Drank blijft toch weer rare keuzes makenquote:Op maandag 8 maart 2021 20:50 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Makkie fokkie
We zitten in de goede flow
BabelGodquote:Op maandag 8 maart 2021 20:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Drank blijft toch weer rare keuzes maken
Ja, en Karsdorp nu hele seizoen basis in de top en negeren voor Kenny Tetequote:
Ja blijft wel zoeken die backs.quote:Op maandag 8 maart 2021 20:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, en Karsdorp nu hele seizoen basis in de top en negeren voor Kenny TeteWaanzin
Denk Wijndal en Dumfries helaasquote:Op maandag 8 maart 2021 20:55 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ja blijft wel zoeken die backs.
Hopelijk wijndal en karsdorp in qatar.
Chevy zit je aan de drugs?quote:Op maandag 8 maart 2021 20:59 schreef ChevyCaprice het volgende:
Als het aan mij ligt gaan we gewoon feest vieren daar in Qartar!
Stop die mensenrechten maar in je anus!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ah joh. Ik heb hier niks te vertellen hoorquote:Op maandag 8 maart 2021 21:00 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
precies wat we moesten hebben, nog meer blauwen hier in de SC
vind het gewoon een akelige kleurquote:Op maandag 8 maart 2021 21:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ah joh. Ik heb hier niks te vertellen hoor
Je kan vragen of ze me rood willen makenquote:Op maandag 8 maart 2021 21:01 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
vind het gewoon een akelige kleur
Had jij dat akelige kleurtje niet ooit?quote:Op maandag 8 maart 2021 21:01 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
vind het gewoon een akelige kleur
Heb nog nooit drugs gehadquote:Op maandag 8 maart 2021 21:00 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Chevy zit je aan de drugs?
Of heb je weer liefdesverdriet?
@Bannyquote:Op maandag 8 maart 2021 21:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je kan vragen of ze me rood willen maken
Sterkte makkerquote:Op maandag 8 maart 2021 21:02 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Heb nog nooit drugs gehad
Dus het moet wel het tweede zijn
kun je even normaal doenquote:Op maandag 8 maart 2021 21:02 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Had jij dat akelige kleurtje niet ooit?
Wat vreselijk!quote:Op maandag 8 maart 2021 21:02 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Heb nog nooit drugs gehad
Dus het moet wel het tweede zijn
Bedankt vriendquote:
Nee joh, helemaal geen behoefte aan drugsquote:
kun je even normaal doenquote:Op maandag 8 maart 2021 21:12 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik proef wat afgunst richting Fok-it.
kun je even normaal doenquote:Op maandag 8 maart 2021 21:16 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Je hoeft je niet gevoelens niet te verbergen hoor. Dit is een safe space
Lekker al die stemmen op Mark wegmoffelen haha ja tochquote:Op maandag 8 maart 2021 22:37 schreef Fcu030 het volgende:
Hebben we al een beetje zin in de verkiezingen? Ik lees net dat ik toch 17 maart aanwezig zal zijn als stemlokaalslaafje.
Ik deed het ook eigenlijk als grap, omdat ik nu niet ga stemmen. Had niet verwacht dat ik ook echt opgeroepen zou worden, maar er is iemand uitgevallen.quote:Op maandag 8 maart 2021 22:42 schreef Fugue het volgende:
[..]
Lekker al die stemmen op Mark wegmoffelen haha ja toch
Dat zou een enorm verlies zijnquote:Op maandag 8 maart 2021 22:44 schreef Fcu030 het volgende:
[..]
Ik deed het ook eigenlijk als grap, omdat ik nu niet ga stemmen. Had niet verwacht dat ik ook echt opgeroepen zou worden, maar er is iemand uitgevallen.
VVD levert dit jaar geen minister president anders komt kluun1985 nooit meer op FOK!
Dan kan Mark komen FOK!kenquote:Op maandag 8 maart 2021 22:44 schreef Fcu030 het volgende:
[..]
Ik deed het ook eigenlijk als grap, omdat ik nu niet ga stemmen. Had niet verwacht dat ik ook echt opgeroepen zou worden, maar er is iemand uitgevallen.
VVD levert dit jaar geen minister president anders komt kluun1985 nooit meer op FOK!
Dat bedoel ik.quote:
?quote:Op maandag 8 maart 2021 21:16 schreef ChevyCaprice het volgende:
Mod zijn op FOK! is een privilege en een eer.
Ik ben allround inzetbaarquote:
Voor sommigen.quote:Op maandag 8 maart 2021 21:16 schreef ChevyCaprice het volgende:
Mod zijn op FOK! is een privilege en een eer.
Mod zijn op FOK! is een privilege en een eer.quote:
Pseudomods beste modsquote:Op dinsdag 9 maart 2021 12:03 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Misschien dat jij wel KLB kunt redden
Ik denk het niet Jobquote:Op dinsdag 9 maart 2021 12:03 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Misschien dat jij wel KLB kunt redden
Ik zeg niks.quote:Op dinsdag 9 maart 2021 12:19 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Plompzakker pesten is ook wel laag hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |