Aldus zingeving anno 2021quote:Op maandag 8 maart 2021 15:17 schreef Makrelis het volgende:
Oude serie aan het kijken: Bureau Kruislaan. Leuk man.
De verborgen schatten van het leven.quote:Op maandag 8 maart 2021 15:17 schreef Makrelis het volgende:
Oude serie aan het kijken: Bureau Kruislaan. Leuk man.
Ik zal de complexiteit van de door mij gehanteerde terminologie proberen te matigen, vrind!quote:Op maandag 8 maart 2021 15:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Gebruik niet zulke lastige woorden joh
Trachten had je een like opgeleverd.quote:Op maandag 8 maart 2021 15:19 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ik zal de complexiteit van de door mij gehanteerde terminologie proberen te matigen, vrind!
What, if some day or night a demon were to steal after you into your loneliest loneliness and say to you: “This life as you now live it and have lived it, you will have to live once more and innumerable times more; and there will be nothing new in it, but every pain and every joy and every thought and sigh and everything unutterably small or great in your life will have to return to you, all in the same succession and sequence – even this spider and this moonlight between the trees, and even this moment and I myself. The eternal hourglass of existence is turned upside down again and again, and you with it, speck of dust!”quote:
quote:Op maandag 8 maart 2021 15:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
What, if some day or night a demon were to steal after you into your loneliest loneliness and say to you: “This life as you now live it and have lived it, you will have to live once more and innumerable times more; and there will be nothing new in it, but every pain and every joy and every thought and sigh and everything unutterably small or great in your life will have to return to you, all in the same succession and sequence – even this spider and this moonlight between the trees, and even this moment and I myself. The eternal hourglass of existence is turned upside down again and again, and you with it, speck of dust!”
Would you not throw yourself down and gnash your teeth and curse the demon who spoke thus?… Or how well disposed would you have to become to yourself and to life to crave nothing more fervently than this ultimate eternal confirmation and seal?
Hier, stukje zingeving voor je toppa
Vindt zichzelf een beetje te lekker.quote:Op maandag 8 maart 2021 15:26 schreef Nine. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Op de socials heet ze Sophia Diamond, ze is een populair Russisch fotomodel. Erg fraaie dame
Ja, jij bent ook een mooie, beetje overspelen van filmpjes en tekstjes is niet de bedoeling he.quote:
Wat een aandachtshoertjequote:Op maandag 8 maart 2021 15:26 schreef Nine. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Op de socials heet ze Sophia Diamond, ze is een populair Russisch fotomodel. Erg fraaie dame
quote:Op maandag 8 maart 2021 15:28 schreef Solotovski het volgende:
Waarom staan die kuthoeren niet in de keuken?
Moet je de lapo maar hebben.quote:Op maandag 8 maart 2021 15:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, jij bent ook een mooie, beetje overspelen van filmpjes en tekstjes is niet de bedoeling he.
Nee jij wilt gewoon interessant doen maar hebt geen zin om je erin te verdiepen. Dan wordt het gewoon weer Volt straks hequote:
Dus daar komt de aap uit de mouw. Ik wil ook best ergens een stukje tekst vandaan kopiėren als je dat prettiger vindt.quote:Op maandag 8 maart 2021 15:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee jij wilt gewoon interessant doen maar hebt geen zin om je erin te verdiepen. Dan wordt het gewoon weer Volt straks he
Is niet zomaar een tekst kopiėren, ik ken de context al namelijkquote:Op maandag 8 maart 2021 15:36 schreef Fcu030 het volgende:
[..]
Dus daar komt de aap uit de mouw. Ik wil ook best ergens een stukje tekst vandaan kopiėren als je dat prettiger vindt.
Maar dat is valsspelen! En ik had nog wel de lapo!quote:Op maandag 8 maart 2021 15:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Is niet zomaar een tekst kopiėren, ik ken de context al namelijk
Beetje valsspelen hoort er bij om te overleven. Denk je dat het in de natuur allemaal volgens het boekje gaat?quote:Op maandag 8 maart 2021 15:40 schreef Fcu030 het volgende:
[..]
Maar dat is valsspelen! En ik had nog wel de lapo!
De wetten van de natuur ja.quote:Op maandag 8 maart 2021 15:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Beetje valsspelen hoort er bij om te overleven. Denk je dat het in de natuur allemaal volgens het boekje gaat?
Vind het gewoon minder leuk om die kampers daar te volgen dan de mocro'squote:
Mwah, vind t supervet.quote:Op maandag 8 maart 2021 16:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vind het gewoon minder leuk om die kampers daar te volgen dan de mocro'sDie vrouw ook van Tatta
Die zou je toch als eerste een paar kogels door d'r reet heen jassen
Die begon zich wel heel geforceerd als een koele gangster te gedragen jaquote:Op maandag 8 maart 2021 16:17 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Mwah, vind t supervet.
Eb dat wijf komt er zo weinig un voor, kun je geen last van hebben
Blij dat die kut mo dood is
Ik geef gelijk in deze.quote:Op maandag 8 maart 2021 15:27 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Vindt zichzelf een beetje te lekker.
Eensquote:Op maandag 8 maart 2021 16:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die begon zich wel heel geforceerd als een koele gangster te gedragen ja
Dit slaat natuurlijk helemaal nergens opquote:
Tfoe wil jij rwina zibiquote:
Thenkjoequote:
Echt hequote:Op maandag 8 maart 2021 17:28 schreef Fcu030 het volgende:
Zo zie je maar wat deze zingeving SC allemaal teweeg brengt.
Neverquote:Op maandag 8 maart 2021 17:24 schreef scrupuleus het volgende:
Mooi moment om op zwart te gaan @:fugue
quote:
Lobiquote:Op maandag 8 maart 2021 17:22 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Flikker op uit deze slowchat domme debiel
Story of my lifequote:
De hele wereld is verrot, dus alles beter organiseren of niet zo miepen.quote:
O echt?quote:Op maandag 8 maart 2021 17:52 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Qatar heeft dat plekje sowieso al via corruptie gekregen.
De hele FIFA is een en al corruptie. Het gaat erom dat je al die overledenen teniet doet door het te cancelen.quote:Op maandag 8 maart 2021 17:52 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Qatar heeft dat plekje sowieso al via corruptie gekregen.
quote:Op maandag 8 maart 2021 17:55 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik weet niet of je serieus bent?
Die bouwpakketjes van stadions gaan blijkbaar naar Afrikaquote:Op maandag 8 maart 2021 17:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
De hele FIFA is een en al corruptie. Het gaat erom dat je al die overledenen teniet doet door het te cancelen.
Die zullen liever hebben dat we daar gewoon dronken met vuvuzela’s staan te zwaaien als ze dood zijn jaquote:Op maandag 8 maart 2021 17:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
De hele FIFA is een en al corruptie. Het gaat erom dat je al die overledenen teniet doet door het te cancelen.
Nee, maar er is al besloten om het toch te doen. Alles of niets.quote:
Okquote:Op maandag 8 maart 2021 18:01 schreef Fcu030 het volgende:
[..]
Nee, maar er is al besloten om het toch te doen. Alles of niets.
De stekker had hier ook veel eerder uitgetrokken moeten worden.quote:Op maandag 8 maart 2021 17:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Denk niet dat alcohol in het openbaar wordt getolereerd daarquote:Op maandag 8 maart 2021 18:00 schreef Fugue het volgende:
[..]
Die zullen liever hebben dat we daar gewoon dronken met vuvuzela’s staan te zwaaien als ze dood zijn ja
Eensquote:Op maandag 8 maart 2021 18:01 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
De stekker had hier ook veel eerder uitgetrokken moeten worden.
Precies. Alles eraan stinkt enorm, maar het is wel raar om pas helemaal op het eind erover in verzet te gaan.quote:Op maandag 8 maart 2021 18:01 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
True maar nu kunnen politici nog snel even scorenquote:Op maandag 8 maart 2021 18:01 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
https://www.rtlnieuws.nl/(...)per-tijdens-wk-qatarquote:Op maandag 8 maart 2021 18:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Denk niet dat alcohol in het openbaar wordt getolereerd daar
11,30 voor halve liter, koekoekquote:Op maandag 8 maart 2021 18:04 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
https://www.rtlnieuws.nl/(...)per-tijdens-wk-qatar
Het heeft inderdaad weinig zin meer om nu nog ophef te creėren, want het gaat toch wel door.quote:Op maandag 8 maart 2021 18:03 schreef Fugue het volgende:
[..]
True maar nu kunnen politici nog snel even scoren
Ja dat willen ze dus tijdelijk naar beneden brengen.quote:Op maandag 8 maart 2021 18:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
11,30 voor halve liter, koekoek
Volgende WK maar in oost-Europa
Ja is voor expats waarschijnlijk.quote:Op maandag 8 maart 2021 18:07 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ja dat willen ze dus tijdelijk naar beneden brengen.
Homo’s mogen tijdelijk ook hand in hand lopenquote:Op maandag 8 maart 2021 18:07 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ja dat willen ze dus tijdelijk naar beneden brengen.
quote:Op maandag 8 maart 2021 18:08 schreef Fugue het volgende:
[..]
Homo’s mogen tijdelijk ook hand in hand lopen
Maar goed dat wordt bij heterostellen ook niet gewaardeerd.quote:The status of homosexuality as illegal in Qatar and punishable by death attracted attention in the media. FIFA President Sepp Blatter initially said: "I would say they should refrain from any sexual activities"; he later added that: "we [FIFA] don't want any discrimination. What we want to do is open this game to everybody, and to open it to all cultures, and this is what we are doing in 2022".[11][12][13][14][15][16][17] in 2013, the head of Qatar's World Cup bid team, Hassan al-Thawadi, said that everybody was welcome at the event, so long as they refrained from public display of affection. "Public display of affection is not part of our culture and tradition" he said.[18] Richard de Mos, a former member of the Dutch Parliament for the Party for Freedom (PVV), has proposed that the Dutch football team play in pink, instead of the country's national colour, orange, to protest the gay rights situation in Qatar.[19]
In September 2013, it was announced that all Gulf Cooperative Countries had agreed to discuss a proposal to establish some form of, yet unknown, testing in order to ban gay foreigners from entering any of the countries.[20][21] However, it has been suggested that concern for hosting 2022 FIFA World Cup in Qatar, and fears for controversy in a case that football fans would have been screened, made officials backtrack the plans and insist that it was a mere proposal.[22] It was later revealed that this proposal came from Kuwait and not Qatar.[23]
In January 2021, Qatar says that will permits LGBT flags in World Cup 2022.
Echt een topidee om daar je WK te houdenquote:Op maandag 8 maart 2021 18:16 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
[..]
Maar goed dat wordt bij heterostellen ook niet gewaardeerd.
Juist om dingen te veranderen!quote:Op maandag 8 maart 2021 18:16 schreef Fugue het volgende:
[..]
Echt een topidee om daar je WK te houden
Ja wat bankrekeningen.quote:
quote:Op maandag 8 maart 2021 20:22 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ja wat bankrekeningen.![]()
Smerige varkens
quote:Op maandag 8 maart 2021 20:26 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Die was toen nog niet maar nog wel grappig hoor
`We' moeten ons nog plaatsenquote:
Drank blijft toch weer rare keuzes makenquote:Op maandag 8 maart 2021 20:50 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Makkie fokkie
We zitten in de goede flow
BabelGodquote:Op maandag 8 maart 2021 20:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Drank blijft toch weer rare keuzes maken
Ja, en Karsdorp nu hele seizoen basis in de top en negeren voor Kenny Tetequote:
Ja blijft wel zoeken die backs.quote:Op maandag 8 maart 2021 20:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, en Karsdorp nu hele seizoen basis in de top en negeren voor Kenny TeteWaanzin
Denk Wijndal en Dumfries helaasquote:Op maandag 8 maart 2021 20:55 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ja blijft wel zoeken die backs.
Hopelijk wijndal en karsdorp in qatar.
Chevy zit je aan de drugs?quote:Op maandag 8 maart 2021 20:59 schreef ChevyCaprice het volgende:
Als het aan mij ligt gaan we gewoon feest vieren daar in Qartar!
Stop die mensenrechten maar in je anus!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ah joh. Ik heb hier niks te vertellen hoorquote:Op maandag 8 maart 2021 21:00 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
precies wat we moesten hebben, nog meer blauwen hier in de SC
vind het gewoon een akelige kleurquote:Op maandag 8 maart 2021 21:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ah joh. Ik heb hier niks te vertellen hoor
Je kan vragen of ze me rood willen makenquote:Op maandag 8 maart 2021 21:01 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
vind het gewoon een akelige kleur
Had jij dat akelige kleurtje niet ooit?quote:Op maandag 8 maart 2021 21:01 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
vind het gewoon een akelige kleur
Heb nog nooit drugs gehadquote:Op maandag 8 maart 2021 21:00 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Chevy zit je aan de drugs?
Of heb je weer liefdesverdriet?
@Bannyquote:Op maandag 8 maart 2021 21:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je kan vragen of ze me rood willen maken
Sterkte makkerquote:Op maandag 8 maart 2021 21:02 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Heb nog nooit drugs gehad
Dus het moet wel het tweede zijn
kun je even normaal doenquote:Op maandag 8 maart 2021 21:02 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Had jij dat akelige kleurtje niet ooit?
Wat vreselijk!quote:Op maandag 8 maart 2021 21:02 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Heb nog nooit drugs gehad
Dus het moet wel het tweede zijn
Bedankt vriendquote:
Nee joh, helemaal geen behoefte aan drugsquote:
kun je even normaal doenquote:Op maandag 8 maart 2021 21:12 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik proef wat afgunst richting Fok-it.
kun je even normaal doenquote:Op maandag 8 maart 2021 21:16 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Je hoeft je niet gevoelens niet te verbergen hoor. Dit is een safe space
Lekker al die stemmen op Mark wegmoffelen haha ja tochquote:Op maandag 8 maart 2021 22:37 schreef Fcu030 het volgende:
Hebben we al een beetje zin in de verkiezingen? Ik lees net dat ik toch 17 maart aanwezig zal zijn als stemlokaalslaafje.
Ik deed het ook eigenlijk als grap, omdat ik nu niet ga stemmen. Had niet verwacht dat ik ook echt opgeroepen zou worden, maar er is iemand uitgevallen.quote:Op maandag 8 maart 2021 22:42 schreef Fugue het volgende:
[..]
Lekker al die stemmen op Mark wegmoffelen haha ja toch
Dat zou een enorm verlies zijnquote:Op maandag 8 maart 2021 22:44 schreef Fcu030 het volgende:
[..]
Ik deed het ook eigenlijk als grap, omdat ik nu niet ga stemmen. Had niet verwacht dat ik ook echt opgeroepen zou worden, maar er is iemand uitgevallen.
VVD levert dit jaar geen minister president anders komt kluun1985 nooit meer op FOK!
Dan kan Mark komen FOK!kenquote:Op maandag 8 maart 2021 22:44 schreef Fcu030 het volgende:
[..]
Ik deed het ook eigenlijk als grap, omdat ik nu niet ga stemmen. Had niet verwacht dat ik ook echt opgeroepen zou worden, maar er is iemand uitgevallen.
VVD levert dit jaar geen minister president anders komt kluun1985 nooit meer op FOK!
Dat bedoel ik.quote:
?quote:Op maandag 8 maart 2021 21:16 schreef ChevyCaprice het volgende:
Mod zijn op FOK! is een privilege en een eer.
Ik ben allround inzetbaarquote:
Voor sommigen.quote:Op maandag 8 maart 2021 21:16 schreef ChevyCaprice het volgende:
Mod zijn op FOK! is een privilege en een eer.
Mod zijn op FOK! is een privilege en een eer.quote:
Pseudomods beste modsquote:Op dinsdag 9 maart 2021 12:03 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Misschien dat jij wel KLB kunt redden
Ik denk het niet Jobquote:Op dinsdag 9 maart 2021 12:03 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Misschien dat jij wel KLB kunt redden
Ik zeg niks.quote:Op dinsdag 9 maart 2021 12:19 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Plompzakker pesten is ook wel laag hoor
Wat betreft gemene users zijn er ergere dan Tong hoor. Richting mij althans.quote:Op dinsdag 9 maart 2021 12:19 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
ben je mod geworden zodat je tong nu notes kan aansmeren als hij gemeen tegen je doet?
Ik kom er net achter dat je mods niet kunt blokkerenquote:
Ach je weet toch al wat hij gaat zeggenquote:Op dinsdag 9 maart 2021 12:27 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Ik kom er net achter dat je mods niet kunt blokkeren
Ik wil mijn geld van mijn abo terug.
lolquote:Op dinsdag 9 maart 2021 12:30 schreef scrupuleus het volgende:
Fokit pestte tong80 vooral de laatste tijd, dat moet @:fugue heet hebben gemaakt, vandaar zijn benoeming
wat mij betreft mag alles tegen die gekke alcholistquote:Op dinsdag 9 maart 2021 12:30 schreef scrupuleus het volgende:
Fokit pestte tong80 vooral de laatste tijd, dat moet @:fugue heet hebben gemaakt, vandaar zijn benoeming
quote:Op dinsdag 9 maart 2021 12:33 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
wat mij betreft mag alles tegen die gekke alcoholist
Echt heel erg dom ditquote:Op dinsdag 9 maart 2021 12:33 schreef HermieHermann het volgende:
waarom QUOTE IK DIE HOERENPOST STEEDS IN PLAATS VAN EDIT
Omdat je een debiel bent hahaatjes.quote:Op dinsdag 9 maart 2021 12:33 schreef HermieHermann het volgende:
HEE LEKKERE BOKKEPOOT VAN MEquote:Op dinsdag 9 maart 2021 12:44 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Omdat je een debiel bent hahaatjes.
trut muts idioot eikel kut troela trien wijfquote:Op dinsdag 9 maart 2021 12:44 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Omdat je een debiel bent hahaatjes.
quote:Op dinsdag 9 maart 2021 12:45 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
trut muts idioot eikel kut troela trien wijf
Ziedendquote:Op dinsdag 9 maart 2021 12:33 schreef HermieHermann het volgende:
het ging net ook al van miezeren naar moedertje hard stortregenen toen ik de afvalbak van straat ging halen, het is mijn dag nietquote:
Je bent hier toch geen mod, wil je doen dan.quote:Op dinsdag 9 maart 2021 12:47 schreef Fok-it het volgende:
ZEG DOEN JULLIE EVEN NORMAAL HIER? ANDERS ZWAAIT ER WAT #DominanteMod
Crewbash, jezelf noten aub.quote:Op dinsdag 9 maart 2021 12:48 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Je bent hier toch geen mod, wil je doen dan.
Bij mij zwaait er altijd watquote:Op dinsdag 9 maart 2021 12:47 schreef Fok-it het volgende:
Je dikke hoerenmoederquote:Op dinsdag 9 maart 2021 12:47 schreef Fok-it het volgende:
Zit ze niet meer op een driewieler?quote:
Enormquote:Op dinsdag 9 maart 2021 13:26 schreef Fcu030 het volgende:
Hebben we er allemaal weer zin in vandaag?
@Tjackaquote:
quote:Op dinsdag 9 maart 2021 12:47 schreef Fok-it het volgende:
Beetje je collega publiekelijk afvallen, tis dit nou weer danquote:
Ze ziet je meer als stagiairquote:Op dinsdag 9 maart 2021 22:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Beetje je collega publiekelijk afvallen, tis dit nou weer dan
Ik heb mijn portfolio al lang en breed afgerond hierquote:
Je bent zelf afgrond.quote:Op dinsdag 9 maart 2021 22:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik heb mijn portfolio al lang en breed afgerond hier
quote:
Ik snap niet dat mensen dit kunnen.quote:
Wel verstandig dat hij eerst nog even eraan ruiktquote:Op dinsdag 9 maart 2021 23:04 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Ik snap niet dat mensen dit kunnen.
Ik krijg al kots neigingen als ik ernaar kijk.
Als je toch de moeite neemt om te gaan stemmen, kun je toch beter een geldige stem uitbrengen?quote:Op woensdag 10 maart 2021 11:20 schreef Azula het volgende:
Word altijd een beetje nijdig als mensen niet gaan maar misschien dat ik gewoon tien rondjes rood maak.
Nogal een sausperiode dit met dito keuze.
Moa, een ongeldige stem is natuurlijk ook een stem.quote:Op woensdag 10 maart 2021 11:45 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Als je toch de moeite neemt om te gaan stemmen, kun je toch beter een geldige stem uitbrengen?
ja, oke, maar ik heb toch altijd wel een partij waar ik wel op wil stemmen. Al is het soms alleen tactisch en niet omdat ik het persee met die partij eens ben.quote:Op woensdag 10 maart 2021 11:53 schreef Azula het volgende:
[..]
Moa, een ongeldige stem is natuurlijk ook een stem.
Dat is bij mij altijd PvdD geweest, als ik niet ongeldig stem zal dat het wel weer worden maar een ongeldige stem heeft m’n voorkeur. Ik doe liever geen (belangrijke) dingen waar ik niet achter sta.quote:Op woensdag 10 maart 2021 11:58 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, oke, maar ik heb toch altijd wel een partij waar ik wel op wil stemmen. Al is het soms alleen tactisch en niet omdat ik het persee met die partij eens ben.
En vervolgens je huid bleken? (lol)quote:Op woensdag 10 maart 2021 12:58 schreef Dimachaerus het volgende:
ik ga denk ik een neuscorrectie doen
Doe gelijk een beetje botox dan krijg je pakketvoordeel.quote:Op woensdag 10 maart 2021 12:58 schreef Dimachaerus het volgende:
een levenscorrectie is misschien meer jouw dingquote:Op woensdag 10 maart 2021 12:58 schreef Dimachaerus het volgende:
sooooooow haahhaah koekoekquote:Op woensdag 10 maart 2021 13:57 schreef McGrath het volgende:
[..]
een levenscorrectie is misschien meer jouw ding
Wel fijn dat we van jouw braddie act af zijnquote:Op woensdag 10 maart 2021 14:25 schreef Modus het volgende:
Die wollahwollah act van Dima is ook wel een beetje voorbij de houdbaarheidsdatum.
quote:Op woensdag 10 maart 2021 13:57 schreef McGrath het volgende:
[..]
een levenscorrectie is misschien meer jouw ding
Mwah vind ik wel jammerquote:Op woensdag 10 maart 2021 14:47 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Wel fijn dat we van jouw braddie act af zijn
Ik keek gisteren bij een fokker een recente stream van hem, hij ziet er bizar slecht uit manquote:Op woensdag 10 maart 2021 17:40 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Braddie komt gewoon weer terug hoor
Het wordt er niet beter op nee. Maar dat komt alleen door de stress, niet door levensstijl. Vergeet dat nietquote:Op woensdag 10 maart 2021 17:57 schreef Fugue het volgende:
[..]
Ik keek gisteren bij een fokker een recente stream van hem, hij ziet er bizar slecht uit man
Alsof hij een prednisonkuur krijgt ofzoquote:Op woensdag 10 maart 2021 17:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het wordt er niet beter op nee. Maar dat komt alleen door de stress, niet door levensstijl. Vergeet dat niet
Tsja, wordt alleen maar erger.quote:Op woensdag 10 maart 2021 18:00 schreef Fugue het volgende:
[..]
Alsof hij een prednisonkuur krijgt ofzo
Dat is al best een tijdje toch.quote:Op woensdag 10 maart 2021 17:57 schreef Fugue het volgende:
[..]
Ik keek gisteren bij een fokker een recente stream van hem, hij ziet er bizar slecht uit man
Waar wil je het liever over hebben?quote:Op woensdag 10 maart 2021 18:03 schreef Solotovski het volgende:
Leuk dat we het toch weer over die dikke mongool mogen hebben
Nergens over, k ga etenquote:Op woensdag 10 maart 2021 18:05 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Waar wil je het liever over hebben?
Kijk je uit voor de pittigheid? (lol)quote:
Ga je naar een fokker toe om naar een fokker te kijken? Heb je verder nog hobby's?quote:Op woensdag 10 maart 2021 17:57 schreef Fugue het volgende:
[..]
Ging lekkere sambal doorheen hoorquote:Op woensdag 10 maart 2021 18:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Kijk je uit voor de pittigheid? (lol)
Die noem je toch net op mag ik vragen als jij dom bentquote:Op woensdag 10 maart 2021 18:39 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ga je naar een fokker toe om naar een fokker te kijken? Heb je verder nog hobby's?
Kan je lezen? Ik noem er inderdaad één op, daarom vraag ik of je VERDER nog hobby's hebt.quote:Op woensdag 10 maart 2021 18:40 schreef Fugue het volgende:
[..]
Die noem je toch net op mag ik vragen als jij dom bent
Nee ik stem Volt, natuurlijk kan ik niet lezenquote:Op woensdag 10 maart 2021 18:41 schreef McGrath het volgende:
[..]
Kan je lezen? Ik noem er inderdaad één op, daarom vraag ik of je VERDER nog hobby's hebt.
Dan kan ik alleen maar medelijden met je hebbenquote:Op woensdag 10 maart 2021 18:44 schreef Fugue het volgende:
[..]
Nee ik stem Volt, natuurlijk kan ik niet lezen
Bedankt wil je misschien ook doneren?quote:Op woensdag 10 maart 2021 18:44 schreef McGrath het volgende:
[..]
Dan kan ik alleen maar medelijden met je hebben
Ik sta mijn nier al af aan Splinter, sorry.quote:Op woensdag 10 maart 2021 18:45 schreef Fugue het volgende:
[..]
Bedankt wil je misschien ook doneren?
Tegenwoordig heb je na ZML zo'n talkshow die Splinter heet. VERSCHRIKKELIJK, wat een flikkerjong.quote:Op woensdag 10 maart 2021 18:47 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ik sta mijn nier al af aan Splinter, sorry.
Nou nou nouquote:Op woensdag 10 maart 2021 18:55 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Tegenwoordig heb je na ZML zo'n talkshow die Splinter heet. VERSCHRIKKELIJK, wat een flikkerjong.
Is de zoon van Bart Chabot trouwens
Mag ik geen flikkerjong zeggen, flikkerjong?quote:
Vrij land hequote:Op woensdag 10 maart 2021 18:57 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Mag ik geen flikkerjong zeggen, flikkerjong?
Merel Femke is zijn moeder.quote:Op woensdag 10 maart 2021 18:55 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Tegenwoordig heb je na ZML zo'n talkshow die Splinter heet. VERSCHRIKKELIJK, wat een flikkerjong.
Walgelijk ventje ben je, refereren naar een homo als flikkerjong? Zijn akelige VVD gedrag heeft niks met zijn geaardheid te makenquote:Op woensdag 10 maart 2021 18:55 schreef Solotovski het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 10 maart 2021 19:00 schreef McGrath het volgende:
[..]
Walgelijk ventje ben je, refereren naar een homo als flikkerjong? Zijn akelige VVD gedrag heeft niks met zijn geaardheid te maken
quote:
Heeft niks met Harderwijk te maken is gewoon sociaal milieu.quote:Op woensdag 10 maart 2021 19:06 schreef Fok-it het volgende:
Potenrammen is nog een begrip in Harderwijk
Wondjes op mn handen van het potenrammenquote:Op woensdag 10 maart 2021 19:06 schreef Fok-it het volgende:
Potenrammen is nog een begrip in Harderwijk
@Pendulequote:Op woensdag 10 maart 2021 19:07 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Wondjes op mn handen van het potenrammen
quote:
Nee, niet dat vieze zoute spulquote:Op woensdag 10 maart 2021 19:20 schreef Solotovski het volgende:
maar niet die tata sambal oelek natuurlijk
Was vroeger de enige sambal die in Nederland in de supermarkt verkrijgbaar was. Ik heb juist niet die zoute bende, wel andere soorten in huis.quote:
Ik heb diverse, oa van Koningsvogel, Lekker Bekkie en zelfgemaaktequote:Op woensdag 10 maart 2021 19:24 schreef Makrelis het volgende:
Was vroeger de enige sambal die in Nederland in de supermarkt verkrijgbaar was. Ik heb juist niet die zoute bende, wel andere soorten in huis.
Zelfgemaakte is natuurlijk top. Ik heb dat geleerd van een surinaamse. Uitgebakken uitjes, gedroogde garnaal, madame Janette... Je huis gaat er alleen zo van meuren.quote:Op woensdag 10 maart 2021 19:26 schreef Nine. het volgende:
[..]
Ik heb diverse, oa van Koningsvogel, Lekker Bekkie en zelfgemaakte
Zo dan, 2 hele weken van internet 'verdwenen'! Nu gaat alles vast anders worden.quote:Op woensdag 10 maart 2021 19:31 schreef KersenKiller het volgende:
Al Braddies filmpjes staan weer op zijn kanaal! Hij leeft nog!
Bij elke willekeurige toko heb je een breed assortiment.quote:Op woensdag 10 maart 2021 19:24 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Was vroeger de enige sambal die in Nederland in de supermarkt verkrijgbaar was. Ik heb juist niet die zoute bende, wel andere soorten in huis.
Eet mijn sambalquote:Op woensdag 10 maart 2021 19:20 schreef Solotovski het volgende:
[..]maar niet die tata sambal oelek natuurlijk
Hmm heetquote:Op woensdag 10 maart 2021 20:45 schreef Azula het volgende:
[..]
Eet mijn sambal
Nog beter maak je eigen naar mijn recept doodgaan gegarandeerd ik eet het zelf niet eens![]()
Stik in een piemelquote:Op woensdag 10 maart 2021 20:48 schreef Modus het volgende:
[..]
Is dit een metafoor
WHIE HIE HIEEEEEEE
Geef recept dan a sahbiquote:Op woensdag 10 maart 2021 20:45 schreef Azula het volgende:
[..]
Eet mijn sambal
Nog beter maak je eigen naar mijn recept doodgaan gegarandeerd ik eet het zelf niet eens![]()
Klinkt goed.quote:Op woensdag 10 maart 2021 20:45 schreef Azula het volgende:
[..]
Eet mijn sambal
Waarom maak je sambal die je zelf niet eet?quote:Op woensdag 10 maart 2021 20:45 schreef Azula het volgende:
[..]
Eet mijn sambal
quote:Op woensdag 10 maart 2021 21:03 schreef isax het volgende:
Kusje voor de mensen die het nodig hebben he?
Thanks means a lotquote:Op woensdag 10 maart 2021 21:03 schreef isax het volgende:
Kusje voor de mensen die het nodig hebben he?
Doe gewoon, lekker manquote:Op woensdag 10 maart 2021 21:17 schreef Makrelis het volgende:
Ik wilde m'n bed nog gaan verschonen vandaag. Morgen maar dan. Echt geen zin meer in op dit tijdstip.
Omdat anderen hem wel eten.quote:Op woensdag 10 maart 2021 21:06 schreef Fcu030 het volgende:
[..]
Waarom maak je sambal die je zelf niet eet?
Dat kost echt 5 minquote:Op woensdag 10 maart 2021 21:17 schreef Makrelis het volgende:
Ik wilde m'n bed nog gaan verschonen vandaag. Morgen maar dan. Echt geen zin meer in op dit tijdstip.
Oké nou ik pleur een hele zak gedroogde lombok rawit in een pan water en daarnaast doe ik een grote sjalot fruiten op heel laag vuur. Halve plak trassi doorheen en twee grote tenen knoflook en (of drie als het zwakke is moet je ff ruiken) en een medium citroengras plus cm of twee gember en blokje van die okdskool maggi (per twee blokjes verpakt maat kapot zout dus doe 1).quote:
Ik ga meteen aan de slagquote:Op woensdag 10 maart 2021 21:27 schreef Azula het volgende:
[..]
Oké nou ik pleur een hele zak gedroogde lombok rawit in een pan water en daarnaast doe ik een grote sjalot fruiten op heel laag vuur. Halve plak trassi doorheen en twee grote tenen knoflook en (of drie als het zwakke is moet je ff ruiken) en een medium cutroengras plus cm of twee gember en blokje van die okdskool maggi (per twee blokjes verpakt maat kapot zout dus doe 1).
Dan alles in hakmolen pleuren met scheut dunne soja en een stuk palmsuiker (eerst ff onder een lepel beetje fijn maken).
En daarna in een glazen pot pleuren en overgieten met olie.
Ik moet dus niet de hele zak gebruiken.Maar anderen vinden dat lekker. Ik vind het na een dag in de pot niet meer zo heel chill.
10 mins. Meh. Ik kijk nog een Star Trek TNG episode en dan maffen. Gisteren had ik 'Q who?' Even kijken wat de volgende is. Ltr iedereen.quote:
Heb je hem zelf wel een keertje geproefd?quote:
Liever 4 !!!!quote:
waarom zou je bosch apparatuur willen?quote:Op donderdag 11 maart 2021 00:02 schreef Dimachaerus het volgende:
deze stijl sla ik op in mijn moodboard
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat raad je aanquote:Op donderdag 11 maart 2021 00:18 schreef isax het volgende:
w
[..]
waarom zou je bosch apparatuur willen?
quote:Op donderdag 11 maart 2021 00:02 schreef Dimachaerus het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja zo'n glanzende witte vloer lag wel in de lijn der verwachting.quote:Op donderdag 11 maart 2021 00:02 schreef Dimachaerus het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |