5 Belgen
3 Nederlanders.
Big Brother ziet die aantallen graag gelijk.
Daarom wil Big Brother dat het terug 4-3 wordt.
nee je moet putenvlees googelenquote:Op maandag 8 maart 2021 19:15 schreef rinardo het volgende:
[..]
please gebruik google translate!!!!!!!
Gewoon weggaan en de laatste doet het licht maar uit.quote:Op maandag 8 maart 2021 19:16 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat is toch idioot? Laat die lui daar het zelf uitzoeken. De schijn van onpartijdigheid hoeven ze niet meer op te houden. Het zijn gewoon marionetten die bespeeld worden door de lui van BB. We kijken naar een saai toneelstuk. Zonde hoor. Had me er echt veel van voorgesteld en op verheugd.
Als hij niets zegt, zou je zowat denken dat hij bij het afberen onder de dekens niet aan Jill dacht, maar aan een finale met Nick.quote:Op maandag 8 maart 2021 19:12 schreef M.Ritcher het volgende:
[..]
Voorlopig lijkt het er op dat hij het nog voor zich zelf heeft gehouden als "echte" vriend van Jill.
ohhhhhh wij moeten jou ''niet begrijpende'' woorden googelen???? dit is de tegenovergestelde wereld , het is je de afgelopen weken al door zeker 15 mensen gevraagd hoor!!quote:
Is wel normaal inderdaad, maar het is voor het eerst vandaag dat deze twee zo vriendelijk zijn tegen elkaar. Meestal is het enkel een ja of ok.quote:Op maandag 8 maart 2021 19:12 schreef rinardo het volgende:
[..]
Hoezo? ze spelen een spel waar ze moeten proberen zo lang mogelijk in te blijven, met tactische elementen, betekend het dat je niet aardig en vriendelijk mag of kan doen tegen de personen die jij in dat spel op de stoel zet? Als wij thuis een spel spelen blijven we gewoon aardig tegen elkaar, ook als ik lieg over de kaarten die ik bv in handen heb, of als ik de laatste losse straat in monopoly niet wil verkopen aan iemand die die heel graag wil.
onthoud dat het een spel is!!!
Maak je niet zo druk zeg. Is toch juist grappig.quote:Op maandag 8 maart 2021 19:18 schreef rinardo het volgende:
[..]
ohhhhhh wij moeten jou ''niet begrijpende'' woorden googelen???? dit is de tegenovergestelde wereld , het is je de afgelopen weken al door zeker 15 mensen gevraagd hoor!!
Dat wou Liese stemmen zeiden de andere meidenquote:Op maandag 8 maart 2021 19:04 schreef bb-fan-1999 het volgende:
[..]
best gek, want je hoort heel duidelijk uit dit gesprek dat ze eigenlijk 2 Hollanders (Jill en Matt) erop willen hebben, maar omdat BB blijkbaar "controleert" kan dat niet..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |