SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Bij mij blijft stream 1 weer hangen, in de loop.quote:Op zondag 7 maart 2021 19:32 schreef Mickytjuh het volgende:
Is het wel of niet boeiend om de stream aan te zwengelen?
Als je fan bent van Zoey.quote:Op zondag 7 maart 2021 19:32 schreef Mickytjuh het volgende:
quote:Op zondag 7 maart 2021 19:32 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Dit gebeurde vanmiddag tijdens de streamlock op stream 2 .....![]()
Kijkje op de buiten wereld.WTF was er hier gebeurd. Gewoon security en 2 heel jongen Fans flimenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.die niet wensten in beeld komen
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
quote:Op zondag 7 maart 2021 19:32 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Dit gebeurde vanmiddag tijdens de streamlock op stream 2 .....![]()
Kijkje op de buiten wereld.rond welk uur was dit?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
Pff ben die jongen zo moequote:Op zondag 7 maart 2021 19:35 schreef FOKoffieleut het volgende:
lekker matt, jill natmaken tijdens het inruimen van de vaatwasser
yup, irritantquote:Op zondag 7 maart 2021 19:33 schreef spapaars het volgende:
[..]
Bij mij blijft stream 1 weer hangen, in de loop.
Als je lekker gaat op vastlopende streams wel. Anders zou ik het niet doen.quote:Op zondag 7 maart 2021 19:32 schreef Mickytjuh het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
2 doet het hoor. De Belg ook.quote:Op zondag 7 maart 2021 19:38 schreef engine het volgende:
[..]
Als je lekker gaat op vastlopende streams wel. Anders zou ik het niet doen.
quote:
Matt. Jill moest weer naar de WC.quote:Op zondag 7 maart 2021 19:40 schreef zodeju het volgende:
Zijn er geen huisregels, want ik heb Liese en Naomi nog helemaal niks zien doen. En nu staan de jonkies in de keuken schoon te maken.
Je moet je een kwartier afzonderen...maar doe je dat niet automatisch al?quote:Op zondag 7 maart 2021 19:40 schreef zodeju het volgende:
Zijn er geen huisregels, want ik heb Liese en Naomi nog helemaal niks zien doen. En nu staan de jonkies in de keuken schoon te maken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |