Aldus zingeving anno 2021quote:Op maandag 8 maart 2021 15:17 schreef Makrelis het volgende:
Oude serie aan het kijken: Bureau Kruislaan. Leuk man.
De verborgen schatten van het leven.quote:Op maandag 8 maart 2021 15:17 schreef Makrelis het volgende:
Oude serie aan het kijken: Bureau Kruislaan. Leuk man.
Ik zal de complexiteit van de door mij gehanteerde terminologie proberen te matigen, vrind!quote:Op maandag 8 maart 2021 15:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Gebruik niet zulke lastige woorden joh
Trachten had je een like opgeleverd.quote:Op maandag 8 maart 2021 15:19 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ik zal de complexiteit van de door mij gehanteerde terminologie proberen te matigen, vrind!
What, if some day or night a demon were to steal after you into your loneliest loneliness and say to you: “This life as you now live it and have lived it, you will have to live once more and innumerable times more; and there will be nothing new in it, but every pain and every joy and every thought and sigh and everything unutterably small or great in your life will have to return to you, all in the same succession and sequence – even this spider and this moonlight between the trees, and even this moment and I myself. The eternal hourglass of existence is turned upside down again and again, and you with it, speck of dust!”quote:
quote:Op maandag 8 maart 2021 15:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
What, if some day or night a demon were to steal after you into your loneliest loneliness and say to you: “This life as you now live it and have lived it, you will have to live once more and innumerable times more; and there will be nothing new in it, but every pain and every joy and every thought and sigh and everything unutterably small or great in your life will have to return to you, all in the same succession and sequence – even this spider and this moonlight between the trees, and even this moment and I myself. The eternal hourglass of existence is turned upside down again and again, and you with it, speck of dust!”
Would you not throw yourself down and gnash your teeth and curse the demon who spoke thus?… Or how well disposed would you have to become to yourself and to life to crave nothing more fervently than this ultimate eternal confirmation and seal?
Hier, stukje zingeving voor je toppa
Vindt zichzelf een beetje te lekker.quote:Op maandag 8 maart 2021 15:26 schreef Nine. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Op de socials heet ze Sophia Diamond, ze is een populair Russisch fotomodel. Erg fraaie dame
Ja, jij bent ook een mooie, beetje overspelen van filmpjes en tekstjes is niet de bedoeling he.quote:
Wat een aandachtshoertjequote:Op maandag 8 maart 2021 15:26 schreef Nine. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Op de socials heet ze Sophia Diamond, ze is een populair Russisch fotomodel. Erg fraaie dame
quote:Op maandag 8 maart 2021 15:28 schreef Solotovski het volgende:
Waarom staan die kuthoeren niet in de keuken?
Moet je de lapo maar hebben.quote:Op maandag 8 maart 2021 15:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, jij bent ook een mooie, beetje overspelen van filmpjes en tekstjes is niet de bedoeling he.
Nee jij wilt gewoon interessant doen maar hebt geen zin om je erin te verdiepen. Dan wordt het gewoon weer Volt straks hequote:
Dus daar komt de aap uit de mouw. Ik wil ook best ergens een stukje tekst vandaan kopiėren als je dat prettiger vindt.quote:Op maandag 8 maart 2021 15:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee jij wilt gewoon interessant doen maar hebt geen zin om je erin te verdiepen. Dan wordt het gewoon weer Volt straks he
Is niet zomaar een tekst kopiėren, ik ken de context al namelijkquote:Op maandag 8 maart 2021 15:36 schreef Fcu030 het volgende:
[..]
Dus daar komt de aap uit de mouw. Ik wil ook best ergens een stukje tekst vandaan kopiėren als je dat prettiger vindt.
Maar dat is valsspelen! En ik had nog wel de lapo!quote:Op maandag 8 maart 2021 15:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Is niet zomaar een tekst kopiėren, ik ken de context al namelijk
Beetje valsspelen hoort er bij om te overleven. Denk je dat het in de natuur allemaal volgens het boekje gaat?quote:Op maandag 8 maart 2021 15:40 schreef Fcu030 het volgende:
[..]
Maar dat is valsspelen! En ik had nog wel de lapo!
De wetten van de natuur ja.quote:Op maandag 8 maart 2021 15:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Beetje valsspelen hoort er bij om te overleven. Denk je dat het in de natuur allemaal volgens het boekje gaat?
Vind het gewoon minder leuk om die kampers daar te volgen dan de mocro'squote:
Mwah, vind t supervet.quote:Op maandag 8 maart 2021 16:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vind het gewoon minder leuk om die kampers daar te volgen dan de mocro'sDie vrouw ook van Tatta
Die zou je toch als eerste een paar kogels door d'r reet heen jassen
Die begon zich wel heel geforceerd als een koele gangster te gedragen jaquote:Op maandag 8 maart 2021 16:17 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Mwah, vind t supervet.
Eb dat wijf komt er zo weinig un voor, kun je geen last van hebben
Blij dat die kut mo dood is
Ik geef gelijk in deze.quote:Op maandag 8 maart 2021 15:27 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Vindt zichzelf een beetje te lekker.
Eensquote:Op maandag 8 maart 2021 16:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die begon zich wel heel geforceerd als een koele gangster te gedragen ja
Dit slaat natuurlijk helemaal nergens opquote:
Tfoe wil jij rwina zibiquote:
Thenkjoequote:
Echt hequote:Op maandag 8 maart 2021 17:28 schreef Fcu030 het volgende:
Zo zie je maar wat deze zingeving SC allemaal teweeg brengt.
Neverquote:Op maandag 8 maart 2021 17:24 schreef scrupuleus het volgende:
Mooi moment om op zwart te gaan @:fugue
quote:
Lobiquote:Op maandag 8 maart 2021 17:22 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Flikker op uit deze slowchat domme debiel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |