Verwacht Zoey hier iets van?quote:Op maandag 8 maart 2021 13:21 schreef Tourniquet het volgende:
Hoe hangt de nominatievlag er nu eigenlijk bij? Klopt dit?
Jill: Michel en Nick
Matt: Michel en Nick
Zoey: Michel en Nick
Liese: Jill en Matt
Michel: Jill en Zoey
Nick: Jill en Zoey
Julie: Jill en Zoey
Naomi: Jill en Zoey
Jill: 5
Zoey: 4
Michel: 3
Nick: 3
Matt: 1
Nee, die zei eerder nog dat ze zich safe voelt qua nominaties.quote:Op maandag 8 maart 2021 13:23 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
[..]
Verwacht Zoey hier iets van?
Ze zei ook dat ze wel verwacht dat Nick en Michel op haar gingen stemmen. Ze denkt dus blijkbaar dat Julie en Noami dat niet gaan doen.quote:Op maandag 8 maart 2021 13:24 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Nee, die zei eerder nog dat ze zich safe voelt qua nominaties.
quote:Op maandag 8 maart 2021 13:24 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Nee, die zei eerder nog dat ze zich safe voelt qua nominaties.
quote:Op maandag 8 maart 2021 13:24 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
[..]
Ze verdiend het nu wel, na altijd maar Nick en Michel te nomineren.
Nee, 1persoon kan je nog makkelijk van zeggen dat je die niet moet maar 2personen wordt wat moeilijker nu. dus moest het wel een beetje kloppen met haar verhaal tegen de meiden zonder al te veel opvallen.quote:Op maandag 8 maart 2021 13:29 schreef Fasil het volgende:
[..]😊
De laatste 2 weken heeft Zoey ( spijtig genoeg) Nick niet genomineerd
neee dat zegt Nick als het hem uitkomt,.. nu wil hij met mensen overblijven die hij leuk vindtquote:Op maandag 8 maart 2021 13:33 schreef Flow3r het volgende:
Nick kan niet op Jill stemmen wat hij wil toch in de finale staan met de sterkste spelers
Zoey houdt zich aan haar gemaakte afspraken,quote:Op maandag 8 maart 2021 13:25 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ze zei ook dat ze wel verwacht dat Nick en Michel op haar gingen stemmen. Ze denkt dus blijkbaar dat Julie en Noami dat niet gaan doen.
Ze weten toch zogenaamd niet hoe de buitenwereld over ze denken....en in het huis was in zijn ogen Jill nu niet zijn sterkste medespeler.quote:Op maandag 8 maart 2021 13:33 schreef Flow3r het volgende:
Nick kan niet op Jill stemmen wat hij wil toch in de finale staan met de sterkste spelers
Defenitie sterkste speler van Nick en Michel was degene die goed waren in de spellen en opdrachtenquote:Op maandag 8 maart 2021 13:35 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ze weten toch zogenaamd niet hoe de buitenwereld over ze denken....en in het huis was in zijn ogen Jill nu niet zijn sterkste medespeler.
Volgens die definitie van hun hoort Jill daarbij.quote:Op maandag 8 maart 2021 13:37 schreef greysbones het volgende:
[..]
Defenitioe sterkste speler van Nick en Michel was degene die goed waren in de spellen en opdrachten
Ja, jammer dat ze zich zelf neerzet als onzeker en ik kan het niet zonder die of die of die. en ik durf niet.quote:Op maandag 8 maart 2021 13:37 schreef greysbones het volgende:
[..]
Defenitie sterkste speler van Nick en Michel was degene die goed waren in de spellen en opdrachten
ja precies.. Jill is een sterke speler.. maar dat komt hen niet zo uit..quote:Op maandag 8 maart 2021 13:38 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Volgens die definitie van hun hoort Jill daarbij.
En Nick hamert er ook steeds op dat hij de laatste weken als ze nog maar met 3 of 4 zitten hij wil zitten met mensen waarmee hij zonder moeite uren kan babbelen en die niet beroerd zijn dingen aan te pakken in het huishouden.quote:Op maandag 8 maart 2021 13:37 schreef greysbones het volgende:
[..]
Defenitioe sterkste speler van Nick en Michel was degene die goed waren in de spellen en opdrachten
En uitgaande van een minst sterke naar sterkste volgorde, mogen we concluderen dat we afscheid gaan nemen van Michel en dan Juliequote:Op maandag 8 maart 2021 13:38 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Volgens die definitie van hun hoort Jill daarbij.
Nick doet ook niet anders dan hangen..quote:Op maandag 8 maart 2021 13:39 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
En Nick hamert er ook steeds op dat hij de laatste weken als ze nog maar met 3 of 4 zitten hij wil zitten met mensen waarmee hij zonder moeite uren kan babbelen en die niet beroerd zijn dingen aan te pakken in het huishouden.
Vanuit het standpunt van Nick gezien kan ik me wel voorstellen dat hij liever niet de laatste weken met Jill wil zitten.
Volgens Nick ging het om mensen die geld in de pot brachten. Jill voert al weken haar opdrachten naar behoren uit, kan je van Julie, Liese en Naomi niet echt zeggen.quote:Op maandag 8 maart 2021 13:35 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ze weten toch zogenaamd niet hoe de buitenwereld over ze denken....en in het huis was in zijn ogen Jill nu niet zijn sterkste medespeler.
Wat hebben Nick en Michel zelf eigenlijk gewonnen die arrogante kwasten?quote:Op maandag 8 maart 2021 13:37 schreef greysbones het volgende:
[..]
Defenitie sterkste speler van Nick en Michel was degene die goed waren in de spellen en opdrachten
don't feed the trollsquote:Op maandag 8 maart 2021 13:41 schreef Yolk het volgende:
[..]
Door dit soort sneue reacties des te meer
Een massiever ego? Is ook wat waard natuurlijkquote:Op maandag 8 maart 2021 13:41 schreef M.Ritcher het volgende:
[..]
Wat hebben Nick en Michel zelf eigenlijk gewonnen die arrogante kwasten?
Zoey heeft het spel van Nick niet door,quote:Op maandag 8 maart 2021 13:32 schreef zodeju het volgende:
[..]
Nee, 1persoon kan je nog makkelijk van zeggen dat je die niet moet maar 2personen wordt wat moeilijker nu. dus moest het wel een beetje kloppen met haar verhaal tegen de meiden zonder al te veel opvallen.
Ja, maar hij wil dan hangen met iemand waar hij ook een paar uur mee kan "klappen", wat ik me ook wel kan voorstellen. Met Jill heeft hij gewoon amper raakvlakken. Wat andersom ook geldt, volgens mij verstaat Jill Nick ook vaak niet.quote:Op maandag 8 maart 2021 13:40 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nick doet ook niet anders dan hangen..
Zoey heeft het spel niet door??? Nu onderschat je haar.quote:Op maandag 8 maart 2021 13:42 schreef Fasil het volgende:
[..]
Zoey heeft het spel van Nick niet door,
Liese ook niet, Liese heeft Nick erg graag.
Liese heeft Zoey kunnen ‘overhalen’ niet op Nick te stemmen
Matt is volledig ingepalmd door Nick. Is volledig op de hoogte van de stemtactiek van K4 .. en is er blij mee, want daardoor kan hij nog een week blijven. En voorlopig houdt hij z'n mond er over dicht tegen Jill en Zoey.quote:Op maandag 8 maart 2021 13:45 schreef Tourniquet het volgende:
Wacht eens even, ik bedenk me dat Matt deze week niet op Nick zou gaan stemmen toch? Was een gesprekje tussen hun beiden donderdagavond na de exit van Mike.
Dat gaat hij op een van de drie meiden......ik denk Naomi....hij weet dat Jill aan Julli hangt en een beetje aan Liese.quote:Op maandag 8 maart 2021 13:45 schreef Tourniquet het volgende:
Wacht eens even, ik bedenk me dat Matt deze week niet op Nick zou gaan stemmen toch? Was een gesprekje tussen hun beiden donderdagavond na de exit van Mike.
Ik denk ook dat Matt op Zoey en Michael gaat. Heeft vanmorgen van Nick gehoord dat als hij zijn mond houd tegen Jill hij bij zijn finalisten hoort .quote:Op maandag 8 maart 2021 13:45 schreef Tourniquet het volgende:
Heeft Matt al laten vallen op wie hij dan stemt behalve op Michel? Misschien ook Zoey?quote:Op maandag 8 maart 2021 13:47 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Matt is volledig ingepalmd door Nick. Is volledig op de hoogte van de stemtactiek van K4 .. en is er blij mee, want daardoor kan hij nog een week blijven. En voorlopig houdt hij z'n mond er over dicht tegen Jill en Zoey.
Zo verongelijkt.quote:Op maandag 8 maart 2021 13:48 schreef greysbones het volgende:
Michel en Nick zichzelf weer aan het schoonpraten
Matt gaat denkelijk niet op Nick hoorquote:Op maandag 8 maart 2021 13:24 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
[..]
Ze verdiend het nu wel, na altijd maar Nick en Michel te nomineren.
Nick speelt het spel slim. Denk alleen dat hem dit minder sympathiek maakt als dit getoond wordt op tv, en dat hij daarom uiteindelijk verliest.quote:Op maandag 8 maart 2021 13:51 schreef Harry het volgende:
Michel en Nick in de sauna. Ze praten over de stem van (hun) meiden. En dat ze niet door hadden dat Zoey ertussen zit.
Nick: ik zou in de volgende fase liever tegen nMatt staan dan tegen Jill.
Nick heeft het goed voor elkaar. Matt stemt nu niet op hem, maar die garantie heeft Michel niet.....
Ben er bijna 100% zeker van.quote:Op maandag 8 maart 2021 13:50 schreef Krambo het volgende:
Zijn 'we' zeker dat Liese Jill heeft genomineerd? Ik vraag me dat af.
Klopt niet helemaal....Ze heeft uren met Michel gepraat samen na een feestje en dat hebben ze eerder ook al gedaan.... dat Julli zelfs een beetje jaloers ervan werd.quote:Op maandag 8 maart 2021 13:55 schreef utopia2.0 het volgende:
Nick, Michel en Naomi zijn het meest bezig met het stemmen. Liese en Julie willen mijn inziens helemaal niet met die 3 meegaan.. Zonder Michel, zou Julie veel leuker zijn. Liese mag Michel helemaal niet krijg ik de indruk. Nick is trouwens de grootste rat van de 3
BB kan die info gebruiken om te kunnen sturenquote:Op maandag 8 maart 2021 14:00 schreef maryo55 het volgende:
Snap niet dat ze hier geen stokje voor steken. Eerder in BB mocht nooit overlegt worden.
Ze heeft al 2x een aanvaring met hem gehad, daar kijk ik naarquote:Op maandag 8 maart 2021 13:59 schreef zodeju het volgende:
[..]
Klopt niet helemaal....Ze heeft uren met Michel gepraat samen na een feestje en dat hebben ze eerder ook al gedaan.... dat Julli zelfs een beetje jaloers ervan werd.
Denk eigenlijk dat die twee de beste klik hebben en allebei ook inderdaad ruzie kunnen hebben over dingen.
Zonder Michel was Julie al thuis.quote:Op maandag 8 maart 2021 13:55 schreef utopia2.0 het volgende:
Nick, Michel en Naomi zijn het meest bezig met het stemmen. Liese en Julie willen mijn inziens helemaal niet met die 3 meegaan.. Zonder Michel, zou Julie veel leuker zijn. Liese mag Michel helemaal niet krijg ik de indruk. Nick is trouwens de grootste rat van de 3
Nick en Michel blijven maar op haar inpraten, maar vooral Nickquote:Op maandag 8 maart 2021 14:06 schreef Angelflush het volgende:
Wat een giga manipulatie zijn de heren aan het doen bij naomi.
Wat naomi helaas niet weet is dat zoey de meiden heeft gered van de bank .
Naomi wil eigenlijk niet op zoey stemmen vanwege de afspraak en is bang dat ze door het publiek wordt afgerekend omdat ze zich niet aan die afspraak houdt.
Dat is al vanaf dag 1 in deze.....quote:Op maandag 8 maart 2021 14:00 schreef maryo55 het volgende:
Snap niet dat ze hier geen stokje voor steken. Eerder in BB mocht nooit overlegt worden.
En terecht ... Zoey is zodirect de enige die zich aan afspraak gaat houden. En Liese bedenk ik me nu, want die gaat niet op Zoey stemmen.quote:Op maandag 8 maart 2021 14:06 schreef Angelflush het volgende:
Naomi wil eigenlijk niet op zoey stemmen vanwege de afspraak en is bang dat ze door het publiek wordt afgerekend omdat ze zich niet aan die afspraak houdt.
Waar zou Matt dan op moeten stemmen dan, want dat stukje heb ik even gemist.quote:Op maandag 8 maart 2021 14:06 schreef Li0nHeart het volgende:
Wat wint Matt er eigenlijk mee om mee te gaan? 1 week langer erin zitten en dan hopen op immuniteit?
Stel dat K5 en Jill overblijven, dan denk ik dat Liese wel op Michel gaat. Rijkelijk laat, maar oke.quote:Op maandag 8 maart 2021 14:03 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ze heeft al 2x een aanvaring met hem gehad, daar kijk ik naar
Dit hoop ik ook.quote:Op maandag 8 maart 2021 14:04 schreef utopia2.0 het volgende:
Ik hoop oprecht en ik heb helemaal niets met haar, dat Jill immuniteit heeft en al in de finale zit. Dat brengt de plannetjes van 5 volledig in de war.
Dan is BB over. Heel veel mensen storen zich aan de voorkeursbehandeling van Jill.quote:Op maandag 8 maart 2021 14:04 schreef utopia2.0 het volgende:
Ik hoop oprecht en ik heb helemaal niets met haar, dat Jill immuniteit heeft en al in de finale zit. Dat brengt de plannetjes van 5 volledig in de war.
En als BB dan bedenkt het de mannen tegen de vrouwen te laten doen, met de verwachting dat de mannen het spel gaan winnen, saboteert Michel de boel, zodat de vrouwen alsnog winnen. Dat zal BB niet leuk hebben gevonden.quote:Op maandag 8 maart 2021 14:01 schreef Krambo het volgende:
[..]
BB kan die info gebruiken om te kunnen sturen
Matt mag niet verklappen dat ze op Zoey en Jill gaan. Het is om het even wat hij zelf doet, zolang hij maar niet op Nick stemt, vindt Nickquote:Op maandag 8 maart 2021 14:07 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Waar zou Matt dan op moeten stemmen dan, want dat stukje heb ik even gemist.
En wat aandacht van Nick. Dat mannetje lult met iedereen mee die hem enigszins positief benaderd. Nilck zei dat hij verder wou met mensen die hij graag mocht en Matt begon te glunderen. Arme jongen.quote:Op maandag 8 maart 2021 14:06 schreef Li0nHeart het volgende:
Wat wint Matt er eigenlijk mee om mee te gaan? 1 week langer erin zitten en dan hopen op immuniteit?
Kloptquote:Op maandag 8 maart 2021 14:07 schreef Li0nHeart het volgende:
Zei Thomas niet dat hij met Nick het minste had van heel het huis?
Dan zou perfect zijn ... dan Matt weg .. en dan de grote finale.quote:Op maandag 8 maart 2021 14:08 schreef Benny het volgende:
[..]
Dit hoop ik ook.
Het is nu al een paar weken veel te voorspelbaar wie genomineerd is en weg moet.
Aan de andere kant... Dan staan Matt en Zoey er op, want die vallen nog buiten het meerderheidsgroepje
Zoey die vorige keer op Naomi stemde bedoel je?quote:Op maandag 8 maart 2021 14:06 schreef Angelflush het volgende:
Het loopt nooit zoals je het bedacht heb....denk dat er nog best wel rare twist komen....quote:Op maandag 8 maart 2021 14:04 schreef Windhapper het volgende:
Ik begin nu toch te hopen dat die publieksstemming daadwerkelijk om een finaleplaats gaat en dat Jill hem pakt. Dan moet wel bij de bekendmaking stream 1 op de kop van Michel en stream 2 op de kop van Nick gericht staan.
Ze moeten dan op elkaar gaan stemmen en dan is Liese als eerste aan de beurt en dan Juliequote:Op maandag 8 maart 2021 14:08 schreef Yolk het volgende:
[..]
Stel dat K5 en Jill overblijven, dan denk ik dat Liese wel op Michel gaat. Rijkelijk laat, maar oke.
Als safe stem, niet om eruit te stemmen.quote:Op maandag 8 maart 2021 14:09 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Zoey die vorige keer op Naomi stemde bedoel je?
Dat zeggen we steeds... maar er is al zolang geen twist geweest.quote:Op maandag 8 maart 2021 14:09 schreef zodeju het volgende:
[..]
Het loopt nooit zoals je het bedacht heb....denk dat er nog best wel rare twist komen....
Er werd net al door de heren gezegd dat als Liesse deze stemming niet met hen meegaat dus stemmen op Zoey zij er volgende week opgezet word.quote:Op maandag 8 maart 2021 14:08 schreef Yolk het volgende:
[..]
Stel dat K5 en Jill overblijven, dan denk ik dat Liese wel op Michel gaat. Rijkelijk laat, maar oke.
Ik heb ook zeker liever dat Matt weggaat en niet Zoey. Die zal dan hopelijk ook een boost krijgen en slidings gaan makenquote:Op maandag 8 maart 2021 14:09 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Dan zou perfect zijn ... dan Matt weg .. en dan de grote finale.
Weet dat niet (meer)quote:Op maandag 8 maart 2021 14:07 schreef Li0nHeart het volgende:
welke voorkeursbehandeling heb je het over? Dat ze naar het ziekenhuis is geweest en daarna terug is gekomen?quote:Op maandag 8 maart 2021 14:08 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Dan is BB over. Heel veel mensen storen zich aan de voorkeursbehandeling van Jill.
Die wordt dan nog eens bevestigd.
Stelletje lafbekkenquote:Op maandag 8 maart 2021 14:11 schreef maryo55 het volgende:
[..]
Er werd net al door de heren gezegd dat als Liesse deze stemming niet met hen meegaat dus stemmen op Zoey zij er volgende week opgezet word.
Als dat zo gaat dan kan het toch al stoppen...nu...misschien beter hoeven we ons ook niet meer druk te maken over de streams.quote:Op maandag 8 maart 2021 14:04 schreef utopia2.0 het volgende:
nick wilt dat matt zoey en michel stemt zei die netquote:Op maandag 8 maart 2021 14:07 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Waar zou Matt dan op moeten stemmen dan, want dat stukje heb ik even gemist.
Er zijn heel veel mensen die hebben gestemd dat Jill in de finale thuis hoort. Er zijn altijd voor en tegenstanders.quote:Op maandag 8 maart 2021 14:08 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Dan is BB over. Heel veel mensen storen zich aan de voorkeursbehandeling van Jill.
Het loopt al weken volledig voorspelbaar. Heb wat twists betreft ook geen vertrouwen meer in deze regie.quote:Op maandag 8 maart 2021 14:09 schreef zodeju het volgende:
[..]
Het loopt nooit zoals je het bedacht heb....denk dat er nog best wel rare twist komen....
Ik gun Matt wel iets. Die heeft al zoveel shit over zich heen gehad en doet op zich weinig verkeerds, behalve teveel aan Jill plakken en zelfs dat wordt langzaam minder.quote:Op maandag 8 maart 2021 14:11 schreef Benny het volgende:
[..]
Ik heb ook zeker liever dat Matt weggaat en niet Zoey. Die zal dan hopelijk ook een boost krijgen en slidings gaan maken
Spreek lekker voor jezelf. Ik en velen met mij zijn Nick en Michel helemaal beu.quote:Op maandag 8 maart 2021 14:13 schreef zodeju het volgende:
[..]
Als dat zo gaat dan kan het toch al stoppen...nu...misschien beter hoeven we ons ook niet meer druk te maken over de streams.
Nou, neem de afgelopen week, zelfs mensen die niet streamen vroegen zich af waarom de Jill en Thomas show.quote:Op maandag 8 maart 2021 14:13 schreef Verida het volgende:
[..]
welke voorkeursbehandeling heb je het over? Dat ze naar het ziekenhuis is geweest en daarna terug is gekomen?
Voor de rest zie ik geen voorkeursbehandeling.
Omdat de rest alleen onder een dekentje op de bank ligt, objectief gezien.quote:Op maandag 8 maart 2021 14:16 schreef zodeju het volgende:
[..]
Nou, neem de afgelopen week, zelfs mensen die niet streamen vroegen zich af waarom de Jill en Thomas show.
Das niet eerlijk, je weet drommels goed als het publiek mag stemmen dat Jill ook de thomas fans mee heeft. Als dat nog niet zo was is door de Jill en Thomas show bevestig. Vooral omdat Jill heeft gezegd dat ze meer voelt dan vriendschap.quote:Op maandag 8 maart 2021 14:13 schreef maryo55 het volgende:
[..]
Er zijn heel veel mensen die hebben gestemd dat Jill in de finale thuis hoort. Er zijn altijd voor en tegenstanders.
Als Jill in de finale komt wilt het toch nog niet zeggen dat ze wint. Alleen al om die 2 heren met hun volgers gezicht te zien is voor mij al veel waard.
Kijk je de uitzendingen?quote:Op maandag 8 maart 2021 14:13 schreef Verida het volgende:
[..]
welke voorkeursbehandeling heb je het over? Dat ze naar het ziekenhuis is geweest en daarna terug is gekomen?
Voor de rest zie ik geen voorkeursbehandeling.
Ook daar ben ik het wel mee eens. Mijn post kwam misschien wat zwart-wit over, maar Matt voegt evenmin echt wat toe. Maar is inderdaad wel zichtbaarder dan Zoey.quote:Op maandag 8 maart 2021 14:15 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ik gun Matt wel iets. Die heeft al zoveel shit over zich heen gehad en doet op zich weinig verkeerds, behalve teveel aan Jill plakken en zelfs dat wordt langzaam minder.
Zoey zit hele dagen te puzzelen, of ligt op haar bed, of is aan het OCD-poetsen. En áls ze met andere praat is het negatief gezeur.
lijkt me vrij normaal. Als michel of julie eruit zou zijn gegaan, of tegenover elkaar op de bank hadden gezeten, was het op dezelfde manier uitgemolkenquote:Op maandag 8 maart 2021 14:16 schreef zodeju het volgende:
[..]
Nou, neem de afgelopen week, zelfs mensen die niet streamen vroegen zich af waarom de Jill en Thomas show.
Dat weten ze in het huis toch helemaal niet?quote:Op maandag 8 maart 2021 14:20 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Kijk je de uitzendingen?
De grote Jill show. Afgelopen donderdag lag de focus volledig op Jill en Thomas ipv de genomineerden.
Dat laatste zal dan idd gaan gebeuren. Dus BB moet een stokje steken voor die nominatieafspraken..quote:Op maandag 8 maart 2021 14:08 schreef Benny het volgende:
[..]
Dit hoop ik ook.
Het is nu al een paar weken veel te voorspelbaar wie genomineerd is en weg moet.
Aan de andere kant... Dan staan Matt en Zoey er op, want die vallen nog buiten het meerderheidsgroepje
Ik zie geen voorkeursbehandeling. Dat maken die wappies op intstagram, twitter en facebook ervan..quote:Op maandag 8 maart 2021 14:08 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Ja, Harry, je weet dat zij eerlijk spelenquote:Op maandag 8 maart 2021 14:22 schreef Harry het volgende:
Michel: ik zou de tactiek van Zoey zelfs "vuil" noemen.
quote:Op maandag 8 maart 2021 14:20 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Kijk je de uitzendingen?
De grote Jill show. Afgelopen donderdag lag de focus volledig op Jill en Thomas ipv de genomineerden.
Wat voor tv waardige momenten maakt het groepje van 5 dan dat een tv uitzending kan vullen? Onder dekentjes liggen? Slapen in de zon? Koken met Nick?quote:Op maandag 8 maart 2021 14:19 schreef zodeju het volgende:
[..]
Das niet eerlijk, je weet drommels goed als het publiek mag stemmen dat Jill ook de thomas fans mee heeft. Als dat nog niet zo was is door de Jill en Thomas show bevestig. Vooral omdat Jill heeft gezegd dat ze meer voelt dan vriendschap.
BB zal pas ingrijpen als hun lievelingetje Jill in gevaar komt.quote:Op maandag 8 maart 2021 14:23 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Dat laatste zal dan idd gaan gebeuren. Dus BB moet een stokje steken voor die nominatieafspraken..
Omdat de rest buiten bankhangen en nominatiepraatjes weinig interessants toevoegt. Kijken naar sporten en veel vreten is nu wel bekend.quote:Op maandag 8 maart 2021 14:20 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Kijk je de uitzendingen?
Voor de goede orde, ik citeerde Michel.quote:Op maandag 8 maart 2021 14:26 schreef Fasil het volgende:
[..]
Ja, Harry, je weet dat zij eerlijk spelen
Klopt, maar ik "stem" niet om interessante nomindaties te krijgen.quote:Op maandag 8 maart 2021 14:20 schreef Benny het volgende:
[..]
Ook daar ben ik het wel mee eens. Mijn post kwam misschien wat zwart-wit over, maar Matt voegt evenmin echt wat toe. Maar is inderdaad wel zichtbaarder dan Zoey.
Speltechnisch is het echter interessanter als Zoey blijft. Zij zit vuistdiep in het damesgroepje. Het wordt dan zowaar een keertje interessant wat daar gebeurt... Kiezen zij voor zichzelf, volgen zij Zoey, volgens zij de heren... Blijft Matt, heb je heel voorspelbare 2 weken:
Jill vs. Zoey
Jill vs. Matt
Jill safe of Matt eruit betekent een weekje winst
Dat snap ik, maar het is dan duidelijk dat Jill wint. Dat wil ik zeggen. Dus waarom dan door gaan??quote:Op maandag 8 maart 2021 14:16 schreef Lrod01 het volgende:
[..]
Spreek lekker voor jezelf. Ik en velen met mij zijn Nick en Michel helemaal beu.
Dat jij vochtig wordt van Michel is al langer duidelijk. Prima, maar sla geen wartaal uit.quote:Op maandag 8 maart 2021 14:26 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
BB zal pas ingrijpen als hun lievelingetje Jill in gevaar komt.
Oh dus hij voelt zich nu goed bij het beïnvloeden van Julie en Naomi.quote:Op maandag 8 maart 2021 14:29 schreef Harry het volgende:
Michel: natuurlijk wil ik de finale halen, en winnen. Maar ook dat doen waar ik me het beste bij voel....
Nou dan heeft jill zo om en bij 10 weken immuniteit gehad, netjes...quote:Op maandag 8 maart 2021 14:08 schreef Benny het volgende:
[..]
Dit hoop ik ook.
We zouden niet meer persoonlijk worden toch?quote:Op maandag 8 maart 2021 14:29 schreef Lrod01 het volgende:
[..]
Dat jij vochtig wordt van Michel is al langer duidelijk. Prima, maar sla geen wartaal uit.
Ze moeten die nominaties aan het publiek overlaten en de bewoners moeten dan vanzelf weer meer met elkaar bezig zijn aardiger over te komen. Die gelul al wekenlang slaat nergens op.quote:Op maandag 8 maart 2021 14:30 schreef Koos1958 het volgende:
Gadver die Michel en nick blijven maar praten over de nominaties en dat al weken achter elkaar. En die meiden maar manipuleren.
Dat snap ik niet echt want hiervoor schreef iemand dat als Liese niet met ze (K4) mee zou stemmen op Zoëy dat zij dan volgende week op de nominatiebank zou zitten.quote:Op maandag 8 maart 2021 14:19 schreef Frummelie het volgende:
Haha hij (Michel) wil het Liese niet aandoen om te vragen om op Zoey te stemmen..... man je maakt geen schijn van kans!
Iedere week eerst de vraag wie je favoriet is,quote:Op maandag 8 maart 2021 14:33 schreef M.Ritcher het volgende:
[..]
Ze moeten die nominaties aan het publiek overlaten en de bewoners moeten dan vanzelf weer meer met elkaar bezig zijn aardiger over te komen. Die gelul al wekenlang slaat nergens op.
quote:Op maandag 8 maart 2021 14:32 schreef Was-beer het volgende:
Michel tegen Naomi: niet teveel denken, dat doen wij wel![]()
![]()
![]()
just een zee kwal die weet ook niet dat ze op het strand zit .quote:Op maandag 8 maart 2021 14:28 schreef Windhapper het volgende:
Jill zit zo verschrikkelijk in hun hoofd, de psychologische oorlog is gewonnen door een 23 jarige die niet eens weet dat ze eraan meedoet.
Jill 10 weken immuniteit?quote:Op maandag 8 maart 2021 14:31 schreef Dadietn het volgende:
[..]
Nou dan heeft jill zo om en bij 10 weken immuniteit gehad, netjes...
Echt he,quote:Op maandag 8 maart 2021 14:28 schreef Windhapper het volgende:
Jill zit zo verschrikkelijk in hun hoofd, de psychologische oorlog is gewonnen door een 23 jarige die niet eens weet dat ze eraan meedoet.
En bij die rest hoort Jill niet?? En was dit een noodgreep van BB.quote:Op maandag 8 maart 2021 14:27 schreef M.Ritcher het volgende:
[..]
Omdat de rest buiten bankhangen en nominatiepraatjes weinig interessants toevoegt. Kijken naar sporten en veel vreten is nu wel bekend.
Ok thx. een echte rat die Nick, maar hij het speelt spel goed. Hoop alleen dat hi een keer in een valkuil flikkert.quote:Op maandag 8 maart 2021 14:08 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Matt mag niet verklappen dat ze op Zoey en Jill gaan. Het is om het even wat hij zelf doet, zolang hij maar niet op Nick stemt, vindt Nick
Het is toch mooi dat je een militair helemaal gek kan maken met kleuterspel... Zie hoe hij reageert op een Jerrel en Jill.quote:Op maandag 8 maart 2021 14:28 schreef Windhapper het volgende:
Als die stemming van wie zie jij in de finale haar rechtstreeks een plaats in de finale heeft, dan heeft jill in totaal 10 weken immuniteit gehad.quote:Op maandag 8 maart 2021 14:35 schreef Fasil het volgende:
[..]
Jill 10 weken immuniteit?
Zat ze dan niet op de bank met Thomas?
Ik maak mij nooit druk om streams.quote:Op maandag 8 maart 2021 14:13 schreef zodeju het volgende:
[..]
Als dat zo gaat dan kan het toch al stoppen...nu...misschien beter hoeven we ons ook niet meer druk te maken over de streams.
Ok thxquote:Op maandag 8 maart 2021 14:13 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
nick wilt dat matt zoey en michel stemt zei die net
jill heeft immuniteit gehad toen ze net terug was uit het ziekenhuis, immuniteit toen ze hm was (net zoals de ander immunteit hadden bij het huismeesterschap) en Jill heeft immuniteit gehad toen er alleen op de mannen gestemd mocht worden (maar toen hadden de andere dames ook immuniteit.)quote:Op maandag 8 maart 2021 14:35 schreef Fasil het volgende:
[..]
Jill 10 weken immuniteit?
Zat ze dan niet op de bank met Thomas?
Ik merk al, dat jij ook teveel op het verkeerde platform zit. Niet te serieus nemen allemaal.quote:Op maandag 8 maart 2021 14:26 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
BB zal pas ingrijpen als hun lievelingetje Jill in gevaar komt.
Rustig kerel rustig. Het is maar een spelletje.quote:Op maandag 8 maart 2021 14:29 schreef Lrod01 het volgende:
[..]
Dat jij vochtig wordt van Michel is al langer duidelijk. Prima, maar sla geen wartaal uit.
Liese is denk ik sowieso de eerste die eruit ligt als K5, K4 wordt. Je hebt Michel + Julie en Nick + Naomi met Liese als 5e wiel. Als die iets meer game was geweest had ze vorige week al geswitched. Nu is ze al te laat.quote:Op maandag 8 maart 2021 14:34 schreef KnalPoenani het volgende:
[..]
Dat snap ik niet echt want hiervoor schreef iemand dat als Liese niet met ze (K4) mee zou stemmen op Zoëy dat zij dan volgende week op de nominatiebank zou zitten.
Is wel een mooi muziekstukquote:Op maandag 8 maart 2021 14:41 schreef Benny het volgende:
Hier wordt een Carel Kraayenhof onder gemonteerd
Ik ben heel rustig. Ik benoem alleen een feit dat ik hier constateer.quote:Op maandag 8 maart 2021 14:41 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Rustig kerel rustig. Het is maar een spelletje.
En Matt is dan Koning pils.quote:Op maandag 8 maart 2021 14:41 schreef Benny het volgende:
Hier wordt een Carel Kraayenhof onder gemonteerd
Ik had zeer graag de T & J show, omdat dit toch een uitzonderlijk feit is. (Is wel geen show voor me)quote:Op maandag 8 maart 2021 14:26 schreef Lrod01 het volgende:
[..]
[..]
Wat voor tv waardige momenten maakt het groepje van 5 dan dat een tv uitzending kan vullen? Onder dekentjes liggen? Slapen in de zon? Koken met Nick?
En traantje want ze mist vast haar kindjes.quote:
Wel in haar reet. Al is het onduidelijk of dat implantaten zijn.quote:Op maandag 8 maart 2021 14:45 schreef zodeju het volgende:
Zoey snoept enorm veel, die potten van de cupcakes zijn bijna leeg....en die komt geen gram aan.
Makkelijk oordelen.....je weet niet waarom. Misschien was het een laatste optie voor haar.quote:Op maandag 8 maart 2021 14:45 schreef Angelflush het volgende:
[..]
En traantje want ze mist vast haar kindjes.
Nou ga dan lekker naar ze toe.
Ik vind haar giga egoïstisch , als je vrijwillig je kindjes zo lang alleen laat , dan ben je in mijn ogen het niet waard om mama te zijn.
3X nep: haar, tieten en kont. Om maar aantrekkelijk voor de PIN-pas van Arabieren te kunnen zijn....quote:Op maandag 8 maart 2021 14:47 schreef M.Ritcher het volgende:
[..]
Wel in haar reet. Al is het onduidelijk of dat implantaten zijn.
wat een kolder zeg, dus als moeder mag je nooit meer iets doen buitenhuis en aan zo'n spel echt kolderquote:Op maandag 8 maart 2021 14:45 schreef Angelflush het volgende:
[..]
Ik vind haar giga egoïstisch , als je vrijwillig je kindjes zo lang alleen laat , dan ben je in mijn ogen het niet waard om mama te zijn.
Zij heeft het vuil spel van Nick niet doorquote:Op maandag 8 maart 2021 13:45 schreef zodeju het volgende:
[..]
Zoey heeft het spel niet door??? Nu onderschat je haar.
Dat klopt maar zolang ze dat er niet bij zeggen gaat Liese echt niet op Zoey stemmen... dus ben benieuwd wat dat eventueel voor wending gaat krijgen.quote:Op maandag 8 maart 2021 14:34 schreef KnalPoenani het volgende:
[..]
Dat snap ik niet echt want hiervoor schreef iemand dat als Liese niet met ze (K4) mee zou stemmen op Zoëy dat zij dan volgende week op de nominatiebank zou zitten.
Nee niet makkelijk oordelen. Dit is mijn mening. Ik zie dat Julie verder een goed persoon is die nog heel veel rouwt om haar overleden vader. Dat is moelijk , mijn moeder overleed toen mijn kinderen 6,5 en 4 waren maar ik zou nooit nooit vrijwillig 2 a 3 maanden mijn kinderen vrijwillig! verlaten om me time te hebben.quote:Op maandag 8 maart 2021 14:47 schreef zodeju het volgende:
[..]
Makkelijk oordelen.....je weet niet waarom. Misschien was het een laatste optie voor haar.
Dat heeft ze gedaan uit tactiek, precies om het moment om open kaart te spelen dat ze Michel niet mocht.quote:Op maandag 8 maart 2021 14:50 schreef Fasil het volgende:
[..]
Zij heeft het vuil spel van Nick niet door
Anders had ze de laatste 2 weken wel op hem gestemd. Wat ze dus niet gedaan heeft
Ja dat vind ik ! Niet op deze manier ! Mijn mening is dat ze haar kindjes in de steek laat.quote:Op maandag 8 maart 2021 14:48 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
wat een kolder zeg, dus als moeder mag je nooit meer iets doen buitenhuis en aan zo'n spel echt kolder
Ik ook. Urenlang. Vooral tijdens lessen op school.quote:Op maandag 8 maart 2021 14:52 schreef Joyce-43 het volgende:
erg vreemd dat jill het spel pasjansen niet kon ik speelde dat al als klein kind
Dit duurt al 3jaar, familie weet niet meer wat ze voor haar kunnen betekenen. Ze is verbitterd en verdrietig is ook niet goed voor haar kinderen. Dat heeft zijn weergave op de kinderen.quote:Op maandag 8 maart 2021 14:52 schreef Angelflush het volgende:
[..]
Nee niet makkelijk oordelen. Dit is mijn mening. Ik zie dat Julie verder een goed persoon is die nog heel veel rouwt om haar overleden vader. Dat is moelijk , mijn moeder overleed toen mijn kinderen 6,5 en 4 waren maar ik zou nooit nooit vrijwillig 2 a 3 maanden mijn kinderen vrijwillig! verlaten om me time te hebben.
Julie ook 3 keer.quote:Op maandag 8 maart 2021 14:38 schreef Verida het volgende:
[..]
jill heeft immuniteit gehad toen ze net terug was uit het ziekenhuis, immuniteit toen ze hm was (net zoals de ander immunteit hadden bij het huismeesterschap) en Jill heeft immuniteit gehad toen er alleen op de mannen gestemd mocht worden (maar toen hadden de andere dames ook immuniteit.)
Mooi dat je rustig bent.quote:Op maandag 8 maart 2021 14:43 schreef Lrod01 het volgende:
[..]
Ik ben heel rustig. Ik benoem alleen een feit dat ik hier constateer.
Het eerste spelletje kaarten wat je leerde....Zelfs mijn kleinkinderen leerde dat van opa.quote:Op maandag 8 maart 2021 14:52 schreef Joyce-43 het volgende:
erg vreemd dat jill het spel pasjansen niet kon ik speelde dat al als klein kind
ben ik het zeker niet met je eensquote:Op maandag 8 maart 2021 14:53 schreef Angelflush het volgende:
[..]
Ja dat vind ik ! Niet op deze manier ! Mijn mening is dat ze haar kindjes in de steek laat.
Ja, en dan wel bekend maken voordat ze moeten stemmen morgen.quote:Op maandag 8 maart 2021 14:04 schreef Windhapper het volgende:
Ik begin nu toch te hopen dat die publieksstemming daadwerkelijk om een finaleplaats gaat en dat Jill hem pakt. Dan moet wel bij de bekendmaking stream 1 op de kop van Michel en stream 2 op de kop van Nick gericht staan.
Vind ik ook.quote:Op maandag 8 maart 2021 14:53 schreef Angelflush het volgende:
[..]
Ja dat vind ik ! Niet op deze manier ! Mijn mening is dat ze haar kindjes in de steek laat.
Dat snap ik. Maar dan professionele hulp zoeken en niet in een spelprogramma gaan mee doen zodat je je kindjes heel lang niet gaat zien. Nogmaals dit is mijn mening. Ik verloor als 31 jarige mijn moeder met 3 kindjes waar ik er ook voor moest zijn want zij verloren hun oma. En dat rouwproces heeft daardoor ook vele jaren geduurd.quote:Op maandag 8 maart 2021 14:55 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dit duurt al 3jaar, familie weet niet meer wat ze voor haar kunnen betekenen. Ze is verbitterd en verdrietig is ook niet goed voor haar kinderen. Dat heeft zijn weergave op de kinderen.
Ik denk meer omdat ze op Zoey moet stemmen van dr grote broer, ze is de hele dag al sjaggo 😉quote:Op maandag 8 maart 2021 14:45 schreef Angelflush het volgende:
[..]
Ja volgens mij ook.quote:Op maandag 8 maart 2021 14:07 schreef Li0nHeart het volgende:
Daar zeg je wat "ff". Drie jaar is te lang. "quote:Op maandag 8 maart 2021 14:59 schreef Windhapper het volgende:
[..]
Vind ik ook.Normale mensen gaan gewoon 2 weken in Spanje zitten met vriendinnen als ze er echt ff doorheen zitten. Zij 3 maanden in het Big Brother huis.
Je leven hoeft niet stil te staan als je kinderen hebt. Haar vriend is toch bij haar kinderen. Waar maken mensen zich druk om. Het is aan een ieder om keuzes te maken.quote:Op maandag 8 maart 2021 14:59 schreef Angelflush het volgende:
[..]
Dat snap ik. Maar dan professionele hulp zoeken en niet in een spelprogramma gaan mee doen zodat je je kindjes heel lang niet gaat zien. Nogmaals dit is mijn mening. Ik verloor als 31 jarige mijn moeder met 3 kindjes waar ik er ook voor moest zijn want zij verloren hun oma. En dat rouwproces heeft daardoor ook vele jaren geduurd.
Als je er zo psychisch doorheen zit dan zoek je hulp, maar ga je niet een hele lange periode in een tv programma plezier maken.
Er is niet eens officieel bekend gemaakt dat Julie huismeester is.quote:Op maandag 8 maart 2021 15:00 schreef Verida het volgende:
Is er eigenlijk al officieel door BB bekend gemaakt dat de huismeester immuniteit heeft en dat de huismeester iemand mag redden bij gelijke stand?
Dat van het ziekenhuis, gelukkig was Jill terug, huis was leeg zonder haar. En gelukkig kreeg ze wat rust, was niet niks wat ze gehad heeftquote:
kinderen zijn niet bij elkaar heeft ze wel eens verteld. 2 bij hun vader en eentje bij haar broer volgens mijquote:Op maandag 8 maart 2021 15:02 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Je leven hoeft niet stil te staan als je kinderen hebt. Haar vriend is toch bij haar kinderen. Waar maken mensen zich druk om. Het is aan een ieder om keuzes te maken.
2 weken vrijwillige opname op de psychiatrische afdeling dan.quote:Op maandag 8 maart 2021 15:01 schreef zodeju het volgende:
[..]
Daar zeg je wat "ff". Drie jaar is te lang. "
Daar heb je gelijk in, maar ik weet niet of dat hulp zoeken en krijgen ook mislukt is of gedaan.quote:Op maandag 8 maart 2021 14:59 schreef Angelflush het volgende:
[..]
Dat snap ik. Maar dan professionele hulp zoeken en niet in een spelprogramma gaan mee doen zodat je je kindjes heel lang niet gaat zien. Nogmaals dit is mijn mening. Ik verloor als 31 jarige mijn moeder met 3 kindjes waar ik er ook voor moest zijn want zij verloren hun oma. En dat rouwproces heeft daardoor ook vele jaren geduurd.
Als je er zo psychisch doorheen zit dan zoek je hulp, maar ga je niet een hele lange periode in een tv programma plezier maken.
ja ik heb het ook veel gespeeld en 31en en hartenjagen allemaal van me vader geleerdquote:Op maandag 8 maart 2021 14:55 schreef Benny het volgende:
[..]
Ik ook. Urenlang. Vooral tijdens lessen op school.
Nee, heb er eigenlijk helemaal niks over gehoord. alleen het huismeesterschap.quote:Op maandag 8 maart 2021 15:00 schreef Verida het volgende:
Is er eigenlijk al officieel door BB bekend gemaakt dat de huismeester immuniteit heeft en dat de huismeester iemand mag redden bij gelijke stand?
Ja? En? De rest is niet om aan te zien. Je valt in slaap bij die dooien.quote:Op maandag 8 maart 2021 14:20 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Kijk je de uitzendingen?
ja had opa kip ook wel even moeten leren aan haarquote:Op maandag 8 maart 2021 14:56 schreef zodeju het volgende:
[..]
Het eerste spelletje kaarten wat je leerde....Zelfs mijn kleinkinderen leerde dat van opa.
Nee, daar ben ik al lang mee gestopt. Voel me niet thuis tussen dat Tokkie gedoe.quote:Op maandag 8 maart 2021 14:40 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ik merk al, dat jij ook teveel op het verkeerde platform zit. Niet te serieus nemen allemaal.
Dat vraag ik mij ook af.quote:Op maandag 8 maart 2021 15:00 schreef Verida het volgende:
Maar je ziet je bent nooit te oud om wat leren.quote:Op maandag 8 maart 2021 15:07 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ja had opa kip ook wel even moeten leren aan haar
Dan zijn ze toch onder de pannen. Je mag als moeder wel een keer een uitdaging aangaan. Ook als vader trouwens. Denk dat andere mensen zich drukker maken dan de persoon zelfquote:Op maandag 8 maart 2021 15:02 schreef Verida het volgende:
[..]
kinderen zijn niet bij elkaar heeft ze wel eens verteld. 2 bij hun vader en eentje bij haar broer volgens mij
Verstandigquote:Op maandag 8 maart 2021 15:07 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Nee, daar ben ik al lang mee gestopt. Voel me niet thuis tussen dat Tokkie gedoe.
Haha kreeg zin om potje te spelen maar heb geen eens kaarten in huisquote:Op maandag 8 maart 2021 15:05 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ja ik heb het ook veel gespeeld en 31en en hartenjagen allemaal van me vader geleerd
Maak je ook een L met je hand om te kijken wat links en rechts is?quote:Op maandag 8 maart 2021 15:11 schreef zodeju het volgende:
Ha, dat doe ik ook. De maanden om je knokkels om te kijken hoeveel dagen een maand heeft....
Nee, die kon ik niet.quote:Op maandag 8 maart 2021 15:14 schreef engine het volgende:
[..]
Maak je ook een L met je hand om te kijken wat links en rechts is?
kan app downloaden hoor ook haha heb hier 2 kaartspelen geloof ikquote:Op maandag 8 maart 2021 15:14 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Haha kreeg zin om potje te spelen maar heb geen eens kaarten in huis
Zit die niet meer standaard op Windows? Mijn hele generatie heeft leren patiencen op Windows 95.quote:Op maandag 8 maart 2021 15:14 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Haha kreeg zin om potje te spelen maar heb geen eens kaarten in huis
Ja lijkt er wel op he ,ik zit op mijn telefoon te cossen dus kan niet patience er op spelenquote:Op maandag 8 maart 2021 15:16 schreef magnaal24 het volgende:
Gaan de cossers nou zitten patiencen om de verveling te verdrijven? haha
Ik ga wel ff in de sauna.quote:Op maandag 8 maart 2021 15:16 schreef magnaal24 het volgende:
We kunnen anders wel even de tactiek voor volgende week vast doornemen.quote:Op maandag 8 maart 2021 15:27 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ik ga wel ff in de sauna.
...
Ok. Ik heb geen sauna. Ook geen hottub. Dan ook maar patiencen
jaaa heb gewonnenquote:Op maandag 8 maart 2021 15:16 schreef magnaal24 het volgende:
mijn dochter was weekend op bezoek en hoorde zoey hmmm hmm en die werd er al gek van 10 min binnen hahahaquote:Op maandag 8 maart 2021 15:30 schreef utopia2.0 het volgende:
Euhm euhm euhm euhm euhm euhm, volgens Zoey
En anders ben je een racist.quote:Op maandag 8 maart 2021 15:36 schreef cheanny het volgende:
Zoey wil een schattig meisje zijn. Geen gangster.
Ik maak me er druk om omdat het mijn mening is dat je als mama van kleine kindjes ik vind dat je ze niet zo lang vrijwillig zonder mama kan laten. Dus ja dan zeg ik er wat van . Daar is toch ook het forum voor.quote:Op maandag 8 maart 2021 15:02 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Je leven hoeft niet stil te staan als je kinderen hebt. Haar vriend is toch bij haar kinderen. Waar maken mensen zich druk om. Het is aan een ieder om keuzes te maken.
Dat komt er bij haar standaard uit als ze aan het luisteren is. Dat woord vies kan ze ook zo mooi brengen. Viezzzzzzzzzzzzzzquote:Op maandag 8 maart 2021 15:36 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
mijn dochter was weekend op bezoek en hoorde zoey hmmm hmm en die werd er al gek van 10 min binnen hahaha
Nou Zoey, dan zou ik eens gaan praten met wat bendeleden in US. Die dragen vaak dat soort sjaaltjes en hebben daarmee een bepaald beeld opgeroepen.quote:Op maandag 8 maart 2021 15:38 schreef Harry het volgende:
Zoey en Julie
Zoey: ik had een keer een sjaaltje van Jowi, en toen zei iemand (Nick??) dat ik net een gangster was. Doe je dat zelfde sjaaltje bij een blanke vrouw, dan is het schattig. Ik wil ook schattig zijn.
Laatste strohalm. Ze hoopt Julie zo ver te krijgen op Nick te stemmen. Ze weet dat Michel niet lukt.quote:Op maandag 8 maart 2021 15:40 schreef Magean het volgende:
Zoey blijft maar over de uitspraak van Nick drammen.
Dat vind ik het laagste wat er is.quote:Op maandag 8 maart 2021 15:42 schreef Kefke04 het volgende:
zoey weer de racsisme kaart aan het trekken
Ik lig op de bank met een kleedje.quote:Op maandag 8 maart 2021 15:27 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ik ga wel ff in de sauna.
...
Ok. Ik heb geen sauna. Ook geen hottub. Dan ook maar patiencen
Julie zit gewoon wat mee te lullen met zoeyquote:Op maandag 8 maart 2021 15:47 schreef Harry het volgende:
Julie zegt tegenn Zoey, dat zij niet weet waarom Mike had gezegd, dat ze goed gespeeld heeft?
Nick heeft dat vandaag nog duidelijk gemaakt aan Julie, Michel en Naomie (de reden heeft Nick gehoord van Mike tijdens een gesprek in de sauna).
Ja want ze weet toch al dat ze met Mies en Nick meestemt.quote:Op maandag 8 maart 2021 15:48 schreef Kefke04 het volgende:
Julie zit gewoon wat mee te lullen met zoey
kousen / sokkenquote:Op maandag 8 maart 2021 15:51 schreef Windhapper het volgende:
We krijgen weer een spel? Wat pakken ze allemaal?
Dramaverhaal, kan ik niets mee.quote:Op maandag 8 maart 2021 15:39 schreef Angelflush het volgende:
[..]
Ik maak me er druk om omdat het mijn mening is dat je als mama van kleine kindjes ik vind dat je ze niet zo lang vrijwillig zonder mama kan laten. Dus ja dan zeg ik er wat van . Daar is toch ook het forum voor.
Jij hebt toch ook meningen over de bewoners die je hier neerzet.
Sokken en een sweatshirt voor Julie.quote:Op maandag 8 maart 2021 15:51 schreef Windhapper het volgende:
Nieuwe trui voor Julie iig, volgens mij omdat ze eerder een trui met een behoorlijk grote opdruk moest inleveren.quote:Op maandag 8 maart 2021 15:51 schreef Windhapper het volgende:
Nieuws komt niet van mijquote:Op maandag 8 maart 2021 15:46 schreef Toweler het volgende:
Utopia 2 nieuws lotus en haar vriend zijn uitelkaar
@capuchon_jongen vindt dit leuk.quote:Op maandag 8 maart 2021 15:52 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Sokken en een sweatshirt voor Julie.
Je zou best wat meer inhoudelijk kunnen reageren, als iemand met een mening komt.quote:
Dat zeggen vrouwen altijd, ook al puilt de kledingkast uitquote:Op maandag 8 maart 2021 15:54 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Sokken zijn allemaal verdwenen.
Kleding van Julie was vorige week ineens afgepakt. Had bijna niks meer weer.
Zoey heeft op Mike en Michel gestemdquote:Op maandag 8 maart 2021 15:47 schreef Harry het volgende:
Julie zegt tegen Zoey, dat zij niet weet waarom Mike had gezegd, dat ze goed gespeeld heeft?
Nick heeft dat vandaag nog duidelijk gemaakt aan Julie, Michel en Naomie (de reden - van twee walletjes eten - heeft Nick gehoord van Mike tijdens een gesprek in de sauna).
Zoey vindt, dat ze niet bij elk vraagteken verantwoording af hoeft te leggen.
Zoey: daar heb ik het soms echt moeilijk mee.
Hoeft ook niet hoor, wat jij wilt. Ik vind alleen dat ik wel mijn mening mag zeggen en wat jij er mee doet moet je zelf weten.quote:
5 uur. Snack tijdquote:
Dat worden allemaal fap-sokken voor de stagairs die naar douche- en toiletstreams kijken.quote:Op maandag 8 maart 2021 15:57 schreef Windhapper het volgende:
Maar waar blijven die sokken dan? Hebben ze daar zo een luchtafvoer op de droger?
Nee waarom zou ik. Als ik het belangrijk vind reageer ik inhoudelijk, als het dom gelul is ga ik er verder niet op in. Next.quote:Op maandag 8 maart 2021 15:54 schreef Harry het volgende:
[..]
Je zou best wat meer inhoudelijk kunnen reageren, als iemand met een mening komt.
Iemand botweg afschepen, en dat doe je vaker, is behoorlijk respectloos. Zeg dan niets.
Ik doe er niets mee. Nextquote:Op maandag 8 maart 2021 15:56 schreef Angelflush het volgende:
[..]
Hoeft ook niet hoor, wat jij wilt. Ik vind alleen dat ik wel mijn mening mag zeggen en wat jij er mee doet moet je zelf weten.
toch niet die gave met achterop die doodskop?quote:Op maandag 8 maart 2021 15:53 schreef Yolk het volgende:
[..]
Nieuwe trui voor Julie iig, volgens mij omdat ze eerder een trui met een behoorlijk grote opdruk moest inleveren.
bespotteljk hoorquote:Op maandag 8 maart 2021 15:54 schreef Dutchgirl23 het volgende:
en de half uren niets?quote:Op maandag 8 maart 2021 15:57 schreef Whuzz het volgende:
[..]
5 uur. Snack tijd
6 uur. Diner!
7 uur. Snack tijd
8 uur. Snack tijd
9 uur. Snack tijd
10 uur. Snack tijd
Had met merkkleding te makenquote:Op maandag 8 maart 2021 15:54 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Nee, die had ze pas nog aan. Een zwarte en roze. Stond een merk op.quote:Op maandag 8 maart 2021 15:59 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
toch niet die gave met achterop die doodskop?
Misschien dan de volgende keer maar niet reageren. Ieder mag zijn mening hebben. Volgens jou misschien niet maar dan ben je op het verkeerde forum.quote:
Waarom ga je nu door. Zit het je dwars kom in mijn DM. Nogmaals next.quote:Op maandag 8 maart 2021 16:02 schreef Angelflush het volgende:
[..]
Misschien dan de volgende keer maar niet reageren. Ieder mag zijn mening hebben. Volgens jou misschien niet maar dan ben je op het verkeerde forum.
quote:Op maandag 8 maart 2021 13:28 schreef zodeju het volgende:
Jill wil weer verder kaarten....en is weer in haar sas met Matt....
Ze wordt er toch wel uit gestemd zegt ze dus ze gaat verder met kaarten.
Vraagt weer een soort van bevestiging aan Matt die dat aanvoelt en zegt maar weer is opnieuw Nee tuurlijk niet Jill jij bent zo geweldig.
Nee, zwaaaaaar honger lijden die lui. Maar ja. Is BB he? Back to basics!quote:
Misschien moet je dat eens posten op de Libelle forumquote:Op maandag 8 maart 2021 16:02 schreef Angelflush het volgende:
[..]
Misschien dan de volgende keer maar niet reageren. Ieder mag zijn mening hebben. Volgens jou misschien niet maar dan ben je op het verkeerde forum.
Was idd op dinsdagquote:Op maandag 8 maart 2021 16:04 schreef Toweler het volgende:
Vorige week hebben ze toch op dinsdag genomineerd?
quote:Op maandag 8 maart 2021 16:05 schreef Inca het volgende:
[..]
Misschien moet je dat eens posten op de Libelle forum
Zien er ook allemaal zwaar ondervoed uitquote:Op maandag 8 maart 2021 16:05 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Nee, zwaaaaaar honger lijden die lui. Maar ja. Is BB he? Back to basics!
Dat zou kunnen. We konden vorige week vrijdag stemmen op een bewoner die volgens de kijker in de finale zou moeten staan. Dus of er een immuniteit spel komt betwijfel ik.quote:Op maandag 8 maart 2021 16:07 schreef Toweler het volgende:
[..]
Wss morgen een spel dus en dan nomineren
Zou Mies niet meer van de stemmen krijgen. Hij heeft echt best veel die hard fans. En de rest van de K5 fans zullen ook in zijn voordeel stemmen. Zou het niet durven zeggen.quote:Op maandag 8 maart 2021 16:09 schreef Mickytjuh het volgende:
Als Jill en Michel genomineerd zijn krijgt Michel 1/3e van de stemmen en Jill 2/3e om te blijven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |