Verwacht Zoey hier iets van?quote:Op maandag 8 maart 2021 13:21 schreef Tourniquet het volgende:
Hoe hangt de nominatievlag er nu eigenlijk bij? Klopt dit?
Jill: Michel en Nick
Matt: Michel en Nick
Zoey: Michel en Nick
Liese: Jill en Matt
Michel: Jill en Zoey
Nick: Jill en Zoey
Julie: Jill en Zoey
Naomi: Jill en Zoey
Jill: 5
Zoey: 4
Michel: 3
Nick: 3
Matt: 1
Nee, die zei eerder nog dat ze zich safe voelt qua nominaties.quote:Op maandag 8 maart 2021 13:23 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
[..]
Verwacht Zoey hier iets van?
Ze zei ook dat ze wel verwacht dat Nick en Michel op haar gingen stemmen. Ze denkt dus blijkbaar dat Julie en Noami dat niet gaan doen.quote:Op maandag 8 maart 2021 13:24 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Nee, die zei eerder nog dat ze zich safe voelt qua nominaties.
quote:Op maandag 8 maart 2021 13:24 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Nee, die zei eerder nog dat ze zich safe voelt qua nominaties.
quote:Op maandag 8 maart 2021 13:24 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
[..]
Ze verdiend het nu wel, na altijd maar Nick en Michel te nomineren.
Nee, 1persoon kan je nog makkelijk van zeggen dat je die niet moet maar 2personen wordt wat moeilijker nu. dus moest het wel een beetje kloppen met haar verhaal tegen de meiden zonder al te veel opvallen.quote:Op maandag 8 maart 2021 13:29 schreef Fasil het volgende:
[..]😊
De laatste 2 weken heeft Zoey ( spijtig genoeg) Nick niet genomineerd
neee dat zegt Nick als het hem uitkomt,.. nu wil hij met mensen overblijven die hij leuk vindtquote:Op maandag 8 maart 2021 13:33 schreef Flow3r het volgende:
Nick kan niet op Jill stemmen wat hij wil toch in de finale staan met de sterkste spelers
Zoey houdt zich aan haar gemaakte afspraken,quote:Op maandag 8 maart 2021 13:25 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ze zei ook dat ze wel verwacht dat Nick en Michel op haar gingen stemmen. Ze denkt dus blijkbaar dat Julie en Noami dat niet gaan doen.
Ze weten toch zogenaamd niet hoe de buitenwereld over ze denken....en in het huis was in zijn ogen Jill nu niet zijn sterkste medespeler.quote:Op maandag 8 maart 2021 13:33 schreef Flow3r het volgende:
Nick kan niet op Jill stemmen wat hij wil toch in de finale staan met de sterkste spelers
Defenitie sterkste speler van Nick en Michel was degene die goed waren in de spellen en opdrachtenquote:Op maandag 8 maart 2021 13:35 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ze weten toch zogenaamd niet hoe de buitenwereld over ze denken....en in het huis was in zijn ogen Jill nu niet zijn sterkste medespeler.
Volgens die definitie van hun hoort Jill daarbij.quote:Op maandag 8 maart 2021 13:37 schreef greysbones het volgende:
[..]
Defenitioe sterkste speler van Nick en Michel was degene die goed waren in de spellen en opdrachten
Ja, jammer dat ze zich zelf neerzet als onzeker en ik kan het niet zonder die of die of die. en ik durf niet.quote:Op maandag 8 maart 2021 13:37 schreef greysbones het volgende:
[..]
Defenitie sterkste speler van Nick en Michel was degene die goed waren in de spellen en opdrachten
ja precies.. Jill is een sterke speler.. maar dat komt hen niet zo uit..quote:Op maandag 8 maart 2021 13:38 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Volgens die definitie van hun hoort Jill daarbij.
En Nick hamert er ook steeds op dat hij de laatste weken als ze nog maar met 3 of 4 zitten hij wil zitten met mensen waarmee hij zonder moeite uren kan babbelen en die niet beroerd zijn dingen aan te pakken in het huishouden.quote:Op maandag 8 maart 2021 13:37 schreef greysbones het volgende:
[..]
Defenitioe sterkste speler van Nick en Michel was degene die goed waren in de spellen en opdrachten
En uitgaande van een minst sterke naar sterkste volgorde, mogen we concluderen dat we afscheid gaan nemen van Michel en dan Juliequote:Op maandag 8 maart 2021 13:38 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Volgens die definitie van hun hoort Jill daarbij.
Nick doet ook niet anders dan hangen..quote:Op maandag 8 maart 2021 13:39 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
En Nick hamert er ook steeds op dat hij de laatste weken als ze nog maar met 3 of 4 zitten hij wil zitten met mensen waarmee hij zonder moeite uren kan babbelen en die niet beroerd zijn dingen aan te pakken in het huishouden.
Vanuit het standpunt van Nick gezien kan ik me wel voorstellen dat hij liever niet de laatste weken met Jill wil zitten.
Volgens Nick ging het om mensen die geld in de pot brachten. Jill voert al weken haar opdrachten naar behoren uit, kan je van Julie, Liese en Naomi niet echt zeggen.quote:Op maandag 8 maart 2021 13:35 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ze weten toch zogenaamd niet hoe de buitenwereld over ze denken....en in het huis was in zijn ogen Jill nu niet zijn sterkste medespeler.
Wat hebben Nick en Michel zelf eigenlijk gewonnen die arrogante kwasten?quote:Op maandag 8 maart 2021 13:37 schreef greysbones het volgende:
[..]
Defenitie sterkste speler van Nick en Michel was degene die goed waren in de spellen en opdrachten
don't feed the trollsquote:Op maandag 8 maart 2021 13:41 schreef Yolk het volgende:
[..]
Door dit soort sneue reacties des te meer
Een massiever ego? Is ook wat waard natuurlijkquote:Op maandag 8 maart 2021 13:41 schreef M.Ritcher het volgende:
[..]
Wat hebben Nick en Michel zelf eigenlijk gewonnen die arrogante kwasten?
Zoey heeft het spel van Nick niet door,quote:Op maandag 8 maart 2021 13:32 schreef zodeju het volgende:
[..]
Nee, 1persoon kan je nog makkelijk van zeggen dat je die niet moet maar 2personen wordt wat moeilijker nu. dus moest het wel een beetje kloppen met haar verhaal tegen de meiden zonder al te veel opvallen.
Ja, maar hij wil dan hangen met iemand waar hij ook een paar uur mee kan "klappen", wat ik me ook wel kan voorstellen. Met Jill heeft hij gewoon amper raakvlakken. Wat andersom ook geldt, volgens mij verstaat Jill Nick ook vaak niet.quote:Op maandag 8 maart 2021 13:40 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nick doet ook niet anders dan hangen..
Zoey heeft het spel niet door??? Nu onderschat je haar.quote:Op maandag 8 maart 2021 13:42 schreef Fasil het volgende:
[..]
Zoey heeft het spel van Nick niet door,
Liese ook niet, Liese heeft Nick erg graag.
Liese heeft Zoey kunnen ‘overhalen’ niet op Nick te stemmen
Matt is volledig ingepalmd door Nick. Is volledig op de hoogte van de stemtactiek van K4 .. en is er blij mee, want daardoor kan hij nog een week blijven. En voorlopig houdt hij z'n mond er over dicht tegen Jill en Zoey.quote:Op maandag 8 maart 2021 13:45 schreef Tourniquet het volgende:
Wacht eens even, ik bedenk me dat Matt deze week niet op Nick zou gaan stemmen toch? Was een gesprekje tussen hun beiden donderdagavond na de exit van Mike.
Dat gaat hij op een van de drie meiden......ik denk Naomi....hij weet dat Jill aan Julli hangt en een beetje aan Liese.quote:Op maandag 8 maart 2021 13:45 schreef Tourniquet het volgende:
Wacht eens even, ik bedenk me dat Matt deze week niet op Nick zou gaan stemmen toch? Was een gesprekje tussen hun beiden donderdagavond na de exit van Mike.
Ik denk ook dat Matt op Zoey en Michael gaat. Heeft vanmorgen van Nick gehoord dat als hij zijn mond houd tegen Jill hij bij zijn finalisten hoort .quote:Op maandag 8 maart 2021 13:45 schreef Tourniquet het volgende:
Heeft Matt al laten vallen op wie hij dan stemt behalve op Michel? Misschien ook Zoey?quote:Op maandag 8 maart 2021 13:47 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Matt is volledig ingepalmd door Nick. Is volledig op de hoogte van de stemtactiek van K4 .. en is er blij mee, want daardoor kan hij nog een week blijven. En voorlopig houdt hij z'n mond er over dicht tegen Jill en Zoey.
Zo verongelijkt.quote:Op maandag 8 maart 2021 13:48 schreef greysbones het volgende:
Michel en Nick zichzelf weer aan het schoonpraten
Matt gaat denkelijk niet op Nick hoorquote:Op maandag 8 maart 2021 13:24 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
[..]
Ze verdiend het nu wel, na altijd maar Nick en Michel te nomineren.
Nick speelt het spel slim. Denk alleen dat hem dit minder sympathiek maakt als dit getoond wordt op tv, en dat hij daarom uiteindelijk verliest.quote:Op maandag 8 maart 2021 13:51 schreef Harry het volgende:
Michel en Nick in de sauna. Ze praten over de stem van (hun) meiden. En dat ze niet door hadden dat Zoey ertussen zit.
Nick: ik zou in de volgende fase liever tegen nMatt staan dan tegen Jill.
Nick heeft het goed voor elkaar. Matt stemt nu niet op hem, maar die garantie heeft Michel niet.....
Ben er bijna 100% zeker van.quote:Op maandag 8 maart 2021 13:50 schreef Krambo het volgende:
Zijn 'we' zeker dat Liese Jill heeft genomineerd? Ik vraag me dat af.
Klopt niet helemaal....Ze heeft uren met Michel gepraat samen na een feestje en dat hebben ze eerder ook al gedaan.... dat Julli zelfs een beetje jaloers ervan werd.quote:Op maandag 8 maart 2021 13:55 schreef utopia2.0 het volgende:
Nick, Michel en Naomi zijn het meest bezig met het stemmen. Liese en Julie willen mijn inziens helemaal niet met die 3 meegaan.. Zonder Michel, zou Julie veel leuker zijn. Liese mag Michel helemaal niet krijg ik de indruk. Nick is trouwens de grootste rat van de 3
BB kan die info gebruiken om te kunnen sturenquote:Op maandag 8 maart 2021 14:00 schreef maryo55 het volgende:
Snap niet dat ze hier geen stokje voor steken. Eerder in BB mocht nooit overlegt worden.
Ze heeft al 2x een aanvaring met hem gehad, daar kijk ik naarquote:Op maandag 8 maart 2021 13:59 schreef zodeju het volgende:
[..]
Klopt niet helemaal....Ze heeft uren met Michel gepraat samen na een feestje en dat hebben ze eerder ook al gedaan.... dat Julli zelfs een beetje jaloers ervan werd.
Denk eigenlijk dat die twee de beste klik hebben en allebei ook inderdaad ruzie kunnen hebben over dingen.
Zonder Michel was Julie al thuis.quote:Op maandag 8 maart 2021 13:55 schreef utopia2.0 het volgende:
Nick, Michel en Naomi zijn het meest bezig met het stemmen. Liese en Julie willen mijn inziens helemaal niet met die 3 meegaan.. Zonder Michel, zou Julie veel leuker zijn. Liese mag Michel helemaal niet krijg ik de indruk. Nick is trouwens de grootste rat van de 3
Nick en Michel blijven maar op haar inpraten, maar vooral Nickquote:Op maandag 8 maart 2021 14:06 schreef Angelflush het volgende:
Wat een giga manipulatie zijn de heren aan het doen bij naomi.
Wat naomi helaas niet weet is dat zoey de meiden heeft gered van de bank .
Naomi wil eigenlijk niet op zoey stemmen vanwege de afspraak en is bang dat ze door het publiek wordt afgerekend omdat ze zich niet aan die afspraak houdt.
Dat is al vanaf dag 1 in deze.....quote:Op maandag 8 maart 2021 14:00 schreef maryo55 het volgende:
Snap niet dat ze hier geen stokje voor steken. Eerder in BB mocht nooit overlegt worden.
En terecht ... Zoey is zodirect de enige die zich aan afspraak gaat houden. En Liese bedenk ik me nu, want die gaat niet op Zoey stemmen.quote:Op maandag 8 maart 2021 14:06 schreef Angelflush het volgende:
Naomi wil eigenlijk niet op zoey stemmen vanwege de afspraak en is bang dat ze door het publiek wordt afgerekend omdat ze zich niet aan die afspraak houdt.
Waar zou Matt dan op moeten stemmen dan, want dat stukje heb ik even gemist.quote:Op maandag 8 maart 2021 14:06 schreef Li0nHeart het volgende:
Wat wint Matt er eigenlijk mee om mee te gaan? 1 week langer erin zitten en dan hopen op immuniteit?
Stel dat K5 en Jill overblijven, dan denk ik dat Liese wel op Michel gaat. Rijkelijk laat, maar oke.quote:Op maandag 8 maart 2021 14:03 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ze heeft al 2x een aanvaring met hem gehad, daar kijk ik naar
Dit hoop ik ook.quote:Op maandag 8 maart 2021 14:04 schreef utopia2.0 het volgende:
Ik hoop oprecht en ik heb helemaal niets met haar, dat Jill immuniteit heeft en al in de finale zit. Dat brengt de plannetjes van 5 volledig in de war.
Dan is BB over. Heel veel mensen storen zich aan de voorkeursbehandeling van Jill.quote:Op maandag 8 maart 2021 14:04 schreef utopia2.0 het volgende:
Ik hoop oprecht en ik heb helemaal niets met haar, dat Jill immuniteit heeft en al in de finale zit. Dat brengt de plannetjes van 5 volledig in de war.
En als BB dan bedenkt het de mannen tegen de vrouwen te laten doen, met de verwachting dat de mannen het spel gaan winnen, saboteert Michel de boel, zodat de vrouwen alsnog winnen. Dat zal BB niet leuk hebben gevonden.quote:Op maandag 8 maart 2021 14:01 schreef Krambo het volgende:
[..]
BB kan die info gebruiken om te kunnen sturen
Matt mag niet verklappen dat ze op Zoey en Jill gaan. Het is om het even wat hij zelf doet, zolang hij maar niet op Nick stemt, vindt Nickquote:Op maandag 8 maart 2021 14:07 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Waar zou Matt dan op moeten stemmen dan, want dat stukje heb ik even gemist.
En wat aandacht van Nick. Dat mannetje lult met iedereen mee die hem enigszins positief benaderd. Nilck zei dat hij verder wou met mensen die hij graag mocht en Matt begon te glunderen. Arme jongen.quote:Op maandag 8 maart 2021 14:06 schreef Li0nHeart het volgende:
Wat wint Matt er eigenlijk mee om mee te gaan? 1 week langer erin zitten en dan hopen op immuniteit?
Kloptquote:Op maandag 8 maart 2021 14:07 schreef Li0nHeart het volgende:
Zei Thomas niet dat hij met Nick het minste had van heel het huis?
Dan zou perfect zijn ... dan Matt weg .. en dan de grote finale.quote:Op maandag 8 maart 2021 14:08 schreef Benny het volgende:
[..]
Dit hoop ik ook.
Het is nu al een paar weken veel te voorspelbaar wie genomineerd is en weg moet.
Aan de andere kant... Dan staan Matt en Zoey er op, want die vallen nog buiten het meerderheidsgroepje
Zoey die vorige keer op Naomi stemde bedoel je?quote:Op maandag 8 maart 2021 14:06 schreef Angelflush het volgende:
Het loopt nooit zoals je het bedacht heb....denk dat er nog best wel rare twist komen....quote:Op maandag 8 maart 2021 14:04 schreef Windhapper het volgende:
Ik begin nu toch te hopen dat die publieksstemming daadwerkelijk om een finaleplaats gaat en dat Jill hem pakt. Dan moet wel bij de bekendmaking stream 1 op de kop van Michel en stream 2 op de kop van Nick gericht staan.
Ze moeten dan op elkaar gaan stemmen en dan is Liese als eerste aan de beurt en dan Juliequote:Op maandag 8 maart 2021 14:08 schreef Yolk het volgende:
[..]
Stel dat K5 en Jill overblijven, dan denk ik dat Liese wel op Michel gaat. Rijkelijk laat, maar oke.
Als safe stem, niet om eruit te stemmen.quote:Op maandag 8 maart 2021 14:09 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Zoey die vorige keer op Naomi stemde bedoel je?
Dat zeggen we steeds... maar er is al zolang geen twist geweest.quote:Op maandag 8 maart 2021 14:09 schreef zodeju het volgende:
[..]
Het loopt nooit zoals je het bedacht heb....denk dat er nog best wel rare twist komen....
Er werd net al door de heren gezegd dat als Liesse deze stemming niet met hen meegaat dus stemmen op Zoey zij er volgende week opgezet word.quote:Op maandag 8 maart 2021 14:08 schreef Yolk het volgende:
[..]
Stel dat K5 en Jill overblijven, dan denk ik dat Liese wel op Michel gaat. Rijkelijk laat, maar oke.
Ik heb ook zeker liever dat Matt weggaat en niet Zoey. Die zal dan hopelijk ook een boost krijgen en slidings gaan makenquote:Op maandag 8 maart 2021 14:09 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Dan zou perfect zijn ... dan Matt weg .. en dan de grote finale.
Weet dat niet (meer)quote:Op maandag 8 maart 2021 14:07 schreef Li0nHeart het volgende:
Zei Thomas niet dat hij met Nick het minste had van heel het huis?
welke voorkeursbehandeling heb je het over? Dat ze naar het ziekenhuis is geweest en daarna terug is gekomen?quote:Op maandag 8 maart 2021 14:08 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Dan is BB over. Heel veel mensen storen zich aan de voorkeursbehandeling van Jill.
Die wordt dan nog eens bevestigd.
Stelletje lafbekkenquote:Op maandag 8 maart 2021 14:11 schreef maryo55 het volgende:
[..]
Er werd net al door de heren gezegd dat als Liesse deze stemming niet met hen meegaat dus stemmen op Zoey zij er volgende week opgezet word.
Als dat zo gaat dan kan het toch al stoppen...nu...misschien beter hoeven we ons ook niet meer druk te maken over de streams.quote:Op maandag 8 maart 2021 14:04 schreef utopia2.0 het volgende:
nick wilt dat matt zoey en michel stemt zei die netquote:Op maandag 8 maart 2021 14:07 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Waar zou Matt dan op moeten stemmen dan, want dat stukje heb ik even gemist.
Er zijn heel veel mensen die hebben gestemd dat Jill in de finale thuis hoort. Er zijn altijd voor en tegenstanders.quote:Op maandag 8 maart 2021 14:08 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Dan is BB over. Heel veel mensen storen zich aan de voorkeursbehandeling van Jill.
Het loopt al weken volledig voorspelbaar. Heb wat twists betreft ook geen vertrouwen meer in deze regie.quote:Op maandag 8 maart 2021 14:09 schreef zodeju het volgende:
[..]
Het loopt nooit zoals je het bedacht heb....denk dat er nog best wel rare twist komen....
Ik gun Matt wel iets. Die heeft al zoveel shit over zich heen gehad en doet op zich weinig verkeerds, behalve teveel aan Jill plakken en zelfs dat wordt langzaam minder.quote:Op maandag 8 maart 2021 14:11 schreef Benny het volgende:
[..]
Ik heb ook zeker liever dat Matt weggaat en niet Zoey. Die zal dan hopelijk ook een boost krijgen en slidings gaan maken
Spreek lekker voor jezelf. Ik en velen met mij zijn Nick en Michel helemaal beu.quote:Op maandag 8 maart 2021 14:13 schreef zodeju het volgende:
[..]
Als dat zo gaat dan kan het toch al stoppen...nu...misschien beter hoeven we ons ook niet meer druk te maken over de streams.
Nou, neem de afgelopen week, zelfs mensen die niet streamen vroegen zich af waarom de Jill en Thomas show.quote:Op maandag 8 maart 2021 14:13 schreef Verida het volgende:
[..]
welke voorkeursbehandeling heb je het over? Dat ze naar het ziekenhuis is geweest en daarna terug is gekomen?
Voor de rest zie ik geen voorkeursbehandeling.
Omdat de rest alleen onder een dekentje op de bank ligt, objectief gezien.quote:Op maandag 8 maart 2021 14:16 schreef zodeju het volgende:
[..]
Nou, neem de afgelopen week, zelfs mensen die niet streamen vroegen zich af waarom de Jill en Thomas show.
Das niet eerlijk, je weet drommels goed als het publiek mag stemmen dat Jill ook de thomas fans mee heeft. Als dat nog niet zo was is door de Jill en Thomas show bevestig. Vooral omdat Jill heeft gezegd dat ze meer voelt dan vriendschap.quote:Op maandag 8 maart 2021 14:13 schreef maryo55 het volgende:
[..]
Er zijn heel veel mensen die hebben gestemd dat Jill in de finale thuis hoort. Er zijn altijd voor en tegenstanders.
Als Jill in de finale komt wilt het toch nog niet zeggen dat ze wint. Alleen al om die 2 heren met hun volgers gezicht te zien is voor mij al veel waard.
Kijk je de uitzendingen?quote:Op maandag 8 maart 2021 14:13 schreef Verida het volgende:
[..]
welke voorkeursbehandeling heb je het over? Dat ze naar het ziekenhuis is geweest en daarna terug is gekomen?
Voor de rest zie ik geen voorkeursbehandeling.
Ook daar ben ik het wel mee eens. Mijn post kwam misschien wat zwart-wit over, maar Matt voegt evenmin echt wat toe. Maar is inderdaad wel zichtbaarder dan Zoey.quote:Op maandag 8 maart 2021 14:15 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ik gun Matt wel iets. Die heeft al zoveel shit over zich heen gehad en doet op zich weinig verkeerds, behalve teveel aan Jill plakken en zelfs dat wordt langzaam minder.
Zoey zit hele dagen te puzzelen, of ligt op haar bed, of is aan het OCD-poetsen. En áls ze met andere praat is het negatief gezeur.
lijkt me vrij normaal. Als michel of julie eruit zou zijn gegaan, of tegenover elkaar op de bank hadden gezeten, was het op dezelfde manier uitgemolkenquote:Op maandag 8 maart 2021 14:16 schreef zodeju het volgende:
[..]
Nou, neem de afgelopen week, zelfs mensen die niet streamen vroegen zich af waarom de Jill en Thomas show.
Dat weten ze in het huis toch helemaal niet?quote:Op maandag 8 maart 2021 14:20 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Kijk je de uitzendingen?
De grote Jill show. Afgelopen donderdag lag de focus volledig op Jill en Thomas ipv de genomineerden.
Dat laatste zal dan idd gaan gebeuren. Dus BB moet een stokje steken voor die nominatieafspraken..quote:Op maandag 8 maart 2021 14:08 schreef Benny het volgende:
[..]
Dit hoop ik ook.
Het is nu al een paar weken veel te voorspelbaar wie genomineerd is en weg moet.
Aan de andere kant... Dan staan Matt en Zoey er op, want die vallen nog buiten het meerderheidsgroepje
Ik zie geen voorkeursbehandeling. Dat maken die wappies op intstagram, twitter en facebook ervan..quote:Op maandag 8 maart 2021 14:08 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Ja, Harry, je weet dat zij eerlijk spelenquote:Op maandag 8 maart 2021 14:22 schreef Harry het volgende:
Michel: ik zou de tactiek van Zoey zelfs "vuil" noemen.
quote:Op maandag 8 maart 2021 14:20 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Kijk je de uitzendingen?
De grote Jill show. Afgelopen donderdag lag de focus volledig op Jill en Thomas ipv de genomineerden.
Wat voor tv waardige momenten maakt het groepje van 5 dan dat een tv uitzending kan vullen? Onder dekentjes liggen? Slapen in de zon? Koken met Nick?quote:Op maandag 8 maart 2021 14:19 schreef zodeju het volgende:
[..]
Das niet eerlijk, je weet drommels goed als het publiek mag stemmen dat Jill ook de thomas fans mee heeft. Als dat nog niet zo was is door de Jill en Thomas show bevestig. Vooral omdat Jill heeft gezegd dat ze meer voelt dan vriendschap.
BB zal pas ingrijpen als hun lievelingetje Jill in gevaar komt.quote:Op maandag 8 maart 2021 14:23 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Dat laatste zal dan idd gaan gebeuren. Dus BB moet een stokje steken voor die nominatieafspraken..
Omdat de rest buiten bankhangen en nominatiepraatjes weinig interessants toevoegt. Kijken naar sporten en veel vreten is nu wel bekend.quote:Op maandag 8 maart 2021 14:20 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Kijk je de uitzendingen?
Voor de goede orde, ik citeerde Michel.quote:Op maandag 8 maart 2021 14:26 schreef Fasil het volgende:
[..]
Ja, Harry, je weet dat zij eerlijk spelen
Klopt, maar ik "stem" niet om interessante nomindaties te krijgen.quote:Op maandag 8 maart 2021 14:20 schreef Benny het volgende:
[..]
Ook daar ben ik het wel mee eens. Mijn post kwam misschien wat zwart-wit over, maar Matt voegt evenmin echt wat toe. Maar is inderdaad wel zichtbaarder dan Zoey.
Speltechnisch is het echter interessanter als Zoey blijft. Zij zit vuistdiep in het damesgroepje. Het wordt dan zowaar een keertje interessant wat daar gebeurt... Kiezen zij voor zichzelf, volgen zij Zoey, volgens zij de heren... Blijft Matt, heb je heel voorspelbare 2 weken:
Jill vs. Zoey
Jill vs. Matt
Jill safe of Matt eruit betekent een weekje winst
Dat snap ik, maar het is dan duidelijk dat Jill wint. Dat wil ik zeggen. Dus waarom dan door gaan??quote:Op maandag 8 maart 2021 14:16 schreef Lrod01 het volgende:
[..]
Spreek lekker voor jezelf. Ik en velen met mij zijn Nick en Michel helemaal beu.
Dat jij vochtig wordt van Michel is al langer duidelijk. Prima, maar sla geen wartaal uit.quote:Op maandag 8 maart 2021 14:26 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
BB zal pas ingrijpen als hun lievelingetje Jill in gevaar komt.
Oh dus hij voelt zich nu goed bij het beïnvloeden van Julie en Naomi.quote:Op maandag 8 maart 2021 14:29 schreef Harry het volgende:
Michel: natuurlijk wil ik de finale halen, en winnen. Maar ook dat doen waar ik me het beste bij voel....
Nou dan heeft jill zo om en bij 10 weken immuniteit gehad, netjes...quote:Op maandag 8 maart 2021 14:08 schreef Benny het volgende:
[..]
Dit hoop ik ook.
We zouden niet meer persoonlijk worden toch?quote:Op maandag 8 maart 2021 14:29 schreef Lrod01 het volgende:
[..]
Dat jij vochtig wordt van Michel is al langer duidelijk. Prima, maar sla geen wartaal uit.
Ze moeten die nominaties aan het publiek overlaten en de bewoners moeten dan vanzelf weer meer met elkaar bezig zijn aardiger over te komen. Die gelul al wekenlang slaat nergens op.quote:Op maandag 8 maart 2021 14:30 schreef Koos1958 het volgende:
Gadver die Michel en nick blijven maar praten over de nominaties en dat al weken achter elkaar. En die meiden maar manipuleren.
Dat snap ik niet echt want hiervoor schreef iemand dat als Liese niet met ze (K4) mee zou stemmen op Zoëy dat zij dan volgende week op de nominatiebank zou zitten.quote:Op maandag 8 maart 2021 14:19 schreef Frummelie het volgende:
Haha hij (Michel) wil het Liese niet aandoen om te vragen om op Zoey te stemmen..... man je maakt geen schijn van kans!
Iedere week eerst de vraag wie je favoriet is,quote:Op maandag 8 maart 2021 14:33 schreef M.Ritcher het volgende:
[..]
Ze moeten die nominaties aan het publiek overlaten en de bewoners moeten dan vanzelf weer meer met elkaar bezig zijn aardiger over te komen. Die gelul al wekenlang slaat nergens op.
quote:Op maandag 8 maart 2021 14:32 schreef Was-beer het volgende:
Michel tegen Naomi: niet teveel denken, dat doen wij wel![]()
![]()
![]()
just een zee kwal die weet ook niet dat ze op het strand zit .quote:Op maandag 8 maart 2021 14:28 schreef Windhapper het volgende:
Jill zit zo verschrikkelijk in hun hoofd, de psychologische oorlog is gewonnen door een 23 jarige die niet eens weet dat ze eraan meedoet.
Jill 10 weken immuniteit?quote:Op maandag 8 maart 2021 14:31 schreef Dadietn het volgende:
[..]
Nou dan heeft jill zo om en bij 10 weken immuniteit gehad, netjes...
Echt he,quote:Op maandag 8 maart 2021 14:28 schreef Windhapper het volgende:
Jill zit zo verschrikkelijk in hun hoofd, de psychologische oorlog is gewonnen door een 23 jarige die niet eens weet dat ze eraan meedoet.
En bij die rest hoort Jill niet?? En was dit een noodgreep van BB.quote:Op maandag 8 maart 2021 14:27 schreef M.Ritcher het volgende:
[..]
Omdat de rest buiten bankhangen en nominatiepraatjes weinig interessants toevoegt. Kijken naar sporten en veel vreten is nu wel bekend.
Ok thx. een echte rat die Nick, maar hij het speelt spel goed. Hoop alleen dat hi een keer in een valkuil flikkert.quote:Op maandag 8 maart 2021 14:08 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Matt mag niet verklappen dat ze op Zoey en Jill gaan. Het is om het even wat hij zelf doet, zolang hij maar niet op Nick stemt, vindt Nick
Het is toch mooi dat je een militair helemaal gek kan maken met kleuterspel... Zie hoe hij reageert op een Jerrel en Jill.quote:Op maandag 8 maart 2021 14:28 schreef Windhapper het volgende:
Als die stemming van wie zie jij in de finale haar rechtstreeks een plaats in de finale heeft, dan heeft jill in totaal 10 weken immuniteit gehad.quote:Op maandag 8 maart 2021 14:35 schreef Fasil het volgende:
[..]
Jill 10 weken immuniteit?
Zat ze dan niet op de bank met Thomas?
Ik maak mij nooit druk om streams.quote:Op maandag 8 maart 2021 14:13 schreef zodeju het volgende:
[..]
Als dat zo gaat dan kan het toch al stoppen...nu...misschien beter hoeven we ons ook niet meer druk te maken over de streams.
Ok thxquote:Op maandag 8 maart 2021 14:13 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
nick wilt dat matt zoey en michel stemt zei die net
jill heeft immuniteit gehad toen ze net terug was uit het ziekenhuis, immuniteit toen ze hm was (net zoals de ander immunteit hadden bij het huismeesterschap) en Jill heeft immuniteit gehad toen er alleen op de mannen gestemd mocht worden (maar toen hadden de andere dames ook immuniteit.)quote:Op maandag 8 maart 2021 14:35 schreef Fasil het volgende:
[..]
Jill 10 weken immuniteit?
Zat ze dan niet op de bank met Thomas?
Ik merk al, dat jij ook teveel op het verkeerde platform zit. Niet te serieus nemen allemaal.quote:Op maandag 8 maart 2021 14:26 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
BB zal pas ingrijpen als hun lievelingetje Jill in gevaar komt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |