SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Bij mij blijft stream 1 weer hangen, in de loop.quote:Op zondag 7 maart 2021 19:32 schreef Mickytjuh het volgende:
Is het wel of niet boeiend om de stream aan te zwengelen?
Als je fan bent van Zoey.quote:Op zondag 7 maart 2021 19:32 schreef Mickytjuh het volgende:
quote:Op zondag 7 maart 2021 19:32 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Dit gebeurde vanmiddag tijdens de streamlock op stream 2 .....![]()
Kijkje op de buiten wereld.WTF was er hier gebeurd. Gewoon security en 2 heel jongen Fans flimenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.die niet wensten in beeld komen
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
quote:Op zondag 7 maart 2021 19:32 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Dit gebeurde vanmiddag tijdens de streamlock op stream 2 .....![]()
Kijkje op de buiten wereld.rond welk uur was dit?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
Pff ben die jongen zo moequote:Op zondag 7 maart 2021 19:35 schreef FOKoffieleut het volgende:
lekker matt, jill natmaken tijdens het inruimen van de vaatwasser
yup, irritantquote:Op zondag 7 maart 2021 19:33 schreef spapaars het volgende:
[..]
Bij mij blijft stream 1 weer hangen, in de loop.
Als je lekker gaat op vastlopende streams wel. Anders zou ik het niet doen.quote:Op zondag 7 maart 2021 19:32 schreef Mickytjuh het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
2 doet het hoor. De Belg ook.quote:Op zondag 7 maart 2021 19:38 schreef engine het volgende:
[..]
Als je lekker gaat op vastlopende streams wel. Anders zou ik het niet doen.
quote:
Matt. Jill moest weer naar de WC.quote:Op zondag 7 maart 2021 19:40 schreef zodeju het volgende:
Zijn er geen huisregels, want ik heb Liese en Naomi nog helemaal niks zien doen. En nu staan de jonkies in de keuken schoon te maken.
Je moet je een kwartier afzonderen...maar doe je dat niet automatisch al?quote:Op zondag 7 maart 2021 19:40 schreef zodeju het volgende:
Zijn er geen huisregels, want ik heb Liese en Naomi nog helemaal niks zien doen. En nu staan de jonkies in de keuken schoon te maken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jawel hoor. De meesten zijn al geweest.quote:Op zondag 7 maart 2021 19:43 schreef engine het volgende:
Jill en Matt hebben het vanmorgen aangekondigd. Maar je kunt toch altijd zeggen...ik heb toen even 15 minuten m'n klep gehouden?
Ik heb meerdere zich niet bewust af zien zonderen in ieder geval.
Kookwekkertje erbij. Ff alleen zijnquote:Op zondag 7 maart 2021 19:42 schreef engine het volgende:
[..]
Je moet je een kwartier afzonderen...maar doe je dat niet automatisch al?
Ook met dat kookwekkertje?quote:Op zondag 7 maart 2021 19:44 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Jawel hoor. De meesten zijn al geweest.
Ja dat zwakt het hele idee zo afquote:
Ah okay, dan heb ik ook redelijk wat gemist vandaag. Ik heb Matt vanmorgen wel gezien, die was als eerste.quote:Op zondag 7 maart 2021 19:46 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Ja. Heb alleen Liese en Matt niet gezien.
omdat 'ze niks doet'quote:Op zondag 7 maart 2021 19:46 schreef Rhosyn het volgende:
Jill heeft gekookt en nu zie ik haar ook de afwas doen.
Hoezo?
Matt was vanochtend. Toen zat hij bij de kachel en at wat. Volgens Julie mocht je niet eten in je afzonderingskwartierquote:Op zondag 7 maart 2021 19:46 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
quote:Op zondag 7 maart 2021 19:39 schreef mario390 het volgende:
maar de ruimkaass op
de nodeln snap ik niet?
Ja.quote:
Daarmee hebben ze een sausje gemaakt voor over de pasta. Is best lekkerquote:
en ze zijn al aan het bedenken welk liedje ze willen als ze winnenquote:Op zondag 7 maart 2021 19:54 schreef Koos1958 het volgende:
En zal er weer stemoverleg gaan plaatsvinden. Michel zou met Julie gaan praten en Nick met Naomi om ze "advies" te geven
Is al gebeurd.quote:Op zondag 7 maart 2021 19:54 schreef Koos1958 het volgende:
En zal er weer stemoverleg gaan plaatsvinden. Michel zou met Julie gaan praten en Nick met Naomi om ze "advies" te geven
lekker hoor, weet niet of ze dat in Oostenrijk verkopen> Paturain of Boursain?quote:
Was er daar een hele rel van ontstaanquote:
Diezelfde persoon die sokken jat uit de voorraadkamer?quote:Op zondag 7 maart 2021 19:52 schreef greysbones het volgende:
stagiaire achter de knoppen stream 2... inzoomen op de voeten van Julie
Vanavond heeft ze gewoon staan opruimen hoor in de keuken.quote:Op zondag 7 maart 2021 19:58 schreef zodeju het volgende:
[..]
Oh, dat had ze ook altijd voor de gewoonte bij de schoonmaakklus....verdwijnen.
Heeft Julie er deze voormiddag nog bij verzonnen. Enkel liggen, niet eten, geen nagels doen, ... Dus wie moet er analoog aan Mike's vegan opdracht dan voor boeten ? Natuurlijk Julie moet de straf ondergaan,. Maar dit is BB voor softies, dus geen straffen.quote:Op zondag 7 maart 2021 19:30 schreef Verida het volgende:
Dat stond helemaal niet in de oorspronkelijke regel, dat er niet gegeten mag worden.
En ook stond er niet dat je perse moest gaan liggen tijdens me-time,
allemaal later erbij verzonnen
Matt is vanmorgen al geweest dacht ik.quote:Op zondag 7 maart 2021 19:46 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Vroeger thuis. Onder de afwas. Altijd strijd.quote:Op zondag 7 maart 2021 19:58 schreef zodeju het volgende:
[..]
Oh, dat had ze ook altijd voor de gewoonte bij de schoonmaakklus....verdwijnen.
quote:Op zondag 7 maart 2021 19:59 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Diezelfde persoon die sokken jat uit de voorraadkamer?Nick en Naomi zijn bijna allemaal hun sokken kwijt
Wie draagt dan als man ook die jeannettensokjes ?quote:Op zondag 7 maart 2021 19:59 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Diezelfde persoon die sokken jat uit de voorraadkamer?Nick en Naomi zijn bijna allemaal hun sokken kwijt
wat voor een sokken?quote:Op zondag 7 maart 2021 20:00 schreef Jockari het volgende:
[..]
Wie draagt dan als man ook die jeannettensokjes ?
De heerlijke simpelheid toen. Een handgrasmaaier, een bezem en zitten op een boomstronk. Geen luxe loungeset met terrashaard, maar met handdoeken in het gras in de zon. Groente uit eigen tuin en de kutkip!quote:
Ok. dacht dat ze vaak mee hielpen met afruimen e.d.quote:Op zondag 7 maart 2021 19:45 schreef Verida het volgende:
[..]
Jill had gekookt, dus hoefde zelfs niet eens iets te doen
Ik zie Michelquote:Op zondag 7 maart 2021 20:03 schreef greysbones het volgende:
stream 1 nog steeds ruk
zit nik weer opgescheept met die duffe matt
ik heb stream 2 aan staan ... 1 is bij mij een loop.. Naomi met haar kikkererwtenquote:
A. gebeurd nietquote:Op zondag 7 maart 2021 20:01 schreef Koos1958 het volgende:
Zou toch wat zijn als zoey, jill, matt, en liese alle vier op michel gaan stemmen. Dat is iets wat hij nooit verwacht. Dan staat hij er zelf ook op naast de personen die afgesproken zijn om op te gaan stemmen door de mannen michel en nick.
Ze willen Jill toch tegen Zoey gaan zetten. Maar daar gaan denk ik julie en Naomi niet mee akkoord dus wordt het Jill tegen Matt.quote:Op zondag 7 maart 2021 20:05 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
A. gebeurd niet
B. Julie saved hem
C. No way dat hij verliest van Matt of Zoey
Misschien.. en echt dat is wat ik nu denk.. dat Julie eerder Zoey er op zet als Jill op dit momentquote:Op zondag 7 maart 2021 20:07 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ze willen Jill toch tegen Zoey gaan zetten. Maar daar gaan denk ik julie en Naomi niet mee akkoord dus wordt het Jill tegen Matt.
Het wordt Zoey.quote:Op zondag 7 maart 2021 20:07 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ze willen Jill toch tegen Zoey gaan zetten. Maar daar gaan denk ik julie en Naomi niet mee akkoord dus wordt het Jill tegen Matt.
Hier heb ik een puzzelende Zoeyquote:Op zondag 7 maart 2021 20:08 schreef zodeju het volgende:
Nou ja, zet de streams weer aan , zit ik weer met die erwten van Naomi....![]()
Stream 2 zijn ze soep aan het koken van menselijk vuilquote:Op zondag 7 maart 2021 20:08 schreef zodeju het volgende:
Nou ja, zet de streams weer aan , zit ik weer met die erwten van Naomi....![]()
In dat gesprek had ze het er toch over dat ze zoey niet snel zou doen. Maarja met liese en zoey heeft ze al pittige discussies gehad dus wie weer.quote:Op zondag 7 maart 2021 20:08 schreef greysbones het volgende:
[..]
Misschien.. en echt dat is wat ik nu denk.. dat Julie eerder Zoey er op zet als Jill op dit moment
meer omdat ze op dit moment een betere band met Jill heeft en meer lolquote:Op zondag 7 maart 2021 20:09 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
In dat gesprek had ze het er toch over dat ze zoey niet snel zou doen. Maarja met liese en zoey heeft ze al pittige discussies gehad dus wie weer.
doet hij toch wat goedquote:Op zondag 7 maart 2021 20:09 schreef capuchon_jongen het volgende:
Volgels mij was het inderdaad niet de bedoeling dat Matt in de hottub zat.
Die moet de boel in de gaten houden want er worden deze week een zooitje glazen in gegooid.....quote:Op zondag 7 maart 2021 20:09 schreef capuchon_jongen het volgende:
Volgels mij was het inderdaad niet de bedoeling dat Matt in de hottub zat.
Julie en Naomi's ogen zijn open. Ze weten dat zij een dubbelspel heeft gespeeld.quote:Op zondag 7 maart 2021 20:09 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
In dat gesprek had ze het er toch over dat ze zoey niet snel zou doen. Maarja met liese en zoey heeft ze al pittige discussies gehad dus wie weer.
dat kan niet hequote:Op zondag 7 maart 2021 20:11 schreef capuchon_jongen het volgende:
Verwacht maar een een SL op 2 Liese DBK
Ze heeft al met Jill gesproken. Dat als het gebeurd het voor het spel is. Ze verwachten ook niet dat ze gaat.quote:Op zondag 7 maart 2021 20:11 schreef capuchon_jongen het volgende:
Julie gaat 100% niet op Jill
Volgens mij zal Julie straks op Matt en Zoey gaan.
ja bij mij ook 1 in loopquote:Op zondag 7 maart 2021 20:04 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik heb stream 2 aan staan ... 1 is bij mij een loop.. Naomi met haar kikkererwten
Goeie tetten van Julie?quote:
Hij moet wat he? Alleen op de slaapkamer gaan zitten is ook zoiets.quote:Op zondag 7 maart 2021 20:14 schreef capuchon_jongen het volgende:
Matt is dus overgeschakeld om K4 te stalken
quote:
Die probeert alleen zijn ass te saven.quote:Op zondag 7 maart 2021 20:15 schreef engine het volgende:
[..]
Hij moet wat he? Alleen op de slaapkamer gaan zitten is ook zoiets.
dat begrijp ik volkomenquote:Op zondag 7 maart 2021 20:16 schreef capuchon_jongen het volgende:
Jill: Ik kan echt niet tegen die gozer (over Michel)
Ja natuurlijk maar is dat zo vreemd dan?quote:Op zondag 7 maart 2021 20:16 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Die probeert alleen zijn ass te saven.
potver hoe ver loop je voorquote:Op zondag 7 maart 2021 20:17 schreef capuchon_jongen het volgende:
De bewoners moeten op de slaapkamer, ze gaan dingen (weer) repareren.
Oh heb jij stream 1 dan. Ik zie nergens Jillquote:Op zondag 7 maart 2021 20:16 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ja vind ik ook wel. Ocharme mattquote:Op zondag 7 maart 2021 20:17 schreef engine het volgende:
[..]
Ja natuurlijk maar is dat zo vreemd dan?
Hij krijgt wel veel commentaar voor iemand die eigenlijk altijd aardig is geweest tegen de andere bewoners.
Ze moet een keer ophouden met dat gezeik. Hij legt haar geen strobreed in de weg.quote:Op zondag 7 maart 2021 20:16 schreef capuchon_jongen het volgende:
jill heeft de spinat gekoktquote:Op zondag 7 maart 2021 19:45 schreef Verida het volgende:
[..]
Jill had gekookt, dus hoefde zelfs niet eens iets te doen
Belgische stream 1 werktquote:Op zondag 7 maart 2021 20:18 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Oh heb jij stream 1 dan. Ik zie nergens Jill
dus wederom moet je ons op de hoogte houdenquote:
Wel ze weet dat hij haar weg wil hebben. En andersom is het ook zo.quote:Op zondag 7 maart 2021 20:19 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Ze moet een keer ophouden met dat gezeik. Hij legt haar geen strobreed in de weg.
keer 100 want stream 1 zit in een loopquote:Op zondag 7 maart 2021 20:20 schreef Whuzz het volgende:
Naomi: Errewten
Liese: Hoe?
Naomi: Errewten!
Liese: Errrrrwwwwwten
Is een loop, dat is al van paar uur geleden. Voor updates check Belgische S1 of S2quote:Op zondag 7 maart 2021 20:20 schreef Whuzz het volgende:
Dat klopt hij legt haar niets in de weg. Dus stop er mee Jillquote:Op zondag 7 maart 2021 20:19 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Ze moet een keer ophouden met dat gezeik. Hij legt haar geen strobreed in de weg.
Ze moeten straks naar de slaapkamer want ze gaan (weer) dingen repareren.quote:
Ohwquote:Op zondag 7 maart 2021 20:20 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Is een loop, dat is al van paar uur geleden. Voor updates check Belgische S1 of S2
Huis is maar voor 10 weken berekend.. maar valt al eerder uit elkaarquote:Op zondag 7 maart 2021 20:21 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ze moeten straks naar de slaapkamer want ze gaan (weer) dingen repareren.
Gisteren wou ze nog een knuffel.quote:Op zondag 7 maart 2021 20:20 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Wel ze weet dat hij haar weg wil hebben. En andersom is het ook zo.
Hebben de kids weer wat kapot gemacht?quote:Op zondag 7 maart 2021 20:21 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ze moeten straks naar de slaapkamer want ze gaan (weer) dingen repareren.
Nu pas.......quote:Op zondag 7 maart 2021 20:20 schreef Whuzz het volgende:
Zal wel voor morgenochtend zijn dan.quote:Op zondag 7 maart 2021 20:21 schreef Benny het volgende:
Beyond Big Brother gezien? Ze lijken bezig met iets van een hamsterracebaan in het atelier
https://www.instagram.com/tv/CMIORrwhncc
Sowieso met al die benaming doen ze ook niet bij jouw....quote:Op zondag 7 maart 2021 20:21 schreef Magean het volgende:
[..]
Dat klopt hij legt haar niets in de weg. Dus stop er mee Jill
Het Telenet kanaal loopt voor omdat het tv is. Dat loopt altijd voor ten opzichte van internetstreams.quote:
quote:Op zondag 7 maart 2021 20:21 schreef Benny het volgende:
Beyond Big Brother gezien? Ze lijken bezig met iets van een hamsterracebaan in het atelier
Ze hebben daar wel een leuke stagiair met memeskillsquote:Op zondag 7 maart 2021 20:26 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
deurmatt
placematt
mattrashahaha
Boodschappenspel is maandagochtend altijd toch?quote:
Alleen stream 2 doet het bij mij.quote:
Vorige week was toen het weekspel. Ze doen maar wat. Dus het is weer afwachtenquote:Op zondag 7 maart 2021 20:30 schreef engine het volgende:
[..]
Boodschappenspel is maandagochtend altijd toch?
Of denk je dat ze nog een spel gaan spelen vanavond?
Misschien dat het nu eindelijk eens wat pittiger omdat ze dichter bij de finale komenquote:Op zondag 7 maart 2021 20:34 schreef Benny het volgende:
[..]
Vorige week was toen het weekspel. Ze doen maar wat. Dus het is weer afwachten
quote:Op zondag 7 maart 2021 20:34 schreef Benny het volgende:
[..]
Vorige week was toen het weekspel. Ze doen maar wat. Dus het is weer afwachten
Iedere keer als ik dat denk laten ze het daarna weer inslapen. Zit geen idee achter keer op keer.quote:Op zondag 7 maart 2021 20:34 schreef greysbones het volgende:
[..]
Misschien dat het nu eindelijk eens wat pittiger omdat ze dichter bij de finale komen
je hebgt helemaal gelijk.. probeer altijd positief te blijven.. wordt best moeilijk gemaaktquote:Op zondag 7 maart 2021 20:36 schreef engine het volgende:
[..]
Iedere keer als ik dat denk laten ze het daarna weer inslapen. Zit geen idee achter keer op keer.
Wat doen die mannen? Ik betrapte mezelf erop dat ik steeds 3 chipjes pakte. Zit in het spel van Liesequote:Op zondag 7 maart 2021 20:39 schreef Whuzz het volgende:
Welkom bij een nieuwe aflevering van... Puzzelen met ZZzzzzzzz![]()
![]()
![]()
1 van onze belgisc he vrienden weet het vastquote:Op zondag 7 maart 2021 20:40 schreef suzi1 het volgende:
liese zei, laat sammeke maar buiten
wie bedoelt zij?
Jupquote:Op zondag 7 maart 2021 20:39 schreef greysbones het volgende:
[..]
je hebgt helemaal gelijk.. probeer altijd positief te blijven.. wordt best moeilijk gemaakt
Wanneer hebben Michel en Liese gekust danquote:Op zondag 7 maart 2021 20:43 schreef suzi1 het volgende:
michel gaat vanavond het verhaal vertellen over zijn eerste kus met een man
Stream 1 op viedeoland zat in een loop.. nu hebben ze er maar 2 exact dezelfde opgegooidquote:Op zondag 7 maart 2021 20:42 schreef Snapjewashelaasbezet het volgende:
Is dit nu een error twee streams precies zelfde beeld? Lijk dit wel vaker te hebben.. Iemand vroeg of ik toen wel stream 1 aanhad en toen met verversen kreeg ik een heel ander beeld.
Heb jij een andere stream? Ik heb 2x Liese.. Op stream 1 en 2..quote:Op zondag 7 maart 2021 20:43 schreef suzi1 het volgende:
michel gaat vanavond het verhaal vertellen over zijn eerste kus met een man
Bedoel je deze bak?quote:Op zondag 7 maart 2021 20:21 schreef Benny het volgende:
ik heb vpn op andere browser en dan de belg erbij. dan heb je beide streamsquote:Op zondag 7 maart 2021 20:44 schreef Snapjewashelaasbezet het volgende:
[..]
Heb jij een andere stream? Ik heb 2x Liese.. Op stream 1 en 2..
quote:Op zondag 7 maart 2021 20:44 schreef engine het volgende:
[..]
Wanneer hebben Michel en Liese gekust dan
Ah vandaar!quote:Op zondag 7 maart 2021 20:45 schreef suzi1 het volgende:
[..]
ik heb vpn op andere browser en dan de belg erbij. dan heb je beide streams
Michel heeft of verhalen over het leger of over damesquote:
en als hij niet kan praten zit zn mond volquote:Op zondag 7 maart 2021 20:49 schreef greysbones het volgende:
[..]
Michel heeft of verhalen over het leger of over dames
Of over beide. Een leger aan dames.quote:Op zondag 7 maart 2021 20:49 schreef greysbones het volgende:
[..]
En die verhalen zijn eigenlijk weinig interessant om aan te horen. Saaie lul voor iemand die veel meemaakt.quote:Op zondag 7 maart 2021 20:49 schreef greysbones het volgende:
[..]
quote:Op zondag 7 maart 2021 20:49 schreef suzi1 het volgende:
[..]
en als hij niet kan praten zit zn mond vol
Nog altijd beter dan naar drie dames te kijken die eigenlijk naar hun bed willen.quote:Op zondag 7 maart 2021 20:49 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Of over beide. Een leger aan dames.
Mijn god. Kapotsaaie streams.
jaquote:Op zondag 7 maart 2021 20:49 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Of over beide. Een leger aan dames.
Mijn god. Kapotsaaie streams.
quote:Op zondag 7 maart 2021 20:21 schreef Benny het volgende:
Is allemaal saai momenteel.quote:Op zondag 7 maart 2021 20:51 schreef zodeju het volgende:
[..]
Nog altijd beter dan naar drie dames te kijken die eigenlijk naar hun bed willen.
misschien verveelyt zde zich gewoon te pleurisquote:Op zondag 7 maart 2021 20:51 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Wat kijkt Jill weer ontevreden.
BB haar weer niet gegeven wat ze wou.
Ze moet vermaakt worden.quote:Op zondag 7 maart 2021 20:51 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Dat zal het vast en zeker zijn.quote:Op zondag 7 maart 2021 20:51 schreef Dutchgirl23 het volgende:
ik ook doet hij toch nog een s wat goedquote:Op zondag 7 maart 2021 20:55 schreef Koos1958 het volgende:
Vind het eigenlijk wel weer grappig dat Matt onbedoeld nu stoorzender is voor stemafspraken haha
Die weten toch allang wat ze gaan doen....denk ook niet dat het de bedoeling is om er elke keer over te praten.quote:Op zondag 7 maart 2021 20:55 schreef Koos1958 het volgende:
Vind het eigenlijk wel weer grappig dat Matt onbedoeld nu stoorzender is voor stemafspraken haha
Neen dat doet hij niet. Zijn blikken zeggen genoeg Haar om de 10 min wakker maken doet hij ook niet Iedere week op haar stemmen en andere zoals een Julie die het ook opgebiecht heeft aan Jill dat ze met de andere is meegegaan en geluisterd heeft over de roddels van Jill over haarquote:Op zondag 7 maart 2021 20:21 schreef Magean het volgende:
[..]
Dat klopt hij legt haar niets in de weg. Dus stop er mee Jill
in het BB huis zitten toch ook geen leuke kerelsquote:Op zondag 7 maart 2021 20:57 schreef Flow3r het volgende:
Die kop van Jill![]()
Zijn er geen kerels in de buurt ?
Ook zo vreemd inderdaad.quote:Op zondag 7 maart 2021 20:08 schreef Koos1958 het volgende:
Zou er nog iets gedaan gaan worden met die stemming op de site wie je wilde dat in de finale zou staan.
we kunnen er verstoppertje spelenquote:Op zondag 7 maart 2021 20:59 schreef greysbones het volgende:
ik zou totaal helemaal gek worden in dat huis..
niks te doen..
ja puzzelen of kaarten of in de hottub
ik zou serieus dat soort dingen verzinnen... hele tijd hangen en wachten tot er wat gebeurt of de dag voorbij isquote:
er zijn nog genoeg mensen om te stangen. ook leukquote:Op zondag 7 maart 2021 21:00 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik zou serieus dat soort dingen verzinnen... hele tijd hangen en wachten tot er wat gebeurt of de dag voorbij is
ja klopt,quote:Op zondag 7 maart 2021 21:01 schreef suzi1 het volgende:
[..]
er zijn nog genoeg mensen om te stangen. ook leuk
ik zou liever buiten wat gaan doen ja en dan maar met zon stom balletje gooienquote:
Lekker naar huis gaan jill buitenwereld is het beter genoeg mensen die je met liefde opwachtenquote:
ga dan met belgie vpn naar https://www.goplay.be/quote:
Dave Roelvink.quote:Op zondag 7 maart 2021 21:04 schreef FOKoffieleut het volgende:
matt ove een realitystar die dj is geworden, gaat geen namen noemen wie of wat en dergelijke
Ik vind het wel jammer dat ze niet meer toepen nu Mike weg isquote:Op zondag 7 maart 2021 20:59 schreef greysbones het volgende:
ik zou totaal helemaal gek worden in dat huis..
niks te doen..
ja puzzelen of kaarten of in de hottub
ben al lid daarquote:Op zondag 7 maart 2021 21:04 schreef suzi1 het volgende:
[..]
ga dan met belgie vpn naar https://www.goplay.be/
reggen
activatie
inloggen en dan https://www.goplay.be/vid(...)ream-van-big-brother
ja was wel gezellig jaquote:Op zondag 7 maart 2021 21:05 schreef engine het volgende:
[..]
Ik vind het wel jammer dat ze niet meer toepen nu Mike weg is
Ik baal dat ik nu even niks heb om op Michel te zeikenquote:Op zondag 7 maart 2021 21:11 schreef Whuzz het volgende:
Meh. Ik verveel me.
Zondagavond.. geen fuck te doen. BB stream saai. Ik eis dat BB een opdracht doet, zodat ik iets te kijken heb.
IK EIS HET zeg ik je.
Dus.
Huh? Dat kan altijd toch? Bij Michel kun je het altijd hebben over hoe asociaal veel hijn vandaag weer gegeten heeftquote:Op zondag 7 maart 2021 21:11 schreef engine het volgende:
[..]
Ik baal dat ik nu even niks heb om op Michel te zeiken
Ja maar dat heeft hij ook!!!quote:Op zondag 7 maart 2021 21:12 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Huh? Dat kan altijd toch? Bij Michel kun je het altijd hebben over hoe asociaal veel hijn vandaag weer gegeten heeft
Elke bewoner heeft zijn/haar standaard zeur-onderwerpen:quote:
quote:Op zondag 7 maart 2021 21:12 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Huh? Dat kan altijd toch? Bij Michel kun je het altijd hebben over hoe asociaal veel hijn vandaag weer gegeten heeft
zijn type dus..quote:Op zondag 7 maart 2021 21:12 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Maar goed dat ze een ander heeft. Vreselijk mens. Hoe kun je er op vallen.
fixedquote:Op zondag 7 maart 2021 21:16 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Elke bewoner heeft zijn/haar standaard zeur-onderwerpen:
Michel -> Eten / dominant gedrag/date sex verhalen
Liese -> Man/ moet eigen pad gaan kiezen
Jill -> Domme opmerkingen/ naief
Matt -> Stalker/nietszeggend type
Nick -> Dekentje/wil eerlijke mensen is zelf heeeel oneerlijk
Naomi -> Schelle stem/kan ook zeuren
Julie -> Michel/vriend/ durft niks zelf
Zoey -> Vies / afzonderen
quote:Op zondag 7 maart 2021 21:16 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Michel -> Eten / dominant gedrag
Liese -> Man
Jill -> Domme opmerkingen
Matt -> Stalker
Nick -> Dekentje
Naomi -> Schelle stem
Julie -> Michel/vriend
Michel -> Sportinstructies / psycholoogquote:
Jill liefquote:
en wat is de reden ??quote:Op zondag 7 maart 2021 21:21 schreef suzi1 het volgende:
michel stapt uit de tubbe en gaat jill even de waarheid zeggen. spannend!
Nietusquote:Op zondag 7 maart 2021 21:24 schreef suzi1 het volgende:
[..]
ze heeft haar gezicht zwart gemaakt en vindt dat racistisch!
quote:Op zondag 7 maart 2021 21:21 schreef suzi1 het volgende:
michel stapt uit de tubbe en gaat jill even de waarheid zeggen. spannend!
ja kick out zwarte piet.. i get it.. houdt me daar zo niet mee bezig dat ik dus de afkorting ook niet kenquote:
daarom had ik het ook eerst verkeerd gespeldquote:Op zondag 7 maart 2021 21:28 schreef greysbones het volgende:
[..]
ja kick out zwarte piet.. i get it.. houdt me daar zo niet mee bezig dat ik dus de afkorting ook niet ken
quote:Op zondag 7 maart 2021 21:28 schreef suzi1 het volgende:
[..]
daarom had ik het ook eerst verkeerd gespeld
kopz klinkt toch veel beter.
misjel ?quote:Op zondag 7 maart 2021 21:28 schreef M.Ritcher het volgende:
En wie staat er weer bij douchende Jill.... het stalkende rukkertje
Liese. Haalt z'n grote schwanz uit z'n broek.quote:
omg zoey leest mee in de cos en je hebt haar op een idee gebrachtquote:Op zondag 7 maart 2021 21:30 schreef suzi1 het volgende:
o nu gaat t ook ineens over waka waka afrika
Julie -> Michel/Vriend/Kindjesquote:Op zondag 7 maart 2021 21:16 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Michel -> Eten / dominant gedrag
Liese -> Man
Jill -> Domme opmerkingen
Matt -> Stalker
Nick -> Dekentje
Naomi -> Schelle stem
Julie -> Michel/vriend
quote:Op zondag 7 maart 2021 21:30 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Liese. Haalt z'n grote schwanz uit z'n broek.
Die vind dat stiekem wel lekkerquote:
quote:Op zondag 7 maart 2021 21:24 schreef Dutchgirl23 het volgende:
We worden verwend vandaag. 3e douche van Michel.🥰
ooohhh Matt lijkt op dat mad poppetje van het MAD bordspelquote:
Ja want Nick heeft zon goede band met Mattquote:Op zondag 7 maart 2021 21:32 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Nick is weer subtiel aan het sturen.
Hij stemt op gevoel, niet op hun clubje en niet Matt.
Rara?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zoey, matt en jill
Nick kan evengoed meteen zeggen dat hij op Zoey en Jill gaat stemmen en Matt zou het nog niet horen of begrijpen, die gast loopt echt ver achterquote:Op zondag 7 maart 2021 21:32 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Nick is weer subtiel aan het sturen.
Hij stemt op gevoel, niet op hun clubje en niet Matt.
Rara?
quote:Op zondag 7 maart 2021 21:33 schreef FOKoffieleut het volgende:
ergens in een parallel universumSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zoey, matt en jill![]()
![]()
Thinking is difficult, that’s why most people judge
voor de veranderingquote:Op zondag 7 maart 2021 21:33 schreef Whuzz het volgende:
Zoey is gestopt met puzzelen. Dus weer aan het klagen. Het irriteert haar allemaal maar weer eens.
Serieus, 90% van AL haar gesprekken is negatief gezeik. Echt zo'n enorme energiezuiger dat mensquote:
je hoedft niet te kijken he.. je kunt hem ook gewoon uit zettenquote:Op zondag 7 maart 2021 21:35 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Serieus, 90% van AL haar gesprekken is negatief gezeik. Echt zo'n enorme energiezuiger dat mens
Geluid staat ook al weer uit hoorquote:Op zondag 7 maart 2021 21:36 schreef greysbones het volgende:
[..]
je hoedft niet te kijken he.. je kunt hem ook gewoon uit zetten![]()
![]()
![]()
Haar hele familie is depressief of bezig het te worden. Heeft ze zelf verteld. Zus is nog erger dan haar.quote:Op zondag 7 maart 2021 21:35 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Serieus, 90% van AL haar gesprekken is negatief gezeik. Echt zo'n enorme energiezuiger dat mens
Als ik dat soort mensen tegenkom op een feestje vraag ik of ze iets moet drinken, dan ga ik naar de bar, haal 2 biertjes en loop naar een ander deel van de zaalquote:Op zondag 7 maart 2021 21:35 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Nick niet op Matt toch?quote:Op zondag 7 maart 2021 21:37 schreef suzi1 het volgende:
julie, michel, nick gaan op jill en matt
naomie wrs ook
kan het niet zienquote:Op zondag 7 maart 2021 21:39 schreef suzi1 het volgende:
[..]
hij ging akkoord met michel dacht ik net te begrijpen
Ze gingen toch Zoey en Jill?quote:Op zondag 7 maart 2021 21:37 schreef suzi1 het volgende:
julie, michel, nick gaan op jill en matt
naomie wrs ook
quote:Op zondag 7 maart 2021 21:39 schreef greysbones het volgende:
[..]
kan het niet zienzit met zeurende zoey
hardcore vibes, that I run things (2x)quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |