Echt feminisme heeft niks met mannenhaat te maken inderdaad. Maar je moet het maar durven om Kaag dom te noemen, poe heequote:Op maandag 8 maart 2021 13:21 schreef Fugue het volgende:
[..]
Al zijn mensen die denken dat feminisme iets met mannenhaat te maken heeft natuurlijk wel een beetje dom.
Kan toch, Ik vind Rutte dom.quote:Op maandag 8 maart 2021 13:24 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Echt feminisme heeft niks met mannenhaat te maken inderdaad. Maar je moet het maar durven om Kaag dom te noemen, poe hee
Er zijn alleen weinig tot geen betere staatshoofden op dit momentquote:
Dat heb ik echt nog nooit gehoord. Volgens mij zijn dat juist de types met een minderwaardigheidscomplex.quote:Op maandag 8 maart 2021 13:26 schreef Fugue het volgende:
ook niet zelden geroepen door mannen die zelf een mbo 3 diploma hebben en vinden dat elke vrouw die hoger opgeleid is een hoer is
Kan je dus ook zeggen van FOK!stersquote:Op maandag 8 maart 2021 13:23 schreef Fcu030 het volgende:
[..]
Het is algemeen bekend dat die niet te stillen honger naar likes en erkenning voor een hoop mensen van invloed zijn op hun eigenwaarde
Wat een dooddoener. Rutte is de visieloze premier gebleken die hij altijd heeft willen zijn.quote:Op maandag 8 maart 2021 13:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Er zijn alleen weinig tot geen betere staatshoofden op dit moment
Dat weet ik niet maar kan me niet voorstellen dat ze zelf een vrouw hebbenquote:Op maandag 8 maart 2021 13:27 schreef Fcu030 het volgende:
[..]
Dat heb ik echt nog nooit gehoord. Volgens mij zijn dat juist de types met een minderwaardigheidscomplex.
Als je nou Braddie had gezegd zou ik je gelijk hebben gegeven.quote:Op maandag 8 maart 2021 13:28 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Kan je dus ook zeggen van FOK!sters
Hoezo dooddoener. Het is toch simpelweg zo. Ga ze allemaal maar af bij elke partij. Ik kom op 0 uit hoor. Die buiten Nederland ook nog enigszins serieus zou worden genomenquote:Op maandag 8 maart 2021 13:29 schreef Fugue het volgende:
[..]
Wat een dooddoener. Rutte is de visieloze premier gebleken die hij altijd heeft willen zijn.
Misschien lijkt dat zo omdat je aan zijn hoofd gewend bent en de andere lijsttrekkers zijn relatief nieuwquote:Op maandag 8 maart 2021 13:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hoezo dooddoener. Het is toch simpelweg zo. Ga ze allemaal maar af bij elke partij. Ik kom op 0 uit hoor. Die buiten Nederland ook nog enigszins serieus zou worden genomen
Wie zou je zelf geschikter vinden dan Rutte nu op het moment dan?quote:Op maandag 8 maart 2021 13:33 schreef Fugue het volgende:
[..]
Misschien lijkt dat zo omdat je aan zijn hoofd gewend bent en de andere lijsttrekkers zijn relatief nieuw
Maar ik roep het niet en heb ook geen vrouw. Adviseer je mij een strategiewijziging?quote:Op maandag 8 maart 2021 13:30 schreef Fugue het volgende:
[..]
Dat weet ik niet maar kan me niet voorstellen dat ze zelf een vrouw hebben
Kaag lijkt me prima, Marijnissen, Ploumen, Ouwehand. Toevallig allemaal vrouwen maar dat is omdat die christenpartijen me niet aanstaanquote:Op maandag 8 maart 2021 13:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wie zou je zelf geschikter vinden dan Rutte nu op het moment dan?
En Klaver?quote:Op maandag 8 maart 2021 13:36 schreef Fugue het volgende:
[..]
Kaag lijkt me prima, Marijnissen, Ploumen, Ouwehand. Toevallig allemaal vrouwen maar dat is omdat die christenpartijen me niet aanstaan
die is hoger opgeleid dus is volgens mij gewoon een hoer. natuurlijk kan ze niks met haar diploma omdat ze in de keuken thuis hoortquote:Op maandag 8 maart 2021 13:37 schreef gianni61 het volgende:
hoe is het trouwens met onze feministische vriend @:chia?
lol nog nooit met zijn poten in de klei gestaan maar wel een grote bek.quote:
Ja dat is niet veel inderdaadquote:Op maandag 8 maart 2021 13:42 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
lol nog nooit met zijn poten in de klei gestaan maar wel een grote bek.
Wat een ventje
Mja Kaag naait ook door als een van de weinige partijen een motie om huren te bevriezen af te keuren.quote:Op maandag 8 maart 2021 13:40 schreef Fugue het volgende:
[..]
Ik negeer Groen Links al sinds ze studenten hebben genaaid
Is bij 3rd wave feminism wel zo.quote:Op maandag 8 maart 2021 13:21 schreef Fugue het volgende:
[..]
Al zijn mensen die denken dat feminisme iets met mannenhaat te maken heeft natuurlijk wel een beetje dom.
Martin Bosmaquote:Op maandag 8 maart 2021 13:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Er zijn alleen weinig tot geen betere staatshoofden op dit moment
Morgen alweer 18. Tikt wel lekker door.quote:
dan is niels morgen niet meer geinteresseerdquote:Op maandag 8 maart 2021 13:49 schreef Fcu030 het volgende:
[..]
Morgen alweer 18. Tikt wel lekker door.
quote:
Snap wat je bedoelt maar feiten benoemen is iets anders dan hatenquote:Op maandag 8 maart 2021 13:48 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Is bij 3rd wave feminism wel zo.
Als je het gaat hebben over toxic masculinity en male privilege .
True en Mark naait iedereen hahaatjes zo is politiekquote:Op maandag 8 maart 2021 13:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mja Kaag naait ook door als een van de weinige partijen een motie om huren te bevriezen af te keuren.
quote:Op maandag 8 maart 2021 13:49 schreef Fcu030 het volgende:
[..]
Morgen alweer 18. Tikt wel lekker door.
Dat is ook het probleem de meeste feministen staan gewoon feitenvrij te gillen tegenwoordig.quote:Op maandag 8 maart 2021 13:51 schreef Fugue het volgende:
[..]
Snap wat je bedoelt maar feiten benoemen is iets anders dan haten
Ja, dat is jammer. Maar goed dat zie je bij elke beweging welquote:Op maandag 8 maart 2021 13:57 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Dat is ook het probleem de meeste feministen staan gewoon feitenvrij te gillen tegenwoordig.
Feitenvrij gillen is ook populair bij jouw partijquote:
post paar tieten danquote:Op maandag 8 maart 2021 15:09 schreef JochemSjakie het volgende:
Waarom is dit een politiek topic geworden
Moet je de lapo maar hebben.quote:Op maandag 8 maart 2021 15:09 schreef JochemSjakie het volgende:
Omdat hier van die wannabe-kenners zitten die zogenaamd politiek geëngageerd zijn lolquote:Op maandag 8 maart 2021 15:09 schreef JochemSjakie het volgende:
Gebruik niet zulke lastige woorden johquote:Op maandag 8 maart 2021 15:11 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Omdat hier van die wannabe-kenners zitten die zogenaamd politiek geëngageerd zijn lol
Echt hequote:Op maandag 8 maart 2021 15:11 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Omdat hier van die wannabe-kenners zitten die zogenaamd politiek geëngageerd zijn lol
Het is dat of een kneuzige stuurtjesactquote:Op maandag 8 maart 2021 15:09 schreef JochemSjakie het volgende:
Of we gaan het gewoon over lekkere wijven hebbenquote:Op maandag 8 maart 2021 15:14 schreef Fugue het volgende:
[..]
Het is dat of een kneuzige stuurtjesact
Oke post er een paarquote:Op maandag 8 maart 2021 15:15 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Of we gaan het gewoon over lekkere wijven hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |