En vervolgens je huid bleken? (lol)quote:Op woensdag 10 maart 2021 12:58 schreef Dimachaerus het volgende:
ik ga denk ik een neuscorrectie doen
Doe gelijk een beetje botox dan krijg je pakketvoordeel.quote:Op woensdag 10 maart 2021 12:58 schreef Dimachaerus het volgende:
een levenscorrectie is misschien meer jouw dingquote:Op woensdag 10 maart 2021 12:58 schreef Dimachaerus het volgende:
sooooooow haahhaah koekoekquote:Op woensdag 10 maart 2021 13:57 schreef McGrath het volgende:
[..]
een levenscorrectie is misschien meer jouw ding
Wel fijn dat we van jouw braddie act af zijnquote:Op woensdag 10 maart 2021 14:25 schreef Modus het volgende:
Die wollahwollah act van Dima is ook wel een beetje voorbij de houdbaarheidsdatum.
quote:Op woensdag 10 maart 2021 13:57 schreef McGrath het volgende:
[..]
een levenscorrectie is misschien meer jouw ding
Mwah vind ik wel jammerquote:Op woensdag 10 maart 2021 14:47 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Wel fijn dat we van jouw braddie act af zijn
Ik keek gisteren bij een fokker een recente stream van hem, hij ziet er bizar slecht uit manquote:Op woensdag 10 maart 2021 17:40 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Braddie komt gewoon weer terug hoor
Het wordt er niet beter op nee. Maar dat komt alleen door de stress, niet door levensstijl. Vergeet dat nietquote:Op woensdag 10 maart 2021 17:57 schreef Fugue het volgende:
[..]
Ik keek gisteren bij een fokker een recente stream van hem, hij ziet er bizar slecht uit man
Alsof hij een prednisonkuur krijgt ofzoquote:Op woensdag 10 maart 2021 17:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het wordt er niet beter op nee. Maar dat komt alleen door de stress, niet door levensstijl. Vergeet dat niet
Tsja, wordt alleen maar erger.quote:Op woensdag 10 maart 2021 18:00 schreef Fugue het volgende:
[..]
Alsof hij een prednisonkuur krijgt ofzo
Dat is al best een tijdje toch.quote:Op woensdag 10 maart 2021 17:57 schreef Fugue het volgende:
[..]
Ik keek gisteren bij een fokker een recente stream van hem, hij ziet er bizar slecht uit man
Waar wil je het liever over hebben?quote:Op woensdag 10 maart 2021 18:03 schreef Solotovski het volgende:
Leuk dat we het toch weer over die dikke mongool mogen hebben
Nergens over, k ga etenquote:Op woensdag 10 maart 2021 18:05 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Waar wil je het liever over hebben?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |