Vertel, want die livestreams lopen niet bij iedereen gelijk, dus helft hier weet niet waar het over gaatquote:Op donderdag 4 maart 2021 22:46 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Yup, leek mij ook een verspreking.
Dat zou wel een verrassing zijn... tegen alle polls in
Ja, wat een bullshit. De stemmen van de Belgen tellen dus zwaarder mee?quote:Op donderdag 4 maart 2021 22:46 schreef odie22 het volgende:
procentueel bla bla, nederldand vs belgie, wtf
De "notaris" moet alle stemmen nog even natellen.quote:Op donderdag 4 maart 2021 22:49 schreef Stargazing het volgende:
nog iemand het gevoel dat ze echt enorm zwaar tijd aan het rekken zijn?
Peter zei binnen een half uur staat Mike hier in de studioquote:
quote:Op donderdag 4 maart 2021 22:48 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
[..]
Vertel, want die livestreams lopen niet bij iedereen gelijk, dus helft hier weet niet waar het over gaat
Peter zei:"Zien we Mike hier zo."quote:
Ja. Moet nog een hoop gebeuren in 10 minutenquote:Op donderdag 4 maart 2021 22:49 schreef Stargazing het volgende:
50/50quote:Op donderdag 4 maart 2021 22:50 schreef Hitchslap het volgende:
[..]
Ja, wat een bullshit. De stemmen van de Belgen tellen dus zwaarder mee?
Volgens mij niet. Is een beetje zoals altijd qua verloop van de liveshow. Is altijd rond kwart voor reclame waarna meteen de bekendmaking is.quote:Op donderdag 4 maart 2021 22:49 schreef Stargazing het volgende:
Morgen in de uitzending.quote:Op donderdag 4 maart 2021 22:50 schreef Angelique61 het volgende:
Krijgen we niks te zien in de kamer van de waarheid??
Jahquote:Op donderdag 4 maart 2021 22:50 schreef Hitchslap het volgende:
[..]
Ja, wat een bullshit. De stemmen van de Belgen tellen dus zwaarder mee?
Ging dat toen over een notaris en een deurwaarder?quote:Op donderdag 4 maart 2021 22:49 schreef freaky40 het volgende:
Weer dat one linertje van Peter over dat alles 'echt wel eerlijk gaat' procenten tussen Nederlandse en Belgische kijkers. De vorige keer ook, vlak voor de laatste commercial break voor de uitslag...
Ben benieuwd of dat een verspreking is, of de zoveelste dommigheid die ze daar uitkramenquote:Op donderdag 4 maart 2021 22:50 schreef Was-beer het volgende:
[..]
Peter zei binnen een half uur staat Mike hier in de studio
En toen corrigeerde hij snel en zei of Matt hier
denkt u aan de avondklok?quote:Op donderdag 4 maart 2021 22:51 schreef StruisZVeugelT het volgende:
popcorn is op
bitterballen koud
en buiten de poort staan alle fans
spandoeken, bussen
kraam met mondkapjes
Febo heeft het prima geregeld
Ja, het was toen Michel, Jerrel en Nick op de bank zaten.quote:Op donderdag 4 maart 2021 22:51 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ging dat toen over een notaris en een deurwaarder?
gluurgat. meestal in een truitje of vest van een vrouw bovenaan. zo een rondje zeg maar dat je dr voorbillenspleet zietquote:
Ik ook,klaar met dat jongquote:Op donderdag 4 maart 2021 22:51 schreef Gerrie_55 het volgende:
Ik hoop toch echt die saaie Matt eruit
Waarom? Ik ben Nederlander en heb vrijwel constant op Belgen gestemd. Zijn mensen nou echt zo bezig met de afkomst vd bewoners?quote:Op donderdag 4 maart 2021 22:50 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
[..]
50/50
Is logisch toch, anders bepaald Nederland dat alle Belgen eruit moeten, dat zou niet kloppen![]()
Goe planquote:Op donderdag 4 maart 2021 22:51 schreef capuchon_jongen het volgende:
Daarom is het slimmer om op goplay4 te stemmen. Telt zwaarder mee
...quote:Op donderdag 4 maart 2021 22:48 schreef lonneberga het volgende:
Genieten van de reclame,wel jammer dat steeds dat BB er tussendoor komt
Wuuutquote:Op donderdag 4 maart 2021 22:51 schreef capuchon_jongen het volgende:
Daarom is het slimmer om op goplay4 te stemmen. Telt zwaarder mee
Jij niet, maar anderen wel en daardoor zou het niet meer kloppen.quote:Op donderdag 4 maart 2021 22:52 schreef Hitchslap het volgende:
[..]
Waarom? Ik ben Nederlander en heb vrijwel constant op Belgen gestemd. Zijn mensen nou echt zo bezig met de afkomst vd bewoners?
Dus als de Belgen winnen dan komt dat doordat de Nederlanders op ze gestemd hebbenquote:Op donderdag 4 maart 2021 22:52 schreef Hitchslap het volgende:
[..]
Waarom? Ik ben Nederlander en heb vrijwel constant op Belgen gestemd. Zijn mensen nou echt zo bezig met de afkomst vd bewoners?
Jawel. Zo hoort het.quote:Op donderdag 4 maart 2021 22:50 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
[..]
50/50
Is logisch toch, anders bepaalt Nederland dat alle Belgen eruit moeten, dat zou niet kloppen![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Amenquote:Op donderdag 4 maart 2021 22:55 schreef Benny het volgende:
Matt mag blijven
Op naar nog meer slaapverwekkende streams
Verspreking dusquote:Op donderdag 4 maart 2021 22:51 schreef D. het volgende:
[..]
Ben benieuwd of dat een verspreking is, of de zoveelste dommigheid die ze daar uitkramen
Op naar het bedje van Jillie bedoel jequote:Op donderdag 4 maart 2021 22:55 schreef Benny het volgende:
Matt mag blijven
en facebook en cossquote:Op donderdag 4 maart 2021 22:55 schreef Hitchslap het volgende:
Zijn die Twitter polls dan zo niet-representatief?
Die gaat zo sorry zeggen.quote:
Hij is te boeken voor feesten en partijenquote:Op donderdag 4 maart 2021 22:55 schreef Ireth het volgende:
Krijgen we nu al onze beloofde keukens niet meer??
Ja maar hij gaat knallen nu hé ... tenminste dat zei hij vandaag tegen Jill ...quote:Op donderdag 4 maart 2021 22:55 schreef Benny het volgende:
Matt mag blijven
vreselijk zegquote:
Wat dacht je van Leo? Die had er de eerste twee weken al uit moeten liggen. Kreeg de minste stemmen en alsnog blijven. Doorgestoken kaart.quote:Op donderdag 4 maart 2021 22:56 schreef Pearlbitch het volgende:
Gadver productie, jullie doen echt ALLES om Jill te pleasen hè.![]()
![]()
knallen tegen jills poenamiquote:Op donderdag 4 maart 2021 22:57 schreef snetje het volgende:
[..]
Ja maar hij gaat knallen nu hé ... tenminste dat zei hij vandaag tegen Jill ...
leo???quote:Op donderdag 4 maart 2021 22:57 schreef Astro_boy het volgende:
[..]
Wat dacht je van Leo? Die had er de eerste twee weken al uit moeten liggen. Kreeg de minste stemmen en alsnog blijven. Doorgestoken kaart.
Dit.quote:Op donderdag 4 maart 2021 22:56 schreef Pearlbitch het volgende:
![]()
dan zijn ze nergens te vertrouwen.. FB twitter cosquote:Op donderdag 4 maart 2021 22:57 schreef capuchon_jongen het volgende:
De polls op fok zijn ook niet meer te vertrouwen
Leo?quote:Op donderdag 4 maart 2021 22:57 schreef Astro_boy het volgende:
[..]
Wat dacht je van Leo? Die had er de eerste twee weken al uit moeten liggen. Kreeg de minste stemmen en alsnog blijven. Doorgestoken kaart.
Bitch, zo ken ik je niet. Maar je hebt natuurlijk een punt.quote:Op donderdag 4 maart 2021 22:56 schreef Pearlbitch het volgende:
![]()
jill kan dan beter bij hem uit de buurt blijvenquote:Op donderdag 4 maart 2021 22:57 schreef snetje het volgende:
[..]
Ja maar hij gaat knallen nu hé ... tenminste dat zei hij vandaag tegen Jill ...
Zoey verhuist naar blauwquote:Op donderdag 4 maart 2021 22:58 schreef Monique___ het volgende:
matt straks lekker met met Jill alleen op de kamer..
tjonge jonge staat hij zich nu al te verontschuldigen voor zijn 'erfenis'. Denk dat het vooral grootspraak is over zijn boodschap voor het huis.
Neehoor... er is nog altijd één heteluchtballon/zwameus over... Matje is ook een goeie in BS verhalenquote:Op donderdag 4 maart 2021 22:58 schreef utopia2.0 het volgende:
Leuk voor Matt, maar voor ons natuurlijk super saai
Die gaat nu knallen he, stevige uitspraken doen enzo.quote:Op donderdag 4 maart 2021 22:58 schreef utopia2.0 het volgende:
Leuk voor Matt, maar voor ons natuurlijk super saai
geloof werkelijk niet dat het nog wat uitmaaktquote:
Die gaat Jill op de T-splitsing nemen. Michel mag toekijken.quote:Op donderdag 4 maart 2021 22:59 schreef Windhapper het volgende:
[..]
Die gaat nu knallen he, stevige uitspraken doen enzo.
quote:Op donderdag 4 maart 2021 23:00 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
Welke oenen stemmen op Matt.
Is nooit in beeld en heeft me nog nooit doen lachen![]()
![]()
uuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuut!!!!!!quote:Op donderdag 4 maart 2021 22:59 schreef TB-Spoelie het volgende:
Kuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuut!!!!!!!!!!!!
Jill.quote:Op donderdag 4 maart 2021 23:00 schreef Juan_Roman het volgende:
Tegen alle polls in. Wat is er loos?
Tuurlijk niet. Alles is al bepaald. Het gaat tussen Jill en Nick.quote:Op donderdag 4 maart 2021 23:00 schreef greysbones het volgende:
[..]
geloof werkelijk niet dat het nog wat uitmaakt
BB doet wat ze altijd doenquote:Op donderdag 4 maart 2021 23:00 schreef Juan_Roman het volgende:
zoey zou naar die slaapkamer gaan en liese ook zei zequote:Op donderdag 4 maart 2021 22:58 schreef Monique___ het volgende:
matt straks lekker met met Jill alleen op de kamer..
tjonge jonge staat hij zich nu al te verontschuldigen voor zijn 'erfenis'. Denk dat het vooral grootspraak is over zijn boodschap voor het huis.
eerlijk duurt het langstquote:Op donderdag 4 maart 2021 23:01 schreef dorkie94 het volgende:
Wie stemt nou op Matt srs? Saaie tv tot en met.
Kan ik het aan denk jequote:Op donderdag 4 maart 2021 22:59 schreef Windhapper het volgende:
[..]
Die gaat nu knallen he, stevige uitspraken doen enzo.
Die kan zo op de bingo-kaart jaquote:Op donderdag 4 maart 2021 23:00 schreef Pino112 het volgende:
Geraldine weer panisch een stap naar achteren
drankquote:
In de ton getyfdquote:Op donderdag 4 maart 2021 22:59 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Flikker die glazen bol van je maar in de glasbak.
ooo mooi als liese dat ook doet!quote:Op donderdag 4 maart 2021 23:01 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
zoey zou naar die slaapkamer gaan en liese ook zei ze
quote:Op donderdag 4 maart 2021 23:01 schreef Lonneke1983 het volgende:
Volgende week in de boekhandel
[ afbeelding ]
hahahaha goed gemaakt!quote:Op donderdag 4 maart 2021 23:01 schreef Lonneke1983 het volgende:
Volgende week in de boekhandel
[ afbeelding ]
we mwachten op de spannende verhalen van Matt uit de gameroomquote:Op donderdag 4 maart 2021 23:02 schreef StruisZVeugelT het volgende:
we gaan nog een paar spannonde weken in
jawel lieve streamers
hou vol
tune in . tik door
Straks smeken om meerquote:
Nog 3 mannetjes eruit de de Vrouwtjes kunnen gaan potverterenquote:Op donderdag 4 maart 2021 23:02 schreef StruisZVeugelT het volgende:
we gaan nog een paar spannonde weken in
jawel lieve streamers
hou vol
tune in . tik door
quote:Op donderdag 4 maart 2021 23:03 schreef chufi het volgende:
Krijgen ze nu er minder mensen zijn ook minder drank?
wit hoog glans graagquote:Op donderdag 4 maart 2021 23:03 schreef Benny het volgende:
Ik heb een loods vol keukenblokken. Iemand interesse?
Ik ben ook het vertrouwen in mijn medemens een beetje verloren.quote:Op donderdag 4 maart 2021 23:00 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
Welke oenen stemmen op Matt.
Is nooit in beeld en heeft me nog nooit doen lachen![]()
![]()
Ik ken een goede verkoper die werk zoekt. Interesse?quote:Op donderdag 4 maart 2021 23:03 schreef Benny het volgende:
Ik ben ook een wappiequote:Op donderdag 4 maart 2021 23:04 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Fake news quiz, ruim baan voor de Corona wappies ....
ja ..tis geen verkanzie hequote:Op donderdag 4 maart 2021 23:03 schreef chufi het volgende:
Krijgen ze nu er minder mensen zijn ook minder drank?
quote:Op donderdag 4 maart 2021 23:04 schreef utopia2.0 het volgende:
De kijker krijgt een veel groetere rol. Nou dat zal wat zijn zeg.
net zo'n groet rol als vanavond bij het stemmenquote:Op donderdag 4 maart 2021 23:04 schreef utopia2.0 het volgende:
De kijker krijgt een veel groetere rol. Nou dat zal wat zijn zeg.
Omdat polls nooit kloppen. Punt.quote:Op donderdag 4 maart 2021 23:00 schreef Juan_Roman het volgende:
laat maar, vermoed dat de boktor er in zitquote:Op donderdag 4 maart 2021 23:03 schreef Benny het volgende:
Wat zeiden de COS polls? Dat zijn de enige die betrouwbaar zijn.quote:Op donderdag 4 maart 2021 23:03 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
[poll=1894]
Deze Twitter poll zette Mike op 80 % vs 20 % : https://twitter.com/Vincevand2003/status/1367549507089690625
Je bent een slecht verliezer?quote:Op donderdag 4 maart 2021 23:03 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
[poll=1894]
Deze Twitter poll zette Mike op 80 % vs 20 % : https://twitter.com/Vincevand2003/status/1367549507089690625
Alleen als het over uitspraken van de bewoners zou gaan.quote:
Cos polls zeiden ook Mike. allemaal.quote:Op donderdag 4 maart 2021 23:05 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Wat zeiden de COS polls? Dat zijn de enige die betrouwbaar zijn.
Michel en NICKquote:Op donderdag 4 maart 2021 23:05 schreef Whuzz het volgende:
Kijker krijgt een grotere rol? Zouden we dan eindelijk zelf mogen nomineren+stemmen?Zoey
En vleesbook.quote:Op donderdag 4 maart 2021 23:04 schreef Pino112 het volgende:
Fake news berichten, nou leuk.
Inb4 'Alle berichten van de NOS'
Michelquote:Op donderdag 4 maart 2021 23:05 schreef Whuzz het volgende:
Kijker krijgt een grotere rol? Zouden we dan eindelijk zelf mogen nomineren+stemmen?Zoey
Laatste update was 40-25 voor Mikequote:Op donderdag 4 maart 2021 23:05 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Mike blijven..quote:Op donderdag 4 maart 2021 23:05 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Dan is het doorgestoken kaartquote:Op donderdag 4 maart 2021 23:06 schreef Stargazing het volgende:
[..]
Cos polls zeiden ook Mike. allemaal.
Je bedoeld die wappies die denken dat het van een vleermuis komt en we na een prikje onze vrijheid weer terug krijgen?quote:Op donderdag 4 maart 2021 23:04 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Fake news quiz, ruim baan voor de Corona wappies ....
* Dropt keutel in de pot*quote:Op donderdag 4 maart 2021 23:07 schreef Joyce-43 het volgende:
nou matt zou dus nu een bom moeten droppen zoals afgesproken
quote:Op donderdag 4 maart 2021 23:07 schreef Loutje04 het volgende:
Kijkers een grotere rol, nou ben benieuwd.. Of was Peter al begonnen met het FakeNews haha😂
moet eerst moed indrinken zekerquote:Op donderdag 4 maart 2021 23:08 schreef Astro_boy het volgende:
[..]
* Dropt keutel in de pot*
“Ik ben klaaaaaahaaar!!”
Lach zoveel je wil, de polls zijn tot nu toe nog geen enkele keer verkeerd geweest. Mike had een enorme voorsprong, eentje die Matt niet meer kon inhalenquote:
quote:Op donderdag 4 maart 2021 23:08 schreef Silves het volgende:
Graag muziek, wat zitten te luisteren naar die smakkers, gadver, kut microfoon.
Smerig he dat gesmek in je oorquote:Op donderdag 4 maart 2021 23:08 schreef Silves het volgende:
Graag muziek, wat zitten te luisteren naar die smakkers, gadver, kut microfoon.
hierom dus heb ik mett er in gestemd, heerlijke irritatiefactorquote:Op donderdag 4 maart 2021 23:09 schreef TB-Spoelie het volgende:
Man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man wat een kut uitslag weer dit. Godverdomme man, nog een week naar Matt luisteren. Wie de fuck stemt op die gast? Echt waar man, noem mij 1 leuk moment van Matt. Fucking niet normaal dit. 0 humor die gozer, 0.
Maar hij gaat het wel spelen nu hequote:Op donderdag 4 maart 2021 23:09 schreef TB-Spoelie het volgende:
Man man man man man man man man man man man man man man man man man man man man wat een kut uitslag weer dit. Godverdomme man, nog een week naar Matt luisteren. Wie de fuck stemt op die gast? Echt waar man, noem mij 1 leuk moment van Matt. Fucking niet normaal dit. 0 humor die gozer, 0.
Wie zegt er dat ik lach? Ik lach zeldenquote:Op donderdag 4 maart 2021 23:09 schreef Stargazing het volgende:
[..]
Lach zoveel je wil, de polls zijn tot nu toe nog geen enkele keer verkeerd geweest. Mike had een enorme voorsprong, eentje die Matt niet meer kon inhalen
Er moet een belg uitquote:Op donderdag 4 maart 2021 23:09 schreef Windhapper het volgende:
Dus volgende week Zoey vs Matt, Zoey vs Jill of Matt vs Jill?
Zit er nog 1 in wat meer saaiheid da wel.quote:Op donderdag 4 maart 2021 23:08 schreef 5thencounter het volgende:
Ik ben blij dat die BSBrabbelBrabo eindelijk opgerot is
Waarschijnlijk mogen we nog 80x aanhoren dat Jill dr hart kan luchten bij hem.quote:Op donderdag 4 maart 2021 23:09 schreef TB-Spoelie het volgende:
meen dat iemand hier had geschreven (tijd terug alweer) dat de moeder van Rene dat bevestigd had.quote:Op donderdag 4 maart 2021 23:09 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Maar goed de conclusie is dus wel, stemmen is totaal overbodig, BB bepaalt de uitslag en de
presentatoren weten de uitslag dus ook al, moeten alleen niet zo stom zijn om dat al in de live te melden ....
Nah, kijk het maar eens terug, lijkt er niet op dat hij zich verspreekt imoquote:Op donderdag 4 maart 2021 23:09 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Maar goed de conclusie is dus wel, stemmen is totaal overbodig, BB bepaalt de uitslag en de
presentatoren weten de uitslag dus ook al, moeten alleen niet zo stom zijn om dat al in de live te melden ....
Geduld, first things first, volgende week gaat hij alsnog. Ze hebben altijd nog een passant nodig.quote:Op donderdag 4 maart 2021 23:09 schreef TB-Spoelie het volgende:
Oprechtquote:Op donderdag 4 maart 2021 23:10 schreef dorkie94 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk mogen we nog 80x aanhoren dat Jill dr hart kan luchten bij hem.
ik kan daar maar 1 ding op zeggen, in geval van Zoey toch: GOOD RIDDANCE, verhuis naar de slechte kamerquote:
Ik ook. Matt gestemd want die eikel Mike stemde met Nick en Michel mee. Lekker puh.quote:Op donderdag 4 maart 2021 23:10 schreef danilel het volgende:
[..]
hierom dus heb ik mett er in gestemd, heerlijke irritatiefactor![]()
![]()
Wij mogen nomineren deze week!! Ja WIJ ...quote:
krijg je he als je op een bepaalde leeftijd komtquote:Op donderdag 4 maart 2021 23:12 schreef Whuzz het volgende:
Wat een kutshow.
Mike de Leugenaar er uit, Matt
...
Sorry. Viel even in slaap. Matt er in gebleven... saaiheid troef.
EN GEEN LOTTE
Matt gaat geen bom droppen. Matt dropt helemaal niks. Als die een kruimel op de grond dropt zegt die al sorry, laat staan een bom.quote:Op donderdag 4 maart 2021 23:07 schreef Joyce-43 het volgende:
nou matt zou dus nu een bom moeten droppen zoals afgesproken
zoey had dat wel gezegd en liese stemde toe toen zoey haar ook vroegquote:Op donderdag 4 maart 2021 23:10 schreef Benny het volgende:
Gaan Zoey en Liese nu ook naar de andere slaapkamer?
Eensquote:Op donderdag 4 maart 2021 23:12 schreef Benny het volgende:
[..]
Ach, doe maar een Nederlander... Michel ofzo
Zal een belgische vrouw uitgaan. Doelgroep balans bewaren enzo.quote:Op donderdag 4 maart 2021 23:12 schreef Benny het volgende:
[..]
Ach, doe maar een Nederlander... Michel ofzo
Zit te wachten op zijn betoog, dat hij Michel even een veeg uit de pan geeft. Oh en names Mike Zoey even aan de tand voelt.........Of is dat al geweest??quote:
ook een cos bingo woord.. doelgroepbalensquote:Op donderdag 4 maart 2021 23:13 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Zal een belgische vrouw uitgaan. Doelgroep balans bewaren enzo.
Zoey natuurlijk. Maar zal wel Naomi worden.
O, ik zie ze op fauteuils zitten. Die zou ik graag willen horen.quote:
Op een bepaalde leeftijd krijg je geen Lotte meer op TVquote:Op donderdag 4 maart 2021 23:12 schreef greysbones het volgende:
[..]
krijg je he als je op een bepaalde leeftijd komt
dan eerder Julie denk ikquote:Op donderdag 4 maart 2021 23:13 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Zal een belgische vrouw uitgaan. Doelgroep balans bewaren enzo.
Zoey natuurlijk. Maar zal wel Naomi worden.
Hooguit een drolletje of wat anders in zijn broek dropt iequote:Op donderdag 4 maart 2021 23:12 schreef TB-Spoelie het volgende:
[..]
Matt gaat geen bom droppen. Matt dropt helemaal niks. Als die een kruimel op de grond dropt zegt die al sorry, laat staan een bom.
in slaap vallen muppetquote:Op donderdag 4 maart 2021 23:14 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Op een bepaalde leeftijd krijg je geen Lotte meer op TV
Dan is het een uitgemaakte zaak: Michelquote:Op donderdag 4 maart 2021 23:13 schreef jameshond7 het volgende:
Volgende week Michel en Nick op de nominaties
matt is nog kneedbaar, mike lulde bb, de shrink en de sexloge onder tafel in de dbkquote:Op donderdag 4 maart 2021 23:10 schreef Kefke04 het volgende:
Ik snap oprecht niet waarom BB matt zou willen houden die brengt toch helemaal niks bij
Oh. Ok. Ervaring mee? Dat mannen bij je in slaap vallen?quote:
ze hebben in ieder geval meer mensen bij elkaar dan ik hier in huisquote:
quote:Op donderdag 4 maart 2021 23:15 schreef FOKoffieleut het volgende:
[..]
matt is nog kneedbaar, mike lulde bb, de shrink en de sexloge onder tafel in de dbk
liggen nog bij te komen, wellicht daarom afwezig vanavond
Als BB het zo laat dat de bewoners mogen blijven stemmen dan gaat dat nooit gebeurenquote:Op donderdag 4 maart 2021 23:13 schreef jameshond7 het volgende:
Volgende week Michel en Nick op de nominaties
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |