Lekker al die stemmen op Mark wegmoffelen haha ja tochquote:Op maandag 8 maart 2021 22:37 schreef Fcu030 het volgende:
Hebben we al een beetje zin in de verkiezingen? Ik lees net dat ik toch 17 maart aanwezig zal zijn als stemlokaalslaafje.
Ik deed het ook eigenlijk als grap, omdat ik nu niet ga stemmen. Had niet verwacht dat ik ook echt opgeroepen zou worden, maar er is iemand uitgevallen.quote:Op maandag 8 maart 2021 22:42 schreef Fugue het volgende:
[..]
Lekker al die stemmen op Mark wegmoffelen haha ja toch
Dat zou een enorm verlies zijnquote:Op maandag 8 maart 2021 22:44 schreef Fcu030 het volgende:
[..]
Ik deed het ook eigenlijk als grap, omdat ik nu niet ga stemmen. Had niet verwacht dat ik ook echt opgeroepen zou worden, maar er is iemand uitgevallen.
VVD levert dit jaar geen minister president anders komt kluun1985 nooit meer op FOK!
Dan kan Mark komen FOK!kenquote:Op maandag 8 maart 2021 22:44 schreef Fcu030 het volgende:
[..]
Ik deed het ook eigenlijk als grap, omdat ik nu niet ga stemmen. Had niet verwacht dat ik ook echt opgeroepen zou worden, maar er is iemand uitgevallen.
VVD levert dit jaar geen minister president anders komt kluun1985 nooit meer op FOK!
Dat bedoel ik.quote:
?quote:Op maandag 8 maart 2021 21:16 schreef ChevyCaprice het volgende:
Mod zijn op FOK! is een privilege en een eer.
Ik ben allround inzetbaarquote:
Voor sommigen.quote:Op maandag 8 maart 2021 21:16 schreef ChevyCaprice het volgende:
Mod zijn op FOK! is een privilege en een eer.
Mod zijn op FOK! is een privilege en een eer.quote:
Pseudomods beste modsquote:Op dinsdag 9 maart 2021 12:03 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Misschien dat jij wel KLB kunt redden
Ik denk het niet Jobquote:Op dinsdag 9 maart 2021 12:03 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Misschien dat jij wel KLB kunt redden
Ik zeg niks.quote:Op dinsdag 9 maart 2021 12:19 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Plompzakker pesten is ook wel laag hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |