Verwacht Zoey hier iets van?quote:Op maandag 8 maart 2021 13:21 schreef Tourniquet het volgende:
Hoe hangt de nominatievlag er nu eigenlijk bij? Klopt dit?
Jill: Michel en Nick
Matt: Michel en Nick
Zoey: Michel en Nick
Liese: Jill en Matt
Michel: Jill en Zoey
Nick: Jill en Zoey
Julie: Jill en Zoey
Naomi: Jill en Zoey
Jill: 5
Zoey: 4
Michel: 3
Nick: 3
Matt: 1
Nee, die zei eerder nog dat ze zich safe voelt qua nominaties.quote:Op maandag 8 maart 2021 13:23 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
[..]
Verwacht Zoey hier iets van?
Ze zei ook dat ze wel verwacht dat Nick en Michel op haar gingen stemmen. Ze denkt dus blijkbaar dat Julie en Noami dat niet gaan doen.quote:Op maandag 8 maart 2021 13:24 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Nee, die zei eerder nog dat ze zich safe voelt qua nominaties.
quote:Op maandag 8 maart 2021 13:24 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Nee, die zei eerder nog dat ze zich safe voelt qua nominaties.
quote:Op maandag 8 maart 2021 13:24 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
[..]
Ze verdiend het nu wel, na altijd maar Nick en Michel te nomineren.
Nee, 1persoon kan je nog makkelijk van zeggen dat je die niet moet maar 2personen wordt wat moeilijker nu. dus moest het wel een beetje kloppen met haar verhaal tegen de meiden zonder al te veel opvallen.quote:Op maandag 8 maart 2021 13:29 schreef Fasil het volgende:
[..]😊
De laatste 2 weken heeft Zoey ( spijtig genoeg) Nick niet genomineerd
neee dat zegt Nick als het hem uitkomt,.. nu wil hij met mensen overblijven die hij leuk vindtquote:Op maandag 8 maart 2021 13:33 schreef Flow3r het volgende:
Nick kan niet op Jill stemmen wat hij wil toch in de finale staan met de sterkste spelers
Zoey houdt zich aan haar gemaakte afspraken,quote:Op maandag 8 maart 2021 13:25 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ze zei ook dat ze wel verwacht dat Nick en Michel op haar gingen stemmen. Ze denkt dus blijkbaar dat Julie en Noami dat niet gaan doen.
Ze weten toch zogenaamd niet hoe de buitenwereld over ze denken....en in het huis was in zijn ogen Jill nu niet zijn sterkste medespeler.quote:Op maandag 8 maart 2021 13:33 schreef Flow3r het volgende:
Nick kan niet op Jill stemmen wat hij wil toch in de finale staan met de sterkste spelers
Defenitie sterkste speler van Nick en Michel was degene die goed waren in de spellen en opdrachtenquote:Op maandag 8 maart 2021 13:35 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ze weten toch zogenaamd niet hoe de buitenwereld over ze denken....en in het huis was in zijn ogen Jill nu niet zijn sterkste medespeler.
Volgens die definitie van hun hoort Jill daarbij.quote:Op maandag 8 maart 2021 13:37 schreef greysbones het volgende:
[..]
Defenitioe sterkste speler van Nick en Michel was degene die goed waren in de spellen en opdrachten
Ja, jammer dat ze zich zelf neerzet als onzeker en ik kan het niet zonder die of die of die. en ik durf niet.quote:Op maandag 8 maart 2021 13:37 schreef greysbones het volgende:
[..]
Defenitie sterkste speler van Nick en Michel was degene die goed waren in de spellen en opdrachten
ja precies.. Jill is een sterke speler.. maar dat komt hen niet zo uit..quote:Op maandag 8 maart 2021 13:38 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Volgens die definitie van hun hoort Jill daarbij.
En Nick hamert er ook steeds op dat hij de laatste weken als ze nog maar met 3 of 4 zitten hij wil zitten met mensen waarmee hij zonder moeite uren kan babbelen en die niet beroerd zijn dingen aan te pakken in het huishouden.quote:Op maandag 8 maart 2021 13:37 schreef greysbones het volgende:
[..]
Defenitioe sterkste speler van Nick en Michel was degene die goed waren in de spellen en opdrachten
En uitgaande van een minst sterke naar sterkste volgorde, mogen we concluderen dat we afscheid gaan nemen van Michel en dan Juliequote:Op maandag 8 maart 2021 13:38 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Volgens die definitie van hun hoort Jill daarbij.
Nick doet ook niet anders dan hangen..quote:Op maandag 8 maart 2021 13:39 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
En Nick hamert er ook steeds op dat hij de laatste weken als ze nog maar met 3 of 4 zitten hij wil zitten met mensen waarmee hij zonder moeite uren kan babbelen en die niet beroerd zijn dingen aan te pakken in het huishouden.
Vanuit het standpunt van Nick gezien kan ik me wel voorstellen dat hij liever niet de laatste weken met Jill wil zitten.
Volgens Nick ging het om mensen die geld in de pot brachten. Jill voert al weken haar opdrachten naar behoren uit, kan je van Julie, Liese en Naomi niet echt zeggen.quote:Op maandag 8 maart 2021 13:35 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ze weten toch zogenaamd niet hoe de buitenwereld over ze denken....en in het huis was in zijn ogen Jill nu niet zijn sterkste medespeler.
Wat hebben Nick en Michel zelf eigenlijk gewonnen die arrogante kwasten?quote:Op maandag 8 maart 2021 13:37 schreef greysbones het volgende:
[..]
Defenitie sterkste speler van Nick en Michel was degene die goed waren in de spellen en opdrachten
don't feed the trollsquote:Op maandag 8 maart 2021 13:41 schreef Yolk het volgende:
[..]
Door dit soort sneue reacties des te meer
Een massiever ego? Is ook wat waard natuurlijkquote:Op maandag 8 maart 2021 13:41 schreef M.Ritcher het volgende:
[..]
Wat hebben Nick en Michel zelf eigenlijk gewonnen die arrogante kwasten?
Zoey heeft het spel van Nick niet door,quote:Op maandag 8 maart 2021 13:32 schreef zodeju het volgende:
[..]
Nee, 1persoon kan je nog makkelijk van zeggen dat je die niet moet maar 2personen wordt wat moeilijker nu. dus moest het wel een beetje kloppen met haar verhaal tegen de meiden zonder al te veel opvallen.
Ja, maar hij wil dan hangen met iemand waar hij ook een paar uur mee kan "klappen", wat ik me ook wel kan voorstellen. Met Jill heeft hij gewoon amper raakvlakken. Wat andersom ook geldt, volgens mij verstaat Jill Nick ook vaak niet.quote:Op maandag 8 maart 2021 13:40 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nick doet ook niet anders dan hangen..
Zoey heeft het spel niet door??? Nu onderschat je haar.quote:Op maandag 8 maart 2021 13:42 schreef Fasil het volgende:
[..]
Zoey heeft het spel van Nick niet door,
Liese ook niet, Liese heeft Nick erg graag.
Liese heeft Zoey kunnen ‘overhalen’ niet op Nick te stemmen
Matt is volledig ingepalmd door Nick. Is volledig op de hoogte van de stemtactiek van K4 .. en is er blij mee, want daardoor kan hij nog een week blijven. En voorlopig houdt hij z'n mond er over dicht tegen Jill en Zoey.quote:Op maandag 8 maart 2021 13:45 schreef Tourniquet het volgende:
Wacht eens even, ik bedenk me dat Matt deze week niet op Nick zou gaan stemmen toch? Was een gesprekje tussen hun beiden donderdagavond na de exit van Mike.
Dat gaat hij op een van de drie meiden......ik denk Naomi....hij weet dat Jill aan Julli hangt en een beetje aan Liese.quote:Op maandag 8 maart 2021 13:45 schreef Tourniquet het volgende:
Wacht eens even, ik bedenk me dat Matt deze week niet op Nick zou gaan stemmen toch? Was een gesprekje tussen hun beiden donderdagavond na de exit van Mike.
Ik denk ook dat Matt op Zoey en Michael gaat. Heeft vanmorgen van Nick gehoord dat als hij zijn mond houd tegen Jill hij bij zijn finalisten hoort .quote:Op maandag 8 maart 2021 13:45 schreef Tourniquet het volgende:
Heeft Matt al laten vallen op wie hij dan stemt behalve op Michel? Misschien ook Zoey?quote:Op maandag 8 maart 2021 13:47 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Matt is volledig ingepalmd door Nick. Is volledig op de hoogte van de stemtactiek van K4 .. en is er blij mee, want daardoor kan hij nog een week blijven. En voorlopig houdt hij z'n mond er over dicht tegen Jill en Zoey.
Zo verongelijkt.quote:Op maandag 8 maart 2021 13:48 schreef greysbones het volgende:
Michel en Nick zichzelf weer aan het schoonpraten
Matt gaat denkelijk niet op Nick hoorquote:Op maandag 8 maart 2021 13:24 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
[..]
Ze verdiend het nu wel, na altijd maar Nick en Michel te nomineren.
Nick speelt het spel slim. Denk alleen dat hem dit minder sympathiek maakt als dit getoond wordt op tv, en dat hij daarom uiteindelijk verliest.quote:Op maandag 8 maart 2021 13:51 schreef Harry het volgende:
Michel en Nick in de sauna. Ze praten over de stem van (hun) meiden. En dat ze niet door hadden dat Zoey ertussen zit.
Nick: ik zou in de volgende fase liever tegen nMatt staan dan tegen Jill.
Nick heeft het goed voor elkaar. Matt stemt nu niet op hem, maar die garantie heeft Michel niet.....
Ben er bijna 100% zeker van.quote:Op maandag 8 maart 2021 13:50 schreef Krambo het volgende:
Zijn 'we' zeker dat Liese Jill heeft genomineerd? Ik vraag me dat af.
Klopt niet helemaal....Ze heeft uren met Michel gepraat samen na een feestje en dat hebben ze eerder ook al gedaan.... dat Julli zelfs een beetje jaloers ervan werd.quote:Op maandag 8 maart 2021 13:55 schreef utopia2.0 het volgende:
Nick, Michel en Naomi zijn het meest bezig met het stemmen. Liese en Julie willen mijn inziens helemaal niet met die 3 meegaan.. Zonder Michel, zou Julie veel leuker zijn. Liese mag Michel helemaal niet krijg ik de indruk. Nick is trouwens de grootste rat van de 3
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |